ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
MaseSs
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
59
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
04 Şubat 2021 13:41
Son Ziyaret:
26 Mayıs 2021 20:44
Toplam Mesaj:
134 [0.07 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Yunus
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Yunus
SON 10 MESAJI
Tetra Active Substrate Kullananlar Ve Tek Taban
[QUOTE=Gihot]
Besin değeri olmayan bir toprak. Bende adinda ki active yazisina aldanip siparis vermistim. Altına jbl proflora serdim. Ama guzel kum. Kökleri bogmayacak yapida. Yikadigim zaman da fazla toz cikmadi. Jbl manado da cok fazla toz cikmisti, epey fire vermistim. Manado gibide batmama sorunu yok. Daha çok kökten beslenen türler ve tek kat toprak düşünüyorsaniz tablet veya kapsül gubreler ile desteklemenizi oneririm. [/QUOTE]
Evet , kullanma talimatında tek başına kullanılabilir yazıyor ama altına farklı ürünler tavsiye ediliyor. Bilmiyorum artık daha almadım. Bakıcaz
[QUOTE=Gihot]
Besin değeri olmayan bir toprak. Bende adinda ki active yazisina aldanip siparis vermistim. Altına jbl proflora serdim. Ama guzel kum. Kökleri bogmayacak yapida. Yikadigim zaman da fazla toz cikmadi. Jbl manado da cok fazla toz cikmisti, epey fire vermistim. Manado gibide batmama sorunu yok. Daha çok kökten beslenen türler ve tek kat toprak düşünüyorsaniz tablet veya kapsül gubreler ile desteklemenizi oneririm. [/QUOTE]
Evet , kullanma talimatında tek başına kullanılabilir yazıyor ama altına farklı ürünler tavsiye ediliyor. Bilmiyorum artık daha almadım. Bakıcaz
Bu Orjinal Hagen Kum Mu?
[QUOTE=kaminari19]Hocam kafaya takmayın bence gayet güzel görünüyor bu haliyle [/QUOTE]
[QUOTE=EagleEye]Yalan söylemeden petshop sahibi olamıyosun sanki öyle bir kural koymuşlar aralarında [:)))][/QUOTE]
Teşkilat bunlar var ya. Kurallara aykırı olmasa bir şey diyeceğim ama. Aralarında nadir de olsa işi bilen doğru insanlar var ama yüzde 99'u böyle. Kum pek hoşuma gitmedi siyah kumla lav kırığı karıştı diye karışık kum sevmediğimden , hemen siyah kum alayım dedim başıma kap karışık kum geldi zevk meselesi. Yapacak bir şey yok. Soil kum en iyisi ama biraz tuzlu.
[QUOTE=kaminari19]Hocam kafaya takmayın bence gayet güzel görünüyor bu haliyle [/QUOTE]
[QUOTE=EagleEye]Yalan söylemeden petshop sahibi olamıyosun sanki öyle bir kural koymuşlar aralarında [:)))][/QUOTE]
Teşkilat bunlar var ya. Kurallara aykırı olmasa bir şey diyeceğim ama. Aralarında nadir de olsa işi bilen doğru insanlar var ama yüzde 99'u böyle. Kum pek hoşuma gitmedi siyah kumla lav kırığı karıştı diye karışık kum sevmediğimden , hemen siyah kum alayım dedim başıma kap karışık kum geldi zevk meselesi. Yapacak bir şey yok. Soil kum en iyisi ama biraz tuzlu.
Aquaforest Soil Kum Kullananlar
[QUOTE=Hamza Özel]
Besin içeriği yetersiz demek istemedim bunu kanıtlayamam denemeden zaten sadece bunun için okadar para verilmez demek istedim.Alınacaksa görsel ve zeminde bakteri tutma su sirkilasyonu için alınır.
Soil yazılmış ama lava soil.Şöyle ki lav kırığı basitçe rengi hoş birde besin içeriği var yazılana göre.Ama aktif toprak özelliği yok ph sabitleme gibi nötr bir zemin.
İlk aldığım vakit n11 de 105 TL idi kuponumda vardı 5 L 75 TL ye geldi.İkinci aldığımda da hepsiburada da atakanda indirim vardı 115 TL'ye aldım.
İşin ilginci sadece bununla kurulmuş akvaryum göremedim yabancı forumlarda da.
[/QUOTE]
Anladım teşekkürler. Evet ben de göremedim. YouTube dahi kendi videolarından başka video yok.
[QUOTE=Hamza Özel]
Besin içeriği yetersiz demek istemedim bunu kanıtlayamam denemeden zaten sadece bunun için okadar para verilmez demek istedim.Alınacaksa görsel ve zeminde bakteri tutma su sirkilasyonu için alınır.
