ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
R.orhan_
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
14 Nisan 2011 13:48
Son Ziyaret:
14 Ocak 2012 01:27
Toplam Mesaj:
12 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
orhan gökalp
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
orhan gökalp
SON 10 MESAJI
250/30/50
Abdullah bey tahmini hesaplar yaparakmı söylediniz yoksa gerçekten bi basınç hesabı yaparıkmı. Çünkü 20mm ciddi bir kalınlık. Zaten kayıt ve kuşakları taner beyin dediği gibi sık sık atmayı düşünüyordum. Buna rağmen 20mm olması gerektiğini söylüyorsanız. Tedirgin oldum açıkçası.
Güvenlik filmini kullanmaktaki amacım ise. Esnemeyi engellemek için değilde olaki bi çatlama durumunda vs. Su tehlikesine karşı. yani camın patlaması kırılması darbe alması durumları için. Teşekkürler
Abdullah bey tahmini hesaplar yaparakmı söylediniz yoksa gerçekten bi basınç hesabı yaparıkmı. Çünkü 20mm ciddi bir kalınlık. Zaten kayıt ve kuşakları taner beyin dediği gibi sık sık atmayı düşünüyordum. Buna rağmen 20mm olması gerektiğini söylüyorsanız. Tedirgin oldum açıkçası.
Güvenlik filmini kullanmaktaki amacım ise. Esnemeyi engellemek için değilde olaki bi çatlama durumunda vs. Su tehlikesine karşı. yani camın patlaması kırılması darbe alması durumları için. Teşekkürler
250/30/50
Merhaba arkadaşlar. Yeni planım 250/30/50 şeklinde bir akvaryum yapmak başta boyutlar garip gibi ama koyacağım yerden dolayı böylesi çok daha şık olacak. Öğrenci olduğumdan dolayıda malum. Maliyeti çok yükseltmek istemiyorum. Cam kalınlığı programı 8mm cama güvenli gösteriyo. Fakat insan ginede emin olamıyor. Tecrübesi ve önresi olan arkadailar umarım yardımcı olurlar :). Bu arada forumda cam filmleri konularına baktım ama. Bi kaç video dada görmüştüm. Normal cama güvenlik cam filmi oldukça etkili oluyor sanırım. 8mm lik cama güvenlik filmi sizce 10mm cam mukkavemeti sağlarmı. Teşekkürler.
Merhaba arkadaşlar. Yeni planım 250/30/50 şeklinde bir akvaryum yapmak başta boyutlar garip gibi ama koyacağım yerden dolayı böylesi çok daha şık olacak. Öğrenci olduğumdan dolayıda malum. Maliyeti çok yükseltmek istemiyorum. Cam kalınlığı programı 8mm cama güvenli gösteriyo. Fakat insan ginede emin olamıyor. Tecrübesi ve önresi olan arkadailar umarım yardımcı olurlar :). Bu arada forumda cam filmleri konularına baktım ama. Bi kaç video dada görmüştüm. Normal cama güvenlik cam filmi oldukça etkili oluyor sanırım. 8mm lik cama güvenlik filmi sizce 10mm cam mukkavemeti sağlarmı. Teşekkürler.
Lamine cam dan akvaryuma çerçeve?
Örneğin 150/70/50 lik bir akvaryumu 8mm güvenlik filmiyle kaplanmış camlar ile yapmak alt kayıtlarını normalden biraz fazla tutarak. Güvenli olurmu yoksa cam 10 mm mi olmalı çünkü 50 cm için 8mm güvenli diye hatırlıyorum.
Örneğin 150/70/50 lik bir akvaryumu 8mm güvenlik filmiyle kaplanmış camlar ile yapmak alt kayıtlarını normalden biraz fazla tutarak. Güvenli olurmu yoksa cam 10 mm mi olmalı çünkü 50 cm için 8mm güvenli diye hatırlıyorum.
Lamine cam dan akvaryuma çerçeve?
Teşekkürler. Aslında benim yakın zamanda yapmak istediğim akvaryumlar. yükseklikleri çok fazla olmıyan ama boyca ve en olarak büyük akvaryumlar lamine cam daki amacım güvenli olması. Bi kaç kişiyle düz cama güvenlik filmi uygulayarak akvaryum yapılmasınıda konuşmuştum ama farklı cevaplar alınca kafam karıştı :)
Teşekkürler. Aslında benim yakın zamanda yapmak istediğim akvaryumlar. yükseklikleri çok fazla olmıyan ama boyca ve en olarak büyük akvaryumlar lamine cam daki amacım güvenli olması. Bi kaç kişiyle düz cama güvenlik filmi uygulayarak akvaryum yapılmasınıda konuşmuştum ama farklı cevaplar alınca kafam karıştı :)
Lamine cam dan akvaryuma çerçeve?
