ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
12 Şubat 2020 00:40
Son Ziyaret:
13 Haziran 2020 11:49
Toplam Mesaj:
34 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Doga
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Balikesir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Doğa
SON 10 MESAJI
İki Dişi Beta Aynı Fanusta Yaşar Mı?
[QUOTE=Nursun]Merhaba,
Akvaryumu en kısa sürede temin etmeye çalışmanızı öneririm ,şu konuları incelemenizde fayda var ;
https://www.akvaryum.com/Forum/beta_baligi_bakimi_k954539.asp
https://www.akvaryum.com/betta_splendens_beta_tatlisur_6_279.asp[/QUOTE]
Teşekkür ederim taşlar bi sorun yaratır mı
[QUOTE=Nursun]Merhaba,
Akvaryumu en kısa sürede temin etmeye çalışmanızı öneririm ,şu konuları incelemenizde fayda var ;
https://www.akvaryum.com/Forum/beta_baligi_bakimi_k954539.asp
https://www.akvaryum.com/betta_splendens_beta_tatlisur_6_279.asp[/QUOTE]
Teşekkür ederim taşlar bi sorun yaratır mı
Cansız Bitkinin Olması Sorun Olur Mu
[QUOTE=Yunus_Krgl]Evde saklama kabı varmı lütfen balığı fanusa koymayın yazıktır günahtır. Taşlar salınım yaparsa sıkıntı olur.[/QUOTE]
Akvaryum alıcam sadece onun için geçene kadar bi sorun olur mu taşlar doğal yıkadım hepsini
[QUOTE=Yunus_Krgl]Evde saklama kabı varmı lütfen balığı fanusa koymayın yazıktır günahtır. Taşlar salınım yaparsa sıkıntı olur.[/QUOTE]
Akvaryum alıcam sadece onun için geçene kadar bi sorun olur mu taşlar doğal yıkadım hepsini
İki Dişi Beta Aynı Fanusta Yaşar Mı?
[QUOTE=mertcan_60]
Hatada ısrar etme kısmı sizinle alakalı değildi rahat olun:)) soruya gelirsek fanus zaten sistemi dengede tutma konusunda çok sıkıntılı bir ortam hem hacim açısından hem de salınım açısından yapay olan herşeyi çıkarmanızı öneririm ben yanlışım varsa arkadaşlar düzeltsin [/QUOTE]
Evet bitkiyi çıkardım peki taş koysam doğal sorun olur mu [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221013/120620202246161.jpg[/IMG]
[QUOTE=mertcan_60]
Hatada ısrar etme kısmı sizinle alakalı değildi rahat olun:)) soruya gelirsek fanus zaten sistemi dengede tutma konusunda çok sıkıntılı bir ortam hem hacim açısından hem de salınım açısından yapay olan herşeyi çıkarmanızı öneririm ben yanlışım varsa arkadaşlar düzeltsin [/QUOTE]
Evet bitkiyi çıkardım peki taş koysam doğal sorun olur mu [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221013/120620202246161.jpg[/IMG]
Cansız Bitkinin Olması Sorun Olur Mu
[QUOTE=Yorum yapmaz]Bu tip oyuncak bitkiler zamanla salınım yapabilir. Dibine konan beyaz kreç bile ne olduğu belli değil. Önerim. Yapmayın![/QUOTE]
Tamamdır teşekkürler kum vardı ama yemeye çalıştığı için onları çıkardım boş kalmasın diye koymayı düşündüm hata olmasın diye sorayım dedim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221013/120620202241361.jpg[/IMG]
Taşların bi sakıncası olur mu
[QUOTE=Yorum yapmaz]Bu tip oyuncak bitkiler zamanla salınım yapabilir. Dibine konan beyaz kreç bile ne olduğu belli değil. Önerim. Yapmayın![/QUOTE]
Tamamdır teşekkürler kum vardı ama yemeye çalıştığı için onları çıkardım boş kalmasın diye koymayı düşündüm hata olmasın diye sorayım dedim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221013/120620202241361.jpg[/IMG]
Taşların bi sakıncası olur mu
Cansız Bitkinin Olması Sorun Olur Mu
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221013/120620202224331.jpg[/IMG]
Merhabalar dişi beta balığım için akvaryuma geçene kadar bu şekilde cansız bitki koysam bi sakıncası olur mu cevaplarsanız sevinirim şimdiden teşekkürler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221013/120620202224331.jpg[/IMG]
Merhabalar dişi beta balığım için akvaryuma geçene kadar bu şekilde cansız bitki koysam bi sakıncası olur mu cevaplarsanız sevinirim şimdiden teşekkürler
İki Dişi Beta Aynı Fanusta Yaşar Mı?
