ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ergunol
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
30
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
09 Eylül 2017 19:02
Son Ziyaret:
15 Mart 2019 17:38
Toplam Mesaj:
71 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ergunol
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
...
SON 10 MESAJI
24 Litre Bitkili
[QUOTE=musabonal]
Hocam kararsız kaldım Power Led mi yapsam yoksa direk tasarruf ampul mü? Bilemedim. Aslında Power Led benim için daha kullanışlı olur. Şekli, boyutu gereği.
Bu arada 7W bana yeterli olacak mı? Litre başı yaklaşık 1W gerekmiyor mu?[/QUOTE]
Aslında diğer arkadaşların söylediği gibi tasarruflu ampul de kullanabilirsiniz , şayet memnun kalmadığınız taktirde led veya powerled de yapabilirsiniz.
Ben gerek bu forum gerek internetten araştırarak powerled ile ilgili paylaşımları okuyarak litre başına 0,3w karar verdim , ilk başlarda sizin gibi çok düşük kalacağını düşünerek birkaç tane fazla led almıştım ama kullanma gereği duymuyorum çünkü 7w yeterli olduğuna karar verdim , mekanik zaman ayarlı priz ile günlük 6 saat kesintisiz aydınlatma yapıyorum ,
Aşağıdaki konuyu ve yorumları okumanızı tavsiye ederim.
https://www.akvaryum.com/Forum/bitkili_tankda_led_kullanimi_k772480.asp
Bahsi geçen konudan önemli bir ayrıntı
alıntıdır.
''Bu sebeble iyi tasarlanmis yuksek destekli tankda litrede 0.3w yi gecmemenizi önerecem. Tank cok derinse 0.4w ye yaklasilabilir. Dusuk destekli tanklarda ise 0,1-0,15w uygundur. Ayrica isigi kuvvetli verdiginizde, hizli gelisen bitkiler bir o kadarda metabolik atik olusturuyorlar. Yuksek gelisim hizinda dengesizlik olmamasi icin bunu karsilayabilcek saglam bir filtrasyonunuzun, biolojik donusum yapabilcek iyi bir tabaninizin olmasi gerek.''[/QUOTE][EDIT]ergunol,2018-02-02 16:21:46[/EDIT]
[QUOTE=musabonal]
Hocam kararsız kaldım Power Led mi yapsam yoksa direk tasarruf ampul mü? Bilemedim. Aslında Power Led benim için daha kullanışlı olur. Şekli, boyutu gereği.
Bu arada 7W bana yeterli olacak mı? Litre başı yaklaşık 1W gerekmiyor mu?[/QUOTE]
Aslında diğer arkadaşların söylediği gibi tasarruflu ampul de kullanabilirsiniz , şayet memnun kalmadığınız taktirde led veya powerled de yapabilirsiniz.
Ben gerek bu forum gerek internetten araştırarak powerled ile ilgili paylaşımları okuyarak litre başına 0,3w karar verdim , ilk başlarda sizin gibi çok düşük kalacağını düşünerek birkaç tane fazla led almıştım ama kullanma gereği duymuyorum çünkü 7w yeterli olduğuna karar verdim , mekanik zaman ayarlı priz ile günlük 6 saat kesintisiz aydınlatma yapıyorum ,
Aşağıdaki konuyu ve yorumları okumanızı tavsiye ederim.
https://www.akvaryum.com/Forum/bitkili_tankda_led_kullanimi_k772480.asp
Bahsi geçen konudan önemli bir ayrıntı
alıntıdır.
''Bu sebeble iyi tasarlanmis yuksek destekli tankda litrede 0.3w yi gecmemenizi önerecem. Tank cok derinse 0.4w ye yaklasilabilir. Dusuk destekli tanklarda ise 0,1-0,15w uygundur. Ayrica isigi kuvvetli verdiginizde, hizli gelisen bitkiler bir o kadarda metabolik atik olusturuyorlar. Yuksek gelisim hizinda dengesizlik olmamasi icin bunu karsilayabilcek saglam bir filtrasyonunuzun, biolojik donusum yapabilcek iyi bir tabaninizin olmasi gerek.''[/QUOTE][EDIT]ergunol,2018-02-02 16:21:46[/EDIT]
24 Litre Bitkili
[QUOTE=musabonal]
Power Led bana kaça mâl olur acaba toplamda? Size kaça mal olmuştu?[/QUOTE]
4 adet : Cold White 6500K 350mah
2 adet : Deep Red 660 nm 350mah
1 adet: Royal Blue 450nm 350mah
Power led + pcb + driver : yaklaşık 25-30 tl ye almıştım (ledleri gg den almıştım , pcb ve driveri karaköy den )
Ölçülerinize uygun soğutucu veya armatür alabilirsiniz.
