ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Eray00
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
11
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
17 Mayıs 2022 22:16
Son Ziyaret:
04 Nisan 2025 15:04
Toplam Mesaj:
18 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Eray
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Eray
SON 10 MESAJI
Yaklaşık 80 Litre Akvaryum Soruları
Moli hiç beslemedim o konu da yanlış bilgi vermek istemem.
Moli hiç beslemedim o konu da yanlış bilgi vermek istemem.
Yaklaşık 80 Litre Akvaryum Soruları
Açıkçası hocam akvaryum kurarken aceleme etmenize gerek yok dediğiniz ışık eğer sarı ile kullanmanızı önermem beyaz bir ışık kullamanızı daha çok öneririm. Bakteri oturma sürecine değinecek olursam 1 hafta az bile öyle söyleyeyim fakat yine ideal bir süre ayrıca kullandığınız suyun dinlenmiş olması gerekiyor en az 3 gün. Ayrıca hazır kurulu akvaryumdan su almanızı önermem orada ki bakteriler vs. sizin gelecek olan balıklarınıza zarar verebilir. Ve ayrıca her şeyi bir an da almayın yavaş yavaş kurunu akvaryumunuzu ve güzelce kurun böyle daha çok zevk alırsınız emin olun. Ayrıca ben şu an moscow blue besliyorum bence görsellik olarak çok güzel bir balık türü. Fakat o bahsettiğiniz satıcıyı bilmiyorum ne desem yanlış olur . Ayrıca kaya olarak da görseli hangisi hoşunuza gidiyorsa onu kullanın.
Açıkçası hocam akvaryum kurarken aceleme etmenize gerek yok dediğiniz ışık eğer sarı ile kullanmanızı önermem beyaz bir ışık kullamanızı daha çok öneririm. Bakteri oturma sürecine değinecek olursam 1 hafta az bile öyle söyleyeyim fakat yine ideal bir süre ayrıca kullandığınız suyun dinlenmiş olması gerekiyor en az 3 gün. Ayrıca hazır kurulu akvaryumdan su almanızı önermem orada ki bakteriler vs. sizin gelecek olan balıklarınıza zarar verebilir. Ve ayrıca her şeyi bir an da almayın yavaş yavaş kurunu akvaryumunuzu ve güzelce kurun böyle daha çok zevk alırsınız emin olun. Ayrıca ben şu an moscow blue besliyorum bence görsellik olarak çok güzel bir balık türü. Fakat o bahsettiğiniz satıcıyı bilmiyorum ne desem yanlış olur . Ayrıca kaya olarak da görseli hangisi hoşunuza gidiyorsa onu kullanın.
Yaklaşık 80 Litre Akvaryum Soruları
Merhaba hobiye yeni başlamanız çok keyifli sizlerin sorusuna cevap vereceğim ve kendi tavsiyelerimi sizinle paylaşacağım.
1: Bitki seçimleriniz oldukça güzel, tilki kuyruğunu suya dikmenize bile gerek yok yoğun ışık altın da güzel bir şekil de büyüyecek ve yeşerecektir ayrıca yavrular için de doğal bir saklanma oluşturacaktır. Zeytin bitkisi de keza yeni başlayan birisi için oldukça basit ve sadece ışık isteyen bir bitki. Kum tercihi olarak da piyasada hagen adı verilen kumlardan kullanmanız veya AtakanPetshop'dan alışveriş yapacaksınız orada ki siyah bitki kumunu tercih edebilirsiniz bana kalırsa dere kumundan daha verimli ve daha çok göze hitap ediyor.
2: Atakan Petshop kesinlikle güvenilir ve piyasada ki en güzel online bu işi yapan firma. Yaklaşık 4-5 kere alışveriş yaptım bunun için de 10 KG kum bile siparişi verdim ekstra bir kargo ücreti çıkmadı aynı zaman da canlı siparişim oldu o da kargodan geldi ve sorunsuz hepsi yaşıyordu o yüzden içiniz Atakanpetshop konusun da kesinlikle rahat olsun bir problem oluşturmayacaktır.
