ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
murat350691
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
18 Şubat 2020 21:11
Son Ziyaret:
25 Mart 2020 03:18
Toplam Mesaj:
7 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Murat karahan
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Murat karahan
SON 5 MESAJI
Low Tech Bitki Akvaryumu Kurdum Resimli (yardım)
[QUOTE=deatless22]Merhaba Murat bey, öncelikle hayırlı olsun akvaryumunuz.
Sorularınıza cevap vereyim
1- İlk 10 gün 4-6 saat verebilirsiniz, sonra 8 saat ışık yeterli olur. Bitkileriniz lowtech genelde optimum ışık yeterli gelir. Fazla ışık alg-yosun oluşumuna neden olabilir.
2- CO2 tabletleri, CO2 difüzyon reaktörü deliğine yerleştirerek kullanabilirsiniz. Bittikçe yenisi yerleştirirsiniz. (CO2 difüzyon reaktörünü ekliyorum)
3- Sıvı gübre haftada 4 ml eklemeniz gerekir. Bir basmada 2ml damlatır, 2 defa yapmanız gerek. Su değişiminden sonra yapabilirsiniz her hafta.
4- Adaptasyon sürecinde çürümeler olabilir, besin eksikliği de olabilir akvaryumda. Gübreleri ve CO2 yi eklerseniz akvaryumun düzelir.
Fakat bir husus var akvaryumda "220 V 50h Rx 400 2 adet florosan" diye belirttiğiniz dalgıç florasan sanırım. Bitkili akvaryum için bunun bir faydası olmaz. Akvaryum hacminiz 30 litre brüt. Aydınlatmanızı değiştirmeniz gerekir. Şerit led (15-20 watt seviyesinde )ile bir aydınlatma yapabilirsiniz veya normal beyaz led ampul (10w'lardan 2 tane) alıp aydınlatma yapabilirsiniz. İstediğiniz bitki çoğalması için elinizdeki gübreler yeterli, CO2 de var, ışığı da ayarlarsanız gayet güzel olacaktır.
CO2 difüzyon reaktörü
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/125974/190220201449381.jpg[/IMG][/QUOTE]
Aydınlatma için ürünleri aldıgım yer iki adetin bitkiler için yeterli olcagını söyledi.
Co2 atomizer var elimde tablet ile bunu nasil kullanabilirim
Mayalı sistemmiş gibi pet şişeye su doldurup tableti atip atomizere baglamayı düşünüyorum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221194/190220201823421.jpg[/IMG]
[QUOTE=Splendor]1- ışıklandırmam kaç saat olucak
İlk ay günlük 4-5 saat ile başlayın, her ay 1-2 saat artırarak 8 saate kadar çıkarın. Her gün ışığın aynı saate açılıp kapanması önemli. Zaman ayarlı priz kullanın.
2- co2 tableti hafta 1 su degisiminden sonra mı 1 adet atıcam ?
Hiç kullanmadım o yüzden başka bir sistem tavsiye edeyim. D201 ya da D501 set edinin. Çalışma prensibi aynı, adları ve görünüşleri farklı. Tanka düzenli co2 sağlamanın en ucuz ve güzel yolu bu sistemdir. Mayalı sistem gibi uğraştırmaz ve 1 aya kadar stabil co2 çıkışı sağlar. Ayrıca sudaki co2 seviyesini takip etmek için co2 indicator edinin. Sudaki co2 dalgalanmaları balıkları ve bitkiler kötü etkiler ve yosun oluşumuna sebebiyet verir.
3-sıvı gübreyi sy degisininden sonra hafta 1 kez 3 damla mı atıcam
tropicanın hem turuncu şişesi hem de yeşil şişesi mevcut, sizdeki hangisi?
4-java fernin yaprak uçlarında kararmalar oldu
yeni sürgünler çıkacak, bu bitki yeni filizlerini yaprak uçlarından verir, zamanla görürsünüz.
