ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
deserteryan
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
37
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
24 Şubat 2016 12:15
Son Ziyaret:
10 Temmuz 2019 00:07
Toplam Mesaj:
52 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Deserteryan
Doğum Tarihi:
05 Mayıs 1985
Yaş:
41
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Bolca kılıçkuyruk
-----
Deserteryan
SON 10 MESAJI
Vatoz Balığı Neden Ölür
[QUOTE=Tahasrl]Merhaba,yaklaşık 30 35 litrelik bi akvaryumum var, zemin bitkiside var balıklarda lepistes,moli kılıç vs.fakat vatoz balığı yaşamıyo, diyorum bi tane daha alıyım biraz zaman geçiyo oda ölüyo neden akvaryumumda vatoz balığı yaşamıyor?Lütfen cevap verin,şimdiden teşekkürler.[/QUOTE]
Aldığınız balık hasta olabilir, ufak bir akvaryumdan bahsediyorsunuz strese giriyor olabilir, kimi akvaryumcular suya tuz da ekliyor, az miktarda olsa bile vatozlar bundan aşırı etkileniyorlar, ondan kaynaklanabilir. Saklanacağı yer yoksa strese girebilir. Protein ağırlıklı yem kullanıyorsanız ve bozulmaya başlamıssa (bozulduğu nasıl anlaşılır bilmiyorum ama çok beklemişse şüphelenebilir insan) etkilenebilir. İlk akla gelen olasılıklar bunlar.
[QUOTE=Tahasrl]Merhaba,yaklaşık 30 35 litrelik bi akvaryumum var, zemin bitkiside var balıklarda lepistes,moli kılıç vs.fakat vatoz balığı yaşamıyo, diyorum bi tane daha alıyım biraz zaman geçiyo oda ölüyo neden akvaryumumda vatoz balığı yaşamıyor?Lütfen cevap verin,şimdiden teşekkürler.[/QUOTE]
Aldığınız balık hasta olabilir, ufak bir akvaryumdan bahsediyorsunuz strese giriyor olabilir, kimi akvaryumcular suya tuz da ekliyor, az miktarda olsa bile vatozlar bundan aşırı etkileniyorlar, ondan kaynaklanabilir. Saklanacağı yer yoksa strese girebilir. Protein ağırlıklı yem kullanıyorsanız ve bozulmaya başlamıssa (bozulduğu nasıl anlaşılır bilmiyorum ama çok beklemişse şüphelenebilir insan) etkilenebilir. İlk akla gelen olasılıklar bunlar.
Lepisteslerim Şişme Ve Pullarının Kabırması
Dropsy de olabilir keza, hastalıklarla ilgili kısımdan bulabilirsiniz.
Dropsy de olabilir keza, hastalıklarla ilgili kısımdan bulabilirsiniz.
Çifte Süpriz
Hocam kırk kadar yavru var diyorsun, sen her türlü yeni bir akvryum alacak gibisin[:D] Şöyle bir 60 litre civarında bir akvaryum al elindeki 20 litrelik akvaryumu da hiç bozmadan yavru akvaryumu yap, büyük akvaryumu da usulüne uygunca kur, akvaryum oturunca büyükleri de oraya atarsın, yavrular biraz büyüyünce onları da ilave edersin filan. 40 yavrunun hepsini yaşatabilirsen helal olsun yaşatamazsan 60 litre civarı ancak işini görür zaten. Aksi durumda kayıplar olacak ya da balıklar gelişemeyecektir. 20 litrede zaten işleri zor...
Hocam kırk kadar yavru var diyorsun, sen her türlü yeni bir akvryum alacak gibisin[:D] Şöyle bir 60 litre civarında bir akvaryum al elindeki 20 litrelik akvaryumu da hiç bozmadan yavru akvaryumu yap, büyük akvaryumu da usulüne uygunca kur, akvaryum oturunca büyükleri de oraya atarsın, yavrular biraz büyüyünce onları da ilave edersin filan. 40 yavrunun hepsini yaşatabilirsen helal olsun yaşatamazsan 60 litre civarı ancak işini görür zaten. Aksi durumda kayıplar olacak ya da balıklar gelişemeyecektir. 20 litrede zaten işleri zor...
