ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
feritakan
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
30 Temmuz 2025 16:00
Son Ziyaret:
20 Ekim 2025 14:36
Toplam Mesaj:
6 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ferit akan
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Gaziantep
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
ferit akan
SON 6 MESAJI
325lt+325lt Yeni Başladım Akvaryum Kurulumu Destek
Hocam merhabalar tekrardan akvaryumu kurdum sayılır .
Balık olarak Endler Lepistes veya dediğiniz balığı alacam.
Ama şöyle bir sorunum var sump debi ayarini tutturamiyorum. Vanayi kisinca motora az su geliyor acinca da taşıyor bununla ilgili onerebileceginiz bir sey var mi ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/264241/270820251643491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/264241/270820251644071.jpg[/IMG]
Hocam merhabalar tekrardan akvaryumu kurdum sayılır .
Balık olarak Endler Lepistes veya dediğiniz balığı alacam.
Ama şöyle bir sorunum var sump debi ayarini tutturamiyorum. Vanayi kisinca motora az su geliyor acinca da taşıyor bununla ilgili onerebileceginiz bir sey var mi ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/264241/270820251643491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/264241/270820251644071.jpg[/IMG]
325lt+325lt Yeni Başladım Akvaryum Kurulumu Destek
Bunları arastirdim biraz bulunmasi zor gibi [zzz]
Neon tetralar nasıl sizce? Hem uygun hem bulunmasi kolay . Yavrulama kismi bitki ile cozerim gibi
Bunları arastirdim biraz bulunmasi zor gibi [zzz]
Neon tetralar nasıl sizce? Hem uygun hem bulunmasi kolay . Yavrulama kismi bitki ile cozerim gibi
325lt+325lt Yeni Başladım Akvaryum Kurulumu Destek
Değerli görüşleriniz ve cevabınız için teşekkür ederim öncelikle.
1- ısıtıcı olarak rezistans tarzi ozel uretim kullanamaz miyiz? Bizim dukkan kışın soğuk oluyor.
2 - küçük sürü balıkları koymayi düşünüyorum ama hangisi karar veremedim. Önerilerinizi beklerim.
3- bir tane sump filtre yapti 4 bolmeli 20cm*20cm*60cm hatirladigim kadariyla. Isıtıcı ozel yapim ve hava motorunu sump filtrenin içine koymayı düşünüyorum.
Bu sump filtreyi alt tarafa koyacagim ve orayi mdf veya sunta ile kapatacağım aşağısı bir nevi dolap olacak.
Az bitki olacak yonca, çimen tarzi gibi sp.j
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/264241/130820252221311.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/264241/130820252221451.jpg[/IMG]
Belki biraz yosun topu kayalarin ustune.
4-buhar cami var ama tek parca onu ikiye bolup sürgülü yapmayi düşünüyorum.
5 - balik olarak canlı doguran bir balik istiyorum bakimi kolay, yavrusunu yemeyecek , özellikle sürü seklinde olacak.
Temizlik için salyangoz koymayi düşünüyorum. Onun haricinde fikir ve görüşlerinizi bekliyorum.
İyi hobiler...
Değerli görüşleriniz ve cevabınız için teşekkür ederim öncelikle.
1- ısıtıcı olarak rezistans tarzi ozel uretim kullanamaz miyiz? Bizim dukkan kışın soğuk oluyor.
2 - küçük sürü balıkları koymayi düşünüyorum ama hangisi karar veremedim. Önerilerinizi beklerim.
3- bir tane sump filtre yapti 4 bolmeli 20cm*20cm*60cm hatirladigim kadariyla. Isıtıcı ozel yapim ve hava motorunu sump filtrenin içine koymayı düşünüyorum.
Bu sump filtreyi alt tarafa koyacagim ve orayi mdf veya sunta ile kapatacağım aşağısı bir nevi dolap olacak.
Az bitki olacak yonca, çimen tarzi gibi sp.j
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/264241/130820252221311.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/264241/130820252221451.jpg[/IMG]
Belki biraz yosun topu kayalarin ustune.
4-buhar cami var ama tek parca onu ikiye bolup sürgülü yapmayi düşünüyorum.
5 - balik olarak canlı doguran bir balik istiyorum bakimi kolay, yavrusunu yemeyecek , özellikle sürü seklinde olacak.
Temizlik için salyangoz koymayi düşünüyorum. Onun haricinde fikir ve görüşlerinizi bekliyorum.
İyi hobiler...
