ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
PSYCHOLOGİST
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
204
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
11 Şubat 2022 20:29
Son Ziyaret:
25 Aralık 2022 23:26
Toplam Mesaj:
198 [0.12 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
FT
Doğum Tarihi:
29 Temmuz 1999
Yaş:
26
İl:
Istanbul
Meslek:
Psikoloji Öğrencisi/Psikolog adayı
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ψ
SON 10 MESAJI
Buraya Hangi Canlıları Atabilirim?
Merhaba, bence hiçbir canlı türünü eklemeyin. Yok ben illa ki istiyorum diyorsanız diğer arkadaşlarımızın dediğini tekrarlayaraktan; salyangoz olabilir ama o da yukarıdan kaçabilir diye düşünüyorum. Ben olsam orada şu bitkileri beslerdim. Sonuçta bitkilerde canlıdır [:)][EDIT]PSYCHOLOGİST,2022-12-04 14:45:18[/EDIT]
Merhaba, bence hiçbir canlı türünü eklemeyin. Yok ben illa ki istiyorum diyorsanız diğer arkadaşlarımızın dediğini tekrarlayaraktan; salyangoz olabilir ama o da yukarıdan kaçabilir diye düşünüyorum. Ben olsam orada şu bitkileri beslerdim. Sonuçta bitkilerde canlıdır [:)][EDIT]PSYCHOLOGİST,2022-12-04 14:45:18[/EDIT]
Baligim Diger Baligin Yemesine İzin Vermiyor
[QUOTE=Cengizhan06]
Genç,heyecanlı bir arkadaşımızsınız.Bu alakasız yorumunuzu heyecanınıza yenik düşmenize veriyorum.Benim yazdığım yorumu tekrar dikkatlice okuyup üzerinde biraz düşünürseniz sizin açınızdan daha sağlıklı olacaktır.Pleco ve goldfishin alakası olduğunu tam olarak benim hangi cümlemden çıkardınız? Bir konuda bilginiz yoksa o konuya yorum yazmak zorunda değilsiniz.Goldfish türleri gece uyku moduna geçer.Senelerce bu türe bakmış bu türü üretmiş biri olarak söylüyorum bunu.Yem konusuna gelince ne alaka en kaliteli yemle kalitesiz yem ?Ben kaliteli yem suyu bozmaz kalitesiz yem bozarmı dedim?Sadece yorum yapmış olmak için yorum yapmayınız.[/QUOTE] Bence siz bana yorumları dikkatlice okuyun öyle yazın diye tavsiye vereceğinize önce kendi yazdığınız şeyleri düşünerek yazınız. Ben gayet açıklayıcı bir şekilde yazdım. Akvaryumun ışığını kapatırsanız tabiki de uyku moduna geçerler onlar da bir canlı ya hani. Ayrıca yorum yapma özgürlüğü diye bir şey duymadınız sanırım veya yüksek bir ego ile cevap veriyorsunuz sanırım çünkü oldukça sivri bir yanıt yazmışsınız. Sizce böyle bir üsluba gerek var mıydı? Bunu bir sorgulayın. Nereye ne yorum yazacağıma siz karışamazsınız benim de size karışamayacağım gibi. Polemik üretmeye gerek olmadığını düşünüyorum, evet genç olabilirim fakat bu fikirlerimi belirtmeyecegim anlamına gelmez. Size göre alakasız bana göre çok mantıklı bir yorum ki o yüzden zaten böyle bir şey yazma gereği gördüm. Ben size öyle yapıyorsunuz vs. Demedim. Biraz daha anlamaya çalışırsanız sizinle tartismadigimi anlayacaksınız diye umuyorum, teşekkürler. Not= siz hep olduğunuz yaşta mıydınız? Veya insanları yaşlarına göre mi elestirirsiniz? Bu soruları da kendinize sorup bir iç muhasebe yaşayın. ikinci bir dip not= ben yorum yapmışsam kendi mantıklı bulduğum bir şeyi yapmışımdır afaki konuşacak birisi değilim ve nasil iletişim kurulması gerektiğini gayet iyi biliyorum okuduğum alana da bağlı olaraktan bunu net bir şekilde söyleyebilirim. Bu yüzden bilginiz yoksa yorum yapmayınız tarzında yazdığınız o cümleyi size geri iade ederekten; bu denli bilgiye sahipseniz daha açıklayıcı ve arkadaşımızın daha çok bilgilenecegi bir şekilde yazsaydınız o zaman. Siz de sırf tartışmak için yorum yapmışsınız, ama ben tartışmıyorum çünkü gerek görmüyorum.
