ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
sekerahmet
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Kullanıcı Başlığı:
[B]1146,1[/B]
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
198
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
10 Ekim 2006 12:00
Son Ziyaret:
31 Temmuz 2022 17:14
Toplam Mesaj:
369 [0.05 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ahmet ŞEKERCİOĞLU
Doğum Tarihi:
01 Haziran 1975
Yaş:
51
İl:
Ankara
Meslek:
Sağlık-Astsubay Radyoloji tek.
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
EŞSİZADAM [img]https://www.akvaryum.com/Forum/imzalar/15852.jpg[/img]...SEVELİM SEVİLELİM, DÜNYA KİMSEYE KALMAZ...
SON 10 MESAJI
Süper Dış Filtre (kafa Motorlu,videolu Ve Resimli)
[QUOTE=son4r]Kafa motoru dışarda hiç ısınma yapmıyor mu benim aklıma o takılıyor sadece [/QUOTE]
Biraz ısınıyor ama sorun olmuyor, iki farklı motoru kullandım yaklaşık 10 ay boyunca, kullanmaya da devam ediyorum.
Ayrıca sorunuz ile ilgili geniş açıklamalar önceki sayfalarda bulunmaktadır.[;)]
[QUOTE=son4r]Kafa motoru dışarda hiç ısınma yapmıyor mu benim aklıma o takılıyor sadece [/QUOTE]
Biraz ısınıyor ama sorun olmuyor, iki farklı motoru kullandım yaklaşık 10 ay boyunca, kullanmaya da devam ediyorum.
Ayrıca sorunuz ile ilgili geniş açıklamalar önceki sayfalarda bulunmaktadır.[;)]
Süper Dış Filtre (kafa Motorlu,videolu Ve Resimli)
[QUOTE=Halil1906]Üstad ellerine sağlık konuyu görür görmez debisi düşen atman dış filitremle boşda duran büyük iç filitrem kafamda şişek gibi çaktı beni dış filitre alma düşüncesinden kurtardın teşekürederim[:iyi:][:iyi:][:iyi:][:iyi:][/QUOTE]
Haklısınız Halil Bey, sevindim size de bir faydası olduğuna. Zaten amaçlarımızdan biri de bu. Herşeyi hemen çöpe atmayıp, değerlendirmek ve israfı önlemek. Başardıklarımız sonucunda yaşanan manevi haz da cabası.
Yaklaşık 1 ay önce, videoda görünen motoru arakadaşımın akvaryumuna iç filtre olarak taktım. Onun kablo izalasyonu bozulmuş 35 wattlık iç motorunu da bu filtreme monte ettim. Hem onun işi görüldü, hem de ben motor gücünü yükseltmiş oldum. Kabloyu klamensle bağladım, su içinde çalışmadığı için hiçbir sorun yok. Bir anlamda , kablosu yıpranmış, suya kaçak yapabilecek durumda olan iç motorları işe yarar hale getirmenin yolu da böyle bir filtreye çevirmek olabilir.
Filtrem hala süper bir şekilde çalışmaya devam ediyor. [;)]
[QUOTE=Halil1906]Üstad ellerine sağlık konuyu görür görmez debisi düşen atman dış filitremle boşda duran büyük iç filitrem kafamda şişek gibi çaktı beni dış filitre alma düşüncesinden kurtardın teşekürederim[:iyi:][:iyi:][:iyi:][:iyi:][/QUOTE]
Haklısınız Halil Bey, sevindim size de bir faydası olduğuna. Zaten amaçlarımızdan biri de bu. Herşeyi hemen çöpe atmayıp, değerlendirmek ve israfı önlemek. Başardıklarımız sonucunda yaşanan manevi haz da cabası.
Yaklaşık 1 ay önce, videoda görünen motoru arakadaşımın akvaryumuna iç filtre olarak taktım. Onun kablo izalasyonu bozulmuş 35 wattlık iç motorunu da bu filtreme monte ettim. Hem onun işi görüldü, hem de ben motor gücünü yükseltmiş oldum. Kabloyu klamensle bağladım, su içinde çalışmadığı için hiçbir sorun yok. Bir anlamda , kablosu yıpranmış, suya kaçak yapabilecek durumda olan iç motorları işe yarar hale getirmenin yolu da böyle bir filtreye çevirmek olabilir.
