ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Kemal45
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
10
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
14 Şubat 2020 14:17
Son Ziyaret:
28 Mart 2020 19:37
Toplam Mesaj:
9 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Kemal ALTINAY
Doğum Tarihi:
31 Ağustos 1996
Yaş:
29
İl:
Manisa
Meslek:
İnşaat Mühendisi
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Kemal ALTINAY
SON 6 MESAJI
Beta İçin Yalnızlık
İyi forumlar arkadaşlar, betama baktığım akvaryum çok küçük. İçinde sadece beta yaşıyor fakat ben sürekli ilgilenemediğim için üzülüyorum yalnızlık hissetmesinden günün 3 te 2 sinde evde yokum. Ona bi arkadaş alsam hangi balığı almalıyım bu arada akvaryum gerçekten küçük büyütmek istiyorum ama yer büyük sıkıntı evimde o yüzden büyütemiyorum. Akvaryumun ebatları
(30*13*22) acaba balık mı almalıyım ki akvaryum küçük gelir tahminimce ya da oyuncak falan var mı kuşlarda ki gibi henüz yeni başladım sorum garip gelebilir kusura bakmayın geliştirmem gereken şeyleri yazarsanız mutlu olurum
İyi forumlar arkadaşlar, betama baktığım akvaryum çok küçük. İçinde sadece beta yaşıyor fakat ben sürekli ilgilenemediğim için üzülüyorum yalnızlık hissetmesinden günün 3 te 2 sinde evde yokum. Ona bi arkadaş alsam hangi balığı almalıyım bu arada akvaryum gerçekten küçük büyütmek istiyorum ama yer büyük sıkıntı evimde o yüzden büyütemiyorum. Akvaryumun ebatları
(30*13*22) acaba balık mı almalıyım ki akvaryum küçük gelir tahminimce ya da oyuncak falan var mı kuşlarda ki gibi henüz yeni başladım sorum garip gelebilir kusura bakmayın geliştirmem gereken şeyleri yazarsanız mutlu olurum
Beta Ve Su Isıtıcısı
Dijital termometrem var fakat dijital termometre olduğu için suyu ölçemiyorum yarın normal standart bir termometre alsam olur mu acaba? Yoksa özel mi oluyor termometreler?[EDIT]Kemal45,2020-02-17 23:25:11[/EDIT]
Dijital termometrem var fakat dijital termometre olduğu için suyu ölçemiyorum yarın normal standart bir termometre alsam olur mu acaba? Yoksa özel mi oluyor termometreler?[EDIT]Kemal45,2020-02-17 23:25:11[/EDIT]
Beta Ve Su Isıtıcısı
İyi forumlar arkadaşlar, ben bugün balığım için 25 W su ısıtıcısı aldım akvaryuma taktım. Çok güzel çalışıyor sonra sönüyor. 28 derece olarak ayarladım bende elimle kontrol ettim su gayet ılımıştı yanıp söner kendisi diye çok takılmadım ama betam sürekli su yüzeyine yakın yüzüncü bi sıkıntı olduğunu anladım elimle kontrol ettiğimde su ısısını sadece suyun üst kısmının sıcak olduğunu suyun alt kısımlarının soğuk olduğunu gördüm ne yapmam lazım acaba?[U][/U][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221076/170220202307101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221076/170220202307301.jpg[/IMG]
İyi forumlar arkadaşlar, ben bugün balığım için 25 W su ısıtıcısı aldım akvaryuma taktım. Çok güzel çalışıyor sonra sönüyor. 28 derece olarak ayarladım bende elimle kontrol ettim su gayet ılımıştı yanıp söner kendisi diye çok takılmadım ama betam sürekli su yüzeyine yakın yüzüncü bi sıkıntı olduğunu anladım elimle kontrol ettiğimde su ısısını sadece suyun üst kısmının sıcak olduğunu suyun alt kısımlarının soğuk olduğunu gördüm ne yapmam lazım acaba?[U][/U][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221076/170220202307101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221076/170220202307301.jpg[/IMG]