[QUOTE=mertcan_60]İnanın amacımız yani en azından kendi adıma konuşayım amacım sizi kırmak incitmek ya da yargılamak değil zamanında çok saçma şeyler yaptım bende olmaması gereken, tecrübesizdim ama hata da da ısrar etmedim hiç bir zaman burdaki çoğu kişi aynı hataları yaptığı için burdaki arkadaşlar aynı sıkıntıları yaşamasın diye uyarıyor galiba hepsi bu [:)][/QUOTE]
Ben düzgün bi şekilde uyaranlara teşekkür ettim ve en kısa zamanda akvaryum alıcağımı söyledim ama bunu düzgün bi şekilde dile getirmeyip eleştiri yapıp hakaret içeren yorumlar yapanları dikkate almayacağım ve yapılan eleştiride gereksiz bi eleştiri çünkü ben zaten bakılmayacağını anladığımı ve öğrenince akvaryum alacağımı belirtmiştim hatamda da ısrar etmedim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221013/120620202224331.jpg[/IMG]
Akvaryum alana kadar cansız bitki koysam saklanması için sorun olur mu cevaplarsanız sevinirim :)
[QUOTE=mertcan_60]İnanın amacımız yani en azından kendi adıma konuşayım amacım sizi kırmak incitmek ya da yargılamak değil zamanında çok saçma şeyler yaptım bende olmaması gereken, tecrübesizdim ama hata da da ısrar etmedim hiç bir zaman burdaki çoğu kişi aynı hataları yaptığı için burdaki arkadaşlar aynı sıkıntıları yaşamasın diye uyarıyor galiba hepsi bu [:)][/QUOTE]
Ben düzgün bi şekilde uyaranlara teşekkür ettim ve en kısa zamanda akvaryum alıcağımı söyledim ama bunu düzgün bi şekilde dile getirmeyip eleştiri yapıp hakaret içeren yorumlar yapanları dikkate almayacağım ve yapılan eleştiride gereksiz bi eleştiri çünkü ben zaten bakılmayacağını anladığımı ve öğrenince akvaryum alacağımı belirtmiştim hatamda da ısrar etmedim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221013/120620202224331.jpg[/IMG]
Akvaryum alana kadar cansız bitki koysam saklanması için sorun olur mu cevaplarsanız sevinirim :)
Kaplumbağa İçin Arkadaş
[QUOTE=emiralagozoglu]Merhaba benim iki kaplumbağam vardı fakat biri uzun zaman önce öldü. Bir tanesi tek kaldı. İnternette yeni gelenlere saldırdıklarını falan duyduğum için yanına arkadaş almayı düşünmedim çünkü bulabildiğim kaplumbağalar çok küçük kalıyor benimkinin yanında. Sıkıntı olur mu? Yalnızlık çekiyor mudur yanına alayım mı bir iki tane?[/QUOTE]
Benimde önceden kaplumbağam vardı tek kalmıştı oda tek kalmasının bi sorun olacağını sanmıyorum saldırma riskini almaya gerek yok bence :)
[QUOTE=emiralagozoglu]Merhaba benim iki kaplumbağam vardı fakat biri uzun zaman önce öldü. Bir tanesi tek kaldı. İnternette yeni gelenlere saldırdıklarını falan duyduğum için yanına arkadaş almayı düşünmedim çünkü bulabildiğim kaplumbağalar çok küçük kalıyor benimkinin yanında. Sıkıntı olur mu? Yalnızlık çekiyor mudur yanına alayım mı bir iki tane?[/QUOTE]
Benimde önceden kaplumbağam vardı tek kalmıştı oda tek kalmasının bi sorun olacağını sanmıyorum saldırma riskini almaya gerek yok bence :)
İki Dişi Beta Aynı Fanusta Yaşar Mı?
