ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
kebodiscus
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Kullanıcı Başlığı:
[B]5756,3[/B]
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
4
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
19 Nisan 2010 14:13
Son Ziyaret:
09 Haziran 2014 16:57
Toplam Mesaj:
630 [0.11 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ali Ahmet Kebab
Doğum Tarihi:
01 Ocak 1972
Yaş:
54
İl:
Izmir
Meslek:
mühendis
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Yeni Balıklarım
Korhan bey müzikte aşka davet ediyor. Hoş olmuş. İnşallah sağlıkla ve huzurla her daim haberlerinizi alırız. Bebeklerinizde paylaşırsınız. Hatta buradan büyümelerinede izleyerek eşlik etmekten keyif duyarız...
Emeğinize sağlık, muhabbetle kalınız...kebodiscus 2012-09-24 00:55:38
Korhan bey müzikte aşka davet ediyor. Hoş olmuş. İnşallah sağlıkla ve huzurla her daim haberlerinizi alırız. Bebeklerinizde paylaşırsınız. Hatta buradan büyümelerinede izleyerek eşlik etmekten keyif duyarız...
Emeğinize sağlık, muhabbetle kalınız...
Fuar Öncesi Son Toplantı ve Davetiyelerin Dağıtımı 22.09.2012
Akvaristler Derneği Fuar Öncesi Son Toplantımızdan Görseller...
kebodiscus 2012-09-23 09:43:40
Akvaristler Derneği Fuar Öncesi Son Toplantımızdan Görseller...
Fuar Öncesi Son Toplantı ve Davetiyelerin Dağıtımı 22.09.2012
[QUOTE=Onur Ulugöl] Bol eğlenceli, güzel bir akşam oldu. Katılan tüm arkadaşlara teşekkürler.
Davetiye isteğinde bulunan arkadaşlara teslim edildi. Stand hakkında daha önce konuşulan ve toplantıda netleştirilen kurulum planı stand'a dışarıdan bakışta soldan sağa şu şekilde olacak;
1- Timur Eker'in karideslerinin olacağı bitkili tank.
2- Genç discusların sergileneceği tank.
3- Discus tankının üzerinde bir adet ufak palyaço tankı ve bir adet ufak deniz atı ve karideslerin (denizden yakalanmış, fuar sonrası doğasına geri salınacak canlılardır) sergileneceği tank olacak.
4- Tropheus tankı.
5- Malawi tankı. (Dernek Akvaryumu)
Stand'ın sol tarafında yaklaşık 4 metrelik bir açıklık olacak, bu giriş tarafındaki duvarda 'Yılın En Güzel Canlısı' yarışmasında oylanacak fotoğraflar sergilenecek. Stand girişi karşısında, salonda gezenlerin görebileceği bir yüksekliğe 106 ekran tv yerleştireceğiz. Slayt şeklinde geçtiğimiz yıllarda yaptığımız etkinlik ve buluşma fotoğrafları ve videoları gösterilecek.
Çocuklar için balık yakalama etkinliğimizi, etkinlik saatinde etkinlik alanında kuracağımız havuz ile gerçekleştireceğiz.
Herşey yolunda giderse çok güzel bir fuar bizi bekliyor. Bir de yorgunluğumuzu atmak için;
*Cumartesi akşamı (29.09.2012) Alsancak'ta hep beraber eğlenebileceğimiz fasıl düzenliyoruz. Detaylı bilgileri çarşamba günü bu konu altından, facebook üzerinden ve cep telefonlarına mesaj atarak duyuracağım.
Çarşamba sabahı kurulumda görüşmek üzere. Saygılarımla. [/QUOTE]
Akvaristler derneği olaraktan bu sene çok güzel huzurlu bir bütünlük sağlanıyor. Bu bağlamda Akvaristler Derneğinin nacizane bir üyesi olaraktan, Sevgili Akvaristler Derneği temsilcimiz Onur Ulugöl kardeşimize şimdiden teşekkür ederim. Katılımcı tüm arkadaşlarımızın gönüllerine sağlık. Akvaristler Derneği ailemizle hepberaber çok güzel bir fuar dilimi yaşayacağız...