Filtrem hala süper bir şekilde çalışmaya devam ediyor. [;)]
Akvaryum Hava Motoru Isınma Sorunu - :( :(
[QUOTE=Burakak123]Bu sıcakta ısınması normal. Birde motor dönüyor ondan da ısınır. Alabilirseniz başka birini alın derim ben. İçiniz rahat eder hemde.[/QUOTE]
Sevgili Burak Kardeşim;
Hava motorlarının içinde dönen bir elektrik motoru yoktur, tamamen manyetik alan oluşturarak çalışan iki adet bobinden oluşur, çift çıkışlı olanların içinde yardımcı sarım 2 adet olur, bazı modellerde ise yardımcı sarım yerinde sadece mıknatıs bulunur [;)]
Asıl soruya gelecek olursak; bahsettiğiniz sıcaklık bence normal.
[QUOTE=Burakak123]Bu sıcakta ısınması normal. Birde motor dönüyor ondan da ısınır. Alabilirseniz başka birini alın derim ben. İçiniz rahat eder hemde.[/QUOTE]
Sevgili Burak Kardeşim;
Hava motorlarının içinde dönen bir elektrik motoru yoktur, tamamen manyetik alan oluşturarak çalışan iki adet bobinden oluşur, çift çıkışlı olanların içinde yardımcı sarım 2 adet olur, bazı modellerde ise yardımcı sarım yerinde sadece mıknatıs bulunur [;)]
Asıl soruya gelecek olursak; bahsettiğiniz sıcaklık bence normal.
Kendin Yap Dış Filtre [ Fotoğraflı ]
[QUOTE=YasinS.]
Evet konunun fikir babası teşrif etmiş memnun olduk teşekkür ettik ahmet abi. zaman bulamıyorum devam etmeye sana bir kaç sorum olacak şimdi ve ilerleyen zamanlarda şuan için. İçine konulan malzeme aralarına bir ayırma aparatı yaptinmi . İkinci sorun bahsettigin 4 cm boşluk üstteki, çalışma esnasında filtre malzemelerinin üst çıkışı tikamamasi ve malzemelerin içerde alabora olmamasını nasıl sağlıyorsun. Üçüncüsü , içine ne malzeme koydun Maliyeti genele yayarsak nasıl düşürebiliriz. Alternatif iç malzemeler ve temini konusunda yardım istiyorum. Dördüncüsü , Allah razı olsun [:3][:)][/QUOTE]
Öncelikle sağolasın, Allah hepimizden razı olsun :)
Malzemeler arasında hiçbir aparat yok, sügerleri yanlara tam basacak şekilde kesip yerleştirdim. Ağır malzemeler (zeolit ve seramikler) en altta olduğundan içindeki malzemeler sıkışmadan veya birbirine karışmadan, sorunsuz kalabiliyor.
Sıralamam şu şekilde; Alttan itibaren; zeminin yarısı zeolit (filesi içinde) yarısı da seramik (alttaki deliğin üst seviyesine kadar) , üzerinde biyolojik siyah sünger, üzerinde substrat, üzerinde tekrar biyolojik sünger, üzerinde bioball en üstte de elyaftan daha dayanıklı ve kullanışlı olduğu için ince gözenekli sünger var.
En üstteki sünger biraz daha sert ve tam da protein kabının boyun kısmı altına denk geldiği için yukarı çıkamıyor ve motor girişini tıkamıyor [;)]
Senin motor içte olacağı için en üstteki süngere temas edecek şekilde olacak. Ancak bunun hiçbir sakıncası yok, çünkü resimlerinden anladığım kadarıyla senin kullandığın motorun emiş kısmı alta değil yan tarafa bakıyor. Dolayısıyla o sünger yan tarafa kıvrılıp da motoru tıkamaz diye düşünüyorum[;)]
Son olarak maliyeti düşürmak adına seramik ve biobal yerine bir hortumu yarım-1 cm arası kalınlıkta keserek de kullanabilirsin.