Örnek : soğutucu http://www.marketdijital.com/45x3cm-Sogutucu-18li-Line-Pcb-Icin,PR-1741.html
Driver : http://www.marketdijital.com/4-7x1-Watt-Driver-DJT-BS0407A,PR-3719.html
PCB : http://www.marketdijital.com/Line-Duz-Pcb,LA_315-2.html#labels=315-2
[QUOTE=musabonal]
Power Led bana kaça mâl olur acaba toplamda? Size kaça mal olmuştu?[/QUOTE]
4 adet : Cold White 6500K 350mah
2 adet : Deep Red 660 nm 350mah
1 adet: Royal Blue 450nm 350mah
Power led + pcb + driver : yaklaşık 25-30 tl ye almıştım (ledleri gg den almıştım , pcb ve driveri karaköy den )
Ölçülerinize uygun soğutucu veya armatür alabilirsiniz.
Örnek : soğutucu http://www.marketdijital.com/45x3cm-Sogutucu-18li-Line-Pcb-Icin,PR-1741.html
Driver : http://www.marketdijital.com/4-7x1-Watt-Driver-DJT-BS0407A,PR-3719.html
PCB : http://www.marketdijital.com/Line-Duz-Pcb,LA_315-2.html#labels=315-2
24 Litre Bitkili
Işıklandırma için eğer imkanın varsa powerled kullanmanı öneririm , aynı litre akvaryumum da 7 adet powerled kullanıyorum , bitkilerin gelişimi ve fotosentez için yeterli olduğunu gözlemledim ve 1 aydır sorunsuz kullanıyorum.
Işıklandırma için eğer imkanın varsa powerled kullanmanı öneririm , aynı litre akvaryumum da 7 adet powerled kullanıyorum , bitkilerin gelişimi ve fotosentez için yeterli olduğunu gözlemledim ve 1 aydır sorunsuz kullanıyorum.
Mayalı Sistem İçin Ustalar Help
Aslında gerek forumda gerek internette çok tarif var , ben deneme amaçlı 1lt pet şişeye yapmıştım.2,5lt de oranı nasıl yapmak gerekiyor tarif etmem yanlış olur.
HkHan ; arkadaşımızın paylaştığı oranlar en çok kullanılan orandır deneyebilirsiniz
Yerinizde olsam yapmış olduğunuz karışım yeni ise yarısını başka bir kapa boşaltıp ( yaklaşık bir su bardağı) su ilave edip ağzı açık şekilde biraz bekletip sonra sisteminize bağlamanız yönünde olurdu.hiç bir kaçak olmadığını iyice kontrol edin çünkü karışım oranları her ne kadarsa tutarsız dahi olsa az da olsa hava çıkışı olması gerekiyor.
Kapağı ve hortumu kontrol ettikten sonra hortumun ucunu diffizöre bağlamadan hortumun ucu boş bir şekilde su dolu bir bardağın içine koyup hava kabarcığını gördükten sonra akvaryuma , diffizöre bağlayabilirsiniz.
Aslında gerek forumda gerek internette çok tarif var , ben deneme amaçlı 1lt pet şişeye yapmıştım.2,5lt de oranı nasıl yapmak gerekiyor tarif etmem yanlış olur.
HkHan ; arkadaşımızın paylaştığı oranlar en çok kullanılan orandır deneyebilirsiniz
Yerinizde olsam yapmış olduğunuz karışım yeni ise yarısını başka bir kapa boşaltıp ( yaklaşık bir su bardağı) su ilave edip ağzı açık şekilde biraz bekletip sonra sisteminize bağlamanız yönünde olurdu.hiç bir kaçak olmadığını iyice kontrol edin çünkü karışım oranları her ne kadarsa tutarsız dahi olsa az da olsa hava çıkışı olması gerekiyor.