325lt+325lt Yeni Başladım Akvaryum Kurulumu Destek
Hocam lav kırıığının üstüne bitki gelecek
Aşağıdaki gibi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/264241/060820251956031.jpg[/IMG]
Hatta lav kırıığının üstüne siyah bitki kumu koyup o sekilde ekmeyi düşündüm bitkiyi. Sp japon diye bir bitki ekmeyi düşünüyorum
Hocam lav kırıığının üstüne bitki gelecek
Aşağıdaki gibi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/264241/060820251956031.jpg[/IMG]
Hatta lav kırıığının üstüne siyah bitki kumu koyup o sekilde ekmeyi düşündüm bitkiyi. Sp japon diye bir bitki ekmeyi düşünüyorum
325lt+325lt Yeni Başladım Akvaryum Kurulumu Destek
[QUOTE=mutlubaba]Aramıza hoş geldin
öncelikle görünüşe göre tank ve sehpa düz gibi duruyor fakat su ve zemine kullanacağın kum kaya vs gelince bir sabah her hangi bir süprizle karşılaşmaman için akvaryum ve sehpa arasına muhakkak sert strafor yada yoga matı vb bir şey kullanmanı öneririm. Tankın arkasındaki resim yanlamasına biraz daha yukarı ve ortada daha güzel gözükür bu şekilde ilerleyen dönemde nemden biraz etkilenir,orta resimdeki tank gibi bir şey istiyorum dediğinde o bitkiler co 2 isteyen hıgh tech bitkiler az bakım istiyorum uğraşmayayım istiyorsun subulata zemin bitkisi var onu önerebilirim ben kendi tankımda dere kumu kullanıyorum tercihen siyah hagen tarzıda olabilir bej silis kumlar var ama bitki olayında silis pek nerilmiyor gibi ayrıca karides için saklanma alanı oluşturmalısın kayalar üzerine yosun yada hindistan cevizi mağara yada köklerden bol bitkili bir orta ve arka plan akvaryum güzel dururdu bu konuda tavsiyem iwagumi ve bitkili akvaryum kurulumlarına you tube dan göz atman olur ona göre kafanda tankı şekillendirmen daha kolay olur salyangoz ve temizlik konusunda mini nerite salyangozları öneririm alabildiğin kadar al derim iyi çalışıyorlar normal nerite gibi yumurta dizme olayıda olmuyor sadece çalışıyorlar tankının iki parça olması bence filtre açısından dez avantaj yerinde olsan ortadaki bölmeyi kaldırıp tek hale getirip kullanırım 1300 l/h dış filtre yeterli gelmez sana en az 2500 lük filtre lazım gibi yada
sağa sola iki tane yan sump yaptırsan daha ekonomik olur diye bilirim
taşlara gelince üzerine tuz ruhunu biraz damlatınca köpürüyorsa kullanılmıyor diye biliyorum
ısıtıcıyı sağlı sollu 2 tane 300 lük kullanmaya çalışırdım
pipo filtre bu tarz bir tanka az gelir gibi tabi bu benim görüşüm
hava motoru yerine sump yada dış filtre su çıkış kısmını suyun üstünü dalgalandıracak şekilde konumlandırırsan hava motoruna gerek kalmaz
arka fona kaplama renkli folyo yada boya uygularsan derinlik daha güzel gösterir
en son olarak aydınlatma ısıtıcı motorların fişlerinin konumuna göre uzatma kablosu ve aydınlatmanın duracağı bir aparat yada askı ne olacaksa ona göre tank ve duvar arası boşluğu elinin hareket edebileceği bir ölçüde ayarlamanı tavsiye ederim
ben malzeme ihtiyaçlarımı forumdaki arkadaşlardan,atakan petshop yada aquarubi internetinden karşılıyorum sende kafana uyan birilerini buradan bulabilirsin
en önemlisi kurulum ve balık için kesinlikle acele etme bu hobi biraz sabır işiymiş deneyip yaşayıp öğrenmeni istemem iyice bakıp sorup balık uyum tablosu vs incele ondan sonra harekete geçebilirsin
biraz uzun oldu gibi bu yazdıklarım kendi deneyimlerime göre edindiğim tecrübelerdir diğer arkadaşlarında yazacaklarını değerlendirirsin
keyifli hobiler
[/QUOTE]
Yorumlarınız için çok teşekkür ederim akvaryum için acele etmiyorum. iş yerinde olduğu için işten fırsat buldukça yapıyorum. dış filtre dediğiniz gibi az olacak. 2 sump pompa ile çözmeye çalışacağım.
akvaryumun son şimdiki hali aşağıya ekliyorum .