Yeni Aldığım Beta
Değerli yorumlarınız için çok teşekkürler. En kısa sürede internetten gerekli ekipmanları (ısıtıcıyı) elde edeceğim. Dediğiniz gibi biraz daha bitki ekleyip kum kullacağım :)
Değerli yorumlarınız için çok teşekkürler. En kısa sürede internetten gerekli ekipmanları (ısıtıcıyı) elde edeceğim. Dediğiniz gibi biraz daha bitki ekleyip kum kullacağım :)
Yeni Aldığım Beta
[QUOTE=RobinsonDefoe]Merhaba Kemal Bey
Bettalar doğal ortamlarında genellikle çok sık, gür bitkili ve sığ ortamlarda yaşar. Şu an ona sunduğunuz ortam hayvanın doğasıyla uzaktan yakından alakası yok malesef. Stres yapmış birde yeni geldiği için. İyi bakılsa bile bu koşulda saklanacak, köşeye çekilip dinlenecek alan bulamayacağı için stres kaynaklı yeniden hastalıklara açık hale gelecektir. Size balığı kardeşinize hediye etmeden önce en azından 15 lt lik bir akvaryum almanızı ve kısa sürede kurulan örnek betta akvaryumlarını inceleyerek bitkilendirme ve diğer ihtiyaçlarını karşılamanızı tavsiye ederim. Isıtıcı ve filtre olmayan akvaryumda balık bakımı hem daha zor oluyor hem balıklar hastalıklara daha açık hale geliyor.[/QUOTE]
Görüşleriniz ve önerlieriniz için çok teşekkrüler, en kısa sürede değerlendireceğim. :)
[QUOTE=Judge_Fish]
Küçük kaplarda bakarak eziyet edilen bettalarin genel halı olan kuyruk erimesi sorunu mevcut. Genelde bardaklarda petshoplarda sergilendiği için su değişimi ayda yılda bi yapılan, pislik içinde bırakılan hatta net göremediğimiz bu canlılar için hayat gerçekten dayanılmaz olabiliyor. Bir nebze de olsa siz bir can kurtarmış sayılırsınız. Muhtemelen aldığınız betta aralarında en dayanaklı ve şanslı olanlarından biri. Daha fazla beklese yahut dayanıksız olsaydı formu daha da kötü durumda olurdu. Akvaryum, ısıtıcı ve filtreli bir ortamda kaliteli yemlerle yeni formuna girebilir. Pis sularda bırakıldığı için kuyruk kısımları deforme olmuş. Ama formu gayet yerinde görünüyor. Bazen petshoplara gidip formu düşük, ölmeye yüz tutmuş bettalari kurtarırım. Sonra kimsenin yüzüne bakmadığı o canlıyı benden alabilmek için can atarlar [:)] . Çok güzel bir betta. En kısa zamanda tam teşekküllü bir tankta olması dileğiyle iyi hobiler[:iyi:][/QUOTE]
Değerlendirmeniz için çok teşekkür ederim en kısa sürede tank, bitki ve ısıtıcı sorununu halledeceğim. :)
[QUOTE=monster]Merhabalar,
Fanus farkındalığına varmış olmanız çok güzel olmasının yanında son derece de önemli. Bu konuya değinmeyeceğim.
Bettanız bir veiltail ve güzel bir betta. Aynada kendini gördüğünde tepki veriyorsa ve yeme karşı duyarlıysa sağlıklıdır denebilir. Tabi bunların dışında fiziksel formuna da dikkat etmek gerekir.
Akvaryum dekoru tamamen sizin göz zevkinize bağlıdır. İstediğiniz gibi dekore edebilirsiniz. Fakat bunu yaparken balığınızın ihtiyaçları ve optimum yaşam şartlarını sağlamanız gerekir.