Bu balık türü ne ? Yardımcı olursanız sevinirim
Ben de mevzu kapandı diye yazmaya çekindim bir an [:)))][:)))]
Bence biraz fazla karışmış bir kılıçkuyruk. "Painted swordtail" dedikleri bir varyete var ona benziyor ama sırt yüzgeci uzantısı "long fin" dedikleri şeylerden sanırım. iyi atıyorum[:D]
Erkekler genelde uzun olduğundan, bu arkadaki lepisteslere bakıldığında o kadar uzun olmadığından, hatta tombul kaldığından, fotoda da genopod'u görünmediğinden dişi bence cinsiyeti de.
[QUOTE=Yasin916]Şimdi kesin sonuc ne Anlamadim[/QUOTE]
Ben de mevzu kapandı diye yazmaya çekindim bir an [:)))][:)))]
Bence biraz fazla karışmış bir kılıçkuyruk. "Painted swordtail" dedikleri bir varyete var ona benziyor ama sırt yüzgeci uzantısı "long fin" dedikleri şeylerden sanırım. iyi atıyorum[:D]
Erkekler genelde uzun olduğundan, bu arkadaki lepisteslere bakıldığında o kadar uzun olmadığından, hatta tombul kaldığından, fotoda da genopod'u görünmediğinden dişi bence cinsiyeti de.
[QUOTE=Yasin916]Şimdi kesin sonuc ne Anlamadim[/QUOTE]
İç Parazit Mi Değil Mi ?
Hocam flagyl dediğin ilaç parazitlere iyi gelebilir ama son çare olarak öneriyorlar genelde. Kesin iç parazit diyebiliyorsan kullan. Ayrı bir tankta kullanman gerekiyor bildiğim kadarıyla, hiç kullanmadım ama kullananlardan takip edebildiğim kadarıyla karantina tankında banyolar biçiminde ya da şırıngayla veriyor insanlar.
Benim başıma gelse şimdilik alıp banyo filan uğraşmazdım, kesin iç parazit diyemediğimden. Ha tedbir almak da lazım diyerek sarımsaklı yem yapardım. Ya da garanti olsun dersek de bu flagyl ilacını suda eritip yemi o suyla ıslatıp tekrar kurutuyorlar misal, bunu uygulardım. Nasıl olsa yem yemesinde bir sıkıntı yokmuş balıkların. En mantıklısı flaygl'li yem hazırlayıp, balıkları biraz da aç bırakıp azar azar bu yemden vermek gibi geliyor bana.
Bu arada eğer su sıcaklığı fazlaysa da balıklar bir anormalleşiyor, dik durmalar yan yüzmeler filan, öyle bir şey de olabilir mi acaba? Başıma gelmişliği var...
Yine bir bilene sormalı ama naçizane önerim bu ilaçlı yem özetle.
Kolay gelsin...
[QUOTE=Foxin]
farkındayım çok karıştı ama elimden geldiğince sadeleştirere anlatmaya çalıştım :) evet işte kırmızı dışkı olduğu halde dipte durmalar, dik olarak durma akvaryumda nedenini anlamadım hava keseside patlamış olamaz yani ondan merak ettim. tekrar diyorum bazı arkadaşlar için bu resimdeki o kırmızı dışkıyı yapan balık değil bu 2. anlattığım balık :D
peki bu flagly hiç kullanmadım ben onuda genel akvaryumda kullansam iç parazit olmadan önleyebilirmiyim ?
flagly tüm akvaryum yerine ayrı yere mi almam gerekiyor balığı olmadığı halde uygulasam önlem amacıyla bir problem oluşturur mu [/QUOTE]
Hocam flagyl dediğin ilaç parazitlere iyi gelebilir ama son çare olarak öneriyorlar genelde. Kesin iç parazit diyebiliyorsan kullan. Ayrı bir tankta kullanman gerekiyor bildiğim kadarıyla, hiç kullanmadım ama kullananlardan takip edebildiğim kadarıyla karantina tankında banyolar biçiminde ya da şırıngayla veriyor insanlar.
Benim başıma gelse şimdilik alıp banyo filan uğraşmazdım, kesin iç parazit diyemediğimden. Ha tedbir almak da lazım diyerek sarımsaklı yem yapardım. Ya da garanti olsun dersek de bu flagyl ilacını suda eritip yemi o suyla ıslatıp tekrar kurutuyorlar misal, bunu uygulardım. Nasıl olsa yem yemesinde bir sıkıntı yokmuş balıkların. En mantıklısı flaygl'li yem hazırlayıp, balıkları biraz da aç bırakıp azar azar bu yemden vermek gibi geliyor bana.
