ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ayliny
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
41
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
13 Şubat 2018 17:11
Son Ziyaret:
16 Temmuz 2018 12:13
Toplam Mesaj:
59 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
aylin yıldız
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
kamil
SON 10 MESAJI
Yeni Dostlarımız Japonlar :)
Çok tatlılar masallah [:3]
Çok tatlılar masallah [:3]
Yeni Dostlarımız Japonlar :)
[QUOTE=Emyy]
Ahmet Ali Bey, kumu tanka koymadan önceki ilk yıkamanızı kastetti. Hiç yıkamadım derken, ilk kurulumda yıkamışsınızdır diye ümit ediyorum :)
Tabi ki ilk kurulumda yıkadım :)
O zaman ben yine önerileri deneyeyim bir sonuç alamaz isem yeni bir başlık açayım. [EDIT]ayliny,2018-06-09 13:54:16[/EDIT]
[QUOTE=Emyy]
Ahmet Ali Bey, kumu tanka koymadan önceki ilk yıkamanızı kastetti. Hiç yıkamadım derken, ilk kurulumda yıkamışsınızdır diye ümit ediyorum :)
Tabi ki ilk kurulumda yıkadım :)
O zaman ben yine önerileri deneyeyim bir sonuç alamaz isem yeni bir başlık açayım. [EDIT]ayliny,2018-06-09 13:54:16[/EDIT]
Yeni Dostlarımız Japonlar :)
[QUOTE=iezgi]
Merhabalar, baliklarinizda herhangi bir sikinti gozlemliyor musunuz? Yesil su herzaman kotu birsey olmak zorunda degil... [/QUOTE]
Balıklarımda sıkıntı yok gayet iyiler su an. Görsel açıdan takmis durumdayım sanırım
[QUOTE=Kromatit]Akvaryum direkt güneşe maruz kalıyor ku?
Kumu yıkarken pisliğe denk geldiniz mi?[/QUOTE]
Direkt güneşe maruz kalmıyor. Dip cekimi yaparken evet kakalar dipte ama çok aşırı değil ama var. Kumu yıkamadım hiç. Komple akvaryum temizliğinin yanı kumu çıkarıp tamamen su değiştirmenin iyi bir şey olmadığını okudum hep. O yüzden kum yıkaması yapmıyorum
[QUOTE=Emyy]
Aylin Hanım aşağıdaki video size ışık tutacaktır. Forumda sorununuzla ilgili çok daha fazlasını bulabilirsiniz. Ayrıca size dış filtre kullanmanızı önemle tavsiye ediyorum.
[URL]https://m.youtube.com/watch?v=SqzZb0pvIeA[/URL][/QUOTE]
Bu arada bu videoyu izleyerek ben de dört beş gün boyunca su değişimi yaptım. Zaten bu kanala da abone olmuşum. Ama ise yaramadı. Acaba benim akvaryumda kum olduğu icin mi düzelmedi bilmiyorum
[QUOTE=iezgi]
Merhabalar, baliklarinizda herhangi bir sikinti gozlemliyor musunuz? Yesil su herzaman kotu birsey olmak zorunda degil... [/QUOTE]
Balıklarımda sıkıntı yok gayet iyiler su an. Görsel açıdan takmis durumdayım sanırım
[QUOTE=Kromatit]Akvaryum direkt güneşe maruz kalıyor ku?
Kumu yıkarken pisliğe denk geldiniz mi?[/QUOTE]
Direkt güneşe maruz kalmıyor. Dip cekimi yaparken evet kakalar dipte ama çok aşırı değil ama var. Kumu yıkamadım hiç. Komple akvaryum temizliğinin yanı kumu çıkarıp tamamen su değiştirmenin iyi bir şey olmadığını okudum hep. O yüzden kum yıkaması yapmıyorum
[QUOTE=Emyy]
Aylin Hanım aşağıdaki video size ışık tutacaktır. Forumda sorununuzla ilgili çok daha fazlasını bulabilirsiniz. Ayrıca size dış filtre kullanmanızı önemle tavsiye ediyorum.
