ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ufukserin
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
3
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
28 Ocak 2016 09:15
Son Ziyaret:
06 Ocak 2018 12:31
Toplam Mesaj:
23 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ufukserin
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Kocaeli
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
ufukserin
SON 10 MESAJI
Yeni Bitkili Tankım
Ölçüler:60x50x50
Canlı Türleri:Şimdilik yok.
Bitki Türleri:Cuba,vs
Tankın Yaşı:2 Gün
Filtrasyon ve Işıklandırma:Jebo 1500lt. Işık; 4x 25w. Beyaz,mavi,kırmızı,soğuk beyaz
Tasarım ve Dekorasyon:Doğadan bulduğum taşlar.Siyah bazalt Kum.
Kurulum aşamasında kullandığım doğadan bulduğum taşların gerekli dezenfekte işlemini bitirdim.Gübre olarak sıvı gübre(reeflowers) kullanıyorum.Co2 olarak mayalı sistem.Hava taşı idare eder demişdim ama sonradan DIY yaptım kendim.hava hortumlarına takılan çekvalfin içerisine elyaf koydum be gayet güzel çözdü.daha ilk günden fotosentez olayı başlaması çok güzel bir duygu.Benim anlayamadığım bir nokta bulduğum taşında fotosentez olayına katkıda bulunması.Dedim ilk başda yanlışmı görüyorum altta falan bitkimi var ama yok.Taşdan oksijen çıkıyordu.Böyle bir şey mümkünmü acaba ?
Birde bitki olarak önerilerinizi alabilirmiyim ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182374/181220170955231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182374/181220170955421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182374/181220170955591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182374/181220170956161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182374/181220170956321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182374/181220170956511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182374/181220170957101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182374/181220170957271.jpg[/IMG]
Ölçüler:60x50x50
Canlı Türleri:Şimdilik yok.
Bitki Türleri:Cuba,vs
Tankın Yaşı:2 Gün
Filtrasyon ve Işıklandırma:Jebo 1500lt. Işık; 4x 25w. Beyaz,mavi,kırmızı,soğuk beyaz
Tasarım ve Dekorasyon:Doğadan bulduğum taşlar.Siyah bazalt Kum.
Kurulum aşamasında kullandığım doğadan bulduğum taşların gerekli dezenfekte işlemini bitirdim.Gübre olarak sıvı gübre(reeflowers) kullanıyorum.Co2 olarak mayalı sistem.Hava taşı idare eder demişdim ama sonradan DIY yaptım kendim.hava hortumlarına takılan çekvalfin içerisine elyaf koydum be gayet güzel çözdü.daha ilk günden fotosentez olayı başlaması çok güzel bir duygu.Benim anlayamadığım bir nokta bulduğum taşında fotosentez olayına katkıda bulunması.Dedim ilk başda yanlışmı görüyorum altta falan bitkimi var ama yok.Taşdan oksijen çıkıyordu.Böyle bir şey mümkünmü acaba ?
Birde bitki olarak önerilerinizi alabilirmiyim ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182374/181220170955231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182374/181220170955421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182374/181220170955591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182374/181220170956161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182374/181220170956321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182374/181220170956511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182374/181220170957101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182374/181220170957271.jpg[/IMG]
Yeni Kurulum Ve Sorunlar.
Teşekkür ederim yeteri kadar açıklayıcı oldunuz...Bu konuları ben araştırayım.
Teşekkür ederim yeteri kadar açıklayıcı oldunuz...Bu konuları ben araştırayım.
Yeni Kurulum Ve Sorunlar.
Selamun aleyüm.Hayirli günler.Bir sorum olucakdi.Ben akvaryumu yeni kurdum 3 gun once bitkileri ekdim .2.gün ise mayali sistem co2 yaptim.24 saat sonra fotosentez olmaya başladı.Fotosentez olayi bir harika daha icerisinde balik yok oturdum izliyorum.Bu kadar erken fotosentez beklemiyordum acikcasi .akvaryum 150 lt. isik olarak 4adet 25watt isik.Sirasi ile,gun isigi,soguk beyaz,mavi,kirmizi,gubre olarak sadece misket gubre attim.Benim sorum fotosentez olurken oksijenler cok kucuk dibine girip ancak oyle gorebiliyorum.videolarda gordugum super baloncuklar çıkıyor bende o şekilde değil.buna da şükür gerçi o kadar sorun değil lakin.Kocaeli de ZET akvaryumdan aldığım 3-5 bitki içerisinden akvaryuma gelen minik ziyaretciler var.Minik salyangozlar var ve toplaya toplaya bitiremedim ve yine minik ve beyaz şeffat hareket eden kurta benzeyen bir arkadaşda mevcut.Şimdi;bunların bir zararı olurmu ? kurtulma şansımız varmı bu arkadaşlardan.Birde uyum sürecindenmidir nedir yapraklarda delinme mevcut.Bazıları şeffaf oldu ve döküldü ama fotosentez yapıyorlar.o2 üretiyorlar.
