ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ylmzemirr
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
9
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
28 Nisan 2024 21:22
Son Ziyaret:
16 Mayıs 2025 18:33
Toplam Mesaj:
44 [0.06 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Emir Yılmaz
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
--Emir Yılmaz
SON 10 MESAJI
Ciklet Tankını Melek Tankına Çevirmek
Hepinize merhaba, halihazırda kurulu olan 270lt ciklet tankımı çift melek tankına çevirmek istiyorum. Bu süreçtede sizlerin bilgilerine ihtiyacım var.
İlk öncelikle kafamı karıştıran durum bu tank bir ciklet tankı ve suyu sertleştirmek amacıyla silis kum aldım ayriyetten chicled trace ekledim suya. Ama meleklerin özellikle yumurtası için yumuşak su lazım diye biliyorum. Bu dengeyi nasıl düzeltirim? Tds ölçerim olmadığı için sadece işin olması gereken boyutunu düşünüyorum. Osmos geçiş yapmak bu tank için beni epey zorluyor o yüzden osmosda suanda güç. Ayrıyetten birde 110cm bir akvaryumum var. Yavrular olursa ve suyumda çıkmazsa metilenli yöntemle bu tanka geçirmek istiyorum. Bu tanka direk metilen dökmem doğru olmaz ama yavrular için işe yarar mı? Veya normal insanlar bu geçişleri nasıl yapıyor?
Hepinize merhaba, halihazırda kurulu olan 270lt ciklet tankımı çift melek tankına çevirmek istiyorum. Bu süreçtede sizlerin bilgilerine ihtiyacım var.
İlk öncelikle kafamı karıştıran durum bu tank bir ciklet tankı ve suyu sertleştirmek amacıyla silis kum aldım ayriyetten chicled trace ekledim suya. Ama meleklerin özellikle yumurtası için yumuşak su lazım diye biliyorum. Bu dengeyi nasıl düzeltirim? Tds ölçerim olmadığı için sadece işin olması gereken boyutunu düşünüyorum. Osmos geçiş yapmak bu tank için beni epey zorluyor o yüzden osmosda suanda güç. Ayrıyetten birde 110cm bir akvaryumum var. Yavrular olursa ve suyumda çıkmazsa metilenli yöntemle bu tanka geçirmek istiyorum. Bu tanka direk metilen dökmem doğru olmaz ama yavrular için işe yarar mı? Veya normal insanlar bu geçişleri nasıl yapıyor?
Akvaryumda Kaç Mm Cam Seçmeliyim?
[QUOTE=Ehtiyar]Merhaba tekrar, birini kapatın hesabın yönetim farkederse ikisinide kapatırlar. Aynı ip'lerden bir süre açamazsınız.
Şimdi yada ileride bitkili düşünecekseniz 40 santimi geçmese aydınlatmada çok rahatlatır sizi. Yüksek tanklarda ışığın dibe ulaşması yetersiz kalıyor. [/QUOTE]
Merhaba evet birini kapatıcam. Bitkili tankta cok uğraştım. Artık geçer miyim bilmiyorum o yüzden 50 cm gibi bi yükseklik yaptım. Şu anki tankımda 50 cm zaten. Bitki eklersem maksimum dev saz,amazon hançeri ve anibuas olur gibi düşünüyorum. Asıl amacım ciklet bu tankta, bol kayalıklı ciklet,.
[QUOTE=Ehtiyar]Merhaba tekrar, birini kapatın hesabın yönetim farkederse ikisinide kapatırlar. Aynı ip'lerden bir süre açamazsınız.
Şimdi yada ileride bitkili düşünecekseniz 40 santimi geçmese aydınlatmada çok rahatlatır sizi. Yüksek tanklarda ışığın dibe ulaşması yetersiz kalıyor. [/QUOTE]
Merhaba evet birini kapatıcam. Bitkili tankta cok uğraştım. Artık geçer miyim bilmiyorum o yüzden 50 cm gibi bi yükseklik yaptım. Şu anki tankımda 50 cm zaten. Bitki eklersem maksimum dev saz,amazon hançeri ve anibuas olur gibi düşünüyorum. Asıl amacım ciklet bu tankta, bol kayalıklı ciklet,.
Akvaryumda Kaç Mm Cam Seçmeliyim?
[QUOTE=Ehtiyar]Ben 60 ve 65 yükseklik kullandım, bana sorarsanız zaten düşürün derim. Tankın içine hele dibine müdahale zor oluyor. Bir kepce düşürseniz bir taşın yerini değiştirseniz omzunuza kadar suya.... Kısası yükseklikle bereber hacmi düşürün şimdiki 8mm parasına 10mm yapılsın.
