ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
muallime🌼
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
6
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
25 Şubat 2017 17:37
Son Ziyaret:
24 Ağustos 2018 21:23
Toplam Mesaj:
41 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Tuğba
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Tuğba
SON 10 MESAJI
Durgun Japon Balığı
[QUOTE=Tunc Berk]Merhaba, arkadaşlar bir çok şey yazmış fakat bir çoğu hata konusunda tartışmaya bile kapalı, bu konulara girip konuyu dağıtmak istemiyorum.
Öncelikle bir hava motoru alıp maliyet yüklemenize ayrıca ucuz alırsanız sesini çekmeye gerek yok isteğe bağlı olarak alabilirsiniz elbette, aşağıda bir video paylaşacağım iç filtrenizin şelale şeklinde akan kısmını bu şekilde konumlandırırsanız o2 sorununuz olmaz.
Dışkı konusuna gelirsek; balıkların en büyük düşmanı amonyaktır. Bu amonyak dönüşerek nitrit, nitrat olur fakat nitratın azot olması çok zordur bu nedenle düzenli su değişimi yaparak nitratı uzaklaştırırız. Dışkılar sindirilmiş organikler olduğu için içerisinde çok az protein barındırırlar bundan doğacak amonyakta balığın solungaçlarının attığının yanında okyanusta kum tanesidir. Göz zevkinizi bozmuyor mecbur değilsiniz zararlı değil, keyfinize kalmış. Fakat su değişimlerini ihmal etmeyin. Bunun bir oranı yok, örneğin her pazar yarısını değiştirin. Klorsuz ve eşit sıcaklıkta olması kaydıyla tabi. Balıkların durumuna göre yarısı fazla biraz azaltayım yada yetmiyor arttırayım demek sizin elinizde.
Bu arakdaşlarda mide denen bir organ bulunmuyor, bu nedenle doygunluk hisleri yok, şimdilik balıkların göz büyüklüğü kadar yem atmanızda fayda var, günde 2-3 defa siz bilirsiniz. Tecrübe kazandıkça farklı şekilde ayarlamanız mümkün.
Brokoli sebzesi hepsinden daha faydalıdır, bu da bir bilgi olarak aklınızda bulunsun.
Yeni bir hobici olduğunuz için basit ve anlaşılır dille anlatmaya çalıştım.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=rgb6W_9nD9w[/VID][/QUOTE]
Çok teşekkür ederim. Tavsiyelerinizi dikkate alacağım.
[QUOTE=Tunc Berk]Merhaba, arkadaşlar bir çok şey yazmış fakat bir çoğu hata konusunda tartışmaya bile kapalı, bu konulara girip konuyu dağıtmak istemiyorum.
Öncelikle bir hava motoru alıp maliyet yüklemenize ayrıca ucuz alırsanız sesini çekmeye gerek yok isteğe bağlı olarak alabilirsiniz elbette, aşağıda bir video paylaşacağım iç filtrenizin şelale şeklinde akan kısmını bu şekilde konumlandırırsanız o2 sorununuz olmaz.
Dışkı konusuna gelirsek; balıkların en büyük düşmanı amonyaktır. Bu amonyak dönüşerek nitrit, nitrat olur fakat nitratın azot olması çok zordur bu nedenle düzenli su değişimi yaparak nitratı uzaklaştırırız. Dışkılar sindirilmiş organikler olduğu için içerisinde çok az protein barındırırlar bundan doğacak amonyakta balığın solungaçlarının attığının yanında okyanusta kum tanesidir. Göz zevkinizi bozmuyor mecbur değilsiniz zararlı değil, keyfinize kalmış. Fakat su değişimlerini ihmal etmeyin. Bunun bir oranı yok, örneğin her pazar yarısını değiştirin. Klorsuz ve eşit sıcaklıkta olması kaydıyla tabi. Balıkların durumuna göre yarısı fazla biraz azaltayım yada yetmiyor arttırayım demek sizin elinizde.
