ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
mbatukaan
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
22
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
13 Kasım 2024 12:04
Son Ziyaret:
23 Mart 2025 16:38
Toplam Mesaj:
11 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
mustafa batukaan
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
mustafa batukaan
SON 9 MESAJI
29x29x35 Nano Bitkili Tankım
Selamlar,
Bir güncelleme olsun,
Bitkilerde büyüme normal bir şekilde devam ediyor. Budama vs de yaptım
Sadece renkleri olması gerektiği gibi değil.
Kızıl olanlar kahve tonlarda
Yeşil olanlar ise sarımsı ve açık yeşil renklerde.
Birde yetmezmiş gibi kahverengi yosun başladı tam oldu [:)]
Birde bir sorum olacak,
Daha önce yazmıştım DIY co2 kapakları kullanıyorum
Normalde 4-5 saniyede bir damla olacak şekilde sürekli açık duruyordu ve indikatör sıvısıda daimi olarak açık yeşildi.
Sanırım co2 nin üzerindeki ince ayar vanası bozuldu ve tam olarak ayar tutmuyor
Bu yüzden de kontrollü olarak manuel akşam saat 8 ile gece 12 ye kadar açıp kapatıyorum
Bu çok sorun yaratır mı
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252477/060120252137361.jpg[/IMG]
Selamlar,
Bir güncelleme olsun,
Bitkilerde büyüme normal bir şekilde devam ediyor. Budama vs de yaptım
Sadece renkleri olması gerektiği gibi değil.
Kızıl olanlar kahve tonlarda
Yeşil olanlar ise sarımsı ve açık yeşil renklerde.
Birde yetmezmiş gibi kahverengi yosun başladı tam oldu [:)]
Birde bir sorum olacak,
Daha önce yazmıştım DIY co2 kapakları kullanıyorum
Normalde 4-5 saniyede bir damla olacak şekilde sürekli açık duruyordu ve indikatör sıvısıda daimi olarak açık yeşildi.
Sanırım co2 nin üzerindeki ince ayar vanası bozuldu ve tam olarak ayar tutmuyor
Bu yüzden de kontrollü olarak manuel akşam saat 8 ile gece 12 ye kadar açıp kapatıyorum
Bu çok sorun yaratır mı
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252477/060120252137361.jpg[/IMG]
29x29x35 Nano Bitkili Tankım
[QUOTE=KaanE]CO2 kaynaklı PH dalgalanmaları oluyor mu? Aşırı düşük PH veya fazla inip çıkma beyaz benek yapar mı emin değilim gerçi. [/QUOTE]
Bu konuda net bir yorum yapamayacağım :(
Sadece indikatör ile co2 seviyesini yeşil alanda tutmaya çalışıyorum.
Şuan ph ölçer bir cihazım olmadığı için ph dalgalanıyor mu yada ne kadar dalgalanıyor bilmiyorum :(
[QUOTE=ogurcay]
Yapar Kaan Bey.Önemli bir konu gerçekten de[:iyi:][/QUOTE]
Şu anki şartlarımda bunu kontrol altına almak için yapabileceğim bir şey varsa paylaşırsanız çok sevinirim.
[QUOTE=Taha10]Kırmızı burun tetra sizce uygun mu bu hacime en az 80 litre falan olması gerekir.[:kotu:] https://www.akvaryum.com/hemigrammus_bleheri_kirmizi_burun_tetra_tatlisur_10_479.asp[/QUOTE]
Sonuna kadar haklısınız ama şuan elimden bir şey gelmiyor, bir kez bu hatayı yaptım.
Bildiğiniz üzere canlılarda geri iade olmayınca kaldılar elimde.
[QUOTE=KaanE]CO2 kaynaklı PH dalgalanmaları oluyor mu? Aşırı düşük PH veya fazla inip çıkma beyaz benek yapar mı emin değilim gerçi. [/QUOTE]
Bu konuda net bir yorum yapamayacağım :(
Sadece indikatör ile co2 seviyesini yeşil alanda tutmaya çalışıyorum.