3: Bahsettiğiniz yemleri besleyeceğiniz tüm balıklar yer sorun teşkil etmez ayrıca bunlara ek olarak Tetra Pro Algea da size önerimdir.
4: Ben cüce vatoz beslediğim zaman Sera Spirulina kullanmıştım ve vatoz oldukça iştahlı yiyordu. Salatalık konusun da size önerim haftalık su değişiminden önce vermeniz (yaklaşık %25 yapacağınız değişim) çünkü su oldukça bulanıyor ayrıca ıspanak haşlayıp da verebilirsiniz besleyeceğiniz tüm türler Ispanağı keyifle yer.
5: Tablet yemi günlük vermenize gerek yok hafta da 1-2 ideal. Ayrıca akvaryum ışığı kapalıyken vermenizi öneririm çünkü akvaryumda ki diğer balıklar vatozların yemesine fırsat vermeyebilir :)))
6: Balıklar fazla ürerse ve hepsi erişkin olursa petshoplara verebilirsinz bazı petshoplar alıyor ben öyle yaparak balıkların ihtiyacı olan bazı şeyleri alıyordum fakat şunu söyleyeyim yüksek meblalar dönmüyor tabii ki.
7: Yemlerin içeriğine bağlı olarak sabahları protein ağırlıklı akşamları ise bitkisel bazda yem vermeniz uygun olur bu yüzden size önerim kesinlikle Tetra Pro Algea almanız olacaktır çünkü bitkisel yemin babası diyebililirim diğer yemleri de sabaha atabilirsiniz.
8: İlk zamanlar almanıza gerek yok fakat bir yerden sonra verirseniz vatozlar için çok daha iyi olur.
9. Kesinlikle gerek yok. Ayrıca 1 tane alsanız bile yeter.
10: Karides besleyebilirsiniz fakat yavru almanız çok zor çünkü besleyeceğiniz lepistes türü protein açısından sorunlu bir tür (bu tür hakkında fikirlerimi metnimin altın da yazacağım.)
11: Şahsen o tür litreler de pipo filtre yerine size önerim şelale filtre olur. Marka olarak fiyat performans dophin h serisi olur ve dophin h200+ üstü modellere bakın o litrelerde.
12: Şu an için tablet yem almanıza gerek yok zaten akvaryumu kurarak yüklü bir masrafa gireceksiniz bu yüzden bunu ilk zamanlar da es geçebilirsiniz hem vatozu hem yemi sonra alabilirsiniz ama illa ki vatozu alacağım derseniz yemi hemen almanıza gerek yok arta kalan yemler ve yosunlar ile idare ederler.
Sorularınızın cevap bulduğunu düşünerek kendi tecrübelerim ve okuduğum bilgilere dayanarak bazı öneriler de bulunacağım.
1: Albino Red Lepistes türünü beslemiş birisi olarak söylüyorum genetik açıdan biraz sıkıntılı bir tür doğuştan protein ihtiyacı tavan olarak geliyor o yüzden yavrularını iştahla yiyen en avcı lepistes türü bu yüzden yavru almanız ve karides beslemeniz biraz sıkıntı olabilir. Bunun yerine size önerim Full Black Lepistes beslemeniz rengi hoşunuza gitmiyorsa farklı bir lepistes türüne bakabilirsiniz size ona göre öneri veririm. Moli beslemeniz de bir sıkıntı yok ancak bana kalırsa bir akvaryum da tek bir canlı doğuran olması daha güzel geliyor ayrıca moliler de biraz yavru yemeye odaklılar.
2: O litrede ki bir akvaryuma size önerdiğim seride ki şelale filtreyi almanız veya en bir dış filtre almanız (pahalı bir seçenek) o yüzden şelale filtreyi size öneririm.
Başka sorularınız varsa yardımcı olmak isterim ayrıca akvaryum kurmadan önce araştırdığınız çok belli oluyor bu da çok güzel bir şey. Şimdiden hobiye hoş geldiniz![:)]
Merhaba hobiye yeni başlamanız çok keyifli sizlerin sorusuna cevap vereceğim ve kendi tavsiyelerimi sizinle paylaşacağım.