Bu arakdaşlarda mide denen bir organ bulunmuyor, bu nedenle doygunluk hisleri yok, şimdilik balıkların göz büyüklüğü kadar yem atmanızda fayda var, günde 2-3 defa siz bilirsiniz. Tecrübe kazandıkça farklı şekilde ayarlamanız mümkün.
Brokoli sebzesi hepsinden daha faydalıdır, bu da bir bilgi olarak aklınızda bulunsun.
Yeni bir hobici olduğunuz için basit ve anlaşılır dille anlatmaya çalıştım.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=rgb6W_9nD9w[/VID][/QUOTE]
Çok teşekkür ederim. Tavsiyelerinizi dikkate alacağım.
Durgun Japon Balığı
Anladım, çok teşekkür ederim bilgiler için... aslında benim daha önce hava motorum ve taşım vardı. Fakat motoru yandı aynı anda iç filtre de bozuldu sonra ben tekrar bir iç filtre aldım. Yani motor olmasa da olur demişti petshoptaki satıcı ama filtre olmalı diye öncelik onu aldım. Ama en kısa zamanda hava motoru da edinmeye çalışacağım. Benim cam kapağım var ama buhar camı o mu oluyor ben bilmiyorum. Cahillik belki bendeki bildiğiniz düz cam buhar camı farklı mı bilmiyorum. Ama dediğiniz şekilde biraz boşluk bırakarak kullanabilirim sanırım. Dip çekim ile su değişimini daha sıklaştırırım. Bu arada sanırım benim balık fazla yemlemeden kaynaklı kabız olmuş. Benim küçük kızım ben yokken odada tabureye çıkıp üst raftaki yemi alıp balıklar acıkmış diye yem atmış. Şimdi sorunca anlattı. Bugün sadece bezelye vereceğim inşallah düzelir. Çok teşekkürler arkadaşlar
Anladım, çok teşekkür ederim bilgiler için... aslında benim daha önce hava motorum ve taşım vardı. Fakat motoru yandı aynı anda iç filtre de bozuldu sonra ben tekrar bir iç filtre aldım. Yani motor olmasa da olur demişti petshoptaki satıcı ama filtre olmalı diye öncelik onu aldım. Ama en kısa zamanda hava motoru da edinmeye çalışacağım. Benim cam kapağım var ama buhar camı o mu oluyor ben bilmiyorum. Cahillik belki bendeki bildiğiniz düz cam buhar camı farklı mı bilmiyorum. Ama dediğiniz şekilde biraz boşluk bırakarak kullanabilirim sanırım. Dip çekim ile su değişimini daha sıklaştırırım. Bu arada sanırım benim balık fazla yemlemeden kaynaklı kabız olmuş. Benim küçük kızım ben yokken odada tabureye çıkıp üst raftaki yemi alıp balıklar acıkmış diye yem atmış. Şimdi sorunca anlattı. Bugün sadece bezelye vereceğim inşallah düzelir. Çok teşekkürler arkadaşlar
Durgun Japon Balığı
[QUOTE=Emre Zaim]Tuğba Hanım, merhaba,
Japon balıkları, iri yapılı ve fazla atık bırakan balıklardır. Bu yüzden, üç günde bir 1/4 oranında su değişimi yapılmasını öneririm.
Japon balıkları, soğuk su balıkları olduklarından, yüksek sıcaklığa ihtiyaç duymazlar. Isıtıcınızın ayarı, 24°C'de kalabilir.
Balıkları kaliteli yemlerle beslemek önemlidir. New Life Spectrum Goldfish Formula, Hikari Goldfish Biogold, JBL Goldpearls, New Life Spectrum Thera A+, Tetra Phyll Granules yemlerini öneririm.
Su değişim sıklığını arttırarak su kalitesini yüksek tutmak ve kaliteli beslenme, balıklarınızda fark yaratacaktır.