Merhaba arkadaşlar. Lamine camdan yapılan akvaryumlara pek sıcak bakılmaz ama halen anlıyabilmiş değil bunun nedenini. Yani anladığım şey
(4+4) lamine cam ile yapılan akvaryumun, içindeki su 8mm cama değil de 4 mm lik cama baskı uyguluyor ve bundan dolayı cam çatlıyabiliyor. Bu akvaryuma dışardan çerçeve yapılırsa tüm kenarlara basınç 4mm cama değilde 8mm cama olmuş olmıcak mı? Bu veya benzer şeyler yapmış arkadaşlarda varsa deneyimlerini paylaşmaları rica olunur teşekkürler :)
Merhaba arkadaşlar. Lamine camdan yapılan akvaryumlara pek sıcak bakılmaz ama halen anlıyabilmiş değil bunun nedenini. Yani anladığım şey
(4+4) lamine cam ile yapılan akvaryumun, içindeki su 8mm cama değil de 4 mm lik cama baskı uyguluyor ve bundan dolayı cam çatlıyabiliyor. Bu akvaryuma dışardan çerçeve yapılırsa tüm kenarlara basınç 4mm cama değilde 8mm cama olmuş olmıcak mı? Bu veya benzer şeyler yapmış arkadaşlarda varsa deneyimlerini paylaşmaları rica olunur teşekkürler :)
Lamine cam için fikir
Yüksekliği sabit tuttuktan sonra örneğin 40 cm taban alanın bir önemi yok diye biliyodum ben. Hatta bunun için bayağ hesaplamalar yapmıştım. Sıvılarda yüzey alanına basın vs.. Yani 5 metreye 5metrelik bir akvaryumun yüksekliği 40 cm olduktan sonra 8mm bu akvaryum için güvenli değilmi.Belkide formülle değildir herşey bilmediğim bazı detaylar vardır :)
Yüksekliği sabit tuttuktan sonra örneğin 40 cm taban alanın bir önemi yok diye biliyodum ben. Hatta bunun için bayağ hesaplamalar yapmıştım. Sıvılarda yüzey alanına basın vs.. Yani 5 metreye 5metrelik bir akvaryumun yüksekliği 40 cm olduktan sonra 8mm bu akvaryum için güvenli değilmi.Belkide formülle değildir herşey bilmediğim bazı detaylar vardır :)
Lamine cam için fikir
Cevabınızın için teşkkür ederim. Ama benim kafamı karıştıran forumda şöle bi sonuca ulaşılıyodaki sanki tartışmalardan sonra. 4+4 lamine cam 8mm düz cam dayanımı yaratmaz yani su sızdırmasada çatlar bunun sebebide basıncın sadece suya gelen 4mm camın üstlenmesi Daha öncede yazmıştım Çok büyük akvaryumlar yapmayı düşünüyorum. Bi çok alternatif var kafamda aslında lamine en sağlıklısı gibi olur diye düşünüyodum ama forumdan bakınca pekte öle değil sanırım diye düşünmeye başladım :)
Cevabınızın için teşkkür ederim. Ama benim kafamı karıştıran forumda şöle bi sonuca ulaşılıyodaki sanki tartışmalardan sonra. 4+4 lamine cam 8mm düz cam dayanımı yaratmaz yani su sızdırmasada çatlar bunun sebebide basıncın sadece suya gelen 4mm camın üstlenmesi Daha öncede yazmıştım Çok büyük akvaryumlar yapmayı düşünüyorum. Bi çok alternatif var kafamda aslında lamine en sağlıklısı gibi olur diye düşünüyodum ama forumdan bakınca pekte öle değil sanırım diye düşünmeye başladım :)
Lamine cam için fikir
Arkadalkar sitede oldukça araştırmıştım lamine camdan akvaryum yapımı vs.. Şöle bi sorun dikkatimi çekti örnekle açıklıyım: 4+4 lamine camdan akvaryum yapıyoruz diyelim yan camların ön ve arka camların arasına gelicek şekilde birleştirme yaparsak özellikle ön ve arka camların (camlar 4+4 olduğu için dışta kalan kısımları yani dıştaki 4mm cam akvaryuma hiç biyerden bağlanmıyor ve sadece suyun basıncı iç taraftaki 4mm cama basınç yapıyor. Buraya kadar tamam zaten lamine camdan yapılan akvaryumlarında çatlama sebebi: 8 lik cam gereken su basıncına 4mm cam maruz kaldığı için benim anladığım kadarıyla buydu yanlış anlamış isem lütfen düzeltin :) VE bundan dolayı çatlama gerrçekleşiyor. Peki bu sorun Akvaryuma dışardan düşeyde ve yatayda kenarlarına Köşe profiller geçilerek düzeltilebilirmi. Yani dışta kalan 4mm camda suyun basınca takviye görevi yaparmı. Görüntü olarak çok hoş olmaz akvaryumun Tüm kenarlarına dikey profillerin yapıştırılmarı ama çok merak ediyorum. Yapan arkadaşlarda var ise tecrübelerini bizimle paylaşırlarsa çok mutlu olurum. Profillerden kastım Aluminyum L yada bunları kalın camdan yapmak vs.. Teşekkürler.
