ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
CAAZ57
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
28 Aralık 2017 08:29
Son Ziyaret:
01 Aralık 2018 20:36
Toplam Mesaj:
21 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
MERT CSKN
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
MERT CSKN
SON 10 MESAJI
Bitkilerin Gelişimi İçin Desteğe İhtiyacım Var
[:'(][:'(][:'(][QUOTE=barasha]
Mert Bey demiri NPK yani makro elementlerle vermenizi tavsiye etmem, fosfatla etkileşime girdiği için demir alımını güçleştiriyor ve demir 8-10 saat içerisinde iyon hali bitkiler tarafından kullanılamayacak forma geçiyor. Ben 1Gün Macro(NPK) 1Gün mikro(İz elemetler+demir) cumartesileri su değişimi şeklinde gidiyorum.
Bitkilerinize yorumumu soracak olursanız
ilk şüpheli sıcaklık. Kaç derecede?
İkinci olarak aydınlatmanız kaç watt?.. tabiki lm değerini bilemeyiz ama en azından fikir sahibi oluruz. Adaptörde yazan değerleri okuyarak buna ulaşabiliriz.(12V*1A=12W gibi)
Maden suyu koyma fikrinizi anlayamadm. neden?[/QUOTE]
Yorumunuz için tesekkurler tek tek cevapliyim.
1) Akvaryum sicakligi 26 derece.
2) Isiklandirma kac wat bu konuda bilgim yok cunku akvaryumun kendi isiklandirmasi. Adaptöründe veya herhanfi bir yerinde bilgi yok. Kisacasi guvenilir oldugunu dusunmuyorum bitkiler icin uygun mu orasi supheli..
3) maden suyunu forumda cogu yerde okudum faydali diye gordum o yuzden kullandim.
4) Ornegin fosfat gubresini ele alalim. Sisesinde 50 litre suya 3ml seklinde yaziyor. Benim akvaryumumda 25 litre olduguna gore 1.5ml seklinde kullaniyorum. Yani siselerinde bu sekilde yaziyor bilmiyorum dogrumu yapiyorum.
5) cidden gubreleme ve isiklabdirmadan anlayan bi üstad ın yardimina ihtiyacim var. Acilen duzgun bi gubreleme plani yapmam gerekiyor [:((]
[:'(][:'(][:'(][QUOTE=barasha]
Mert Bey demiri NPK yani makro elementlerle vermenizi tavsiye etmem, fosfatla etkileşime girdiği için demir alımını güçleştiriyor ve demir 8-10 saat içerisinde iyon hali bitkiler tarafından kullanılamayacak forma geçiyor. Ben 1Gün Macro(NPK) 1Gün mikro(İz elemetler+demir) cumartesileri su değişimi şeklinde gidiyorum.
Bitkilerinize yorumumu soracak olursanız
ilk şüpheli sıcaklık. Kaç derecede?
İkinci olarak aydınlatmanız kaç watt?.. tabiki lm değerini bilemeyiz ama en azından fikir sahibi oluruz. Adaptörde yazan değerleri okuyarak buna ulaşabiliriz.(12V*1A=12W gibi)
Maden suyu koyma fikrinizi anlayamadm. neden?[/QUOTE]
Yorumunuz için tesekkurler tek tek cevapliyim.
1) Akvaryum sicakligi 26 derece.
2) Isiklandirma kac wat bu konuda bilgim yok cunku akvaryumun kendi isiklandirmasi. Adaptöründe veya herhanfi bir yerinde bilgi yok. Kisacasi guvenilir oldugunu dusunmuyorum bitkiler icin uygun mu orasi supheli..
3) maden suyunu forumda cogu yerde okudum faydali diye gordum o yuzden kullandim.
4) Ornegin fosfat gubresini ele alalim. Sisesinde 50 litre suya 3ml seklinde yaziyor. Benim akvaryumumda 25 litre olduguna gore 1.5ml seklinde kullaniyorum. Yani siselerinde bu sekilde yaziyor bilmiyorum dogrumu yapiyorum.