Lav kırığında bitki sağlıklı olur mu low tech? lav kırığının üzerine bu siyah kumdan dökmeyide düşündüm ama taşlar çok gömülü kalacak bu seferde.
bitki olarak .Limon / sessiflora , Cyriptocorn brown ,Dev Saz bunları buldum
https://atakanpetshop.com/aquamins-california-black-sand-3-5mm-bitki-kumu-10kg
sump filtre kaç bölmeli olmalı sizce?
akvaryum strafor köpük kullandım bir sorun olur mu ? hem kum maliyeti hemde taşların sabit kalması için ancak taşları birbirine yapıştıramadım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/264241/060820251022201.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/264241/060820251022191.jpg[/IMG][EDIT]feritakan,2025-08-06 10:35:10[/EDIT]
[QUOTE=mutlubaba]Aramıza hoş geldin
öncelikle görünüşe göre tank ve sehpa düz gibi duruyor fakat su ve zemine kullanacağın kum kaya vs gelince bir sabah her hangi bir süprizle karşılaşmaman için akvaryum ve sehpa arasına muhakkak sert strafor yada yoga matı vb bir şey kullanmanı öneririm. Tankın arkasındaki resim yanlamasına biraz daha yukarı ve ortada daha güzel gözükür bu şekilde ilerleyen dönemde nemden biraz etkilenir,orta resimdeki tank gibi bir şey istiyorum dediğinde o bitkiler co 2 isteyen hıgh tech bitkiler az bakım istiyorum uğraşmayayım istiyorsun subulata zemin bitkisi var onu önerebilirim ben kendi tankımda dere kumu kullanıyorum tercihen siyah hagen tarzıda olabilir bej silis kumlar var ama bitki olayında silis pek nerilmiyor gibi ayrıca karides için saklanma alanı oluşturmalısın kayalar üzerine yosun yada hindistan cevizi mağara yada köklerden bol bitkili bir orta ve arka plan akvaryum güzel dururdu bu konuda tavsiyem iwagumi ve bitkili akvaryum kurulumlarına you tube dan göz atman olur ona göre kafanda tankı şekillendirmen daha kolay olur salyangoz ve temizlik konusunda mini nerite salyangozları öneririm alabildiğin kadar al derim iyi çalışıyorlar normal nerite gibi yumurta dizme olayıda olmuyor sadece çalışıyorlar tankının iki parça olması bence filtre açısından dez avantaj yerinde olsan ortadaki bölmeyi kaldırıp tek hale getirip kullanırım 1300 l/h dış filtre yeterli gelmez sana en az 2500 lük filtre lazım gibi yada
sağa sola iki tane yan sump yaptırsan daha ekonomik olur diye bilirim
taşlara gelince üzerine tuz ruhunu biraz damlatınca köpürüyorsa kullanılmıyor diye biliyorum
ısıtıcıyı sağlı sollu 2 tane 300 lük kullanmaya çalışırdım
pipo filtre bu tarz bir tanka az gelir gibi tabi bu benim görüşüm
hava motoru yerine sump yada dış filtre su çıkış kısmını suyun üstünü dalgalandıracak şekilde konumlandırırsan hava motoruna gerek kalmaz
arka fona kaplama renkli folyo yada boya uygularsan derinlik daha güzel gösterir
en son olarak aydınlatma ısıtıcı motorların fişlerinin konumuna göre uzatma kablosu ve aydınlatmanın duracağı bir aparat yada askı ne olacaksa ona göre tank ve duvar arası boşluğu elinin hareket edebileceği bir ölçüde ayarlamanı tavsiye ederim
ben malzeme ihtiyaçlarımı forumdaki arkadaşlardan,atakan petshop yada aquarubi internetinden karşılıyorum sende kafana uyan birilerini buradan bulabilirsin
en önemlisi kurulum ve balık için kesinlikle acele etme bu hobi biraz sabır işiymiş deneyip yaşayıp öğrenmeni istemem iyice bakıp sorup balık uyum tablosu vs incele ondan sonra harekete geçebilirsin
biraz uzun oldu gibi bu yazdıklarım kendi deneyimlerime göre edindiğim tecrübelerdir diğer arkadaşlarında yazacaklarını değerlendirirsin
keyifli hobiler
[/QUOTE]
Yorumlarınız için çok teşekkür ederim akvaryum için acele etmiyorum. iş yerinde olduğu için işten fırsat buldukça yapıyorum. dış filtre dediğiniz gibi az olacak. 2 sump pompa ile çözmeye çalışacağım.
akvaryumun son şimdiki hali aşağıya ekliyorum .