Arkadalkar sitede oldukça araştırmıştım lamine camdan akvaryum yapımı vs.. Şöle bi sorun dikkatimi çekti örnekle açıklıyım: 4+4 lamine camdan akvaryum yapıyoruz diyelim yan camların ön ve arka camların arasına gelicek şekilde birleştirme yaparsak özellikle ön ve arka camların (camlar 4+4 olduğu için dışta kalan kısımları yani dıştaki 4mm cam akvaryuma hiç biyerden bağlanmıyor ve sadece suyun basıncı iç taraftaki 4mm cama basınç yapıyor. Buraya kadar tamam zaten lamine camdan yapılan akvaryumlarında çatlama sebebi: 8 lik cam gereken su basıncına 4mm cam maruz kaldığı için benim anladığım kadarıyla buydu yanlış anlamış isem lütfen düzeltin :) VE bundan dolayı çatlama gerrçekleşiyor. Peki bu sorun Akvaryuma dışardan düşeyde ve yatayda kenarlarına Köşe profiller geçilerek düzeltilebilirmi. Yani dışta kalan 4mm camda suyun basınca takviye görevi yaparmı. Görüntü olarak çok hoş olmaz akvaryumun Tüm kenarlarına dikey profillerin yapıştırılmarı ama çok merak ediyorum. Yapan arkadaşlarda var ise tecrübelerini bizimle paylaşırlarsa çok mutlu olurum. Profillerden kastım Aluminyum L yada bunları kalın camdan yapmak vs.. Teşekkürler.
190/90/60 2tane & 240/90/60 havuz gibi
Gerçekten sizlere çok teşekkür ederim. Tamda kafama takılan yerlerin üzerine basmışsınız.
1.si bu su kontraplağından akvaryumun iskeletini yaptıktan sonra ki bu bahsettiğim kontraplaklar teknelerde kullanılan su dayanımı olan kontraplaklar altına tamamen bir kat silikon çekip camları yerleştirmek bu çok garantili bir yol evet ama burada benim kafama takılan o boya şeklinde çekilen silikon diyelimki kenarları kurudu bi süre sonrada iç kısımları tamamen kuruyacakmıdır?
2.si Kontraplağın esnemesi de aklıma gelmişti ama mümkün olduğunda kalın tutup 25mm ve 30mm ve dıştan 3e3 veya 4e4 kalaslarla iskelet yapmayı düşünmüştüm. Gine buna rağmen esneme yaparmı çok teşekkür ederim :)
Gerçekten sizlere çok teşekkür ederim. Tamda kafama takılan yerlerin üzerine basmışsınız.
1.si bu su kontraplağından akvaryumun iskeletini yaptıktan sonra ki bu bahsettiğim kontraplaklar teknelerde kullanılan su dayanımı olan kontraplaklar altına tamamen bir kat silikon çekip camları yerleştirmek bu çok garantili bir yol evet ama burada benim kafama takılan o boya şeklinde çekilen silikon diyelimki kenarları kurudu bi süre sonrada iç kısımları tamamen kuruyacakmıdır?
2.si Kontraplağın esnemesi de aklıma gelmişti ama mümkün olduğunda kalın tutup 25mm ve 30mm ve dıştan 3e3 veya 4e4 kalaslarla iskelet yapmayı düşünmüştüm. Gine buna rağmen esneme yaparmı çok teşekkür ederim :)
190/90/60 2tane & 240/90/60 havuz gibi
Merhaba arkadaşlar. Bu yıl su ürünleri fakültesine giriş yaptım. Daha başlıyamadım kendi çapımda büyük projelerim umarım sizinde desteklerinizle biranevvel hayata geçirebilirim. Zemin katta boş bir odayı sadece akvaryumlarım için ayırmayı düşünüyorum daha önceden 100 200 arası akvaryumları kendim yapardım ama bu sefer iş farklı. 2 adet boy:190 en:90 yükseklik:60 1 adet boy 250 en 90 yükseklik 60 . Oldum olası camdan korkutuğum için ve bu akvaryumları havuz şeklinde yere koymayı düşündüğümden dolayı eee tabiki sağlam olmasıda çok önemli aklıma bi kaç fikir geldi. Sizlerde yorumlarınızı eklerseniz çok sevinicem.