5) cidden gubreleme ve isiklabdirmadan anlayan bi üstad ın yardimina ihtiyacim var. Acilen duzgun bi gubreleme plani yapmam gerekiyor [:((]
Bitkilerin Gelişimi İçin Desteğe İhtiyacım Var
[QUOTE=Bedbin]Gübreleme konusunda da yanlışınız var. Potasyum suda en çok bulunması gereken besindir. Haftada 1 defa 2.5ml potasyum hiçbirşey demek. Haftada 3 kez diğer makro gübrelerle beraber kullanmalısınız. Hangi besinden kaç ppm bulunması gerektiğini öğrenip, litrenize göre kaç ml vermeniz gerektiğini hesaplayabilirsiniz.[/QUOTE]
[B][/B]Fosfat ve azotu birlikte veriyorum zaten. Ozaman potasyumla demiri aynı gün versem nasıl olur böylece pazar günü boş kalır temizlik yaparım akvaryumda su değişimi falan. böyle uygun olurmu ? akvaryum 25 litre
[QUOTE=Bedbin]Gübreleme konusunda da yanlışınız var. Potasyum suda en çok bulunması gereken besindir. Haftada 1 defa 2.5ml potasyum hiçbirşey demek. Haftada 3 kez diğer makro gübrelerle beraber kullanmalısınız. Hangi besinden kaç ppm bulunması gerektiğini öğrenip, litrenize göre kaç ml vermeniz gerektiğini hesaplayabilirsiniz.[/QUOTE]
[B][/B]Fosfat ve azotu birlikte veriyorum zaten. Ozaman potasyumla demiri aynı gün versem nasıl olur böylece pazar günü boş kalır temizlik yaparım akvaryumda su değişimi falan. böyle uygun olurmu ? akvaryum 25 litre
Bitkilerin Gelişimi İçin Desteğe İhtiyacım Var
[QUOTE=Eflatun61] Işıklandırma biraz bütçeyle alakalı çok zorlamak istemiyorsanız herhangi Bi elektirikciden şerit led alıp 12v bir adaptör bağlayıp direk prize takıp çalıştırabilirsiniz sizin ne yapmak istediğinize bağlı yani :) bu bitkileri gayet rahat besleyebilir içiniz rahat olsun.
Birde o arkadaki anladığım kadarıyla co2 ama hiç güzel çözünmüyor suda haberiniz.olsun [:D][/QUOTE]
Bütçe problem değil. Evet co2 konumu düzeltildi :D
[QUOTE=Eflatun61] Işıklandırma biraz bütçeyle alakalı çok zorlamak istemiyorsanız herhangi Bi elektirikciden şerit led alıp 12v bir adaptör bağlayıp direk prize takıp çalıştırabilirsiniz sizin ne yapmak istediğinize bağlı yani :) bu bitkileri gayet rahat besleyebilir içiniz rahat olsun.