Bettalar için ekipman bazında başlıca ihtiyaç ısıtıcıdır. Sıcaklığa karşı hassastırlar ve suyun sıcaklığı 26-28 santigrat derece civarında olmalıdır. Bunun dışında filtrasyon sağlamak isterseniz akvaryumda akıntı yaratmayacak bir filtre yöntemi bulmalısınız. Çünkü bettalar akıntılı suları sevmezler.
Akvaryumu dekore ederken, en başta yapay materyalleri olabildiğince akvaryumunuzdan uzak tutun. Olabildiğince doğal malzemeler kullanın. Bettalar için bitkili akvaryumlar uygun olur genelde. Kendi habitatları da bu doğrultudadır. Stres altında olduklarında saklanabilecekleri, dinlebilecekleri bazı kısımlar olmalıdır. Ayrıca genelde su yüzeyine yakın vakit geçirdikleri için su üstü bitkileri ve su yüzeyine uzanan bitkilerin civarında vakit geçirmeyi çok severler.
Beslenme açısından da piyasada çok çeşitli betta yemleri var. Kalitesini kanıtlamış herhangi bir yemi edinebilirsiniz. Usulen Sera Bettagran önermiş olayım. Ek olarak da tubifex gibi protein açısından zengin yemleri 2-3 günde bir verebilirsiniz.
Bu bilgilerden çok daha fazlasına forumda araştırma yaparak ulaşabilirsiniz. Ben örnek teşkil etmesi açısından kendi akvaryumumu buraya bırakıyorum. Forumda farklı farklı bir çok betta akvaryumu da görebilirsiniz.
Sağlıklı hobiler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/28439/180120200251291.jpg[/IMG][/QUOTE]
Yorumunuz ve gösterdiğiniz yol için çok teşekkürler en kısa sürede önerilerinizi yerine getirmeye çalışacağım. Forumdaki diğer konularada bakarak çok daha sağlıklı olmasını sağlayacağım iyi forumlar dilerim :)
Merhaba arkadaşlar, iyi forumlar dilerim. Öncellikle bulunduğum yer dolayısıyla balığın yaşam alanını ancak bu kadar dekore edebiliyorum. Dediğiniz gibi yaptım ve petshoptaki tek canlı bitkiyi aldım adam kendi akvaryumundakini söktü bana hiç canlı gibi gelmedi açıkçası bu yüzden hem size sorayım hemde neleri geliştirmem gerekiyor onu öğreneyim dedim. (Suyu tam doldurmadım çünkü hazır su almayı unuttum çeşme suyu koymak istemedim. Su sıcaklığını termometre ile takip ediyorum 25 derece kalorifer olduğu için ısıtıcı almadım ayrıca elinde büyük ısıtıcılar kalmıştı sadece )[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221076/150220201516451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221076/150220201517211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221076/150220201518051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221076/150220201518421.jpg[/IMG]
[QUOTE=RobinsonDefoe]Merhaba Kemal Bey
Bettalar doğal ortamlarında genellikle çok sık, gür bitkili ve sığ ortamlarda yaşar. Şu an ona sunduğunuz ortam hayvanın doğasıyla uzaktan yakından alakası yok malesef. Stres yapmış birde yeni geldiği için. İyi bakılsa bile bu koşulda saklanacak, köşeye çekilip dinlenecek alan bulamayacağı için stres kaynaklı yeniden hastalıklara açık hale gelecektir. Size balığı kardeşinize hediye etmeden önce en azından 15 lt lik bir akvaryum almanızı ve kısa sürede kurulan örnek betta akvaryumlarını inceleyerek bitkilendirme ve diğer ihtiyaçlarını karşılamanızı tavsiye ederim. Isıtıcı ve filtre olmayan akvaryumda balık bakımı hem daha zor oluyor hem balıklar hastalıklara daha açık hale geliyor.[/QUOTE]