Süper neşeli , muhabbeten sıcak, aşırı huzurlu bir akşam yaşadık....
Özellikle fasıl eğlencesi süper bir etkinlik , çok iyi düşünmüşsün Onur kardeşim...
Katılımcı tüm kardeşlerime, abilerimize bir kez daha teşekkür ederim.
Muhabbetle görüşmek üzere...
kebodiscus 2012-09-22 23:39:56
[QUOTE=Onur Ulugöl] Bol eğlenceli, güzel bir akşam oldu. Katılan tüm arkadaşlara teşekkürler.

Davetiye isteğinde bulunan arkadaşlara teslim edildi. Stand hakkında daha önce konuşulan ve toplantıda netleştirilen kurulum planı stand'a dışarıdan bakışta soldan sağa şu şekilde olacak;
1- Timur Eker'in karideslerinin olacağı bitkili tank.
2- Genç discusların sergileneceği tank.
3- Discus tankının üzerinde bir adet ufak palyaço tankı ve bir adet ufak deniz atı ve karideslerin (denizden yakalanmış, fuar sonrası doğasına geri salınacak canlılardır) sergileneceği tank olacak.
4- Tropheus tankı.
5- Malawi tankı. (Dernek Akvaryumu)
Stand'ın sol tarafında yaklaşık 4 metrelik bir açıklık olacak, bu giriş tarafındaki duvarda 'Yılın En Güzel Canlısı' yarışmasında oylanacak fotoğraflar sergilenecek. Stand girişi karşısında, salonda gezenlerin görebileceği bir yüksekliğe 106 ekran tv yerleştireceğiz. Slayt şeklinde geçtiğimiz yıllarda yaptığımız etkinlik ve buluşma fotoğrafları ve videoları gösterilecek.
Çocuklar için balık yakalama etkinliğimizi, etkinlik saatinde etkinlik alanında kuracağımız havuz ile gerçekleştireceğiz.
Herşey yolunda giderse çok güzel bir fuar bizi bekliyor. Bir de yorgunluğumuzu atmak için;

*Cumartesi akşamı (29.09.2012) Alsancak'ta hep beraber eğlenebileceğimiz fasıl düzenliyoruz. Detaylı bilgileri çarşamba günü bu konu altından, facebook üzerinden ve cep telefonlarına mesaj atarak duyuracağım.
Çarşamba sabahı kurulumda görüşmek üzere. Saygılarımla. [/QUOTE]
Akvaristler derneği olaraktan bu sene çok güzel huzurlu bir bütünlük sağlanıyor. Bu bağlamda Akvaristler Derneğinin nacizane bir üyesi olaraktan, Sevgili Akvaristler Derneği temsilcimiz Onur Ulugöl kardeşimize şimdiden teşekkür ederim. Katılımcı tüm arkadaşlarımızın gönüllerine sağlık. Akvaristler Derneği ailemizle hepberaber çok güzel bir fuar dilimi yaşayacağız...
Süper neşeli , muhabbeten sıcak, aşırı huzurlu bir akşam yaşadık....
Özellikle fasıl eğlencesi süper bir etkinlik , çok iyi düşünmüşsün Onur kardeşim...
Katılımcı tüm kardeşlerime, abilerimize bir kez daha teşekkür ederim.
Muhabbetle görüşmek üzere...
15. Pet Show Fuarı 2012 Davetiyeleri
[QUOTE=bjkalley]
Refet kardeşim ,fiziken senin farkına varacak kadar senden hiç uzaklaşmamışım.