Fotoğraf çekemediğim için görsel atamıyorum lakin genel olarak bu sorunlar ile karşılaşan arkadaşlar illaki vardır.çözüm önerilerinizi bekliyorum hobici arkadaşlar.
Selamun aleyüm.Hayirli günler.Bir sorum olucakdi.Ben akvaryumu yeni kurdum 3 gun once bitkileri ekdim .2.gün ise mayali sistem co2 yaptim.24 saat sonra fotosentez olmaya başladı.Fotosentez olayi bir harika daha icerisinde balik yok oturdum izliyorum.Bu kadar erken fotosentez beklemiyordum acikcasi .akvaryum 150 lt. isik olarak 4adet 25watt isik.Sirasi ile,gun isigi,soguk beyaz,mavi,kirmizi,gubre olarak sadece misket gubre attim.Benim sorum fotosentez olurken oksijenler cok kucuk dibine girip ancak oyle gorebiliyorum.videolarda gordugum super baloncuklar çıkıyor bende o şekilde değil.buna da şükür gerçi o kadar sorun değil lakin.Kocaeli de ZET akvaryumdan aldığım 3-5 bitki içerisinden akvaryuma gelen minik ziyaretciler var.Minik salyangozlar var ve toplaya toplaya bitiremedim ve yine minik ve beyaz şeffat hareket eden kurta benzeyen bir arkadaşda mevcut.Şimdi;bunların bir zararı olurmu ? kurtulma şansımız varmı bu arkadaşlardan.Birde uyum sürecindenmidir nedir yapraklarda delinme mevcut.Bazıları şeffaf oldu ve döküldü ama fotosentez yapıyorlar.o2 üretiyorlar.
Fotoğraf çekemediğim için görsel atamıyorum lakin genel olarak bu sorunlar ile karşılaşan arkadaşlar illaki vardır.çözüm önerilerinizi bekliyorum hobici arkadaşlar.
Melek Üretimi
Selamun aleyküm.Benim meleklerimde yumurtladı lakin çoğu mantar oldular.dikdörtgen bir kuluçka akvaryumum var oraya aldım yumurtaları ve çoğu mantar oldu ya erkek görevini yapmadı yada akvaryum suyu etkiledi.Kuluçka akvaryumuna alırken anaçların suyundan aldım.Sanırım yanlış yaptım.Dinlenmiş su ile yapmam gerekicekdi sanırım.Birde ben kuluçka akvaryumunu 1.2 gün önceden hazırlamışdım.İçine metilen attım ve yumurta fayansını direk akvaryuma alıp önüne hava taşı ekledim.sonra yine akvaryuma metilen ekledim.Ama burda gördüğüm kadarı ile direk yumurtaların üstüne sıkılıyormuş.Bir dahaki seferde bende öyle yapıcam.Birde suyu dinlenmiş su olarak yapıcam.Bende ozmos cihazı var ordan eklemişdim ama oda yanlış olmuş galiba.Direk dinlenmiş su ile yapılıyormuş.Sizinde önerileriniz ile inşallah bir dahaki seferde kayıp vermicem.Konuyu açan ve bilgilerini paylaşanlardan Allah razı olsun.
Selamun aleyküm.Benim meleklerimde yumurtladı lakin çoğu mantar oldular.dikdörtgen bir kuluçka akvaryumum var oraya aldım yumurtaları ve çoğu mantar oldu ya erkek görevini yapmadı yada akvaryum suyu etkiledi.Kuluçka akvaryumuna alırken anaçların suyundan aldım.Sanırım yanlış yaptım.Dinlenmiş su ile yapmam gerekicekdi sanırım.Birde ben kuluçka akvaryumunu 1.2 gün önceden hazırlamışdım.İçine metilen attım ve yumurta fayansını direk akvaryuma alıp önüne hava taşı ekledim.sonra yine akvaryuma metilen ekledim.Ama burda gördüğüm kadarı ile direk yumurtaların üstüne sıkılıyormuş.Bir dahaki seferde bende öyle yapıcam.Birde suyu dinlenmiş su olarak yapıcam.Bende ozmos cihazı var ordan eklemişdim ama oda yanlış olmuş galiba.Direk dinlenmiş su ile yapılıyormuş.Sizinde önerileriniz ile inşallah bir dahaki seferde kayıp vermicem.Konuyu açan ve bilgilerini paylaşanlardan Allah razı olsun.
Ozmoz Cihaxı Hakkında.