[EDIT]PSYCHOLOGİST,2022-12-04 14:16:15[/EDIT]
[QUOTE=Cengizhan06]
Genç,heyecanlı bir arkadaşımızsınız.Bu alakasız yorumunuzu heyecanınıza yenik düşmenize veriyorum.Benim yazdığım yorumu tekrar dikkatlice okuyup üzerinde biraz düşünürseniz sizin açınızdan daha sağlıklı olacaktır.Pleco ve goldfishin alakası olduğunu tam olarak benim hangi cümlemden çıkardınız? Bir konuda bilginiz yoksa o konuya yorum yazmak zorunda değilsiniz.Goldfish türleri gece uyku moduna geçer.Senelerce bu türe bakmış bu türü üretmiş biri olarak söylüyorum bunu.Yem konusuna gelince ne alaka en kaliteli yemle kalitesiz yem ?Ben kaliteli yem suyu bozmaz kalitesiz yem bozarmı dedim?Sadece yorum yapmış olmak için yorum yapmayınız.[/QUOTE] Bence siz bana yorumları dikkatlice okuyun öyle yazın diye tavsiye vereceğinize önce kendi yazdığınız şeyleri düşünerek yazınız. Ben gayet açıklayıcı bir şekilde yazdım. Akvaryumun ışığını kapatırsanız tabiki de uyku moduna geçerler onlar da bir canlı ya hani. Ayrıca yorum yapma özgürlüğü diye bir şey duymadınız sanırım veya yüksek bir ego ile cevap veriyorsunuz sanırım çünkü oldukça sivri bir yanıt yazmışsınız. Sizce böyle bir üsluba gerek var mıydı? Bunu bir sorgulayın. Nereye ne yorum yazacağıma siz karışamazsınız benim de size karışamayacağım gibi. Polemik üretmeye gerek olmadığını düşünüyorum, evet genç olabilirim fakat bu fikirlerimi belirtmeyecegim anlamına gelmez. Size göre alakasız bana göre çok mantıklı bir yorum ki o yüzden zaten böyle bir şey yazma gereği gördüm. Ben size öyle yapıyorsunuz vs. Demedim. Biraz daha anlamaya çalışırsanız sizinle tartismadigimi anlayacaksınız diye umuyorum, teşekkürler. Not= siz hep olduğunuz yaşta mıydınız? Veya insanları yaşlarına göre mi elestirirsiniz? Bu soruları da kendinize sorup bir iç muhasebe yaşayın. ikinci bir dip not= ben yorum yapmışsam kendi mantıklı bulduğum bir şeyi yapmışımdır afaki konuşacak birisi değilim ve nasil iletişim kurulması gerektiğini gayet iyi biliyorum okuduğum alana da bağlı olaraktan bunu net bir şekilde söyleyebilirim. Bu yüzden bilginiz yoksa yorum yapmayınız tarzında yazdığınız o cümleyi size geri iade ederekten; bu denli bilgiye sahipseniz daha açıklayıcı ve arkadaşımızın daha çok bilgilenecegi bir şekilde yazsaydınız o zaman. Siz de sırf tartışmak için yorum yapmışsınız, ama ben tartışmıyorum çünkü gerek görmüyorum.
