ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
eylülc
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
16 Şubat 2020 22:16
Son Ziyaret:
23 Şubat 2020 20:19
Toplam Mesaj:
9 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
eylül can
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
eylül can
SON 8 MESAJI
Japon Balığım Sürekli Dönüyor,siyahlaştı
[QUOTE=goldfishlove]Duzelse bile zaman alir. Genelde bi kere basladi mi ölüyor. Oluşmamasi için önlem almak lazm. Yemleri kaliteli olacak, su değişimi, filtresi, filtre malzemeleri.. balık işi zor.[/QUOTE][QUOTE=asabijapon]Balık işi zor Anıl beyin dediği gibi.
Ya herşeyi mükemmel yapacaksınız ya çok paranız olacak yada bazı şeylerin ilmini çok iyi bileceksiniz.
[/QUOTE][QUOTE=Ali.65]
İlmin sende olmadığı kesin.[/QUOTE][QUOTE=RobinsonDefoe]
Filtreyi hemen almış olsanız bile bakteri kolonilerinin tam anlamıyla yerleşmesi ve azot döngüsünü işlevli bi şekilde yerine getirmesi aylar alacaktır. Şu an yapacağınız en doğru hareket 2 günde bir %20 li oranlarda en az 1 gün ağzı açık dinlendirilmiş akvaryum ısısıyla aynı ısıda su ile değişim yapmak. Renkli boyalı taşlarıda çıkartmanız yerinde olur sağlıkları için.[/QUOTE]
Hepinize teşekkür ederim maalesef petshopçular bana doğru bilgi veremediği için çok geç kaldım bu da bana ders oldu daha gencim baya sizlerden bilgi aldığım için çok mutluyum tekrardan teşekkürler.
[QUOTE=goldfishlove]Duzelse bile zaman alir. Genelde bi kere basladi mi ölüyor. Oluşmamasi için önlem almak lazm. Yemleri kaliteli olacak, su değişimi, filtresi, filtre malzemeleri.. balık işi zor.[/QUOTE][QUOTE=asabijapon]Balık işi zor Anıl beyin dediği gibi.
Ya herşeyi mükemmel yapacaksınız ya çok paranız olacak yada bazı şeylerin ilmini çok iyi bileceksiniz.
[/QUOTE][QUOTE=Ali.65]
İlmin sende olmadığı kesin.[/QUOTE][QUOTE=RobinsonDefoe]
Filtreyi hemen almış olsanız bile bakteri kolonilerinin tam anlamıyla yerleşmesi ve azot döngüsünü işlevli bi şekilde yerine getirmesi aylar alacaktır. Şu an yapacağınız en doğru hareket 2 günde bir %20 li oranlarda en az 1 gün ağzı açık dinlendirilmiş akvaryum ısısıyla aynı ısıda su ile değişim yapmak. Renkli boyalı taşlarıda çıkartmanız yerinde olur sağlıkları için.[/QUOTE]
Hepinize teşekkür ederim maalesef petshopçular bana doğru bilgi veremediği için çok geç kaldım bu da bana ders oldu daha gencim baya sizlerden bilgi aldığım için çok mutluyum tekrardan teşekkürler.
