ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
SydeFQ
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
5
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
10 Ağustos 2020 16:05
Son Ziyaret:
31 Mayıs 2022 16:32
Toplam Mesaj:
33 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
KKTC
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Dıy Co2 Verimi (250lt)
[QUOTE=Agnetuta]
Yangın tüpü, içinde co2 olan bir tüpse olur tabiki ama klasik tüpler kulllanıma uygun değil. Çekme Eksiz tüp olması gerekiyor. Uygun olmayan tüpün patlama riski bulunur.
Bu arada dıy sistem kullanıyorum, kendi yapımım 20 gün civarı gidiyor. Akvaryum 150lt civarı indikatör yeşilden hiç şaşmıyor. Dıy sistemde hazır sistemler daha stabil oluyor kendiniz yapacaksınız gaz kaçaklarına engel olmalısınız aksı taktirde, arkadaşın dediği gibi 4,5 güne gazınız tükenir. [/QUOTE]
150 litre için saniyede kaç damla veriyorsunuz?
[QUOTE=Agnetuta]
Yangın tüpü, içinde co2 olan bir tüpse olur tabiki ama klasik tüpler kulllanıma uygun değil. Çekme Eksiz tüp olması gerekiyor. Uygun olmayan tüpün patlama riski bulunur.
Bu arada dıy sistem kullanıyorum, kendi yapımım 20 gün civarı gidiyor. Akvaryum 150lt civarı indikatör yeşilden hiç şaşmıyor. Dıy sistemde hazır sistemler daha stabil oluyor kendiniz yapacaksınız gaz kaçaklarına engel olmalısınız aksı taktirde, arkadaşın dediği gibi 4,5 güne gazınız tükenir. [/QUOTE]
150 litre için saniyede kaç damla veriyorsunuz?
Akvaryum Camı Yandan Yapıştırma
[QUOTE=Kınayu]Selamlar ,
Bu gibi durumlar için maskeleme bandı kullanıyoruz kağıt bant hiç bir yere bulaşmıyor .
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/01.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/11.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/07.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/12.jpg[/IMG]
Ayrıca bu işlemler Silikon kurumaya yüz tutunca hemen ivedilikle yapılır. Kuruduktan sonrada o kısımlar tiftik tiftik kalır silikon büzüşme yapar .
Daha sonra silikon çekilip tüm düzenleme düzeltmeler yapılır daha sonrasında kağıt bantlar alınır ip gibi yapılmış çizgiler köşeler görüntü silikon yüzeyleri elde edilir ondan sonra az burasını çekeyim yok şurasını düzelteyim yaparsanız tam bir fiyasko olur [:(]
Kağıt maskeleme bantların amacı sağa sola bulaşmayı önlemek ve düzgün pürüzsüz ip gibi köşeler yüzeyler sağlamak Silikon tam donduktan sonra bunu sağlayamayız elde edemeyiz bantları alınca üzerindeki silikon kağıt banda yapış mamasından silikonların istenmeyen fazlalıkları orada kalır bantla gelmez silikon tam kurumaya yüz tutarken veya yeniyken kağıt bant üzerine gelmiş bulaşmış silikonları diğer orada kalması gereken kısımdan ayırıp alabiliriz .[/QUOTE]
Şimdi bantlar silikon kurumadan hemen mi çıkarılıyor?
[QUOTE=Kınayu]Selamlar ,
Bu gibi durumlar için maskeleme bandı kullanıyoruz kağıt bant hiç bir yere bulaşmıyor .
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/01.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/11.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/07.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/12.jpg[/IMG]
Ayrıca bu işlemler Silikon kurumaya yüz tutunca hemen ivedilikle yapılır. Kuruduktan sonrada o kısımlar tiftik tiftik kalır silikon büzüşme yapar .