Keyifli hobiler.[/QUOTE]
Teşekkür ederim. Tavsiyelerinize uyacağım.
[QUOTE=Reddevil]Öncelikle şunları beyan etmek isterim ; hepimiz hangi konu olursa olsun acemiyiz ve zaman içinde yaşadığımız olumlu olumsuz tüm şeylerin toplamına TECRÜBE deriz. Plastikten kastım ucu sivri her türlü materyaldir yani sivri kayalar deniz kabukları ağaç dalları vs'ler. Su azaldıkça eklemek çözümden ziyada akvaryumda oluşan nitrit-nitratın tavan yapıp balığı hasta etmesidir , akvaryum hacmine bağlı olarak gün aşırı ya da 3 günde bir mutlaka %25 su değişimi yapılmalı , TETRA DİSCUS veya GOLDFİSH , sera GOLDFİSH yemleri pahalı ama kalitelidir , lifli yiyecek ( ıspanak bezelya semizotu vermek bağırsak boşaltımına yardımcı olur bizler gibi )
Aslında hızlı büyürler fakat ortam şartları iyi ise.
Size kabaca şöyle örnekler vereceğim aklınıza yatması açısından ;
1-) Nitrit-nitrat 'a örnek ; özür dileyerek ve tenzih ederek ( gece gece midenizi bulandırmak istemem ama ) düşünün ki köprü altlarını mesken tutmuş görgüsüz insanların sürekli tuvaletlerini oraya yapması sonucu sizin evinizde bunun dibinde ise o koku sizi nasıl rahatsız eder ? Aynı su içinde bu hayvanlar dışkılıyor ve bu dışkı içinde sürekli yüzüyor
2-) Sürekli nohut kurufasulye pilav makarna yediğinizde nasıl olursunuz ve düzenli olarak çorba sulu yemek ve sağlıklı organik sebze meyve tüketince nasıl bir sağlıklı birey olursunuz BU HASTALIK ( kabızlık vs ) için bir örnek
3-) Eviniz 35 metrekare ve tavanı alçak bodrum kat , havalandorma yok gün ışığı az siz hiç büyük bir ev hayali kurmuyorsunuz veya imkan var geçmiyorsunuz sağlıksız besleniyorsunuz haftalık veya günlük duş almıyorsunuz üstünüz başınız sürekli pis geziyorsunuz , bu da büyümeye örnek...[/QUOTE]
Haklısınız... tavsiyelerinize uymaya çalışacağım. Dip çekim yaptığım zaman bu kötü şeyler temizleniyor değil mi? Bunu dediğiniz gibi daha sık yapmalıyım. Birde iç filtre var o temizlik yapmıyor muydu? Bunu da sorabilir miyim? Bir de suyun buharlaşmasıyla ilgili köpük demişsiniz önceki mesajınızda, benim aslında cam kapağım var ama akvaryumun üstünü kapatmamak gerekiyor diye okumuştum yine bu forumda ayrıca iç filtrenin şelale aparatı da suyun havayla temas edip oksijen verdiğini okumuştum bir yerde bende bunlara istinaden üst camı kaldırdım ve bu şekilde kullandım. Köpük nasıl olacak üstüne mi koyacağım akvaryumun altında bir köpük var ısıyı koruyabilmesi adına...acaba buhar olmaması için üstüne de mi konuluyor bu oksijeni engellemez mi? Çok teşekkür ederim
[QUOTE=Emre Zaim]Tuğba Hanım, merhaba,
Japon balıkları, iri yapılı ve fazla atık bırakan balıklardır. Bu yüzden, üç günde bir 1/4 oranında su değişimi yapılmasını öneririm.
Japon balıkları, soğuk su balıkları olduklarından, yüksek sıcaklığa ihtiyaç duymazlar. Isıtıcınızın ayarı, 24°C'de kalabilir.
Balıkları kaliteli yemlerle beslemek önemlidir. New Life Spectrum Goldfish Formula, Hikari Goldfish Biogold, JBL Goldpearls, New Life Spectrum Thera A+, Tetra Phyll Granules yemlerini öneririm.