Japon Balığım Sürekli Dönüyor,siyahlaştı
[QUOTE=goldfishlove]O baliklarin hepsi ölecek. Cocugun altını almazsan ne olur.[:)] baliklar asitten eriyor öyle düşünün. Mutlaka filtre. Ailenizi dinlemeyin. 7 24 çalışsın. [;)][/QUOTE]
Tamamdır çok teşekkür ederim bir an önce alacağım peki aldıktan sonra düzelir değil mi çünki ölseydi ölürdü yavrucağızlar [:((]
[QUOTE=goldfishlove]O baliklarin hepsi ölecek. Cocugun altını almazsan ne olur.[:)] baliklar asitten eriyor öyle düşünün. Mutlaka filtre. Ailenizi dinlemeyin. 7 24 çalışsın. [;)][/QUOTE]
Tamamdır çok teşekkür ederim bir an önce alacağım peki aldıktan sonra düzelir değil mi çünki ölseydi ölürdü yavrucağızlar [:((]
Japon Balığım Sürekli Dönüyor,siyahlaştı
[QUOTE=goldfishlove]
Filtre yok. Dışkılar sürekli birikip suya karışıyor amonyak nitrat o biçim..[/QUOTE]
Tekrardan merhaba beyaz balığımın kuyrukları ayrış ayrış sanki forumda bu durumda olan balık ölmüş idi şimdi ne yapmam gerekiyor lakin forumda o balık baya kötü haldeydi beyazın uçları kopmuş ayrışıyor gibi ayrı minik akvaryuma mı almalıyım sizce[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221141/190220201802441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221141/190220201803331.jpg[/IMG]
[QUOTE=goldfishlove]
Filtre yok. Dışkılar sürekli birikip suya karışıyor amonyak nitrat o biçim..[/QUOTE]
Tekrardan merhaba beyaz balığımın kuyrukları ayrış ayrış sanki forumda bu durumda olan balık ölmüş idi şimdi ne yapmam gerekiyor lakin forumda o balık baya kötü haldeydi beyazın uçları kopmuş ayrışıyor gibi ayrı minik akvaryuma mı almalıyım sizce[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221141/190220201802441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221141/190220201803331.jpg[/IMG]
Japon Balığım Sürekli Dönüyor,siyahlaştı
[QUOTE=goldfishlove]
Petshoplar zaten ne sattığını bile bilmiyor o kadar ilgisizler. Keske kapansalar açmak için bir sürü şartı olsa.
Yüzgeç kapanma sorunu diye bir şey duydum. Hic bilgim yok. Renginde kararma mi var? Amonyak yanığı diyorlar. Fazla yemleme, su kirliliği filtre kirliliği vs. Haftada iki kez 1/3 su değişimi ve gunde 2 kez az yemleme her biri en fazla 2 tane yesin. Yem olarak açık yem yerine kapali olanlardan. Jbl goldpears, seranın var bitkisel icerikli başka balik yemi de olur. Tetranin var 1 mm olanlardan küçük baliklariniz galiba. Haftada bir gün bir sey vermeyin. Zaten bunlari normalde de yapıyoruz. Bence bir sey yapmayin düzelirse düzelir bunları yapinca. Renk de zamanla düzelir. Ama filtre mutlaka alın şelale filtre de olabilir. Geçmiş olsun. [:)] Umarım düzelir. [/QUOTE]
Çok teşekkürler :) evet kararma var kuyruk ve üst yüzgeçte.haklısınız benim sınav haftalarımda pek sularını iyi temizliyemiyordum belki de o pisliklerdendir ve şu filtreler ne kadar yakar yakar ayda annemle babam başımın etini yiyor fazla yakar diye
[QUOTE=goldfishlove]
Petshoplar zaten ne sattığını bile bilmiyor o kadar ilgisizler. Keske kapansalar açmak için bir sürü şartı olsa.
Yüzgeç kapanma sorunu diye bir şey duydum. Hic bilgim yok. Renginde kararma mi var? Amonyak yanığı diyorlar. Fazla yemleme, su kirliliği filtre kirliliği vs. Haftada iki kez 1/3 su değişimi ve gunde 2 kez az yemleme her biri en fazla 2 tane yesin. Yem olarak açık yem yerine kapali olanlardan. Jbl goldpears, seranın var bitkisel icerikli başka balik yemi de olur. Tetranin var 1 mm olanlardan küçük baliklariniz galiba. Haftada bir gün bir sey vermeyin. Zaten bunlari normalde de yapıyoruz. Bence bir sey yapmayin düzelirse düzelir bunları yapinca. Renk de zamanla düzelir. Ama filtre mutlaka alın şelale filtre de olabilir. Geçmiş olsun. [:)] Umarım düzelir. [/QUOTE]
Çok teşekkürler :) evet kararma var kuyruk ve üst yüzgeçte.haklısınız benim sınav haftalarımda pek sularını iyi temizliyemiyordum belki de o pisliklerdendir ve şu filtreler ne kadar yakar yakar ayda annemle babam başımın etini yiyor fazla yakar diye
Japon Balığım Sürekli Dönüyor,siyahlaştı
[QUOTE=goldfishlove]Yem olarak jbl goldpears öneririm. Sera vipegran da veriyorum sevdiler. Hem sarımsaklı. En küçük olandan alın. Su değişimlerini sık yaparsaniz hem balıklar hastalanmaz hem yosun olusmaz temisliginiz kolay olur. Filtre olarak pipo japonlara uygun değil. Iyi bi ic filtre guzel olur. Su değişiminde 1/3 oranda değişim iyi. Oldugu yerde dönme sebebi kesin olmamakla birlikte yediği sindiremediği bir şey mi var acaba diye düşündüm. Ben de veriyorum kabak salatalik havuc falan küçük granul yem büyüklüğünde mercimek tanesi kadar 3 5 tane haşlayıp cok az. Her biri 2 tane yese yeter. Onu yediğinde bir dahaki ogune yemleyin aynen. Ya aşırı yem yedi ya da sindiremedigi bir sey var diye düşünüyorum. Bir gun aç bırakın. Bi öğün de bezelye verin kabugunu soyup. 2 3 tane fazla atıp kirlenmesin akvaryum. Balik ac kalsın acliktan ölmez de aşırı yemleme bozuyor poncikleri.