[QUOTE=Va_sil]Cesmeden su basinci zayif ise,o zaman gecikir.[:(][/QUOTE]
Tazik çok var tazikde dıkıntı yokda bu cihazı direk bağlayamazmıyız
[QUOTE=Va_sil]Cesmeden su basinci zayif ise,o zaman gecikir.[:(][/QUOTE]
Tazik çok var tazikde dıkıntı yokda bu cihazı direk bağlayamazmıyız
Ozmoz Cihaxı Hakkında.
S.a arkadaşlar.melek ve discus balıklarım için conax 5 kademeli ro cihazı aldım.suyun kalitesinden memnunum lakin atık su ve 6lt su üretmesinden memnun değişim.drğilim derken de şu şekilde;ürettiğim su 6lt atık su 10lt.ben bu cihazı direk atık su akmadan 3 filtre var ordan giriş çıkış yapıp mebran fitreye versem orda da direk akış yapsam olurmu acaba ? Yani 6lt 1 saattr doluyor ve su ısrafı çok oluyor.akvaryumdan aldığımız su 100lt onu geri koymak için 1 hafta uğraşmak gerekli yani işin aslı bu durum biraz sıkıcı.bunun bir çözümünü söylerseniz çol memnun olurum
S.a arkadaşlar.melek ve discus balıklarım için conax 5 kademeli ro cihazı aldım.suyun kalitesinden memnunum lakin atık su ve 6lt su üretmesinden memnun değişim.drğilim derken de şu şekilde;ürettiğim su 6lt atık su 10lt.ben bu cihazı direk atık su akmadan 3 filtre var ordan giriş çıkış yapıp mebran fitreye versem orda da direk akış yapsam olurmu acaba ? Yani 6lt 1 saattr doluyor ve su ısrafı çok oluyor.akvaryumdan aldığımız su 100lt onu geri koymak için 1 hafta uğraşmak gerekli yani işin aslı bu durum biraz sıkıcı.bunun bir çözümünü söylerseniz çol memnun olurum
Yeni Kurulum
[QUOTE=yagmurlugeceler]Fiyat yuksek o olculer icin [/QUOTE]
Peki bu şekil ne önerirsiniz sump yok diğer türlü iç cihaz için ?
[QUOTE=yagmurlugeceler]Fiyat yuksek o olculer icin [/QUOTE]
Peki bu şekil ne önerirsiniz sump yok diğer türlü iç cihaz için ?
[QUOTE=yagmurlugeceler]Fiyat yuksek o olculer icin [/QUOTE]
Peki bu şekil ne önerirsiniz sump yok diğer türlü iç cihaz için ?
[QUOTE=yagmurlugeceler]Fiyat yuksek o olculer icin [/QUOTE]
Peki bu şekil ne önerirsiniz sump yok diğer türlü iç cihaz için ?
Yeni Kurulum
[QUOTE=yagmurlugeceler]Dediğiniz canlılar 250 tl tutar . 1250 tl malzemelere istemiş biraz fazla.Akvaryum boyutu Önemli olan ve hangi ps kullandığı
Bende balık işi yapıyorum dedikleriniz çok pahalı canlılar değil
Ayrıca hemen canlıyı nasıl eklıyor onuda anlamadım. nasıl profesyonel ?[/QUOTE]
Zaten henen eklemicek o kadar bende biliyorum :) sistem olarak ps.dalga motoru ayarlı.15kg canlı kaya.kum tuz ps olarakda akvatumun içine filtre gibi bir cihaz vericek o kadar. Akvaryum 65.50 50
[QUOTE=yagmurlugeceler]Dediğiniz canlılar 250 tl tutar . 1250 tl malzemelere istemiş biraz fazla.Akvaryum boyutu Önemli olan ve hangi ps kullandığı
Bende balık işi yapıyorum dedikleriniz çok pahalı canlılar değil
Ayrıca hemen canlıyı nasıl eklıyor onuda anlamadım. nasıl profesyonel ?[/QUOTE]
Zaten henen eklemicek o kadar bende biliyorum :) sistem olarak ps.dalga motoru ayarlı.15kg canlı kaya.kum tuz ps olarakda akvatumun içine filtre gibi bir cihaz vericek o kadar. Akvaryum 65.50 50
Yeni Kurulum
[QUOTE=yagmurlugeceler]Yeter .. tabiki çok abartmayacaksanız[/QUOTE]
teşekkürler akvaryumcuya gittim bu işi profesyonel yapıyor.sadece deniz akvaryumu yapıyor.canlı kaya balıklar vs 1500 tl maliyet çıkardı.1 adet blue tang yellow tang 2 adet palyaço.ps herşey dahil.
[QUOTE=yagmurlugeceler]Yeter .. tabiki çok abartmayacaksanız[/QUOTE]
teşekkürler akvaryumcuya gittim bu işi profesyonel yapıyor.sadece deniz akvaryumu yapıyor.canlı kaya balıklar vs 1500 tl maliyet çıkardı.1 adet blue tang yellow tang 2 adet palyaço.ps herşey dahil.
