ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ayliny
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
41
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
13 Şubat 2018 17:11
Son Ziyaret:
16 Temmuz 2018 12:13
Toplam Mesaj:
59 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
aylin yıldız
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
kamil
SON 10 MESAJI
Yeni Dostlarımız Japonlar :)
Çok tatlılar masallah [:3]
Çok tatlılar masallah [:3]
Yeni Dostlarımız Japonlar :)
[QUOTE=Emyy]
Ahmet Ali Bey, kumu tanka koymadan önceki ilk yıkamanızı kastetti. Hiç yıkamadım derken, ilk kurulumda yıkamışsınızdır diye ümit ediyorum :)
Tabi ki ilk kurulumda yıkadım :)
O zaman ben yine önerileri deneyeyim bir sonuç alamaz isem yeni bir başlık açayım. [EDIT]ayliny,2018-06-09 13:54:16[/EDIT]
[QUOTE=Emyy]
Ahmet Ali Bey, kumu tanka koymadan önceki ilk yıkamanızı kastetti. Hiç yıkamadım derken, ilk kurulumda yıkamışsınızdır diye ümit ediyorum :)
Tabi ki ilk kurulumda yıkadım :)
O zaman ben yine önerileri deneyeyim bir sonuç alamaz isem yeni bir başlık açayım. [EDIT]ayliny,2018-06-09 13:54:16[/EDIT]
Yeni Dostlarımız Japonlar :)
[QUOTE=iezgi]
Merhabalar, baliklarinizda herhangi bir sikinti gozlemliyor musunuz? Yesil su herzaman kotu birsey olmak zorunda degil... [/QUOTE]
Balıklarımda sıkıntı yok gayet iyiler su an. Görsel açıdan takmis durumdayım sanırım
[QUOTE=Kromatit]Akvaryum direkt güneşe maruz kalıyor ku?
Kumu yıkarken pisliğe denk geldiniz mi?[/QUOTE]
Direkt güneşe maruz kalmıyor. Dip cekimi yaparken evet kakalar dipte ama çok aşırı değil ama var. Kumu yıkamadım hiç. Komple akvaryum temizliğinin yanı kumu çıkarıp tamamen su değiştirmenin iyi bir şey olmadığını okudum hep. O yüzden kum yıkaması yapmıyorum
[QUOTE=Emyy]
Aylin Hanım aşağıdaki video size ışık tutacaktır. Forumda sorununuzla ilgili çok daha fazlasını bulabilirsiniz. Ayrıca size dış filtre kullanmanızı önemle tavsiye ediyorum.
[URL]https://m.youtube.com/watch?v=SqzZb0pvIeA[/URL][/QUOTE]
Bu arada bu videoyu izleyerek ben de dört beş gün boyunca su değişimi yaptım. Zaten bu kanala da abone olmuşum. Ama ise yaramadı. Acaba benim akvaryumda kum olduğu icin mi düzelmedi bilmiyorum
[QUOTE=iezgi]
Merhabalar, baliklarinizda herhangi bir sikinti gozlemliyor musunuz? Yesil su herzaman kotu birsey olmak zorunda degil... [/QUOTE]
Balıklarımda sıkıntı yok gayet iyiler su an. Görsel açıdan takmis durumdayım sanırım
[QUOTE=Kromatit]Akvaryum direkt güneşe maruz kalıyor ku?
Kumu yıkarken pisliğe denk geldiniz mi?[/QUOTE]
Direkt güneşe maruz kalmıyor. Dip cekimi yaparken evet kakalar dipte ama çok aşırı değil ama var. Kumu yıkamadım hiç. Komple akvaryum temizliğinin yanı kumu çıkarıp tamamen su değiştirmenin iyi bir şey olmadığını okudum hep. O yüzden kum yıkaması yapmıyorum
[QUOTE=Emyy]
Aylin Hanım aşağıdaki video size ışık tutacaktır. Forumda sorununuzla ilgili çok daha fazlasını bulabilirsiniz. Ayrıca size dış filtre kullanmanızı önemle tavsiye ediyorum.
[URL]https://m.youtube.com/watch?v=SqzZb0pvIeA[/URL][/QUOTE]
Bu arada bu videoyu izleyerek ben de dört beş gün boyunca su değişimi yaptım. Zaten bu kanala da abone olmuşum. Ama ise yaramadı. Acaba benim akvaryumda kum olduğu icin mi düzelmedi bilmiyorum
Yeni Dostlarımız Japonlar :)
[QUOTE=Emreboy]Aylin hanım ilk olarak dip çekimi iyi olabilir. [/QUOTE]
Dip cekimi çok yaptım yine ayni. Kumları karıştırmıyorum zaten hiçbir şekilde.