Bu arada eğer su sıcaklığı fazlaysa da balıklar bir anormalleşiyor, dik durmalar yan yüzmeler filan, öyle bir şey de olabilir mi acaba? Başıma gelmişliği var...
Yine bir bilene sormalı ama naçizane önerim bu ilaçlı yem özetle.
Kolay gelsin...
[QUOTE=Foxin]
farkındayım çok karıştı ama elimden geldiğince sadeleştirere anlatmaya çalıştım :) evet işte kırmızı dışkı olduğu halde dipte durmalar, dik olarak durma akvaryumda nedenini anlamadım hava keseside patlamış olamaz yani ondan merak ettim. tekrar diyorum bazı arkadaşlar için bu resimdeki o kırmızı dışkıyı yapan balık değil bu 2. anlattığım balık :D
peki bu flagly hiç kullanmadım ben onuda genel akvaryumda kullansam iç parazit olmadan önleyebilirmiyim ?
flagly tüm akvaryum yerine ayrı yere mi almam gerekiyor balığı olmadığı halde uygulasam önlem amacıyla bir problem oluşturur mu [/QUOTE]
İç Parazit Mi Değil Mi ?
Hocam keşke biraz daha net anlatsan[:)]
Renkli dışkı yediği yemden de olabilir, beyaz olumca illa parazit olacak değil ama tedbir iyidir. Sarımsaklı yem yedirebilirsin. İkisi de yiyecektir. Ama resimdeki gayet sağlıklı görünüyor. İç parazitte dışkı jel gibi görünüyor, sümüksü ya da daha sıvı diyelim, fark edilir zaten.
Hocam keşke biraz daha net anlatsan[:)]
Renkli dışkı yediği yemden de olabilir, beyaz olumca illa parazit olacak değil ama tedbir iyidir. Sarımsaklı yem yedirebilirsin. İkisi de yiyecektir. Ama resimdeki gayet sağlıklı görünüyor. İç parazitte dışkı jel gibi görünüyor, sümüksü ya da daha sıvı diyelim, fark edilir zaten.
Kılıçkuyruk Dogum
Yavruluk genelde küçük geliyor strese giriyorlar doğum gecikiyor filan ama iyi bitkilendirilmemişse akvaryum yavrularsan sağ çıkan olmuyor. Rafya bitki filan bile çoğu zaman işe yaramayabiliyor. Bence çok kurcalamayın, ışık filan varsa kapatın daha fazla streslenmesin. Varsa ayrı bir akvaryuma alın ama orada da kendisi yavruları yiyebilir bu sefer de[:?]
[QUOTE=kılıç525252]Arkadaslar kilic kuyrugum hamile yavruluga aldim ve huzursuz karni cok sisti ve akvaryumun dibinde yuzuyordu yavruluga aldim haraketsiz duruyor sizce napmaliyim[/QUOTE][:?][:?]
Yavruluk genelde küçük geliyor strese giriyorlar doğum gecikiyor filan ama iyi bitkilendirilmemişse akvaryum yavrularsan sağ çıkan olmuyor. Rafya bitki filan bile çoğu zaman işe yaramayabiliyor. Bence çok kurcalamayın, ışık filan varsa kapatın daha fazla streslenmesin. Varsa ayrı bir akvaryuma alın ama orada da kendisi yavruları yiyebilir bu sefer de[:?]
[QUOTE=kılıç525252]Arkadaslar kilic kuyrugum hamile yavruluga aldim ve huzursuz karni cok sisti ve akvaryumun dibinde yuzuyordu yavruluga aldim haraketsiz duruyor sizce napmaliyim[/QUOTE][:?][:?]
Su Bulanik
Bence balıkları almak için acele etmeyin, sonunda telef olacaklarsa hem yazık hem masraf oluyor, bir de can sıkıyor. Su durulsun, bakteri döngüsü denen hikaye bir otursun. Birkaç gün daha filtre çalışır halde bekletin bence. Bir de dekorlar plastik galiba, onlar salınım yapmasa bile bir süre sonra yosunlanıyor, pislik bağlıyor, temizlemek için uğraşıyorsun filan. Bence hazır balık yokken onları çıkarın derim.