Şuan ph ölçer bir cihazım olmadığı için ph dalgalanıyor mu yada ne kadar dalgalanıyor bilmiyorum :(
[QUOTE=ogurcay]
Yapar Kaan Bey.Önemli bir konu gerçekten de[:iyi:][/QUOTE]
Şu anki şartlarımda bunu kontrol altına almak için yapabileceğim bir şey varsa paylaşırsanız çok sevinirim.
[QUOTE=Taha10]Kırmızı burun tetra sizce uygun mu bu hacime en az 80 litre falan olması gerekir.[:kotu:] https://www.akvaryum.com/hemigrammus_bleheri_kirmizi_burun_tetra_tatlisur_10_479.asp[/QUOTE]
Sonuna kadar haklısınız ama şuan elimden bir şey gelmiyor, bir kez bu hatayı yaptım.
Bildiğiniz üzere canlılarda geri iade olmayınca kaldılar elimde.
29x29x35 Nano Bitkili Tankım
[QUOTE=ogurcay]Maşallah kartpostal gibi gözüküyor.[:nazar:][/QUOTE]
Teşekkür ederi, bu arada çep telefonundan günceleme yaparken, tankı bozmadan hemen önceki fotoları eklemişim :)
Şimdi balıkları ekledim son hali böyle
Yavcucaklar şuan için biraz stresli
Onlarda sakinleşirse daha iyi olacak gibi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252477/181220242210421.jpg[/IMG]
[QUOTE=ogurcay]Maşallah kartpostal gibi gözüküyor.[:nazar:][/QUOTE]
Teşekkür ederi, bu arada çep telefonundan günceleme yaparken, tankı bozmadan hemen önceki fotoları eklemişim :)
Şimdi balıkları ekledim son hali böyle
Yavcucaklar şuan için biraz stresli
Onlarda sakinleşirse daha iyi olacak gibi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252477/181220242210421.jpg[/IMG]
29x29x35 Nano Bitkili Tankım
Konuya bir güncel olsun,
Hastalık mücadelemiz sonrası 4 balık kaybım oldu,
Balıkları tanktan almak ciddi stres yarattığı için ana tankta ilaç tedavisi yapmaya çalıştım ama herhangi bir soruna karşı yeterli dozajda kullanmadığımdan olsa gerek oda etkili olmadı maalesef.
Akabinde akvaryumu komple boşaltıp toprak dahil her şeyi yeniden kuruluma gitmek durumunda kaldım,
Balıklarıda ayrı bir kovada tedavi etmeye çalıştım
Gün itibariyle hepsi iyi gibi. Bu akşamda son kontrolleri yaptıktan sonra balıkları ana tanka alacağım
Şuan için bitkilerin son durumu aşağıdaki gibidir
Işık günde 7 saat kadar açık
Karbondioksit aynı şekilde 4-5 saniyede bir damla olacak şekilde sürekli açık.
Yarımşar saat olmak üzere günde bir kaç defa hava motoru çalıştırıyorum
Haftada 1 sayılacak şekilde de yarı yarıya su değişimi yapılıyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252477/181220241600331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252477/181220241600361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252477/181220241600401.jpg[/IMG]
Konuya bir güncel olsun,
Hastalık mücadelemiz sonrası 4 balık kaybım oldu,
Balıkları tanktan almak ciddi stres yarattığı için ana tankta ilaç tedavisi yapmaya çalıştım ama herhangi bir soruna karşı yeterli dozajda kullanmadığımdan olsa gerek oda etkili olmadı maalesef.
Akabinde akvaryumu komple boşaltıp toprak dahil her şeyi yeniden kuruluma gitmek durumunda kaldım,
Balıklarıda ayrı bir kovada tedavi etmeye çalıştım
Gün itibariyle hepsi iyi gibi. Bu akşamda son kontrolleri yaptıktan sonra balıkları ana tanka alacağım
Şuan için bitkilerin son durumu aşağıdaki gibidir
Işık günde 7 saat kadar açık
Karbondioksit aynı şekilde 4-5 saniyede bir damla olacak şekilde sürekli açık.
Yarımşar saat olmak üzere günde bir kaç defa hava motoru çalıştırıyorum
Haftada 1 sayılacak şekilde de yarı yarıya su değişimi yapılıyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252477/181220241600331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252477/181220241600361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252477/181220241600401.jpg[/IMG]
29x29x35 Nano Bitkili Tankım
Tekrar herkese merhaba,
Akvaryumda 20 günü geçtim
Hafta içinde de biraz sabırsızlık yapıp balık eklemeside yaptım.