Daha sonra silikon çekilip tüm düzenleme düzeltmeler yapılır daha sonrasında kağıt bantlar alınır ip gibi yapılmış çizgiler köşeler görüntü silikon yüzeyleri elde edilir ondan sonra az burasını çekeyim yok şurasını düzelteyim yaparsanız tam bir fiyasko olur [:(]
Kağıt maskeleme bantların amacı sağa sola bulaşmayı önlemek ve düzgün pürüzsüz ip gibi köşeler yüzeyler sağlamak Silikon tam donduktan sonra bunu sağlayamayız elde edemeyiz bantları alınca üzerindeki silikon kağıt banda yapış mamasından silikonların istenmeyen fazlalıkları orada kalır bantla gelmez silikon tam kurumaya yüz tutarken veya yeniyken kağıt bant üzerine gelmiş bulaşmış silikonları diğer orada kalması gereken kısımdan ayırıp alabiliriz .[/QUOTE]
Şimdi bantlar silikon kurumadan hemen mi çıkarılıyor?
Akvaryum Camı Yandan Yapıştırma
[QUOTE=erkanmazici]Yapmayı düşündüğünüz model sağlıklı olmaz. Bu konuda tercih yapma hakkınız yok aslında. Dikey olarak yerleştirilen camlar, taban camının üzerine yapıştırılmalıdır. Yapmayı düşündüğünüz modelde, tabanda silikon alanlar yer alacak. Su doldurulduğunda silikonda esneme olmaktadır. Böyle olduğunda, tabanda kopmaya müsait zayıf alanlar oluşur. Bu en iyi ihtimalle sızdırma olacaktır, akvaryum komple patlayabilir. Sitede gösterilen modeli uygulamanızı tavsiye ederim.[/QUOTE]
Teşekkür ederim, genelde yapıştırma sürecinde silikon her yere bulaşıyor veya temiz bir görüntü sağlamıyor. Temiz bir yapıştırma için ne önerirsiniz?. Bir de bant yapıştırıldığında silikonlar kuruduktan sonra mı çıkarılmalı yoksa kurumadan önce mi?
[QUOTE=erkanmazici]Yapmayı düşündüğünüz model sağlıklı olmaz. Bu konuda tercih yapma hakkınız yok aslında. Dikey olarak yerleştirilen camlar, taban camının üzerine yapıştırılmalıdır. Yapmayı düşündüğünüz modelde, tabanda silikon alanlar yer alacak. Su doldurulduğunda silikonda esneme olmaktadır. Böyle olduğunda, tabanda kopmaya müsait zayıf alanlar oluşur. Bu en iyi ihtimalle sızdırma olacaktır, akvaryum komple patlayabilir. Sitede gösterilen modeli uygulamanızı tavsiye ederim.[/QUOTE]
Teşekkür ederim, genelde yapıştırma sürecinde silikon her yere bulaşıyor veya temiz bir görüntü sağlamıyor. Temiz bir yapıştırma için ne önerirsiniz?. Bir de bant yapıştırıldığında silikonlar kuruduktan sonra mı çıkarılmalı yoksa kurumadan önce mi?
Akvaryum Camı Yandan Yapıştırma
Merhabalar,
88x38x40h boyutlarında cam kestirmeyi düşünüyorum fakat sitedeki hesaplama tabanın üstünden yapıştırmak için sanırım hesaplanmış. Ben yandan yapıştırmak istiyorum. Bu durumda hesaplamalarım nasıl yapılmalı?
[IMG]https://i.hizliresim.com/m4j0s15.png[/IMG]
Merhabalar,
88x38x40h boyutlarında cam kestirmeyi düşünüyorum fakat sitedeki hesaplama tabanın üstünden yapıştırmak için sanırım hesaplanmış. Ben yandan yapıştırmak istiyorum. Bu durumda hesaplamalarım nasıl yapılmalı?
[IMG]https://i.hizliresim.com/m4j0s15.png[/IMG]
Moss Sarma
[QUOTE=İlsiuon]Merhabalar, plastik sinekliğe moss sarabilirmiyiz? Hem daha halı gibi durur hemde plastik bi zarari olmaz.[/QUOTE]
Kendim şahsen kullanıyorum bir sıkıntı çıkarmadı şu ana kadar. Youtube'ta videosu var hatta buraya bırakayım, benim akvaryumumdan dolayı ilk zamanlar çok gelişim göstermedi fakat son bir haftadır gözle görünür gelişme var.
