ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ugursarak
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
3
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
06 Eylül 2013 15:09
Son Ziyaret:
12 Ağustos 2014 18:14
Toplam Mesaj:
14 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Uğur Sarak
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Japonların fena halde saklanıyor
Bir değişiklik yapmadım. Birden bire oldu. Mesela 4-5 saat normal şekilde hareketli olurken 4-5 saat saklanarak vakit geçiriyorlar. Filtrem de temiz. 2 ay önce temizlemiştim. Bir tek suyu değiştirmedim. Aksesuarlarda aynı. Akvaryumun üzeri kapalı olduğu için elle müdahele etmiyorum yemleri ufak deliklerden atıyorum. Suyu değiştirelim bakalım ne olacak.
Bir değişiklik yapmadım. Birden bire oldu. Mesela 4-5 saat normal şekilde hareketli olurken 4-5 saat saklanarak vakit geçiriyorlar. Filtrem de temiz. 2 ay önce temizlemiştim. Bir tek suyu değiştirmedim. Aksesuarlarda aynı. Akvaryumun üzeri kapalı olduğu için elle müdahele etmiyorum yemleri ufak deliklerden atıyorum. Suyu değiştirelim bakalım ne olacak.
Japonların fena halde saklanıyor
Fotoğraf:
Canlıdaki Belirtiler: sürekli saklanma
Akvaryum Kapasitesi (litre): 300 litre
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: 1 adet vatoz
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat):
Filitrasyon: 1200 LT'lik filtre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: kullanmadım
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.) :
Fotoğraf:
Canlıdaki Belirtiler: sürekli saklanma
Akvaryum Kapasitesi (litre): 300 litre
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: 1 adet vatoz
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat):
Filitrasyon: 1200 LT'lik filtre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: kullanmadım
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.) :
Yaklaşık 1 senedir 300 litrelik akvaryumum da 18-20 adet japon ve koi balıkları besliyorum. Şimdiye kadar sıkıntı yoktu. Ancak son 1 haftadır günün belli aralıklarında balıklarım yapay bitkilerin arkasına saklanıyorlar. Tıpkı yavru kedilerin annelerinin memesini emerken annelerine sokulmaları gibi balıkların hepsi birbirine sokuluyor. Küçük olanları büyük olanların kuyruklarının altına saklanıyor. Büyüklerde alt alta üst üste akvaryumun köşesinde bitkinin arkasına saklanıyorlar.
Ancak bir süre sonra çıkıp normal yüzmeye devam ediyorlar. Bu son bir haftadır belli peryodlarla devam ediyor. Hem pul yem var hem granül yem var. Granül yemi attığımda batmadığı için yukarıda kalıyor. Japonlarım yukarı çıkıp o yemleri bile yemiyorlar. Pul yemler ise dibe çökünce çok ani hareketlerle yiyip tekrar saklanıyorlar.
Belli peryodlarda bu böyle devam ediyor. Bazen bir anda normal yüzmeye ve benimle oynamaya başlıyorlar yani benim yaptığım hareketlere göre tepki veriyorlar. Ancak bazende saklanıp duruyorlar. Ben saklananların yanına yanaştığımda çok hızlı ve çevik hareketlerle akvaryumun diğer ucuna kaçıp bu sefer orada saklanıyorlar.
Bunun sebebi ne olabilir, mutlaka daha önce başkalarınında başına gelmiştir. Ben internette araştırdım ancak istediğim gibi bir açıklama bulamadım.
Ancak bir süre sonra çıkıp normal yüzmeye devam ediyorlar. Bu son bir haftadır belli peryodlarla devam ediyor. Hem pul yem var hem granül yem var. Granül yemi attığımda batmadığı için yukarıda kalıyor. Japonlarım yukarı çıkıp o yemleri bile yemiyorlar. Pul yemler ise dibe çökünce çok ani hareketlerle yiyip tekrar saklanıyorlar.
Belli peryodlarda bu böyle devam ediyor. Bazen bir anda normal yüzmeye ve benimle oynamaya başlıyorlar yani benim yaptığım hareketlere göre tepki veriyorlar. Ancak bazende saklanıp duruyorlar. Ben saklananların yanına yanaştığımda çok hızlı ve çevik hareketlerle akvaryumun diğer ucuna kaçıp bu sefer orada saklanıyorlar.