Getirdiğim tüm canlıları yaklaşık yarım saat olacak şekilde damlatma yaparak akvaryum suyuna alıştırarak ekledim
Ama bugün kırmızı tetralarımın 3 tanesinde beyaz benek gördüm.
Webten yaptığım aramalarda tüm akvaryum bitki ve dekorlarının çıkartılıp yıkanması vs yazıyor.
Bunu yapma şansım yok gibi,
Alternatif bir yolu varmıdır.
Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252477/251120242351461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252477/251120242351511.jpg[/IMG]
Tekrar herkese merhaba,
Akvaryumda 20 günü geçtim
Hafta içinde de biraz sabırsızlık yapıp balık eklemeside yaptım.
Getirdiğim tüm canlıları yaklaşık yarım saat olacak şekilde damlatma yaparak akvaryum suyuna alıştırarak ekledim
Ama bugün kırmızı tetralarımın 3 tanesinde beyaz benek gördüm.
Webten yaptığım aramalarda tüm akvaryum bitki ve dekorlarının çıkartılıp yıkanması vs yazıyor.
Bunu yapma şansım yok gibi,
Alternatif bir yolu varmıdır.
Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252477/251120242351461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252477/251120242351511.jpg[/IMG]
29x29x35 Nano Bitkili Tankım
[QUOTE=koruyucu3443]
Galaxy rasboralar küçük boyutlarından dolayı tank ve karidesler ile çok daha uyumlu olabilir.[/QUOTE]
Şimdi web'ten baktım da çok güzel görünüyorlar. bunu mutlaka düşüneceğim. [:iyi:]
[QUOTE=koruyucu3443]
Galaxy rasboralar küçük boyutlarından dolayı tank ve karidesler ile çok daha uyumlu olabilir.[/QUOTE]
Şimdi web'ten baktım da çok güzel görünüyorlar. bunu mutlaka düşüneceğim. [:iyi:]
29x29x35 Nano Bitkili Tankım
[QUOTE=Orhan76]Mustafa Bey Merhaba,
Şık bir tank olmuş elinize sağlık, canlı olarak ne düşünüyorsunuz? Balık ve/veya karides?
[/QUOTE]
Teşekkür ederim hoşbuldum,
Başlangıçta bir kaç karides ve salyangoz düşünüyorum. Akabinde ise 5-6 tane kırmızı burun tetra var aklımda.
Ama öneriniz olursa değerlendirmek isterim.
[QUOTE=Orhan76]Mustafa Bey Merhaba,
Şık bir tank olmuş elinize sağlık, canlı olarak ne düşünüyorsunuz? Balık ve/veya karides?
[/QUOTE]
Teşekkür ederim hoşbuldum,
Başlangıçta bir kaç karides ve salyangoz düşünüyorum. Akabinde ise 5-6 tane kırmızı burun tetra var aklımda.
Ama öneriniz olursa değerlendirmek isterim.
29x29x35 Nano Bitkili Tankım
Merhaba,
Akvaryum ölçüleri konu başlığında da yazdığım üzere 29x29x35 ölçülerde aquael markasının Shrimp set Day&night 30 modeli
içinden çıkan filtre pek hoşuma gitmediği için yerine Sobo WP/628 şelale filtre kullanmayı tercih ettim.
yine akvaryumun setine ait ısıtıcı ve DIY co2 kullanıyorum. ( co2 karışımın limon tuzu ve karbonattan oluşup yaklaşık 4 saniyede 1 damla olacak şekilde sürekli açık )
Başlangıçta 3 gün nemli köklendirme uygulamaya çalıştım.
4. gün arıtıcıdan alınmış su ile tankı doldurup tüm sistemi aktif hale getirdim.
Şuan tankın yaklaşık 11-12. günü.
2 yada 3 günde bir yaklaşık %30 su değişimi yapıyorum.