Soil yazılmış ama lava soil.Şöyle ki lav kırığı basitçe rengi hoş birde besin içeriği var yazılana göre.Ama aktif toprak özelliği yok ph sabitleme gibi nötr bir zemin.
İlk aldığım vakit n11 de 105 TL idi kuponumda vardı 5 L 75 TL ye geldi.İkinci aldığımda da hepsiburada da atakanda indirim vardı 115 TL'ye aldım.
İşin ilginci sadece bununla kurulmuş akvaryum göremedim yabancı forumlarda da.
[/QUOTE]
Anladım teşekkürler. Evet ben de göremedim. YouTube dahi kendi videolarından başka video yok.
Kribensis Balığıyla Mavi Melek Karides Yaşarmı ?
[QUOTE=Emre Yürür]Cevaplari bekliyorum şimdiden teşekkürler [:)][/QUOTE]
Evet yaşar ama kısa bir süre.
[QUOTE=Emre Yürür]Cevaplari bekliyorum şimdiden teşekkürler [:)][/QUOTE]
Evet yaşar ama kısa bir süre.
Aquaforest Soil Kum Kullananlar
[QUOTE=Hamza Özel]Daha 1 haftalık kullandım yinede ilk izlenimimi paylaşıyım.
Eğer besin içeriği için alacaksanız önermem.
Benim alma sebeblerim
1.Görüntüsünün hoşuma gitmesi.
2.Yapısımdan dolayı bakteri tutabileceğini düşünmem.
3.Kısmen uyguna bulabilmiş olmam 10 L toplam 190 TL gelmişti.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202789/161220201240461.jpg[/IMG]
Ekleme yapıyım
*Bitkiyi güzel tutuyor normal lav kırıklarına göre özkütlesi fazla daha ağır.
*Sert ve bazı yerler sivri oluyor camı cizebilir gibi.[/QUOTE]
Soil olduğu için besin toprağı olarak düşünüyorum. Tamamı siyah olanı hoşuma gitti.
Neden besin olarak yetersiz gördünüz?
Ben şu anda 5L'sini 130 tlye buldum en ucuz siz nasıl bu kadar ucuza aldınız?
[QUOTE=Hamza Özel]Daha 1 haftalık kullandım yinede ilk izlenimimi paylaşıyım.
Eğer besin içeriği için alacaksanız önermem.
Benim alma sebeblerim
1.Görüntüsünün hoşuma gitmesi.
2.Yapısımdan dolayı bakteri tutabileceğini düşünmem.
3.Kısmen uyguna bulabilmiş olmam 10 L toplam 190 TL gelmişti.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202789/161220201240461.jpg[/IMG]
Ekleme yapıyım
*Bitkiyi güzel tutuyor normal lav kırıklarına göre özkütlesi fazla daha ağır.
*Sert ve bazı yerler sivri oluyor camı cizebilir gibi.[/QUOTE]
Soil olduğu için besin toprağı olarak düşünüyorum. Tamamı siyah olanı hoşuma gitti.
Neden besin olarak yetersiz gördünüz?
Ben şu anda 5L'sini 130 tlye buldum en ucuz siz nasıl bu kadar ucuza aldınız?
Aquaforest Soil Kum Kullananlar
Akvaryumumun tabanını yanlış kurduğum için bozmayı düşünüyorum. Bu kumu kullanan veya bilgisi olanlardan yorum bekliyorum. Tek taban olacak şekilde kullanıcam.
Akvaryumumun tabanını yanlış kurduğum için bozmayı düşünüyorum. Bu kumu kullanan veya bilgisi olanlardan yorum bekliyorum. Tek taban olacak şekilde kullanıcam.
Tetra Active Substrate Kullananlar Ve Tek Taban
Tetra Active Substrate almak istiyorum. Tek taban olarak kullanıcam uygun fiyatlı geldi gözüme kullanan var mı? Nasıl bir toprak? Besleyici mi?
Tetra Active Substrate almak istiyorum. Tek taban olarak kullanıcam uygun fiyatlı geldi gözüme kullanan var mı? Nasıl bir toprak? Besleyici mi?
Su Değişimi!
[QUOTE=Mustaphi]Selamlar herkese
Güzel konu. Uzun zaman olmuş ama ilgi duyanlar olacaktir. Bir kişi bile görse katkı olur hemde tecrubemi paylaşmış olurum.
İngilterede,ukraynada,ürdünde zaman gecirdim.