Bunun sebebi ne olabilir, mutlaka daha önce başkalarınında başına gelmiştir. Ben internette araştırdım ancak istediğim gibi bir açıklama bulamadım.
japonla yaşayan balık türü aranıyor
Japonlarla koi çok güzel yaşıyor, koiler oldukça uysal japonlarda öyle, hiç kavga etmezler. Ayrıca koiler hızlı yüzerler, tül yüzgeçli olanları çok şık duruyor. Akvaryumun boyuna göre büyüyor. Koiler cikletlere benzediği için akvaryuma güzellik katar. Çeşitli renleri var. Strese kolay girmemeleri nedeniyle akvaryumda her zaman bir arayış içerisindeler. Sürekli çalışan karıncalar gibi akvaryumda birşeyler arıyorlar, kumda yiyecek arıyorlar, dekorların etrafını inceliyorlar, ani ve hızlı hareketleri akvaryuma güzellik katıyor.
büyük renkli japon balıklarım gibi onlarda hiç durmadan yüzüp akvaryuma renk katıyorlar. Bence koi her japon akvaryumunda olmalı.
Japonlarla koi çok güzel yaşıyor, koiler oldukça uysal japonlarda öyle, hiç kavga etmezler. Ayrıca koiler hızlı yüzerler, tül yüzgeçli olanları çok şık duruyor. Akvaryumun boyuna göre büyüyor. Koiler cikletlere benzediği için akvaryuma güzellik katar. Çeşitli renleri var. Strese kolay girmemeleri nedeniyle akvaryumda her zaman bir arayış içerisindeler. Sürekli çalışan karıncalar gibi akvaryumda birşeyler arıyorlar, kumda yiyecek arıyorlar, dekorların etrafını inceliyorlar, ani ve hızlı hareketleri akvaryuma güzellik katıyor.
büyük renkli japon balıklarım gibi onlarda hiç durmadan yüzüp akvaryuma renk katıyorlar. Bence koi her japon akvaryumunda olmalı.
japon akvaryumuna pengasus balığı
Bende 300 litrelik akvaryumda japon balıkları besliyorum. Çöpçü beslenmez demişler bende 18-20 cm'lik japon dahil, 15 cm ve çeşitli boylarda japonlar var. Çok ufak japonlarda var. Mesela pörtlek gözlü japon balığım yüzeydeki yemleri yemekte zorlandığı için aç kalıyordu. Artık günde 1 kez ve bol yaprak yem atıyorum. Büyük balıklar üstteki yemleri yerken aşağı çöken yemleri ufak balıklarım yiyor. Yemleri tüketmeleri ortalama 4-5 dakika sürüyor.
Bu tarz bir beslemeyle çöpçüler rahatlıkla yaşar diye düşünüyorum. Bende şu an 20 civarında japon ve koi balıkları var. Günde 1 kez bol yaprak yem ile yemleme yapıyorum. Üstteki yemler 2 dakika gibi bir sürede tüketiliyor. Tabanda ki yemler ise 3 dakika gibi bir sürede tüketiliyor. Böylece ufak ve büyük balıkların hepsi doyuyor. Ancak benim akvaryum büyük, yem akvaryumun her yerine dağılıyor. Bu yüzden ufak balıklar büyük balıklarla kapışma yaşamadan rahatlıkla beslenebiliyorlar. Ufak akvaryumlar için bu yöntem başarılı olur mu bilmiyorum. Bende albino cüce vatozlar vardı, günde bir kez bol yemleme ile onlar da rahatlıkla besleniyorlardı, ama onlar için arada dip yemleride kullanıyordum. Onları bir hobiciye ücretsiz verdim, en azından daha sıcak bir akvaryumda yaşamak haklarıydı:)
Bende 300 litrelik akvaryumda japon balıkları besliyorum. Çöpçü beslenmez demişler bende 18-20 cm'lik japon dahil, 15 cm ve çeşitli boylarda japonlar var. Çok ufak japonlarda var. Mesela pörtlek gözlü japon balığım yüzeydeki yemleri yemekte zorlandığı için aç kalıyordu. Artık günde 1 kez ve bol yaprak yem atıyorum. Büyük balıklar üstteki yemleri yerken aşağı çöken yemleri ufak balıklarım yiyor. Yemleri tüketmeleri ortalama 4-5 dakika sürüyor.