Kapağı ve hortumu kontrol ettikten sonra hortumun ucunu diffizöre bağlamadan hortumun ucu boş bir şekilde su dolu bir bardağın içine koyup hava kabarcığını gördükten sonra akvaryuma , diffizöre bağlayabilirsiniz.
Mayalı Sistem İçin Ustalar Help
Benim yaptığım karışık şu şekilde , 3.hafta bitti ve hala devam ediyor.
1lt pet kola şişesi
3 bardak su
1 bardak şeker
3 çay kaşığı kuru maya
1 çay kaşığı karbonat
yarım limon
Benim yaptığım karışık şu şekilde , 3.hafta bitti ve hala devam ediyor.
1lt pet kola şişesi
3 bardak su
1 bardak şeker
3 çay kaşığı kuru maya
1 çay kaşığı karbonat
yarım limon
Sitrik Asit Co2 Denemem
[QUOTE=yes1408]
Rica etsem link atarmısınız bulamadım da ?[/QUOTE]
Sanırım ürün bu
[URL]https://aquaist.com/urun/d201-diy-karbondioksit-jeneratoru/[/URL]
[QUOTE=yes1408]
Rica etsem link atarmısınız bulamadım da ?[/QUOTE]
Sanırım ürün bu
[URL]https://aquaist.com/urun/d201-diy-karbondioksit-jeneratoru/[/URL]
Zaman Ayarlı Priz Seçimi Hk.
[QUOTE=Ubasci]Hepinize yorumlarınız için çok teşekkür ediyorum. Sesli çalışıp kapanması benim için sıkıntı olacak çünkü evde bebek var. :-) bu gün tanıdığım bir elektrikçiye uğradım. Ayarlanması kolay olduğu için ve yaklaşık 6 yıldır kendi evinde mekanik kullandığını söyledi. Ancak elektrik kesintisi zamanlarında oluşan problemden de bahsetti. Cata markasını sordum. Kaliteli bir marka olduğunu söyledi. Sayın ergunol’un tecrübesini bizimle paylaşmasını merakla bekliyorum. :-)[/QUOTE]
Dün den beri kullanıyorum saat 18:00 de açılıyor 24:00 de kapanıyor.
Çalışma sesini duymuyorum , kapanışta evde olduğum için ÇAT sesi ile birlikte kapanıyor.
Şimdilik memnunum
[QUOTE=Ubasci]Hepinize yorumlarınız için çok teşekkür ediyorum. Sesli çalışıp kapanması benim için sıkıntı olacak çünkü evde bebek var. :-) bu gün tanıdığım bir elektrikçiye uğradım. Ayarlanması kolay olduğu için ve yaklaşık 6 yıldır kendi evinde mekanik kullandığını söyledi. Ancak elektrik kesintisi zamanlarında oluşan problemden de bahsetti. Cata markasını sordum. Kaliteli bir marka olduğunu söyledi. Sayın ergunol’un tecrübesini bizimle paylaşmasını merakla bekliyorum. :-)[/QUOTE]
Dün den beri kullanıyorum saat 18:00 de açılıyor 24:00 de kapanıyor.
Çalışma sesini duymuyorum , kapanışta evde olduğum için ÇAT sesi ile birlikte kapanıyor.
Şimdilik memnunum
Zaman Ayarlı Priz Seçimi Hk.
Bende bugün cata marka ct 9180 mekanik olan modelini aldım , fiyatı 12 tl , henüz kullanmadığım için yorum yapamıyorum fakat zaman ayarının yapılması oldukça kolay ,
[IMG]https://mcdn01.gittigidiyor.net/31657/tn120/316576159_tn120_0.jpg[/IMG]
Bende bugün cata marka ct 9180 mekanik olan modelini aldım , fiyatı 12 tl , henüz kullanmadığım için yorum yapamıyorum fakat zaman ayarının yapılması oldukça kolay ,
[IMG]https://mcdn01.gittigidiyor.net/31657/tn120/316576159_tn120_0.jpg[/IMG]
Karbonatlı Co2 Sistemi Geceleri Kapatılır Mı ?
Şişe nasıl patlıyor? Biraz daha bilgi verebilirmisin.
