ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
berkayşahin
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
57
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
06 Eylül 2015 04:23
Son Ziyaret:
15 Eylül 2015 22:46
Toplam Mesaj:
325 [0.08 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
berkay şahin
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Afyon
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ok gibi doğru olsam yabana atarlar beni; yay gibi eğri olsam elde tutarlar beni.
Hz. Mevlana (r.a)
SON 10 MESAJI
Balık Sahiplenme
Aynen
Aynen
Balık Sahiplenme
[QUOTE=Salihakvaryum]Yaa iki taraf da haklı.
[/QUOTE] Ama bana hakaret edemezler.
Sonra ben hakaret edince sadece ben görülüyom. e tabi birileri gibi naz yaptığımız da yok
Ben doğru düzgün anlatiyim başlarda bunlar bana hakaret etsin. Sonra ben ceza aliyim mesajlar bana gelsin yönetimden
Hadi bunu da inkar edin bakalım.
[QUOTE=Salihakvaryum]Yaa iki taraf da haklı.
[/QUOTE] Ama bana hakaret edemezler.
Sonra ben hakaret edince sadece ben görülüyom. e tabi birileri gibi naz yaptığımız da yok
Ben doğru düzgün anlatiyim başlarda bunlar bana hakaret etsin. Sonra ben ceza aliyim mesajlar bana gelsin yönetimden
Hadi bunu da inkar edin bakalım.
Balık Sahiplenme
[QUOTE=Mactavish][QUOTE=berkayşahin][QUOTE=Mactavish][QUOTE=Talhayrlmz]Tufekle vurmak doganin kanunu mu diyorsun bak kardeşim tüfeği biz icat ettik ve bunun icin beyin gerekli ve en onemlisi de islevsel kulanabildigimiz 10 parmagimizla yaptık bu beyin gucu bize verilen en önemli hayatta kalma organıdır kimine zehir kimine diken verilmiştir ve bizde bize verilen beyinle tuzak yapıp avlaniyoruz avlanmaya gerek yok diyen cikar şimdi herseyimiz var der afedersiniz ama at gozluguyle bakiyorsunuz bakın biz ya bitki yeriz ya da hayvansal ürünler bu fikri kabul etmeniz gerek gelelim hayvan avlamaya ben dogada hicbir zaman gereginden fazla avlanmadim o gün karnimi doyursun diye avlandim he gidip parayla alir miydim alırdım ama ben böyle daha iyi hissediyorum kendimi . Ayrıca birde hayatinda hic balık beslemedin diyen bir insan vardı canım kardeşim ben balık besledim bundan suphen olmasın ama sorarsan ki yavru balık verdin mi diye hayir vermedim ama büyük baliklarimi balikla besledigim oldu fakat yavru balık degildi ki balıkla beslemenin çok faydasını gördüm özellikle tavuk gogsu. Banada bu konu haricinde laf attığınız için utanin bence burda bilgilendirmek bilgilenmek tartışmak amaciyla forumda geziyoruz sizin burda yaptığınız tartışmayı kavgaya getirmek forumda fikrini yansitanlara satasmaniz yanlış bi davranış [/QUOTE]Fikrini yansıtanlara sataşmıyor kimse.Fikrinin yanlış olduğunu anlatmaya çalışıyor.Ama sataşma olarak algılanıyor ve anlamak istemiyorlar.Tamam fikirlerinizi söyleyin ama fikrinizi yanlış olduğunu anlatan birine hakaret etmeyin.[/QUOTE] Hahahaaa. nenem mi dedi mantıksız yazılar yazıyon mantığın belli diye. böyle mi öğretiyon. [/QUOTE]Berkay uza şuradan[/QUOTE] Öyle tıkanırsın [:D]
[QUOTE=Mactavish][QUOTE=berkayşahin][QUOTE=Mactavish][QUOTE=Talhayrlmz]Tufekle vurmak doganin kanunu mu diyorsun bak kardeşim tüfeği biz icat ettik ve bunun icin beyin gerekli ve en onemlisi de islevsel kulanabildigimiz 10 parmagimizla yaptık bu beyin gucu bize verilen en önemli hayatta kalma organıdır kimine zehir kimine diken verilmiştir ve bizde bize verilen beyinle tuzak yapıp avlaniyoruz avlanmaya gerek yok diyen cikar şimdi herseyimiz var der afedersiniz ama at gozluguyle bakiyorsunuz bakın biz ya bitki yeriz ya da hayvansal ürünler bu fikri kabul etmeniz gerek gelelim hayvan avlamaya ben dogada hicbir zaman gereginden fazla avlanmadim o gün karnimi doyursun diye avlandim he gidip parayla alir miydim alırdım ama ben böyle daha iyi hissediyorum kendimi . Ayrıca birde hayatinda hic balık beslemedin diyen bir insan vardı canım kardeşim ben balık besledim bundan suphen olmasın ama sorarsan ki yavru balık verdin mi diye hayir vermedim ama büyük baliklarimi balikla besledigim oldu fakat yavru balık degildi ki balıkla beslemenin çok faydasını gördüm özellikle tavuk gogsu. Banada bu konu haricinde laf attığınız için utanin bence burda bilgilendirmek bilgilenmek tartışmak amaciyla forumda geziyoruz sizin burda yaptığınız tartışmayı kavgaya getirmek forumda fikrini yansitanlara satasmaniz yanlış bi davranış [/QUOTE]Fikrini yansıtanlara sataşmıyor kimse.Fikrinin yanlış olduğunu anlatmaya çalışıyor.Ama sataşma olarak algılanıyor ve anlamak istemiyorlar.Tamam fikirlerinizi söyleyin ama fikrinizi yanlış olduğunu anlatan birine hakaret etmeyin.