ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
enginm2000
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
115
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
10 Mayıs 2015 12:42
Son Ziyaret:
3 Saat 16 Dakika önce
Toplam Mesaj:
231 [0.06 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Engin MIHCIOGLU
Doğum Tarihi:
14 Ağustos 1976
Yaş:
49
İl:
Kocaeli
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
200lt
Moli,Plati,Endler,Kılıç,CAE,Cüce vatoz,Çöpçü, Elma, Kiraz Karides
Zeytin, Chrismas Moss, Elodea, Rotala Indica, Hemianthus Micra,Cabomba Carolinia,Java Fern
http://orbis.bangolu.com/leddriver/calculater.xhtml
SON 10 MESAJI
Adı Salyongozdan Nasıl Kurtuluruz
Neden kurtuluyorsunuz,
salyangozlar tankdaki çoğu şeyi söyler size, eğer aşırı çoğalıyorlarsa fazla yemleme yapıyorsunuz,
onlar olmasa suyunuz bozulacak, muhtemelen balıklarınız ölecekti yada farklı anormallikler yaşayacaktınız,
o size yardımcı olmaya çalışırken siz kurtulmaya çalışıyorsunuz,
yemlemeyi azaltın, gerekise bazı günler boş geçin, sayıları hiç de dediğiniz gibi artmayacak.
Postu açmadan küçük bir google araması yaparsanız şu güzel yazıyada ulaşabilirdiniz
https://www.akvaryum.com/Forum/adi_salyangoz_fayda_ve_zararlari_k575427.asp
9 yıl önce yazılmış, okumanızı tavsiye ederim.
Neden kurtuluyorsunuz,
salyangozlar tankdaki çoğu şeyi söyler size, eğer aşırı çoğalıyorlarsa fazla yemleme yapıyorsunuz,
onlar olmasa suyunuz bozulacak, muhtemelen balıklarınız ölecekti yada farklı anormallikler yaşayacaktınız,
o size yardımcı olmaya çalışırken siz kurtulmaya çalışıyorsunuz,
yemlemeyi azaltın, gerekise bazı günler boş geçin, sayıları hiç de dediğiniz gibi artmayacak.
Postu açmadan küçük bir google araması yaparsanız şu güzel yazıyada ulaşabilirdiniz
https://www.akvaryum.com/Forum/adi_salyangoz_fayda_ve_zararlari_k575427.asp
9 yıl önce yazılmış, okumanızı tavsiye ederim.
Nasıl 1500 Litrelik Akvaryum Kurabilirim?
En azından bakmak istediğiniz balığın isterlerini araştırmışsınız, çoğu insan onu bile yapmıyor, challenger bakıyor 100 litrede ,yazık
En azından bakmak istediğiniz balığın isterlerini araştırmışsınız, çoğu insan onu bile yapmıyor, challenger bakıyor 100 litrede ,yazık
Bu Nedir
çok doğru, ki faydalarından bir tanesi bu, daha bir sürüfaydası var, ölen bitkileri yemeleri, ölen sizin görmediğiniz canlıları yemeleri, su bozulursa tepede gezmeleri, tankın doktorları, aşırı yemlemenin etkilerini azaltmaları ve sayıca çoğalrak bunu göstermeleri, millet tankdan atar yada katil falan alır ölsünler die, bende tam tersine bulduğumu toplar tank'a atarım.
çok doğru, ki faydalarından bir tanesi bu, daha bir sürüfaydası var, ölen bitkileri yemeleri, ölen sizin görmediğiniz canlıları yemeleri, su bozulursa tepede gezmeleri, tankın doktorları, aşırı yemlemenin etkilerini azaltmaları ve sayıca çoğalrak bunu göstermeleri, millet tankdan atar yada katil falan alır ölsünler die, bende tam tersine bulduğumu toplar tank'a atarım.
Bitkili Tankda Led Kullanımı
Merhaba,
hesap doğru, ama seçtiğiniz satıcı yanlış:)
Çinden alabilirsiniz aynı parçaları, çok daha uyguna gelir, eğer çinden hiç almadım, almayıda bilmem derseniz, forumda satan insanlar var, Mustafa bey de satıyordur belki bilmiyorum, bende de her zaman ledler ve parçalar oluyor, istediklerinizden elimde olanlardan bende yardımcı olurum, en uygunu ama en uzun süreni direkt çinden almanız olur, tabi ne alacağınızı biliyorsanız.