Su değişim sıklığını arttırarak su kalitesini yüksek tutmak ve kaliteli beslenme, balıklarınızda fark yaratacaktır.
Keyifli hobiler.[/QUOTE]
Teşekkür ederim. Tavsiyelerinize uyacağım.
[QUOTE=Reddevil]Öncelikle şunları beyan etmek isterim ; hepimiz hangi konu olursa olsun acemiyiz ve zaman içinde yaşadığımız olumlu olumsuz tüm şeylerin toplamına TECRÜBE deriz. Plastikten kastım ucu sivri her türlü materyaldir yani sivri kayalar deniz kabukları ağaç dalları vs'ler. Su azaldıkça eklemek çözümden ziyada akvaryumda oluşan nitrit-nitratın tavan yapıp balığı hasta etmesidir , akvaryum hacmine bağlı olarak gün aşırı ya da 3 günde bir mutlaka %25 su değişimi yapılmalı , TETRA DİSCUS veya GOLDFİSH , sera GOLDFİSH yemleri pahalı ama kalitelidir , lifli yiyecek ( ıspanak bezelya semizotu vermek bağırsak boşaltımına yardımcı olur bizler gibi )
Aslında hızlı büyürler fakat ortam şartları iyi ise.
Size kabaca şöyle örnekler vereceğim aklınıza yatması açısından ;
1-) Nitrit-nitrat 'a örnek ; özür dileyerek ve tenzih ederek ( gece gece midenizi bulandırmak istemem ama ) düşünün ki köprü altlarını mesken tutmuş görgüsüz insanların sürekli tuvaletlerini oraya yapması sonucu sizin evinizde bunun dibinde ise o koku sizi nasıl rahatsız eder ? Aynı su içinde bu hayvanlar dışkılıyor ve bu dışkı içinde sürekli yüzüyor
2-) Sürekli nohut kurufasulye pilav makarna yediğinizde nasıl olursunuz ve düzenli olarak çorba sulu yemek ve sağlıklı organik sebze meyve tüketince nasıl bir sağlıklı birey olursunuz BU HASTALIK ( kabızlık vs ) için bir örnek
3-) Eviniz 35 metrekare ve tavanı alçak bodrum kat , havalandorma yok gün ışığı az siz hiç büyük bir ev hayali kurmuyorsunuz veya imkan var geçmiyorsunuz sağlıksız besleniyorsunuz haftalık veya günlük duş almıyorsunuz üstünüz başınız sürekli pis geziyorsunuz , bu da büyümeye örnek...[/QUOTE]
Haklısınız... tavsiyelerinize uymaya çalışacağım. Dip çekim yaptığım zaman bu kötü şeyler temizleniyor değil mi? Bunu dediğiniz gibi daha sık yapmalıyım. Birde iç filtre var o temizlik yapmıyor muydu? Bunu da sorabilir miyim? Bir de suyun buharlaşmasıyla ilgili köpük demişsiniz önceki mesajınızda, benim aslında cam kapağım var ama akvaryumun üstünü kapatmamak gerekiyor diye okumuştum yine bu forumda ayrıca iç filtrenin şelale aparatı da suyun havayla temas edip oksijen verdiğini okumuştum bir yerde bende bunlara istinaden üst camı kaldırdım ve bu şekilde kullandım. Köpük nasıl olacak üstüne mi koyacağım akvaryumun altında bir köpük var ısıyı koruyabilmesi adına...acaba buhar olmaması için üstüne de mi konuluyor bu oksijeni engellemez mi? Çok teşekkür ederim
Durgun Japon Balığı