Konu dışı: kullanıcı adınız kiralık mı, sözleşmesi biiti galiba değişmiş. [/QUOTE]
Yüksekliği düşürdüm zaten, 50 olacaktı yanlış hatırlamadıysam. Şu anki tankımda 50 en azından biraz daha müdahale edilebilir. Hemde riske gerek yok.
Kullanıcı adı konusuna gelince şimdi farkettim. Bilgisayarda ve telefonda farklı hesaplar varmış hiç farkında değilim. Sanırım yanlışlıkla açtım bilgisayardakini.
[QUOTE=Ehtiyar]Ben 60 ve 65 yükseklik kullandım, bana sorarsanız zaten düşürün derim. Tankın içine hele dibine müdahale zor oluyor. Bir kepce düşürseniz bir taşın yerini değiştirseniz omzunuza kadar suya.... Kısası yükseklikle bereber hacmi düşürün şimdiki 8mm parasına 10mm yapılsın.
Konu dışı: kullanıcı adınız kiralık mı, sözleşmesi biiti galiba değişmiş. [/QUOTE]
Yüksekliği düşürdüm zaten, 50 olacaktı yanlış hatırlamadıysam. Şu anki tankımda 50 en azından biraz daha müdahale edilebilir. Hemde riske gerek yok.
Kullanıcı adı konusuna gelince şimdi farkettim. Bilgisayarda ve telefonda farklı hesaplar varmış hiç farkında değilim. Sanırım yanlışlıkla açtım bilgisayardakini.
Akvaryumda Kaç Mm Cam Seçmeliyim?
[QUOTE=Ehtiyar]Evet, 10mm bile kurtarmayabilir yükseklik fazla. Hesaplama tablosu olacaktı bir göz atıverin. Kayıt kuşak mutlaka olacak değil mi?[/QUOTE] evet kayıt kuşak olacak kesinlikle. 10mm yaparsam 1000 tl fiyat artıyor ki şu anki bütçem epey zorlanıyor bu duruma üstünü bilemedim. Peki yüksekliği biraz kıssam nasıl olur? mm tablosuna bakmıştım yanlış hatırlamıyorsam 10 görünüyordu.
[QUOTE=Tulpar99]En aşşağı 12mm öneririm, tabi ara kayıt olmak şartıyla. Yoksa sıkıntı.[/QUOTE] 12mm epey pahalıdır sanıyorum ki. Her türlü kayıt kuşaklarım olacak. Peki 8mmye indirmek istesem uzunlugu mu kısatlmam gerekir?
[QUOTE=Ehtiyar]Evet, 10mm bile kurtarmayabilir yükseklik fazla. Hesaplama tablosu olacaktı bir göz atıverin. Kayıt kuşak mutlaka olacak değil mi?[/QUOTE] evet kayıt kuşak olacak kesinlikle. 10mm yaparsam 1000 tl fiyat artıyor ki şu anki bütçem epey zorlanıyor bu duruma üstünü bilemedim. Peki yüksekliği biraz kıssam nasıl olur? mm tablosuna bakmıştım yanlış hatırlamıyorsam 10 görünüyordu.
[QUOTE=Tulpar99]En aşşağı 12mm öneririm, tabi ara kayıt olmak şartıyla. Yoksa sıkıntı.[/QUOTE] 12mm epey pahalıdır sanıyorum ki. Her türlü kayıt kuşaklarım olacak. Peki 8mmye indirmek istesem uzunlugu mu kısatlmam gerekir?
Electric Blue Acara Bağırsak Çıkması
170lt akvaryumda yaşayan bir çift electric blue acaram var.
Dişi ve erkek yumurta için epey istekli, 2. Yumurtadan sonra yavrulara ulaştım fakat dişi yavruları avlamış. Avladıktan sonra tüpcük acınca acaba tekrardan yavru yapmak için mi yedi diye düşünmüştüm. 1 gün sonra yani dün ise tüpcük kapanmış ve bağırsağı dışarı çıkmıştı. İlk gün normal düzeydeydi, su kalitemi yüksek tutup 2-3 gün yem vermiyecektim, zaten çiftleşme isteğinden dolayıda oluyormuş diye biliyordum. Bugun 2. Günü bağırsak biraz daha büyümeye başladı ve biraz korku sardı. Tedavi olarak her gün 2 kere 6lt bir kaba alıp salamura tuz ile sindirim sistemini boşaltıcağım. Fakat bu durumu yaşayan veya bu durum hakkında bilgisi olanlardan yardım almak istiyorum. Normalde tamamen tuzlu bir suya bırakacaktım ama en büyük yedek kabım 6lt o yüzden günde 2 kere 6lt içinde bekletmeyi düşünüyorum. Balık uzun zaman sonra hobide bana keyif veren bi balıktı ve böyle güzel bir çift bi daha bulamam. O yüzden dişimi kurtarmak istiyorum. Yardım ve görüşleriniz için teşekkür ederim.