Bu tarz bir beslemeyle çöpçüler rahatlıkla yaşar diye düşünüyorum. Bende şu an 20 civarında japon ve koi balıkları var. Günde 1 kez bol yaprak yem ile yemleme yapıyorum. Üstteki yemler 2 dakika gibi bir sürede tüketiliyor. Tabanda ki yemler ise 3 dakika gibi bir sürede tüketiliyor. Böylece ufak ve büyük balıkların hepsi doyuyor. Ancak benim akvaryum büyük, yem akvaryumun her yerine dağılıyor. Bu yüzden ufak balıklar büyük balıklarla kapışma yaşamadan rahatlıkla beslenebiliyorlar. Ufak akvaryumlar için bu yöntem başarılı olur mu bilmiyorum. Bende albino cüce vatozlar vardı, günde bir kez bol yemleme ile onlar da rahatlıkla besleniyorlardı, ama onlar için arada dip yemleride kullanıyordum. Onları bir hobiciye ücretsiz verdim, en azından daha sıcak bir akvaryumda yaşamak haklarıydı:)
Japon balığı ısıtıcısız yaşar mı
Benim akvaryumda şu an ısıtıcısız su sıcaklığı 21 derece. Sıcaklık son 1 aydır da 20-21 arasında gidiyor. Diğerleri mutsuz olur diye 300 litrelik akvaryuma sadece japon ve koi balıklarını koydum. Elektrik faturası sıkıntısı nedeniyle böyle yapmak zorunda kaldım. Gerçi 300 w'lık bir ısıtıcı var çok daha soğuk günler için aldım. Cüce vatoz ve canlı doğuranları ise 16 litrelik diğer akvaryumuma koydum. 50W'lık ta roxin ısıtıcı taktım. Isıtıcı 32 dereceye ayarlı ama en fazla 24-26 derece'ye kadar ısıtıyor bu yüzden almanızı tavsiye etmem. 6 derece oynaması çok büyük bir fark..
Benim akvaryumda şu an ısıtıcısız su sıcaklığı 21 derece. Sıcaklık son 1 aydır da 20-21 arasında gidiyor. Diğerleri mutsuz olur diye 300 litrelik akvaryuma sadece japon ve koi balıklarını koydum. Elektrik faturası sıkıntısı nedeniyle böyle yapmak zorunda kaldım. Gerçi 300 w'lık bir ısıtıcı var çok daha soğuk günler için aldım. Cüce vatoz ve canlı doğuranları ise 16 litrelik diğer akvaryumuma koydum. 50W'lık ta roxin ısıtıcı taktım. Isıtıcı 32 dereceye ayarlı ama en fazla 24-26 derece'ye kadar ısıtıyor bu yüzden almanızı tavsiye etmem. 6 derece oynaması çok büyük bir fark..
Japon balığı ısıtıcısız yaşar mı
http://tr.wikipedia.org/wiki/Japon_bal%C4%B1%C4%9F%C4%B1
http://tr.wikipedia.org/wiki/Japon_bal%C4%B1%C4%9F%C4%B1
wikipedia'da japon balıkları için ısıtıcıya gerek yoktur diyor. Elektrik faturası yüzünden 300 litrelik akvaryumum boş duruyordu, maaşıma zam gelinceye kadar japonlarla dolduracağım balık bakmak büyük zevk Allah japonları korusun :)
Elektrik Faturanız
Canlı doğuranlar var bende, şu an için bitki yok. İş yoğunluğu nedeniyle bitkileri bahar aylarında ekmeyi planlıyorum. Işıklandırması led ile yapılıyor. Ancak bitki ekimine başlayınca bitkilere uygun olan ışıklandırma sistemine geçeceğim.
Canlı doğuranlar var bende, şu an için bitki yok. İş yoğunluğu nedeniyle bitkileri bahar aylarında ekmeyi planlıyorum. Işıklandırması led ile yapılıyor. Ancak bitki ekimine başlayınca bitkilere uygun olan ışıklandırma sistemine geçeceğim.