Geçmiş olsun.
[/QUOTE]
İlgilendiğiniz için çok teşekkür ederim şimdi ki petshoplar maalesef çok kaba insanın bir şey sorası gelmiyor rengi düzelir mi peki çünki ne zamandır var ve maşallah bir şeyi yok ayrıcı siyah beyaz balığım üst yüzgeçi kapalı bununla ilgili bir yazı vardı ilaç önerilmişti siz de biliyorsanız onu mu önerirsiniz yoksa üst yüzgecinin kapalı olmasının bir sorunu yokmu diğer 2si maşallah sorun yok :)
[QUOTE=goldfishlove]Yem olarak jbl goldpears öneririm. Sera vipegran da veriyorum sevdiler. Hem sarımsaklı. En küçük olandan alın. Su değişimlerini sık yaparsaniz hem balıklar hastalanmaz hem yosun olusmaz temisliginiz kolay olur. Filtre olarak pipo japonlara uygun değil. Iyi bi ic filtre guzel olur. Su değişiminde 1/3 oranda değişim iyi. Oldugu yerde dönme sebebi kesin olmamakla birlikte yediği sindiremediği bir şey mi var acaba diye düşündüm. Ben de veriyorum kabak salatalik havuc falan küçük granul yem büyüklüğünde mercimek tanesi kadar 3 5 tane haşlayıp cok az. Her biri 2 tane yese yeter. Onu yediğinde bir dahaki ogune yemleyin aynen. Ya aşırı yem yedi ya da sindiremedigi bir sey var diye düşünüyorum. Bir gun aç bırakın. Bi öğün de bezelye verin kabugunu soyup. 2 3 tane fazla atıp kirlenmesin akvaryum. Balik ac kalsın acliktan ölmez de aşırı yemleme bozuyor poncikleri.
Geçmiş olsun.
[/QUOTE]
İlgilendiğiniz için çok teşekkür ederim şimdi ki petshoplar maalesef çok kaba insanın bir şey sorası gelmiyor rengi düzelir mi peki çünki ne zamandır var ve maşallah bir şeyi yok ayrıcı siyah beyaz balığım üst yüzgeçi kapalı bununla ilgili bir yazı vardı ilaç önerilmişti siz de biliyorsanız onu mu önerirsiniz yoksa üst yüzgecinin kapalı olmasının bir sorunu yokmu diğer 2si maşallah sorun yok :)
Japon Balığım Sürekli Dönüyor,siyahlaştı
[QUOTE=goldfishlove]Kaç litre?
Ne zaman kurdunuz akvaryumu?
Filtre?
Yemleme tarifeniz ve markaları?
Ektra verdiğiniz yiyecekler?
Su değişim tarifeniz?
Dinlenmis su mu kullaniyorsunuz? Klor etkilemis olabilir mi diye düşündüm.
En son ilaç vs. Eklediniz mi?
Size tepki veriyorlar mi? Acıktklarında falan?