Bence yaşadığımiz yere hapsoluyoruz. İngilterede gecirdigim sure boyunca gozlemledigim tüm hobiciler ortalama 2_3 ayda bir su degisimi yapiyorlardi. 1 bucuk yillik bol bitkili bir akvaryum kuran arkadaşim ki amazon.co.uk de akvaryum ekipmanlari satan bir magaza sahibi, tecrubeli yani,babadan akvarist bi cocuk, su degisimi hic yapmamiş. Akvaryumu gozlerimle gordunlm. Bazi bitkiler coşmuş bazilari cürümüş ve curumeye devam eden bi cok bitkisi vardi. Sifir müdahele ile 1 bucuk yildir bir tek balik kalybetmedigini soyledi. Sonucta niye yalan soylesin. 400 kusur litre silindir tasarimli,tabandan tavana kadar bitkili.neonlar,çöpçüler vatozlar,tetrazonlar, beta, guramiler daha da vardi kaya kopek baligina kadar uyumlu her cinsten en az 2 şer tane. Belki 40 balik belki daha fazla.
Turkiyede biz haftalik periyotla su degisimi yapiyoruz dedim bana saçmalama dedi.
Ürdünde 1 hafta gecirdim orada cok akvarist bulamadim gozlem yapamadim ama amman da bir akvaryumcu gordum biraz sohbet ettik. Magazadaki akvaryumlari 10 gunde bir su degisimi yaparak idare ettigini ama evindeki akvaryumlar 4 ayda bir su degisimiyle goturdugunu anlatti,evindeki akvaryumlari hep bitkili yine
Ukraynada bize benziyorlar,15 gunde bir yuzde 10 su degisimi yapiyorlar beni hic garipsemediler oyle biliyorlar bitkili bitkisiz farketmiyor orada.
Neyse kendi akvaryumumu anlatiyim
Bitkili 80 litre 3_4 cm kumlu,neon agirlikli tetra akvaryumun var. Saeler var copculer guramiler var vs. Dış filtre kullanmiyorum. Saatte 400 litre ceviren bir pipo filtre ve isiticim var o kadar. 4 gunde bir eksildikce bir iki litre su eklerim o kadar. Copculer yumurta birakiyor, guramiler yuva hazirliyor vs. Suyum cam gibi abartmiyorum
Arkadaslarim bol bitkili akvaryumlarda su degisimini 3 aydan erken yapmayin. Gerek yok. Hem kendinize hem baliklariniza eziyet etmeyin.
Yemlemeyi sakın abartmayin. Bu işin keyfi inanin bana bitkili ekosistemlerde
[/QUOTE]
Faydalı bir yazı olmuş teşekkürler.
[QUOTE=Mustaphi]Selamlar herkese
Güzel konu. Uzun zaman olmuş ama ilgi duyanlar olacaktir. Bir kişi bile görse katkı olur hemde tecrubemi paylaşmış olurum.
İngilterede,ukraynada,ürdünde zaman gecirdim.
Bence yaşadığımiz yere hapsoluyoruz. İngilterede gecirdigim sure boyunca gozlemledigim tüm hobiciler ortalama 2_3 ayda bir su degisimi yapiyorlardi. 1 bucuk yillik bol bitkili bir akvaryum kuran arkadaşim ki amazon.co.uk de akvaryum ekipmanlari satan bir magaza sahibi, tecrubeli yani,babadan akvarist bi cocuk, su degisimi hic yapmamiş. Akvaryumu gozlerimle gordunlm. Bazi bitkiler coşmuş bazilari cürümüş ve curumeye devam eden bi cok bitkisi vardi. Sifir müdahele ile 1 bucuk yildir bir tek balik kalybetmedigini soyledi. Sonucta niye yalan soylesin. 400 kusur litre silindir tasarimli,tabandan tavana kadar bitkili.neonlar,çöpçüler vatozlar,tetrazonlar, beta, guramiler daha da vardi kaya kopek baligina kadar uyumlu her cinsten en az 2 şer tane. Belki 40 balik belki daha fazla.
Turkiyede biz haftalik periyotla su degisimi yapiyoruz dedim bana saçmalama dedi.
Ürdünde 1 hafta gecirdim orada cok akvarist bulamadim gozlem yapamadim ama amman da bir akvaryumcu gordum biraz sohbet ettik. Magazadaki akvaryumlari 10 gunde bir su degisimi yaparak idare ettigini ama evindeki akvaryumlar 4 ayda bir su degisimiyle goturdugunu anlatti,evindeki akvaryumlari hep bitkili yine
Ukraynada bize benziyorlar,15 gunde bir yuzde 10 su degisimi yapiyorlar beni hic garipsemediler oyle biliyorlar bitkili bitkisiz farketmiyor orada.
