ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
enginm2000
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
115
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
10 Mayıs 2015 12:42
Son Ziyaret:
3 Saat 35 Dakika önce
Toplam Mesaj:
231 [0.06 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Engin MIHCIOGLU
Doğum Tarihi:
14 Ağustos 1976
Yaş:
49
İl:
Kocaeli
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
200lt
Moli,Plati,Endler,Kılıç,CAE,Cüce vatoz,Çöpçü, Elma, Kiraz Karides
Zeytin, Chrismas Moss, Elodea, Rotala Indica, Hemianthus Micra,Cabomba Carolinia,Java Fern
http://orbis.bangolu.com/leddriver/calculater.xhtml
SON 10 MESAJI
Adı Salyongozdan Nasıl Kurtuluruz
Neden kurtuluyorsunuz,
salyangozlar tankdaki çoğu şeyi söyler size, eğer aşırı çoğalıyorlarsa fazla yemleme yapıyorsunuz,
onlar olmasa suyunuz bozulacak, muhtemelen balıklarınız ölecekti yada farklı anormallikler yaşayacaktınız,
o size yardımcı olmaya çalışırken siz kurtulmaya çalışıyorsunuz,
yemlemeyi azaltın, gerekise bazı günler boş geçin, sayıları hiç de dediğiniz gibi artmayacak.
Postu açmadan küçük bir google araması yaparsanız şu güzel yazıyada ulaşabilirdiniz
https://www.akvaryum.com/Forum/adi_salyangoz_fayda_ve_zararlari_k575427.asp
9 yıl önce yazılmış, okumanızı tavsiye ederim.
Neden kurtuluyorsunuz,
salyangozlar tankdaki çoğu şeyi söyler size, eğer aşırı çoğalıyorlarsa fazla yemleme yapıyorsunuz,
onlar olmasa suyunuz bozulacak, muhtemelen balıklarınız ölecekti yada farklı anormallikler yaşayacaktınız,
o size yardımcı olmaya çalışırken siz kurtulmaya çalışıyorsunuz,
yemlemeyi azaltın, gerekise bazı günler boş geçin, sayıları hiç de dediğiniz gibi artmayacak.
Postu açmadan küçük bir google araması yaparsanız şu güzel yazıyada ulaşabilirdiniz
https://www.akvaryum.com/Forum/adi_salyangoz_fayda_ve_zararlari_k575427.asp
9 yıl önce yazılmış, okumanızı tavsiye ederim.
Nasıl 1500 Litrelik Akvaryum Kurabilirim?
En azından bakmak istediğiniz balığın isterlerini araştırmışsınız, çoğu insan onu bile yapmıyor, challenger bakıyor 100 litrede ,yazık
En azından bakmak istediğiniz balığın isterlerini araştırmışsınız, çoğu insan onu bile yapmıyor, challenger bakıyor 100 litrede ,yazık
Bu Nedir
çok doğru, ki faydalarından bir tanesi bu, daha bir sürüfaydası var, ölen bitkileri yemeleri, ölen sizin görmediğiniz canlıları yemeleri, su bozulursa tepede gezmeleri, tankın doktorları, aşırı yemlemenin etkilerini azaltmaları ve sayıca çoğalrak bunu göstermeleri, millet tankdan atar yada katil falan alır ölsünler die, bende tam tersine bulduğumu toplar tank'a atarım.
çok doğru, ki faydalarından bir tanesi bu, daha bir sürüfaydası var, ölen bitkileri yemeleri, ölen sizin görmediğiniz canlıları yemeleri, su bozulursa tepede gezmeleri, tankın doktorları, aşırı yemlemenin etkilerini azaltmaları ve sayıca çoğalrak bunu göstermeleri, millet tankdan atar yada katil falan alır ölsünler die, bende tam tersine bulduğumu toplar tank'a atarım.
Bitkili Tankda Led Kullanımı
Merhaba,
hesap doğru, ama seçtiğiniz satıcı yanlış:)
Çinden alabilirsiniz aynı parçaları, çok daha uyguna gelir, eğer çinden hiç almadım, almayıda bilmem derseniz, forumda satan insanlar var, Mustafa bey de satıyordur belki bilmiyorum, bende de her zaman ledler ve parçalar oluyor, istediklerinizden elimde olanlardan bende yardımcı olurum, en uygunu ama en uzun süreni direkt çinden almanız olur, tabi ne alacağınızı biliyorsanız.
