ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Kemal45
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
10
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
14 Şubat 2020 14:17
Son Ziyaret:
28 Mart 2020 19:37
Toplam Mesaj:
9 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Kemal ALTINAY
Doğum Tarihi:
31 Ağustos 1996
Yaş:
29
İl:
Manisa
Meslek:
İnşaat Mühendisi
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Kemal ALTINAY
SON 6 MESAJI
Beta İçin Yalnızlık
İyi forumlar arkadaşlar, betama baktığım akvaryum çok küçük. İçinde sadece beta yaşıyor fakat ben sürekli ilgilenemediğim için üzülüyorum yalnızlık hissetmesinden günün 3 te 2 sinde evde yokum. Ona bi arkadaş alsam hangi balığı almalıyım bu arada akvaryum gerçekten küçük büyütmek istiyorum ama yer büyük sıkıntı evimde o yüzden büyütemiyorum. Akvaryumun ebatları
(30*13*22) acaba balık mı almalıyım ki akvaryum küçük gelir tahminimce ya da oyuncak falan var mı kuşlarda ki gibi henüz yeni başladım sorum garip gelebilir kusura bakmayın geliştirmem gereken şeyleri yazarsanız mutlu olurum
İyi forumlar arkadaşlar, betama baktığım akvaryum çok küçük. İçinde sadece beta yaşıyor fakat ben sürekli ilgilenemediğim için üzülüyorum yalnızlık hissetmesinden günün 3 te 2 sinde evde yokum. Ona bi arkadaş alsam hangi balığı almalıyım bu arada akvaryum gerçekten küçük büyütmek istiyorum ama yer büyük sıkıntı evimde o yüzden büyütemiyorum. Akvaryumun ebatları
(30*13*22) acaba balık mı almalıyım ki akvaryum küçük gelir tahminimce ya da oyuncak falan var mı kuşlarda ki gibi henüz yeni başladım sorum garip gelebilir kusura bakmayın geliştirmem gereken şeyleri yazarsanız mutlu olurum
Beta Ve Su Isıtıcısı
Dijital termometrem var fakat dijital termometre olduğu için suyu ölçemiyorum yarın normal standart bir termometre alsam olur mu acaba? Yoksa özel mi oluyor termometreler?[EDIT]Kemal45,2020-02-17 23:25:11[/EDIT]
Dijital termometrem var fakat dijital termometre olduğu için suyu ölçemiyorum yarın normal standart bir termometre alsam olur mu acaba? Yoksa özel mi oluyor termometreler?[EDIT]Kemal45,2020-02-17 23:25:11[/EDIT]
Beta Ve Su Isıtıcısı
İyi forumlar arkadaşlar, ben bugün balığım için 25 W su ısıtıcısı aldım akvaryuma taktım. Çok güzel çalışıyor sonra sönüyor. 28 derece olarak ayarladım bende elimle kontrol ettim su gayet ılımıştı yanıp söner kendisi diye çok takılmadım ama betam sürekli su yüzeyine yakın yüzüncü bi sıkıntı olduğunu anladım elimle kontrol ettiğimde su ısısını sadece suyun üst kısmının sıcak olduğunu suyun alt kısımlarının soğuk olduğunu gördüm ne yapmam lazım acaba?[U][/U][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221076/170220202307101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221076/170220202307301.jpg[/IMG]
İyi forumlar arkadaşlar, ben bugün balığım için 25 W su ısıtıcısı aldım akvaryuma taktım. Çok güzel çalışıyor sonra sönüyor. 28 derece olarak ayarladım bende elimle kontrol ettim su gayet ılımıştı yanıp söner kendisi diye çok takılmadım ama betam sürekli su yüzeyine yakın yüzüncü bi sıkıntı olduğunu anladım elimle kontrol ettiğimde su ısısını sadece suyun üst kısmının sıcak olduğunu suyun alt kısımlarının soğuk olduğunu gördüm ne yapmam lazım acaba?[U][/U][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221076/170220202307101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221076/170220202307301.jpg[/IMG]