Merhaba,
hesap doğru, ama seçtiğiniz satıcı yanlış:)
Çinden alabilirsiniz aynı parçaları, çok daha uyguna gelir, eğer çinden hiç almadım, almayıda bilmem derseniz, forumda satan insanlar var, Mustafa bey de satıyordur belki bilmiyorum, bende de her zaman ledler ve parçalar oluyor, istediklerinizden elimde olanlardan bende yardımcı olurum, en uygunu ama en uzun süreni direkt çinden almanız olur, tabi ne alacağınızı biliyorsanız.
Bitkili Tankda Led Kullanımı
Bu hacme göre led ve renk ayarı çok soruluyor, bende bayadır girmiyordum forum'a, tabi ilk baktığım Mustafa bey'in bu thread oldu:)
bana özelden de sormuş arkadaşlar, dediğim gibi geç girince çok sonra gördüm, aslında foruma eski sayfalarda bakan görebilir ama ben yine paylaşayım,
http://orbis.bangolu.com/leddriver/calculater.xhtml
bu adresten akvaryum litresini, bu litreye uygun led hesabını (0,3W üzerinden) ,
sağ taraftada kullanacağınız led adedini yazarsanız size dağılımı verecektir. en son bıraktığımda oranlar değişmedi ise hesap halen doğrudur:)
Bu hacme göre led ve renk ayarı çok soruluyor, bende bayadır girmiyordum forum'a, tabi ilk baktığım Mustafa bey'in bu thread oldu:)
bana özelden de sormuş arkadaşlar, dediğim gibi geç girince çok sonra gördüm, aslında foruma eski sayfalarda bakan görebilir ama ben yine paylaşayım,
http://orbis.bangolu.com/leddriver/calculater.xhtml
bu adresten akvaryum litresini, bu litreye uygun led hesabını (0,3W üzerinden) ,
sağ taraftada kullanacağınız led adedini yazarsanız size dağılımı verecektir. en son bıraktığımda oranlar değişmedi ise hesap halen doğrudur:)
Bitkili Tankda Led Kullanımı
Mustafa bey,
halen konuyu aktif olarak takip ediyorsunuz, tebrik ederim, bu forumda bu kadar istikrarlı başka birisi yoktur sanırım:)
Mustafa bey,
halen konuyu aktif olarak takip ediyorsunuz, tebrik ederim, bu forumda bu kadar istikrarlı başka birisi yoktur sanırım:)
Mayalı sistemle CO2 üretmek
[QUOTE=Kınayu]Selamlar Engin bey dediğiniz kadar gidermi mayalı sistem 2 ay baya uzun bir sürede [:?]
[:)][/QUOTE]
valla yalan yok:) daha önceleri silikondan yaptığım kapak kullanıyordum,1 ay zar zor gidiyordu, sonra çinden kapak sipariş ettim, kesinlikle sızma yok,süre 2 katını da geçti ışık geçirmemekle iyi yapmışsınız, yalnız maya çok geldi bana, tüm maddelerin fazlası zarar,yani ömrünü uzatmıyor, ilk sayfadaki oranları kullanıyorum maya hariç, ben 1,5 litreye en fazla 1,5 çay kaşığı koyuyorum ki 2 de sorun olmaz, ek olarak 2 yemek kaşığı süt ve limon suyu atıyorum, birde çay kaşığının ucuyla karbonat, o kadar,
cola şişesi 7 db ye kadar dayanır ve yapısı gereği gaz kaçırmaz, 5 litrelik pet nasıl bilmiyorum, umarım uzun süre dayanır.
[QUOTE=egebey18]
mayalı su karışmadı cok fazla co2 veridigimden ph citti derecede düştügü için [/QUOTE]
olabilir tabi mümkün, ph değerlerini ölçmüş mü idiniz?, ben 30 litrede deli gibi co2 basıyorum, dün ph 8 idi, bugun 6.99 olmuş, ki en fazla 6,5'a düşecek, o da bir anda olmadığı için balıklar/karidesler adapte oluyor, tabi ph'ın düşmesini kh da etkiler, yani suyun sertliği, suyunuz yumuşak ise ph daha dramatik düşer, ama sert suda az etki eder,
[QUOTE=Kınayu]Selamlar Engin bey dediğiniz kadar gidermi mayalı sistem 2 ay baya uzun bir sürede [:?]
