ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Jawaes
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
74
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
18 Eylül 2019 09:41
Son Ziyaret:
30 Eylül 2024 05:54
Toplam Mesaj:
17 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Emre Tuğberk ŞAHİN
Doğum Tarihi:
10 Aralık 1992
Yaş:
33
İl:
Antalya
Meslek:
Makine Mühendisi
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Emre Tuğberk ŞAHİN
Antalya
SON 10 MESAJI
Walstad Metodu Co2 Ve Gübresiz Bitkili Akvaryum
Bir 5. Yıl Güncellemesi :)
Fragman niyetine...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217679/150820241422221.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217679/150820241423301.jpg[/IMG]
Bir 5. Yıl Güncellemesi :)
Fragman niyetine...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217679/150820241422221.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217679/150820241423301.jpg[/IMG]
Walstad Metodu Co2 Ve Gübresiz Bitkili Akvaryum
[QUOTE=Emrejder]Selamlar, 2. ayın sonunda tetra eklemeyi düşünüyorum 30 litre 6 adet.
sizin canlılarda durum nasıl ? filtresiz bir ortamda bitkiler aksamları karbondioksit verecegi icin sorun olacak gibi geliyor ?
[/QUOTE]
İyi günler Emre bey,
Neredeyse 1 yıl olmuş güncelleme paylaşmayalı. Burdan paylaşmış olayım.
Bir buçuk yıl oldu kurulumu yapalı bu zamana kadar herhangi hava motoru kullanmadım. Akşamları üretilen karbondioksitin canlılara herhangi bir zararını görmedim. Tetralar benim tankımda vazgeçilmezim oldular. Hem oldukça dayanıklı hemde bitkili akvaryuma uyumlular.
Başından sonuna kadar hala ne ilaç nede yem harici başka bir katkı olmamıştır(gübre vs.) .
Su değişimlerimi bile artık iki ayda bire çekmiş bulunuyorum. (Sanırım kum kalınlığından nitrat problemi olmuyor.)
Şimdilik genel bir paylaşım olsun. Talep gelirse detaylarıda paylaşıp fotoğraflarını alırım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217679/110320211923131.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217679/110320211923581.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217679/110320211921041.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217679/110320211914441.jpg[/IMG]
[QUOTE=Emrejder]Selamlar, 2. ayın sonunda tetra eklemeyi düşünüyorum 30 litre 6 adet.
sizin canlılarda durum nasıl ? filtresiz bir ortamda bitkiler aksamları karbondioksit verecegi icin sorun olacak gibi geliyor ?
[/QUOTE]
İyi günler Emre bey,
Neredeyse 1 yıl olmuş güncelleme paylaşmayalı. Burdan paylaşmış olayım.
Bir buçuk yıl oldu kurulumu yapalı bu zamana kadar herhangi hava motoru kullanmadım. Akşamları üretilen karbondioksitin canlılara herhangi bir zararını görmedim. Tetralar benim tankımda vazgeçilmezim oldular. Hem oldukça dayanıklı hemde bitkili akvaryuma uyumlular.
Başından sonuna kadar hala ne ilaç nede yem harici başka bir katkı olmamıştır(gübre vs.) .
Su değişimlerimi bile artık iki ayda bire çekmiş bulunuyorum. (Sanırım kum kalınlığından nitrat problemi olmuyor.)
Şimdilik genel bir paylaşım olsun. Talep gelirse detaylarıda paylaşıp fotoğraflarını alırım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217679/110320211923131.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217679/110320211923581.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217679/110320211921041.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217679/110320211914441.jpg[/IMG]
Walstad Metodu Co2 Ve Gübresiz Bitkili Akvaryum
[QUOTE=MertGezer]Merhaba,
Akvaryumuzu takipteyim, çok güzel.
İlk dönemde diktiğiniz “ Acorus calamus” hala hayatta mı? Artık bitki yoğunluğu fazlalaşmış tam seçemiyorum, o bitki sulak alan (bataklık) bitkisidir ama akvaryumda olduğunu görmedim, oluyorsa sizden kopyalayacağım :)
Kolaylıklar
Mert[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim. Ben o konuyu atlamışım hayır hayatta değil hatta ilk çürüyen kendisi oldu. 2 ay kadar dayandı. Ben unutmuşum bile :) Sanırım gövdesi suda yaprakları dışarıda olması gerektiğini denemiş olduk. Mutlu hobiler.
[QUOTE=MertGezer]Merhaba,
Akvaryumuzu takipteyim, çok güzel.
