ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Gozde92
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
7
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
05 Nisan 2016 03:01
Son Ziyaret:
10 Mayıs 2016 14:03
Toplam Mesaj:
40 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Gözde biçer
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Gözde biçer
SON 10 MESAJI
Hamile Mi?
[QUOTE=Bekir Can]
Parazit diyebilmek için o uzayan dışkının hareket ediyor olması gerek :) siz düzenli dip çekimi yapıyorsanız zararlı bir parazit türemesi imkansız rahat olun. Kovalanan balığınızada eski kondisyonu kazandırmak için yemlerini aksatmadan verin birkaç gün stresini atsın sonra akvaryuma bırakın. Kovalamacalar devam edebilir ama dediğim gibi zarar veremez anca halsiz düşürür yem yedirmez. balığı halsiz düşürmüyorsa sorun yok [;)][:iyi:][/QUOTE] çok teşekkür ederim sağolun [:)]
[QUOTE=Bekir Can]
Parazit diyebilmek için o uzayan dışkının hareket ediyor olması gerek :) siz düzenli dip çekimi yapıyorsanız zararlı bir parazit türemesi imkansız rahat olun. Kovalanan balığınızada eski kondisyonu kazandırmak için yemlerini aksatmadan verin birkaç gün stresini atsın sonra akvaryuma bırakın. Kovalamacalar devam edebilir ama dediğim gibi zarar veremez anca halsiz düşürür yem yedirmez. balığı halsiz düşürmüyorsa sorun yok [;)][:iyi:][/QUOTE] çok teşekkür ederim sağolun [:)]
Hamile Mi?
[QUOTE=Bekir Can]
Hacim yetersizliği olabilir stres olabilir, sazanlarda genelde kovalama iç güdüsü vardır fakat fiziksel bir zarar veremez buna emin olabilirsiniz fakat günlerce hiç durmadan kafayı takmış gibi kovalarsa ya da kovalıyorsa strese sokabilir kovaladığı balığı ve zayıf düşürebilir. Bu iş sürekli bir adete dönüştüyse ayırın balığı fakat kovalayanı değil kovalananı ayırın[/QUOTE] teşekkür ederimm :) kovalananı şimdilik ayırdım. Birde ayırdığım balık çok fazla dışkı yapıyor, ve uzuyor dışkısı kopmuyor. Acaba parazit gibi bi durum söz konusu olabilir mi
[QUOTE=Bekir Can]
Hacim yetersizliği olabilir stres olabilir, sazanlarda genelde kovalama iç güdüsü vardır fakat fiziksel bir zarar veremez buna emin olabilirsiniz fakat günlerce hiç durmadan kafayı takmış gibi kovalarsa ya da kovalıyorsa strese sokabilir kovaladığı balığı ve zayıf düşürebilir. Bu iş sürekli bir adete dönüştüyse ayırın balığı fakat kovalayanı değil kovalananı ayırın[/QUOTE] teşekkür ederimm :) kovalananı şimdilik ayırdım. Birde ayırdığım balık çok fazla dışkı yapıyor, ve uzuyor dışkısı kopmuyor. Acaba parazit gibi bi durum söz konusu olabilir mi
Hamile Mi?
[QUOTE=Bekir Can]
Fanusta o olay gerçekleşemez ayrıca henüz üreyecek boyda değil. Yeri artık dar geldiği için kovalıyor[/QUOTE] japon balıklarıma fanusta bakmıyorum. Onların akvaryumu var. Fakat birbirlerini kovaladığı için bu balığı ayırdım büyük fanusa koydum şimdilik. Acaba neden kovalıyor olabilirler
[QUOTE=Bekir Can]
Fanusta o olay gerçekleşemez ayrıca henüz üreyecek boyda değil. Yeri artık dar geldiği için kovalıyor[/QUOTE] japon balıklarıma fanusta bakmıyorum. Onların akvaryumu var. Fakat birbirlerini kovaladığı için bu balığı ayırdım büyük fanusa koydum şimdilik. Acaba neden kovalıyor olabilirler
Hamile Mi?
