ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
kebodiscus
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Kullanıcı Başlığı:
[B]5756,3[/B]
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
4
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
19 Nisan 2010 14:13
Son Ziyaret:
09 Haziran 2014 16:57
Toplam Mesaj:
630 [0.11 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ali Ahmet Kebab
Doğum Tarihi:
01 Ocak 1972
Yaş:
54
İl:
Izmir
Meslek:
mühendis
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Yeni Balıklarım
Korhan bey müzikte aşka davet ediyor. Hoş olmuş. İnşallah sağlıkla ve huzurla her daim haberlerinizi alırız. Bebeklerinizde paylaşırsınız. Hatta buradan büyümelerinede izleyerek eşlik etmekten keyif duyarız...
Emeğinize sağlık, muhabbetle kalınız...kebodiscus 2012-09-24 00:55:38
Korhan bey müzikte aşka davet ediyor. Hoş olmuş. İnşallah sağlıkla ve huzurla her daim haberlerinizi alırız. Bebeklerinizde paylaşırsınız. Hatta buradan büyümelerinede izleyerek eşlik etmekten keyif duyarız...
Emeğinize sağlık, muhabbetle kalınız...
Fuar Öncesi Son Toplantı ve Davetiyelerin Dağıtımı 22.09.2012
Akvaristler Derneği Fuar Öncesi Son Toplantımızdan Görseller...
kebodiscus 2012-09-23 09:43:40
Akvaristler Derneği Fuar Öncesi Son Toplantımızdan Görseller...
Fuar Öncesi Son Toplantı ve Davetiyelerin Dağıtımı 22.09.2012
[QUOTE=Onur Ulugöl] Bol eğlenceli, güzel bir akşam oldu. Katılan tüm arkadaşlara teşekkürler.
Davetiye isteğinde bulunan arkadaşlara teslim edildi. Stand hakkında daha önce konuşulan ve toplantıda netleştirilen kurulum planı stand'a dışarıdan bakışta soldan sağa şu şekilde olacak;
1- Timur Eker'in karideslerinin olacağı bitkili tank.
2- Genç discusların sergileneceği tank.
3- Discus tankının üzerinde bir adet ufak palyaço tankı ve bir adet ufak deniz atı ve karideslerin (denizden yakalanmış, fuar sonrası doğasına geri salınacak canlılardır) sergileneceği tank olacak.
4- Tropheus tankı.
5- Malawi tankı. (Dernek Akvaryumu)
Stand'ın sol tarafında yaklaşık 4 metrelik bir açıklık olacak, bu giriş tarafındaki duvarda 'Yılın En Güzel Canlısı' yarışmasında oylanacak fotoğraflar sergilenecek. Stand girişi karşısında, salonda gezenlerin görebileceği bir yüksekliğe 106 ekran tv yerleştireceğiz. Slayt şeklinde geçtiğimiz yıllarda yaptığımız etkinlik ve buluşma fotoğrafları ve videoları gösterilecek.
Çocuklar için balık yakalama etkinliğimizi, etkinlik saatinde etkinlik alanında kuracağımız havuz ile gerçekleştireceğiz.
Herşey yolunda giderse çok güzel bir fuar bizi bekliyor. Bir de yorgunluğumuzu atmak için;
*Cumartesi akşamı (29.09.2012) Alsancak'ta hep beraber eğlenebileceğimiz fasıl düzenliyoruz. Detaylı bilgileri çarşamba günü bu konu altından, facebook üzerinden ve cep telefonlarına mesaj atarak duyuracağım.
Çarşamba sabahı kurulumda görüşmek üzere. Saygılarımla. [/QUOTE]
Akvaristler derneği olaraktan bu sene çok güzel huzurlu bir bütünlük sağlanıyor. Bu bağlamda Akvaristler Derneğinin nacizane bir üyesi olaraktan, Sevgili Akvaristler Derneği temsilcimiz Onur Ulugöl kardeşimize şimdiden teşekkür ederim. Katılımcı tüm arkadaşlarımızın gönüllerine sağlık. Akvaristler Derneği ailemizle hepberaber çok güzel bir fuar dilimi yaşayacağız...
Süper neşeli , muhabbeten sıcak, aşırı huzurlu bir akşam yaşadık....