[EDIT]PSYCHOLOGİST,2022-12-04 14:16:15[/EDIT]
Baligim Diger Baligin Yemesine İzin Vermiyor
[QUOTE=Cengizhan06]Hacim konusuna girmeseydik 😊 Hacim konusunu vaktiniz olduğu zaman araştırmanızı öneririm.Gece yemlemeyi bu türde çok doğru bulmuyorum.Bu tür plecolar gibi gece aktif olan bir tür değil.Yemlerin yenmeyenleri hacmin düşük olmasınıda göz önünde bulundurursak suyu bozabilir.[/QUOTE] japon balıkları ile plecolarin uzaktan yakından alakası yok, beslenme tarzı olarak bile aynı değiller, ayrıca gece veya gündüz ne zaman beslerseniz besleyin iyi ve kaliteli bir yem verdikten sonra japon balıkları suda asla yem bırakmıyorlar. Ki birçok balık türü genelde atılan yemin tamamını yiyemezken japon balığı gibi obur bir ırk yemleri kesinlikle yiyecektir. Kalitesiz, markasiz verilen yemler suyu bozabilir fakat dünyanın en kaliteli markalı yemini de atsanız yine su bozulacaktır (haddinden fazla yemleme yapılırsa). Ve eğer uygun şartlar altında (hacım ,ısı, sıcaklık vb.) Bakiliyorlarsa gece de gayet aktifler kıpır kıpırlar.
[QUOTE=Cengizhan06]Hacim konusuna girmeseydik 😊 Hacim konusunu vaktiniz olduğu zaman araştırmanızı öneririm.Gece yemlemeyi bu türde çok doğru bulmuyorum.Bu tür plecolar gibi gece aktif olan bir tür değil.Yemlerin yenmeyenleri hacmin düşük olmasınıda göz önünde bulundurursak suyu bozabilir.[/QUOTE] japon balıkları ile plecolarin uzaktan yakından alakası yok, beslenme tarzı olarak bile aynı değiller, ayrıca gece veya gündüz ne zaman beslerseniz besleyin iyi ve kaliteli bir yem verdikten sonra japon balıkları suda asla yem bırakmıyorlar. Ki birçok balık türü genelde atılan yemin tamamını yiyemezken japon balığı gibi obur bir ırk yemleri kesinlikle yiyecektir. Kalitesiz, markasiz verilen yemler suyu bozabilir fakat dünyanın en kaliteli markalı yemini de atsanız yine su bozulacaktır (haddinden fazla yemleme yapılırsa). Ve eğer uygun şartlar altında (hacım ,ısı, sıcaklık vb.) Bakiliyorlarsa gece de gayet aktifler kıpır kıpırlar.
İki Japon Balığı Birbirine Küser Mi?
[QUOTE=merutay]Siz evinizde istediğiniz hacimde istediğiniz türü besleyin, kimse engel olacak değil ama biz bu hobiyi doğru yapacağız. Yanlış hocam işte dediğin. 100 ayrı konuda 100 ayrı mesaj da atsanız onaylayamayız.[/QUOTE] Bu doğru, fakat olay kapandı bir daha açmaya gerek yok. Soruyu soran kişiye de saygısızlık yapılmış oluyor uzadıkça..
[QUOTE=merutay]Siz evinizde istediğiniz hacimde istediğiniz türü besleyin, kimse engel olacak değil ama biz bu hobiyi doğru yapacağız. Yanlış hocam işte dediğin. 100 ayrı konuda 100 ayrı mesaj da atsanız onaylayamayız.[/QUOTE] Bu doğru, fakat olay kapandı bir daha açmaya gerek yok. Soruyu soran kişiye de saygısızlık yapılmış oluyor uzadıkça..
İki Japon Balığı Birbirine Küser Mi?