İlk dönemde diktiğiniz “ Acorus calamus” hala hayatta mı? Artık bitki yoğunluğu fazlalaşmış tam seçemiyorum, o bitki sulak alan (bataklık) bitkisidir ama akvaryumda olduğunu görmedim, oluyorsa sizden kopyalayacağım :)
Kolaylıklar
Mert[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim. Ben o konuyu atlamışım hayır hayatta değil hatta ilk çürüyen kendisi oldu. 2 ay kadar dayandı. Ben unutmuşum bile :) Sanırım gövdesi suda yaprakları dışarıda olması gerektiğini denemiş olduk. Mutlu hobiler.
Walstad Metodu Co2 Ve Gübresiz Bitkili Akvaryum
Merhabalar Sefa bey,
Gecikme için kusura bakmayın, yorumunuzu yeni gördüm. Güncellemeleri paylaşıyorum.
8 ayı geride bıraktık, bu süre zarfında budama, ekimler ve su değişimi dışında herhangi bir müdahalem olmadı. Sıvı gübre Co2 desteği herhangi bir ilaç, tuz vb. yem haricinde hiçbir katkı olmamıştır.
Tabi bu süre zarfında nüfusumuz arttırıp yeni türleri tankıma dahil ettim. bazen akvaryumdan atlayan karidesler ve elma salyangozum ( ceviz kadar büyüdü en son) haricinde herhangi bir kaybım olmadı. Şuan da 50 den fazlasını sayamadığım bir nüfusa ulaştı karidesler. Gerçekten çok hızlı çoğalıyorlar.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217679/120520201229031.jpg[/IMG]
Mevcut durumda 15 adet Neon Tetra - 6 adet Black Tetra - 2d1e Cüce Gurami - 1 erkek Betta Splendens - 2 adet l144 tül - 4 adet Kuhli Loach - Kiraz Karidesler var.
Eledoa Bitkisi tutmadı bir türlü giderek daha küçük yapraklar çıkarttılar. Sanıyorum ölmek üzere. Onun dışında Bacopa Carolina lar gayet iyi gelişim gösterdi gerisi görsellerde mevcut. Mutlu hobiler...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217679/120520201237441.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217679/120520201238371.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217679/120520201239221.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217679/120520201240091.jpg[/IMG]
1 ay öncesinden bir video da paylaşmış olayım.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=yDQPx9M9e3I[/VID]
Merhabalar Sefa bey,
Gecikme için kusura bakmayın, yorumunuzu yeni gördüm. Güncellemeleri paylaşıyorum.
8 ayı geride bıraktık, bu süre zarfında budama, ekimler ve su değişimi dışında herhangi bir müdahalem olmadı. Sıvı gübre Co2 desteği herhangi bir ilaç, tuz vb. yem haricinde hiçbir katkı olmamıştır.
Tabi bu süre zarfında nüfusumuz arttırıp yeni türleri tankıma dahil ettim. bazen akvaryumdan atlayan karidesler ve elma salyangozum ( ceviz kadar büyüdü en son) haricinde herhangi bir kaybım olmadı. Şuan da 50 den fazlasını sayamadığım bir nüfusa ulaştı karidesler. Gerçekten çok hızlı çoğalıyorlar.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217679/120520201229031.jpg[/IMG]
Mevcut durumda 15 adet Neon Tetra - 6 adet Black Tetra - 2d1e Cüce Gurami - 1 erkek Betta Splendens - 2 adet l144 tül - 4 adet Kuhli Loach - Kiraz Karidesler var.
Eledoa Bitkisi tutmadı bir türlü giderek daha küçük yapraklar çıkarttılar. Sanıyorum ölmek üzere. Onun dışında Bacopa Carolina lar gayet iyi gelişim gösterdi gerisi görsellerde mevcut. Mutlu hobiler...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217679/120520201237441.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217679/120520201238371.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217679/120520201239221.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217679/120520201240091.jpg[/IMG]
1 ay öncesinden bir video da paylaşmış olayım.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=yDQPx9M9e3I[/VID]
Walstad Metodu Co2 Ve Gübresiz Bitkili Akvaryum
Evet sezer bey çoğumuz gibi benimde ilham aldığım güzel bir çalışma. Şuan 1 ayı geçti tankımızın yeni misafirleri var. Budamaları yeni yaptım. Yakında güncellemeleri paylaşacağım.
Saygılar...
Evet sezer bey çoğumuz gibi benimde ilham aldığım güzel bir çalışma. Şuan 1 ayı geçti tankımızın yeni misafirleri var. Budamaları yeni yaptım. Yakında güncellemeleri paylaşacağım.