[VID]https://youtu.be/EY_aAvpxmd4[/VID]
[QUOTE=İlsiuon]Merhabalar, plastik sinekliğe moss sarabilirmiyiz? Hem daha halı gibi durur hemde plastik bi zarari olmaz.[/QUOTE]
Kendim şahsen kullanıyorum bir sıkıntı çıkarmadı şu ana kadar. Youtube'ta videosu var hatta buraya bırakayım, benim akvaryumumdan dolayı ilk zamanlar çok gelişim göstermedi fakat son bir haftadır gözle görünür gelişme var.
[VID]https://youtu.be/EY_aAvpxmd4[/VID]
Bu Masa 250lt Kaldırır Mı?
[QUOTE=brigantes]5e 10 kereste alıp kendiniz masa yapabilirsiniz, ömürlük oluyor. [/QUOTE]
Yapabilecek zamanim yok zaten burada 4x4 kerestenin 4m fiyatı 60tl kurtarmıyor. Yukarıda attığım dolap kaldırırsa onu alacağım
[QUOTE=brigantes]5e 10 kereste alıp kendiniz masa yapabilirsiniz, ömürlük oluyor. [/QUOTE]
Yapabilecek zamanim yok zaten burada 4x4 kerestenin 4m fiyatı 60tl kurtarmıyor. Yukarıda attığım dolap kaldırırsa onu alacağım
Dıy Co2 Verimi (250lt)
[QUOTE=brigantes]Savunanlar olacaktır muhtemelen ama bana kalırsa beş para etmeyen bir sistem. 2 3 günde bitiyor taş çatlasın bir haftada, o da aşırı az verirseniz . Mayalı bile onun yanında daha iyi. Tabi en iyi ve rahatı tüp hele o hacimde başka bişeyle uğraşmayın bence. [/QUOTE]
Bir sorum daha olacak, elimde yangın tüpü var, yangın tüpünden co2 tüpü olur mu
[QUOTE=brigantes]Savunanlar olacaktır muhtemelen ama bana kalırsa beş para etmeyen bir sistem. 2 3 günde bitiyor taş çatlasın bir haftada, o da aşırı az verirseniz . Mayalı bile onun yanında daha iyi. Tabi en iyi ve rahatı tüp hele o hacimde başka bişeyle uğraşmayın bence. [/QUOTE]
Bir sorum daha olacak, elimde yangın tüpü var, yangın tüpünden co2 tüpü olur mu
Dıy Co2 Verimi (250lt)
Merhaba bir konu kafama takıldı size danışmak istedim. Biliniyor ki DIY CO2 sistemleri var karbonat ve limon tuzu ile yapılan, ben bunun 250lt akvaryum için ne kadar verimli olacağını merak ediyorum ve bu sistem istikrarlı bir sistem mi? Yani mayalı gibi dalgalanmalar yaratır mı ve sorun çıkarır mı
Merhaba bir konu kafama takıldı size danışmak istedim. Biliniyor ki DIY CO2 sistemleri var karbonat ve limon tuzu ile yapılan, ben bunun 250lt akvaryum için ne kadar verimli olacağını merak ediyorum ve bu sistem istikrarlı bir sistem mi? Yani mayalı gibi dalgalanmalar yaratır mı ve sorun çıkarır mı
Bu Masa 250lt Kaldırır Mı?
[QUOTE=Mert3eki]Köpük tahtalar kırılırsa düşüşü yumuşatır ve evet tahtanın üstüne tahta koyarsanız daha sağlam olur ancak çok kalın olmasın ağırlık dayanmaya bilr bacaklar sallana bilir ve o dediğim köşeliği kullanın çok sağlam olur aykalr sağlanmaz ve üste bir tahta gerekmez ama o boşluklar kapatılmalı[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim bir de bu kaldırır mi?
