ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
rahmibulut
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
20 Mayıs 2020 17:42
Son Ziyaret:
13 Ağustos 2020 00:46
Toplam Mesaj:
6 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Rahmi bulut
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
230 Uzunluk 60 yükseklik 70 derinlik
Tropeus maswa - Albino Kipili
SON 6 MESAJI
Dalga Motoru Tavsiye
Arkadaşlar merhaba
230x60x70 ebatlarda 1000lt Yandan sump lü akvaryumumuz mevcut kafa motoru ehaim 3000 var bu akvaryuma bir dalga motoru ihtiyacımız oldu sessiz ve tüketimi az ve yeterli gelecek model ne olduğunu bilmiyorum önerilerinizi bekliyorum teşekkürler iyi hobiler
Arkadaşlar merhaba
230x60x70 ebatlarda 1000lt Yandan sump lü akvaryumumuz mevcut kafa motoru ehaim 3000 var bu akvaryuma bir dalga motoru ihtiyacımız oldu sessiz ve tüketimi az ve yeterli gelecek model ne olduğunu bilmiyorum önerilerinizi bekliyorum teşekkürler iyi hobiler
Kafa Motoru İçin Tavsiye.
[QUOTE=nejalt]Merhaba,
Şimdiden geçmiş olsun.
O büyüklükteki bir akvaryum için akvaryumcunuz size alt sump lı bir sistem vermeliydi veya önermeliydi size doğru olanın bu olduğu konusunda ısrar etmeliydi.
220x55x65 tahmini 750 litre sump minimum 250 litre olmalıydı.
Balıkları satan başka bir suç işlemiş bu kadar balık bu akvaryum için çok fazla.
Çok su değişimi yapmak zorunda kalacan, sık su değişimi su değerlerini bozacak, bazı balıklar çok yem yiyecek bazıları kırıntıyla idare edecek. Su değişiminden balıklarını kaybedeceksin.
Eheim Compact+ 3000 55 watt, HSBAO DEP 4000 35 watt bu tarz bir ürün alman doğruydu
Düzelteyim diye çok para harcıycaksın daha. Akvaryumu durdura bilirsin, aldığın ürünleri satabilirsin. Önce bi araştır bu kadar balık için ben nasıl bir sistem kurmalıyım diye.
Kusura bakma gönderi 20 Mayıs mış, geç kalmışız.
[/QUOTE]
Nejat bey merhaba.
Eheim Compact+ 3000 + dalga motoru ısıtıcılar mevcut bu lar alındı. Alp bey sağolsun öneride bulundu
Balıklar bir arkadaşım var o hediye ediyor sayı azaltıla bilir. Akvaryumda alt sump koyacak yerim olmadığı İçin ben istemedim yan samp I büyük yaptılar o yüzden. Akvaryum kesildi eve kuruldu su oturması bekleniyor ama balık sayısı olarak ideal adet nedir. Ölçüde bir değişiklik yapıldı akvaryumcu tarafından bunu eve geldiğinde gördük
230 uzunluk 70 genişlik 60 yükseklik samp genişliği 35 cm
[QUOTE=nejalt]Merhaba,
Şimdiden geçmiş olsun.
O büyüklükteki bir akvaryum için akvaryumcunuz size alt sump lı bir sistem vermeliydi veya önermeliydi size doğru olanın bu olduğu konusunda ısrar etmeliydi.
220x55x65 tahmini 750 litre sump minimum 250 litre olmalıydı.
Balıkları satan başka bir suç işlemiş bu kadar balık bu akvaryum için çok fazla.
Çok su değişimi yapmak zorunda kalacan, sık su değişimi su değerlerini bozacak, bazı balıklar çok yem yiyecek bazıları kırıntıyla idare edecek. Su değişiminden balıklarını kaybedeceksin.
Eheim Compact+ 3000 55 watt, HSBAO DEP 4000 35 watt bu tarz bir ürün alman doğruydu
Düzelteyim diye çok para harcıycaksın daha. Akvaryumu durdura bilirsin, aldığın ürünleri satabilirsin. Önce bi araştır bu kadar balık için ben nasıl bir sistem kurmalıyım diye.
Kusura bakma gönderi 20 Mayıs mış, geç kalmışız.
[/QUOTE]
Nejat bey merhaba.
Eheim Compact+ 3000 + dalga motoru ısıtıcılar mevcut bu lar alındı. Alp bey sağolsun öneride bulundu
Balıklar bir arkadaşım var o hediye ediyor sayı azaltıla bilir. Akvaryumda alt sump koyacak yerim olmadığı İçin ben istemedim yan samp I büyük yaptılar o yüzden. Akvaryum kesildi eve kuruldu su oturması bekleniyor ama balık sayısı olarak ideal adet nedir. Ölçüde bir değişiklik yapıldı akvaryumcu tarafından bunu eve geldiğinde gördük
230 uzunluk 70 genişlik 60 yükseklik samp genişliği 35 cm
Kafa Motoru İçin Tavsiye.