Saygılar...
Walstad Metodu Co2 Ve Gübresiz Bitkili Akvaryum
Arkadaşlar tekrar selamlar,
Bir sorum olacak, yarın tanka 8 adet Hyphessobrycon Rosaceus (Gül Tetra), 8 adet Gymnocorymbus ternetzi (Siyah Tetra) eklemek istiyorum. Bir kaç hafta sonra da 3 adet Otocinclus eklemeyi düşünüyorum. Balık yoğunluğu ve tür uyumluluğu ile ilgi bir sorun olur mu?
Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim.
Arkadaşlar tekrar selamlar,
Bir sorum olacak, yarın tanka 8 adet Hyphessobrycon Rosaceus (Gül Tetra), 8 adet Gymnocorymbus ternetzi (Siyah Tetra) eklemek istiyorum. Bir kaç hafta sonra da 3 adet Otocinclus eklemeyi düşünüyorum. Balık yoğunluğu ve tür uyumluluğu ile ilgi bir sorun olur mu?
Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim.
Walstad Metodu Co2 Ve Gübresiz Bitkili Akvaryum
Tekrar selamlar,
27.gün Güncellemesi:
Aslında 30. gün güncelleme planım vardı ancak bir takım konuları paylaşmakta sabırsızlığıma yenik düştüm. Öncelikle tank durumu olarak bitkilerde Tilki kuyruğunu budadıktan sonra (tomurcuklarını keserek) doğal olarak mevcut kökü değiştirmediğimden dolayı bitkinin gelişmesi yavaşladı. Bu fırsatlada eledoaların çoştuğunu söyleyebilirim. Bacopa carolina civarında diatom yosunu belirmeye başladı, Şuan için herhangi bir müdahale yapmadım onun dışında zarar verecek düzeyde bir yosunlanma yok. Sanırım zamanla yosun dengesi sağlanıyor.
Balıklarımıza gelince, neonlar hala sağlıklı ve kayıp yok. İki karidesimin yumurtaları karnına indi bekliyoruz:)
Yukarıda popülasyonu arttırmayı düşündüğümü yazmıştım ve aramıza iki adet mavi Cüce Gurami katıldı.
Tankımızın son hali:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217679/300920191352011.jpg[/IMG]
Şimdi bu cücelerden biraz bahsetmek istiyorum. Cüce gurami beğenip sahiplenmek adına ilk girişim tabi ki ihtiyaçlarını araştırmakla başladı. Araştırmalarda en zorlandığım tarafı cinsiyet belirleme oldu. Çok fazla kafa karıştırıcı bilgi var. Dişi gurami gri renk olurdan tutun, ülkemizde çok nadir bulunur, genelde getirmezler... Hep erkek satılır. Dişiler fotoğrafları bulunmaz vs vs (Çok karışık bir sitem oldu kusura bakmayın).
Tabi gittim ve iki tane mavi gurami aldım. Cinsiyetlerini bilmiyordum yaklaşık 1 haftadır tankımdalar.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217679/300920191357021.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217679/300920191357261.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217679/300920191358101.jpg[/IMG]
İlk bir kaç gün alışamadıklarını düşünüyorum. Sürekli cam sörfü yaptılar 3. gün bu davranışlarından vazgeçtiler ve içlerinden bir tanesi sürekli diğerini kovalamaya başladı. Garip şeyler oluyordu... Sonra bir sabah kalktım akvaryumun üzerinde köpük yapmışlar... Cinsiyet tekrar gündeme gelince balıklar da artık bizi rahat bırak kafanı fazla kurcalama dermişcesine bir cevap verdiler. Daha fazla söylenecek bir şey kalmadığı için sözü aşağıda çektiğim görüntüye bırakıyorum.
Saygılar...
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=drl9xscGoWg[/VID]
Sanırım sepetin altına köpük yapması kötü fikirdi. Muhtemelen yavru alamayacağım. Ama bu ana tanık olmak gerçekten güzeldi.
Tekrar selamlar,
27.gün Güncellemesi:
Aslında 30. gün güncelleme planım vardı ancak bir takım konuları paylaşmakta sabırsızlığıma yenik düştüm. Öncelikle tank durumu olarak bitkilerde Tilki kuyruğunu budadıktan sonra (tomurcuklarını keserek) doğal olarak mevcut kökü değiştirmediğimden dolayı bitkinin gelişmesi yavaşladı. Bu fırsatlada eledoaların çoştuğunu söyleyebilirim. Bacopa carolina civarında diatom yosunu belirmeye başladı, Şuan için herhangi bir müdahale yapmadım onun dışında zarar verecek düzeyde bir yosunlanma yok. Sanırım zamanla yosun dengesi sağlanıyor.