Görüşleriniz ve önerlieriniz için çok teşekkrüler, en kısa sürede değerlendireceğim. :)
[QUOTE=Judge_Fish]
Küçük kaplarda bakarak eziyet edilen bettalarin genel halı olan kuyruk erimesi sorunu mevcut. Genelde bardaklarda petshoplarda sergilendiği için su değişimi ayda yılda bi yapılan, pislik içinde bırakılan hatta net göremediğimiz bu canlılar için hayat gerçekten dayanılmaz olabiliyor. Bir nebze de olsa siz bir can kurtarmış sayılırsınız. Muhtemelen aldığınız betta aralarında en dayanaklı ve şanslı olanlarından biri. Daha fazla beklese yahut dayanıksız olsaydı formu daha da kötü durumda olurdu. Akvaryum, ısıtıcı ve filtreli bir ortamda kaliteli yemlerle yeni formuna girebilir. Pis sularda bırakıldığı için kuyruk kısımları deforme olmuş. Ama formu gayet yerinde görünüyor. Bazen petshoplara gidip formu düşük, ölmeye yüz tutmuş bettalari kurtarırım. Sonra kimsenin yüzüne bakmadığı o canlıyı benden alabilmek için can atarlar [:)] . Çok güzel bir betta. En kısa zamanda tam teşekküllü bir tankta olması dileğiyle iyi hobiler[:iyi:][/QUOTE]
Değerlendirmeniz için çok teşekkür ederim en kısa sürede tank, bitki ve ısıtıcı sorununu halledeceğim. :)
[QUOTE=monster]Merhabalar,
Fanus farkındalığına varmış olmanız çok güzel olmasının yanında son derece de önemli. Bu konuya değinmeyeceğim.
Bettanız bir veiltail ve güzel bir betta. Aynada kendini gördüğünde tepki veriyorsa ve yeme karşı duyarlıysa sağlıklıdır denebilir. Tabi bunların dışında fiziksel formuna da dikkat etmek gerekir.
Akvaryum dekoru tamamen sizin göz zevkinize bağlıdır. İstediğiniz gibi dekore edebilirsiniz. Fakat bunu yaparken balığınızın ihtiyaçları ve optimum yaşam şartlarını sağlamanız gerekir.
Bettalar için ekipman bazında başlıca ihtiyaç ısıtıcıdır. Sıcaklığa karşı hassastırlar ve suyun sıcaklığı 26-28 santigrat derece civarında olmalıdır. Bunun dışında filtrasyon sağlamak isterseniz akvaryumda akıntı yaratmayacak bir filtre yöntemi bulmalısınız. Çünkü bettalar akıntılı suları sevmezler.
Akvaryumu dekore ederken, en başta yapay materyalleri olabildiğince akvaryumunuzdan uzak tutun. Olabildiğince doğal malzemeler kullanın. Bettalar için bitkili akvaryumlar uygun olur genelde. Kendi habitatları da bu doğrultudadır. Stres altında olduklarında saklanabilecekleri, dinlebilecekleri bazı kısımlar olmalıdır. Ayrıca genelde su yüzeyine yakın vakit geçirdikleri için su üstü bitkileri ve su yüzeyine uzanan bitkilerin civarında vakit geçirmeyi çok severler.
Beslenme açısından da piyasada çok çeşitli betta yemleri var. Kalitesini kanıtlamış herhangi bir yemi edinebilirsiniz. Usulen Sera Bettagran önermiş olayım. Ek olarak da tubifex gibi protein açısından zengin yemleri 2-3 günde bir verebilirsiniz.
Bu bilgilerden çok daha fazlasına forumda araştırma yaparak ulaşabilirsiniz. Ben örnek teşkil etmesi açısından kendi akvaryumumu buraya bırakıyorum. Forumda farklı farklı bir çok betta akvaryumu da görebilirsiniz.