[QUOTE=hakank795][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186631/110720161052201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186631/110720161051391.jpg[/IMG]
Arkadaslar dun saat 7-8 gibi klorsuz su ile doldurdum yaklasik 20 saat oldu ama hala yan taraftan bakinca bulaniklik var onden bakinca yok ama yanlardan var hala ne yapabilirim?[/QUOTE]
Bence balıkları almak için acele etmeyin, sonunda telef olacaklarsa hem yazık hem masraf oluyor, bir de can sıkıyor. Su durulsun, bakteri döngüsü denen hikaye bir otursun. Birkaç gün daha filtre çalışır halde bekletin bence. Bir de dekorlar plastik galiba, onlar salınım yapmasa bile bir süre sonra yosunlanıyor, pislik bağlıyor, temizlemek için uğraşıyorsun filan. Bence hazır balık yokken onları çıkarın derim.
[QUOTE=hakank795][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186631/110720161052201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186631/110720161051391.jpg[/IMG]
Arkadaslar dun saat 7-8 gibi klorsuz su ile doldurdum yaklasik 20 saat oldu ama hala yan taraftan bakinca bulaniklik var onden bakinca yok ama yanlardan var hala ne yapabilirim?[/QUOTE]
Bunlar Salyangozmu Arkadaşlar?
Büyümeden üremezler tabi ama bitkileri kemirmeye başlıyorlar bir süre sonra. Bir de çok pislik bırakıyorlar sanırım. Katil salyangoz almak işe yarayacaktır. Bir taraftan da daha çabuk yok olsunlar istenirse salyangoz tuzakları var. İsmi komik ama (salatalık, plastik bir kapaklı kap, kabın kapağına delik açacak çivi filan gibi malzemelerle yapıldığından) yapımı kolay, linkten bakabilirsiniz[:D]
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=f8DlagAzCbE[/VID]
[QUOTE=ardazzi]İşin enteresanı akvaryumda salyangoz istemiyordum ben heleki ürerseler aldık başımıza belayı!Belirli bir erişkinliğe ulasmaları şartmı üremek için? ayrıca ne kadar zamanda erişkin olurlar.Yardımlarınız için teşekkürler arkadaşlar[/QUOTE][EDIT]deserteryan,2016-07-11 13:16:33[/EDIT]
Büyümeden üremezler tabi ama bitkileri kemirmeye başlıyorlar bir süre sonra. Bir de çok pislik bırakıyorlar sanırım. Katil salyangoz almak işe yarayacaktır. Bir taraftan da daha çabuk yok olsunlar istenirse salyangoz tuzakları var. İsmi komik ama (salatalık, plastik bir kapaklı kap, kabın kapağına delik açacak çivi filan gibi malzemelerle yapıldığından) yapımı kolay, linkten bakabilirsiniz[:D]
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=f8DlagAzCbE[/VID]
[QUOTE=ardazzi]İşin enteresanı akvaryumda salyangoz istemiyordum ben heleki ürerseler aldık başımıza belayı!Belirli bir erişkinliğe ulasmaları şartmı üremek için? ayrıca ne kadar zamanda erişkin olurlar.Yardımlarınız için teşekkürler arkadaşlar[/QUOTE][EDIT]deserteryan,2016-07-11 13:16:33[/EDIT]
Kilic Kuyruk Hamilemi
Hocam üstad filan değilim peşin söyleyeyim [:D][:D]. Linkteki balık ilk yavrulayan kılıcımdı, gününü tahmin edememiştim, o zaman yardımcı oldular, hatta kınayu isimli kullanıcıyla mesajlaşmıştık, sağolsun o da doğurmak üzere, ayır yavruluğa al demişti. Ertesi gün yavruluğa koydum bir gün olmadan yavruladı. Fotoğraf fikir verici olacaktır:
https://foto.akvaryum.com/fotolar/183422/20160322_211306-1.jpg
Strese girebiliyor, doğum gecikebiliyor filan çok erken davranmamak en iyisi. karnı iyice şişip eninden de tombullaşıyor, karnının alt kısmı köşeli hale geliyor, anüs kısmı da dışarı doğru beyaz gözle görünür biçimde çıkıntı halini alıyor. Öyle olunca bir ya da iki gün içinde doğuruyor benim gözlemlerime göre. Üçer kere yavruladı iki kılıcım bir tanesi hep böyle tombul oldu diğeri çok şişmeden yavruladı ama aşağı yukarı böyle belirtileri...
