ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Kaleydoskop
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
135
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
10 Aralık 2010 21:32
Son Ziyaret:
05 Haziran 2026 15:55
Toplam Mesaj:
812 [0.14 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
16 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Gökhan ÖZTÜRK
Doğum Tarihi:
27 Haziran 1981
Yaş:
45
İl:
Yalova
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Gökhan Öztürk - Yalova
Metriaclima sp. "Msobo" Pombo Rocks
350 Litre
SON 10 MESAJI
350 Litre - Yeni Kurulum Çalışması
[QUOTE=SaRCoPhiLiuS]Emek var emek. Elinize sağlık, herşey güzel olmuş ve daha da güzel olacak. Tür seçiminiz de müthiş yerinde, sarı lacivert bir tank.. Tamam tamam ben Fenerbahçeliyim biraz.. [:devil:] [:)))][/QUOTE]
Merhaba.
Herşeyden önce bu Foruma yıllarca emek harcamış, birçok konuda derleme hazırlamış bir ustaddan güzel yorum almak mutluluk verici. Temennimiz herşeyin gönlümüzce güzel olması. Umarım uzun soluklu bir macera olur bizim için : )
[QUOTE=SaRCoPhiLiuS]Emek var emek. Elinize sağlık, herşey güzel olmuş ve daha da güzel olacak. Tür seçiminiz de müthiş yerinde, sarı lacivert bir tank.. Tamam tamam ben Fenerbahçeliyim biraz.. [:devil:] [:)))][/QUOTE]
Merhaba.
Herşeyden önce bu Foruma yıllarca emek harcamış, birçok konuda derleme hazırlamış bir ustaddan güzel yorum almak mutluluk verici. Temennimiz herşeyin gönlümüzce güzel olması. Umarım uzun soluklu bir macera olur bizim için : )
350 Litre - Yeni Kurulum Çalışması
Görüşmez olurmuyum hiç. Olumsuz bir yorum yapmak istemiyorum ama kendisine muhtemelen yoğun bir gününde denk geldim deyip daha fazla birşey yazmak istemiyorum : )
Görüşmez olurmuyum hiç. Olumsuz bir yorum yapmak istemiyorum ama kendisine muhtemelen yoğun bir gününde denk geldim deyip daha fazla birşey yazmak istemiyorum : )
350 Litre - Yeni Kurulum Çalışması
Merhabalar.
Tankı doldurduğum 1 ay kadar öncesinde İzmir'den bir arkadaş ile 40 adet Magunga yavrusu için anlaşmıştık. Fakat kendisi Oksijen bastırabilecek birisi bulamadığını belirterek gönderim yapmaktan vazgeçti. Yani bir aylık bekleme süreci boşa gitmiş oldu. Bunun üzerine tekrar aramalara başladım. Sancılı bir süreçten sonra İstanbul'dan bir arkadaştan Magunga'nın Pombo Rocks versiyonunu buldum.
22 Adet. Keselerinden kurtulup boylandırma tankına geçip takriben 1 ay sonra bana gelecekler nasipse ama kim öle kim kala : ) Tank bir aydır boş dönüyor. Bir ay daha boş dönecek
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/103182/280320262129411.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/103182/280320262129431.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/103182/280320262129451.jpg[/IMG]
Merhabalar.
Tankı doldurduğum 1 ay kadar öncesinde İzmir'den bir arkadaş ile 40 adet Magunga yavrusu için anlaşmıştık. Fakat kendisi Oksijen bastırabilecek birisi bulamadığını belirterek gönderim yapmaktan vazgeçti. Yani bir aylık bekleme süreci boşa gitmiş oldu. Bunun üzerine tekrar aramalara başladım. Sancılı bir süreçten sonra İstanbul'dan bir arkadaştan Magunga'nın Pombo Rocks versiyonunu buldum.
22 Adet. Keselerinden kurtulup boylandırma tankına geçip takriben 1 ay sonra bana gelecekler nasipse ama kim öle kim kala : ) Tank bir aydır boş dönüyor. Bir ay daha boş dönecek
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/103182/280320262129411.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/103182/280320262129431.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/103182/280320262129451.jpg[/IMG]
350 Litre - Yeni Kurulum Çalışması
Tetra Isıtıcımın derecesini 27'ye ayarlamış olmama rağmen su sıcaklığının 30'u gördüğünü gözlemleyince anladımki termostatta bir arıza var. Onun yerine Eheim Jager 300W ısıtıcı aldım. Eheim Jager Isıtıcı Kalibrasyonu konusunda çok fazla kafa karışıklığı var. Anladığım kadarıyla uygulama şu şekilde oluyor;
Kırmızı çentik ile Mavi çentik aynı hizada duracak ve ıstıcıyı akvaryuma koyup çalıştıracağız. Isıtıcının ışığı sönene kadar bekleyeceğiz ve o an akvaryum içinde yer alan civalı termometreyi kontrol edip su sıcaklığını netleştireceğiz. Diyelim ki su sıcaklığı 27 dereceyi gösteriyor. Mavi mekanizmayı ellemeyip, kırmızı mekanizmayı 27'ye getiriyoruz. Bu sayede kalibre yapmış oluyoruz. Sonrasında ise su sıcaklığının ne olmasını istiyorsak, örneğin 28 olmasını istiyorsak kırmızı mekanizmayı ellemeden mavi mekanizmayı 28'e gelecek şekilde çeviriyoruz. Bu sayede de istediğimiz sıcaklığa ayarlamış oluyoruz. Bir kaç deneme yanılma ile 1-2 derecelik sapmalarıyla ısıtıcıyı kullanır hale getiriyoruz.