Merhaba,
hesap doğru, ama seçtiğiniz satıcı yanlış:)
Çinden alabilirsiniz aynı parçaları, çok daha uyguna gelir, eğer çinden hiç almadım, almayıda bilmem derseniz, forumda satan insanlar var, Mustafa bey de satıyordur belki bilmiyorum, bende de her zaman ledler ve parçalar oluyor, istediklerinizden elimde olanlardan bende yardımcı olurum, en uygunu ama en uzun süreni direkt çinden almanız olur, tabi ne alacağınızı biliyorsanız.
Bitkili Tankda Led Kullanımı
Bu hacme göre led ve renk ayarı çok soruluyor, bende bayadır girmiyordum forum'a, tabi ilk baktığım Mustafa bey'in bu thread oldu:)
bana özelden de sormuş arkadaşlar, dediğim gibi geç girince çok sonra gördüm, aslında foruma eski sayfalarda bakan görebilir ama ben yine paylaşayım,
http://orbis.bangolu.com/leddriver/calculater.xhtml
bu adresten akvaryum litresini, bu litreye uygun led hesabını (0,3W üzerinden) ,
sağ taraftada kullanacağınız led adedini yazarsanız size dağılımı verecektir. en son bıraktığımda oranlar değişmedi ise hesap halen doğrudur:)
Bu hacme göre led ve renk ayarı çok soruluyor, bende bayadır girmiyordum forum'a, tabi ilk baktığım Mustafa bey'in bu thread oldu:)
bana özelden de sormuş arkadaşlar, dediğim gibi geç girince çok sonra gördüm, aslında foruma eski sayfalarda bakan görebilir ama ben yine paylaşayım,
http://orbis.bangolu.com/leddriver/calculater.xhtml
bu adresten akvaryum litresini, bu litreye uygun led hesabını (0,3W üzerinden) ,
sağ taraftada kullanacağınız led adedini yazarsanız size dağılımı verecektir. en son bıraktığımda oranlar değişmedi ise hesap halen doğrudur:)
Bitkili Tankda Led Kullanımı
Mustafa bey,
halen konuyu aktif olarak takip ediyorsunuz, tebrik ederim, bu forumda bu kadar istikrarlı başka birisi yoktur sanırım:)
Mustafa bey,
halen konuyu aktif olarak takip ediyorsunuz, tebrik ederim, bu forumda bu kadar istikrarlı başka birisi yoktur sanırım:)
Mayalı sistemle CO2 üretmek
[QUOTE=Kınayu]Selamlar Engin bey dediğiniz kadar gidermi mayalı sistem 2 ay baya uzun bir sürede [:?]
[:)][/QUOTE]
valla yalan yok:) daha önceleri silikondan yaptığım kapak kullanıyordum,1 ay zar zor gidiyordu, sonra çinden kapak sipariş ettim, kesinlikle sızma yok,süre 2 katını da geçti ışık geçirmemekle iyi yapmışsınız, yalnız maya çok geldi bana, tüm maddelerin fazlası zarar,yani ömrünü uzatmıyor, ilk sayfadaki oranları kullanıyorum maya hariç, ben 1,5 litreye en fazla 1,5 çay kaşığı koyuyorum ki 2 de sorun olmaz, ek olarak 2 yemek kaşığı süt ve limon suyu atıyorum, birde çay kaşığının ucuyla karbonat, o kadar,
cola şişesi 7 db ye kadar dayanır ve yapısı gereği gaz kaçırmaz, 5 litrelik pet nasıl bilmiyorum, umarım uzun süre dayanır.
[QUOTE=egebey18]
mayalı su karışmadı cok fazla co2 veridigimden ph citti derecede düştügü için [/QUOTE]
olabilir tabi mümkün, ph değerlerini ölçmüş mü idiniz?, ben 30 litrede deli gibi co2 basıyorum, dün ph 8 idi, bugun 6.99 olmuş, ki en fazla 6,5'a düşecek, o da bir anda olmadığı için balıklar/karidesler adapte oluyor, tabi ph'ın düşmesini kh da etkiler, yani suyun sertliği, suyunuz yumuşak ise ph daha dramatik düşer, ama sert suda az etki eder,
[QUOTE=Kınayu]Selamlar Engin bey dediğiniz kadar gidermi mayalı sistem 2 ay baya uzun bir sürede [:?]
