ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
jetblacklife
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
8
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
30 Haziran 2011 17:08
Son Ziyaret:
31 Mart 2026 16:05
Toplam Mesaj:
14 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mert Bacak
Doğum Tarihi:
07 Temmuz 1990
Yaş:
35
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Mert Bacak
SON 10 MESAJI
Bitkilerin İsimleri Nedir Arkadaşlar?
Arkadaşlar bu bitkiler hakkında bilgisi olup isimlerinin ne olduğunu paylaşırsanız sevinirim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113102/150320200908311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113102/150320200908401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113102/150320200908491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113102/150320200908561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113102/150320200909021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113102/150320200909091.jpg[/IMG]
Arkadaşlar bu bitkiler hakkında bilgisi olup isimlerinin ne olduğunu paylaşırsanız sevinirim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113102/150320200908311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113102/150320200908401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113102/150320200908491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113102/150320200908561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113102/150320200909021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113102/150320200909091.jpg[/IMG]
Mygos Plant Plus Kullananlar
Arkadaşlar armatür geldi,dünden beri kullanmaktayım gelişmeleri paylaşıcam. Yalnız kullanan arkadaşlara sorum olucak 3 kademeli olduğu için armatür hangi kademesinde kullanıyorsunuz?
Arkadaşlar armatür geldi,dünden beri kullanmaktayım gelişmeleri paylaşıcam. Yalnız kullanan arkadaşlara sorum olucak 3 kademeli olduğu için armatür hangi kademesinde kullanıyorsunuz?
Mygos Plant Plus Kullananlar
Mygos Plant Plus armatür siparşini bugün vermiş bulunuyorum, akvaryumda ki co2 göstergesi yeşil durumda,takviye olarak ta tropica specialised nutrition kullanıyorum,sadece ışıklandırmam zayıftı o da gelince tekrar konu hakkında paylaşımda bulunucam.Şuan ki durum bu [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113102/170220201526131.jpg[/IMG][EDIT]jetblacklife,2020-02-17 15:27:57[/EDIT]
Mygos Plant Plus armatür siparşini bugün vermiş bulunuyorum, akvaryumda ki co2 göstergesi yeşil durumda,takviye olarak ta tropica specialised nutrition kullanıyorum,sadece ışıklandırmam zayıftı o da gelince tekrar konu hakkında paylaşımda bulunucam.Şuan ki durum bu [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113102/170220201526131.jpg[/IMG][EDIT]jetblacklife,2020-02-17 15:27:57[/EDIT]
Mygos Plant Plus Kullananlar
[QUOTE=TCEmrebey]
Merhaba Hocam
Ben kullanıyorum Mygos PLant Plus yakl.şık 7 ay oldu. Bitkilerim Montecarlo. Aslında bitkilerin fotosentez yapması cok güzel. Ama diatom yada Siyah Fırça Yosunu var uzun süredir tam hangisi bilmiyorum yani şöyle[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221079/140220202233081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221079/140220201551121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221079/140220201551231.jpg[/IMG]
Belki de su değişim yapmadım uzzun sürelerce ondan kaynajlı olabilir yada belki fazla gübreleme yaptım. ısıkla alakalı olup olmadığını bilmiyorum o yüzden suçu ışıkta aramam. Genel Anlamda memnunum dediğimi gibi sadece yosun sıkıntısı oldu. ama bitki gelişimi çok hızlı içiniz rahat olabilir[/QUOTE]
Siyah sakal sorunu bende de oldu daha yeni kurtuldum ışıktansa eğer tekrar başetmek istemem onla :D umarım ışık kaynaklı değildir. Siyah sakal sorunu için önerim sana eğer çıkartma şansın yoksa bitkileri excel kullan ilk gün 4 kapak sonraki her gün 1 er kapak düzenli olarak kullandım ve o şekilde kurtuldum ve ışıklandırma süren 6 saatten fazlası olmasın,bende de bir süre ışık sürekli açık kalmıştı ondan sonra siyah sakal sorunu oluştu ama dediğim şekilde kurtulabilirsin sende ya da akvaryumda moss yok ise Sae balıklarıda etkili bu sorun karsısınsa ama bende moss olduğu için alıp koyamadım akvaryuma