Kulakları çınlasın (gecenin bu saatinde uyuyordur ama
) ben çocukken çok sevdiğim bir amcama benzer şekilde bir yerde takılmışlardı. Maden yüklü dağlarda ot bitmez demişti. Çocukluk aklımda kalmıştı ama benden yaşça büyük kardeşlerimdende Türkiyede maden olduğunu duymuştum. anlamlandıramıştım. Hatta beton olan yerlerde bitki, ağaç olmadığından aklımdan buraların altı dolu diye düşünüyordum. Yedi sekiz yaşlarındaydım. Aradan bir sene geçmişti. Yaz günü Ayvalıkta bir yere götürülmüştük. Yol öyle keyifliydiki. Yolculuğu gerçekleştirdiğimiz toprak yolların etrafı yemyeşildi. İçerisinde bulunduğumuz araç toprak yoldan giderken ağaç dallarına değiyordu. Ve bir anda sanki bambaşka bir yere gelmeye başlamıştık. Yeşillikler kayboldu. Eski zamanlarda maden işleme tesisi olarak kullanılmış bir yerdi. O zaman Zeki amcanın cümlesi bende oturmuştu. Tecrübe ederek yaşamımda sabitledim cümlesini. Maden yüklü dağlarda ot bitmez...
Muhabbetle fuardada görüşmek üzere...
kebodiscus 2012-09-22 01:59:59
[QUOTE=bjkalley]
Abi komple derken benim saçım yok, ben gelebiliyor muyum?
[/QUOTE]
Refet kardeşim ,fiziken senin farkına varacak kadar senden hiç uzaklaşmamışım.
Kulakları çınlasın (gecenin bu saatinde uyuyordur ama
) ben çocukken çok sevdiğim bir amcama benzer şekilde bir yerde takılmışlardı. Maden yüklü dağlarda ot bitmez demişti. Çocukluk aklımda kalmıştı ama benden yaşça büyük kardeşlerimdende Türkiyede maden olduğunu duymuştum. anlamlandıramıştım. Hatta beton olan yerlerde bitki, ağaç olmadığından aklımdan buraların altı dolu diye düşünüyordum. Yedi sekiz yaşlarındaydım. Aradan bir sene geçmişti. Yaz günü Ayvalıkta bir yere götürülmüştük. Yol öyle keyifliydiki. Yolculuğu gerçekleştirdiğimiz toprak yolların etrafı yemyeşildi. İçerisinde bulunduğumuz araç toprak yoldan giderken ağaç dallarına değiyordu. Ve bir anda sanki bambaşka bir yere gelmeye başlamıştık. Yeşillikler kayboldu. Eski zamanlarda maden işleme tesisi olarak kullanılmış bir yerdi. O zaman Zeki amcanın cümlesi bende oturmuştu. Tecrübe ederek yaşamımda sabitledim cümlesini. Maden yüklü dağlarda ot bitmez...Muhabbetle fuardada görüşmek üzere...
Fuar Öncesi Son Toplantı ve Davetiyelerin Dağıtımı 22.09.2012
[QUOTE=milamber]Ben yine mesaideyim gene yokum :(. Fuarda görüşmek üzere artık.
[/QUOTE]
İbrahim hocam merhaba...
Fuarda sağlıkla görüşelim inşallah, gönlünün bizlerle beraber olduğundan eminiz. Ama sizler sayesinde bizler rahat oturabiliyoruz. Allah kuvvet versin, sağlıkal olasınız her daim...
Fuarda muhabbetle görüşmek üzere...
[QUOTE=SAMİ GÖKÇE] Bende İnşallah arkadaşlarım Sinan Özsel ve Mehmet Akif Doğanay'la beraber geleceğim.
Sami hocam merhaba...
Fuarda da inşallah beraberiz. Fuar dönemi ve fuarda çok güzel ve uzun zaman dilimlerini yaşadıktan sonraki hafta bir değişik geliyor insana.
Kalabalık, sohbet, muhabbet, neşe derken çok çabuk geçen 4 gün yaşayacağız...
Yarın akşam cumartesi günü (bu gün) muhabbetle görüşmek üzere...
[QUOTE=milamber]Ben yine mesaideyim gene yokum :(. Fuarda görüşmek üzere artık.
İbrahim hocam merhaba...
Fuarda sağlıkla görüşelim inşallah, gönlünün bizlerle beraber olduğundan eminiz. Ama sizler sayesinde bizler rahat oturabiliyoruz. Allah kuvvet versin, sağlıkal olasınız her daim...
Fuarda muhabbetle görüşmek üzere...