Japon balığımı diğer japon balıkları kovalıyor. Sizce bu balık hamile olabilir mi?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184842/2_image.jpeg[/IMG]
Japon balığımı diğer japon balıkları kovalıyor. Sizce bu balık hamile olabilir mi?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184842/2_image.jpeg[/IMG]
Balıklar Birbirini Kovalıyor
İki tane japon balığım, diğer balığın poposundan ısırarak kovalıyorlar. Koşturdukları balığın karnı şiş, fakat daha küçük olduğu için hamile olduğunu sanmıyorum. Sizce neden balığı kovalıyorlar?
Şuanda kovaladıkları balığı onlardan ayırdım, dipte öylece duruyor. İştahı falan gayet yerinde. Acaba balığın nesi var? Yardımcı olursanız çok sevinirim
Yardımcı olabilcek birisi yok mu acaba?
İki tane japon balığım, diğer balığın poposundan ısırarak kovalıyorlar. Koşturdukları balığın karnı şiş, fakat daha küçük olduğu için hamile olduğunu sanmıyorum. Sizce neden balığı kovalıyorlar?
Şuanda kovaladıkları balığı onlardan ayırdım, dipte öylece duruyor. İştahı falan gayet yerinde. Acaba balığın nesi var? Yardımcı olursanız çok sevinirim
Yardımcı olabilcek birisi yok mu acaba?
Beyaz Dışkı
[QUOTE=mesutok]İnşaallah iyi haberinizi alırız birkaç güne, elinizden geleni siz yapın yeterli.[/QUOTE] inşallah çok sağolun çok teşekkürler
Balığım öldü... İlginiz için teşekkür ederim ama kurtulamadı balığım
[QUOTE=mesutok]İnşaallah iyi haberinizi alırız birkaç güne, elinizden geleni siz yapın yeterli.[/QUOTE] inşallah çok sağolun çok teşekkürler
Balığım öldü... İlginiz için teşekkür ederim ama kurtulamadı balığım
Beyaz Dışkı
[QUOTE=mesutok]Yem yemiyorsa vermeye gerek yok deneyin yemiyorsa geri alın yemi, kötü durumdayken balıklar ilk 3 gün yem yemezler, yem yemeye başlarlarsa iyileşiyorlar demektir yavaş yavaş. 5 gün yem yemesede birşey olmaz balıklara hatta daha fazla. Yapacak birşey yok başka mikofish ilacını damlattınız suyu resimdeki gibi açık sarı yapmışsanız gerisi beklemek. 3 gün bekleyin yalnız yazdıklarımı iyi okuyun panikle üstün körü okuyup geçmeyin. Ben balıkların tedavisinden azçok anlıyorum ama, yeri gelince ne yapsamda kurtaramadığım ölen balıklarım oluyor, onun için siz elinizden gelini yapacaksınız sonra bekleyeceksiniz, inşaallah yaşar.
3. gün dolunca 4. gün suyunun yarısını değiştirin taze su koyun, gerikirse birkaç damla daha mikofish damlatın suyu açık sarı yapın bir 3 gün daha yüzsün böylece sonra yine 4. gün su değişimi yapın yarısını suyunun değiştirin. Bu safhalara kadar gelirse kendini baya toparlamış olacaktır diye düşünüyorum.[/QUOTE] dediklerinizin hepsini yaptım. Çok teşekkür ederim
[QUOTE=mesutok]Yem yemiyorsa vermeye gerek yok deneyin yemiyorsa geri alın yemi, kötü durumdayken balıklar ilk 3 gün yem yemezler, yem yemeye başlarlarsa iyileşiyorlar demektir yavaş yavaş. 5 gün yem yemesede birşey olmaz balıklara hatta daha fazla. Yapacak birşey yok başka mikofish ilacını damlattınız suyu resimdeki gibi açık sarı yapmışsanız gerisi beklemek. 3 gün bekleyin yalnız yazdıklarımı iyi okuyun panikle üstün körü okuyup geçmeyin. Ben balıkların tedavisinden azçok anlıyorum ama, yeri gelince ne yapsamda kurtaramadığım ölen balıklarım oluyor, onun için siz elinizden gelini yapacaksınız sonra bekleyeceksiniz, inşaallah yaşar.