[URL]https://m.youtube.com/watch?v=SqzZb0pvIeA[/URL][/QUOTE]
Bu arada bu videoyu izleyerek ben de dört beş gün boyunca su değişimi yaptım. Zaten bu kanala da abone olmuşum. Ama ise yaramadı. Acaba benim akvaryumda kum olduğu icin mi düzelmedi bilmiyorum
Yeni Dostlarımız Japonlar :)
[QUOTE=Emreboy]Aylin hanım ilk olarak dip çekimi iyi olabilir. [/QUOTE]
Dip cekimi çok yaptım yine ayni. Kumları karıştırmıyorum zaten hiçbir şekilde.
[QUOTE=Emyy]
Aylin Hanım aşağıdaki video size ışık tutacaktır. Forumda sorununuzla ilgili çok daha fazlasını bulabilirsiniz. Ayrıca size dış filtre kullanmanızı önemle tavsiye ediyorum.
[URL]https://m.youtube.com/watch?v=SqzZb0pvIeA[/URL][/QUOTE]
Dış filtre icin su an maddi durum yok. Onerebileceginiz var mi ? Videoyu da izlicem
[QUOTE=Emreboy]Aylin hanım ilk olarak dip çekimi iyi olabilir. [/QUOTE]
Dip cekimi çok yaptım yine ayni. Kumları karıştırmıyorum zaten hiçbir şekilde.
[QUOTE=Emyy]
Aylin Hanım aşağıdaki video size ışık tutacaktır. Forumda sorununuzla ilgili çok daha fazlasını bulabilirsiniz. Ayrıca size dış filtre kullanmanızı önemle tavsiye ediyorum.
[URL]https://m.youtube.com/watch?v=SqzZb0pvIeA[/URL][/QUOTE]
Dış filtre icin su an maddi durum yok. Onerebileceginiz var mi ? Videoyu da izlicem
Yeni Dostlarımız Japonlar :)
Ezgi hanım merhabalar, yeni bir başlık açmak istemedim. Sizde de Japon olduğu icin direkt size sorayım dedim. Yaklaşık 70 lt su alan bir akvaryumum var. Sizinle daha önce konuşmuştuk bir baligimi kaybettim. Uç Japon var su anda. Ama ne yaptıysam bu yeşil Sudan kurtulamıyorum. Yemleme çok değil, filtre düzenli temizleniyor, su değişimi yapıyorum her hafta, ışık sadece yem verdiğim zaman açık. Son dört gündür her gün yüzde 40 su değişimi yaptım ama hala fotoda göründüğü gibi su bulanık ve yeşil deliricem [:((] petshop ışıktandır dedi direkt güneş almıyor ama ona rağmen perdeyi kapalı tutuyorum. Fotoda su az değişim yapıyordum havalandırdigim su yetmedi. Yoksa daha fazla.
Ne olur akil verin bir turlu berrak yapamadım suyu [:(][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203958/110320182244481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203958/080620182155521.jpg[/IMG]
İlk foto akvaryumu ilk kurduğum zamanlar. O zaman bile berrak değilmiş
Ezgi hanım merhabalar, yeni bir başlık açmak istemedim. Sizde de Japon olduğu icin direkt size sorayım dedim. Yaklaşık 70 lt su alan bir akvaryumum var. Sizinle daha önce konuşmuştuk bir baligimi kaybettim. Uç Japon var su anda. Ama ne yaptıysam bu yeşil Sudan kurtulamıyorum. Yemleme çok değil, filtre düzenli temizleniyor, su değişimi yapıyorum her hafta, ışık sadece yem verdiğim zaman açık. Son dört gündür her gün yüzde 40 su değişimi yaptım ama hala fotoda göründüğü gibi su bulanık ve yeşil deliricem [:((] petshop ışıktandır dedi direkt güneş almıyor ama ona rağmen perdeyi kapalı tutuyorum. Fotoda su az değişim yapıyordum havalandırdigim su yetmedi. Yoksa daha fazla.
Ne olur akil verin bir turlu berrak yapamadım suyu [:(][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203958/110320182244481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203958/080620182155521.jpg[/IMG]
İlk foto akvaryumu ilk kurduğum zamanlar. O zaman bile berrak değilmiş
Ne Yaptıysam Olmuyor!
Teşekkür ederim herkese 😊
Dış filtre de edindikten sonra sanırım sabretmek gerekiyor geriye.
Teleskop çok şükür kendine geldi su an hiçbir sıkıntı gözükmüyor umarım da böyle devam eder [:3]
Teşekkür ederim herkese 😊
Dış filtre de edindikten sonra sanırım sabretmek gerekiyor geriye.