[QUOTE=SAMİ GÖKÇE] Bende İnşallah arkadaşlarım Sinan Özsel ve Mehmet Akif Doğanay'la beraber geleceğim.
Görüşmek üzere.....
[/QUOTE]
Sami hocam merhaba...
Fuarda da inşallah beraberiz. Fuar dönemi ve fuarda çok güzel ve uzun zaman dilimlerini yaşadıktan sonraki hafta bir değişik geliyor insana.
Kalabalık, sohbet, muhabbet, neşe derken çok çabuk geçen 4 gün yaşayacağız...
Yarın akşam cumartesi günü (bu gün) muhabbetle görüşmek üzere...
15. Pet Show Fuarı 2012 Davetiyeleri
[QUOTE=nurhan]Toplantıya katılamazsak bile fuar günü kapıda bilet temin edebiliyoruz değil mi? Ziyaretçiler için ücretli mi olacak, ücret hakkında bilginiz var mı? [/QUOTE]
[QUOTE=Hermit] Fuar için dağıtılacak davetiyeleri afişlerle birlikte dün Efor Fuarcılıktan teslim aldım.
Fuar'a gelecek akvarist dostlarımız katılımlarınızı kişi sayısı ile birlikte lütfen bu konu altında belirtiniz. İzmirde ikamet edip davetilerini erken almak isteyenler linkte detayları olan fuardan önce yapılacak son toplantıda alabilirler.
http://www.akvaryum.com/Forum/fuar_oncesi_son_toplanti_22092012_k616300.asp
kebodiscus 2012-09-21 01:03:22
[QUOTE=nurhan]Toplantıya katılamazsak bile fuar günü kapıda bilet temin edebiliyoruz değil mi? Ziyaretçiler için ücretli mi olacak, ücret hakkında bilginiz var mı? [/QUOTE]
[QUOTE=Hermit] Fuar için dağıtılacak davetiyeleri afişlerle birlikte dün Efor Fuarcılıktan teslim aldım.
Fuar'a gelecek akvarist dostlarımız katılımlarınızı kişi sayısı ile birlikte lütfen bu konu altında belirtiniz. İzmirde ikamet edip davetilerini erken almak isteyenler linkte detayları olan fuardan önce yapılacak son toplantıda alabilirler.
http://www.akvaryum.com/Forum/fuar_oncesi_son_toplanti_22092012_k616300.asp
Not: Şehir dışından katılacak misafirlerimiz, dernek standında görev alacak tüm arkadaşlarımızda görevli kartları olacak. İmzamdaki numaradan bana veya İzmir'de tanıdığınız diğer kişilere ulaştığınız takdirde fuar sergi salonu giriş kapısından sizleri karşılayacağız.
[/QUOTE]
Değerli forum üyemiz Nurhan Efendi öncelikle iyi geceler diliyorum.
Akvaristler Derneği İzmir Temsilcimiz Onur Ulugöl arkadaşımızın açıklamasında belirttiği üzere 2 gün sonra Cumartesi günü yapılacak toplantıda katılmayı düşünüyorsanız elden davetiyenizi alabilirsiniz. Diğer türlü kendisine katılımınızı belirtirseniz davetiyelerinizi ayıracaktır. Geçen sene giriş ücreti ziyaretçilere Fuar idaresi tarafından 3 tl olarak ücretlendiriliyordu diye anımsıyorum.
Akvaristler Derneği Temsilcisi Arkadaşımız Onur Ulugölle görüşerek , her sene olduğunca bu senede ücretsiz olaraktan davetiyelerinizi ayırtıp alabilirsiniz.
Umarım uygunluğunuz olur. Epeyce neşeli ve bilgi paylaşımlı sosyal bir ortam oluşan fuarda muhabbetle görüşmek üzere...
Akvaristler Derneği İzmir Temsilcimiz Onur Ulugöl arkadaşımızın açıklamasında belirttiği üzere 2 gün sonra Cumartesi günü yapılacak toplantıda katılmayı düşünüyorsanız elden davetiyenizi alabilirsiniz. Diğer türlü kendisine katılımınızı belirtirseniz davetiyelerinizi ayıracaktır. Geçen sene giriş ücreti ziyaretçilere Fuar idaresi tarafından 3 tl olarak ücretlendiriliyordu diye anımsıyorum.