Özellikle fasıl eğlencesi süper bir etkinlik , çok iyi düşünmüşsün Onur kardeşim...
Katılımcı tüm kardeşlerime, abilerimize bir kez daha teşekkür ederim.
Muhabbetle görüşmek üzere...
kebodiscus 2012-09-22 23:39:56
[QUOTE=Onur Ulugöl] Bol eğlenceli, güzel bir akşam oldu. Katılan tüm arkadaşlara teşekkürler.

Davetiye isteğinde bulunan arkadaşlara teslim edildi. Stand hakkında daha önce konuşulan ve toplantıda netleştirilen kurulum planı stand'a dışarıdan bakışta soldan sağa şu şekilde olacak;
1- Timur Eker'in karideslerinin olacağı bitkili tank.
2- Genç discusların sergileneceği tank.
3- Discus tankının üzerinde bir adet ufak palyaço tankı ve bir adet ufak deniz atı ve karideslerin (denizden yakalanmış, fuar sonrası doğasına geri salınacak canlılardır) sergileneceği tank olacak.
4- Tropheus tankı.
5- Malawi tankı. (Dernek Akvaryumu)
Stand'ın sol tarafında yaklaşık 4 metrelik bir açıklık olacak, bu giriş tarafındaki duvarda 'Yılın En Güzel Canlısı' yarışmasında oylanacak fotoğraflar sergilenecek. Stand girişi karşısında, salonda gezenlerin görebileceği bir yüksekliğe 106 ekran tv yerleştireceğiz. Slayt şeklinde geçtiğimiz yıllarda yaptığımız etkinlik ve buluşma fotoğrafları ve videoları gösterilecek.
Çocuklar için balık yakalama etkinliğimizi, etkinlik saatinde etkinlik alanında kuracağımız havuz ile gerçekleştireceğiz.
Herşey yolunda giderse çok güzel bir fuar bizi bekliyor. Bir de yorgunluğumuzu atmak için;

*Cumartesi akşamı (29.09.2012) Alsancak'ta hep beraber eğlenebileceğimiz fasıl düzenliyoruz. Detaylı bilgileri çarşamba günü bu konu altından, facebook üzerinden ve cep telefonlarına mesaj atarak duyuracağım.
Çarşamba sabahı kurulumda görüşmek üzere. Saygılarımla. [/QUOTE]
Akvaristler derneği olaraktan bu sene çok güzel huzurlu bir bütünlük sağlanıyor. Bu bağlamda Akvaristler Derneğinin nacizane bir üyesi olaraktan, Sevgili Akvaristler Derneği temsilcimiz Onur Ulugöl kardeşimize şimdiden teşekkür ederim. Katılımcı tüm arkadaşlarımızın gönüllerine sağlık. Akvaristler Derneği ailemizle hepberaber çok güzel bir fuar dilimi yaşayacağız...
Süper neşeli , muhabbeten sıcak, aşırı huzurlu bir akşam yaşadık....
Özellikle fasıl eğlencesi süper bir etkinlik , çok iyi düşünmüşsün Onur kardeşim...
Katılımcı tüm kardeşlerime, abilerimize bir kez daha teşekkür ederim.
Muhabbetle görüşmek üzere...
15. Pet Show Fuarı 2012 Davetiyeleri
[QUOTE=bjkalley]
Refet kardeşim ,fiziken senin farkına varacak kadar senden hiç uzaklaşmamışım.
Kulakları çınlasın (gecenin bu saatinde uyuyordur ama
) ben çocukken çok sevdiğim bir amcama benzer şekilde bir yerde takılmışlardı. Maden yüklü dağlarda ot bitmez demişti. Çocukluk aklımda kalmıştı ama benden yaşça büyük kardeşlerimdende Türkiyede maden olduğunu duymuştum. anlamlandıramıştım. Hatta beton olan yerlerde bitki, ağaç olmadığından aklımdan buraların altı dolu diye düşünüyordum. Yedi sekiz yaşlarındaydım. Aradan bir sene geçmişti. Yaz günü Ayvalıkta bir yere götürülmüştük. Yol öyle keyifliydiki. Yolculuğu gerçekleştirdiğimiz toprak yolların etrafı yemyeşildi. İçerisinde bulunduğumuz araç toprak yoldan giderken ağaç dallarına değiyordu. Ve bir anda sanki bambaşka bir yere gelmeye başlamıştık. Yeşillikler kayboldu. Eski zamanlarda maden işleme tesisi olarak kullanılmış bir yerdi. O zaman Zeki amcanın cümlesi bende oturmuştu. Tecrübe ederek yaşamımda sabitledim cümlesini. Maden yüklü dağlarda ot bitmez...