Balıklarımıza gelince, neonlar hala sağlıklı ve kayıp yok. İki karidesimin yumurtaları karnına indi bekliyoruz:)
Yukarıda popülasyonu arttırmayı düşündüğümü yazmıştım ve aramıza iki adet mavi Cüce Gurami katıldı.
Tankımızın son hali:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217679/300920191352011.jpg[/IMG]
Şimdi bu cücelerden biraz bahsetmek istiyorum. Cüce gurami beğenip sahiplenmek adına ilk girişim tabi ki ihtiyaçlarını araştırmakla başladı. Araştırmalarda en zorlandığım tarafı cinsiyet belirleme oldu. Çok fazla kafa karıştırıcı bilgi var. Dişi gurami gri renk olurdan tutun, ülkemizde çok nadir bulunur, genelde getirmezler... Hep erkek satılır. Dişiler fotoğrafları bulunmaz vs vs (Çok karışık bir sitem oldu kusura bakmayın).
Tabi gittim ve iki tane mavi gurami aldım. Cinsiyetlerini bilmiyordum yaklaşık 1 haftadır tankımdalar.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217679/300920191357021.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217679/300920191357261.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217679/300920191358101.jpg[/IMG]
İlk bir kaç gün alışamadıklarını düşünüyorum. Sürekli cam sörfü yaptılar 3. gün bu davranışlarından vazgeçtiler ve içlerinden bir tanesi sürekli diğerini kovalamaya başladı. Garip şeyler oluyordu... Sonra bir sabah kalktım akvaryumun üzerinde köpük yapmışlar... Cinsiyet tekrar gündeme gelince balıklar da artık bizi rahat bırak kafanı fazla kurcalama dermişcesine bir cevap verdiler. Daha fazla söylenecek bir şey kalmadığı için sözü aşağıda çektiğim görüntüye bırakıyorum.
Saygılar...
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=drl9xscGoWg[/VID]
Sanırım sepetin altına köpük yapması kötü fikirdi. Muhtemelen yavru alamayacağım. Ama bu ana tanık olmak gerçekten güzeldi.
Naturel Akvaryum
Selamlar,
Başarılı bir tasarım olmuş. Siyah bir arka planın yakışacağını düşünüyorum. Sağlıklı balıklar dilerim.
Selamlar,
Başarılı bir tasarım olmuş. Siyah bir arka planın yakışacağını düşünüyorum. Sağlıklı balıklar dilerim.
Walstad Metodu Co2 Ve Gübresiz Bitkili Akvaryum
[QUOTE=rifai]Güzel bir çalışma olmuş. Tecrübelerinizi buradan paylaşmaya devam ederseniz sevinirim[:)]
Benim tek soracağım; aktif karbon ve zeolit sudaki nitratın hepsini emecektir ve bitkileriniz bir süre sonra açlık çekmeye başlayacaktır. Yosunlaşmalarında en temel sorununu bu durum oluşturabiliyor.
Walstad Metodu hakkında pek bir bilgim yok, ama en kısa sürede araştıracağım. [/QUOTE]
Teşekkür ederim Emir bey,
Haklısınız çoğu yerde bu bilgiye rastladım. Bundan dolayı bitkileri ekmeden önce boş çalıştırdığım 3 günlük süre zarfında kullandım. daha sonra ekim ile birlikte zeolit karbon filesini çıkartıp yerine sünger koydum. Şuan sadece Elyaf ve sünger var sepetimde [:$] Zaman geçtikçe durumu paylaşmaya devam edeceğim. bir kaç güne canlı popülasyonunu arttırmayı düşünüyorum. Bir türlü karar veremedim tür konusunda neonlarla arkadaş olabilecek... Forumda bir konuda neon tetra üretimini görmüştüm aynı tankta. En zor olanı sanırım. Belki sadece neon tetralarımın sayısını arttırıp sadece onlarla ilgilenebilirim.
[QUOTE=rifai]Güzel bir çalışma olmuş. Tecrübelerinizi buradan paylaşmaya devam ederseniz sevinirim[:)]
Benim tek soracağım; aktif karbon ve zeolit sudaki nitratın hepsini emecektir ve bitkileriniz bir süre sonra açlık çekmeye başlayacaktır. Yosunlaşmalarında en temel sorununu bu durum oluşturabiliyor.