Sarımsak falan veriyorlar ilk zamanlar yanlış verdim bu tarz olmuştu balıklardan biri.[/QUOTE]
Merhaba yanıtladığınız için öncelikle teşekkür ederim.
Akvaryum 80 litre
25 eylülde kurdum ilk minik bir akvaryumda büyüttüm geçen ayda şimdi ki 80 çaplı büyük akvaryuma geçtim
Bir filtrem yok hava taşım var pipo filtre alacağım yakın zamanda
Yemleme tarifem sabah saat 6 haftasonları 10(markası yok petshoplar japon balığı yemi dediğimde veriyorlar markasız)
ekstra verdiğim yiyecekler bazen lahana haşlayp veriyorum bazen yumurta sarısını parçalayıp yem yerine veriyorum
su değişim tarifem 2 haftada bir küçüğe aldığımda 2,3 güne bir ama büyükte baya idare ediyor
dinlenmiş su kullanıyorum
ilaç eklemedim fakat akvaryum tuzu ekledim ve dezenfekte damlası verdi oetshop bana onu kattım aralıklarla
veriyorlar odaya başka bir lahıs hirdiğinde harekleniyorlar sonra yem için yukarı çıkıyorlar sadece şu sırakar matkap gibi dönüyor
annem bir keresinde marul vermişti birde elma :/
[QUOTE=Beta_balik]Suyun kimyasında ciddi bir sıkıntı olabilir. Bu akvaryum hacmine göre balık sayısı fazla olduğunda, filtre olmadığında, suyun ısısının düşük olduğunda yada sürekli değiştiğinde, akvaryumun küçük olduğunda olur. Ama bizim tam olarak ne olduğunu anlamamız için,
Akvaryumun litresini
Su değişimini nasıl yaptığınızı
Filtrenin olup olmadığını
Balık sayısını
Su sıcaklığının kaç derece olduğunu
Söylemeniz lazım. Ayrıca akvaryumun fotoğrafını da koyarsanız iyi olur. Şu anda yapabileceğiniz en iyi şey %50 miktarında, 48 saat dinlenmiş musluk suyu ile su değişimi yapmak.
Ayrıca dezenfektan dediğiniz nedir? [/QUOTE]
Öncelikle yanıtınız için teşekkür ederim.
filtrem yok fakat her şey normal gidiyotdu siyah balığım da tuhaflaştığında buraya başvurmak istedim.sadece hava taşım var
akvaryum litresi 80 litre
su değişimini ilk önce fanusta dinlenmiş olan suya katıyorum balıkları kendi suları ile alıştırıyorum ilk sonrada asıl akvaryumu temizliyorum sonrada balıkalrı geri koyuyorum tabif anıstaki su da temiz olduğu için
filtre yok hava taşı var
balık sayısı 4 4üde japon
su sıcaklığını bilmiyorum ama peteğin yanında ısınıyor yeterince oda sıcaklığında ne soğuk ne sıcak
tamamdır koyarım fotoğrafınıda teşekkür ederim dezenfekte dediğimde petshop bana bunu verdi bir kaç damla damlatılıp bakterilerden arındırıyormuş siyah balığımın ğst yüzgeçinde bakteri olabilme düşünceyle aldım ve bryaz ile siyah balığım ğst yğzgeçi kapalı :/
[QUOTE=goldfishlove]Kaç litre?
Ne zaman kurdunuz akvaryumu?
Filtre?
Yemleme tarifeniz ve markaları?
Ektra verdiğiniz yiyecekler?
Su değişim tarifeniz?
Dinlenmis su mu kullaniyorsunuz? Klor etkilemis olabilir mi diye düşündüm.
En son ilaç vs. Eklediniz mi?
Size tepki veriyorlar mi? Acıktklarında falan?
Sarımsak falan veriyorlar ilk zamanlar yanlış verdim bu tarz olmuştu balıklardan biri.[/QUOTE]
Merhaba yanıtladığınız için öncelikle teşekkür ederim.