[QUOTE=Emyy]
Aylin Hanım aşağıdaki video size ışık tutacaktır. Forumda sorununuzla ilgili çok daha fazlasını bulabilirsiniz. Ayrıca size dış filtre kullanmanızı önemle tavsiye ediyorum.
[URL]https://m.youtube.com/watch?v=SqzZb0pvIeA[/URL][/QUOTE]
Dış filtre icin su an maddi durum yok. Onerebileceginiz var mi ? Videoyu da izlicem
[QUOTE=Emreboy]Aylin hanım ilk olarak dip çekimi iyi olabilir. [/QUOTE]
Dip cekimi çok yaptım yine ayni. Kumları karıştırmıyorum zaten hiçbir şekilde.
[QUOTE=Emyy]
Aylin Hanım aşağıdaki video size ışık tutacaktır. Forumda sorununuzla ilgili çok daha fazlasını bulabilirsiniz. Ayrıca size dış filtre kullanmanızı önemle tavsiye ediyorum.
[URL]https://m.youtube.com/watch?v=SqzZb0pvIeA[/URL][/QUOTE]
Dış filtre icin su an maddi durum yok. Onerebileceginiz var mi ? Videoyu da izlicem
Yeni Dostlarımız Japonlar :)
Ezgi hanım merhabalar, yeni bir başlık açmak istemedim. Sizde de Japon olduğu icin direkt size sorayım dedim. Yaklaşık 70 lt su alan bir akvaryumum var. Sizinle daha önce konuşmuştuk bir baligimi kaybettim. Uç Japon var su anda. Ama ne yaptıysam bu yeşil Sudan kurtulamıyorum. Yemleme çok değil, filtre düzenli temizleniyor, su değişimi yapıyorum her hafta, ışık sadece yem verdiğim zaman açık. Son dört gündür her gün yüzde 40 su değişimi yaptım ama hala fotoda göründüğü gibi su bulanık ve yeşil deliricem [:((] petshop ışıktandır dedi direkt güneş almıyor ama ona rağmen perdeyi kapalı tutuyorum. Fotoda su az değişim yapıyordum havalandırdigim su yetmedi. Yoksa daha fazla.
Ne olur akil verin bir turlu berrak yapamadım suyu [:(][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203958/110320182244481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203958/080620182155521.jpg[/IMG]
İlk foto akvaryumu ilk kurduğum zamanlar. O zaman bile berrak değilmiş
Ezgi hanım merhabalar, yeni bir başlık açmak istemedim. Sizde de Japon olduğu icin direkt size sorayım dedim. Yaklaşık 70 lt su alan bir akvaryumum var. Sizinle daha önce konuşmuştuk bir baligimi kaybettim. Uç Japon var su anda. Ama ne yaptıysam bu yeşil Sudan kurtulamıyorum. Yemleme çok değil, filtre düzenli temizleniyor, su değişimi yapıyorum her hafta, ışık sadece yem verdiğim zaman açık. Son dört gündür her gün yüzde 40 su değişimi yaptım ama hala fotoda göründüğü gibi su bulanık ve yeşil deliricem [:((] petshop ışıktandır dedi direkt güneş almıyor ama ona rağmen perdeyi kapalı tutuyorum. Fotoda su az değişim yapıyordum havalandırdigim su yetmedi. Yoksa daha fazla.
Ne olur akil verin bir turlu berrak yapamadım suyu [:(][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203958/110320182244481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203958/080620182155521.jpg[/IMG]
İlk foto akvaryumu ilk kurduğum zamanlar. O zaman bile berrak değilmiş
Ne Yaptıysam Olmuyor!
Teşekkür ederim herkese 😊
Dış filtre de edindikten sonra sanırım sabretmek gerekiyor geriye.
Teleskop çok şükür kendine geldi su an hiçbir sıkıntı gözükmüyor umarım da böyle devam eder [:3]
Teşekkür ederim herkese 😊
Dış filtre de edindikten sonra sanırım sabretmek gerekiyor geriye.
Teleskop çok şükür kendine geldi su an hiçbir sıkıntı gözükmüyor umarım da böyle devam eder [:3]
Ne Yaptıysam Olmuyor!