Teleskop çok şükür kendine geldi su an hiçbir sıkıntı gözükmüyor umarım da böyle devam eder [:3]
Ne Yaptıysam Olmuyor!
Tekrar merhaba, bir hafta önce akvaryumumu kurdum. Kumunu iyice yıkadım denitrolu ekledim bir haftadır da boş çalışıyor. Ancak suyum neden bulanık anlayamadım yardımcı olur musunuz?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203958/110320182244481.jpg[/IMG]
Tekrar merhaba, bir hafta önce akvaryumumu kurdum. Kumunu iyice yıkadım denitrolu ekledim bir haftadır da boş çalışıyor. Ancak suyum neden bulanık anlayamadım yardımcı olur musunuz?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203958/110320182244481.jpg[/IMG]
Ne Yaptıysam Olmuyor!
[QUOTE=Emre Zaim]
Ben teşekkür ederim.[:)]
Balığınızın düzelmesi, ancak yem yedikten sonra, tekrar dengesizleşmesi, aklıma yem ile ilgili bir durum olabilir mi sorusunu getirdi.
Dışkısının düzelmesi ve dengeli yüzüş görülnesi, ümit verici gelişmeler.
Benim de, evde bir kedi ve üç akvaryum; bahçede iki köpek; sokakta sayamayacağım kadar çok kedi, köpek, kuşum var.[:3]
Kamil, Cemil ve diğer altı kedi arkadaşına selamlar, sevgiler.[:)][/QUOTE]
Harikasınız [:3] benim de sokakta bir sürü kedim ve barınakta özel olarak ilgilendiğim iki kopegim (hatta birini pansiyona birini eve çıkarıyorum) var. Sizin de hayvan dostlarınıza selamlar 😊
Ben akvaryumunu kurdum filtresi ve ısıtıcısını taktım. Yalnız takıldığım bir nokta var. Denitrol kullanımı.
Üzerinde ilk kurulumda icin 20 litre suya 10 ml kullanılır. Su değişimlerinde 300 litreye 10 ml kullanılır diyor.
Ancak bazı satış sitelerinin kullanım talimatında on günlük bir kullanımdan söz ediyor.
On gün boyunca miktarı azaltarak devam etmem gerekiyor mu ilk kurulum için?
[QUOTE=Emre Zaim]
Ben teşekkür ederim.[:)]
Balığınızın düzelmesi, ancak yem yedikten sonra, tekrar dengesizleşmesi, aklıma yem ile ilgili bir durum olabilir mi sorusunu getirdi.
Dışkısının düzelmesi ve dengeli yüzüş görülnesi, ümit verici gelişmeler.
Benim de, evde bir kedi ve üç akvaryum; bahçede iki köpek; sokakta sayamayacağım kadar çok kedi, köpek, kuşum var.[:3]
Kamil, Cemil ve diğer altı kedi arkadaşına selamlar, sevgiler.[:)][/QUOTE]
Harikasınız [:3] benim de sokakta bir sürü kedim ve barınakta özel olarak ilgilendiğim iki kopegim (hatta birini pansiyona birini eve çıkarıyorum) var. Sizin de hayvan dostlarınıza selamlar 😊
Ben akvaryumunu kurdum filtresi ve ısıtıcısını taktım. Yalnız takıldığım bir nokta var. Denitrol kullanımı.
Üzerinde ilk kurulumda icin 20 litre suya 10 ml kullanılır. Su değişimlerinde 300 litreye 10 ml kullanılır diyor.
Ancak bazı satış sitelerinin kullanım talimatında on günlük bir kullanımdan söz ediyor.
On gün boyunca miktarı azaltarak devam etmem gerekiyor mu ilk kurulum için?
Ne Yaptıysam Olmuyor!
[QUOTE=Emre Zaim]
Aylin Hanım, dipte ters durmak, hava kesesi hastalığı belirtisidir.
Ancak şeffaf kabuk gibi dışkı ve yem yediği esnada ters dönmesi, sindirim sistemi sorunu tarafından tetiklendiğini düşündürüyor. Sindirim sisteminde oluşan şişkinlik, gaz, vb... durum, hava kesesine baskı yapıyor olabilir.
Sera Baktotabs ile beslenme iyi gelecektir.