Muhabbetle fuardada görüşmek üzere...
kebodiscus 2012-09-22 01:59:59
[QUOTE=bjkalley]
Abi komple derken benim saçım yok, ben gelebiliyor muyum?
[/QUOTE]
Refet kardeşim ,fiziken senin farkına varacak kadar senden hiç uzaklaşmamışım.
Kulakları çınlasın (gecenin bu saatinde uyuyordur ama
) ben çocukken çok sevdiğim bir amcama benzer şekilde bir yerde takılmışlardı. Maden yüklü dağlarda ot bitmez demişti. Çocukluk aklımda kalmıştı ama benden yaşça büyük kardeşlerimdende Türkiyede maden olduğunu duymuştum. anlamlandıramıştım. Hatta beton olan yerlerde bitki, ağaç olmadığından aklımdan buraların altı dolu diye düşünüyordum. Yedi sekiz yaşlarındaydım. Aradan bir sene geçmişti. Yaz günü Ayvalıkta bir yere götürülmüştük. Yol öyle keyifliydiki. Yolculuğu gerçekleştirdiğimiz toprak yolların etrafı yemyeşildi. İçerisinde bulunduğumuz araç toprak yoldan giderken ağaç dallarına değiyordu. Ve bir anda sanki bambaşka bir yere gelmeye başlamıştık. Yeşillikler kayboldu. Eski zamanlarda maden işleme tesisi olarak kullanılmış bir yerdi. O zaman Zeki amcanın cümlesi bende oturmuştu. Tecrübe ederek yaşamımda sabitledim cümlesini. Maden yüklü dağlarda ot bitmez...Muhabbetle fuardada görüşmek üzere...
Fuar Öncesi Son Toplantı ve Davetiyelerin Dağıtımı 22.09.2012
[QUOTE=milamber]Ben yine mesaideyim gene yokum :(. Fuarda görüşmek üzere artık.
[/QUOTE]
İbrahim hocam merhaba...
Fuarda sağlıkla görüşelim inşallah, gönlünün bizlerle beraber olduğundan eminiz. Ama sizler sayesinde bizler rahat oturabiliyoruz. Allah kuvvet versin, sağlıkal olasınız her daim...
Fuarda muhabbetle görüşmek üzere...
[QUOTE=SAMİ GÖKÇE] Bende İnşallah arkadaşlarım Sinan Özsel ve Mehmet Akif Doğanay'la beraber geleceğim.
Sami hocam merhaba...
Fuarda da inşallah beraberiz. Fuar dönemi ve fuarda çok güzel ve uzun zaman dilimlerini yaşadıktan sonraki hafta bir değişik geliyor insana.
Kalabalık, sohbet, muhabbet, neşe derken çok çabuk geçen 4 gün yaşayacağız...
Yarın akşam cumartesi günü (bu gün) muhabbetle görüşmek üzere...
[QUOTE=milamber]Ben yine mesaideyim gene yokum :(. Fuarda görüşmek üzere artık.
İbrahim hocam merhaba...
Fuarda sağlıkla görüşelim inşallah, gönlünün bizlerle beraber olduğundan eminiz. Ama sizler sayesinde bizler rahat oturabiliyoruz. Allah kuvvet versin, sağlıkal olasınız her daim...
Fuarda muhabbetle görüşmek üzere...
[QUOTE=SAMİ GÖKÇE] Bende İnşallah arkadaşlarım Sinan Özsel ve Mehmet Akif Doğanay'la beraber geleceğim.
Görüşmek üzere.....
[/QUOTE]
Sami hocam merhaba...
Fuarda da inşallah beraberiz. Fuar dönemi ve fuarda çok güzel ve uzun zaman dilimlerini yaşadıktan sonraki hafta bir değişik geliyor insana.