Akvaryum 80 litre
25 eylülde kurdum ilk minik bir akvaryumda büyüttüm geçen ayda şimdi ki 80 çaplı büyük akvaryuma geçtim
Bir filtrem yok hava taşım var pipo filtre alacağım yakın zamanda
Yemleme tarifem sabah saat 6 haftasonları 10(markası yok petshoplar japon balığı yemi dediğimde veriyorlar markasız)
ekstra verdiğim yiyecekler bazen lahana haşlayp veriyorum bazen yumurta sarısını parçalayıp yem yerine veriyorum
su değişim tarifem 2 haftada bir küçüğe aldığımda 2,3 güne bir ama büyükte baya idare ediyor
dinlenmiş su kullanıyorum
ilaç eklemedim fakat akvaryum tuzu ekledim ve dezenfekte damlası verdi oetshop bana onu kattım aralıklarla
veriyorlar odaya başka bir lahıs hirdiğinde harekleniyorlar sonra yem için yukarı çıkıyorlar sadece şu sırakar matkap gibi dönüyor
annem bir keresinde marul vermişti birde elma :/
[QUOTE=Beta_balik]Suyun kimyasında ciddi bir sıkıntı olabilir. Bu akvaryum hacmine göre balık sayısı fazla olduğunda, filtre olmadığında, suyun ısısının düşük olduğunda yada sürekli değiştiğinde, akvaryumun küçük olduğunda olur. Ama bizim tam olarak ne olduğunu anlamamız için,
Akvaryumun litresini
Su değişimini nasıl yaptığınızı
Filtrenin olup olmadığını
Balık sayısını
Su sıcaklığının kaç derece olduğunu
Söylemeniz lazım. Ayrıca akvaryumun fotoğrafını da koyarsanız iyi olur. Şu anda yapabileceğiniz en iyi şey %50 miktarında, 48 saat dinlenmiş musluk suyu ile su değişimi yapmak.
Ayrıca dezenfektan dediğiniz nedir? [/QUOTE]
Öncelikle yanıtınız için teşekkür ederim.
filtrem yok fakat her şey normal gidiyotdu siyah balığım da tuhaflaştığında buraya başvurmak istedim.sadece hava taşım var
akvaryum litresi 80 litre
su değişimini ilk önce fanusta dinlenmiş olan suya katıyorum balıkları kendi suları ile alıştırıyorum ilk sonrada asıl akvaryumu temizliyorum sonrada balıkalrı geri koyuyorum tabif anıstaki su da temiz olduğu için
filtre yok hava taşı var
balık sayısı 4 4üde japon
su sıcaklığını bilmiyorum ama peteğin yanında ısınıyor yeterince oda sıcaklığında ne soğuk ne sıcak
tamamdır koyarım fotoğrafınıda teşekkür ederim dezenfekte dediğimde petshop bana bunu verdi bir kaç damla damlatılıp bakterilerden arındırıyormuş siyah balığımın ğst yüzgeçinde bakteri olabilme düşünceyle aldım ve bryaz ile siyah balığım ğst yğzgeçi kapalı :/
Japon Balığım Sürekli Dönüyor,siyahlaştı
Merhaba akvaryumumda 4 tane japonum var beyaz japon balığımın yüzgeçi kapalı ve kenarlara doğru siyah ayrıca kuyruklarının sonlarıda siyahtır ben ilk bunu normal karşıladım ki 1,5 ay falan da olmuştur fakat diğer siyah japonumun da üst yüzgeçi kapandıktan yapışmış gibi görünmesinden dolayı beyazın niye böyle görülmesini araştırdım ve hasta olabileceğini düşünüyorum fakat hasta olduğunu nerden anlıyabilirim bu renk değişimi bana gayet normal geliyordu oysa ve 30 dakkadır kendi etrafında daire çiziyor sanki lütfen yardımcı olun pek bilgi değilim.(siyah balığımda tuhaf sürüden ayrı niyeyse şuan turuncu ve gri japonum normal ne yapmam gerekiyor.siyahın üst yüzgeçi yapışık gibi görününce bakteri kapabilme düşüncesiyle dezenfekte ve akvaryum tuzu attım siyah şuan ara ara durgunlaşıyor fakat çember falan çizmiyor)[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221141/160220202235521.jpg[/IMG]