Yeni Aldığım Beta
Değerli yorumlarınız için çok teşekkürler. En kısa sürede internetten gerekli ekipmanları (ısıtıcıyı) elde edeceğim. Dediğiniz gibi biraz daha bitki ekleyip kum kullacağım :)
Değerli yorumlarınız için çok teşekkürler. En kısa sürede internetten gerekli ekipmanları (ısıtıcıyı) elde edeceğim. Dediğiniz gibi biraz daha bitki ekleyip kum kullacağım :)
Yeni Aldığım Beta
[QUOTE=RobinsonDefoe]Merhaba Kemal Bey
Bettalar doğal ortamlarında genellikle çok sık, gür bitkili ve sığ ortamlarda yaşar. Şu an ona sunduğunuz ortam hayvanın doğasıyla uzaktan yakından alakası yok malesef. Stres yapmış birde yeni geldiği için. İyi bakılsa bile bu koşulda saklanacak, köşeye çekilip dinlenecek alan bulamayacağı için stres kaynaklı yeniden hastalıklara açık hale gelecektir. Size balığı kardeşinize hediye etmeden önce en azından 15 lt lik bir akvaryum almanızı ve kısa sürede kurulan örnek betta akvaryumlarını inceleyerek bitkilendirme ve diğer ihtiyaçlarını karşılamanızı tavsiye ederim. Isıtıcı ve filtre olmayan akvaryumda balık bakımı hem daha zor oluyor hem balıklar hastalıklara daha açık hale geliyor.[/QUOTE]
Görüşleriniz ve önerlieriniz için çok teşekkrüler, en kısa sürede değerlendireceğim. :)
[QUOTE=Judge_Fish]
Küçük kaplarda bakarak eziyet edilen bettalarin genel halı olan kuyruk erimesi sorunu mevcut. Genelde bardaklarda petshoplarda sergilendiği için su değişimi ayda yılda bi yapılan, pislik içinde bırakılan hatta net göremediğimiz bu canlılar için hayat gerçekten dayanılmaz olabiliyor. Bir nebze de olsa siz bir can kurtarmış sayılırsınız. Muhtemelen aldığınız betta aralarında en dayanaklı ve şanslı olanlarından biri. Daha fazla beklese yahut dayanıksız olsaydı formu daha da kötü durumda olurdu. Akvaryum, ısıtıcı ve filtreli bir ortamda kaliteli yemlerle yeni formuna girebilir. Pis sularda bırakıldığı için kuyruk kısımları deforme olmuş. Ama formu gayet yerinde görünüyor. Bazen petshoplara gidip formu düşük, ölmeye yüz tutmuş bettalari kurtarırım. Sonra kimsenin yüzüne bakmadığı o canlıyı benden alabilmek için can atarlar [:)] . Çok güzel bir betta. En kısa zamanda tam teşekküllü bir tankta olması dileğiyle iyi hobiler[:iyi:][/QUOTE]
Değerlendirmeniz için çok teşekkür ederim en kısa sürede tank, bitki ve ısıtıcı sorununu halledeceğim. :)
[QUOTE=monster]Merhabalar,
Fanus farkındalığına varmış olmanız çok güzel olmasının yanında son derece de önemli. Bu konuya değinmeyeceğim.
Bettanız bir veiltail ve güzel bir betta. Aynada kendini gördüğünde tepki veriyorsa ve yeme karşı duyarlıysa sağlıklıdır denebilir. Tabi bunların dışında fiziksel formuna da dikkat etmek gerekir.
Akvaryum dekoru tamamen sizin göz zevkinize bağlıdır. İstediğiniz gibi dekore edebilirsiniz. Fakat bunu yaparken balığınızın ihtiyaçları ve optimum yaşam şartlarını sağlamanız gerekir.
Bettalar için ekipman bazında başlıca ihtiyaç ısıtıcıdır. Sıcaklığa karşı hassastırlar ve suyun sıcaklığı 26-28 santigrat derece civarında olmalıdır. Bunun dışında filtrasyon sağlamak isterseniz akvaryumda akıntı yaratmayacak bir filtre yöntemi bulmalısınız. Çünkü bettalar akıntılı suları sevmezler.