Neyse kendi akvaryumumu anlatiyim
Bitkili 80 litre 3_4 cm kumlu,neon agirlikli tetra akvaryumun var. Saeler var copculer guramiler var vs. Dış filtre kullanmiyorum. Saatte 400 litre ceviren bir pipo filtre ve isiticim var o kadar. 4 gunde bir eksildikce bir iki litre su eklerim o kadar. Copculer yumurta birakiyor, guramiler yuva hazirliyor vs. Suyum cam gibi abartmiyorum
Arkadaslarim bol bitkili akvaryumlarda su degisimini 3 aydan erken yapmayin. Gerek yok. Hem kendinize hem baliklariniza eziyet etmeyin.
Yemlemeyi sakın abartmayin. Bu işin keyfi inanin bana bitkili ekosistemlerde
[/QUOTE]
Faydalı bir yazı olmuş teşekkürler.
Taban İçin Kum Önerisi
[QUOTE=Mehmettk]Tek kat yeterli olur mu ? Ben ustun siyah olmasini istiyodum yesille daha guzel gozuktugu icin. Hagen atsam uste bi zarar veya faydasi olur mu. Maddiyat olarak sorun yok tam olarak ne onerirsiniz taban olarak ? Bi de misket gubre kullanmama gerek varmi? Basit bitkiler ekecegim gerci. İsik olacak fakag co2 icin biraz zaman ve bilgi lazim.
Tek kat yeterli olur mu ? Ben ustun siyah olmasini istiyodum yesille daha guzel gozuktugu icin. Hagen atsam uste bi zarar veya faydasi olur mu. Maddiyat olarak sorun yok tam olarak ne onerirsiniz taban olarak ? Bi de misket gubre kullanmama gerek varmi? Basit bitkiler ekecegim gerci. İsik olacak fakag co2 icin biraz zaman ve bilgi lazim. Dis filtre uygun olur mu bu tank icin ?
[/QUOTE]
Ben taban siyah olmasın diye okumuşum. O yüzden bej rengi dedim. Farklı renkleri var jblin bakabilirsin.
[QUOTE=Mehmettk]Tek kat yeterli olur mu ? Ben ustun siyah olmasini istiyodum yesille daha guzel gozuktugu icin. Hagen atsam uste bi zarar veya faydasi olur mu. Maddiyat olarak sorun yok tam olarak ne onerirsiniz taban olarak ? Bi de misket gubre kullanmama gerek varmi? Basit bitkiler ekecegim gerci. İsik olacak fakag co2 icin biraz zaman ve bilgi lazim.
Tek kat yeterli olur mu ? Ben ustun siyah olmasini istiyodum yesille daha guzel gozuktugu icin. Hagen atsam uste bi zarar veya faydasi olur mu. Maddiyat olarak sorun yok tam olarak ne onerirsiniz taban olarak ? Bi de misket gubre kullanmama gerek varmi? Basit bitkiler ekecegim gerci. İsik olacak fakag co2 icin biraz zaman ve bilgi lazim. Dis filtre uygun olur mu bu tank icin ?
[/QUOTE]
Ben taban siyah olmasın diye okumuşum. O yüzden bej rengi dedim. Farklı renkleri var jblin bakabilirsin.
Taban İçin Kum Önerisi
[QUOTE=Mehmettk]Merhaba.
Yeni kuracagim akvaryum icin taban kum önerisi alacaktim. Bu konuda yeniyim be acemiyim. Alttan uste dogru.
Lav kirigi
Jbl aquabasis
Jbl monado
Bu konuda cok okuyorum vakit buldukca. Aslinda 3 kat yerine tek kat yapsam saglikli olur mu bitkili akvaryum icin. Fiyat konusunda skala genis. Saglam olsun 1 kere olsun mantigi ile yapmak istiyorum. Ve mumkunse siyah olmasini istiyorum. Tesekkurler simdiden..
Bu arada kuruluma yeni basliyorum. 60x40x40 lik bi tank aliyorum. Diger malzemeleride yavas yavas topluyorum. İsik ve co2 sistemi olacak. Eger onerilerde bulunursaniz kac kg ve kac mm koymam gerekir yazarsaniz sevinirim.[/QUOTE][QUOTE=Mehmettk]Merhaba.
Yeni kuracagim akvaryum icin taban kum önerisi alacaktim. Bu konuda yeniyim be acemiyim. Alttan uste dogru.