Bu arada hareketlerinde en ufak bir sıkıntı yok, iştahlı gibi görünüyor. Olayın ilk başlarında biraz saklanıyordu o sıra yem atınca iştahlıca yemişti. Durumu iyi görünüyor fakat bağırsak da epey belli oluyor.
Fotoğraf günceldir:[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/245248/030920241926521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/245248/030920241926581.jpg[/IMG]
170lt akvaryumda yaşayan bir çift electric blue acaram var.
Dişi ve erkek yumurta için epey istekli, 2. Yumurtadan sonra yavrulara ulaştım fakat dişi yavruları avlamış. Avladıktan sonra tüpcük acınca acaba tekrardan yavru yapmak için mi yedi diye düşünmüştüm. 1 gün sonra yani dün ise tüpcük kapanmış ve bağırsağı dışarı çıkmıştı. İlk gün normal düzeydeydi, su kalitemi yüksek tutup 2-3 gün yem vermiyecektim, zaten çiftleşme isteğinden dolayıda oluyormuş diye biliyordum. Bugun 2. Günü bağırsak biraz daha büyümeye başladı ve biraz korku sardı. Tedavi olarak her gün 2 kere 6lt bir kaba alıp salamura tuz ile sindirim sistemini boşaltıcağım. Fakat bu durumu yaşayan veya bu durum hakkında bilgisi olanlardan yardım almak istiyorum. Normalde tamamen tuzlu bir suya bırakacaktım ama en büyük yedek kabım 6lt o yüzden günde 2 kere 6lt içinde bekletmeyi düşünüyorum. Balık uzun zaman sonra hobide bana keyif veren bi balıktı ve böyle güzel bir çift bi daha bulamam. O yüzden dişimi kurtarmak istiyorum. Yardım ve görüşleriniz için teşekkür ederim.
Bu arada hareketlerinde en ufak bir sıkıntı yok, iştahlı gibi görünüyor. Olayın ilk başlarında biraz saklanıyordu o sıra yem atınca iştahlıca yemişti. Durumu iyi görünüyor fakat bağırsak da epey belli oluyor.
Fotoğraf günceldir:[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/245248/030920241926521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/245248/030920241926581.jpg[/IMG]
Tropical Bakteri Kültürü
[QUOTE=KaanE]Ürünü kullandınız mı? Feeder almadan tek başına yeterli gelir mi? (40-60lt arası)[/QUOTE]
Merhaba maalesef almadım
[QUOTE=KaanE]Ürünü kullandınız mı? Feeder almadan tek başına yeterli gelir mi? (40-60lt arası)[/QUOTE]
Merhaba maalesef almadım
85*40*50h Akvaryuma Sump Mı Dış Filtre Mi?
[QUOTE=AMATÖRAVARİST Ka]
Merhaba sump akvaryumun em az 20,30 litresini kaplayacağı için bence dış filtre daha iyi olur. [/QUOTE]
Merhaba bende öyle düşünüyorum ama hala ne yapacağımı bilemedim. Sump biraz daha kolay ve güzel temizliyor mu diye soru işareti var kafamda. Herkes sump en iyisi diyor fakat düşünüyorum hala 😁
[QUOTE=AMATÖRAVARİST Ka]
Merhaba sump akvaryumun em az 20,30 litresini kaplayacağı için bence dış filtre daha iyi olur. [/QUOTE]
Merhaba bende öyle düşünüyorum ama hala ne yapacağımı bilemedim. Sump biraz daha kolay ve güzel temizliyor mu diye soru işareti var kafamda. Herkes sump en iyisi diyor fakat düşünüyorum hala 😁
85*40*50h Akvaryuma Sump Mı Dış Filtre Mi?
Yeni yaptıracağım akvaryumda hangisini tercih etmeliyim? Sump kullanışlı ama yer daraltıyor diye tedirgin oluyorum.