[:)][/QUOTE]
valla yalan yok:) daha önceleri silikondan yaptığım kapak kullanıyordum,1 ay zar zor gidiyordu, sonra çinden kapak sipariş ettim, kesinlikle sızma yok,süre 2 katını da geçti ışık geçirmemekle iyi yapmışsınız, yalnız maya çok geldi bana, tüm maddelerin fazlası zarar,yani ömrünü uzatmıyor, ilk sayfadaki oranları kullanıyorum maya hariç, ben 1,5 litreye en fazla 1,5 çay kaşığı koyuyorum ki 2 de sorun olmaz, ek olarak 2 yemek kaşığı süt ve limon suyu atıyorum, birde çay kaşığının ucuyla karbonat, o kadar,
cola şişesi 7 db ye kadar dayanır ve yapısı gereği gaz kaçırmaz, 5 litrelik pet nasıl bilmiyorum, umarım uzun süre dayanır.
[QUOTE=egebey18]
mayalı su karışmadı cok fazla co2 veridigimden ph citti derecede düştügü için [/QUOTE]
olabilir tabi mümkün, ph değerlerini ölçmüş mü idiniz?, ben 30 litrede deli gibi co2 basıyorum, dün ph 8 idi, bugun 6.99 olmuş, ki en fazla 6,5'a düşecek, o da bir anda olmadığı için balıklar/karidesler adapte oluyor, tabi ph'ın düşmesini kh da etkiler, yani suyun sertliği, suyunuz yumuşak ise ph daha dramatik düşer, ama sert suda az etki eder,
Mayalı sistemle CO2 üretmek
[QUOTE=egebey18]Beyler 70 lt tankıma mayalı co2 verdim aksam sabaha balıklar neredeyse ölmek üzereyken gördüm hemen su değişimini yaptım ve çok şükür kurtardım difizör ile verdigimden dolayı co2 fazla gelip ph citti derece düşürdümü ? nedenleri ne olabilir.[/QUOTE]
suya mayalı su karışmıştır, dolayısıyle sudaki mantar oksijeni çok hızlı tüketir ve balıkları boğar, kullandığınız ölçüler nedir? ilk sayfada Onur bey'in yazdığı oranları aşmayınız, 2.5 litre kola şişesine 300gram yani 1,5 su bardağı şeker, ve en fazla 2 çay kaşığı maya, ben bu şekilde 2 ay belki fazlasında co2 üretiyorum, ancak kapağınız ve bağlantı aparatları gaz kaçırmadığına emin olunuz.[EDIT]enginm2000,2017-04-13 20:59:05[/EDIT]
[QUOTE=egebey18]Beyler 70 lt tankıma mayalı co2 verdim aksam sabaha balıklar neredeyse ölmek üzereyken gördüm hemen su değişimini yaptım ve çok şükür kurtardım difizör ile verdigimden dolayı co2 fazla gelip ph citti derece düşürdümü ? nedenleri ne olabilir.[/QUOTE]
suya mayalı su karışmıştır, dolayısıyle sudaki mantar oksijeni çok hızlı tüketir ve balıkları boğar, kullandığınız ölçüler nedir? ilk sayfada Onur bey'in yazdığı oranları aşmayınız, 2.5 litre kola şişesine 300gram yani 1,5 su bardağı şeker, ve en fazla 2 çay kaşığı maya, ben bu şekilde 2 ay belki fazlasında co2 üretiyorum, ancak kapağınız ve bağlantı aparatları gaz kaçırmadığına emin olunuz.[EDIT]enginm2000,2017-04-13 20:59:05[/EDIT]
Bitkili Tankda Led Kullanımı
[QUOTE=darkaura]Yeniden zemin tutmaya basladi. Bir iki budama sonrasi tam istedigim gibi olur.