1: Bitki seçimleriniz oldukça güzel, tilki kuyruğunu suya dikmenize bile gerek yok yoğun ışık altın da güzel bir şekil de büyüyecek ve yeşerecektir ayrıca yavrular için de doğal bir saklanma oluşturacaktır. Zeytin bitkisi de keza yeni başlayan birisi için oldukça basit ve sadece ışık isteyen bir bitki. Kum tercihi olarak da piyasada hagen adı verilen kumlardan kullanmanız veya AtakanPetshop'dan alışveriş yapacaksınız orada ki siyah bitki kumunu tercih edebilirsiniz bana kalırsa dere kumundan daha verimli ve daha çok göze hitap ediyor.
2: Atakan Petshop kesinlikle güvenilir ve piyasada ki en güzel online bu işi yapan firma. Yaklaşık 4-5 kere alışveriş yaptım bunun için de 10 KG kum bile siparişi verdim ekstra bir kargo ücreti çıkmadı aynı zaman da canlı siparişim oldu o da kargodan geldi ve sorunsuz hepsi yaşıyordu o yüzden içiniz Atakanpetshop konusun da kesinlikle rahat olsun bir problem oluşturmayacaktır.
3: Bahsettiğiniz yemleri besleyeceğiniz tüm balıklar yer sorun teşkil etmez ayrıca bunlara ek olarak Tetra Pro Algea da size önerimdir.
4: Ben cüce vatoz beslediğim zaman Sera Spirulina kullanmıştım ve vatoz oldukça iştahlı yiyordu. Salatalık konusun da size önerim haftalık su değişiminden önce vermeniz (yaklaşık %25 yapacağınız değişim) çünkü su oldukça bulanıyor ayrıca ıspanak haşlayıp da verebilirsiniz besleyeceğiniz tüm türler Ispanağı keyifle yer.
5: Tablet yemi günlük vermenize gerek yok hafta da 1-2 ideal. Ayrıca akvaryum ışığı kapalıyken vermenizi öneririm çünkü akvaryumda ki diğer balıklar vatozların yemesine fırsat vermeyebilir :)))
6: Balıklar fazla ürerse ve hepsi erişkin olursa petshoplara verebilirsinz bazı petshoplar alıyor ben öyle yaparak balıkların ihtiyacı olan bazı şeyleri alıyordum fakat şunu söyleyeyim yüksek meblalar dönmüyor tabii ki.
7: Yemlerin içeriğine bağlı olarak sabahları protein ağırlıklı akşamları ise bitkisel bazda yem vermeniz uygun olur bu yüzden size önerim kesinlikle Tetra Pro Algea almanız olacaktır çünkü bitkisel yemin babası diyebililirim diğer yemleri de sabaha atabilirsiniz.
8: İlk zamanlar almanıza gerek yok fakat bir yerden sonra verirseniz vatozlar için çok daha iyi olur.
9. Kesinlikle gerek yok. Ayrıca 1 tane alsanız bile yeter.
10: Karides besleyebilirsiniz fakat yavru almanız çok zor çünkü besleyeceğiniz lepistes türü protein açısından sorunlu bir tür (bu tür hakkında fikirlerimi metnimin altın da yazacağım.)
11: Şahsen o tür litreler de pipo filtre yerine size önerim şelale filtre olur. Marka olarak fiyat performans dophin h serisi olur ve dophin h200+ üstü modellere bakın o litrelerde.
12: Şu an için tablet yem almanıza gerek yok zaten akvaryumu kurarak yüklü bir masrafa gireceksiniz bu yüzden bunu ilk zamanlar da es geçebilirsiniz hem vatozu hem yemi sonra alabilirsiniz ama illa ki vatozu alacağım derseniz yemi hemen almanıza gerek yok arta kalan yemler ve yosunlar ile idare ederler.
Sorularınızın cevap bulduğunu düşünerek kendi tecrübelerim ve okuduğum bilgilere dayanarak bazı öneriler de bulunacağım.