Akvaristler Derneği Temsilcisi Arkadaşımız Onur Ulugölle görüşerek , her sene olduğunca bu senede ücretsiz olaraktan davetiyelerinizi ayırtıp alabilirsiniz.
Umarım uygunluğunuz olur. Epeyce neşeli ve bilgi paylaşımlı sosyal bir ortam oluşan fuarda muhabbetle görüşmek üzere...
15. Pet Show Fuarı 2012 Davetiyeleri
[QUOTE=beyzade4545]Acaba fuar standı kaç gün açık kalacak ? Malum bu hafta kpss sınavı var. Eşimi sınava götüreceğim. Ona göre plan yapmıştık.Hafta içi mesai saati mantığıyla çalışıyorum. Eğer haftaya hafta sonuna kadar açık olursa bana da Alaşehirden 2 kişilik davetiye rica edeceğim.
[/QUOTE]
Kemal bey merhaba,
Petshow fuarı 27 eylül 30 eylül tarihleri arasında gerçekleştirilecektir. Saat 11.00 ile 20.00 arasında dolaşım müsadesi bulunmaktadır.
Akvaristler Derneği İzmir Temsilcisi Onur Ulugöl arkadaşımız davetiyelerinizi mesajınıza istinaden ayıracaktır.
Ayrıca sınavda başarılar dilerim, muhabbetle fuarda görüşmek üzere...kebodiscus 2012-09-21 00:05:11
[QUOTE=beyzade4545]Acaba fuar standı kaç gün açık kalacak ? Malum bu hafta kpss sınavı var. Eşimi sınava götüreceğim. Ona göre plan yapmıştık.Hafta içi mesai saati mantığıyla çalışıyorum. Eğer haftaya hafta sonuna kadar açık olursa bana da Alaşehirden 2 kişilik davetiye rica edeceğim.
[/QUOTE]
Kemal bey merhaba,
Petshow fuarı 27 eylül 30 eylül tarihleri arasında gerçekleştirilecektir. Saat 11.00 ile 20.00 arasında dolaşım müsadesi bulunmaktadır.
Akvaristler Derneği İzmir Temsilcisi Onur Ulugöl arkadaşımız davetiyelerinizi mesajınıza istinaden ayıracaktır.
Ayrıca sınavda başarılar dilerim, muhabbetle fuarda görüşmek üzere...
15. Pet Show Fuarı 2012 Davetiyeleri
[QUOTE=ftwda gstkp]Eğer yaş sorun olmazsa gelebilirim
[/QUOTE]
Uğur kardeşim yaşla alakalı fuarda kişisel bir sorunun olmaz. Ailenin bilgisi olduğu ve izin verdikleri müddetçe fuarda Akvaristler Derneği standında hobiciler ve dernek yöneticileri ve üyeleriyle beraber olabilirsin.
Fuar etkinliği komple kişilerin dolaşımına açık bir etkinliktir.
Akvaristler derneği Türkiye'de akvaryumculuk hobisini doğaya zarar vermeden geliştirmek ve akvaristler arasında sosyal dayanışmayı sağlamak için çalışan bir dernektir. Herkesede oluşturduğu ve içinde bulunduğu ortamları açıktır...
Muhabbetle fuarda görüşmek temennisiyle...
[QUOTE=ftwda gstkp]Eğer yaş sorun olmazsa gelebilirim
[/QUOTE]
Uğur kardeşim yaşla alakalı fuarda kişisel bir sorunun olmaz. Ailenin bilgisi olduğu ve izin verdikleri müddetçe fuarda Akvaristler Derneği standında hobiciler ve dernek yöneticileri ve üyeleriyle beraber olabilirsin.
Fuar etkinliği komple kişilerin dolaşımına açık bir etkinliktir.
Akvaristler derneği Türkiye'de akvaryumculuk hobisini doğaya zarar vermeden geliştirmek ve akvaristler arasında sosyal dayanışmayı sağlamak için çalışan bir dernektir. Herkesede oluşturduğu ve içinde bulunduğu ortamları açıktır...