Şimdi içine balık daha eklemediğimiz için yeterli değil mi onu bilemiyorum geçmiş tecrübem olmadığı içinde emin değilim akıntı şuan güçlü sanırım saat te 3-5 defa çevire biliyor motor birde dalga motoru ile karşıdan destekleyerek akıntıyı daimi yapacağım gerisi biraz muallak balıklar içinde olmadan bilen biri yardımcı olmalı bir kaç kişiye sordum kimi diyor yeterli kimisi yetmez daha şunu ekle bunu ekle ama konuşma yapılarından anladığım bazısı mal satmak İçin bazısıda fazla masrafa girme önce bak diye yeter diyor kesin bir sonucu net söyleyene denk gelmedim onun İçin buradan sizlerden yardım almak istiyorum
Şimdi içine balık daha eklemediğimiz için yeterli değil mi onu bilemiyorum geçmiş tecrübem olmadığı içinde emin değilim akıntı şuan güçlü sanırım saat te 3-5 defa çevire biliyor motor birde dalga motoru ile karşıdan destekleyerek akıntıyı daimi yapacağım gerisi biraz muallak balıklar içinde olmadan bilen biri yardımcı olmalı bir kaç kişiye sordum kimi diyor yeterli kimisi yetmez daha şunu ekle bunu ekle ama konuşma yapılarından anladığım bazısı mal satmak İçin bazısıda fazla masrafa girme önce bak diye yeter diyor kesin bir sonucu net söyleyene denk gelmedim onun İçin buradan sizlerden yardım almak istiyorum
Kafa Motoru İçin Tavsiye.
[:)][QUOTE=alpburakozbay]
Önemli değil, hava motoru ile dönüş motorunun aynı yerde olması biraz sıkıntılı olur, bu biraz da motor çalıştığında, haznede ki su seviyesine bağlı. şöyle; son haznede ki su yüksekliği fazla ise kullanın (dönüş motoruna baloncuk kaçarsa iyi olmaz) ama az ise diğer kısımlarda kullanmanızı öneririm, ısıtıcı hangi kısımda dönüş kısmında mı?
Kendinden sump dediğiniz yan sump mı? [/QUOTE]
Yandan sumplu evet kafa motorunun yanına bir hava taşı atıp o suyu pompalamak niyetindeyim içte ise hava motoruna bağlı bir kafa motoru da tam samp karşısına kurarak akıntı ve hava akışını sağlamak istiyorum sığ nokta kalmaksızın tüm akvaryumda hava ve akıntı oluşturmak istiyorum akvaryum şuan kuruldu suyun oturma evresine geçtik. Isıtıcılar sump ta ayrı bir bölme yapıldı orada 300w Tetra ve ehaim olmak üzere iki tane koyduk ayrıca elimde Tetra 1000 iç filitre de var ama bunu takıp takmamak konusunda yada başka fikirleriniz varsa memnuniyetle duymak isterim.
Balık olarak trepeus maswa duboisi ayarladım 6-7 cm ve 13-15 cm arasında 50 adet kadar ayarladık şuanda ilave bileğileriniz varsa onuda öğrenmek isterim niyetim olması gereken en ideal ortamı yapmak.
[EDIT]rahmibulut,2020-06-11 20:21:21[/EDIT]
[:)][QUOTE=alpburakozbay]
Önemli değil, hava motoru ile dönüş motorunun aynı yerde olması biraz sıkıntılı olur, bu biraz da motor çalıştığında, haznede ki su seviyesine bağlı. şöyle; son haznede ki su yüksekliği fazla ise kullanın (dönüş motoruna baloncuk kaçarsa iyi olmaz) ama az ise diğer kısımlarda kullanmanızı öneririm, ısıtıcı hangi kısımda dönüş kısmında mı?
Kendinden sump dediğiniz yan sump mı? [/QUOTE]
Yandan sumplu evet kafa motorunun yanına bir hava taşı atıp o suyu pompalamak niyetindeyim içte ise hava motoruna bağlı bir kafa motoru da tam samp karşısına kurarak akıntı ve hava akışını sağlamak istiyorum sığ nokta kalmaksızın tüm akvaryumda hava ve akıntı oluşturmak istiyorum akvaryum şuan kuruldu suyun oturma evresine geçtik. Isıtıcılar sump ta ayrı bir bölme yapıldı orada 300w Tetra ve ehaim olmak üzere iki tane koyduk ayrıca elimde Tetra 1000 iç filitre de var ama bunu takıp takmamak konusunda yada başka fikirleriniz varsa memnuniyetle duymak isterim.
Balık olarak trepeus maswa duboisi ayarladım 6-7 cm ve 13-15 cm arasında 50 adet kadar ayarladık şuanda ilave bileğileriniz varsa onuda öğrenmek isterim niyetim olması gereken en ideal ortamı yapmak.
[EDIT]rahmibulut,2020-06-11 20:21:21[/EDIT]
Kafa Motoru İçin Tavsiye.