Sağlıklı hobiler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/28439/180120200251291.jpg[/IMG][/QUOTE]
Yorumunuz ve gösterdiğiniz yol için çok teşekkürler en kısa sürede önerilerinizi yerine getirmeye çalışacağım. Forumdaki diğer konularada bakarak çok daha sağlıklı olmasını sağlayacağım iyi forumlar dilerim :)
Merhaba arkadaşlar, iyi forumlar dilerim. Öncellikle bulunduğum yer dolayısıyla balığın yaşam alanını ancak bu kadar dekore edebiliyorum. Dediğiniz gibi yaptım ve petshoptaki tek canlı bitkiyi aldım adam kendi akvaryumundakini söktü bana hiç canlı gibi gelmedi açıkçası bu yüzden hem size sorayım hemde neleri geliştirmem gerekiyor onu öğreneyim dedim. (Suyu tam doldurmadım çünkü hazır su almayı unuttum çeşme suyu koymak istemedim. Su sıcaklığını termometre ile takip ediyorum 25 derece kalorifer olduğu için ısıtıcı almadım ayrıca elinde büyük ısıtıcılar kalmıştı sadece )[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221076/150220201516451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221076/150220201517211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221076/150220201518051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221076/150220201518421.jpg[/IMG]
Yeni Aldığım Beta
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221076/140220201420281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221076/140220201421121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221076/140220201421581.jpg[/IMG]
Öncelikle iyi forumlar arkadaşlar,
Ben balık cinslerinden balık türlerinden pek anlamam. Bugün kız arkadaşım için satıcıdan Beta balığı olduğunu söylediği bir balık satın aldım. İnternetten baktığımda balığın kuyruğunun normalde açık olması gerektiğini gördüm. Açıkcası balığı da çok sevdim. Ayrıca bu balığı aldığım İlk gün yani henüz 2 saattir beraberiz, yarın hediye edeceğim. Forumdaki fanusta besleme konusundaki tepkileri okudum fanusun zararını bilmiyordum en kısa sürede akvaryum da alacağım. Sizlere sormak istediğim soru şu balığımın acaba bir hastalığı var mı kuyruk yapışması gibi mesela, bilmediğim için sormak istedim eğer hastaysa ve bir çözümü varsa yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. Balığı gerçekten çok sevdim ve o şu an acı çekiyorsa diye kendimi çok kötü hissediyorum. En küçük yardımınıza dahi açığım şimdiden teşekkür ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221076/140220201420281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221076/140220201421121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221076/140220201421581.jpg[/IMG]
Öncelikle iyi forumlar arkadaşlar,
Ben balık cinslerinden balık türlerinden pek anlamam. Bugün kız arkadaşım için satıcıdan Beta balığı olduğunu söylediği bir balık satın aldım. İnternetten baktığımda balığın kuyruğunun normalde açık olması gerektiğini gördüm. Açıkcası balığı da çok sevdim. Ayrıca bu balığı aldığım İlk gün yani henüz 2 saattir beraberiz, yarın hediye edeceğim. Forumdaki fanusta besleme konusundaki tepkileri okudum fanusun zararını bilmiyordum en kısa sürede akvaryum da alacağım. Sizlere sormak istediğim soru şu balığımın acaba bir hastalığı var mı kuyruk yapışması gibi mesela, bilmediğim için sormak istedim eğer hastaysa ve bir çözümü varsa yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. Balığı gerçekten çok sevdim ve o şu an acı çekiyorsa diye kendimi çok kötü hissediyorum. En küçük yardımınıza dahi açığım şimdiden teşekkür ederim.
SON MESAJLAR
- 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
KULLANICILAR
- 66 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
Koksal Gurkan,
GhostKoi,
Tolga8995,
omerkaya40,
DABARAKATO,
Hoppala,
0rnn,
MiSoSiKiaN,
Ertug22,
pusathan01,
altuntasseref,
nniiaa,
yeekim,
Kuduoglu,
Sungurr,
EmiirKaan,
osmandbnl,
Tata,
Ozzgurr,
sina cen,
Kınayu,
burakinal,
Conix,
speed944,
DY1903,
Pandkoal,
Alibicimcilci,
Ozzgur,
Samoo,
egedin,
m170,
√olkaπ,
NightWist,
SEYTAL33,
enginhayta,
cancoma,
oguzozt,
ternapi,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