[/QUOTE]
Mustafa bey,
bende sizin gibi yükselttim daha yeni, suya çok yakın olunca oksitleniyor ve ledler3-4 ayda biri gidiyordu, en son aklıma bu geldi, çok amatörce ve ilkel ama idare edin işte, etrafda dağınık kusura bakmayın:)
ama maşallah bu yükseklikten cuba fotosentez yapıyor resimde gözükmesede, bir tutam kadar var:)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174194/110320170026251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174194/110320170026281.jpg[/IMG]
[QUOTE=darkaura]Yeniden zemin tutmaya basladi. Bir iki budama sonrasi tam istedigim gibi olur.
[/QUOTE]
Mustafa bey,
bende sizin gibi yükselttim daha yeni, suya çok yakın olunca oksitleniyor ve ledler3-4 ayda biri gidiyordu, en son aklıma bu geldi, çok amatörce ve ilkel ama idare edin işte, etrafda dağınık kusura bakmayın:)
ama maşallah bu yükseklikten cuba fotosentez yapıyor resimde gözükmesede, bir tutam kadar var:)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174194/110320170026251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174194/110320170026281.jpg[/IMG]
Bitkili Tankda Led Kullanımı
[QUOTE=glnck34]Arkadaşlar mrb. 100*30*45 bitkili akvaryuma kaç watt power led kullanmalıyım. Elimde cool white, deep red, royal blue ve uv purple var.Bitkiler montecarlo, saz, anubias, cripto, gül ve ismini ve ışık ihtiyacını bilmediğim kırmızı bitkiler var. co2 tüp ve gübre de var. Standart litre başı 0,5 watt mı olmalı. (100 lt civarı dolu tankta)[/QUOTE]
Buyrun,
http://orbis.bangoonline.com/leddriver/calculater.xhtml?dswid=6341
[QUOTE=glnck34]Arkadaşlar mrb. 100*30*45 bitkili akvaryuma kaç watt power led kullanmalıyım. Elimde cool white, deep red, royal blue ve uv purple var.Bitkiler montecarlo, saz, anubias, cripto, gül ve ismini ve ışık ihtiyacını bilmediğim kırmızı bitkiler var. co2 tüp ve gübre de var. Standart litre başı 0,5 watt mı olmalı. (100 lt civarı dolu tankta)[/QUOTE]
Buyrun,
http://orbis.bangoonline.com/leddriver/calculater.xhtml?dswid=6341
SON MESAJLAR
- Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Betul_, 12:18
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Su Mercımeği (ücretsiz) aupqua 14:49
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 12:40
- 30x30x30 Full Clear Akvaryum Wolkan 12:12
- 50x30x30 Sumplı Akvaryumlar Wolkan 12:12
- Blodyy Mary Wolkan 12:12
- Metal Cımbız 30 Cm (maşa) MasterChiefHakan 11:42
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 11:17
- Christmass Moss emregungor 11:16
- Anubias emregungor 11:16
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:10
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:10
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:10
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 11:02
- Hb White Lepistes omererbas 10:32
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 10:32
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 10:11
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:53
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:53
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:51
- Cüce Kerevit Umt61 09:38
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 09:38
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:31
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:31
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:31
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:21
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:21
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:21
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 09:13
- Rasbora Arıyorum Miller 09:13
- Satılık Eheim Kafa Motoru BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 08:31
- L144 Blueice Dişiler hero14 08:29
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 07:31
- 2 Adet Blue Elektric Ramirezi Toplu Fiyat 500 Tl iSMaiL_1074 06:15
KULLANICILAR
- 96 Online Kullanıcı, 53 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
Cyber_Scout,
sina cen,
swordfishhhh,
Rafayel,
ternapi,
Hidro Dinamik,
fikret43,
Oozer3466,
altanilker,
exCaLiSTa,
enesayar,
pitsem,
Tatar10,
ngerekli,
Ozzgur,
SaviaSora,
benji,
yeekim,
aktugsedat,
yns325,
EKAR,
zen666,
ssener,
Piranhabull06,
by__cg,
ciways,
seltur,
bysmokin,
emregungor,
Öğretmen Ali,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
huseyincan,
HalilSefaa,
Caninenss,
Penci zorno,
ugurinann,
bawyerank,
osmandbnl,
Sufisu,
riderfish,
Ozzgurr,
Vaveyla80,
akvarist10UR,
EthernalFlow,
şansal,
Mithrandirr,
Flytheshrimp,
serhan16,
rexxter,
Corydoras.gram,
egedin,
Wolkan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