[QUOTE=ceyh]
Akvaryumu hemen alın, diğer gerekli ekipmanları da. Bir balık bile fanus denen illetten kurtulsa kardır, aracı olan siz olun bu defa. [:)][/QUOTE]
Teşekkür ederim keşke herkes böyle yorum yapsa
[QUOTE=ceyh]
Akvaryumu hemen alın, diğer gerekli ekipmanları da. Bir balık bile fanus denen illetten kurtulsa kardır, aracı olan siz olun bu defa. [:)][/QUOTE]
Teşekkür ederim keşke herkes böyle yorum yapsa
İki Dişi Beta Aynı Fanusta Yaşar Mı?
[QUOTE=RobinsonDefoe]Israrla yanına balık koymayı istemek macera aramaktan başka bişey değildir. Elinizdeki balığıda düşünüyorsanız 15-20 lt bi akvaryum almanız daha doğru olur. [/QUOTE]
Israrla yanına balık koymak gibi bi amacım yok zaten makul bi şekilde açıklama yapanları dikkate alıp en kısa zamanda akvaryum alıcam onun için yanına da balık almıcam zaten almak gibi bi düşüncem olmuştu yalnız kalıyo diye ama önceki yorumlardan almama kararı aldım
[QUOTE=Beta_balik]Buradaki ölüm sizin hatanız olmuş, fanusta hiçbir ekipman ve bilgi birikimi olmadan üretim gibi ciddi bir işe kalkışmamanız gerekirdi.
Betalar çift yada sürü halinde bakılması gereken balıklar olmadıkları için balığınız, tek yada iki şekilde bakılmalından etkilenmez.
Büyük akvaryumunuz kaç litre acaba? Uzun süredir fanusta yaşaması akvaryuma ihtiyacı olmadığını değil dayanıklı olduğunu gösterir. Yani bir akvaryum kurmanız şart yine.
Kıskançlık balıklarda görülebilecek bir duygu değil. Balık sahibine ilgi gösterir belki ama bu boyutta olmaz. Erkeğe baskın çıkması ise yapı olarak daha büyük olması yada erkeğin üretimi için hazır olması nedeniyle olmuştur.
Beta dişi de olsa erkek de olsa agresif bir yapıya sahiptir. Ama erkekler dişilere göre bölgesini daha çok koruduğu için başka bir beta ile aynı ortamda bulunamaz. Dişiler ise biraz daha az agresiftir ve dişi beta ile beraber kalabilir. Ama yine agresif ve avcı oldukları için en az 50 litrelik bir akvaryumda olmalı. Yoksa yine kavga edeceklerdir.
Kolay gelsin. [/QUOTE]
Önceden bilmediğim için koymuştum maalesef ama artık öyle şeyler koymuyorum kumlarıda boşaltıcam çünkü sürekli yem istiyo vermeyince kum yemeye çalışıyo [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221013/120620201924271.jpg[/IMG] büyük akvaryum bu şekilde japonlarla anlaşıp anlaşamıcağını bilmediğim için koymadım buraya
[QUOTE=RobinsonDefoe]Israrla yanına balık koymayı istemek macera aramaktan başka bişey değildir. Elinizdeki balığıda düşünüyorsanız 15-20 lt bi akvaryum almanız daha doğru olur. [/QUOTE]
Israrla yanına balık koymak gibi bi amacım yok zaten makul bi şekilde açıklama yapanları dikkate alıp en kısa zamanda akvaryum alıcam onun için yanına da balık almıcam zaten almak gibi bi düşüncem olmuştu yalnız kalıyo diye ama önceki yorumlardan almama kararı aldım
[QUOTE=Beta_balik]Buradaki ölüm sizin hatanız olmuş, fanusta hiçbir ekipman ve bilgi birikimi olmadan üretim gibi ciddi bir işe kalkışmamanız gerekirdi.
Betalar çift yada sürü halinde bakılması gereken balıklar olmadıkları için balığınız, tek yada iki şekilde bakılmalından etkilenmez.
Büyük akvaryumunuz kaç litre acaba? Uzun süredir fanusta yaşaması akvaryuma ihtiyacı olmadığını değil dayanıklı olduğunu gösterir. Yani bir akvaryum kurmanız şart yine.