3. gün dolunca 4. gün suyunun yarısını değiştirin taze su koyun, gerikirse birkaç damla daha mikofish damlatın suyu açık sarı yapın bir 3 gün daha yüzsün böylece sonra yine 4. gün su değişimi yapın yarısını suyunun değiştirin. Bu safhalara kadar gelirse kendini baya toparlamış olacaktır diye düşünüyorum.[/QUOTE] dediklerinizin hepsini yaptım. Çok teşekkür ederim
Beyaz Dışkı
[QUOTE=mesutok]Yaşadığı su sağlıklı değil demek oluyor, kirli suda uzun süre yaşayan balıklarda bu iç rahatsızlıklar oluyor dışkı beyaz çıkıyor. Yeni başlamışsa, bol bol 3 günde bir su değişimiyle düzeltebilirsiniz. Ufak bir akvrayumda besliyorsanız yahut fanusta 2.5 litre gibi fanusta insanlar japon besliyorlar bilinçsiz oldukları için başlangıçta böyle bir duruma şu anda mecbursanız, ufak fanusunuzdan 4 günde bir yüzde 50 su değişimiyle devam edin. Biraz beslediğiniz ortamın hakkında bilgi verirseniz iyi olur aslında [/QUOTE] ben diğer balıkları akvaryumdan çıkarıp iki ayrı yere alayım demiştim. Üç günlük idare etsinler diye. Balığım yeter ki iyileşsin. Onu böyle gördükçe kahroluyorum. Verdiğim yerleride yemiyor artık. Ölmesini hiç istemiyorum nolur yardım edin
[QUOTE=mesutok]Yaşadığı su sağlıklı değil demek oluyor, kirli suda uzun süre yaşayan balıklarda bu iç rahatsızlıklar oluyor dışkı beyaz çıkıyor. Yeni başlamışsa, bol bol 3 günde bir su değişimiyle düzeltebilirsiniz. Ufak bir akvrayumda besliyorsanız yahut fanusta 2.5 litre gibi fanusta insanlar japon besliyorlar bilinçsiz oldukları için başlangıçta böyle bir duruma şu anda mecbursanız, ufak fanusunuzdan 4 günde bir yüzde 50 su değişimiyle devam edin. Biraz beslediğiniz ortamın hakkında bilgi verirseniz iyi olur aslında [/QUOTE] ben diğer balıkları akvaryumdan çıkarıp iki ayrı yere alayım demiştim. Üç günlük idare etsinler diye. Balığım yeter ki iyileşsin. Onu böyle gördükçe kahroluyorum. Verdiğim yerleride yemiyor artık. Ölmesini hiç istemiyorum nolur yardım edin
Beyaz Dışkı
[QUOTE=mesutok]Mikofish ilacı kullanmaya başladımı eklediğim tavsiye ettiğim gibi. Sana bir örnek vereyim. Yüzgeç yiyici bakteriler öyle bakterilerdirki, birkaç saatte balığın yüzgecini kökten testereyle keser gibi kesebiliyor, kendi balığımda böyle olmuştu yıllar önce baktım köke yakın yerden kopmalar oluyor büyük parçalar halinde hemde 8 saat içinde balığın kuyruğunun yarısı parça parça düşmüştü, hemen ozaman sana tavsiye ettiğim türden ilacı akvaryuma ekledim. Bir gün sonra erime durdu sonra balık kendini onarmaya başladı 3. günde bakteriler ölünce balık rahatladı, sonra o kopan kuyruklar tekrar uzadı. Yapmanız gerek ilacı kullanmak, öteki balıklar o balığı çok hırpalamamışlarsa tahribat büyük, inşaallah yaşar diye ümit ediyorum. Siz elinizden geleni yapın. Suyun rengini resimdeki gibi yapın 3 gün yüzsün bu suda. Mikofsih ilacı ile. 2. 3. gün ilacın rengi azalmaya başlarsa bir iki damla damlatın resimdeki tonlamayı koruyun 3 gün, sonra su değişmi, sonra yine biraz ilaçla suyun rengini koruyun bir 3 gün daha yüzsün.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/72854/mikofsih%20ton.jpg[/IMG][/QUOTE] inşallah iyileşir. Peki şuanda balığım büyük kavonozun içinde, onu akvaryuma mı alsam? Havalandırması yok çünkü, havalandırmak gerekir mi