[QUOTE=TCEmrebey]
Merhaba Hocam
Ben kullanıyorum Mygos PLant Plus yakl.şık 7 ay oldu. Bitkilerim Montecarlo. Aslında bitkilerin fotosentez yapması cok güzel. Ama diatom yada Siyah Fırça Yosunu var uzun süredir tam hangisi bilmiyorum yani şöyle[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221079/140220202233081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221079/140220201551121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221079/140220201551231.jpg[/IMG]
Belki de su değişim yapmadım uzzun sürelerce ondan kaynajlı olabilir yada belki fazla gübreleme yaptım. ısıkla alakalı olup olmadığını bilmiyorum o yüzden suçu ışıkta aramam. Genel Anlamda memnunum dediğimi gibi sadece yosun sıkıntısı oldu. ama bitki gelişimi çok hızlı içiniz rahat olabilir[/QUOTE]
Siyah sakal sorunu bende de oldu daha yeni kurtuldum ışıktansa eğer tekrar başetmek istemem onla :D umarım ışık kaynaklı değildir. Siyah sakal sorunu için önerim sana eğer çıkartma şansın yoksa bitkileri excel kullan ilk gün 4 kapak sonraki her gün 1 er kapak düzenli olarak kullandım ve o şekilde kurtuldum ve ışıklandırma süren 6 saatten fazlası olmasın,bende de bir süre ışık sürekli açık kalmıştı ondan sonra siyah sakal sorunu oluştu ama dediğim şekilde kurtulabilirsin sende ya da akvaryumda moss yok ise Sae balıklarıda etkili bu sorun karsısınsa ama bende moss olduğu için alıp koyamadım akvaryuma
Mygos Plant Plus Kullananlar
[QUOTE=PsyArt]Plant Plus serisinde direkt olarak mavi yok. Mavi ile pembenin karışımı bir renk oluşturduklarını söylemekte üretici. Ben de 100 cm lowtech icin plant plus aldim daha çok yeni oldugu icin yorum yapamayacagim. Ama genel anlamda lowtech için kullananlar memnun. Hightech olacaksa daha güçlü bir sistem gerekebilir. Fiyat aslinda piyasaya bakildiginda fena sayilmaz. DIY bir urunun fiyati da zaten 100 cm icin 300-500 arası olabiliyor. Garantili urun almak tercihim oldugu için satin aldim. Beyaz+Pembe+Beyaz dizilim var ve bu dizilimler icinde 3 darkli mod ile caliştirabiliyorsunuz. Ürünun 100 cm i 65 w. Piyasada maalesef ithalat çok az oldugu icin alternatif urün yok.[/QUOTE]
Tecrübe edindikçe paylaşırmısınız burdan acaba
[QUOTE=PsyArt]Plant Plus serisinde direkt olarak mavi yok. Mavi ile pembenin karışımı bir renk oluşturduklarını söylemekte üretici. Ben de 100 cm lowtech icin plant plus aldim daha çok yeni oldugu icin yorum yapamayacagim. Ama genel anlamda lowtech için kullananlar memnun. Hightech olacaksa daha güçlü bir sistem gerekebilir. Fiyat aslinda piyasaya bakildiginda fena sayilmaz. DIY bir urunun fiyati da zaten 100 cm icin 300-500 arası olabiliyor. Garantili urun almak tercihim oldugu için satin aldim. Beyaz+Pembe+Beyaz dizilim var ve bu dizilimler icinde 3 darkli mod ile caliştirabiliyorsunuz. Ürünun 100 cm i 65 w. Piyasada maalesef ithalat çok az oldugu icin alternatif urün yok.[/QUOTE]
Tecrübe edindikçe paylaşırmısınız burdan acaba
Mygos Plant Plus Kullananlar
[QUOTE=AlperTasci]Yaklaşık 4 aydır 200 lt lik tankımda kullanmaktayım ve çok memnunum.[/QUOTE]
Benim akvaryumda 200 litre, bitkiler için fayda görebileyim yeter bana zaten, yorumlarda hep olumlu yönde sanırım bu hafta alıcam. 550 tl gibi bir fiyatı vardı en son
[QUOTE=AlperTasci]Yaklaşık 4 aydır 200 lt lik tankımda kullanmaktayım ve çok memnunum.[/QUOTE]
Benim akvaryumda 200 litre, bitkiler için fayda görebileyim yeter bana zaten, yorumlarda hep olumlu yönde sanırım bu hafta alıcam. 550 tl gibi bir fiyatı vardı en son
Mygos Plant Plus Kullananlar
[QUOTE=CGDSNLR]Mert bey kardeşim,
Selam , evet ben aldım ve 2 aydır kullanıyorum , fazlası ile memnunum ancak biraz pahalı ve fakat bir o kadarda kaliteli , tavsiyem sana lütfen kırmızı , mavi , ve beyaz ışık olarak al , çünkü ileride çok faydasını görürsün , özellikle de bitkili tankta ve tabi ki beyaz led sayısı çok daha fazla olsun kolay gelsin.[:)] [/QUOTE]
Teşekkürler ,dikkate alıcam yorumunuzu
[QUOTE=CGDSNLR]Mert bey kardeşim,