Yaklaşık maliyet; Biyolojik siyah sünger 30 tl, substrat 15, zeolit 10, en üstteki sünger 5 lira toplam 60 lira [;)]
[QUOTE=YasinS.]
Evet konunun fikir babası teşrif etmiş memnun olduk teşekkür ettik ahmet abi. zaman bulamıyorum devam etmeye sana bir kaç sorum olacak şimdi ve ilerleyen zamanlarda şuan için. İçine konulan malzeme aralarına bir ayırma aparatı yaptinmi . İkinci sorun bahsettigin 4 cm boşluk üstteki, çalışma esnasında filtre malzemelerinin üst çıkışı tikamamasi ve malzemelerin içerde alabora olmamasını nasıl sağlıyorsun. Üçüncüsü , içine ne malzeme koydun Maliyeti genele yayarsak nasıl düşürebiliriz. Alternatif iç malzemeler ve temini konusunda yardım istiyorum. Dördüncüsü , Allah razı olsun [:3][:)][/QUOTE]
Öncelikle sağolasın, Allah hepimizden razı olsun :)
Malzemeler arasında hiçbir aparat yok, sügerleri yanlara tam basacak şekilde kesip yerleştirdim. Ağır malzemeler (zeolit ve seramikler) en altta olduğundan içindeki malzemeler sıkışmadan veya birbirine karışmadan, sorunsuz kalabiliyor.
Sıralamam şu şekilde; Alttan itibaren; zeminin yarısı zeolit (filesi içinde) yarısı da seramik (alttaki deliğin üst seviyesine kadar) , üzerinde biyolojik siyah sünger, üzerinde substrat, üzerinde tekrar biyolojik sünger, üzerinde bioball en üstte de elyaftan daha dayanıklı ve kullanışlı olduğu için ince gözenekli sünger var.
En üstteki sünger biraz daha sert ve tam da protein kabının boyun kısmı altına denk geldiği için yukarı çıkamıyor ve motor girişini tıkamıyor [;)]
Senin motor içte olacağı için en üstteki süngere temas edecek şekilde olacak. Ancak bunun hiçbir sakıncası yok, çünkü resimlerinden anladığım kadarıyla senin kullandığın motorun emiş kısmı alta değil yan tarafa bakıyor. Dolayısıyla o sünger yan tarafa kıvrılıp da motoru tıkamaz diye düşünüyorum[;)]
Son olarak maliyeti düşürmak adına seramik ve biobal yerine bir hortumu yarım-1 cm arası kalınlıkta keserek de kullanabilirsin.
Yaklaşık maliyet; Biyolojik siyah sünger 30 tl, substrat 15, zeolit 10, en üstteki sünger 5 lira toplam 60 lira [;)]
Kendin Yap Dış Filtre [ Fotoğraflı ]
Yasin Kardeşim,
Öncelikle ellerine sağlık, güzel bi çalışma olacağı şimdiden belli.
Benim elimde iç filtre motoru vardı ve ben onu değerlendirmiştim. Ama senin projende sump motoru kullanman daha mantıklı olmuş. Yani benimkinden daha güzel olacağını düşünüyorum.
Standart dış filtre hacmi yaklaşık 4000 ml, bu kullanılan kap 6000 ml. Dolayısıyla motoru içeri monte etmek alanı daraltma gibi bir sorun oluşturmaz diye düşünüyorum. Zaten benimkinde 6 katmanlı bir filtre düzeneği olmasına rağmen, üst kısımda yaklaşaık 4 cm bir boşluk oluşmuştu. Sen o kısma motoru yerleştrimiş olacaksın ve bu sorun olmayacak diye düşünüyorum.
Motor kablosunu geçirmek için kullandığın kablo rekorunun su geçirmez özelliği varsa tam bu işe göre bir aparat ama eğer su sızdıracaksa hiç bunu kullanmayıp küçük bir delikten kabloyu çıkarıp silikonla yapıştırılabilir diye düşünüyorum. Ben hiç silikon kullanmamış ve bütün bağlantıları conta veya kelepçe ile yapmıştım.