1: Albino Red Lepistes türünü beslemiş birisi olarak söylüyorum genetik açıdan biraz sıkıntılı bir tür doğuştan protein ihtiyacı tavan olarak geliyor o yüzden yavrularını iştahla yiyen en avcı lepistes türü bu yüzden yavru almanız ve karides beslemeniz biraz sıkıntı olabilir. Bunun yerine size önerim Full Black Lepistes beslemeniz rengi hoşunuza gitmiyorsa farklı bir lepistes türüne bakabilirsiniz size ona göre öneri veririm. Moli beslemeniz de bir sıkıntı yok ancak bana kalırsa bir akvaryum da tek bir canlı doğuran olması daha güzel geliyor ayrıca moliler de biraz yavru yemeye odaklılar.
2: O litrede ki bir akvaryuma size önerdiğim seride ki şelale filtreyi almanız veya en bir dış filtre almanız (pahalı bir seçenek) o yüzden şelale filtreyi size öneririm.
Başka sorularınız varsa yardımcı olmak isterim ayrıca akvaryum kurmadan önce araştırdığınız çok belli oluyor bu da çok güzel bir şey. Şimdiden hobiye hoş geldiniz![:)]
Resimdeki Bitki Hangi Tür?
[QUOTE=TaHao][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243989/100920241616421.jpg[/IMG] bu bitkinin adı nedir? [/QUOTE]
Bacopa monnieri olma ihtimali yüksek. [:)]
[QUOTE=TaHao][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243989/100920241616421.jpg[/IMG] bu bitkinin adı nedir? [/QUOTE]
Bacopa monnieri olma ihtimali yüksek. [:)]
Temizlik
[QUOTE=Soyics]
Kumu attıktan sonra akvaryumu prille yıkayıp güzelce duruladım ve camları beyaz sirke ile iyicene sildim. Kireç lekeleri bir türlü geçmediği için jiletle biraz kazıdım. Çok yavaş ve dikkatli yaptığım için biraz sürecek gibi duruyor (Henüz bitmedi). Bu da işe yaramasaydı porçöz dökecektim de biraz uğraşırsam hallolucak gibi. Kök ve kayaları dediğiniz gibi fırçalayıp kaynatacağım. Filtre hortumları leş gibi. Temizleyemezsem değiştireceğim. Kumu ve filtre malzemelerini de değiştireceğim sadece seramik halkaları tekrar kullanmayı düşünüyorum. Gelen tavsiyeler için çok teşekkür ederim. Tekrardan herhangi bir konuda yapmam gereken bir şey olduğunu düşünen varsa her türlü tavsiyeye açığım. Herkese teşekkür ederim :)))[/QUOTE]
Bence seramik halkaları da kullanmayın. Kuru kaldığı için her ne kadar bakteri kültürü canlı kalmasa da işi garantiye alıp yeni bir akvaryum kurulacağı zaman bu tür bir durum da yeni bir bakteri kültürü yeni akvaryumu kurmak en iyisi olur.
[QUOTE=Soyics]
Kumu attıktan sonra akvaryumu prille yıkayıp güzelce duruladım ve camları beyaz sirke ile iyicene sildim. Kireç lekeleri bir türlü geçmediği için jiletle biraz kazıdım. Çok yavaş ve dikkatli yaptığım için biraz sürecek gibi duruyor (Henüz bitmedi). Bu da işe yaramasaydı porçöz dökecektim de biraz uğraşırsam hallolucak gibi. Kök ve kayaları dediğiniz gibi fırçalayıp kaynatacağım. Filtre hortumları leş gibi. Temizleyemezsem değiştireceğim. Kumu ve filtre malzemelerini de değiştireceğim sadece seramik halkaları tekrar kullanmayı düşünüyorum. Gelen tavsiyeler için çok teşekkür ederim. Tekrardan herhangi bir konuda yapmam gereken bir şey olduğunu düşünen varsa her türlü tavsiyeye açığım. Herkese teşekkür ederim :)))[/QUOTE]
Bence seramik halkaları da kullanmayın. Kuru kaldığı için her ne kadar bakteri kültürü canlı kalmasa da işi garantiye alıp yeni bir akvaryum kurulacağı zaman bu tür bir durum da yeni bir bakteri kültürü yeni akvaryumu kurmak en iyisi olur.