Tekrar merhaba, bir hafta önce akvaryumumu kurdum. Kumunu iyice yıkadım denitrolu ekledim bir haftadır da boş çalışıyor. Ancak suyum neden bulanık anlayamadım yardımcı olur musunuz?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203958/110320182244481.jpg[/IMG]
Tekrar merhaba, bir hafta önce akvaryumumu kurdum. Kumunu iyice yıkadım denitrolu ekledim bir haftadır da boş çalışıyor. Ancak suyum neden bulanık anlayamadım yardımcı olur musunuz?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203958/110320182244481.jpg[/IMG]
Ne Yaptıysam Olmuyor!
[QUOTE=Emre Zaim]
Ben teşekkür ederim.[:)]
Balığınızın düzelmesi, ancak yem yedikten sonra, tekrar dengesizleşmesi, aklıma yem ile ilgili bir durum olabilir mi sorusunu getirdi.
Dışkısının düzelmesi ve dengeli yüzüş görülnesi, ümit verici gelişmeler.
Benim de, evde bir kedi ve üç akvaryum; bahçede iki köpek; sokakta sayamayacağım kadar çok kedi, köpek, kuşum var.[:3]
Kamil, Cemil ve diğer altı kedi arkadaşına selamlar, sevgiler.[:)][/QUOTE]
Harikasınız [:3] benim de sokakta bir sürü kedim ve barınakta özel olarak ilgilendiğim iki kopegim (hatta birini pansiyona birini eve çıkarıyorum) var. Sizin de hayvan dostlarınıza selamlar 😊
Ben akvaryumunu kurdum filtresi ve ısıtıcısını taktım. Yalnız takıldığım bir nokta var. Denitrol kullanımı.
Üzerinde ilk kurulumda icin 20 litre suya 10 ml kullanılır. Su değişimlerinde 300 litreye 10 ml kullanılır diyor.
Ancak bazı satış sitelerinin kullanım talimatında on günlük bir kullanımdan söz ediyor.
On gün boyunca miktarı azaltarak devam etmem gerekiyor mu ilk kurulum için?
[QUOTE=Emre Zaim]
Ben teşekkür ederim.[:)]
Balığınızın düzelmesi, ancak yem yedikten sonra, tekrar dengesizleşmesi, aklıma yem ile ilgili bir durum olabilir mi sorusunu getirdi.
Dışkısının düzelmesi ve dengeli yüzüş görülnesi, ümit verici gelişmeler.
Benim de, evde bir kedi ve üç akvaryum; bahçede iki köpek; sokakta sayamayacağım kadar çok kedi, köpek, kuşum var.[:3]
Kamil, Cemil ve diğer altı kedi arkadaşına selamlar, sevgiler.[:)][/QUOTE]
Harikasınız [:3] benim de sokakta bir sürü kedim ve barınakta özel olarak ilgilendiğim iki kopegim (hatta birini pansiyona birini eve çıkarıyorum) var. Sizin de hayvan dostlarınıza selamlar 😊
Ben akvaryumunu kurdum filtresi ve ısıtıcısını taktım. Yalnız takıldığım bir nokta var. Denitrol kullanımı.
Üzerinde ilk kurulumda icin 20 litre suya 10 ml kullanılır. Su değişimlerinde 300 litreye 10 ml kullanılır diyor.
Ancak bazı satış sitelerinin kullanım talimatında on günlük bir kullanımdan söz ediyor.
On gün boyunca miktarı azaltarak devam etmem gerekiyor mu ilk kurulum için?
Ne Yaptıysam Olmuyor!
[QUOTE=Emre Zaim]
Aylin Hanım, dipte ters durmak, hava kesesi hastalığı belirtisidir.
Ancak şeffaf kabuk gibi dışkı ve yem yediği esnada ters dönmesi, sindirim sistemi sorunu tarafından tetiklendiğini düşündürüyor. Sindirim sisteminde oluşan şişkinlik, gaz, vb... durum, hava kesesine baskı yapıyor olabilir.
Sera Baktotabs ile beslenme iyi gelecektir.
Her ne kadar, Sera Baktotabs gibi ilaçlı yemle beslenen balığa başka yem verilmesi önerilmese de, New Life Spectrum Goldfish Formula gibi yüksek kaliteli bir yem ile sindirim sisteminin vereceği tepki, görülebilir. Sabah ilk öğün az miktarda, Sera Baktotabs, akşamüstü az miktarda, New Life Spectrum Goldfish Formula verilebilir.