Yeni yaptıracağım akvaryumda hangisini tercih etmeliyim? Sump kullanışlı ama yer daraltıyor diye tedirgin oluyorum.
Gyrodol 2 Bitkilere Zarar Verir Mi?
Merhaba, balığımda deri kurdu olduğunu gözlemledim ve epeyce ilerlemiş sanırım. Forumdan yaptığım araştırma sonucu gyrodol 2 adlı ilaç tedavi konusunda gerekliymiş sanırım fakat bu ilaç bitkilere zarar verir mi?
Merhaba, balığımda deri kurdu olduğunu gözlemledim ve epeyce ilerlemiş sanırım. Forumdan yaptığım araştırma sonucu gyrodol 2 adlı ilaç tedavi konusunda gerekliymiş sanırım fakat bu ilaç bitkilere zarar verir mi?
Yaralı İceman Dişim
[QUOTE=Frkn]
Olabilir tabiki. Karma ortamlarda balıkların yıpranması, yüzgeçlerinin yırtılması olağan şeyler. Ancak akvaryumunuza girdiği anda bir erkek bir dişi olarak bakılması yanlış olur. Beslemek istediğiniz balıkları (acei-Iceman) akvaryum ortamında koloni olarak bakmak şarttır. Aksi halde erkek sürekli tek olan dişiyi sıkıştırıp strese sokar, kovalar ve yorgun düşürüp her türlü üzücü sonuca açık hale getirir. Dişilerin fazla olmasının sebebi erkek balığın dikkatini dağıtmak ve farklı zamanlarda yumurtlamaya hazır hale gelen dişiyle ilgilenmesini sağlamaktır. Bu şekilde dişiler daha az yıpranır ve akvaryum daha huzurlu olur. Sağlıklı hobiler.[/QUOTE]
Evet biliyorum koloni ile bakılmanın sebebi ve koloninin önemini pzt günü petshopumdan ricayla iceman getirteceğim eğer bulabilirlerse geldiği gibi ordan alacağım dişiyi yavruluga alayım mı bu sureçte? Daha fazla strese sokmak istemedim erkekle cok bi munakasaları olmuyor sadece dun ciftleşitiler sanırım epey bir daire atıp titrettiler
[QUOTE=Frkn]
Olabilir tabiki. Karma ortamlarda balıkların yıpranması, yüzgeçlerinin yırtılması olağan şeyler. Ancak akvaryumunuza girdiği anda bir erkek bir dişi olarak bakılması yanlış olur. Beslemek istediğiniz balıkları (acei-Iceman) akvaryum ortamında koloni olarak bakmak şarttır. Aksi halde erkek sürekli tek olan dişiyi sıkıştırıp strese sokar, kovalar ve yorgun düşürüp her türlü üzücü sonuca açık hale getirir. Dişilerin fazla olmasının sebebi erkek balığın dikkatini dağıtmak ve farklı zamanlarda yumurtlamaya hazır hale gelen dişiyle ilgilenmesini sağlamaktır. Bu şekilde dişiler daha az yıpranır ve akvaryum daha huzurlu olur. Sağlıklı hobiler.[/QUOTE]
Evet biliyorum koloni ile bakılmanın sebebi ve koloninin önemini pzt günü petshopumdan ricayla iceman getirteceğim eğer bulabilirlerse geldiği gibi ordan alacağım dişiyi yavruluga alayım mı bu sureçte? Daha fazla strese sokmak istemedim erkekle cok bi munakasaları olmuyor sadece dun ciftleşitiler sanırım epey bir daire atıp titrettiler
SON MESAJLAR
- 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 17:33
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci cihan.borova, 15:36
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 41 Üye
Online Kullanıcılar
Vatozcu Hakkı,
epidosin,
Mr. WingMan,
Tayyareci,
SeaWorld,
Leo,
forthehordex,
ugurbaran,
0rnn,
Tortuga7,
Sufisu,
Birtek,
Eldurmaz,
Esatzn,
Hoppala,
sina cen,
OKIRATLI,
Cyber_Scout,
MiSoSiKiaN,
sorbiek,
Kuduoglu,
osmandbnl,
Umutoty,
TheDS,
Rafayel,
Ehtiyar,
darkaura,
Hknçkl,
yaşar çınar,
yaguara,
GreeNWooD,
abunil,
enginhayta,
Corydoras.gram,
Savas37,
yeekim,
mehmet yılmaz,
aybas,
JujuSeri,
Redrainbow,
OsmanEnes,
metsi,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