Bu malzemelerime göre bana eksik yada fazla ve bakım periyodu önerisi yazarsanız çok mutlu olurum.Akvaryumun berrakve canlı görünümlü bitkilere sahip olmasını istiyorum.Akvaryum 2 günlük şuan yardımlarınız için herkese çok teşekkürler şimdiden
- Tank suyu bulanık. Belli ki bakteri kültürünü oturtmamışsınız. Sera Nitrivec kullanmanızı tavsiye ederim. Direkt olarak tanka uygulayabilirsiniz.
- Su içi floresanlarla bitki işi zor. Aydınlatma ile ilgili led armatür yapmanızı tavsiye ederim. Uygulamalı anlatımlar ya da bunları tanklara uygun yapıp satan hobiciler mevcut. Ben de onlardan birini kullanıyorum ve gayet memnunum. Rifai adlı üyeden almıştım.
- Haftalık %30 su değişimi kesinlikle gerekli. Bir kaç gün önceden suyu doldurun ve bekletin. Mesela her pazar günü su değişimini yapın.
Son olarak; Yukarıdaki "CO2 difüzyon reaktörü" diye konulan alet co2 difüzörüdür, yani hortumun bir ucu buna bağlıdır, diğer ucu tüpe ya da mayalı şişesine. Yüksek basınçla co2'yi minik kabarcıklar haline getirip suda daha rahat çözünmesini sağlar. Co2 tabletle kullanılacak bir ürün değildir.
[URL]https://mossdepo.com/index.php?id_product=232&controller=product[/URL]
[URL]https://tr.aliexpress.com/item/32958969193.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.38fac9829fPh1r&algo_pvid=05c4e16e-739f-49ee-a338-9c7de8591188&algo_expid=05c4e16e-739f-49ee-a338-9c7de8591188-11&btsid=0b0a3f8115821147923943981e1e0c&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_[/URL][/QUOTE]
Gübre olarak yeşil şişesi mevcut co2 ölçer alıcam ve tabletle denicem şuanlık durum bu şekilde.Çok bakım gerektirmeyen bitkiler almaya çalıştım başlangıçta co2 durumuna göre ilerlemeyi düşünüyorum.
[QUOTE=deatless22]Merhaba Murat bey, öncelikle hayırlı olsun akvaryumunuz.
Sorularınıza cevap vereyim
1- İlk 10 gün 4-6 saat verebilirsiniz, sonra 8 saat ışık yeterli olur. Bitkileriniz lowtech genelde optimum ışık yeterli gelir. Fazla ışık alg-yosun oluşumuna neden olabilir.
2- CO2 tabletleri, CO2 difüzyon reaktörü deliğine yerleştirerek kullanabilirsiniz. Bittikçe yenisi yerleştirirsiniz. (CO2 difüzyon reaktörünü ekliyorum)
3- Sıvı gübre haftada 4 ml eklemeniz gerekir. Bir basmada 2ml damlatır, 2 defa yapmanız gerek. Su değişiminden sonra yapabilirsiniz her hafta.
4- Adaptasyon sürecinde çürümeler olabilir, besin eksikliği de olabilir akvaryumda. Gübreleri ve CO2 yi eklerseniz akvaryumun düzelir.
Fakat bir husus var akvaryumda "220 V 50h Rx 400 2 adet florosan" diye belirttiğiniz dalgıç florasan sanırım. Bitkili akvaryum için bunun bir faydası olmaz. Akvaryum hacminiz 30 litre brüt. Aydınlatmanızı değiştirmeniz gerekir. Şerit led (15-20 watt seviyesinde )ile bir aydınlatma yapabilirsiniz veya normal beyaz led ampul (10w'lardan 2 tane) alıp aydınlatma yapabilirsiniz. İstediğiniz bitki çoğalması için elinizdeki gübreler yeterli, CO2 de var, ışığı da ayarlarsanız gayet güzel olacaktır.
CO2 difüzyon reaktörü
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/125974/190220201449381.jpg[/IMG][/QUOTE]
Aydınlatma için ürünleri aldıgım yer iki adetin bitkiler için yeterli olcagını söyledi.