Lav kırığında bitki sağlıklı olur mu low tech? lav kırığının üzerine bu siyah kumdan dökmeyide düşündüm ama taşlar çok gömülü kalacak bu seferde.
bitki olarak .Limon / sessiflora , Cyriptocorn brown ,Dev Saz bunları buldum
https://atakanpetshop.com/aquamins-california-black-sand-3-5mm-bitki-kumu-10kg
sump filtre kaç bölmeli olmalı sizce?
akvaryum strafor köpük kullandım bir sorun olur mu ? hem kum maliyeti hemde taşların sabit kalması için ancak taşları birbirine yapıştıramadım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/264241/060820251022201.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/264241/060820251022191.jpg[/IMG][EDIT]feritakan,2025-08-06 10:35:10[/EDIT]
325lt+325lt Yeni Başladım Akvaryum Kurulumu Destek
Merhabalar,hobiye yeni başladım elimde bu şekilde(1no. foto) bir akvaryum var.
Ölçüler: 200cm*en 50* boy 55cm ve tam ortadan ikiye bölünmüş durumda .
(2.foto ) tarzında bir akvaryum kurmak istiyorum .En az bakımlı nasıl bir akvaryum kurabilirim?
- rainbow ciklet koymayı düşünüyorum kendi kendine üreyip çoğalsın(bakımı kolay ve dayanıklı denildi. ). veya en mantıklı ne koyabilirim?
- ayrıca karides ,salyangoz .vatoz veya temizlik için ne kullanabilirim?
- zemin bitkisi olarak(co2 olmayacağı için) : hydrocotyle sp japan (tripartia)'
- filtre olarak pipo yeterli mi? her tanka bir tane? formda satılık lifetech 838 (1200lt/h) filtre mi almak mantıklı
- zemine hangi bitki kumu almam gerekiyor?
- ısıtıcı kaç watt olmalı
- filtre taktıktan sonra ekstre hava motoru almam gerekiyor mu ?
-(3.foto) doğada bulduğum bu taşları kullanabilir miyim? kullanmadan ne önce bir test yapmam gerekiyor mu?
cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim....
1 - [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/264241/300720251602181.jpg[/IMG]
2- [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/264241/300720251604271.jpg[/IMG]
3-[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/264241/300720251612561.jpg[/IMG]
3-[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/264241/300720251613161.jpg[/IMG]
Merhabalar,hobiye yeni başladım elimde bu şekilde(1no. foto) bir akvaryum var.
Ölçüler: 200cm*en 50* boy 55cm ve tam ortadan ikiye bölünmüş durumda .
(2.foto ) tarzında bir akvaryum kurmak istiyorum .En az bakımlı nasıl bir akvaryum kurabilirim?
- rainbow ciklet koymayı düşünüyorum kendi kendine üreyip çoğalsın(bakımı kolay ve dayanıklı denildi. ). veya en mantıklı ne koyabilirim?
- ayrıca karides ,salyangoz .vatoz veya temizlik için ne kullanabilirim?
- zemin bitkisi olarak(co2 olmayacağı için) : hydrocotyle sp japan (tripartia)'
- filtre olarak pipo yeterli mi? her tanka bir tane? formda satılık lifetech 838 (1200lt/h) filtre mi almak mantıklı
- zemine hangi bitki kumu almam gerekiyor?
- ısıtıcı kaç watt olmalı
- filtre taktıktan sonra ekstre hava motoru almam gerekiyor mu ?
-(3.foto) doğada bulduğum bu taşları kullanabilir miyim? kullanmadan ne önce bir test yapmam gerekiyor mu?
cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim....
1 - [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/264241/300720251602181.jpg[/IMG]
2- [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/264241/300720251604271.jpg[/IMG]
3-[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/264241/300720251612561.jpg[/IMG]
3-[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/264241/300720251613161.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Lepistes Renklendirme Akvaryumcu_Doru, 06:05
Canlı Doğuranlar - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl pianoƒish, 04:58
Filtreleme Seçenekleri - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Su Yosunu Fatihsm, 03:30
Yosun - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 02:11
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY)
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Uygun Fiyata Akvaryum Malzemeleri ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
KULLANICILAR
- 22 Online Kullanıcı, 12 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