Merhaba akvaryumumda 4 tane japonum var beyaz japon balığımın yüzgeçi kapalı ve kenarlara doğru siyah ayrıca kuyruklarının sonlarıda siyahtır ben ilk bunu normal karşıladım ki 1,5 ay falan da olmuştur fakat diğer siyah japonumun da üst yüzgeçi kapandıktan yapışmış gibi görünmesinden dolayı beyazın niye böyle görülmesini araştırdım ve hasta olabileceğini düşünüyorum fakat hasta olduğunu nerden anlıyabilirim bu renk değişimi bana gayet normal geliyordu oysa ve 30 dakkadır kendi etrafında daire çiziyor sanki lütfen yardımcı olun pek bilgi değilim.(siyah balığımda tuhaf sürüden ayrı niyeyse şuan turuncu ve gri japonum normal ne yapmam gerekiyor.siyahın üst yüzgeçi yapışık gibi görününce bakteri kapabilme düşüncesiyle dezenfekte ve akvaryum tuzu attım siyah şuan ara ara durgunlaşıyor fakat çember falan çizmiyor)[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221141/160220202235521.jpg[/IMG]
Japon Balığım Sürekli Dönüyor,siyahlaştı
Merhaba akvaryumumda 4 tane japonum var beyaz japon balığımın yüzgeçi kapalı ve kenarlara doğru siyah ayrıca kuyruklarının sonlarıda siyahtır ben ilk bunu normal karşıladım ki 1,5 ay falan da olmuştur fakat diğer siyah japonumun da üst yüzgeçi kapandıktan yapışmış gibi görünmesinden dolayı beyazın niye böyle görülmesini araştırdım ve hasta olabileceğini düşünüyorum fakat hasta olduğunu nerden anlıyabilirim bu renk değişimi bana gayet normal geliyordu oysa ve 30 dakkadır kendi etrafında daire çiziyor sanki lütfen yardımcı olun pek bilgi değilim.(siyah balığımda tuhaf sürüden ayrı niyeyse şuan turuncu ve gri japonum normal ne yapmam gerekiyor.siyahın üst yüzgeçi yapışık gibi görününce bakteri kapabilme düşüncesiyle dezenfekte ve akvaryum tuzu attım siyah şuan ara ara durgunlaşıyor fakat çember falan çizmiyor)[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221141/160220202228421.jpg[/IMG][:((]
Merhaba akvaryumumda 4 tane japonum var beyaz japon balığımın yüzgeçi kapalı ve kenarlara doğru siyah ayrıca kuyruklarının sonlarıda siyahtır ben ilk bunu normal karşıladım ki 1,5 ay falan da olmuştur fakat diğer siyah japonumun da üst yüzgeçi kapandıktan yapışmış gibi görünmesinden dolayı beyazın niye böyle görülmesini araştırdım ve hasta olabileceğini düşünüyorum fakat hasta olduğunu nerden anlıyabilirim bu renk değişimi bana gayet normal geliyordu oysa ve 30 dakkadır kendi etrafında daire çiziyor sanki lütfen yardımcı olun pek bilgi değilim.(siyah balığımda tuhaf sürüden ayrı niyeyse şuan turuncu ve gri japonum normal ne yapmam gerekiyor.siyahın üst yüzgeçi yapışık gibi görününce bakteri kapabilme düşüncesiyle dezenfekte ve akvaryum tuzu attım siyah şuan ara ara durgunlaşıyor fakat çember falan çizmiyor)[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221141/160220202228421.jpg[/IMG][:((]
SON MESAJLAR
- 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
KULLANICILAR
- 66 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
Koksal Gurkan,
GhostKoi,
Tolga8995,
omerkaya40,
DABARAKATO,
Hoppala,
0rnn,
MiSoSiKiaN,
Ertug22,
pusathan01,
altuntasseref,
nniiaa,
yeekim,
Kuduoglu,
Sungurr,
EmiirKaan,
osmandbnl,
Tata,
Ozzgurr,
sina cen,
Kınayu,
burakinal,
Conix,
speed944,
DY1903,
Pandkoal,
Alibicimcilci,
Ozzgur,
Samoo,
egedin,
m170,
√olkaπ,
NightWist,
SEYTAL33,
enginhayta,
cancoma,
oguzozt,
ternapi,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