Walstad Metodu hakkında pek bir bilgim yok, ama en kısa sürede araştıracağım. [/QUOTE]
Teşekkür ederim Emir bey,
Haklısınız çoğu yerde bu bilgiye rastladım. Bundan dolayı bitkileri ekmeden önce boş çalıştırdığım 3 günlük süre zarfında kullandım. daha sonra ekim ile birlikte zeolit karbon filesini çıkartıp yerine sünger koydum. Şuan sadece Elyaf ve sünger var sepetimde [:$] Zaman geçtikçe durumu paylaşmaya devam edeceğim. bir kaç güne canlı popülasyonunu arttırmayı düşünüyorum. Bir türlü karar veremedim tür konusunda neonlarla arkadaş olabilecek... Forumda bir konuda neon tetra üretimini görmüştüm aynı tankta. En zor olanı sanırım. Belki sadece neon tetralarımın sayısını arttırıp sadece onlarla ilgilenebilirim.
Walstad Metodu Co2 Ve Gübresiz Bitkili Akvaryum
[QUOTE=capo di capi]Walstad metodunda toprak bakterileri büyük önem taşır.. O baloncuklar ondan kaynaklı.. Sana tavsiyem o taşları çıkar toprak nefes alsın. Walstad da çok ince silis kum yada yekpare taşlarla taban boğulmaz. Mutlaka dehlizler olmalı..bunu da dere kumu, çakıl , lav kırığı vs. sağlar.
Böyle bahsediyorum ama bu walstad metoduna çok da kulak asma :) Fi tarihten kalma miyadı dolmuş bir uygulama. Kadının tavsiye ettiği bitkiler kumsuz topraksız da yetişiyor günümüzde Kaldı ki bu metodun görsel akvaryumları hiç de görsel olmuyor. O yüzden metoda bağlı kalcam diye estetiği elden çıkarmayasın.[/QUOTE]
:) Teşekkür ederim. Her alıntıda üzerinde toprağın nefes almasını engellemeyin ve üzerindeki kum 2.5cm yi geçmesin diye öneriyor(H2S için). o tarafına sağdık kalamadım. Estetik kaygılardan dolayı. Aslında walstad metodunu ülkemize ithal ederken tabanda toprak kullanımı + biraz üşengeçlik tarzında devam ettiriyorum.[:)] Şaka bir yana estetik önerinize katılıyorum.
[QUOTE=capo di capi]Walstad metodunda toprak bakterileri büyük önem taşır.. O baloncuklar ondan kaynaklı.. Sana tavsiyem o taşları çıkar toprak nefes alsın. Walstad da çok ince silis kum yada yekpare taşlarla taban boğulmaz. Mutlaka dehlizler olmalı..bunu da dere kumu, çakıl , lav kırığı vs. sağlar.
Böyle bahsediyorum ama bu walstad metoduna çok da kulak asma :) Fi tarihten kalma miyadı dolmuş bir uygulama. Kadının tavsiye ettiği bitkiler kumsuz topraksız da yetişiyor günümüzde Kaldı ki bu metodun görsel akvaryumları hiç de görsel olmuyor. O yüzden metoda bağlı kalcam diye estetiği elden çıkarmayasın.[/QUOTE]
:) Teşekkür ederim. Her alıntıda üzerinde toprağın nefes almasını engellemeyin ve üzerindeki kum 2.5cm yi geçmesin diye öneriyor(H2S için). o tarafına sağdık kalamadım. Estetik kaygılardan dolayı. Aslında walstad metodunu ülkemize ithal ederken tabanda toprak kullanımı + biraz üşengeçlik tarzında devam ettiriyorum.[:)] Şaka bir yana estetik önerinize katılıyorum.
SON MESAJLAR
- Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 19:00
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Conix, 18:48
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 17:33
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci cihan.borova, 15:36
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 13:55
- Moss Teli CevdetSERBEST 13:55
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 13:32
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 13:32
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:16
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:16
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:16
KULLANICILAR
- 68 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
mmtbs,
OKIRATLI,
MCY4,
TheDS,
Conix,
oguzozt,
AreS,
ugurbaran,
OsmanEnes,
0rnn,
Kuduoglu,
Sfenks111,
Myz26,
Hoppala,
sina cen,
platinium,
MiSoSiKiaN,
Sungurr,
Koksal Gurkan,
osmandbnl,
M_budak,
Cyber_Scout,
yeekim,
JujuSeri,
djally,
Alibicimcilci,
kocoglu,
seiryuhare,
Suprabranchial,
Killicory,
ternapi,
Esatzn,
userhamit,
Denizhann,
gurkanmutllu,
kasim12,
Ehtiyar,
Umutoty,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
