ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Solodolphin
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
01 Şubat 2018 10:40
Son Ziyaret:
21 Ekim 2018 16:01
Toplam Mesaj:
11 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Emir Köylü
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Kirklareli
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
R.E.K
SON 10 MESAJI
Yeni 2 Tane Elma Salyangozu Aldım
Öncelikle akvaryumdaki tüm balıklar barışçıl tehdit unsuru değiller.
Sorularıma geçecek olursak ;
1-Bu salyangozları beslemem gerekir mi ve eğer gerekiyorsa nasıl bi zaman diliminde ne kadar beslemem gerek? Hangi yemleri yerler bende prima mini granül ve tetra pro spirulunalı algae var.
2-Yavru balıkları yerler mi? (lepistes)
3-Akvaryumum açık ne kadar boşluk bıraksam akvaryumdan çıkmazlar?
4-akvaryumda biraz sert ve keskin yerler var vatozun takıldığı sahte kütük (plastik) iç kısmı biraz keskin zarar verir mi hayvana? ben normal salyangozların jilet üstünde yürüdüğünü falan görmüştüm hayvanlara zarar vermiyordu ama elma salyangozlarını bilemiyorum
5-erkek dişi ayrımı nasıl?
6-birisi kesin sarı elma salyangozu diğeri adi olabilir kesin bir bilgim yok fotoğraf ekleyeceğim yakında(4-5 saat içinde).
7-çok pislik bırakıyorlar mı?
8-Akvaryumda vatoz(evet bildiğimiz leopar vatoz) ve çöpçü var yem yeterli olur mu?
9-Çöpçü balığı elma salyangozunun yumurtalarını yer mi?
10-Salyangoz yumurtalarını nerede muhafaza etsem daha mantıklı olur?
Dipnot: Almamdan yarım saat geçmesine rağmen bir salyangoz hala açılmadı kendini birazcık gösteriyor hafif hareketleri var ama hala tam olarak aktif hareket etmiyor ne kadar sürer bu alışma süreci ?
Dipnot_2:Akvaryumda 40 a yakın hayvan var çoğu red lepistes[EDIT]Solodolphin,2018-06-03 13:47:59[/EDIT]
Öncelikle akvaryumdaki tüm balıklar barışçıl tehdit unsuru değiller.
Sorularıma geçecek olursak ;
1-Bu salyangozları beslemem gerekir mi ve eğer gerekiyorsa nasıl bi zaman diliminde ne kadar beslemem gerek? Hangi yemleri yerler bende prima mini granül ve tetra pro spirulunalı algae var.
2-Yavru balıkları yerler mi? (lepistes)
3-Akvaryumum açık ne kadar boşluk bıraksam akvaryumdan çıkmazlar?
4-akvaryumda biraz sert ve keskin yerler var vatozun takıldığı sahte kütük (plastik) iç kısmı biraz keskin zarar verir mi hayvana? ben normal salyangozların jilet üstünde yürüdüğünü falan görmüştüm hayvanlara zarar vermiyordu ama elma salyangozlarını bilemiyorum
5-erkek dişi ayrımı nasıl?
6-birisi kesin sarı elma salyangozu diğeri adi olabilir kesin bir bilgim yok fotoğraf ekleyeceğim yakında(4-5 saat içinde).
7-çok pislik bırakıyorlar mı?
8-Akvaryumda vatoz(evet bildiğimiz leopar vatoz) ve çöpçü var yem yeterli olur mu?
9-Çöpçü balığı elma salyangozunun yumurtalarını yer mi?
10-Salyangoz yumurtalarını nerede muhafaza etsem daha mantıklı olur?
Dipnot: Almamdan yarım saat geçmesine rağmen bir salyangoz hala açılmadı kendini birazcık gösteriyor hafif hareketleri var ama hala tam olarak aktif hareket etmiyor ne kadar sürer bu alışma süreci ?
Dipnot_2:Akvaryumda 40 a yakın hayvan var çoğu red lepistes[EDIT]Solodolphin,2018-06-03 13:47:59[/EDIT]
Lepistes 1. Batın Siyah Dışkılama
1. batını alalı bayağı oldu.(4.batındayım)dişiler neredeyse yetişkinlerin boyuna erişti.Anaç lepisteslerimin arkalarında siyahlık var, doğuma yakınlar. Ancak şüphelerim var;
ya anaçlardan birisi erken doğum yaptı yavrularını yediler ama akvaryumda hiç yavru görmedim.
ya iç kanamaya dair birşey
ya da benim bilmediğim birşey var.