Akvaryumu dekore ederken, en başta yapay materyalleri olabildiğince akvaryumunuzdan uzak tutun. Olabildiğince doğal malzemeler kullanın. Bettalar için bitkili akvaryumlar uygun olur genelde. Kendi habitatları da bu doğrultudadır. Stres altında olduklarında saklanabilecekleri, dinlebilecekleri bazı kısımlar olmalıdır. Ayrıca genelde su yüzeyine yakın vakit geçirdikleri için su üstü bitkileri ve su yüzeyine uzanan bitkilerin civarında vakit geçirmeyi çok severler.
Beslenme açısından da piyasada çok çeşitli betta yemleri var. Kalitesini kanıtlamış herhangi bir yemi edinebilirsiniz. Usulen Sera Bettagran önermiş olayım. Ek olarak da tubifex gibi protein açısından zengin yemleri 2-3 günde bir verebilirsiniz.
Bu bilgilerden çok daha fazlasına forumda araştırma yaparak ulaşabilirsiniz. Ben örnek teşkil etmesi açısından kendi akvaryumumu buraya bırakıyorum. Forumda farklı farklı bir çok betta akvaryumu da görebilirsiniz.
Sağlıklı hobiler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/28439/180120200251291.jpg[/IMG][/QUOTE]
Yorumunuz ve gösterdiğiniz yol için çok teşekkürler en kısa sürede önerilerinizi yerine getirmeye çalışacağım. Forumdaki diğer konularada bakarak çok daha sağlıklı olmasını sağlayacağım iyi forumlar dilerim :)
Merhaba arkadaşlar, iyi forumlar dilerim. Öncellikle bulunduğum yer dolayısıyla balığın yaşam alanını ancak bu kadar dekore edebiliyorum. Dediğiniz gibi yaptım ve petshoptaki tek canlı bitkiyi aldım adam kendi akvaryumundakini söktü bana hiç canlı gibi gelmedi açıkçası bu yüzden hem size sorayım hemde neleri geliştirmem gerekiyor onu öğreneyim dedim. (Suyu tam doldurmadım çünkü hazır su almayı unuttum çeşme suyu koymak istemedim. Su sıcaklığını termometre ile takip ediyorum 25 derece kalorifer olduğu için ısıtıcı almadım ayrıca elinde büyük ısıtıcılar kalmıştı sadece )[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221076/150220201516451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221076/150220201517211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221076/150220201518051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221076/150220201518421.jpg[/IMG]
[QUOTE=RobinsonDefoe]Merhaba Kemal Bey
Bettalar doğal ortamlarında genellikle çok sık, gür bitkili ve sığ ortamlarda yaşar. Şu an ona sunduğunuz ortam hayvanın doğasıyla uzaktan yakından alakası yok malesef. Stres yapmış birde yeni geldiği için. İyi bakılsa bile bu koşulda saklanacak, köşeye çekilip dinlenecek alan bulamayacağı için stres kaynaklı yeniden hastalıklara açık hale gelecektir. Size balığı kardeşinize hediye etmeden önce en azından 15 lt lik bir akvaryum almanızı ve kısa sürede kurulan örnek betta akvaryumlarını inceleyerek bitkilendirme ve diğer ihtiyaçlarını karşılamanızı tavsiye ederim. Isıtıcı ve filtre olmayan akvaryumda balık bakımı hem daha zor oluyor hem balıklar hastalıklara daha açık hale geliyor.[/QUOTE]