200 litrelik bir akvaryumda 13 lira çok ideal bir rakam. Isıtıcı dışında dış filtre ve ışıklandırma 10-12 lira farketse toplam 25 lira gibi bir maliyet ortaya çıkıyor gibi görünüyor. Isıtıcım gelsin bende bir test edip buraya güncel sonucu yazayım umarım bu rakamı geçirmeden bir tasarruf sağlayabilirim yoksa büyük bir sıkıntı beni bekliyor
Elektrik Faturanız
Doğalgaz sobalı odamda 300 litrelik bir akvaryumum var, oda sıcaklığı ortalama 25-26 derece olacak. Akvaryumda 50 kilo kum 10 litre substrat var.220 litrede su olduğunu tahmin ediyorum. Akvaryumun üzeri ahşap kapak ile kapalı kapağın alt tarafı stretch ile kaplanmış. Akvaryumun arkasına ve iki yanına strafor koyacağım, geceleri ön tarafına da koyabilirim. 300w'lık bir ısıtıcı takıp ısıtmaya çalışcağım. Eğer elektrik fazla gelirse akvaryum suyunu yarıya indirip 100W'lık bir ısıtıcı takmayı düşünüyorum. Akvaryumumda toplam 14 balık var, yavrulukta da bir miktarda yeni doğmuş yavru var.
ugursarak 2013-09-18 20:27:03
Güncel elektrik fiyatlarına göre tecrübesi olanlar cevap verirse sevinirim
Akvaryum tam dolu iken ve yarı dolu iken ısıtıcı aşağı yukarı ne kadar yakar? Maddi durumum iyi değil bu aralar bu yüzden merak ediyorum
120x45x55 - Aydınlatma konusunda kafam karıştı
Peki bu lambaları günde kaç saat açık bırakmam gerekiyor? Belirli periyotları var mı?
Peki bu lambaları günde kaç saat açık bırakmam gerekiyor? Belirli periyotları var mı?
120x45x55 - Aydınlatma konusunda kafam karıştı
120 cm uzunluğunda 55 cm derinliğinde 300 litrelik yeni bir akvaryum kurdum. Aydınlatma sistemi için bir süredir araştırma yapıyorum ancak kafam karıştı. Birçok farklı lamba türü, balastı, starteri, lümeni derken benim akvaryuma hangisi uyar çözemedim. Eminönüne gidicem ama kesin yanlış şeyleri alıp gelirim.
120 cm uzunluğunda 55 cm derinliğinde 300 litrelik yeni bir akvaryum kurdum. Aydınlatma sistemi için bir süredir araştırma yapıyorum ancak kafam karıştı. Birçok farklı lamba türü, balastı, starteri, lümeni derken benim akvaryuma hangisi uyar çözemedim. Eminönüne gidicem ama kesin yanlış şeyleri alıp gelirim.
Bana öneriniz ne olur gidip onu alıp kullanayım. Başlangıç için low tech bitkiler yetiştirmeyi düşünüyorum.
SON MESAJLAR
- 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl darkaura, 09:02
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 06:57
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Lepistes Renklendirme Akvaryumcu_Doru, 06:05
Canlı Doğuranlar - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Su Yosunu Fatihsm, 03:30
Yosun - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY)
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 08:34
- Armatür Boş Kasa Mehmet Yavuz 08:16
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 07:55
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 07:55
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 07:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 07:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 07:47
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 07:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 07:27
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 07:07
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 06:57
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 06:57
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
KULLANICILAR
- 66 Online Kullanıcı, 36 Üye
Online Kullanıcılar
Feanor,
aktugsedat,
ezzalisi,
darkaura,
Tatar10,
Jeveux,
DigitalPen,
Kınayu,
sina cen,
wtreals,
hasancn,
zen666,
tukabu,
fikret43,
osmandbnl,
ciways,
Tuby,
Hoppala,
0rnn,
HalilSefaa,
MiSoSiKiaN,
efebahser,
İsmail YILDIRIM,
blackwolf06,
fatihgurhan,
yeekim,
dimbeleth,
thundereblue,
mehmettfe,
FULL RED MEHMET,
seiryuhare,
Alibicimcilci,
EKAR,
1win_wbEl,
ilterisdoğukan,
epidosin,
oguzhanns,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