Co2 atomizer var elimde tablet ile bunu nasil kullanabilirim
Mayalı sistemmiş gibi pet şişeye su doldurup tableti atip atomizere baglamayı düşünüyorum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221194/190220201823421.jpg[/IMG]
[QUOTE=Splendor]1- ışıklandırmam kaç saat olucak
İlk ay günlük 4-5 saat ile başlayın, her ay 1-2 saat artırarak 8 saate kadar çıkarın. Her gün ışığın aynı saate açılıp kapanması önemli. Zaman ayarlı priz kullanın.
2- co2 tableti hafta 1 su degisiminden sonra mı 1 adet atıcam ?
Hiç kullanmadım o yüzden başka bir sistem tavsiye edeyim. D201 ya da D501 set edinin. Çalışma prensibi aynı, adları ve görünüşleri farklı. Tanka düzenli co2 sağlamanın en ucuz ve güzel yolu bu sistemdir. Mayalı sistem gibi uğraştırmaz ve 1 aya kadar stabil co2 çıkışı sağlar. Ayrıca sudaki co2 seviyesini takip etmek için co2 indicator edinin. Sudaki co2 dalgalanmaları balıkları ve bitkiler kötü etkiler ve yosun oluşumuna sebebiyet verir.
3-sıvı gübreyi sy degisininden sonra hafta 1 kez 3 damla mı atıcam
tropicanın hem turuncu şişesi hem de yeşil şişesi mevcut, sizdeki hangisi?
4-java fernin yaprak uçlarında kararmalar oldu
yeni sürgünler çıkacak, bu bitki yeni filizlerini yaprak uçlarından verir, zamanla görürsünüz.
Bu malzemelerime göre bana eksik yada fazla ve bakım periyodu önerisi yazarsanız çok mutlu olurum.Akvaryumun berrakve canlı görünümlü bitkilere sahip olmasını istiyorum.Akvaryum 2 günlük şuan yardımlarınız için herkese çok teşekkürler şimdiden
- Tank suyu bulanık. Belli ki bakteri kültürünü oturtmamışsınız. Sera Nitrivec kullanmanızı tavsiye ederim. Direkt olarak tanka uygulayabilirsiniz.
- Su içi floresanlarla bitki işi zor. Aydınlatma ile ilgili led armatür yapmanızı tavsiye ederim. Uygulamalı anlatımlar ya da bunları tanklara uygun yapıp satan hobiciler mevcut. Ben de onlardan birini kullanıyorum ve gayet memnunum. Rifai adlı üyeden almıştım.
- Haftalık %30 su değişimi kesinlikle gerekli. Bir kaç gün önceden suyu doldurun ve bekletin. Mesela her pazar günü su değişimini yapın.
Son olarak; Yukarıdaki "CO2 difüzyon reaktörü" diye konulan alet co2 difüzörüdür, yani hortumun bir ucu buna bağlıdır, diğer ucu tüpe ya da mayalı şişesine. Yüksek basınçla co2'yi minik kabarcıklar haline getirip suda daha rahat çözünmesini sağlar. Co2 tabletle kullanılacak bir ürün değildir.
[URL]https://mossdepo.com/index.php?id_product=232&controller=product[/URL]
[URL]https://tr.aliexpress.com/item/32958969193.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.38fac9829fPh1r&algo_pvid=05c4e16e-739f-49ee-a338-9c7de8591188&algo_expid=05c4e16e-739f-49ee-a338-9c7de8591188-11&btsid=0b0a3f8115821147923943981e1e0c&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_[/URL][/QUOTE]
Gübre olarak yeşil şişesi mevcut co2 ölçer alıcam ve tabletle denicem şuanlık durum bu şekilde.Çok bakım gerektirmeyen bitkiler almaya çalıştım başlangıçta co2 durumuna göre ilerlemeyi düşünüyorum.