[:)][/QUOTE]
valla yalan yok:) daha önceleri silikondan yaptığım kapak kullanıyordum,1 ay zar zor gidiyordu, sonra çinden kapak sipariş ettim, kesinlikle sızma yok,süre 2 katını da geçti ışık geçirmemekle iyi yapmışsınız, yalnız maya çok geldi bana, tüm maddelerin fazlası zarar,yani ömrünü uzatmıyor, ilk sayfadaki oranları kullanıyorum maya hariç, ben 1,5 litreye en fazla 1,5 çay kaşığı koyuyorum ki 2 de sorun olmaz, ek olarak 2 yemek kaşığı süt ve limon suyu atıyorum, birde çay kaşığının ucuyla karbonat, o kadar,
cola şişesi 7 db ye kadar dayanır ve yapısı gereği gaz kaçırmaz, 5 litrelik pet nasıl bilmiyorum, umarım uzun süre dayanır.
[QUOTE=egebey18]
mayalı su karışmadı cok fazla co2 veridigimden ph citti derecede düştügü için [/QUOTE]
olabilir tabi mümkün, ph değerlerini ölçmüş mü idiniz?, ben 30 litrede deli gibi co2 basıyorum, dün ph 8 idi, bugun 6.99 olmuş, ki en fazla 6,5'a düşecek, o da bir anda olmadığı için balıklar/karidesler adapte oluyor, tabi ph'ın düşmesini kh da etkiler, yani suyun sertliği, suyunuz yumuşak ise ph daha dramatik düşer, ama sert suda az etki eder,
Mayalı sistemle CO2 üretmek
[QUOTE=egebey18]Beyler 70 lt tankıma mayalı co2 verdim aksam sabaha balıklar neredeyse ölmek üzereyken gördüm hemen su değişimini yaptım ve çok şükür kurtardım difizör ile verdigimden dolayı co2 fazla gelip ph citti derece düşürdümü ? nedenleri ne olabilir.[/QUOTE]
suya mayalı su karışmıştır, dolayısıyle sudaki mantar oksijeni çok hızlı tüketir ve balıkları boğar, kullandığınız ölçüler nedir? ilk sayfada Onur bey'in yazdığı oranları aşmayınız, 2.5 litre kola şişesine 300gram yani 1,5 su bardağı şeker, ve en fazla 2 çay kaşığı maya, ben bu şekilde 2 ay belki fazlasında co2 üretiyorum, ancak kapağınız ve bağlantı aparatları gaz kaçırmadığına emin olunuz.[EDIT]enginm2000,2017-04-13 20:59:05[/EDIT]
[QUOTE=egebey18]Beyler 70 lt tankıma mayalı co2 verdim aksam sabaha balıklar neredeyse ölmek üzereyken gördüm hemen su değişimini yaptım ve çok şükür kurtardım difizör ile verdigimden dolayı co2 fazla gelip ph citti derece düşürdümü ? nedenleri ne olabilir.[/QUOTE]
suya mayalı su karışmıştır, dolayısıyle sudaki mantar oksijeni çok hızlı tüketir ve balıkları boğar, kullandığınız ölçüler nedir? ilk sayfada Onur bey'in yazdığı oranları aşmayınız, 2.5 litre kola şişesine 300gram yani 1,5 su bardağı şeker, ve en fazla 2 çay kaşığı maya, ben bu şekilde 2 ay belki fazlasında co2 üretiyorum, ancak kapağınız ve bağlantı aparatları gaz kaçırmadığına emin olunuz.[EDIT]enginm2000,2017-04-13 20:59:05[/EDIT]
Bitkili Tankda Led Kullanımı
[QUOTE=darkaura]Yeniden zemin tutmaya basladi. Bir iki budama sonrasi tam istedigim gibi olur.
[/QUOTE]
Mustafa bey,
bende sizin gibi yükselttim daha yeni, suya çok yakın olunca oksitleniyor ve ledler3-4 ayda biri gidiyordu, en son aklıma bu geldi, çok amatörce ve ilkel ama idare edin işte, etrafda dağınık kusura bakmayın:)
ama maşallah bu yükseklikten cuba fotosentez yapıyor resimde gözükmesede, bir tutam kadar var:)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174194/110320170026251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174194/110320170026281.jpg[/IMG]
[QUOTE=darkaura]Yeniden zemin tutmaya basladi. Bir iki budama sonrasi tam istedigim gibi olur.