[/QUOTE] Hahahaaa. nenem mi dedi mantıksız yazılar yazıyon mantığın belli diye. böyle mi öğretiyon. [/QUOTE]Berkay uza şuradan[/QUOTE] Öyle tıkanırsın [:D]
Balık Sahiplenme
[QUOTE=Mactavish][QUOTE=Talhayrlmz]Tufekle vurmak doganin kanunu mu diyorsun bak kardeşim tüfeği biz icat ettik ve bunun icin beyin gerekli ve en onemlisi de islevsel kulanabildigimiz 10 parmagimizla yaptık bu beyin gucu bize verilen en önemli hayatta kalma organıdır kimine zehir kimine diken verilmiştir ve bizde bize verilen beyinle tuzak yapıp avlaniyoruz avlanmaya gerek yok diyen cikar şimdi herseyimiz var der afedersiniz ama at gozluguyle bakiyorsunuz bakın biz ya bitki yeriz ya da hayvansal ürünler bu fikri kabul etmeniz gerek gelelim hayvan avlamaya ben dogada hicbir zaman gereginden fazla avlanmadim o gün karnimi doyursun diye avlandim he gidip parayla alir miydim alırdım ama ben böyle daha iyi hissediyorum kendimi . Ayrıca birde hayatinda hic balık beslemedin diyen bir insan vardı canım kardeşim ben balık besledim bundan suphen olmasın ama sorarsan ki yavru balık verdin mi diye hayir vermedim ama büyük baliklarimi balikla besledigim oldu fakat yavru balık degildi ki balıkla beslemenin çok faydasını gördüm özellikle tavuk gogsu. Banada bu konu haricinde laf attığınız için utanin bence burda bilgilendirmek bilgilenmek tartışmak amaciyla forumda geziyoruz sizin burda yaptığınız tartışmayı kavgaya getirmek forumda fikrini yansitanlara satasmaniz yanlış bi davranış [/QUOTE]Fikrini yansıtanlara sataşmıyor kimse.Fikrinin yanlış olduğunu anlatmaya çalışıyor.Ama sataşma olarak algılanıyor ve anlamak istemiyorlar.Tamam fikirlerinizi söyleyin ama fikrinizi yanlış olduğunu anlatan birine hakaret etmeyin.[/QUOTE] Hahahaaa. nenem mi dedi mantıksız yazılar yazıyon mantığın belli diye. böyle mi öğretiyon.
[QUOTE=Mactavish][QUOTE=Talhayrlmz]Tufekle vurmak doganin kanunu mu diyorsun bak kardeşim tüfeği biz icat ettik ve bunun icin beyin gerekli ve en onemlisi de islevsel kulanabildigimiz 10 parmagimizla yaptık bu beyin gucu bize verilen en önemli hayatta kalma organıdır kimine zehir kimine diken verilmiştir ve bizde bize verilen beyinle tuzak yapıp avlaniyoruz avlanmaya gerek yok diyen cikar şimdi herseyimiz var der afedersiniz ama at gozluguyle bakiyorsunuz bakın biz ya bitki yeriz ya da hayvansal ürünler bu fikri kabul etmeniz gerek gelelim hayvan avlamaya ben dogada hicbir zaman gereginden fazla avlanmadim o gün karnimi doyursun diye avlandim he gidip parayla alir miydim alırdım ama ben böyle daha iyi hissediyorum kendimi . Ayrıca birde hayatinda hic balık beslemedin diyen bir insan vardı canım kardeşim ben balık besledim bundan suphen olmasın ama sorarsan ki yavru balık verdin mi diye hayir vermedim ama büyük baliklarimi balikla besledigim oldu fakat yavru balık degildi ki balıkla beslemenin çok faydasını gördüm özellikle tavuk gogsu. Banada bu konu haricinde laf attığınız için utanin bence burda bilgilendirmek bilgilenmek tartışmak amaciyla forumda geziyoruz sizin burda yaptığınız tartışmayı kavgaya getirmek forumda fikrini yansitanlara satasmaniz yanlış bi davranış [/QUOTE]Fikrini yansıtanlara sataşmıyor kimse.Fikrinin yanlış olduğunu anlatmaya çalışıyor.Ama sataşma olarak algılanıyor ve anlamak istemiyorlar.Tamam fikirlerinizi söyleyin ama fikrinizi yanlış olduğunu anlatan birine hakaret etmeyin.[/QUOTE] Hahahaaa. nenem mi dedi mantıksız yazılar yazıyon mantığın belli diye. böyle mi öğretiyon.
