110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim
Gönderim Zamanı: 23 Saat 21 Dakika önce
[IMG]https://foto.akvaryum. com/fotolar/278447/220620262235571.jpizg[/IMG]
Böyle 2.el akvaryum almaytaı düşünüyorum 2.500 TL diyor sump ve bir tvane büyük pipo veriyor adam petshopcu alacağım adam su kaçırma falan yokmuş ben bu akvaryumda ne besleyebilirim ortalama bitkili olacak arka plan full bitki olacak on planı boş bırakacağım benim kafamda congo tetra+ denisoni +l144 vatoz var yada congo tetra+ gökkuşağı rainbow+l144 sizce ne besleyim ufak balık istemiyorum
Böyle 2.el akvaryum almaytaı düşünüyorum 2.500 TL diyor sump ve bir tvane büyük pipo veriyor adam petshopcu alacağım adam su kaçırma falan yokmuş ben bu akvaryumda ne besleyebilirim ortalama bitkili olacak arka plan full bitki olacak on planı boş bırakacağım benim kafamda congo tetra+ denisoni +l144 vatoz var yada congo tetra+ gökkuşağı rainbow+l144 sizce ne besleyim ufak balık istemiyorum
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 21 Saat 47 Dakika önce
[QUOTE=Sufisu][IMG]https://foto.akvaryum. com/fotolar/278447/220620262235571.jpizg[/IMG]
Böyle 2.el akvaryum almaytaı düşünüyorum 2.500 TL diyor sump ve bir tvane büyük pipo veriyor adam petshopcu alacağım adam su kaçırma falan yokmuş ben bu akvaryumda ne besleyebilirim ortalama bitkili olacak arka plan full bitki olacak on planı boş bırakacağım benim kafamda congo tetra+ denisoni +l144 vatoz var yada congo tetra+ gökkuşağı rainbow+l144 sizce ne besleyim ufak balık istemiyorum [/QUOTE][QUOTE=Sufisu][IMG]https://foto.akvaryum. com/fotolar/278447/220620262235571.jpizg[/IMG]
Böyle 2.el akvaryum almaytaı düşünüyorum 2.500 TL diyor sump ve bir tvane büyük pipo veriyor adam petshopcu alacağım adam su kaçırma falan yokmuş ben bu akvaryumda ne besleyebilirim ortalama bitkili olacak arka plan full bitki olacak on planı boş bırakacağım benim kafamda congo tetra+ denisoni +l144 vatoz var yada congo tetra+ gökkuşağı rainbow+l144 sizce ne besleyim ufak balık istemiyorum [/QUOTE]
Diskus
Melek
Böyle 2.el akvaryum almaytaı düşünüyorum 2.500 TL diyor sump ve bir tvane büyük pipo veriyor adam petshopcu alacağım adam su kaçırma falan yokmuş ben bu akvaryumda ne besleyebilirim ortalama bitkili olacak arka plan full bitki olacak on planı boş bırakacağım benim kafamda congo tetra+ denisoni +l144 vatoz var yada congo tetra+ gökkuşağı rainbow+l144 sizce ne besleyim ufak balık istemiyorum [/QUOTE][QUOTE=Sufisu][IMG]https://foto.akvaryum. com/fotolar/278447/220620262235571.jpizg[/IMG]
Böyle 2.el akvaryum almaytaı düşünüyorum 2.500 TL diyor sump ve bir tvane büyük pipo veriyor adam petshopcu alacağım adam su kaçırma falan yokmuş ben bu akvaryumda ne besleyebilirim ortalama bitkili olacak arka plan full bitki olacak on planı boş bırakacağım benim kafamda congo tetra+ denisoni +l144 vatoz var yada congo tetra+ gökkuşağı rainbow+l144 sizce ne besleyim ufak balık istemiyorum [/QUOTE]
Diskus
Melek
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 5 Saat 13 Dakika önce
[QUOTE=Sufisu][IMG]https://foto.akvaryum. com/fotolar/278447/220620262235571.jpizg[/IMG]
Böyle 2.el akvaryum almaytaı düşünüyorum 2.500 TL diyor sump ve bir tvane büyük pipo veriyor adam petshopcu alacağım adam su kaçırma falan yokmuş ben bu akvaryumda ne besleyebilirim ortalama bitkili olacak arka plan full bitki olacak on planı boş bırakacağım benim kafamda congo tetra+ denisoni +l144 vatoz var yada congo tetra+ gökkuşağı rainbow+l144 sizce ne besleyim ufak balık istemiyorum [/QUOTE] Blue, Gold veya Pearl Gourami besleyebilirsiniz...
Böyle 2.el akvaryum almaytaı düşünüyorum 2.500 TL diyor sump ve bir tvane büyük pipo veriyor adam petshopcu alacağım adam su kaçırma falan yokmuş ben bu akvaryumda ne besleyebilirim ortalama bitkili olacak arka plan full bitki olacak on planı boş bırakacağım benim kafamda congo tetra+ denisoni +l144 vatoz var yada congo tetra+ gökkuşağı rainbow+l144 sizce ne besleyim ufak balık istemiyorum [/QUOTE] Blue, Gold veya Pearl Gourami besleyebilirsiniz...
Teşekkür Edenler: [T]278447,Sufisu[/T]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 4 Saat 50 Dakika önce
[QUOTE=Cyber_Scout]
Diskus
Melek
[/QUOTE
Birw dhaa yeme falan gelen akfit balık arıyorum benim dediklerim nasıl ilk defa büyük akvaryum kurucağım
Diskus
Melek
[/QUOTE
Birw dhaa yeme falan gelen akfit balık arıyorum benim dediklerim nasıl ilk defa büyük akvaryum kurucağım
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 4 Saat 18 Dakika önce
[QUOTE=Sufisu]yber_Scout]
Diskus
Melek
[/QUOTE
Birw dhaa yeme falan gelen akfit balık arıyorum benim dediklerim nasıl ilk defa büyük akvaryum kurucağım[/QUOTE] Severum,,calvus türlerine bakabilirsiniz..bunlar belki aradığınız türdür..Ama ilk yazınızdaki türlerle birlikte bakılır mi bilmiyorum?[:?]..
Diskus
Melek
[/QUOTE
Birw dhaa yeme falan gelen akfit balık arıyorum benim dediklerim nasıl ilk defa büyük akvaryum kurucağım[/QUOTE] Severum,,calvus türlerine bakabilirsiniz..bunlar belki aradığınız türdür..Ama ilk yazınızdaki türlerle birlikte bakılır mi bilmiyorum?[:?]..
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