Şimdilik herşey yolunda gibi, bir aksilik olmaz ise tankın 20-25'inci gününde canlı eklemeyi planlıyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252477/131120241224221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252477/131120241224561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252477/131120241225091.jpg[/IMG]
Merhaba,
Akvaryum ölçüleri konu başlığında da yazdığım üzere 29x29x35 ölçülerde aquael markasının Shrimp set Day&night 30 modeli
içinden çıkan filtre pek hoşuma gitmediği için yerine Sobo WP/628 şelale filtre kullanmayı tercih ettim.
yine akvaryumun setine ait ısıtıcı ve DIY co2 kullanıyorum. ( co2 karışımın limon tuzu ve karbonattan oluşup yaklaşık 4 saniyede 1 damla olacak şekilde sürekli açık )
Başlangıçta 3 gün nemli köklendirme uygulamaya çalıştım.
4. gün arıtıcıdan alınmış su ile tankı doldurup tüm sistemi aktif hale getirdim.
Şuan tankın yaklaşık 11-12. günü.
2 yada 3 günde bir yaklaşık %30 su değişimi yapıyorum.
Şimdilik herşey yolunda gibi, bir aksilik olmaz ise tankın 20-25'inci gününde canlı eklemeyi planlıyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252477/131120241224221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252477/131120241224561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252477/131120241225091.jpg[/IMG]
👋 Yeni Gelenler Buradan Merhaba Desin
Merhabalar,
Daha önce uzun zaman Malawi tankı, akabinde 70x50x40 ölçülerinde tuzlu su tankı ile uğraşmıştım.
Sonrasında ise, hem vakit darlığı, hemde taşınmak zorunda olduğumdan hobiden uzun süre ayrı kaldım.
Ancak 4,5 yaşındaki oğlumun ısrarla eve aldırdığı BETA dan sonra denemediğim tek bitkili akvaryum ile hobiye yeniden merhaba dedim.
Vakit kısmında hala sorunlarım olduğundan 29x29x35 ölçülerinde, bakımını hızlı vekolayca yapabileceğimi düşündüğüm,
aquael markasından nano tanki ile başlamaya karar verdim. aslında en çekindiğim bitki bakımı yapmaktı umarım başarılı olurum. :)
Merhabalar,
Daha önce uzun zaman Malawi tankı, akabinde 70x50x40 ölçülerinde tuzlu su tankı ile uğraşmıştım.
Sonrasında ise, hem vakit darlığı, hemde taşınmak zorunda olduğumdan hobiden uzun süre ayrı kaldım.
Ancak 4,5 yaşındaki oğlumun ısrarla eve aldırdığı BETA dan sonra denemediğim tek bitkili akvaryum ile hobiye yeniden merhaba dedim.
Vakit kısmında hala sorunlarım olduğundan 29x29x35 ölçülerinde, bakımını hızlı vekolayca yapabileceğimi düşündüğüm,
aquael markasından nano tanki ile başlamaya karar verdim. aslında en çekindiğim bitki bakımı yapmaktı umarım başarılı olurum. :)
SON MESAJLAR
- 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl darkaura, 09:02
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 06:57
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Lepistes Renklendirme Akvaryumcu_Doru, 06:05
Canlı Doğuranlar - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Su Yosunu Fatihsm, 03:30
Yosun - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY)
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 08:34
- Armatür Boş Kasa Mehmet Yavuz 08:16
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 07:55
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 07:55
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 07:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 07:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 07:47
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 07:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 07:27
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 07:07
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 06:57
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 06:57
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
KULLANICILAR
- 66 Online Kullanıcı, 36 Üye
Online Kullanıcılar
Feanor,
aktugsedat,
ezzalisi,
darkaura,
Tatar10,
Jeveux,
DigitalPen,
Kınayu,
sina cen,
wtreals,
hasancn,
zen666,
tukabu,
fikret43,
osmandbnl,
ciways,
Tuby,
Hoppala,
0rnn,
HalilSefaa,
MiSoSiKiaN,
efebahser,
İsmail YILDIRIM,
blackwolf06,
fatihgurhan,
yeekim,
dimbeleth,
thundereblue,
mehmettfe,
FULL RED MEHMET,
seiryuhare,
Alibicimcilci,
EKAR,
1win_wbEl,
ilterisdoğukan,
epidosin,
oguzhanns,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