Kalabalık, sohbet, muhabbet, neşe derken çok çabuk geçen 4 gün yaşayacağız...
Yarın akşam cumartesi günü (bu gün) muhabbetle görüşmek üzere...
15. Pet Show Fuarı 2012 Davetiyeleri
[QUOTE=nurhan]Toplantıya katılamazsak bile fuar günü kapıda bilet temin edebiliyoruz değil mi? Ziyaretçiler için ücretli mi olacak, ücret hakkında bilginiz var mı? [/QUOTE]
[QUOTE=Hermit] Fuar için dağıtılacak davetiyeleri afişlerle birlikte dün Efor Fuarcılıktan teslim aldım.
Fuar'a gelecek akvarist dostlarımız katılımlarınızı kişi sayısı ile birlikte lütfen bu konu altında belirtiniz. İzmirde ikamet edip davetilerini erken almak isteyenler linkte detayları olan fuardan önce yapılacak son toplantıda alabilirler.
http://www.akvaryum.com/Forum/fuar_oncesi_son_toplanti_22092012_k616300.asp
kebodiscus 2012-09-21 01:03:22
[QUOTE=nurhan]Toplantıya katılamazsak bile fuar günü kapıda bilet temin edebiliyoruz değil mi? Ziyaretçiler için ücretli mi olacak, ücret hakkında bilginiz var mı? [/QUOTE]
[QUOTE=Hermit] Fuar için dağıtılacak davetiyeleri afişlerle birlikte dün Efor Fuarcılıktan teslim aldım.
Fuar'a gelecek akvarist dostlarımız katılımlarınızı kişi sayısı ile birlikte lütfen bu konu altında belirtiniz. İzmirde ikamet edip davetilerini erken almak isteyenler linkte detayları olan fuardan önce yapılacak son toplantıda alabilirler.
http://www.akvaryum.com/Forum/fuar_oncesi_son_toplanti_22092012_k616300.asp
Not: Şehir dışından katılacak misafirlerimiz, dernek standında görev alacak tüm arkadaşlarımızda görevli kartları olacak. İmzamdaki numaradan bana veya İzmir'de tanıdığınız diğer kişilere ulaştığınız takdirde fuar sergi salonu giriş kapısından sizleri karşılayacağız.
[/QUOTE]
Değerli forum üyemiz Nurhan Efendi öncelikle iyi geceler diliyorum.
Akvaristler Derneği İzmir Temsilcimiz Onur Ulugöl arkadaşımızın açıklamasında belirttiği üzere 2 gün sonra Cumartesi günü yapılacak toplantıda katılmayı düşünüyorsanız elden davetiyenizi alabilirsiniz. Diğer türlü kendisine katılımınızı belirtirseniz davetiyelerinizi ayıracaktır. Geçen sene giriş ücreti ziyaretçilere Fuar idaresi tarafından 3 tl olarak ücretlendiriliyordu diye anımsıyorum.
Akvaristler Derneği Temsilcisi Arkadaşımız Onur Ulugölle görüşerek , her sene olduğunca bu senede ücretsiz olaraktan davetiyelerinizi ayırtıp alabilirsiniz.
Umarım uygunluğunuz olur. Epeyce neşeli ve bilgi paylaşımlı sosyal bir ortam oluşan fuarda muhabbetle görüşmek üzere...
Akvaristler Derneği İzmir Temsilcimiz Onur Ulugöl arkadaşımızın açıklamasında belirttiği üzere 2 gün sonra Cumartesi günü yapılacak toplantıda katılmayı düşünüyorsanız elden davetiyenizi alabilirsiniz. Diğer türlü kendisine katılımınızı belirtirseniz davetiyelerinizi ayıracaktır. Geçen sene giriş ücreti ziyaretçilere Fuar idaresi tarafından 3 tl olarak ücretlendiriliyordu diye anımsıyorum.
Akvaristler Derneği Temsilcisi Arkadaşımız Onur Ulugölle görüşerek , her sene olduğunca bu senede ücretsiz olaraktan davetiyelerinizi ayırtıp alabilirsiniz.
Umarım uygunluğunuz olur. Epeyce neşeli ve bilgi paylaşımlı sosyal bir ortam oluşan fuarda muhabbetle görüşmek üzere...