Görüşleriniz ve önerlieriniz için çok teşekkrüler, en kısa sürede değerlendireceğim. :)
[QUOTE=Judge_Fish]
Küçük kaplarda bakarak eziyet edilen bettalarin genel halı olan kuyruk erimesi sorunu mevcut. Genelde bardaklarda petshoplarda sergilendiği için su değişimi ayda yılda bi yapılan, pislik içinde bırakılan hatta net göremediğimiz bu canlılar için hayat gerçekten dayanılmaz olabiliyor. Bir nebze de olsa siz bir can kurtarmış sayılırsınız. Muhtemelen aldığınız betta aralarında en dayanaklı ve şanslı olanlarından biri. Daha fazla beklese yahut dayanıksız olsaydı formu daha da kötü durumda olurdu. Akvaryum, ısıtıcı ve filtreli bir ortamda kaliteli yemlerle yeni formuna girebilir. Pis sularda bırakıldığı için kuyruk kısımları deforme olmuş. Ama formu gayet yerinde görünüyor. Bazen petshoplara gidip formu düşük, ölmeye yüz tutmuş bettalari kurtarırım. Sonra kimsenin yüzüne bakmadığı o canlıyı benden alabilmek için can atarlar [:)] . Çok güzel bir betta. En kısa zamanda tam teşekküllü bir tankta olması dileğiyle iyi hobiler[:iyi:][/QUOTE]
Değerlendirmeniz için çok teşekkür ederim en kısa sürede tank, bitki ve ısıtıcı sorununu halledeceğim. :)
[QUOTE=monster]Merhabalar,
Fanus farkındalığına varmış olmanız çok güzel olmasının yanında son derece de önemli. Bu konuya değinmeyeceğim.
Bettanız bir veiltail ve güzel bir betta. Aynada kendini gördüğünde tepki veriyorsa ve yeme karşı duyarlıysa sağlıklıdır denebilir. Tabi bunların dışında fiziksel formuna da dikkat etmek gerekir.
Akvaryum dekoru tamamen sizin göz zevkinize bağlıdır. İstediğiniz gibi dekore edebilirsiniz. Fakat bunu yaparken balığınızın ihtiyaçları ve optimum yaşam şartlarını sağlamanız gerekir.
Bettalar için ekipman bazında başlıca ihtiyaç ısıtıcıdır. Sıcaklığa karşı hassastırlar ve suyun sıcaklığı 26-28 santigrat derece civarında olmalıdır. Bunun dışında filtrasyon sağlamak isterseniz akvaryumda akıntı yaratmayacak bir filtre yöntemi bulmalısınız. Çünkü bettalar akıntılı suları sevmezler.
Akvaryumu dekore ederken, en başta yapay materyalleri olabildiğince akvaryumunuzdan uzak tutun. Olabildiğince doğal malzemeler kullanın. Bettalar için bitkili akvaryumlar uygun olur genelde. Kendi habitatları da bu doğrultudadır. Stres altında olduklarında saklanabilecekleri, dinlebilecekleri bazı kısımlar olmalıdır. Ayrıca genelde su yüzeyine yakın vakit geçirdikleri için su üstü bitkileri ve su yüzeyine uzanan bitkilerin civarında vakit geçirmeyi çok severler.
Beslenme açısından da piyasada çok çeşitli betta yemleri var. Kalitesini kanıtlamış herhangi bir yemi edinebilirsiniz. Usulen Sera Bettagran önermiş olayım. Ek olarak da tubifex gibi protein açısından zengin yemleri 2-3 günde bir verebilirsiniz.
Bu bilgilerden çok daha fazlasına forumda araştırma yaparak ulaşabilirsiniz. Ben örnek teşkil etmesi açısından kendi akvaryumumu buraya bırakıyorum. Forumda farklı farklı bir çok betta akvaryumu da görebilirsiniz.