Her ne kadar, Sera Baktotabs gibi ilaçlı yemle beslenen balığa başka yem verilmesi önerilmese de, New Life Spectrum Goldfish Formula gibi yüksek kaliteli bir yem ile sindirim sisteminin vereceği tepki, görülebilir. Sabah ilk öğün az miktarda, Sera Baktotabs, akşamüstü az miktarda, New Life Spectrum Goldfish Formula verilebilir.
Yanlış hatırlıyorsam, düzeltin lütfen: Balığınıza ilk zamanlarda Sera Goldfish veriyordunuz sanırım. Konuyu hatırlamıyorum; ancak bu forumdaki bir konuda, japon balığı besleyen bir dostumuz, Sera'nın japon balığı yemlerinin balığının sindirim sisteminde şişkinlik ve kabızlığa yol açtığını belirtmişti. Durumu deneyimlemediğim için gerçeklik payı ile ilgili yorum yapamam. Sera marka yemlerin geneli, iyidir. Ancak Sera'nın japon balığı yemlerini deneyimlemedim. Fakat balığınızın sindirim sistemi rahatsızlığının iyileşmesi amacıyla, her ihtimali değerlendirme adına, yüksek kalitede bir yem olan New Life Spectrum Goldfish Formula'nın belki de zayıf düşmüş olan balığınızı toparlama olasılığının denenmeye değer olduğu görüşündeyim. Yazdıklarım, yalnızca öneri olup, hasta bir canlıya yardım etme amacı taşımaktadır. Deneyip denememek, tamamen, Sizin kararınızdır.
Yenmeyen yemler, sudan uzaklaştırılmalıdır.
Bu arada, Kamil de, minik teleskopun hasta olduğunun farkına varmış ve hüzünle yanına uzanmış gibi görünüyor.[:)]
Balığınızın en kısa sürede sağlığına kavuşmasını dilerim.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim. Dediğiniz mamadan alacağım. Seranın pul yemini kullanıyorum şu an adı aklıma gelmiyor. Ama bir haftadır sadece sera bakto veriyorum. Arada ıspanak ve bezelye. Dışkısı dün ve bugün normaldi. Durumunu tam anlayamıyorum benle dalga geçiyor gibi sanki [:)))]
Bu arada benim sekiz kedim var fotoğraftaki de Cemil [:P] Oda arkadaşı oldular bir süredir dikkatle izliyor [:lol:]
[QUOTE=Emre Zaim]
Aylin Hanım, dipte ters durmak, hava kesesi hastalığı belirtisidir.
Ancak şeffaf kabuk gibi dışkı ve yem yediği esnada ters dönmesi, sindirim sistemi sorunu tarafından tetiklendiğini düşündürüyor. Sindirim sisteminde oluşan şişkinlik, gaz, vb... durum, hava kesesine baskı yapıyor olabilir.
Sera Baktotabs ile beslenme iyi gelecektir.
Her ne kadar, Sera Baktotabs gibi ilaçlı yemle beslenen balığa başka yem verilmesi önerilmese de, New Life Spectrum Goldfish Formula gibi yüksek kaliteli bir yem ile sindirim sisteminin vereceği tepki, görülebilir. Sabah ilk öğün az miktarda, Sera Baktotabs, akşamüstü az miktarda, New Life Spectrum Goldfish Formula verilebilir.
Yanlış hatırlıyorsam, düzeltin lütfen: Balığınıza ilk zamanlarda Sera Goldfish veriyordunuz sanırım. Konuyu hatırlamıyorum; ancak bu forumdaki bir konuda, japon balığı besleyen bir dostumuz, Sera'nın japon balığı yemlerinin balığının sindirim sisteminde şişkinlik ve kabızlığa yol açtığını belirtmişti. Durumu deneyimlemediğim için gerçeklik payı ile ilgili yorum yapamam. Sera marka yemlerin geneli, iyidir. Ancak Sera'nın japon balığı yemlerini deneyimlemedim. Fakat balığınızın sindirim sistemi rahatsızlığının iyileşmesi amacıyla, her ihtimali değerlendirme adına, yüksek kalitede bir yem olan New Life Spectrum Goldfish Formula'nın belki de zayıf düşmüş olan balığınızı toparlama olasılığının denenmeye değer olduğu görüşündeyim. Yazdıklarım, yalnızca öneri olup, hasta bir canlıya yardım etme amacı taşımaktadır. Deneyip denememek, tamamen, Sizin kararınızdır.