[/QUOTE]
Mustafa bey,
bende sizin gibi yükselttim daha yeni, suya çok yakın olunca oksitleniyor ve ledler3-4 ayda biri gidiyordu, en son aklıma bu geldi, çok amatörce ve ilkel ama idare edin işte, etrafda dağınık kusura bakmayın:)
ama maşallah bu yükseklikten cuba fotosentez yapıyor resimde gözükmesede, bir tutam kadar var:)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174194/110320170026251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174194/110320170026281.jpg[/IMG]
Bitkili Tankda Led Kullanımı
[QUOTE=glnck34]Arkadaşlar mrb. 100*30*45 bitkili akvaryuma kaç watt power led kullanmalıyım. Elimde cool white, deep red, royal blue ve uv purple var.Bitkiler montecarlo, saz, anubias, cripto, gül ve ismini ve ışık ihtiyacını bilmediğim kırmızı bitkiler var. co2 tüp ve gübre de var. Standart litre başı 0,5 watt mı olmalı. (100 lt civarı dolu tankta)[/QUOTE]
Buyrun,
http://orbis.bangoonline.com/leddriver/calculater.xhtml?dswid=6341
[QUOTE=glnck34]Arkadaşlar mrb. 100*30*45 bitkili akvaryuma kaç watt power led kullanmalıyım. Elimde cool white, deep red, royal blue ve uv purple var.Bitkiler montecarlo, saz, anubias, cripto, gül ve ismini ve ışık ihtiyacını bilmediğim kırmızı bitkiler var. co2 tüp ve gübre de var. Standart litre başı 0,5 watt mı olmalı. (100 lt civarı dolu tankta)[/QUOTE]
Buyrun,
http://orbis.bangoonline.com/leddriver/calculater.xhtml?dswid=6341
SON MESAJLAR
- Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 17:46
Akvaryum Tanıtımı - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Japonum Hasta ahmetfiratozkaya, 23:10
Sazansıgiller - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mrmustang, 21:28
Canlı Doğuranlar - Kuracağım Bitkili Tank İçin Öneri MehmetEgemen, 20:14
Yeni Üye Forumu - Demasoni İçin Nasıl Bir Yavruluk Almalıyım? Oozer3466, 19:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Tuzlu Su Kurulumu Tortuga7, 18:45
Deniz Canlıları ve Akvaryumları Tanıtımı - Hi-tech Akvaryum Tür Tavsiyesi Oozer3466, 15:11
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam Oozer3466, 13:54
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 09:13
- Rasbora Arıyorum Miller 09:13
- Satılık Eheim Kafa Motoru BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 08:31
- L144 Blueice Dişiler hero14 08:29
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 07:31
- 2 Adet Blue Elektric Ramirezi Toplu Fiyat 500 Tl iSMaiL_1074 06:15
- Ista 3in1 Mayalı Sisteme Uygun Co2 Difüzör iSMaiL_1074 06:15
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 01:30
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 01:30
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:20
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:20
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 00:17
- Bitki Çeşitleri emreemin 00:17
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 00:17
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 00:17
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 23:52
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 23:52
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 23:52
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 23:52
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 23:52
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:38
- Afra Coube AlisBaba 22:17
- Electric Blue Acara AlisBaba 22:17
- High-tech Bitki Çeşitleri BuRAK 21:56
- Jbl E901 Dış Filtre yusuf-konca 21:26
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 20:33
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 20:29
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 20:29
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 20:29
- Taşınıyorum Acil, Hobiye Ara ahmet22 19:37
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:29
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:29
- Antuta Çift Akvarist Hoca 16:44
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 16:41
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 16:41
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 16:41
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 15:58
- Atman 3338 Dış Filtre 3 Sepetli emree06 15:17
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 15:02
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 15:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 14:42
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 13:52
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 13:52
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 13:52
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:42
- Medaka Yetiştirme Seti 5'lik-10'luk ternapi 13:21
KULLANICILAR
- 51 Online Kullanıcı, 28 Üye
Online Kullanıcılar
zekigonlum,
sina cen,
altanilker,
Maydogan,
esatterdogann,
yeekim,
hero14,
EKAR,
ciways,
t.korkmaz,
sms1017,
senol74,
bysmokin,
Öğretmen Ali,
BilalM.,
Kemal eyilik,
Mikelenjelo,
melbet_mfet,
MCY4,
osmandbnl,
Sercan.,
DigitalPen,
mustafa7042,
Erdinc.B,
Yusaucar,
akvarist10UR,
Flytheshrimp,
sakal34,
Aguamentist,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