Yanlış hatırlıyorsam, düzeltin lütfen: Balığınıza ilk zamanlarda Sera Goldfish veriyordunuz sanırım. Konuyu hatırlamıyorum; ancak bu forumdaki bir konuda, japon balığı besleyen bir dostumuz, Sera'nın japon balığı yemlerinin balığının sindirim sisteminde şişkinlik ve kabızlığa yol açtığını belirtmişti. Durumu deneyimlemediğim için gerçeklik payı ile ilgili yorum yapamam. Sera marka yemlerin geneli, iyidir. Ancak Sera'nın japon balığı yemlerini deneyimlemedim. Fakat balığınızın sindirim sistemi rahatsızlığının iyileşmesi amacıyla, her ihtimali değerlendirme adına, yüksek kalitede bir yem olan New Life Spectrum Goldfish Formula'nın belki de zayıf düşmüş olan balığınızı toparlama olasılığının denenmeye değer olduğu görüşündeyim. Yazdıklarım, yalnızca öneri olup, hasta bir canlıya yardım etme amacı taşımaktadır. Deneyip denememek, tamamen, Sizin kararınızdır.
Yenmeyen yemler, sudan uzaklaştırılmalıdır.
Bu arada, Kamil de, minik teleskopun hasta olduğunun farkına varmış ve hüzünle yanına uzanmış gibi görünüyor.[:)]
Balığınızın en kısa sürede sağlığına kavuşmasını dilerim.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim. Dediğiniz mamadan alacağım. Seranın pul yemini kullanıyorum şu an adı aklıma gelmiyor. Ama bir haftadır sadece sera bakto veriyorum. Arada ıspanak ve bezelye. Dışkısı dün ve bugün normaldi. Durumunu tam anlayamıyorum benle dalga geçiyor gibi sanki [:)))]
Bu arada benim sekiz kedim var fotoğraftaki de Cemil [:P] Oda arkadaşı oldular bir süredir dikkatle izliyor [:lol:]
[QUOTE=Emre Zaim]
Aylin Hanım, dipte ters durmak, hava kesesi hastalığı belirtisidir.
Ancak şeffaf kabuk gibi dışkı ve yem yediği esnada ters dönmesi, sindirim sistemi sorunu tarafından tetiklendiğini düşündürüyor. Sindirim sisteminde oluşan şişkinlik, gaz, vb... durum, hava kesesine baskı yapıyor olabilir.
Sera Baktotabs ile beslenme iyi gelecektir.
Her ne kadar, Sera Baktotabs gibi ilaçlı yemle beslenen balığa başka yem verilmesi önerilmese de, New Life Spectrum Goldfish Formula gibi yüksek kaliteli bir yem ile sindirim sisteminin vereceği tepki, görülebilir. Sabah ilk öğün az miktarda, Sera Baktotabs, akşamüstü az miktarda, New Life Spectrum Goldfish Formula verilebilir.
Yanlış hatırlıyorsam, düzeltin lütfen: Balığınıza ilk zamanlarda Sera Goldfish veriyordunuz sanırım. Konuyu hatırlamıyorum; ancak bu forumdaki bir konuda, japon balığı besleyen bir dostumuz, Sera'nın japon balığı yemlerinin balığının sindirim sisteminde şişkinlik ve kabızlığa yol açtığını belirtmişti. Durumu deneyimlemediğim için gerçeklik payı ile ilgili yorum yapamam. Sera marka yemlerin geneli, iyidir. Ancak Sera'nın japon balığı yemlerini deneyimlemedim. Fakat balığınızın sindirim sistemi rahatsızlığının iyileşmesi amacıyla, her ihtimali değerlendirme adına, yüksek kalitede bir yem olan New Life Spectrum Goldfish Formula'nın belki de zayıf düşmüş olan balığınızı toparlama olasılığının denenmeye değer olduğu görüşündeyim. Yazdıklarım, yalnızca öneri olup, hasta bir canlıya yardım etme amacı taşımaktadır. Deneyip denememek, tamamen, Sizin kararınızdır.
Yenmeyen yemler, sudan uzaklaştırılmalıdır.