Yenmeyen yemler, sudan uzaklaştırılmalıdır.
Bu arada, Kamil de, minik teleskopun hasta olduğunun farkına varmış ve hüzünle yanına uzanmış gibi görünüyor.[:)]
Balığınızın en kısa sürede sağlığına kavuşmasını dilerim.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim. Dediğiniz mamadan alacağım. Seranın pul yemini kullanıyorum şu an adı aklıma gelmiyor. Ama bir haftadır sadece sera bakto veriyorum. Arada ıspanak ve bezelye. Dışkısı dün ve bugün normaldi. Durumunu tam anlayamıyorum benle dalga geçiyor gibi sanki [:)))]
Bu arada benim sekiz kedim var fotoğraftaki de Cemil [:P] Oda arkadaşı oldular bir süredir dikkatle izliyor [:lol:]
Yeni Dostlarımız Japonlar :)
[QUOTE=iezgi]
Uygun bence, benimkilerin de ilk kumlari oyleydi [:iyi:] iyice yikayin ama, benimkinin icinden kocaman civi cikmisti [:/] bir de malezya trompet salyangozu tavsiye ederim, kumlarin arasinda yenmemis yemleri tuketerek donguye yardimci olur, hem de yosun yerler. [8)][/QUOTE]
Yıkadım güzelce bugün kuracağım akvaryumu kısmetse [:)] salyangozu da düşüneceğim nasıl olur bilemedim [:P]
[QUOTE=iezgi]
Uygun bence, benimkilerin de ilk kumlari oyleydi [:iyi:] iyice yikayin ama, benimkinin icinden kocaman civi cikmisti [:/] bir de malezya trompet salyangozu tavsiye ederim, kumlarin arasinda yenmemis yemleri tuketerek donguye yardimci olur, hem de yosun yerler. [8)][/QUOTE]
Yıkadım güzelce bugün kuracağım akvaryumu kısmetse [:)] salyangozu da düşüneceğim nasıl olur bilemedim [:P]
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 10:47
Yeni Üye Forumu - Rasbora Oneri yyiImaz, 10:38
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 09:39
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 08:40
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Betta'daki Şişlik Nedir NightWist, 03:11
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:33
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 10:22
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 10:17
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 10:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 10:17
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 10:17
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:03
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:46
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 09:32
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:08
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:08
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:08
- C. Vatoz, Moss, Karides, Lepistes, Katil Salyangoz Aquarist101 09:01
- Yeni Malzemeler Ve 37cm İthal Akvaryum Takasa Açık Aquarist101 09:01
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 08:26
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 07:49
- Afrika Cichlidleri devito 07:18
- Eheim West Germany Üretimi İç Filtre. abunil 01:07
- Satılık Salon Çiçeği. abunil 01:07
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 00:56
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 00:50
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 23:41
- Seachem, Akvaryumlar, Malzemeler Uygun Fiyat!!!! Özgür7 23:39
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 23:17
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 23:11
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:10
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:29
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 22:21
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
KULLANICILAR
- 110 Online Kullanıcı, 63 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
emrahdm,
pianoƒish,
yeekim,
0rnn,
pitsem,
tukabu,
florasan,
ssener,
EmiirKaan,
sacityld,
ezzalisi,
BadgeR,
riderfish,
Canberk18,
MiSoSiKiaN,
Hoppala,
ertug26,
Kuduoglu,
EKAR,
ilhannnn01,
osmangunay,
Kınayu,
tuncaysargin,
ogurcay,
zen666,
yyiImaz,
karidesrehberi,
osmandbnl,
Emerse,
BettaFishHobim,
Mithrandirr,
altuntasseref,
Sfenks111,
fikret43,
forthehordex,
efsane07,
Tortuga7,
wtreals,
Emirk,
mrah,
Bob,
lojistisyen,
Abidin Acun,
Cyber_Scout,
Omer1881,
kdrustun,
peace41,
İnci Kefali,
nurtensultan,
ozan_1903,
darkaura,
oguzhanns,
JujuSeri,
yns325,
Thunderbird,
DenizUlucutsoy,
mbcr06,
emre12ozkan,
etotek,
gürkanbey,
Doreali,
oguzozt,
TolgahanA,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