Birde o arkadaki anladığım kadarıyla co2 ama hiç güzel çözünmüyor suda haberiniz.olsun [:D][/QUOTE]
Bütçe problem değil. Evet co2 konumu düzeltildi :D
Bitkilerin Gelişimi İçin Desteğe İhtiyacım Var
Işıklandırmacılar umarım buraya bakarlar :D[:D]
Işıklandırmacılar umarım buraya bakarlar :D[:D]
Bitkilerin Gelişimi İçin Desteğe İhtiyacım Var
[QUOTE=Eflatun61]Kesinlikle aydınlatmaya alakalı çünkü eksik yaptığınız bişey yok ki benım limonlqrım istemediğim kadar büyüyorlar aydınlatmaya acilen değişip 6500 klik bir aydınlatmaya geçin şerit led bile kullanabilirsiniz isterseniz[/QUOTE]
Yorumun için teşekkürler. Akvaryumun orjinal ışıklandırması uzun led şeklinde. üstünde aparatı var oraya takılıyor. Buna uygun bir ışıklandırma linki atabilirmisiniz? Beyaz parlak renkli olanlar çok hoşuma gidiyor
[QUOTE=Eflatun61]Kesinlikle aydınlatmaya alakalı çünkü eksik yaptığınız bişey yok ki benım limonlqrım istemediğim kadar büyüyorlar aydınlatmaya acilen değişip 6500 klik bir aydınlatmaya geçin şerit led bile kullanabilirsiniz isterseniz[/QUOTE]
Yorumun için teşekkürler. Akvaryumun orjinal ışıklandırması uzun led şeklinde. üstünde aparatı var oraya takılıyor. Buna uygun bir ışıklandırma linki atabilirmisiniz? Beyaz parlak renkli olanlar çok hoşuma gidiyor
Bitkilerin Gelişimi İçin Desteğe İhtiyacım Var
[K][/K] İlk bitkili akvaryumum. Sorun şu ki ; bitkilerim doğru düzgün gelişim göstermiyor. Yerine gelen yapraklar çıkan filizler uzun ömürlü olmuyor sararıp çürüyorlar... Akvaryumdan kısaca bahsediyim;
-25 litre akvaryum (şelale filtre-siyah bitki kumu )
- akvaryumda bulunan bitkiler : sabulata,gül,limon,sessifllora)
- kullandıklarım : 4lü sıvı gübre (azot,demir,potasyum,fosfat-- haftada 1 maden suyu)
- daha önceden, reeflowersin ürününüde kullandım.
Sıvı gübre kullanımına başlayalı yaklaşık 1 hafta oldu. Azot Fosfast haftada 3 defa-1.5ml --- potasyum haftada 1 defa 2.5ml ---- demir haftada 3 defa 0.50ml şeklinde kullanıyorum. Haftada 1 su değişimi ihmal etmiyorum
Acaba nerde hata yapıyoruz neden böyle?
- Benim aklıma gelen problem ışıklandırma ile alakalı olabilir mi acaba? Akvaryumun kendi orjinal ışıklandırması var açıkçası pekte iyi olduğunu düşünmüyorum. Akvaryuma eşit dagılsada güçlü değil..
-Akvaryumda bulunan canlılar 5 adet zebra danio , 3 adet komando çöpçü.
Not: akvaryumda şuana kadar herhangi bir yosunlanma gözlemlemedim. Camlarda olan kirlilikler harici birşey görmedim.
[IMG]https://i.hizliresim.com/V9g5NV.jpg[/IMG]
[IMG]https://i.hizliresim.com/V9g5RV.jpg[/IMG]
[IMG]https://i.hizliresim.com/5aor3j.jpg[/IMG]
[EDIT]CAAZ57,2018-11-27 15:41:02[/EDIT]
[K][/K] İlk bitkili akvaryumum. Sorun şu ki ; bitkilerim doğru düzgün gelişim göstermiyor. Yerine gelen yapraklar çıkan filizler uzun ömürlü olmuyor sararıp çürüyorlar... Akvaryumdan kısaca bahsediyim;
-25 litre akvaryum (şelale filtre-siyah bitki kumu )
- akvaryumda bulunan bitkiler : sabulata,gül,limon,sessifllora)
- kullandıklarım : 4lü sıvı gübre (azot,demir,potasyum,fosfat-- haftada 1 maden suyu)
- daha önceden, reeflowersin ürününüde kullandım.
Sıvı gübre kullanımına başlayalı yaklaşık 1 hafta oldu. Azot Fosfast haftada 3 defa-1.5ml --- potasyum haftada 1 defa 2.5ml ---- demir haftada 3 defa 0.50ml şeklinde kullanıyorum. Haftada 1 su değişimi ihmal etmiyorum
Acaba nerde hata yapıyoruz neden böyle?