Şişe nasıl patlıyor? Biraz daha bilgi verebilirmisin.
Karbonatlı Co2 Sistemi Geceleri Kapatılır Mı ?
Ben kendi tecrübemi paylaşayım
1-)Bir hafta önce 23 lt bitkili akvaryumuma deneme amaçlı mayalı co2 sistemi yaptım , ben geceleri kapatıyorum.
2-)Forumda paylaşılan bilgilere göre Co2 fazla geldiği durumlarda balıklar su üstünde hava almaya çalışıyorlarmış.
3-)Akşam 19:00 - 00:00 arası ışıkları açtığım için mayalı sistemi akvaryuma bağlıyorum.ışıkları kapattığım zaman ise akvaryumdan çıkartıyorum ,Sistemin yavaşlaması için her tarafı cam ile kapalı balkonda gündüzde ışık almayacak şekilde serin bir köşeye koyup ucuna da biraz pamuk tıkayıp ertesi akşama kadar dinlendiriyorum.Akşamları akvaryuma taktığımda 1 saat gibi bir sürede sistem çalışmaya başlıyor. Bir haftadır böyle yapıyorum mayalı sistem ilk günkü gibi çalışıyor.
Ben kendi tecrübemi paylaşayım
1-)Bir hafta önce 23 lt bitkili akvaryumuma deneme amaçlı mayalı co2 sistemi yaptım , ben geceleri kapatıyorum.
2-)Forumda paylaşılan bilgilere göre Co2 fazla geldiği durumlarda balıklar su üstünde hava almaya çalışıyorlarmış.
3-)Akşam 19:00 - 00:00 arası ışıkları açtığım için mayalı sistemi akvaryuma bağlıyorum.ışıkları kapattığım zaman ise akvaryumdan çıkartıyorum ,Sistemin yavaşlaması için her tarafı cam ile kapalı balkonda gündüzde ışık almayacak şekilde serin bir köşeye koyup ucuna da biraz pamuk tıkayıp ertesi akşama kadar dinlendiriyorum.Akşamları akvaryuma taktığımda 1 saat gibi bir sürede sistem çalışmaya başlıyor. Bir haftadır böyle yapıyorum mayalı sistem ilk günkü gibi çalışıyor.
SON MESAJLAR
- 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci cihan.borova, 15:36
Akvaryum Tanıtımı - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:31
Akvaryum Tanıtımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 15:20
Bitki Akvaryumları Genel - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Cyber_Scout, 13:33
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 13:27
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - Rasbora Oneri yyiImaz, 10:38
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 08:40
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 13:55
- Moss Teli CevdetSERBEST 13:55
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 13:32
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 13:32
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:16
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:16
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:16
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:16
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:16
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:51
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:17
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:11
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:11
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:11
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:01
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 11:50
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:41
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:31
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:31
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:31
- Pao Baileyi (hairy Puffer Fish) Özel Tür OBShrimp 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:21
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 11:21
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:33
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 10:22
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 10:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 10:17
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 10:17
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 10:17
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:03
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:46
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 09:32
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:08
KULLANICILAR
- 110 Online Kullanıcı, 60 Üye
Online Kullanıcılar
Ancalagon,
Feanor,
Emerse,
sina cen,
Koksal Gurkan,
ilterisdoğukan,
ilhannnn01,
forthehordex,
karidesrehberi,
Hoppala,
LeafyAqua,
Mustafasesen,
yaguara,
pitsem,
ciways,
Canberk18,
MiSoSiKiaN,
florasan,
umitlee,
Mithrandirr,
Aguamentist,
hounddog,
fikret43,
yns325,
yeekim,
zen666,
knnynr,
Kuduoglu,
simsela,
osmandbnl,
ssener,
ALTEMUR,
ezzalisi,
ayaser,
riderfish,
ilham,
sos_eoEt,
Benmuro,
0rnn,
EmiirKaan,
salihdiscus,
ferhattt,
Öğretmen Ali,
√olkaπ,
bendeniztayfun,
CenK,
resifim,
ssalih,
ternapi,
Cyber_Scout,
harun reşit,
scorpion26,
ilkermat,
Lotus88,
Cyrenity,
Laetacara,
Frkn,
Tortuga7,
OsmanEnes,
Edera,
Aquarist101,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