Low Tech Bitki Akvaryumu Kurdum Resimli (yeniyim)
[QUOTE=serhat480]
3 damla damlatıyorum yazmıssın bı yerde 1 ml 20 damla yazıyodu yanı senın 60 damla damlatman gerek ve gubre ne gubresı potasyum, fosfor, nıtrat, mıkro ellement bir suru cesit gubre var bıtkılerın hepsıne ıhtıyacı var ama cogunlukla potasyum eger kullandıgın gubrenın ıcındekıler kısmında potastum yoksa veya az oranda varsa dısarıdan potasyum gubresı bulmanı tavsıye ederim[/QUOTE]
İlkte 3 damla damlattım ertesi gün biraz su yenilemesi yaptım bulaniklık çoktu suda 5 damla yaptım.Gübre içinde kullandigim gübrede tüm birleşenler varmış 40.tlye aldım iyi bir gübre oldugunu ögrendim forumlarda.Birde net bir bilgiye ulaşamadım ışıklandırma saati bakım durunları için her kafadan bir ses çıktığı için kendi akvaryumunu eklemek zorunda kaldım.Tavsiyeleriniz için teşekkür ederim
[QUOTE=serhat480]
3 damla damlatıyorum yazmıssın bı yerde 1 ml 20 damla yazıyodu yanı senın 60 damla damlatman gerek ve gubre ne gubresı potasyum, fosfor, nıtrat, mıkro ellement bir suru cesit gubre var bıtkılerın hepsıne ıhtıyacı var ama cogunlukla potasyum eger kullandıgın gubrenın ıcındekıler kısmında potastum yoksa veya az oranda varsa dısarıdan potasyum gubresı bulmanı tavsıye ederim[/QUOTE]
İlkte 3 damla damlattım ertesi gün biraz su yenilemesi yaptım bulaniklık çoktu suda 5 damla yaptım.Gübre içinde kullandigim gübrede tüm birleşenler varmış 40.tlye aldım iyi bir gübre oldugunu ögrendim forumlarda.Birde net bir bilgiye ulaşamadım ışıklandırma saati bakım durunları için her kafadan bir ses çıktığı için kendi akvaryumunu eklemek zorunda kaldım.Tavsiyeleriniz için teşekkür ederim
Low Tech Bitki Akvaryumu Kurdum Resimli (yeniyim)
[QUOTE=serhat480]
ilk başta hayırlı olsun bende yeni yeni girdim bitkili akvaryuma arastırdığım okudugum seylerden sorularını cevaplamaya çalısım
1) ısıklandırma gunde ortalama 8 saat acık kalsa yeterlı olur bence
2)co2 tableti bende dusunmustum ama cogu kısı verım alamadım demıs sen almıssın bı kere urunu paket uzerınde yazan kullanma talımatına uymanı tavsıye ederim
3)sıvı gubre olarak elınde ne oldugunu bılmıyorum ama her gubrenın farklı dozajlarda kullanmı var hazır bı urun aldıysan en dogru kullanmayı ordan gorebılırsın
4)gubre eksıklıgınden oluyodur otasyum gubresı varsa elınde dozajını bıraz arttırabılırsın ve 3 damla değil 3 damla 1ml bile etmıyo lıtrene gore oran orantıyla hesaplamasını yapıp atman lazım
sitenin ilanlar kısmında gubre yapıp satan bı arkadas var orda gubre eksıklıklerınde ne gıbı durumlarla karsılasırsın ne kadar kullanman gerek fılana cıklamıstı bı ıncele bence[/QUOTE]
Gübre olarak hazır tropica üzerinde 100 litreye 10 ml yaziyor ben 5 ml damlatıyorum[EDIT]murat350691,2020-02-18 23:05:55[/EDIT]
[QUOTE=serhat480]
ilk başta hayırlı olsun bende yeni yeni girdim bitkili akvaryuma arastırdığım okudugum seylerden sorularını cevaplamaya çalısım
1) ısıklandırma gunde ortalama 8 saat acık kalsa yeterlı olur bence
2)co2 tableti bende dusunmustum ama cogu kısı verım alamadım demıs sen almıssın bı kere urunu paket uzerınde yazan kullanma talımatına uymanı tavsıye ederim
3)sıvı gubre olarak elınde ne oldugunu bılmıyorum ama her gubrenın farklı dozajlarda kullanmı var hazır bı urun aldıysan en dogru kullanmayı ordan gorebılırsın
4)gubre eksıklıgınden oluyodur otasyum gubresı varsa elınde dozajını bıraz arttırabılırsın ve 3 damla değil 3 damla 1ml bile etmıyo lıtrene gore oran orantıyla hesaplamasını yapıp atman lazım
sitenin ilanlar kısmında gubre yapıp satan bı arkadas var orda gubre eksıklıklerınde ne gıbı durumlarla karsılasırsın ne kadar kullanman gerek fılana cıklamıstı bı ıncele bence[/QUOTE]
Gübre olarak hazır tropica üzerinde 100 litreye 10 ml yaziyor ben 5 ml damlatıyorum[EDIT]murat350691,2020-02-18 23:05:55[/EDIT]
Low Tech Bitki Akvaryumu Kurdum Resimli (yeniyim)
Öncelikle herkese merhabalar.ilk defa bitki akvaryumu kurdum.Yapılan işlemlerimi sizinle paylaşıp önerilerinize ihtiyacım var.