Yeni Kurulum
[QUOTE=yagmurlugeceler]Selamlar Tuzlu su başlangıç ile ilgili birçok başlık var oralara bakabilirsiniz ayrıca bol bol okumanız lazım tuzlu su işi ilk önce okumakla başlar.
Size ilk önerim yeni başlayacaksanız bu iş biraz maliyetli oluyor önce cebinizi hazırlayın ki sonra pişman olmayın.
Akvaryumu sump lu bir sistem yaparsanız ileride rahat edersiniz.
Akvaryum en ucuz şeydir
Protein skimmer,
Bir kova tuz ( her zaman ihtiyacınız olacak çünkü )
Akıntı motoru jebao rw serileri iyidir
Kafa motoru sump tan suyu basması için yine jebao ayarlı olanları var
Bol kaya çünkü sistemin olmazsa olmazıdır
Işık ileride düşünün şimdi zaten bol para harcadınız.[:cik:]Balık veya mercana göre bakarsınız.
Balık alacaksınız daha para lazım dimi[:)]
[/QUOTE]
teşekkür ederim sağolun.ben 3000tl ayırdım sisteme.3000 de başlangıç için yeter sanırım.
[QUOTE=yagmurlugeceler]Selamlar Tuzlu su başlangıç ile ilgili birçok başlık var oralara bakabilirsiniz ayrıca bol bol okumanız lazım tuzlu su işi ilk önce okumakla başlar.
Size ilk önerim yeni başlayacaksanız bu iş biraz maliyetli oluyor önce cebinizi hazırlayın ki sonra pişman olmayın.
Akvaryumu sump lu bir sistem yaparsanız ileride rahat edersiniz.
Akvaryum en ucuz şeydir
Protein skimmer,
Bir kova tuz ( her zaman ihtiyacınız olacak çünkü )
Akıntı motoru jebao rw serileri iyidir
Kafa motoru sump tan suyu basması için yine jebao ayarlı olanları var
Bol kaya çünkü sistemin olmazsa olmazıdır
Işık ileride düşünün şimdi zaten bol para harcadınız.[:cik:]Balık veya mercana göre bakarsınız.
Balık alacaksınız daha para lazım dimi[:)]
[/QUOTE]
teşekkür ederim sağolun.ben 3000tl ayırdım sisteme.3000 de başlangıç için yeter sanırım.
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - Rasbora Oneri yyiImaz, 10:38
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 09:39
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 08:40
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Betta'daki Şişlik Nedir NightWist, 03:11
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:41
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:31
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:31
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:31
- Pao Baileyi (hairy Puffer Fish) Özel Tür OBShrimp 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:21
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 11:21
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:33
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 10:22
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 10:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 10:17
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 10:17
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 10:17
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:03
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:46
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 09:32
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:08
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:08
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:08
- C. Vatoz, Moss, Karides, Lepistes, Katil Salyangoz Aquarist101 09:01
- Yeni Malzemeler Ve 37cm İthal Akvaryum Takasa Açık Aquarist101 09:01
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 08:26
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 07:49
- Afrika Cichlidleri devito 07:18
- Eheim West Germany Üretimi İç Filtre. abunil 01:07
- Satılık Salon Çiçeği. abunil 01:07
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 00:56
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 00:50
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 23:41
- Seachem, Akvaryumlar, Malzemeler Uygun Fiyat!!!! Özgür7 23:39
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 23:17
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 23:11
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:10
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:29
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 22:21
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
KULLANICILAR
- 98 Online Kullanıcı, 53 Üye
Online Kullanıcılar
DERMAN07,
altuntasseref,
Sfenks111,
ertug26,
fikret43,
NotEvenBeginner,
EKAR,
florasan,
yeekim,
0rnn,
tukabu,
alkoholizem_mken,
forthehordex,
ssener,
3muratyucel8,
BadgeR,
sina cen,
Hoppala,
Kuduoglu,
ALTEMUR,
Emerse,
ezzalisi,
Kınayu,
riderfish,
ciways,
zen666,
MiSoSiKiaN,
sirhill,
Cyber_Scout,
karidesrehberi,
osmandbnl,
Fatih Cebeci,
pitsem,
Kaangzkr,
lavey,
ibas34,
Street Parrot,
eyidasss,
fatihgurhan,
TolgahanA,
BASARSURMEGOZ,
Rafayel,
123akvarist123,
lojistisyen,
ercane,
WRotala,
Aspendos,
Ozzgur,
Hobihanem48,
Vaveyla80,
t.korkmaz,
Flytheshrimp,
NightWist,
Omer1881,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