[QUOTE=AhmetEroglu]
Yorumunuz için teşekkürler. Sazan kelimesi bana ait değil. Her canlı benim için çok çok değerlidir. Herkes sorar neden yürürken sürekli yere bakıyorsun diye bir nedeni yok derim ama 50 senedir hep karınca ezmemek için gözüm yerde yürümüşümdür. Balıklarım da elbette çok çok değerlidir önceki ay iç parazit için 150₺ düşünmeden verip sera bactopur aldım hasta balığımı kurtarmak için. Ölürse ölsün gider 15 liraya 1 tane daha alırım demedim. Balığı da kurtardım çok şükür. Akvaryumum mevcut fiziki şartlardan dolayı küçük ama en iyi filtrasyon, en iyi su kalitesi, en iyi yemleme için ne gerekiyorsa yapıyorum. Akvaryumu büyütememe sebebi maddiyat değil fiziki koşullar malesef.[/QUOTE] Sanıyorum ki bir bilgi karmaşası yaşadınız ve kendinizi biraz farklı ifade ettiniz. Fakat şuan görüyorum ki gayet ılımlı ve sizi anlamamıza olanak sağlıyorsunuz. Aslında anlatmak istediğim şey siz bunu yapıyorsunuz değil böyle düşünceye kapilmayiniz dı, ve gerçek düşüncenizi ifade ettiğiniz için ben de size teşekkür ediyorum. Tartışılacak dünya kadar mevzu var iken, bilimsel kanıta dayalı şeyleri tartışmamız gülünç duruyordu. Suan da problem kalmadığına göre size de keyifli hobiler dilerim[:)]
[QUOTE=AhmetEroglu]
Yorumunuz için teşekkürler. Sazan kelimesi bana ait değil. Her canlı benim için çok çok değerlidir. Herkes sorar neden yürürken sürekli yere bakıyorsun diye bir nedeni yok derim ama 50 senedir hep karınca ezmemek için gözüm yerde yürümüşümdür. Balıklarım da elbette çok çok değerlidir önceki ay iç parazit için 150₺ düşünmeden verip sera bactopur aldım hasta balığımı kurtarmak için. Ölürse ölsün gider 15 liraya 1 tane daha alırım demedim. Balığı da kurtardım çok şükür. Akvaryumum mevcut fiziki şartlardan dolayı küçük ama en iyi filtrasyon, en iyi su kalitesi, en iyi yemleme için ne gerekiyorsa yapıyorum. Akvaryumu büyütememe sebebi maddiyat değil fiziki koşullar malesef.[/QUOTE] Sanıyorum ki bir bilgi karmaşası yaşadınız ve kendinizi biraz farklı ifade ettiniz. Fakat şuan görüyorum ki gayet ılımlı ve sizi anlamamıza olanak sağlıyorsunuz. Aslında anlatmak istediğim şey siz bunu yapıyorsunuz değil böyle düşünceye kapilmayiniz dı, ve gerçek düşüncenizi ifade ettiğiniz için ben de size teşekkür ediyorum. Tartışılacak dünya kadar mevzu var iken, bilimsel kanıta dayalı şeyleri tartışmamız gülünç duruyordu. Suan da problem kalmadığına göre size de keyifli hobiler dilerim[:)]
İki Japon Balığı Birbirine Küser Mi?
[QUOTE=GhostKoi]
Sözlerinize tamamıyla katılıyorum , doğru bir noktaya parmak bastınız. Fakat, o sazan dediğiniz, akvaryumcudan 15-20 liraya aldığınız balık Japonya'da açık artırmada 1 900 000 dolara satıldı. Ortalama kaliteli koi fiyatları japonya'da 4000-10 000 dolar arasında. Yurdumuza ithal gelen balıkların fiyatları bu miktarlarda olmasa da yine de yüksek. Bu, işin ticari yönü.