15. Pet Show Fuarı 2012 Davetiyeleri
[QUOTE=beyzade4545]Acaba fuar standı kaç gün açık kalacak ? Malum bu hafta kpss sınavı var. Eşimi sınava götüreceğim. Ona göre plan yapmıştık.Hafta içi mesai saati mantığıyla çalışıyorum. Eğer haftaya hafta sonuna kadar açık olursa bana da Alaşehirden 2 kişilik davetiye rica edeceğim.
[/QUOTE]
Kemal bey merhaba,
Petshow fuarı 27 eylül 30 eylül tarihleri arasında gerçekleştirilecektir. Saat 11.00 ile 20.00 arasında dolaşım müsadesi bulunmaktadır.
Akvaristler Derneği İzmir Temsilcisi Onur Ulugöl arkadaşımız davetiyelerinizi mesajınıza istinaden ayıracaktır.
Ayrıca sınavda başarılar dilerim, muhabbetle fuarda görüşmek üzere...kebodiscus 2012-09-21 00:05:11
[QUOTE=beyzade4545]Acaba fuar standı kaç gün açık kalacak ? Malum bu hafta kpss sınavı var. Eşimi sınava götüreceğim. Ona göre plan yapmıştık.Hafta içi mesai saati mantığıyla çalışıyorum. Eğer haftaya hafta sonuna kadar açık olursa bana da Alaşehirden 2 kişilik davetiye rica edeceğim.
[/QUOTE]
Kemal bey merhaba,
Petshow fuarı 27 eylül 30 eylül tarihleri arasında gerçekleştirilecektir. Saat 11.00 ile 20.00 arasında dolaşım müsadesi bulunmaktadır.
Akvaristler Derneği İzmir Temsilcisi Onur Ulugöl arkadaşımız davetiyelerinizi mesajınıza istinaden ayıracaktır.
Ayrıca sınavda başarılar dilerim, muhabbetle fuarda görüşmek üzere...
15. Pet Show Fuarı 2012 Davetiyeleri
[QUOTE=ftwda gstkp]Eğer yaş sorun olmazsa gelebilirim
[/QUOTE]
Uğur kardeşim yaşla alakalı fuarda kişisel bir sorunun olmaz. Ailenin bilgisi olduğu ve izin verdikleri müddetçe fuarda Akvaristler Derneği standında hobiciler ve dernek yöneticileri ve üyeleriyle beraber olabilirsin.
Fuar etkinliği komple kişilerin dolaşımına açık bir etkinliktir.
Akvaristler derneği Türkiye'de akvaryumculuk hobisini doğaya zarar vermeden geliştirmek ve akvaristler arasında sosyal dayanışmayı sağlamak için çalışan bir dernektir. Herkesede oluşturduğu ve içinde bulunduğu ortamları açıktır...
Muhabbetle fuarda görüşmek temennisiyle...
[QUOTE=ftwda gstkp]Eğer yaş sorun olmazsa gelebilirim
[/QUOTE]
Uğur kardeşim yaşla alakalı fuarda kişisel bir sorunun olmaz. Ailenin bilgisi olduğu ve izin verdikleri müddetçe fuarda Akvaristler Derneği standında hobiciler ve dernek yöneticileri ve üyeleriyle beraber olabilirsin.
Fuar etkinliği komple kişilerin dolaşımına açık bir etkinliktir.
Akvaristler derneği Türkiye'de akvaryumculuk hobisini doğaya zarar vermeden geliştirmek ve akvaristler arasında sosyal dayanışmayı sağlamak için çalışan bir dernektir. Herkesede oluşturduğu ve içinde bulunduğu ortamları açıktır...
Muhabbetle fuarda görüşmek temennisiyle...
Fuar Öncesi Son Toplantı ve Davetiyelerin Dağıtımı 22.09.2012
[QUOTE=waterlion]Bir sıkıntı olmazsa bende bu sene fuardayım:D yanlız otobüsle geldiğimde otobüs bulunmuyo ve kaçtı durumlarını yaşamamak için arabayla gelmek tercihim olacak:DAhmet abi artık fuarda benim bünyeye göre bi otopark yeri ayarlarsın:D bide arabayı şuursuzluğa karşı sigortalatsammı diyorum:D[/QUOTE]
Merter kardeşim şimdiden hoşgeldin diyorum sana :-)
Kardeşim park yeri hiç dert değil hazırda , arabaya göremi hazırlayalım yeri :-) ,yoksa senin aracına göremi :-)
Şakası bir yana sağlıkla gelin inşallah hiçbirşey problem olmaz.