1. su kontraplağı ile kalınlığı 20mm veya 25mm olucak şekilde. Taban yan kısımları ve arka kısımı akvaryum şeklinde yapmak. Sadece ön tarafa cam oturtacak şekilde uygun keresteler çerçeve yapmak. En önemli kısım bundan sonra. Bu kontraplakları daha sonra yat verniği ile vernikleyip içini izolasyon malzemesi değilde 6mm cam ile kaplamak. Ön tarafa ise tepmerli cam yada normal 10 12 mm düz cam koymayı düşünüyorum. Ama ben bu akvaryumları havuz şeklinde yapmayı düşünüp bunların üstüne tekrar bi masa şeklinde set yapıp gerekli yükseklikte tabi sırf camacam akvaryumlar yapmayı düşünüyorum bu 2. plan da olcak şeyler tabi. Yani ön tarafı cam yapmak yada çok hayatı olmıcak fakat benim asıl merak ettiğim şey kontraplağın içine 6mm cam döşediğim zaman kesinlikle bi esneme payı olmamasına rağmen çatlama yapabilirmi ve nasıl önemler alınabilir. Bu ve buna benzer çalışmalara imza atmış arkadaşların tecrübelerini paylaşması beni mutlu eder teşekkürler.
Merhaba arkadaşlar. Bu yıl su ürünleri fakültesine giriş yaptım. Daha başlıyamadım kendi çapımda büyük projelerim umarım sizinde desteklerinizle biranevvel hayata geçirebilirim. Zemin katta boş bir odayı sadece akvaryumlarım için ayırmayı düşünüyorum daha önceden 100 200 arası akvaryumları kendim yapardım ama bu sefer iş farklı. 2 adet boy:190 en:90 yükseklik:60 1 adet boy 250 en 90 yükseklik 60 . Oldum olası camdan korkutuğum için ve bu akvaryumları havuz şeklinde yere koymayı düşündüğümden dolayı eee tabiki sağlam olmasıda çok önemli aklıma bi kaç fikir geldi. Sizlerde yorumlarınızı eklerseniz çok sevinicem.
1. su kontraplağı ile kalınlığı 20mm veya 25mm olucak şekilde. Taban yan kısımları ve arka kısımı akvaryum şeklinde yapmak. Sadece ön tarafa cam oturtacak şekilde uygun keresteler çerçeve yapmak. En önemli kısım bundan sonra. Bu kontraplakları daha sonra yat verniği ile vernikleyip içini izolasyon malzemesi değilde 6mm cam ile kaplamak. Ön tarafa ise tepmerli cam yada normal 10 12 mm düz cam koymayı düşünüyorum. Ama ben bu akvaryumları havuz şeklinde yapmayı düşünüp bunların üstüne tekrar bi masa şeklinde set yapıp gerekli yükseklikte tabi sırf camacam akvaryumlar yapmayı düşünüyorum bu 2. plan da olcak şeyler tabi. Yani ön tarafı cam yapmak yada çok hayatı olmıcak fakat benim asıl merak ettiğim şey kontraplağın içine 6mm cam döşediğim zaman kesinlikle bi esneme payı olmamasına rağmen çatlama yapabilirmi ve nasıl önemler alınabilir. Bu ve buna benzer çalışmalara imza atmış arkadaşların tecrübelerini paylaşması beni mutlu eder teşekkürler.
SON MESAJLAR
- Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim scorpion26, 14:15
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - 400 Litre Havuz Conix, 12:06
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Neocardina Toplu Ölümler NightWist, 10:09
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 10:13
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:11
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:11
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:11
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:47
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 09:29
- Bitki Kumu Karışık Takasa Uygun ozgurnez 09:15
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 08:32
- Flame Moss , Java Moss gyunda 08:32
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 08:32
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 08:32
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 08:32
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 08:32
KULLANICILAR
- 105 Online Kullanıcı, 57 Üye
Online Kullanıcılar
umitlee,
sina cen,
smithiseek,
HarunYILDIRIM,
K3r3m,
ternapi,
Hidro Dinamik,
fikret43,
Sunborn,
Deoxyss,
Akvaryumcu_Doru,
hakanmorcicek,
yeekim,
MiSoSiKiaN,
sinor,
Hoppala,
yusufelik,
EKAR,
zen666,
knnynr,
Miller,
kopruluonur,
Leonthe pro,
ErayDemirel,
ciways,
karidesrehberi,
syerli,
bysmokin,
ezzalisi,
umutak,
Canerkartal,
hasancn,
Öğretmen Ali,
HalilSefaa,
Ankararif06,
BennyNek,
JasonPem,
Ancalagon,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
0rnn,
Alibicimcilci,
Fatihsm,
tukabu,
mitii,
Mithrandirr,
eackgzz,
reprise,
Gökdeniz Kale,
Oquanus,
peace41,
Corydoras.gram,
√olkaπ,
Aqualandakvaryum,
OKIRATLI,
Malawi34,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