Elbetteki arkadaşınız olan, sorumluluğunu üstlendiğiniz canlının değeri paha biçilmezdir.[/QUOTE] Değerli bilgilendirmeniz ve katkılarınız için teşekkürler hocam[:)] bunları öğrendiğim iyi oldu servet değerinde hayvanlarım varmış [:lol:] şaka bir yana, benimle ideolojik açıdan paylaşımda bulunduğunuz için ben teşekkür ediyorum[:)]
[QUOTE=GhostKoi]
Sözlerinize tamamıyla katılıyorum , doğru bir noktaya parmak bastınız. Fakat, o sazan dediğiniz, akvaryumcudan 15-20 liraya aldığınız balık Japonya'da açık artırmada 1 900 000 dolara satıldı. Ortalama kaliteli koi fiyatları japonya'da 4000-10 000 dolar arasında. Yurdumuza ithal gelen balıkların fiyatları bu miktarlarda olmasa da yine de yüksek. Bu, işin ticari yönü.
Elbetteki arkadaşınız olan, sorumluluğunu üstlendiğiniz canlının değeri paha biçilmezdir.[/QUOTE] Değerli bilgilendirmeniz ve katkılarınız için teşekkürler hocam[:)] bunları öğrendiğim iyi oldu servet değerinde hayvanlarım varmış [:lol:] şaka bir yana, benimle ideolojik açıdan paylaşımda bulunduğunuz için ben teşekkür ediyorum[:)]
İki Japon Balığı Birbirine Küser Mi?
[QUOTE=AhmetEroglu]
O kadar uzman değilim cins balık besleyecek. Renk renk trans genetik tetra yeter. Yanina da ne uygunsa çöpçüdür salyangozdur.[/QUOTE] Bir kere şu önyargıyı toplum olarak yıkmamız gerekiyor; japon balıkları oyuncak değildir, değersiz hiç değildir, onlarda aynı diğer balıklar gibi birer canlıdır ve aynı ilgiyi, sevgiyi, özeni hakederler. Çok pahalı bir balığa ne kadar özen ve ilgi gösteriliyor ise japon balıklarına da gösterilmelidir. Nasılsa ucuz bir şey olmaz, Nasılsa sazan vs. Gibi kalıpsal kodlamalardan arınırsanız ve elinizdeki canlıların maddi değerlerine bakmadan sadece onların da canları olduğu için severseniz emin olun daha mutlu ve hafiflemis hissederekten motivasyon ve moral seviyeniz artacak ve daha pozitif hissetmeye başlayacaksınız. Teşekkürler..
[QUOTE=AhmetEroglu]
O kadar uzman değilim cins balık besleyecek. Renk renk trans genetik tetra yeter. Yanina da ne uygunsa çöpçüdür salyangozdur.[/QUOTE] Bir kere şu önyargıyı toplum olarak yıkmamız gerekiyor; japon balıkları oyuncak değildir, değersiz hiç değildir, onlarda aynı diğer balıklar gibi birer canlıdır ve aynı ilgiyi, sevgiyi, özeni hakederler. Çok pahalı bir balığa ne kadar özen ve ilgi gösteriliyor ise japon balıklarına da gösterilmelidir. Nasılsa ucuz bir şey olmaz, Nasılsa sazan vs. Gibi kalıpsal kodlamalardan arınırsanız ve elinizdeki canlıların maddi değerlerine bakmadan sadece onların da canları olduğu için severseniz emin olun daha mutlu ve hafiflemis hissederekten motivasyon ve moral seviyeniz artacak ve daha pozitif hissetmeye başlayacaksınız. Teşekkürler..
🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin
[:3][:3][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234047/031220222325191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234047/031220222325291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234047/031220222325411.jpg[/IMG] Merhaba, bu gördüğünüz küçük arkadaş Obsesif kum bağımlısı, fındık. Kendisi günün büyük bir zamanını kumlarla oynayarak geçiriyor, ayrıca fotoğraf çektiğimi anladığı için hem kumla oynayıp hem poz verdi minik fındık [:lol:] [:3]
[:3][:3][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234047/031220222325191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234047/031220222325291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234047/031220222325411.jpg[/IMG] Merhaba, bu gördüğünüz küçük arkadaş Obsesif kum bağımlısı, fındık. Kendisi günün büyük bir zamanını kumlarla oynayarak geçiriyor, ayrıca fotoğraf çektiğimi anladığı için hem kumla oynayıp hem poz verdi minik fındık [:lol:] [:3]
Bu Balık Buradan Döner Mi?