Muhabbetle fuarda görüşmek temennisiyle...
Fuar Öncesi Son Toplantı ve Davetiyelerin Dağıtımı 22.09.2012
[QUOTE=waterlion]Bir sıkıntı olmazsa bende bu sene fuardayım:D yanlız otobüsle geldiğimde otobüs bulunmuyo ve kaçtı durumlarını yaşamamak için arabayla gelmek tercihim olacak:DAhmet abi artık fuarda benim bünyeye göre bi otopark yeri ayarlarsın:D bide arabayı şuursuzluğa karşı sigortalatsammı diyorum:D[/QUOTE]
Merter kardeşim şimdiden hoşgeldin diyorum sana :-)
Kardeşim park yeri hiç dert değil hazırda , arabaya göremi hazırlayalım yeri :-) ,yoksa senin aracına göremi :-)
Şakası bir yana sağlıkla gelin inşallah hiçbirşey problem olmaz.
Akvaristler Derneği standında buluşmak adına vereceğiniz emekler içinde , şimdiden şahsen teşekkür ederim.
Muhabbetle görüşmek üzere...
[QUOTE=waterlion]Bir sıkıntı olmazsa bende bu sene fuardayım:D yanlız otobüsle geldiğimde otobüs bulunmuyo ve kaçtı durumlarını yaşamamak için arabayla gelmek tercihim olacak:DAhmet abi artık fuarda benim bünyeye göre bi otopark yeri ayarlarsın:D bide arabayı şuursuzluğa karşı sigortalatsammı diyorum:D[/QUOTE]
Merter kardeşim şimdiden hoşgeldin diyorum sana :-)
Kardeşim park yeri hiç dert değil hazırda , arabaya göremi hazırlayalım yeri :-) ,yoksa senin aracına göremi :-)
Şakası bir yana sağlıkla gelin inşallah hiçbirşey problem olmaz.
Akvaristler Derneği standında buluşmak adına vereceğiniz emekler içinde , şimdiden şahsen teşekkür ederim.
Muhabbetle görüşmek üzere...
Fuar Öncesi Son Toplantı ve Davetiyelerin Dağıtımı 22.09.2012
[QUOTE=climb] Şimdilik cumartesi ordayım diyeyim çünkü heran ordayız olabilir belli olmaz
[/QUOTE]
İlker kardeşim merhaba,
Her an ordayız şıkkı daha güzel , umarım bu şekilde olur. Bu senede eğlenceli ve sohbetsel güzel bir ortam olacak...
Hayırlısı olsun İlkerim, imzanda blue zaire moba yakındaya maşallah çekeyim şimdiden.
Ayrıca Allah ömürlü etsin diyelim. Görsel paylaşımlarını sabırsızlıkla bekliyorum.
Muhabbetle görüşmek üzere...
kebodiscus 2012-09-19 21:22:07
[QUOTE=climb] Şimdilik cumartesi ordayım diyeyim çünkü heran ordayız olabilir belli olmaz
[/QUOTE]
İlker kardeşim merhaba,
Her an ordayız şıkkı daha güzel , umarım bu şekilde olur. Bu senede eğlenceli ve sohbetsel güzel bir ortam olacak...
Hayırlısı olsun İlkerim, imzanda blue zaire moba yakındaya maşallah çekeyim şimdiden.
Ayrıca Allah ömürlü etsin diyelim. Görsel paylaşımlarını sabırsızlıkla bekliyorum.Muhabbetle görüşmek üzere...
SON MESAJLAR
- Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 01:33
Akvaryum ve Kapak Yapımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera Killicory, 22:49
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 02:54
- Geophagus Arıyorum MurathanM 02:54
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
KULLANICILAR
- 50 Online Kullanıcı, 28 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.





















































































