- Benim aklıma gelen problem ışıklandırma ile alakalı olabilir mi acaba? Akvaryumun kendi orjinal ışıklandırması var açıkçası pekte iyi olduğunu düşünmüyorum. Akvaryuma eşit dagılsada güçlü değil..
-Akvaryumda bulunan canlılar 5 adet zebra danio , 3 adet komando çöpçü.
Not: akvaryumda şuana kadar herhangi bir yosunlanma gözlemlemedim. Camlarda olan kirlilikler harici birşey görmedim.
[IMG]https://i.hizliresim.com/V9g5NV.jpg[/IMG]
[IMG]https://i.hizliresim.com/V9g5RV.jpg[/IMG]
[IMG]https://i.hizliresim.com/5aor3j.jpg[/IMG]
[EDIT]CAAZ57,2018-11-27 15:41:02[/EDIT]
Bitkilere Faydalı Mi Bu Ürün
[QUOTE=Kınayu]Bu tür ürünler iyi ve faydalı işlevsel olsada pahalıya geliyor. Biz bitkkili kurulumu yaptığımızda bu gübre malzemelerini Kg olarak aldık saf su ile sıvı gübre yapacaktık . Sonrasında konuya gelen bazı arkadaşlar kuru olarak el metoduyla verdiğini söyleyince litremiz oranında o şekilde kullanmaya geçtik oran ve orantıyı ayarlayıp bir optimasyon tutturup oturta bilirseniz gayet verimli ve ucuza geliyor bu ürünlerin işlevi gayet başarılı fiyatları oldukca pahalı [:(][/QUOTE]
[B][/B]fiyat olarak bilmiyorumda petshop un bana dediği şu; zaten high tech akvaryumun yok. Hacimin 30 litre bilindik markalara yonelmek daha mantikli olur dedi. Ve o ayri satilan gubrelerinde kimyasal oldugunu soyledi ozellikle demir in. Bilmiyorum tabiki nedir ne degildir. Simdilik bunu kullaniyorum bakalim sonuc alabilcekmiyiz
[QUOTE=Kınayu]Bu tür ürünler iyi ve faydalı işlevsel olsada pahalıya geliyor. Biz bitkkili kurulumu yaptığımızda bu gübre malzemelerini Kg olarak aldık saf su ile sıvı gübre yapacaktık . Sonrasında konuya gelen bazı arkadaşlar kuru olarak el metoduyla verdiğini söyleyince litremiz oranında o şekilde kullanmaya geçtik oran ve orantıyı ayarlayıp bir optimasyon tutturup oturta bilirseniz gayet verimli ve ucuza geliyor bu ürünlerin işlevi gayet başarılı fiyatları oldukca pahalı [:(][/QUOTE]
[B][/B]fiyat olarak bilmiyorumda petshop un bana dediği şu; zaten high tech akvaryumun yok. Hacimin 30 litre bilindik markalara yonelmek daha mantikli olur dedi. Ve o ayri satilan gubrelerinde kimyasal oldugunu soyledi ozellikle demir in. Bilmiyorum tabiki nedir ne degildir. Simdilik bunu kullaniyorum bakalim sonuc alabilcekmiyiz
Bitkilere Faydalı Mi Bu Ürün
[QUOTE=ceyh]Rica ederim, misket gübre bir süre sonra yenilenmeli, ne sürede yenilenmesi gerektiği kutusunda yazıyordur. Umarım bu ürün de faydalı olur.[/QUOTE]
Tekrar sağolun ilk bitkili akvaryumum acemiyim ogrenmeye calisiyorum :) birde reeflowers in trace urunu elimdeki, all inclusive olani varmış birde. Hangisini kullanmak daha faydalı olur? Veya ikisini bir kullanmak?
[QUOTE=ceyh]Rica ederim, misket gübre bir süre sonra yenilenmeli, ne sürede yenilenmesi gerektiği kutusunda yazıyordur. Umarım bu ürün de faydalı olur.[/QUOTE]
Tekrar sağolun ilk bitkili akvaryumum acemiyim ogrenmeye calisiyorum :) birde reeflowers in trace urunu elimdeki, all inclusive olani varmış birde. Hangisini kullanmak daha faydalı olur? Veya ikisini bir kullanmak?