Sağlıklı hobiler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/28439/180120200251291.jpg[/IMG][/QUOTE]
Yorumunuz ve gösterdiğiniz yol için çok teşekkürler en kısa sürede önerilerinizi yerine getirmeye çalışacağım. Forumdaki diğer konularada bakarak çok daha sağlıklı olmasını sağlayacağım iyi forumlar dilerim :)
Merhaba arkadaşlar, iyi forumlar dilerim. Öncellikle bulunduğum yer dolayısıyla balığın yaşam alanını ancak bu kadar dekore edebiliyorum. Dediğiniz gibi yaptım ve petshoptaki tek canlı bitkiyi aldım adam kendi akvaryumundakini söktü bana hiç canlı gibi gelmedi açıkçası bu yüzden hem size sorayım hemde neleri geliştirmem gerekiyor onu öğreneyim dedim. (Suyu tam doldurmadım çünkü hazır su almayı unuttum çeşme suyu koymak istemedim. Su sıcaklığını termometre ile takip ediyorum 25 derece kalorifer olduğu için ısıtıcı almadım ayrıca elinde büyük ısıtıcılar kalmıştı sadece )[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221076/150220201516451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221076/150220201517211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221076/150220201518051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221076/150220201518421.jpg[/IMG]
Yeni Aldığım Beta
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221076/140220201420281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221076/140220201421121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221076/140220201421581.jpg[/IMG]
Öncelikle iyi forumlar arkadaşlar,
Ben balık cinslerinden balık türlerinden pek anlamam. Bugün kız arkadaşım için satıcıdan Beta balığı olduğunu söylediği bir balık satın aldım. İnternetten baktığımda balığın kuyruğunun normalde açık olması gerektiğini gördüm. Açıkcası balığı da çok sevdim. Ayrıca bu balığı aldığım İlk gün yani henüz 2 saattir beraberiz, yarın hediye edeceğim. Forumdaki fanusta besleme konusundaki tepkileri okudum fanusun zararını bilmiyordum en kısa sürede akvaryum da alacağım. Sizlere sormak istediğim soru şu balığımın acaba bir hastalığı var mı kuyruk yapışması gibi mesela, bilmediğim için sormak istedim eğer hastaysa ve bir çözümü varsa yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. Balığı gerçekten çok sevdim ve o şu an acı çekiyorsa diye kendimi çok kötü hissediyorum. En küçük yardımınıza dahi açığım şimdiden teşekkür ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221076/140220201420281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221076/140220201421121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221076/140220201421581.jpg[/IMG]
Öncelikle iyi forumlar arkadaşlar,
Ben balık cinslerinden balık türlerinden pek anlamam. Bugün kız arkadaşım için satıcıdan Beta balığı olduğunu söylediği bir balık satın aldım. İnternetten baktığımda balığın kuyruğunun normalde açık olması gerektiğini gördüm. Açıkcası balığı da çok sevdim. Ayrıca bu balığı aldığım İlk gün yani henüz 2 saattir beraberiz, yarın hediye edeceğim. Forumdaki fanusta besleme konusundaki tepkileri okudum fanusun zararını bilmiyordum en kısa sürede akvaryum da alacağım. Sizlere sormak istediğim soru şu balığımın acaba bir hastalığı var mı kuyruk yapışması gibi mesela, bilmediğim için sormak istedim eğer hastaysa ve bir çözümü varsa yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. Balığı gerçekten çok sevdim ve o şu an acı çekiyorsa diye kendimi çok kötü hissediyorum. En küçük yardımınıza dahi açığım şimdiden teşekkür ederim.
SON MESAJLAR
- 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 17:33
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
KULLANICILAR
- 89 Online Kullanıcı, 48 Üye
Online Kullanıcılar
kasim12,
Sfenks111,
sina cen,
altuntasseref,
sero456,
syerli,
SeaWorld,
Hoppala,
OKIRATLI,
abunil,
ugurbaran,
0rnn,
MCY4,
Thunderbird,
forthehordex,
sirhill,
eyidasss,
MiSoSiKiaN,
TolgahanA,
Kuduoglu,
osmandbnl,
rexxter,
sakal34,
AquaVita,
betta.ist,
SJess,
LeventYorganci,
KSK lee,
HaydarGul,
ternapi,
Birtek,
İbrahims,
şansal,
Eldurmaz,
Umutoty,
yeekim,
aybas,
OsmanEnes,
Tallha,
metsi,
Jotunheim,
Leo,
oktay42,
murattr,
Savas37,
omererbas,
Kayi1299,
ozan_1903,
Mr. WingMan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