Dişi lepistesler regli olabilir mi? bu mümkün müdür? yoksa benmi saçmalıyorum [:)))]
Telefonum bozulduğundan dolayı fotoğraf ekleyemiyorum ama sağlıklılar renkleri anaçlarla aynı (Tür: Albino Red)
Verdiğim yem: Tetra Prima Mini granül ve tetra pro algae
balıkları hiç ayırmadım hepsi aynı tankta şu an 3.batın renkli 4. batının renklenmesini bekliyorum.
Tank 40lt (Merak etmeyin büyüteceğim hayvanlara eziyet olmaması için)
Dipnot:
Bu arada farkettiyseniz hep dişi lepistesler dedim çünkü 1. batında çok büyük bir hata yaparak çoğu yavrunun yenmesine ve iç motorla çekilmesine sebep olmuştum.O kadar balıktan 4 tanecik dişi lepistes kaldı (1.batın) ve onlarda şu sıralar 1-2 kere bu olayı gördüm.
Akvaryum popülasyonu tanka göre fazla ama mutlu gibiler.Neyse konu dağılmadan cevap verirseniz sevinirim.
1. batını alalı bayağı oldu.(4.batındayım)dişiler neredeyse yetişkinlerin boyuna erişti.Anaç lepisteslerimin arkalarında siyahlık var, doğuma yakınlar. Ancak şüphelerim var;
ya anaçlardan birisi erken doğum yaptı yavrularını yediler ama akvaryumda hiç yavru görmedim.
ya iç kanamaya dair birşey
ya da benim bilmediğim birşey var.
Dişi lepistesler regli olabilir mi? bu mümkün müdür? yoksa benmi saçmalıyorum [:)))]
Telefonum bozulduğundan dolayı fotoğraf ekleyemiyorum ama sağlıklılar renkleri anaçlarla aynı (Tür: Albino Red)
Verdiğim yem: Tetra Prima Mini granül ve tetra pro algae
balıkları hiç ayırmadım hepsi aynı tankta şu an 3.batın renkli 4. batının renklenmesini bekliyorum.
Tank 40lt (Merak etmeyin büyüteceğim hayvanlara eziyet olmaması için)
Dipnot:
Bu arada farkettiyseniz hep dişi lepistesler dedim çünkü 1. batında çok büyük bir hata yaparak çoğu yavrunun yenmesine ve iç motorla çekilmesine sebep olmuştum.O kadar balıktan 4 tanecik dişi lepistes kaldı (1.batın) ve onlarda şu sıralar 1-2 kere bu olayı gördüm.
Akvaryum popülasyonu tanka göre fazla ama mutlu gibiler.Neyse konu dağılmadan cevap verirseniz sevinirim.
Lepisteslerim İkinci Doğumlarını Yaptı.
40 a yakın yavru saydım 40lt tankım var rafyaları taş,ısıtıcı vb. yüzeylere bağlayarak yüzen adacıklar yapmama rağmen yavrular açık hedef gibi ortalıkta geziniyor ve dişilerim onları yemiyor. sebebi nedir?Yavruların böyle davranması normal mi_? gece olduğunda veya ben uyurken bu yavruların %50sini kaybedeceğimi düşünüyorum belki de daha fazlası? Henüz yavru tankım yok 10 lt damacanada da bakmak istemiyorum şu an yaptığım şey yeterlimi acaba? rafyaları akvaryumumun sol ve sağ köşelerine sabitledim.biraz da makasla yuvarlattım(çok değil).iç filtreyi çalıştırmaya korkuyorum içine çeker diye.
Tank bilgilerim;
kum:yeşil-beyaz-sarı karışık.
Tank:40 lt dikdörtgen ısıtıcı, iç filtre(sobo).
Dekorasyon:bir orta boy, iki küçük taş, Yapay kütük.