Lav kirigi
Jbl aquabasis
Jbl monado
Bu konuda cok okuyorum vakit buldukca. Aslinda 3 kat yerine tek kat yapsam saglikli olur mu bitkili akvaryum icin. Fiyat konusunda skala genis. Saglam olsun 1 kere olsun mantigi ile yapmak istiyorum. Ve mumkunse siyah olmasini istiyorum. Tesekkurler simdiden..
Bu arada kuruluma yeni basliyorum. 60x40x40 lik bi tank aliyorum. Diger malzemeleride yavas yavas topluyorum. İsik ve co2 sistemi olacak. Eger onerilerde bulunursaniz kac kg ve kac mm koymam gerekir yazarsaniz sevinirim.[/QUOTE]
Jbl bej rengi soil kumunu tek taban olarak kullan kafan rahat etsin yada tropicanın jbl sitesinde kalınlığı yazarak kumu ne kadar alman gerektiği hakkında bölümü var. Tropica tercih edersen aynı şekilde.
5-8 cm arası yeterlidir[EDIT]MaseSs,2021-03-16 19:36:53[/EDIT]
[QUOTE=Mehmettk]Merhaba.
Yeni kuracagim akvaryum icin taban kum önerisi alacaktim. Bu konuda yeniyim be acemiyim. Alttan uste dogru.
Lav kirigi
Jbl aquabasis
Jbl monado
Bu konuda cok okuyorum vakit buldukca. Aslinda 3 kat yerine tek kat yapsam saglikli olur mu bitkili akvaryum icin. Fiyat konusunda skala genis. Saglam olsun 1 kere olsun mantigi ile yapmak istiyorum. Ve mumkunse siyah olmasini istiyorum. Tesekkurler simdiden..
Bu arada kuruluma yeni basliyorum. 60x40x40 lik bi tank aliyorum. Diger malzemeleride yavas yavas topluyorum. İsik ve co2 sistemi olacak. Eger onerilerde bulunursaniz kac kg ve kac mm koymam gerekir yazarsaniz sevinirim.[/QUOTE][QUOTE=Mehmettk]Merhaba.
Yeni kuracagim akvaryum icin taban kum önerisi alacaktim. Bu konuda yeniyim be acemiyim. Alttan uste dogru.
Lav kirigi
Jbl aquabasis
Jbl monado
Bu konuda cok okuyorum vakit buldukca. Aslinda 3 kat yerine tek kat yapsam saglikli olur mu bitkili akvaryum icin. Fiyat konusunda skala genis. Saglam olsun 1 kere olsun mantigi ile yapmak istiyorum. Ve mumkunse siyah olmasini istiyorum. Tesekkurler simdiden..
Bu arada kuruluma yeni basliyorum. 60x40x40 lik bi tank aliyorum. Diger malzemeleride yavas yavas topluyorum. İsik ve co2 sistemi olacak. Eger onerilerde bulunursaniz kac kg ve kac mm koymam gerekir yazarsaniz sevinirim.[/QUOTE]
Jbl bej rengi soil kumunu tek taban olarak kullan kafan rahat etsin yada tropicanın jbl sitesinde kalınlığı yazarak kumu ne kadar alman gerektiği hakkında bölümü var. Tropica tercih edersen aynı şekilde.
5-8 cm arası yeterlidir[EDIT]MaseSs,2021-03-16 19:36:53[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Safkan Velifera Killicory, 22:49
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Sufisu, 22:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
KULLANICILAR
- 119 Online Kullanıcı, 65 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
Laetacara,
Urar,
lojistisyen,
ternapi,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
chucuk,
ProfMalawi,
Tnrfb,
TheDS,
darkaura,
mrah,
jamaisvus,
mustafatelli,
yeekim,
portre,
Sütçü,
nomercy,
EKAR,
ilterisdoğukan,
Balikcidede,
oktay42,
balta11,
Tolga8995,
enginm2000,
Serpent,
bysmokin,
gencaslann,
MelihB,
etiismail,
betta.ist,
-RBG-,
EvcilAl,
HaydarGul,
murtdmr,
HalilSefaa,
nazemert1,
Enes Bilgili,
Betul_,
kyhni SPb_iuEa,
1xbet app_ztSt,
Leo#[Owitipitdrnyjip,
oguzhanns,
osmandbnl,
Sufisu,
Mr. WingMan,
riderfish,
berat76,
Sungurr,
Mertkk,
akvarist10UR,
Onurgozoglu,
AquaShirmp,
burak1996,
Huzeyfe.ylc,
AquaVita,
Dexy12,
Flytheshrimp,
eackgzz,
jezey,
Akyol hobi,
oguzsel,
√olkaπ,
OKIRATLI,
SJess,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