Bitkilere Faydalı Mi Bu Ürün
[QUOTE=ceyh]Boş bir ürün değil, iz element gübresi, talimata uygun ölçüde kullanabilirsiniz. İlaveten misket gübre ve NPK da kullanmakta fayda olabilir.[/QUOTE]
[B][/B]tesekkur ederim cevap için bitkilerimi ekerken diplerine misket gubre kullanmistim. Ama ilk basta bitkilet gelisim gostersede sonradan sararmalar curumeler meydana geldi. Simdi ilave olarak bugun bunu kullandim bakalim fayda gorecekmiyiz
[QUOTE=ceyh]Boş bir ürün değil, iz element gübresi, talimata uygun ölçüde kullanabilirsiniz. İlaveten misket gübre ve NPK da kullanmakta fayda olabilir.[/QUOTE]
[B][/B]tesekkur ederim cevap için bitkilerimi ekerken diplerine misket gubre kullanmistim. Ama ilk basta bitkilet gelisim gostersede sonradan sararmalar curumeler meydana geldi. Simdi ilave olarak bugun bunu kullandim bakalim fayda gorecekmiyiz
Bitkilere Faydalı Mi Bu Ürün
Arkadaşlar bitkilerde sararma var. Bitkiler surekli yeni yaprak cikarsada bazilarinda delinme ve sararmalar oluyor. Bazilari curuyor diyebilirim. Gubrelere baktim ama kararsizim ne yapcam bilmiyorum. Petshop bana bunu urunu onerdi kullan faydasini gorursun dedi. Para vermedim tanidik oldugu icin sizib dusunceniz nedir? Boş bir ürün mü
[IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202491/101120181920521.jpg[/IMG]
Arkadaşlar bitkilerde sararma var. Bitkiler surekli yeni yaprak cikarsada bazilarinda delinme ve sararmalar oluyor. Bazilari curuyor diyebilirim. Gubrelere baktim ama kararsizim ne yapcam bilmiyorum. Petshop bana bunu urunu onerdi kullan faydasini gorursun dedi. Para vermedim tanidik oldugu icin sizib dusunceniz nedir? Boş bir ürün mü
[IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202491/101120181920521.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Zaid, 23:42
Akvaryum Bilimi - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi Zaid, 23:35
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi yyiImaz, 23:33
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var alp3r, 23:17
Omurgasızlar - Geophagus Tapajos MurathanM, 23:10
Güney Amerikan Cichlidleri Tanıtımı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 22:50
Omurgasızlar - Yeni Akvaryumda Taban Çatlağı nurtensultan, 22:33
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Kuyruk / Yüzgeç Erimesi Var Mı? Altonn, 22:11
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 23:19
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 23:19
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 22:52
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 22:49
- Bitki Armatürü SeaWorld 22:49
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 22:49
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 22:44
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 22:23
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
KULLANICILAR
- 76 Online Kullanıcı, 41 Üye
Online Kullanıcılar
yeekim,
SeaWorld,
Prudentia,
Kuduoglu,
harun reşit,
Ozzgurr,
Tata,
yyiImaz,
0rnn,
AreS,
MDForensic,
omerkaya40,
Joec,
Ertug22,
HarunYILDIRIM,
Sungurr,
osmandbnl,
Mirt,
metsi,
35mehmet35,
poysub,
sina cen,
Malawi market,
pusathan01,
MiSoSiKiaN,
Cyber_Scout,
reano,
Att19,
MurathanM,
EmiirKaan,
Ömer şahin 11212,
NightWist,
alp3r,
zekigonlum,
vedat79,
Altonn,
eflatunaxoy,
ootkn,
Oquanus,
Ehtiyar,
Balikcidede,
uurcan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