Akvaristler Derneği standında buluşmak adına vereceğiniz emekler içinde , şimdiden şahsen teşekkür ederim.
Muhabbetle görüşmek üzere...
[QUOTE=waterlion]Bir sıkıntı olmazsa bende bu sene fuardayım:D yanlız otobüsle geldiğimde otobüs bulunmuyo ve kaçtı durumlarını yaşamamak için arabayla gelmek tercihim olacak:DAhmet abi artık fuarda benim bünyeye göre bi otopark yeri ayarlarsın:D bide arabayı şuursuzluğa karşı sigortalatsammı diyorum:D[/QUOTE]
Merter kardeşim şimdiden hoşgeldin diyorum sana :-)
Kardeşim park yeri hiç dert değil hazırda , arabaya göremi hazırlayalım yeri :-) ,yoksa senin aracına göremi :-)
Şakası bir yana sağlıkla gelin inşallah hiçbirşey problem olmaz.
Akvaristler Derneği standında buluşmak adına vereceğiniz emekler içinde , şimdiden şahsen teşekkür ederim.
Muhabbetle görüşmek üzere...
Fuar Öncesi Son Toplantı ve Davetiyelerin Dağıtımı 22.09.2012
[QUOTE=climb] Şimdilik cumartesi ordayım diyeyim çünkü heran ordayız olabilir belli olmaz
[/QUOTE]
İlker kardeşim merhaba,
Her an ordayız şıkkı daha güzel , umarım bu şekilde olur. Bu senede eğlenceli ve sohbetsel güzel bir ortam olacak...
Hayırlısı olsun İlkerim, imzanda blue zaire moba yakındaya maşallah çekeyim şimdiden.
Ayrıca Allah ömürlü etsin diyelim. Görsel paylaşımlarını sabırsızlıkla bekliyorum.
Muhabbetle görüşmek üzere...
kebodiscus 2012-09-19 21:22:07
[QUOTE=climb] Şimdilik cumartesi ordayım diyeyim çünkü heran ordayız olabilir belli olmaz
[/QUOTE]
İlker kardeşim merhaba,
Her an ordayız şıkkı daha güzel , umarım bu şekilde olur. Bu senede eğlenceli ve sohbetsel güzel bir ortam olacak...
Hayırlısı olsun İlkerim, imzanda blue zaire moba yakındaya maşallah çekeyim şimdiden.
Ayrıca Allah ömürlü etsin diyelim. Görsel paylaşımlarını sabırsızlıkla bekliyorum.Muhabbetle görüşmek üzere...
SON MESAJLAR
- Neocardina Toplu Ölümler NightWist, 10:09
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:47
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 09:29
- Bitki Kumu Karışık Takasa Uygun ozgurnez 09:15
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 08:32
- Flame Moss , Java Moss gyunda 08:32
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 08:32
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 08:32
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 08:32
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 08:32
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 08:09
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 08:09
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 08:09
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 07:03
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 07:03
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 06:51
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 06:51
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
KULLANICILAR
- 61 Online Kullanıcı, 34 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
denizim20,
sina cen,
Hidro Dinamik,
fikret43,
Ozzgur,
yeekim,
EDDY,
EKAR,
zen666,
abunil,
ErayDemirel,
bilginstein,
ciways,
tuncaysargin,
Yücel BOZDEMİR,
rasporasrc,
MuratOzdemir,
bysmokin,
Hiko,
Kınayu,
HalilSefaa,
BilalM.,
WarrenBlePt,
Jeveux,
osmandbnl,
0rnn,
Conix,
Arch.Hüseyin,
Flytheshrimp,
GETS34,
Umt61,
cancoma,
nakkas__45,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.





















































































