Çalışır vaziyetteki resimlerini bekliyor ve kolaylıklar diliyorum [:iyi:][;)]
Yasin Kardeşim,
Öncelikle ellerine sağlık, güzel bi çalışma olacağı şimdiden belli.
Benim elimde iç filtre motoru vardı ve ben onu değerlendirmiştim. Ama senin projende sump motoru kullanman daha mantıklı olmuş. Yani benimkinden daha güzel olacağını düşünüyorum.
Standart dış filtre hacmi yaklaşık 4000 ml, bu kullanılan kap 6000 ml. Dolayısıyla motoru içeri monte etmek alanı daraltma gibi bir sorun oluşturmaz diye düşünüyorum. Zaten benimkinde 6 katmanlı bir filtre düzeneği olmasına rağmen, üst kısımda yaklaşaık 4 cm bir boşluk oluşmuştu. Sen o kısma motoru yerleştrimiş olacaksın ve bu sorun olmayacak diye düşünüyorum.
Motor kablosunu geçirmek için kullandığın kablo rekorunun su geçirmez özelliği varsa tam bu işe göre bir aparat ama eğer su sızdıracaksa hiç bunu kullanmayıp küçük bir delikten kabloyu çıkarıp silikonla yapıştırılabilir diye düşünüyorum. Ben hiç silikon kullanmamış ve bütün bağlantıları conta veya kelepçe ile yapmıştım.
Çalışır vaziyetteki resimlerini bekliyor ve kolaylıklar diliyorum [:iyi:][;)]
Akvaryum Yapımı
[QUOTE=zafut26]3 metreye 3 metre yükseklik 2.5 metre odaya üç duvarı dönecek şekilde 1.25 boy 0.50 en 0.60 yükseklik olacak sekilde kaç akvaryum koyabilirim,birde akvaryumlar yukarıya doğru kaç kat olabilir.teşekkürler[/QUOTE]
Sayın Zafut26;
Açtığınız konu bu bölüm için uygun değildir, lütfen konuyu "Akvaryum ve KApak Yapımı" bölümüne taşıyınız...
Anlayışınıza teşekkür eder, saygılar sunarım...
[QUOTE=zafut26]3 metreye 3 metre yükseklik 2.5 metre odaya üç duvarı dönecek şekilde 1.25 boy 0.50 en 0.60 yükseklik olacak sekilde kaç akvaryum koyabilirim,birde akvaryumlar yukarıya doğru kaç kat olabilir.teşekkürler[/QUOTE]
Sayın Zafut26;
Açtığınız konu bu bölüm için uygun değildir, lütfen konuyu "Akvaryum ve KApak Yapımı" bölümüne taşıyınız...
Anlayışınıza teşekkür eder, saygılar sunarım...
Dıy Dış Filtrenin Sızdırmaması İçin Önlemler
Merhaba, aşağıdaki linkte kendi yaptığım " Süper Dış Filtre" başlıklı konuda detaylandırdığım sızdırma önlemlerini paylaşmak istedim, umarım faydalı olur. 2. verdiğim linkte benim filtrenin detaylarını görebilirsiniz.
Saygılar...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/15852/IMG_20160125_170834.jpg[/IMG]
http://www.akvaryum.com/Forum/super_dis_filtre_kafa_motorluvideolu_ve_resimli_k854371.asp
Merhaba, aşağıdaki linkte kendi yaptığım " Süper Dış Filtre" başlıklı konuda detaylandırdığım sızdırma önlemlerini paylaşmak istedim, umarım faydalı olur. 2. verdiğim linkte benim filtrenin detaylarını görebilirsiniz.