50x20x30 akvaryuma:
Lav kırıgı üzerine hagen kum
220 V 50h Rx 400 2 adet florosan
24 derece ayarlanmış ısıtıcı
5w300l şelale filtre
Bitkiler:
8 adet subulata
1 Ludwigia Repens Rubin
2 Bocapa moninieri
1 java fern
1 lobelia cardinalis
1 Staurogyne repens
Toropica sıvı gübre
Sera co2 tablet (mayalı istemiyorum)
Balik olarak 6 adet kardinal neon
3 adet odessa
2 adet cüce vatos
Şimdi ögrenmek istedigim
1- ışıklandırmam kaç saat olucak
2- co2 tableti hafta 1 su degisiminden sonra mı 1 adet atıcam ?
3-sıvı gübreyi sy degisininden sonra hafta 1 kez 3 damla mı atıcam
4-java fernin yaprak uçlarında kararmalar oldu
Bu malzemelerime göre bana eksik yada fazla ve bakım periyodu önerisi yazarsanız çok mutlu olurum.Akvaryumun berrakve canlı görünümlü bitkilere sahip olmasını istiyorum.Akvaryum 2 günlük şuan yardımlarınız için herkese çok teşekkürler şimdiden
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221194/180220202144451.jpg[/IMG][EDIT]murat350691,2020-02-19 03:02:56[/EDIT]
Öncelikle herkese merhabalar.ilk defa bitki akvaryumu kurdum.Yapılan işlemlerimi sizinle paylaşıp önerilerinize ihtiyacım var.
50x20x30 akvaryuma:
Lav kırıgı üzerine hagen kum
220 V 50h Rx 400 2 adet florosan
24 derece ayarlanmış ısıtıcı
5w300l şelale filtre
Bitkiler:
8 adet subulata
1 Ludwigia Repens Rubin
2 Bocapa moninieri
1 java fern
1 lobelia cardinalis
1 Staurogyne repens
Toropica sıvı gübre
Sera co2 tablet (mayalı istemiyorum)
Balik olarak 6 adet kardinal neon
3 adet odessa
2 adet cüce vatos
Şimdi ögrenmek istedigim
1- ışıklandırmam kaç saat olucak
2- co2 tableti hafta 1 su degisiminden sonra mı 1 adet atıcam ?
3-sıvı gübreyi sy degisininden sonra hafta 1 kez 3 damla mı atıcam
4-java fernin yaprak uçlarında kararmalar oldu
Bu malzemelerime göre bana eksik yada fazla ve bakım periyodu önerisi yazarsanız çok mutlu olurum.Akvaryumun berrakve canlı görünümlü bitkilere sahip olmasını istiyorum.Akvaryum 2 günlük şuan yardımlarınız için herkese çok teşekkürler şimdiden
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221194/180220202144451.jpg[/IMG][EDIT]murat350691,2020-02-19 03:02:56[/EDIT]
Low Tech Bitki Akvaryumu Kurdum Resimli (yardım)
Öncelikle herkese merhabalar.ilk defa bitki akvaryumu kurdum.Yapılan işlemlerimi sizinle paylaşıp önerilerinize ihtiyacım var.