Bitkili Akvaryum Kum Dizilisi
Hocam ısta'nın karides kumuna gerek yok yüksek ihtimalle karides alırsanız neocaridina tür alırsınız ona da karides kumu gerekmiyor normal siyah kuvars bitki kumu yeterli oluyor.
Hocam ısta'nın karides kumuna gerek yok yüksek ihtimalle karides alırsanız neocaridina tür alırsınız ona da karides kumu gerekmiyor normal siyah kuvars bitki kumu yeterli oluyor.
Japon Balığı Kumu Tükürmüyor .
[QUOTE=CNKAkvaryum]Akvaryumda oluşabilecek hastalıkları önlemek için . Bana öyle söyledi ve doğru bir bilgi araştırdım .[/QUOTE]
Evet ''kısmi'' olarak doğru. Fakat şu konu da yanlışınız var; 1- Attığınız tuz miktarı litreye göre fazla. 2- Sağlıklı bir balıkta kaya tuzu kullanılmaz bu ona iyi gelmez aksine hasta eder. [:)]
[QUOTE=CNKAkvaryum]Akvaryumda oluşabilecek hastalıkları önlemek için . Bana öyle söyledi ve doğru bir bilgi araştırdım .[/QUOTE]
Evet ''kısmi'' olarak doğru. Fakat şu konu da yanlışınız var; 1- Attığınız tuz miktarı litreye göre fazla. 2- Sağlıklı bir balıkta kaya tuzu kullanılmaz bu ona iyi gelmez aksine hasta eder. [:)]
0 Dan Deniz Akvaryumu
Güzel bir kurulumlarınızı bekliyoruz o zaman[:iyi:]
Güzel bir kurulumlarınızı bekliyoruz o zaman[:iyi:]
Yeni Betalarım
Hayırlı uğurlu olsun, sağlıkla yaşarlar umarım[:)]
Hayırlı uğurlu olsun, sağlıkla yaşarlar umarım[:)]
0 Dan Deniz Akvaryumu
600 TL ile artık tatlı su akvaryumu bile kurulmuyor adam akıllı. Şahsen çok merak ediyorum 600 TL ile nasıl bir deniz akvaryumu kuracağınızı[:)]
600 TL ile artık tatlı su akvaryumu bile kurulmuyor adam akıllı. Şahsen çok merak ediyorum 600 TL ile nasıl bir deniz akvaryumu kuracağınızı[:)]
SON MESAJLAR
- 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 11:36
Yeni Üye Forumu - Su Yosunu Cyber_Scout, 11:25
Yosun - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl Hidro Dinamik, 11:25
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 10:38
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:00
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 10:59
- Akvaryum 30*30 metsi 10:59
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 10:34
- Geophagus Arıyorum MurathanM 10:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:57
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 09:54
- Apistogramma Ortegai Pepas F1 Mithrandirr 09:49
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 09:48
- Eheim Loop Pro 6000 Pond Filtresi Aguamentist 09:47
- Sobo Sf 350 F Motor - Yedek Parça Aguamentist 09:47
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 09:39
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 09:28
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 08:34
- Armatür Boş Kasa Mehmet Yavuz 08:16
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 07:55
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 07:55
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 07:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 07:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 07:47
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 07:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 07:27
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 07:07
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 06:57
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 06:57
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
Hoppala,
altuntasseref,
ochischeni_tumr,
Hidro Dinamik,
EKAR,
osmandbnl,
aquaticathearmi,
ezzalisi,
Kınayu,
Mithrandirr,
yeekim,
zekigonlum,
0rnn,
fikret43,
yyiImaz,
ciways,
Zombie2626,
Feanor,
Omer1881,
Jeveux,
zen666,
SinanBulut,
DigitalPen,
sina cen,
Öğretmen Ali,
Tuby,
ugurinann,
tukabu,
MiSoSiKiaN,
ibas34,
ochischeni_bspl,
atakanaydin,
MehmetEgemen,
muratskara,
ÇaĞRı,
Ercankurt,
yns325,
metsi,
a.gumrah,
Fatihsm,
EmiirKaan,
888starz_foMt,
scorpion26,
MrBdk,
priemka_woOa,
yusufelik,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