[QUOTE=Reddevil]Düzeltilmesi gereken hatalar :
1-) Japon akvaryumunda sivri uçlu denizkabuğu plastik vs gibi cisimler olmamalı
2-) Isıtıcı suya tam gömülü ve 26 derece ( 28 e kadar yolu var ) altında olmamalı
3-) Su tam dolu olmalı
4-) Buharlaşma ve ısı kaybı için buhar camı , yoksa en azından buharı ve ısıyı tutacak serpantin benzeri veya köpük ( ev mantolomasında kullanılan ) olmalı
5-) Akvaryuma hava motoru ve hava taşı takviyesi olmalı şelale filtre ile hava yetersiz
6-) Yem verilme sıklığı ve türü nedir ( sürekli kuru yem ve üstelik kalitesiz ise hiç olmaz , 2-3 günde bir mutlaka canlı yem un kurdu artemia veya güveniyorsanız tubifex ya da bunların dondurulmuşu verilmeli )
7-) Balık tek kuyruk suriye japonu , görsellik tabiki size kalmış fakat daha güzel türleri bakılabilir
8-) Japon akvaryumu görsellik ve balık açısından güzelliği 1 metreden az yani 150 litreden az akvaryumlarda tat vermez ( maddiyata bağlı yer konumuna bağlı bilemiyorum sizin tercihiniz )
Şimdilik bu kadar..[/QUOTE][QUOTE=Reddevil]Düzeltilmesi gereken hatalar :
1-) Japon akvaryumunda sivri uçlu denizkabuğu plastik vs gibi cisimler olmamalı
2-) Isıtıcı suya tam gömülü ve 26 derece ( 28 e kadar yolu var ) altında olmamalı
3-) Su tam dolu olmalı
4-) Buharlaşma ve ısı kaybı için buhar camı , yoksa en azından buharı ve ısıyı tutacak serpantin benzeri veya köpük ( ev mantolomasında kullanılan ) olmalı
5-) Akvaryuma hava motoru ve hava taşı takviyesi olmalı şelale filtre ile hava yetersiz
6-) Yem verilme sıklığı ve türü nedir ( sürekli kuru yem ve üstelik kalitesiz ise hiç olmaz , 2-3 günde bir mutlaka canlı yem un kurdu artemia veya güveniyorsanız tubifex ya da bunların dondurulmuşu verilmeli )
7-) Balık tek kuyruk suriye japonu , görsellik tabiki size kalmış fakat daha güzel türleri bakılabilir
8-) Japon akvaryumu görsellik ve balık açısından güzelliği 1 metreden az yani 150 litreden az akvaryumlarda tat vermez ( maddiyata bağlı yer konumuna bağlı bilemiyorum sizin tercihiniz )
Şimdilik bu kadar..[/QUOTE]
Bilgiler için teşekkür ederim. Bu konuda acemiyim. Petshopda bu balıklar için verilen yem ne ise onu verdiler ama kalitesi konusunda bilgim yok. Bu konuda ayrıca balık yemleri ile ilgili araştırıp öyle almayı düşünüyorum. Plastik hiçbir şey yok. Suyun üstüne ilave yapıyorum sürekli buharlaşıp azalıyor çünkü. Şu anki hali azalmış durumda ve suyu daha iki gün önce tamamlamıştım. Şu anki durumu için biraz araştırınca kabızlık olabileceği aklıma geldi. Aynı belirtiler var çünkü... yarın hiç yem vermemeyi düşündüm. Ayrıca bu balıkların büyümesi konusunda da bilgim yoktu. Aslında çok da hızlı büyümüyorlar. 1 sene oldu çok fark göremedim.