Bu arada, Kamil de, minik teleskopun hasta olduğunun farkına varmış ve hüzünle yanına uzanmış gibi görünüyor.[:)]
Balığınızın en kısa sürede sağlığına kavuşmasını dilerim.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim. Dediğiniz mamadan alacağım. Seranın pul yemini kullanıyorum şu an adı aklıma gelmiyor. Ama bir haftadır sadece sera bakto veriyorum. Arada ıspanak ve bezelye. Dışkısı dün ve bugün normaldi. Durumunu tam anlayamıyorum benle dalga geçiyor gibi sanki [:)))]
Bu arada benim sekiz kedim var fotoğraftaki de Cemil [:P] Oda arkadaşı oldular bir süredir dikkatle izliyor [:lol:]
Yeni Dostlarımız Japonlar :)
[QUOTE=iezgi]
Uygun bence, benimkilerin de ilk kumlari oyleydi [:iyi:] iyice yikayin ama, benimkinin icinden kocaman civi cikmisti [:/] bir de malezya trompet salyangozu tavsiye ederim, kumlarin arasinda yenmemis yemleri tuketerek donguye yardimci olur, hem de yosun yerler. [8)][/QUOTE]
Yıkadım güzelce bugün kuracağım akvaryumu kısmetse [:)] salyangozu da düşüneceğim nasıl olur bilemedim [:P]
[QUOTE=iezgi]
Uygun bence, benimkilerin de ilk kumlari oyleydi [:iyi:] iyice yikayin ama, benimkinin icinden kocaman civi cikmisti [:/] bir de malezya trompet salyangozu tavsiye ederim, kumlarin arasinda yenmemis yemleri tuketerek donguye yardimci olur, hem de yosun yerler. [8)][/QUOTE]
Yıkadım güzelce bugün kuracağım akvaryumu kısmetse [:)] salyangozu da düşüneceğim nasıl olur bilemedim [:P]
SON MESAJLAR
- Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 17:46
Akvaryum Tanıtımı - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Japonum Hasta ahmetfiratozkaya, 23:10
Sazansıgiller - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mrmustang, 21:28
Canlı Doğuranlar - Kuracağım Bitkili Tank İçin Öneri MehmetEgemen, 20:14
Yeni Üye Forumu - Demasoni İçin Nasıl Bir Yavruluk Almalıyım? Oozer3466, 19:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Tuzlu Su Kurulumu Tortuga7, 18:45
Deniz Canlıları ve Akvaryumları Tanıtımı - Hi-tech Akvaryum Tür Tavsiyesi Oozer3466, 15:11
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam Oozer3466, 13:54
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 09:13
- Rasbora Arıyorum Miller 09:13
- Satılık Eheim Kafa Motoru BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 08:31
- L144 Blueice Dişiler hero14 08:29
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 07:31
- 2 Adet Blue Elektric Ramirezi Toplu Fiyat 500 Tl iSMaiL_1074 06:15
- Ista 3in1 Mayalı Sisteme Uygun Co2 Difüzör iSMaiL_1074 06:15
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 01:30
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 01:30
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:20
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:20
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 00:17
- Bitki Çeşitleri emreemin 00:17
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 00:17
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 00:17
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 23:52
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 23:52
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 23:52
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 23:52
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 23:52
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:38
- Afra Coube AlisBaba 22:17
- Electric Blue Acara AlisBaba 22:17
- High-tech Bitki Çeşitleri BuRAK 21:56
- Jbl E901 Dış Filtre yusuf-konca 21:26
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 20:33
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 20:29
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 20:29
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 20:29
- Taşınıyorum Acil, Hobiye Ara ahmet22 19:37
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:29
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:29
- Antuta Çift Akvarist Hoca 16:44
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 16:41
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 16:41
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 16:41
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 15:58
- Atman 3338 Dış Filtre 3 Sepetli emree06 15:17
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 15:02
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 15:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 14:42
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 13:52
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 13:52
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 13:52
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:42
- Medaka Yetiştirme Seti 5'lik-10'luk ternapi 13:21
KULLANICILAR
- 51 Online Kullanıcı, 28 Üye
Online Kullanıcılar
zekigonlum,
sina cen,
altanilker,
Maydogan,
esatterdogann,
yeekim,
hero14,
EKAR,
ciways,
t.korkmaz,
sms1017,
senol74,
bysmokin,
Öğretmen Ali,
BilalM.,
Kemal eyilik,
Mikelenjelo,
melbet_mfet,
MCY4,
osmandbnl,
Sercan.,
DigitalPen,
mustafa7042,
Erdinc.B,
Yusaucar,
akvarist10UR,
Flytheshrimp,
sakal34,
Aguamentist,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