Selam , evet ben aldım ve 2 aydır kullanıyorum , fazlası ile memnunum ancak biraz pahalı ve fakat bir o kadarda kaliteli , tavsiyem sana lütfen kırmızı , mavi , ve beyaz ışık olarak al , çünkü ileride çok faydasını görürsün , özellikle de bitkili tankta ve tabi ki beyaz led sayısı çok daha fazla olsun kolay gelsin.[:)] [/QUOTE]
Teşekkürler ,dikkate alıcam yorumunuzu
Mygos Plant Plus Kullananlar
Arkadaşlar bu marka armatürü bitkili akvaryumun için almayı düşünüyorum,daha önce kullanan var mı, bu armatür hakkında ne düşünüyorsunuz?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113102/150220201728441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113102/150220201728451.jpg[/IMG]
Arkadaşlar bu marka armatürü bitkili akvaryumun için almayı düşünüyorum,daha önce kullanan var mı, bu armatür hakkında ne düşünüyorsunuz?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113102/150220201728441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113102/150220201728451.jpg[/IMG]
Fullred Albino Lepistes Kuyruk Beyazlaması
[QUOTE=Yavuzkuzey]Full red alpino lepistesler su değerlerinden etkilenir bakımı zordur özellikle su değişimine özen gösterilmelidir arkadaşlarında dediği gibi su değişimini yüzde 30 yap [/QUOTE]
Bu haftadan itibaren öyle yapıcam teşekkürler
[QUOTE=Yavuzkuzey]Full red alpino lepistesler su değerlerinden etkilenir bakımı zordur özellikle su değişimine özen gösterilmelidir arkadaşlarında dediği gibi su değişimini yüzde 30 yap [/QUOTE]
Bu haftadan itibaren öyle yapıcam teşekkürler
Fullred Albino Lepistes Kuyruk Beyazlaması
[QUOTE=Beta_balik]Tankınızda toplamda 28 balık var. 180 litre için çok fazla bir sayı değil ama daha azot döngüsü oturmadan koyduğunuz için ilk başta su değerlerinde biraz bozulma olmuş olması muhtemel. Aşağıdaki linki okuyarak demek istediğim şeyi daha iyi anlayabilirsiniz. [:iyi:] (Yalnız amonyak dışkılardan ziyade balığın solungaçlarından suya karışır)
[URL]https://medium.com/cofishco/akvaryumda-azot-d%C3%B6ng%C3%BCs%C3%BC-bde176dc58c6[/URL]
Dediğiniz gibi su değişim miktarını arttırarak bu süreci kayıpsız anlatabilirsiniz. Linkte yazıyor mu emin değilim ama azot döngüsü tam olarak 6 ay sonra oluşur.[/QUOTE]
Teşekkür ederim inceliyorum hemen
[QUOTE=Beta_balik]Tankınızda toplamda 28 balık var. 180 litre için çok fazla bir sayı değil ama daha azot döngüsü oturmadan koyduğunuz için ilk başta su değerlerinde biraz bozulma olmuş olması muhtemel. Aşağıdaki linki okuyarak demek istediğim şeyi daha iyi anlayabilirsiniz. [:iyi:] (Yalnız amonyak dışkılardan ziyade balığın solungaçlarından suya karışır)
[URL]https://medium.com/cofishco/akvaryumda-azot-d%C3%B6ng%C3%BCs%C3%BC-bde176dc58c6[/URL]
Dediğiniz gibi su değişim miktarını arttırarak bu süreci kayıpsız anlatabilirsiniz. Linkte yazıyor mu emin değilim ama azot döngüsü tam olarak 6 ay sonra oluşur.[/QUOTE]
Teşekkür ederim inceliyorum hemen
SON MESAJLAR
- Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 22:50
Omurgasızlar - Geophagus Tapajos Umutoty, 22:44
Güney Amerikan Cichlidleri Tanıtımı - Yeni Akvaryumda Taban Çatlağı nurtensultan, 22:33
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var alp3r, 22:32
Omurgasızlar - Kuyruk / Yüzgeç Erimesi Var Mı? Altonn, 22:11
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 21:38
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 22:52
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 22:49
- Bitki Armatürü SeaWorld 22:49
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 22:49
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 22:44
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 22:23
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
KULLANICILAR
- 85 Online Kullanıcı, 46 Üye
Online Kullanıcılar
TolgaÜNAL,
yeekim,
yildiray71,
0rnn,
Mesutest,
poysub,
Pandkoal,
Ehtiyar,
Ertug22,
Hoper,
Oquanus,
Sungurr,
Mr. WingMan,
osmandbnl,
Malawi market,
hasancn,
DABARAKATO,
Serdar dmr,
sina cen,
pusathan01,
Jeveux,
MiSoSiKiaN,
Joec,
Kuduoglu,
Umutoty,
t.korkmaz,
SedatC,
Altonn,
ternapi,
Manguday,
Burak PEKDEMİR,
Kturan06,
omerkaya40,
syerli,
jaloreef,
Firefighter,
NightWist,
ozan_1903,
Tata,
√olkaπ,
Fatihsm,
Kromatit,
erotichesk_qkSl,
alp3r,
Hknçkl,
nurtensultan,
Cyber_Scout,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