[QUOTE=Reddevil]Düzeltilmesi gereken hatalar :
1-) Japon akvaryumunda sivri uçlu denizkabuğu plastik vs gibi cisimler olmamalı
2-) Isıtıcı suya tam gömülü ve 26 derece ( 28 e kadar yolu var ) altında olmamalı
3-) Su tam dolu olmalı
4-) Buharlaşma ve ısı kaybı için buhar camı , yoksa en azından buharı ve ısıyı tutacak serpantin benzeri veya köpük ( ev mantolomasında kullanılan ) olmalı
5-) Akvaryuma hava motoru ve hava taşı takviyesi olmalı şelale filtre ile hava yetersiz
6-) Yem verilme sıklığı ve türü nedir ( sürekli kuru yem ve üstelik kalitesiz ise hiç olmaz , 2-3 günde bir mutlaka canlı yem un kurdu artemia veya güveniyorsanız tubifex ya da bunların dondurulmuşu verilmeli )
7-) Balık tek kuyruk suriye japonu , görsellik tabiki size kalmış fakat daha güzel türleri bakılabilir
8-) Japon akvaryumu görsellik ve balık açısından güzelliği 1 metreden az yani 150 litreden az akvaryumlarda tat vermez ( maddiyata bağlı yer konumuna bağlı bilemiyorum sizin tercihiniz )
Şimdilik bu kadar..[/QUOTE][QUOTE=Reddevil]Düzeltilmesi gereken hatalar :
1-) Japon akvaryumunda sivri uçlu denizkabuğu plastik vs gibi cisimler olmamalı
2-) Isıtıcı suya tam gömülü ve 26 derece ( 28 e kadar yolu var ) altında olmamalı
3-) Su tam dolu olmalı
4-) Buharlaşma ve ısı kaybı için buhar camı , yoksa en azından buharı ve ısıyı tutacak serpantin benzeri veya köpük ( ev mantolomasında kullanılan ) olmalı
5-) Akvaryuma hava motoru ve hava taşı takviyesi olmalı şelale filtre ile hava yetersiz
6-) Yem verilme sıklığı ve türü nedir ( sürekli kuru yem ve üstelik kalitesiz ise hiç olmaz , 2-3 günde bir mutlaka canlı yem un kurdu artemia veya güveniyorsanız tubifex ya da bunların dondurulmuşu verilmeli )
7-) Balık tek kuyruk suriye japonu , görsellik tabiki size kalmış fakat daha güzel türleri bakılabilir
8-) Japon akvaryumu görsellik ve balık açısından güzelliği 1 metreden az yani 150 litreden az akvaryumlarda tat vermez ( maddiyata bağlı yer konumuna bağlı bilemiyorum sizin tercihiniz )
Şimdilik bu kadar..[/QUOTE]
Bilgiler için teşekkür ederim. Bu konuda acemiyim. Petshopda bu balıklar için verilen yem ne ise onu verdiler ama kalitesi konusunda bilgim yok. Bu konuda ayrıca balık yemleri ile ilgili araştırıp öyle almayı düşünüyorum. Plastik hiçbir şey yok. Suyun üstüne ilave yapıyorum sürekli buharlaşıp azalıyor çünkü. Şu anki hali azalmış durumda ve suyu daha iki gün önce tamamlamıştım. Şu anki durumu için biraz araştırınca kabızlık olabileceği aklıma geldi. Aynı belirtiler var çünkü... yarın hiç yem vermemeyi düşündüm. Ayrıca bu balıkların büyümesi konusunda da bilgim yoktu. Aslında çok da hızlı büyümüyorlar. 1 sene oldu çok fark göremedim.