Kıskançlık balıklarda görülebilecek bir duygu değil. Balık sahibine ilgi gösterir belki ama bu boyutta olmaz. Erkeğe baskın çıkması ise yapı olarak daha büyük olması yada erkeğin üretimi için hazır olması nedeniyle olmuştur.
Beta dişi de olsa erkek de olsa agresif bir yapıya sahiptir. Ama erkekler dişilere göre bölgesini daha çok koruduğu için başka bir beta ile aynı ortamda bulunamaz. Dişiler ise biraz daha az agresiftir ve dişi beta ile beraber kalabilir. Ama yine agresif ve avcı oldukları için en az 50 litrelik bir akvaryumda olmalı. Yoksa yine kavga edeceklerdir.
Kolay gelsin. [/QUOTE]
Önceden bilmediğim için koymuştum maalesef ama artık öyle şeyler koymuyorum kumlarıda boşaltıcam çünkü sürekli yem istiyo vermeyince kum yemeye çalışıyo [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221013/120620201924271.jpg[/IMG] büyük akvaryum bu şekilde japonlarla anlaşıp anlaşamıcağını bilmediğim için koymadım buraya
İki Dişi Beta Aynı Fanusta Yaşar Mı?
[QUOTE=LepistesDüşkünü]
Balıklarınızı yaşatmak istiyorsanız öncelikle akvaryumcuların söylediği ve yaptığı herşeyi unutmalısınız. Akvaryumcu ile tek alakanız burdan yeterince bilgi aldıktan sonra gidip alışveriş yapmak olmalı. Balığınıza gelicek olursak, yanında onu strese sokacak 2. Bir bettata değil de rahatça yaşayabileceği bir akvaryuma ihtiyacı var. Fanusta hiçbir şekilde bakteri döngüsünü sağlayamayacağınız, ısıtıcı takamayacağınız için fanus balık bakmaya uygun değildir ve balığın sizi izliyor olması mutlu olduğu anlamına da gelmez zaten astronot gibi birkaç balık türü dışında insanlarla böyle bir ilişki de kurmazlar.[:geek:][/QUOTE]
Dediğinize katılmıyorum her hayvanın sahibiyle arasında bi ilişki vardır
[QUOTE=LepistesDüşkünü]
Balıklarınızı yaşatmak istiyorsanız öncelikle akvaryumcuların söylediği ve yaptığı herşeyi unutmalısınız. Akvaryumcu ile tek alakanız burdan yeterince bilgi aldıktan sonra gidip alışveriş yapmak olmalı. Balığınıza gelicek olursak, yanında onu strese sokacak 2. Bir bettata değil de rahatça yaşayabileceği bir akvaryuma ihtiyacı var. Fanusta hiçbir şekilde bakteri döngüsünü sağlayamayacağınız, ısıtıcı takamayacağınız için fanus balık bakmaya uygun değildir ve balığın sizi izliyor olması mutlu olduğu anlamına da gelmez zaten astronot gibi birkaç balık türü dışında insanlarla böyle bir ilişki de kurmazlar.[:geek:][/QUOTE]
Dediğinize katılmıyorum her hayvanın sahibiyle arasında bi ilişki vardır
SON MESAJLAR
- Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 21:09
Omurgasızlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
KULLANICILAR
- 78 Online Kullanıcı, 42 Üye
Online Kullanıcılar
baozturk,
cheavy,
pusathan01,
0rnn,
Kemalk41,
Ertug22,
Pandkoal,
Sungurr,
osmandbnl,
DABARAKATO,
oguzkanmaz,
sina cen,
altuntasseref,
MiSoSiKiaN,
Tata,
Kuduoglu,
Birtek,
Ehtiyar,
zafer3885,
zen666,
şansal,
omerkaya40,
yeekim,
Rime,
Rafayel,
eflatunaxoy,
ilterisdoğukan,
Shortbuff,
dream07,
ternapi,
vedat79,
Umutoty,
Omer0618,
melektrikci,
terranova,
emirkagan,
Koksal Gurkan,
dınay,
ezzalisi,
Ramazan Güleç,
erdo_bg,
nakkas__45,
Tortuga7,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