Balıklar:2 dişi albino red lepistes(döllenmiş) , 4 tane 1 aylık yavru, 40 a yakın küçük yavru, 1 bronz çöpçü, 1 leopar vatoz.
Sanırım toklar ki yemiyorlar [:lol:]
40 a yakın yavru saydım 40lt tankım var rafyaları taş,ısıtıcı vb. yüzeylere bağlayarak yüzen adacıklar yapmama rağmen yavrular açık hedef gibi ortalıkta geziniyor ve dişilerim onları yemiyor. sebebi nedir?Yavruların böyle davranması normal mi_? gece olduğunda veya ben uyurken bu yavruların %50sini kaybedeceğimi düşünüyorum belki de daha fazlası? Henüz yavru tankım yok 10 lt damacanada da bakmak istemiyorum şu an yaptığım şey yeterlimi acaba? rafyaları akvaryumumun sol ve sağ köşelerine sabitledim.biraz da makasla yuvarlattım(çok değil).iç filtreyi çalıştırmaya korkuyorum içine çeker diye.
Tank bilgilerim;
kum:yeşil-beyaz-sarı karışık.
Tank:40 lt dikdörtgen ısıtıcı, iç filtre(sobo).
Dekorasyon:bir orta boy, iki küçük taş, Yapay kütük.
Balıklar:2 dişi albino red lepistes(döllenmiş) , 4 tane 1 aylık yavru, 40 a yakın küçük yavru, 1 bronz çöpçü, 1 leopar vatoz.
Sanırım toklar ki yemiyorlar [:lol:]
Basit Bir Yavru Tankı Nasıl Olmalı ?
Kendim imal etsem masrafı ne kadar olur ya da hazır alsam?
yavruları ana tankta bakmaktan iyi olacağını düşünüyorum.
40lt dikdörtgen Lepistes akvaryumum var 1 koloni.içerisinde doğumdan sağ kalan 4 yavru var ve neredeyse 3 haftalık olacaklar.İç filtre sobo 850f,Isıtıcı sabit 26 derece.Birkaç dekor var,Bitki yok.
1 vatoz,1 çöpçü mevcut.Günde 3 kez yemleme yapıyorum Sabah öğlen akşam
yemlerim Tetra pro algae chips ve prima mini granules.Granülü genelde akşamları 1 kez veriyorum.Bazen öğlen-akşam veriyorum.
Güvenlik amaçlı akvaryumumun suyunu 35-38lt de tutmaya çalışıyorum.
Kendim imal etsem masrafı ne kadar olur ya da hazır alsam?
yavruları ana tankta bakmaktan iyi olacağını düşünüyorum.
40lt dikdörtgen Lepistes akvaryumum var 1 koloni.içerisinde doğumdan sağ kalan 4 yavru var ve neredeyse 3 haftalık olacaklar.İç filtre sobo 850f,Isıtıcı sabit 26 derece.Birkaç dekor var,Bitki yok.
1 vatoz,1 çöpçü mevcut.Günde 3 kez yemleme yapıyorum Sabah öğlen akşam
yemlerim Tetra pro algae chips ve prima mini granules.Granülü genelde akşamları 1 kez veriyorum.Bazen öğlen-akşam veriyorum.
Güvenlik amaçlı akvaryumumun suyunu 35-38lt de tutmaya çalışıyorum.
Lepisteslerim Bazen Kafa Atıyor
Evet soru ortada. Lepisteslerim arada iç filtreye arada cama kafa atıyor bunun sebebi nedir? Canları mı sıkkın başka birşey mi arıyorlar anlayamadım.Bu gün 1 dişi 1 erkeğimi kaybettim.
2 dişi, 4 yavru, 1 bronz çöpçü, 1 leopar vatoz mevcut. Tank 40lt dikdörtgen, iç filtre sobo, ısıtıcı 26 derece.
Evet soru ortada. Lepisteslerim arada iç filtreye arada cama kafa atıyor bunun sebebi nedir? Canları mı sıkkın başka birşey mi arıyorlar anlayamadım.Bu gün 1 dişi 1 erkeğimi kaybettim.
2 dişi, 4 yavru, 1 bronz çöpçü, 1 leopar vatoz mevcut. Tank 40lt dikdörtgen, iç filtre sobo, ısıtıcı 26 derece.