sağlıkla büyüt... [:nazar:]
[QUOTE=Brtoktay]Benim baligimin karni bundan birazdaha inik ama siyahlik ayni sisilik hafif var ben hamile olmasindan supeleniyom hepkoselere cekiyo yavruluga aliyimmi erken almamin bi zarari olurmu [IMG][/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187347/100720160008341.jpg[/IMG][/QUOTE][:nazar:]
Hocam üstad filan değilim peşin söyleyeyim [:D][:D]. Linkteki balık ilk yavrulayan kılıcımdı, gününü tahmin edememiştim, o zaman yardımcı oldular, hatta kınayu isimli kullanıcıyla mesajlaşmıştık, sağolsun o da doğurmak üzere, ayır yavruluğa al demişti. Ertesi gün yavruluğa koydum bir gün olmadan yavruladı. Fotoğraf fikir verici olacaktır:
https://foto.akvaryum.com/fotolar/183422/20160322_211306-1.jpg
Strese girebiliyor, doğum gecikebiliyor filan çok erken davranmamak en iyisi. karnı iyice şişip eninden de tombullaşıyor, karnının alt kısmı köşeli hale geliyor, anüs kısmı da dışarı doğru beyaz gözle görünür biçimde çıkıntı halini alıyor. Öyle olunca bir ya da iki gün içinde doğuruyor benim gözlemlerime göre. Üçer kere yavruladı iki kılıcım bir tanesi hep böyle tombul oldu diğeri çok şişmeden yavruladı ama aşağı yukarı böyle belirtileri...
sağlıkla büyüt... [:nazar:]
[QUOTE=Brtoktay]Benim baligimin karni bundan birazdaha inik ama siyahlik ayni sisilik hafif var ben hamile olmasindan supeleniyom hepkoselere cekiyo yavruluga aliyimmi erken almamin bi zarari olurmu [IMG][/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187347/100720160008341.jpg[/IMG][/QUOTE][:nazar:]
SON MESAJLAR
- 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci harun reşit, 14:24
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Bucephalandra Maharani Çiçeği ogurcay, 13:41
Bitki Akvaryumları Genel - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Cyber_Scout, 13:33
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 13:27
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - Rasbora Oneri yyiImaz, 10:38
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 08:40
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:02
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 13:55
- Moss Teli CevdetSERBEST 13:55
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 13:32
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 13:32
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:16
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:16
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:16
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:16
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:16
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:51
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:17
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:11
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:11
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:11
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:01
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 11:50
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:41
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:31
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:31
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:31
- Pao Baileyi (hairy Puffer Fish) Özel Tür OBShrimp 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:21
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 11:21
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:33
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 10:22
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 10:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 10:17
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 10:17
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 10:17
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:03
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:46
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 09:32
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:08
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:08
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:08
- C. Vatoz, Moss, Karides, Lepistes, Katil Salyangoz Aquarist101 09:01
- Yeni Malzemeler Ve 37cm İthal Akvaryum Takasa Açık Aquarist101 09:01
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 08:26
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 07:49
- Afrika Cichlidleri devito 07:18
- Eheim West Germany Üretimi İç Filtre. abunil 01:07
- Satılık Salon Çiçeği. abunil 01:07
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 00:56
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 00:50
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
KULLANICILAR
- 103 Online Kullanıcı, 57 Üye
Online Kullanıcılar
yns325,
LeafyAqua,
pitsem,
ciways,
Canberk18,
MiSoSiKiaN,
florasan,
fikret43,
Hoppala,
yeekim,
riderfish,
simsela,
ilham,
0rnn,
harun reşit,
zen666,
Kuduoglu,
osmandbnl,
ssener,
ALTEMUR,
Lotus88,
ezzalisi,
scorpion26,
Koksal Gurkan,
karidesrehberi,
Emerse,
ilkermat,
Öğretmen Ali,
sina cen,
ilterisdoğukan,
forthehordex,
Cyrenity,
Laetacara,
Frkn,
√olkaπ,
Tortuga7,
OsmanEnes,
Cyber_Scout,
Edera,
Aquarist101,
ternapi,
m170,
ayaser,
zafer3885,
AreS,
şansal,
Hidro Dinamik,
aranjman,
PesimistYakup,
ballantines,
tarikyksl,
Ehtiyar,
knnynr,
Jotunheim,
Lepistes175,
tyfnnfyt,
oguzozt,
t.korkmaz,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