Durgun Japon Balığı
[QUOTE=TANER YILMAZ]İlk çektiğiniz fotoğraf çok daha farklı görünüyor. Ama bildiğim kadarıyla tek kuyruklar oldukça büyüyebilirler. Ben ce o akvaryum bu tür için yetersiz. Ben Japon balığı hakkında çok deneyimli olmadığım için size ayrıntı veremem. Ama 40 lt düşük bir kapasite olduğunu söyleyebilirim. Ayrıca o akvaryumun yarısını neden boş bıraktınız anlamadım. [/QUOTE]
Aslında akvaryum dolu oluyor başta ama zamanla su buharlaşıp azalıyor şu anda azalmış durumda... teşekkür ederim
[QUOTE=TANER YILMAZ]İlk çektiğiniz fotoğraf çok daha farklı görünüyor. Ama bildiğim kadarıyla tek kuyruklar oldukça büyüyebilirler. Ben ce o akvaryum bu tür için yetersiz. Ben Japon balığı hakkında çok deneyimli olmadığım için size ayrıntı veremem. Ama 40 lt düşük bir kapasite olduğunu söyleyebilirim. Ayrıca o akvaryumun yarısını neden boş bıraktınız anlamadım. [/QUOTE]
Aslında akvaryum dolu oluyor başta ama zamanla su buharlaşıp azalıyor şu anda azalmış durumda... teşekkür ederim
Durgun Japon Balığı
Anlamadım?? Akvaryum gayet geniş. İçinde sadece 2 balık var. Fotoğrafta net gözükmemiş olabilir mi? Tekrar foto atıyorum. [:)][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/194800/270420182257071.jpg[/IMG]
Anlamadım?? Akvaryum gayet geniş. İçinde sadece 2 balık var. Fotoğrafta net gözükmemiş olabilir mi? Tekrar foto atıyorum. [:)][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/194800/270420182257071.jpg[/IMG]
Durgun Japon Balığı
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri: Durgun, suyun dibinde duruyor
Akvaryum Kapasitesi (litre): 40
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: Toplamda 2 japon balığı
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): 24 derece sıcaklık
Filitrasyon: iç filtre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): 10 günde bir suyu dip çekim ile yeniliyorum. 2 gün önce aynı işlemi yapmıştım.
Hareketsiz olarak suyun dibinde duruyor. Cama vurduğumuzda ses çıkardığımızda veya yem atarken hareketleniyor sadece... öncesine göre çok hareketsiz... kumla oynamıyor. Görünürde hiçbir şey belli değil. Sizce ne olabilir? Nesi var? [:(][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/194800/270420182029011.jpg[/IMG]
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri: Durgun, suyun dibinde duruyor
Akvaryum Kapasitesi (litre): 40
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: Toplamda 2 japon balığı
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): 24 derece sıcaklık
Filitrasyon: iç filtre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): 10 günde bir suyu dip çekim ile yeniliyorum. 2 gün önce aynı işlemi yapmıştım.
Hareketsiz olarak suyun dibinde duruyor. Cama vurduğumuzda ses çıkardığımızda veya yem atarken hareketleniyor sadece... öncesine göre çok hareketsiz... kumla oynamıyor. Görünürde hiçbir şey belli değil. Sizce ne olabilir? Nesi var? [:(][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/194800/270420182029011.jpg[/IMG]
İç Filtre
Sera, agua Magic veya eurostar ege markalarını kullanan bilen var mı?
[URL]https://www.hepsiburada.com/sera-fil-60-p-PTM1834?magaza=Hepsiburada#reviews[/URL]
Bu ürün hakkında bilginiz var mı?[EDIT]muallime🌼,2018-02-24 16:00:48[/EDIT]
Sera, agua Magic veya eurostar ege markalarını kullanan bilen var mı?
[URL]https://www.hepsiburada.com/sera-fil-60-p-PTM1834?magaza=Hepsiburada#reviews[/URL]
Bu ürün hakkında bilginiz var mı?[EDIT]muallime🌼,2018-02-24 16:00:48[/EDIT]
İç Filtre
[URL]https://www.hepsiburada.com/ara?q=i%C3%A7%20filtre&filtreler=seller:facet_idSGVwc2lidXJhZGE=[/URL]
Linkteki listede bulunan filtrelerden önerdiğiniz var mı? Uzun ömürlü kullanabileceksem ve temizlemesi güzelse 70-80 TL'ye kadar alabilirim.
Teşekkürler
[URL]https://www.hepsiburada.com/ara?q=i%C3%A7%20filtre&filtreler=seller:facet_idSGVwc2lidXJhZGE=[/URL]
Linkteki listede bulunan filtrelerden önerdiğiniz var mı? Uzun ömürlü kullanabileceksem ve temizlemesi güzelse 70-80 TL'ye kadar alabilirim.