Lepistes Erken Yavruladı Sanırım
Herkese teşekkürler 3 dişi de yavru bıraktı ancak ilk yavrulamaları. gördüğüm kadarıyla kurtulan 5'e yakın yavru var göremediklerim de olabilir bilmiyorum rafya aldım ve yüzeye bayağı koydum yavrular içlerinde yaşıyorlar.[^_^]
Herkese teşekkürler 3 dişi de yavru bıraktı ancak ilk yavrulamaları. gördüğüm kadarıyla kurtulan 5'e yakın yavru var göremediklerim de olabilir bilmiyorum rafya aldım ve yüzeye bayağı koydum yavrular içlerinde yaşıyorlar.[^_^]
Lepistes Erken Yavruladı Sanırım
Yavruları çılgınca yemeye çalışıyorlar onları nasıl kurtarabilirim? elimdeki malzemelerle boş bir peynir kutusunu iyice yıkadım delikler açarak azıcık ta kum koyarak askıda bıraktım suya yavru balıklar buna girer mi?
[EDIT]Solodolphin,2018-02-24 21:14:54[/EDIT]
Yavruları çılgınca yemeye çalışıyorlar onları nasıl kurtarabilirim? elimdeki malzemelerle boş bir peynir kutusunu iyice yıkadım delikler açarak azıcık ta kum koyarak askıda bıraktım suya yavru balıklar buna girer mi?
[EDIT]Solodolphin,2018-02-24 21:14:54[/EDIT]
Lepistes Erken Yavruladı Sanırım
Yavrulamasına 2 hafta varken aldım. yavrulamalarına 1 hafta var ancak dipte gezinen 1-2 yavru görüyorum bu normalmi? ayrı tankım yok fanusum var çöpçü ve vatoz var 3d 1e lepistesler bu yavrular kendi kendine kaçarlar mı acaba? yosun , bitki vs. yok ancak 1 dekor ağaç kabuğu ve ısıtıcı filtre, kum, taş var ve dış filtre(çalışmıyor)'nin borussuna yavru girmiş onu oradan çıkarmalımıyım? birde yavruları nasıl besleyeceğim?
Bu yavruların erken çıkması normal mi?[EDIT]Solodolphin,2018-02-24 20:37:47[/EDIT]
Yavrulamasına 2 hafta varken aldım. yavrulamalarına 1 hafta var ancak dipte gezinen 1-2 yavru görüyorum bu normalmi? ayrı tankım yok fanusum var çöpçü ve vatoz var 3d 1e lepistesler bu yavrular kendi kendine kaçarlar mı acaba? yosun , bitki vs. yok ancak 1 dekor ağaç kabuğu ve ısıtıcı filtre, kum, taş var ve dış filtre(çalışmıyor)'nin borussuna yavru girmiş onu oradan çıkarmalımıyım? birde yavruları nasıl besleyeceğim?
Bu yavruların erken çıkması normal mi?[EDIT]Solodolphin,2018-02-24 20:37:47[/EDIT]
Sarı Prenses Ölüyor Sanırım
Ben öğrenciyim esasında, 150 lt lik bir tank beni fazlasıyla aşar şu sıralar.Tek istediğim şey hayvanların acı çekmeden rahat bir yaşam sürmeleri bilmiyorum insanlara karşı bu duygum biraz daha farklı ancak hayvanlar acı çektiğinde bir hüzün/stres basıyor beni yani ne oldu da bu hayvan 10 gün sonra öldü gibisinden.Elinde olmayan bir güç tarafından kötü koşullarda bakılmak / zorunda bırakılmak hiç hoş olmuyordur diye düşünüyorum.Konuyu değiştirmek gerekirse balıkların yüzgeçlerini zıt oynatmaları bana komik gelip,beni gayet neşelendiriyor.Bakalım gelecek bizlere ne gösterecek,Umarım ki diğer dünyada benden şikayetçi olmazlar.Çok saçmalamaya başladım galiba burada yazıyı bitirmek istiyorum.