Kaplumbaga Akvaryumunda Toprak Olurmu?
Evet yer. Elinize sağlık bu arada çok güzel akvaryum.
Evet yer. Elinize sağlık bu arada çok güzel akvaryum.
Balık Sahiplenme
[QUOTE=engn16]Yararlı işleri baltalamaya çalışan insanlar hep olucaktır takmayın bence[:)][/QUOTE] Aynen. Etçil balığı otlatmaya çalışanlar da hep olacaktır.
[QUOTE=engn16]Yararlı işleri baltalamaya çalışan insanlar hep olucaktır takmayın bence[:)][/QUOTE] Aynen. Etçil balığı otlatmaya çalışanlar da hep olacaktır.
Balık Sahiplenme
[QUOTE=YesilGremlin]Tartismayi okurken konuyu unuttum [:)]
Aslinda olay biz öldürmüyoruz da toprak mi yiyoruz degil. Zaten endüstriyel amaclarla yetistirilen ve kesilen kurutulan herneyse fazlaca hayvan var. Bunun disinda hayvan oldurulmesini kesinlikle dogru bulmuyorum. Yani o fazla yavrulari yem yapmak bana kalirsa da caniliktir. Doga diyorsunuz fakat belki de attiginiz yem yaptiginiz balik dogada olsaydi saklanip yasayacakti vs.
Herneyse konuyla ilgili olarakta bana kalirsa küçük akvaryumdan baslama. Kolay gibi gorunuyor fakat kucuk akvaryumlar daha zordur isi degisimi veya hastalik vs. kucuk akvaryumlarda daha cok gorulur. En azindan bir 70 litreyle baslayabilirsin. Canli doguranlardan platiyle baslamana mantikli olacaktir diger canli doguranlara gore daha dayanikli bir balik.Lepistesler narin hayvanlar ustalik kazanmadan bakman bana gore dogru olmaz fazla kayip verip uzulebilirsin. Ayrica eger yavrularida yem yaparim oh protein gibi bir dusuncen varsa hic baslamadan hobiyi bitirmen en guzeli olacaktir.[:iyi:]
[/QUOTE] Ona bakılırsa çocuk sahibi olmak da canilik. Yeni bi diğer canlıları yiyen getiriyorsun Dünya ya. Sorun yok. Bazı canlılar bazı canlılara yiyecek olacak bu Dünya daki işleyen ve işleyecek olan bir kanun. Dünya da yasadıgın sürece bu kurala istekli veya isteksiz uyacaksın
Neyse tartışma sona ermiycek galiba. En iyisi konuyu kapatmak. Gercek belli çünkü. artık anlayıp anlamaması kişiye kalmış.
Ben dinime göre konuşuyorum ama Müslüman olduğunu söyleyen kişiler söylediğime karsı. O zaman kurban kesmek de canilik. Boşuna dememişler dinime söven Müslüman olmasa bari diye. Yav Müslüman yani söylediğim söze karsı çıkan. Hatta Müslüman olmasa bile Dünya daki kanunu nasıl kimse bilemez?[:?].
İllaki kural mı edindiniz doğru söyleyeni kovmayı? Atalarımız boşuna dememiş doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlar diye. Hz.Mevlana (r.a) boşuna dememiş (demez de zaten) Ok gibi doğru olsam yabana atarlar beni; yay gibi eğri olsam elde tutarlar beni. Ne hoş söz yaa.
İyi bakalım konuyu kapatalım.