[IMG]https://i.hizliresim.com/88wa0h7.jpg[/IMG][EDIT]SydeFQ,2021-07-20 15:35:23[/EDIT]
Ona göre alacağım bunu
[QUOTE=Mert3eki]Köpük tahtalar kırılırsa düşüşü yumuşatır ve evet tahtanın üstüne tahta koyarsanız daha sağlam olur ancak çok kalın olmasın ağırlık dayanmaya bilr bacaklar sallana bilir ve o dediğim köşeliği kullanın çok sağlam olur aykalr sağlanmaz ve üste bir tahta gerekmez ama o boşluklar kapatılmalı[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim bir de bu kaldırır mi?
[IMG]https://i.hizliresim.com/88wa0h7.jpg[/IMG][EDIT]SydeFQ,2021-07-20 15:35:23[/EDIT]
Ona göre alacağım bunu
Bu Masa 250lt Kaldırır Mı?
[QUOTE=Mert3eki]Kaldırmaz gibi duruyor yapabileceğiniz kenar boşlukların sağlam ahşap plaka (mdf felan) takmanız be masanın üstüne bir tahta plaka daha koymanız o zaman daha sağlam olur ama o akvaryum dışında hiçbir eşya koymayın masaya bide tahtaları kesişim yerlerine birleştirici köşeler var şimdi isimlerini hatırlayamadım onu takın çok daha sağlam olur bütçeniz olunca daha kaliteli bir masa alırsınız. İyi hobiler. [/QUOTE]
Dolabın üstündeki tahta zaten ekstra onun üstüne de mi koyayım bir tane daha? Ayrıca altına köpük koysam ne kadar etkisi olur?
[QUOTE=Mert3eki]Kaldırmaz gibi duruyor yapabileceğiniz kenar boşlukların sağlam ahşap plaka (mdf felan) takmanız be masanın üstüne bir tahta plaka daha koymanız o zaman daha sağlam olur ama o akvaryum dışında hiçbir eşya koymayın masaya bide tahtaları kesişim yerlerine birleştirici köşeler var şimdi isimlerini hatırlayamadım onu takın çok daha sağlam olur bütçeniz olunca daha kaliteli bir masa alırsınız. İyi hobiler. [/QUOTE]
Dolabın üstündeki tahta zaten ekstra onun üstüne de mi koyayım bir tane daha? Ayrıca altına köpük koysam ne kadar etkisi olur?
SON MESAJLAR
- Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Betul_, 12:18
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 12:40
- 30x30x30 Full Clear Akvaryum Wolkan 12:12
- 50x30x30 Sumplı Akvaryumlar Wolkan 12:12
- Blodyy Mary Wolkan 12:12
- Metal Cımbız 30 Cm (maşa) MasterChiefHakan 11:42
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 11:17
- Christmass Moss emregungor 11:16
- Anubias emregungor 11:16
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:10
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:10
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:10
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 11:02
- Hb White Lepistes omererbas 10:32
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 10:32
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 10:11
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:53
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:53
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:51
- Cüce Kerevit Umt61 09:38
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 09:38
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:31
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:31
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:31
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:21
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:21
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:21
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 09:13
KULLANICILAR
- 113 Online Kullanıcı, 61 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
sina cen,
Laetacara,
HarunYILDIRIM,
mutlubaba,
ternapi,
Hidro Dinamik,
ootkn,
fikret43,
Oozer3466,
altanilker,
Tatar10,
arwenist,
Ozzgur,
mrah,
yeekim,
ahmetfiratozkaya,
ogurcay,
hanlarinhani,
Formicasmind,
ALTEMUR,
EKAR,
zen666,
ssener,
Leonthe pro,
harun reşit,
ilterisdoğukan,
by__cg,
ciways,
balta11,
TurX,
bysmokin,
fetocan,
Kınayu,
HalilSefaa,
Goldfish2000,
BilalM.,
Ylmzuslu,
Emirrw21,
NightWist,
osmandbnl,
BASARSURMEGOZ,
SoniG,
riderfish,
kocoglu,
Huseyinkprl,
fatihgurhan,
akvarist10UR,
Can78,
ali özer,
Mithrandirr,
Flytheshrimp,
serhan16,
Bora Bey,
reprise,
sulox,
Hkncan,
egedin,
Wolkan,
Kaangzkr,
aranjman,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