50x20x30 akvaryuma:
Lav kırıgı üzerine hagen kum
220 V 50h Rx 400 2 adet florosan
24 derece ayarlanmış ısıtıcı
5w300l şelale filtre
Bitkiler:
8 adet subulata
1 Ludwigia Repens Rubin
2 Bocapa moninieri
1 java fern
1 lobelia cardinalis
1 Staurogyne repens
Toropica sıvı gübre
Sera co2 tablet (mayalı istemiyorum)
Balik olarak 6 adet kardinal neon
3 adet odessa
2 adet cüce vatos
Şimdi ögrenmek istedigim
1- ışıklandırmam kaç saat olucak
2- co2 tableti hafta 1 su degisiminden sonra mı 1 adet atıcam ?
3-sıvı gübreyi sy degisininden sonra hafta 1 kez 3 damla mı atıcam
4-java fernin yaprak uçlarında kararmalar oldu
Bu malzemelerime göre bana eksik yada fazla ve bakım periyodu önerisi yazarsanız çok mutlu olurum.Akvaryumun berrakve canlı görünümlü bitkilere sahip olmasını istiyorum.Akvaryum 2 günlük şuan yardımlarınız için herkese çok teşekkürler şimdiden
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221194/180220202143411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221194/180220202144451.jpg[/IMG][EDIT]murat350691,2020-02-18 22:01:48[/EDIT]
Öncelikle herkese merhabalar.ilk defa bitki akvaryumu kurdum.Yapılan işlemlerimi sizinle paylaşıp önerilerinize ihtiyacım var.
50x20x30 akvaryuma:
Lav kırıgı üzerine hagen kum
220 V 50h Rx 400 2 adet florosan
24 derece ayarlanmış ısıtıcı
5w300l şelale filtre
Bitkiler:
8 adet subulata
1 Ludwigia Repens Rubin
2 Bocapa moninieri
1 java fern
1 lobelia cardinalis
1 Staurogyne repens
Toropica sıvı gübre
Sera co2 tablet (mayalı istemiyorum)
Balik olarak 6 adet kardinal neon
3 adet odessa
2 adet cüce vatos
Şimdi ögrenmek istedigim
1- ışıklandırmam kaç saat olucak
2- co2 tableti hafta 1 su degisiminden sonra mı 1 adet atıcam ?
3-sıvı gübreyi sy degisininden sonra hafta 1 kez 3 damla mı atıcam
4-java fernin yaprak uçlarında kararmalar oldu
Bu malzemelerime göre bana eksik yada fazla ve bakım periyodu önerisi yazarsanız çok mutlu olurum.Akvaryumun berrakve canlı görünümlü bitkilere sahip olmasını istiyorum.Akvaryum 2 günlük şuan yardımlarınız için herkese çok teşekkürler şimdiden
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221194/180220202143411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221194/180220202144451.jpg[/IMG][EDIT]murat350691,2020-02-18 22:01:48[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
KULLANICILAR
- 68 Online Kullanıcı, 38 Üye
Online Kullanıcılar
Ertug22,
altanilker,
altuntasseref,
yeekim,
Sungurr,
osmandbnl,
İnci Kefali,
DABARAKATO,
darkaura,
_rammstein_,
sina cen,
Kınayu,
nniiaa,
ilterisdoğukan,
MiSoSiKiaN,
Koksal Gurkan,
Kuduoglu,
pusathan01,
Savvah,
Keremiko,
Benmuro,
Maverickse,
Kemalk41,
0rnn,
şansal,
rasporasrc,
lojistisyen,
nazemert,
SunkenShrimps,
Pandkoal,
layper,
Cresus Casino,
Hoppala,
kocoglu,
JuqLax,
efesutcu44,
Meryemmm,
GrkmAls,
dehakopuz,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