[QUOTE=YesilGremlin]Tartismayi okurken konuyu unuttum [:)]
Aslinda olay biz öldürmüyoruz da toprak mi yiyoruz degil. Zaten endüstriyel amaclarla yetistirilen ve kesilen kurutulan herneyse fazlaca hayvan var. Bunun disinda hayvan oldurulmesini kesinlikle dogru bulmuyorum. Yani o fazla yavrulari yem yapmak bana kalirsa da caniliktir. Doga diyorsunuz fakat belki de attiginiz yem yaptiginiz balik dogada olsaydi saklanip yasayacakti vs.
Herneyse konuyla ilgili olarakta bana kalirsa küçük akvaryumdan baslama. Kolay gibi gorunuyor fakat kucuk akvaryumlar daha zordur isi degisimi veya hastalik vs. kucuk akvaryumlarda daha cok gorulur. En azindan bir 70 litreyle baslayabilirsin. Canli doguranlardan platiyle baslamana mantikli olacaktir diger canli doguranlara gore daha dayanikli bir balik.Lepistesler narin hayvanlar ustalik kazanmadan bakman bana gore dogru olmaz fazla kayip verip uzulebilirsin. Ayrica eger yavrularida yem yaparim oh protein gibi bir dusuncen varsa hic baslamadan hobiyi bitirmen en guzeli olacaktir.[:iyi:]
[/QUOTE] Ona bakılırsa çocuk sahibi olmak da canilik. Yeni bi diğer canlıları yiyen getiriyorsun Dünya ya. Sorun yok. Bazı canlılar bazı canlılara yiyecek olacak bu Dünya daki işleyen ve işleyecek olan bir kanun. Dünya da yasadıgın sürece bu kurala istekli veya isteksiz uyacaksın
Neyse tartışma sona ermiycek galiba. En iyisi konuyu kapatmak. Gercek belli çünkü. artık anlayıp anlamaması kişiye kalmış.
Ben dinime göre konuşuyorum ama Müslüman olduğunu söyleyen kişiler söylediğime karsı. O zaman kurban kesmek de canilik. Boşuna dememişler dinime söven Müslüman olmasa bari diye. Yav Müslüman yani söylediğim söze karsı çıkan. Hatta Müslüman olmasa bile Dünya daki kanunu nasıl kimse bilemez?[:?].
İllaki kural mı edindiniz doğru söyleyeni kovmayı? Atalarımız boşuna dememiş doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlar diye. Hz.Mevlana (r.a) boşuna dememiş (demez de zaten) Ok gibi doğru olsam yabana atarlar beni; yay gibi eğri olsam elde tutarlar beni. Ne hoş söz yaa.
İyi bakalım konuyu kapatalım.
70 Litre Lepistes
Çok güzel. Isıtıcı nerde?[:?]
Çok güzel. Isıtıcı nerde?[:?]
Balık Sahiplenme
Peki ne konuda kararsızsınız? Bu arada bir söylediğimi yanlış görmeniz diğerlerini de yanlış göreceğiniz anlamına gelmez.[;)]. İlk yazdığım yazı dışında bir sorunuz var mı peki?
Peki ne konuda kararsızsınız? Bu arada bir söylediğimi yanlış görmeniz diğerlerini de yanlış göreceğiniz anlamına gelmez.[;)]. İlk yazdığım yazı dışında bir sorunuz var mı peki?
Betta Yem Sayisi Hakkında
Betaların mideleri gözleri kadardır. ona göre hesap edin.
Betaların mideleri gözleri kadardır. ona göre hesap edin.
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 17:21
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi Ancalagon, 15:41
Yeni Üye Forumu - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim scorpion26, 14:15
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 10:13
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:11
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:11
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:11
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
KULLANICILAR
- 105 Online Kullanıcı, 57 Üye
Online Kullanıcılar
Conix,
ciways,
Sungurr,
Ancalagon,
rigelnyy_auOa,
Hoppala,
Jeveux,
DigitalPen,
urzais,
osmandbnl,
mustafatelli,
Aporetti,
sina cen,
bysmokin,
OKIRATLI,
hasancn,
Mithrandirr,
ademiz,
K3r3m,
oguzsel,
fikret43,
Malawi34,
wtreals,
Kemalk41,
ugurinann,
MiSoSiKiaN,
ErayDemirel,
SeaWorld,
HalilSefaa,
yns325,
reprise,
zen666,
0rnn,
EKAR,
Tatar10,
TOLGA1453,
MertSoyumert,
GLOSTERKANARYA,
aupqua,
akvaryum27,
JujuSeri,
şansal,
Abc123,
scorpion26,
emreemin,
Ozzgurr,
heserx,
yeekim,
rigelnyy_acKi,
ferhattt,
mutlubaba,
FSMFSM,
ternapi,
BASARSURMEGOZ,
ootkn,
eackgzz,
Vess34,
peace41,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