Ben öğrenciyim esasında, 150 lt lik bir tank beni fazlasıyla aşar şu sıralar.Tek istediğim şey hayvanların acı çekmeden rahat bir yaşam sürmeleri bilmiyorum insanlara karşı bu duygum biraz daha farklı ancak hayvanlar acı çektiğinde bir hüzün/stres basıyor beni yani ne oldu da bu hayvan 10 gün sonra öldü gibisinden.Elinde olmayan bir güç tarafından kötü koşullarda bakılmak / zorunda bırakılmak hiç hoş olmuyordur diye düşünüyorum.Konuyu değiştirmek gerekirse balıkların yüzgeçlerini zıt oynatmaları bana komik gelip,beni gayet neşelendiriyor.Bakalım gelecek bizlere ne gösterecek,Umarım ki diğer dünyada benden şikayetçi olmazlar.Çok saçmalamaya başladım galiba burada yazıyı bitirmek istiyorum.
Sarı Prenses Ölüyor Sanırım
[QUOTE=cıbırlover1]
Ne desem sasirdim[:?] Overfeedingi bilecek kadar bilinclisiz ama aynı zamanda 25 litrede 5 tane ciklet olmayacagini arastiracak kadar da bilincsiz [:)][/QUOTE]
balıkları aldığımdan birkaç hafta sonrasında balıklarda erime gördüğümde biraz araştırma yapmak istedim ingilizce forumlar olsun akvaryum forumları olsun taradım birçok yeri ancak halen bilinçsizim ve o balığın öleceğini düşünüyorum :/ zaten 1 tane kaybetmişken garip bir durum [:x]
[QUOTE=cıbırlover1]
Ne desem sasirdim[:?] Overfeedingi bilecek kadar bilinclisiz ama aynı zamanda 25 litrede 5 tane ciklet olmayacagini arastiracak kadar da bilincsiz [:)][/QUOTE]
balıkları aldığımdan birkaç hafta sonrasında balıklarda erime gördüğümde biraz araştırma yapmak istedim ingilizce forumlar olsun akvaryum forumları olsun taradım birçok yeri ancak halen bilinçsizim ve o balığın öleceğini düşünüyorum :/ zaten 1 tane kaybetmişken garip bir durum [:x]
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 10:47
Yeni Üye Forumu - Rasbora Oneri yyiImaz, 10:38
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 09:39
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 08:40
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Betta'daki Şişlik Nedir NightWist, 03:11
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:33
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 10:22
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 10:17
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 10:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 10:17
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 10:17
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:03
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:46
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 09:32
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:08
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:08
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:08
- C. Vatoz, Moss, Karides, Lepistes, Katil Salyangoz Aquarist101 09:01
- Yeni Malzemeler Ve 37cm İthal Akvaryum Takasa Açık Aquarist101 09:01
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 08:26
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 07:49
- Afrika Cichlidleri devito 07:18
- Eheim West Germany Üretimi İç Filtre. abunil 01:07
- Satılık Salon Çiçeği. abunil 01:07
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 00:56
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 00:50
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 23:41
- Seachem, Akvaryumlar, Malzemeler Uygun Fiyat!!!! Özgür7 23:39
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 23:17
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 23:11
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:10
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:29
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 22:21
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
KULLANICILAR
- 110 Online Kullanıcı, 63 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
emrahdm,
pianoƒish,
yeekim,
0rnn,
pitsem,
tukabu,
florasan,
ssener,
EmiirKaan,
sacityld,
ezzalisi,
BadgeR,
riderfish,
Canberk18,
MiSoSiKiaN,
Hoppala,
ertug26,
Kuduoglu,
EKAR,
ilhannnn01,
osmangunay,
Kınayu,
tuncaysargin,
ogurcay,
zen666,
yyiImaz,
karidesrehberi,
osmandbnl,
Emerse,
BettaFishHobim,
Mithrandirr,
altuntasseref,
Sfenks111,
fikret43,
forthehordex,
efsane07,
Tortuga7,
wtreals,
Emirk,
mrah,
Bob,
lojistisyen,
Abidin Acun,
Cyber_Scout,
Omer1881,
kdrustun,
peace41,
İnci Kefali,
nurtensultan,
ozan_1903,
darkaura,
oguzhanns,
JujuSeri,
yns325,
Thunderbird,
DenizUlucutsoy,
mbcr06,
emre12ozkan,
etotek,
gürkanbey,
Doreali,
oguzozt,
TolgahanA,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