[QUOTE=oguzsel]
Bugün baktopur tedavisine başladım.
Kullanma Talimatı
1. gün : 20 litre akvaryum suyuna 30 damla (1 ml)
2. gün : %40 Su değişimi ve 20 litre akvaryum suyuna 30 damla (1 ml)
3. gün : %40 Su değişimi ve 20 litre akvaryum suyuna 30 damla (1 ml)
İlacın üstünde kullanma talimatı yok. Bu şekilde bir bilgi var internette ama bazı yerlerde 1gün ilaç 1gün ara yazıyor. Ben arasız burada yazdığı gibi yapiyim diyorum. Umarım faydası olur. [/QUOTE] bactopur tedavisine devam edin, İnşallah faydasını görürsünüz, geçmiş olsun.
[QUOTE=oguzsel]
Bugün baktopur tedavisine başladım.
Kullanma Talimatı
1. gün : 20 litre akvaryum suyuna 30 damla (1 ml)
2. gün : %40 Su değişimi ve 20 litre akvaryum suyuna 30 damla (1 ml)
3. gün : %40 Su değişimi ve 20 litre akvaryum suyuna 30 damla (1 ml)
İlacın üstünde kullanma talimatı yok. Bu şekilde bir bilgi var internette ama bazı yerlerde 1gün ilaç 1gün ara yazıyor. Ben arasız burada yazdığı gibi yapiyim diyorum. Umarım faydası olur. [/QUOTE] bactopur tedavisine devam edin, İnşallah faydasını görürsünüz, geçmiş olsun.
Beta Balığımın Türü Ve Cinsiyeti
Merhaba, baliginizin cinsiyeti erkek ve tür olarakta yanılmıyorsam delta Tail varyetesinden
Merhaba, baliginizin cinsiyeti erkek ve tür olarakta yanılmıyorsam delta Tail varyetesinden
SON MESAJLAR
- Geophagus Tapajos MurathanM, 00:02
Güney Amerikan Cichlidleri Tanıtımı - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Zaid, 23:42
Akvaryum Bilimi - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi Zaid, 23:35
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi yyiImaz, 23:33
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var alp3r, 23:17
Omurgasızlar - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 22:50
Omurgasızlar - Yeni Akvaryumda Taban Çatlağı nurtensultan, 22:33
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Kuyruk / Yüzgeç Erimesi Var Mı? Altonn, 22:11
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Hobiciden Kaliteli Bitkiler( Takasa Açık) sakal34 00:05
- Cryptocoryne Wendtii Flamingo sakal34 00:05
- Anubias emregungor 23:49
- Christmass Moss emregungor 23:49
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 23:19
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 23:19
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 22:52
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 22:49
- Bitki Armatürü SeaWorld 22:49
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 22:49
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 22:44
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 22:23
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
KULLANICILAR
- 88 Online Kullanıcı, 50 Üye
Online Kullanıcılar
Joec,
Mirt,
Kuduoglu,
Sungurr,
Umutoty,
osmandbnl,
alecozan,
Oquanus,
poysub,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
AtaDemircii,
yeekim,
SinanBulut,
emregungor,
pusathan01,
omerkaya40,
Ozzgurr,
Redrainbow,
SeaWorld,
0rnn,
gachuafireice,
Zaid,
Malawi market,
fissidens,
Sametbugra,
İnci Kefali,
ternapi,
BerkBey,
Brdk64,
NightWist,
Tortuga7,
Ehtiyar,
zekigonlum,
okanaykurt,
BilalM.,
Laetacara,
Prudentia,
Mehmetbk,
Manguday,
Cyber_Scout,
CenK,
yyiImaz,
nurtensultan,
Tata,
reano,
Maverickse,
ootkn,
Omer uçlu,
EmrahGuloglu,
Omer0618,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