Saygılar...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/15852/IMG_20160125_170834.jpg[/IMG]
http://www.akvaryum.com/Forum/super_dis_filtre_kafa_motorluvideolu_ve_resimli_k854371.asp
Süper Dış Filtre (kafa Motorlu,videolu Ve Resimli)
Sizin akvaryum için 30 wattlık bi kafa motoru ve 5-6 litre hacminde bir filtre kabı yeterli olur bence
Sizin akvaryum için 30 wattlık bi kafa motoru ve 5-6 litre hacminde bir filtre kabı yeterli olur bence
Süper Dış Filtre (kafa Motorlu,videolu Ve Resimli)
Yasin bey, ilginize teşekkür ederim, kesinlikle haklısınız. Sözkonusu kabı önceki sayfada Ümit Bey tavsiye etmişti ama nereden temin edlir bilmiyorum, kendisine sorarsanız belki yardımcı olur. Saygılar
Yasin bey, ilginize teşekkür ederim, kesinlikle haklısınız. Sözkonusu kabı önceki sayfada Ümit Bey tavsiye etmişti ama nereden temin edlir bilmiyorum, kendisine sorarsanız belki yardımcı olur. Saygılar
Süper Dış Filtre (kafa Motorlu,videolu Ve Resimli)
Bugün son temizlik tarihinden yaklaşık 2 ay geçti ve temizlik yaptım. Son 45 gün boyunca prizden hiç çekmeden çalıştırdığım filtrem, sorunsuz olarak 7. ayına girmiş oldu [:)] [;)]
Bugün son temizlik tarihinden yaklaşık 2 ay geçti ve temizlik yaptım. Son 45 gün boyunca prizden hiç çekmeden çalıştırdığım filtrem, sorunsuz olarak 7. ayına girmiş oldu [:)] [;)]
SON MESAJLAR
- 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) ertug26, 12:46
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 11:45
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - Rasbora Oneri yyiImaz, 10:38
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 08:40
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:51
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:17
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:11
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:11
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:11
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:01
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 11:50
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:41
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:31
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:31
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:31
- Pao Baileyi (hairy Puffer Fish) Özel Tür OBShrimp 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:21
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 11:21
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:33
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 10:22
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 10:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 10:17
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 10:17
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 10:17
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:03
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:46
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 09:32
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:08
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:08
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:08
- C. Vatoz, Moss, Karides, Lepistes, Katil Salyangoz Aquarist101 09:01
- Yeni Malzemeler Ve 37cm İthal Akvaryum Takasa Açık Aquarist101 09:01
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 08:26
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 07:49
- Afrika Cichlidleri devito 07:18
- Eheim West Germany Üretimi İç Filtre. abunil 01:07
- Satılık Salon Çiçeği. abunil 01:07
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 00:56
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 00:50
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 23:41
- Seachem, Akvaryumlar, Malzemeler Uygun Fiyat!!!! Özgür7 23:39
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 23:17
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 23:11
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:10
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:29
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 22:21
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
KULLANICILAR
- 110 Online Kullanıcı, 61 Üye
Online Kullanıcılar
Ahmet55,
yeekim,
zen666,
yderinn,
kocoglu,
Kuduoglu,
osmandbnl,
3dtarik,
Kınayu,
ertug26,
LeafyAqua,
florasan,
altuntasseref,
ilterisdoğukan,
Hoppala,
fikret43,
karidesrehberi,
Emerse,
Sfenks111,
Canberk18,
sina cen,
riderfish,
0rnn,
ByOscar:),
MiSoSiKiaN,
ciways,
Aguamentist,
İsmail YILDIRIM,
ALTEMUR,
polar,
forthehordex,
Aplves,
sirhill,
userhamit,
şansal,
t.korkmaz,
Mitralyöz34,
platinium,
ssener,
nikon_,
CoryCory,
Cyber_Scout,
nazemert1,
ArifhbsAquatics,
dachnyy_mhPn,
ballantines,
ternapi,
cmoakcay,
Redrainbow,
umitlee,
syerli,
iEmre,
Yusaucar,
priemka_fbMl,
R0h1rr1m,
Kemalk41,
JujuSeri,
Ehtiyar,
kaya.brk,
07ahmet,
Gökdeniz Kale,
Lepistes175,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