[QUOTE=mesutok]Mikofish ilacı kullanmaya başladımı eklediğim tavsiye ettiğim gibi. Sana bir örnek vereyim. Yüzgeç yiyici bakteriler öyle bakterilerdirki, birkaç saatte balığın yüzgecini kökten testereyle keser gibi kesebiliyor, kendi balığımda böyle olmuştu yıllar önce baktım köke yakın yerden kopmalar oluyor büyük parçalar halinde hemde 8 saat içinde balığın kuyruğunun yarısı parça parça düşmüştü, hemen ozaman sana tavsiye ettiğim türden ilacı akvaryuma ekledim. Bir gün sonra erime durdu sonra balık kendini onarmaya başladı 3. günde bakteriler ölünce balık rahatladı, sonra o kopan kuyruklar tekrar uzadı. Yapmanız gerek ilacı kullanmak, öteki balıklar o balığı çok hırpalamamışlarsa tahribat büyük, inşaallah yaşar diye ümit ediyorum. Siz elinizden geleni yapın. Suyun rengini resimdeki gibi yapın 3 gün yüzsün bu suda. Mikofsih ilacı ile. 2. 3. gün ilacın rengi azalmaya başlarsa bir iki damla damlatın resimdeki tonlamayı koruyun 3 gün, sonra su değişmi, sonra yine biraz ilaçla suyun rengini koruyun bir 3 gün daha yüzsün.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/72854/mikofsih%20ton.jpg[/IMG][/QUOTE] inşallah iyileşir. Peki şuanda balığım büyük kavonozun içinde, onu akvaryuma mı alsam? Havalandırması yok çünkü, havalandırmak gerekir mi
Beyaz Dışkı
[QUOTE=mesutok]Hadi bakalım inşaallah ilacı damlatınca o suda 3 gün yüzsün balık su değişimi yapmadan, 4. gün diyelim 20 litre bir akvaryumda yüzüyorsa 10 litre su çek bulunduğu yerden yerine taze su ekle 10 litre klorsuz bir su ekle. çeşme suyunu 2 gün kapaksız kapta bekletirsen klorsuzsuyu elde etmiş olursun.[/QUOTE] balığım gittikçe kötüleşiyor😔 Kuyruğu baya bi erimiş hatta bi parçası kopmuş. Nolur yardımcı olun, ne yapabilirim başka[:((]
[QUOTE=mesutok]Hadi bakalım inşaallah ilacı damlatınca o suda 3 gün yüzsün balık su değişimi yapmadan, 4. gün diyelim 20 litre bir akvaryumda yüzüyorsa 10 litre su çek bulunduğu yerden yerine taze su ekle 10 litre klorsuz bir su ekle. çeşme suyunu 2 gün kapaksız kapta bekletirsen klorsuzsuyu elde etmiş olursun.[/QUOTE] balığım gittikçe kötüleşiyor😔 Kuyruğu baya bi erimiş hatta bi parçası kopmuş. Nolur yardımcı olun, ne yapabilirim başka[:((]
SON MESAJLAR
- 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl darkaura, 09:02
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 06:57
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Lepistes Renklendirme Akvaryumcu_Doru, 06:05
Canlı Doğuranlar - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Su Yosunu Fatihsm, 03:30
Yosun - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY)
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 08:34
- Armatür Boş Kasa Mehmet Yavuz 08:16
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 07:55
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 07:55
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 07:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 07:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 07:47
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 07:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 07:27
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 07:07
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 06:57
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 06:57
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
KULLANICILAR
- 66 Online Kullanıcı, 36 Üye
Online Kullanıcılar
Feanor,
aktugsedat,
ezzalisi,
darkaura,
Tatar10,
Jeveux,
DigitalPen,
Kınayu,
sina cen,
wtreals,
hasancn,
zen666,
tukabu,
fikret43,
osmandbnl,
ciways,
Tuby,
Hoppala,
0rnn,
HalilSefaa,
MiSoSiKiaN,
efebahser,
İsmail YILDIRIM,
blackwolf06,
fatihgurhan,
yeekim,
dimbeleth,
thundereblue,
mehmettfe,
FULL RED MEHMET,
seiryuhare,
Alibicimcilci,
EKAR,
1win_wbEl,
ilterisdoğukan,
epidosin,
oguzhanns,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