Teşekkürler
İç Filtre
Akvaryumum 40 lt lik... 2 japon balığı besliyorum. Sobo marka çift süngerli iç filtremı 4- 5 ay önce almıştım. Suyun tamamen içinde çalışıyordu fakat kendi kendine birden bire durdu ve artık çalışmadı. Şimdi yeniden filtre almam gerekiyor. Tavsiye edebileceğiniz güzel temizleyen sağlam model marka var mıdır? Akvaryum çok büyük olmadığı ve sadece iki balığım olduğu için çok pahalı bir filtre düşünmüyorum. Akvaryumuma uygun sağlam filtre markası önerebilir misiniz? Teşekkürler
Akvaryumum 40 lt lik... 2 japon balığı besliyorum. Sobo marka çift süngerli iç filtremı 4- 5 ay önce almıştım. Suyun tamamen içinde çalışıyordu fakat kendi kendine birden bire durdu ve artık çalışmadı. Şimdi yeniden filtre almam gerekiyor. Tavsiye edebileceğiniz güzel temizleyen sağlam model marka var mıdır? Akvaryum çok büyük olmadığı ve sadece iki balığım olduğu için çok pahalı bir filtre düşünmüyorum. Akvaryumuma uygun sağlam filtre markası önerebilir misiniz? Teşekkürler
SON MESAJLAR
- Bucephalandra Maharani Çiçeği Prudentia, 13:18
Bitki Akvaryumları Genel - 400 Litre Havuz ahmetfiratozkaya, 13:10
Kendin Yap Sistemler (DIY) - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) ertug26, 12:46
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 11:45
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - Rasbora Oneri yyiImaz, 10:38
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 08:40
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:16
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:16
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:16
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:16
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:16
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:51
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:17
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:11
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:11
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:11
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:01
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 11:50
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:41
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:31
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:31
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:31
- Pao Baileyi (hairy Puffer Fish) Özel Tür OBShrimp 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:21
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 11:21
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:33
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 10:22
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 10:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 10:17
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 10:17
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 10:17
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:03
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:46
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 09:32
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:08
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:08
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:08
- C. Vatoz, Moss, Karides, Lepistes, Katil Salyangoz Aquarist101 09:01
- Yeni Malzemeler Ve 37cm İthal Akvaryum Takasa Açık Aquarist101 09:01
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 08:26
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 07:49
- Afrika Cichlidleri devito 07:18
- Eheim West Germany Üretimi İç Filtre. abunil 01:07
- Satılık Salon Çiçeği. abunil 01:07
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 00:56
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 00:50
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 23:41
- Seachem, Akvaryumlar, Malzemeler Uygun Fiyat!!!! Özgür7 23:39
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 23:17
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 23:11
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:10
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:29
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 22:21
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
KULLANICILAR
- 96 Online Kullanıcı, 52 Üye
Online Kullanıcılar
Feanor,
florasan,
abunil,
Hoppala,
riderfish,
MiSoSiKiaN,
ternapi,
Koksal Gurkan,
ALTEMUR,
ciways,
Prudentia,
ibmsony,
Mithrandirr,
zen666,
Kuduoglu,
osmandbnl,
platinium,
İsmail YILDIRIM,
Amati340,
silver,
altuntasseref,
Ozzgurr,
ilterisdoğukan,
fikret43,
forthehordex,
karidesrehberi,
Emerse,
Canberk18,
sina cen,
ballantines,
0rnn,
AquaShirmp,
ahmetfiratozkaya,
KarayeL,
Gökdeniz Kale,
gokalp674,
EmiirKaan,
Oquanus,
ByOscar:),
Kınayu,
ArifhbsAquatics,
yeekim,
Aspendos,
Conix,
oguzozt,
ahmet22,
ozan_1903,
userhamit,
Can78,
3dtarik,
Ahmet55,
M_usta,
Ozzgur,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