[QUOTE=alpburakozbay]
Merhaba hayırlı olsun motor olarak tavsiye edeceklerim (ben newa jet olanı kullandım, o zaman adı new jet'ti, şimdi olsa eheim alırdım, ama new jet'in de eksisini görmedim);
- Eheim Compact+ 3000,
- Newa Jet 3000,
En üst'leri de sıralarsak;
- Royal Exclusiv-Mini Red Dragon 2.5,
- EcoTech Marine-Vectra S2,
- Reef Octopus Varius 2,
[/QUOTE]
Öncelikle verdiğin Bilgiler için çok teşekkür ederim Hepsine tek tek baktım inceledim ama ülkede sanırım en oturmuş marka bu onun için Eheim Compact+ 3000 modelinden sipariş verdim. Ayrıca bir soru daha sormak istiyorum
Bu tankta içeri hava motoru koymak istemiyorum bu kafa motorunun yanına hava motoru taksam ve tüm oksijen üretimini tek bir haznede halletsem olur mu bu sağlıklı bir yöntem midir?
[QUOTE=alpburakozbay]
Merhaba hayırlı olsun motor olarak tavsiye edeceklerim (ben newa jet olanı kullandım, o zaman adı new jet'ti, şimdi olsa eheim alırdım, ama new jet'in de eksisini görmedim);
- Eheim Compact+ 3000,
- Newa Jet 3000,
En üst'leri de sıralarsak;
- Royal Exclusiv-Mini Red Dragon 2.5,
- EcoTech Marine-Vectra S2,
- Reef Octopus Varius 2,
[/QUOTE]
Öncelikle verdiğin Bilgiler için çok teşekkür ederim Hepsine tek tek baktım inceledim ama ülkede sanırım en oturmuş marka bu onun için Eheim Compact+ 3000 modelinden sipariş verdim. Ayrıca bir soru daha sormak istiyorum
Bu tankta içeri hava motoru koymak istemiyorum bu kafa motorunun yanına hava motoru taksam ve tüm oksijen üretimini tek bir haznede halletsem olur mu bu sağlıklı bir yöntem midir?
Kafa Motoru İçin Tavsiye.
Arkadaşlar merhaba yeni bir akvaryum kurma kararı aldım. Siparişi 220 uzunluk 55 yükseklik 65 genişlik olarak belirledim kendinden svamp lı olacak. pompanın basım yüksekliği yaklaşık 45-50 cm olacak bazı tavsiyeler ve kullanımlar gördüm ama biraz kafa karıştırıcı bu akvaryuma kafa motoru tavsiyelerinizi bekliyorum bunun için 15 günlük bir zamanım var değerli görüş ve önerilerinizi bekliyorum yeni hobi edinen ve yeni bir üyeniz olarak. Marka ve model belirtirseniz ayrıca çok sevinirim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223848/120720201407031.jpg[/IMG][EDIT]rahmibulut,2020-07-12 15:57:58[/EDIT]
Arkadaşlar merhaba yeni bir akvaryum kurma kararı aldım. Siparişi 220 uzunluk 55 yükseklik 65 genişlik olarak belirledim kendinden svamp lı olacak. pompanın basım yüksekliği yaklaşık 45-50 cm olacak bazı tavsiyeler ve kullanımlar gördüm ama biraz kafa karıştırıcı bu akvaryuma kafa motoru tavsiyelerinizi bekliyorum bunun için 15 günlük bir zamanım var değerli görüş ve önerilerinizi bekliyorum yeni hobi edinen ve yeni bir üyeniz olarak. Marka ve model belirtirseniz ayrıca çok sevinirim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223848/120720201407031.jpg[/IMG][EDIT]rahmibulut,2020-07-12 15:57:58[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu miracemir, 20:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Panda Garra Tavsiye! Serpent, 20:09
Akvaryum Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Betul_, 12:18
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Geriye Kalan Malzemelerim SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 12:40
- 30x30x30 Full Clear Akvaryum Wolkan 12:12
- 50x30x30 Sumplı Akvaryumlar Wolkan 12:12
- Blodyy Mary Wolkan 12:12
- Metal Cımbız 30 Cm (maşa) MasterChiefHakan 11:42
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 11:17
- Christmass Moss emregungor 11:16
- Anubias emregungor 11:16
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:10
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:10
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:10
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 11:02
- Hb White Lepistes omererbas 10:32
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 10:32
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 10:11
KULLANICILAR
- 77 Online Kullanıcı, 42 Üye
Online Kullanıcılar
MertSoyumert,
sina cen,
smithiseek,
HarunYILDIRIM,
ternapi,
1Balikci,
altanilker,
MDForensic,
EmiirKaan,
TheDS,
darkaura,
mrah,
yeekim,
portre,
vedat79,
kaos402,
EKAR,
harun reşit,
Balikcidede,
yigitksm,
BarışSavaş,
emrahdm,
enginm2000,
Serpent,
bysmokin,
gencaslann,
MelihB,
Hiko,
mightymurat,
Koksal Gurkan,
miracemir,
egecinar,
Ylmzuslu,
osmandbnl,
riderfish,
akvarist10UR,
burak1996,
Arch.Hüseyin,
Legionsgamer,
Flytheshrimp,
JujuSeri,
Kemalk41,
OKIRATLI,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