Tetra Isıtıcımın derecesini 27'ye ayarlamış olmama rağmen su sıcaklığının 30'u gördüğünü gözlemleyince anladımki termostatta bir arıza var. Onun yerine Eheim Jager 300W ısıtıcı aldım. Eheim Jager Isıtıcı Kalibrasyonu konusunda çok fazla kafa karışıklığı var. Anladığım kadarıyla uygulama şu şekilde oluyor;
Kırmızı çentik ile Mavi çentik aynı hizada duracak ve ıstıcıyı akvaryuma koyup çalıştıracağız. Isıtıcının ışığı sönene kadar bekleyeceğiz ve o an akvaryum içinde yer alan civalı termometreyi kontrol edip su sıcaklığını netleştireceğiz. Diyelim ki su sıcaklığı 27 dereceyi gösteriyor. Mavi mekanizmayı ellemeyip, kırmızı mekanizmayı 27'ye getiriyoruz. Bu sayede kalibre yapmış oluyoruz. Sonrasında ise su sıcaklığının ne olmasını istiyorsak, örneğin 28 olmasını istiyorsak kırmızı mekanizmayı ellemeden mavi mekanizmayı 28'e gelecek şekilde çeviriyoruz. Bu sayede de istediğimiz sıcaklığa ayarlamış oluyoruz. Bir kaç deneme yanılma ile 1-2 derecelik sapmalarıyla ısıtıcıyı kullanır hale getiriyoruz.
350 Litre - Yeni Kurulum Çalışması
[QUOTE=ugurbaran]Abi emeğine sağlık muhteşem duruyor gerçekten arka fonu yaptırdığın arkadaşa nerden ulaşabiliriz bayıldım [/QUOTE]
Teşekkür ederim.
Aslında çok sabırsız biriyim ama yaş ilerledikçe biraz daha olgunlaştık sanırım. Yoksa bu kadar ağırdan gittiğimi hiç bilmem : )
Arka fon [B]Ömer Tuna[/B] abimiz tarafından yapılıyor. Kendisi Ankara'da. Özel ölçüye göre 3-4 gün içinde ayarlayıp otobüs firmasına verip gönderiyor. Aklınıza takılan her detayı muhakkak kendisine sorun. Çok ilgili birisi bunu belirtmek isterim. İletişim numarası : 0554 535 25 36. Yalova'dan Gökhan Bey yönlendirdi derseniz eğer yardımcı olacaktır
[QUOTE=ugurbaran]Abi emeğine sağlık muhteşem duruyor gerçekten arka fonu yaptırdığın arkadaşa nerden ulaşabiliriz bayıldım [/QUOTE]
Teşekkür ederim.
Aslında çok sabırsız biriyim ama yaş ilerledikçe biraz daha olgunlaştık sanırım. Yoksa bu kadar ağırdan gittiğimi hiç bilmem : )
Arka fon [B]Ömer Tuna[/B] abimiz tarafından yapılıyor. Kendisi Ankara'da. Özel ölçüye göre 3-4 gün içinde ayarlayıp otobüs firmasına verip gönderiyor. Aklınıza takılan her detayı muhakkak kendisine sorun. Çok ilgili birisi bunu belirtmek isterim. İletişim numarası : 0554 535 25 36. Yalova'dan Gökhan Bey yönlendirdi derseniz eğer yardımcı olacaktır
350 Litre - Yeni Kurulum Çalışması
Tankın sağlığını gözlemlemek adına, 7 Mart 2026 Cumartesi akşamı saat 21:00'de yakın bir arkadaşımdan 2 adet Sarı Prenses alıp aşılama ardından tanka saldım. Yine balıkların geldiği tanktan kültür oluşması adınada 5 Litre su ilavesi yaptım. Aradan 24 saat geçti ve balıklarda herhangi olumsuz bir durum yok. Bir kaç gün daha gözlem yaptıktan sonra balıkları tekrar ait oldukları yere göndereceğim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/103182/080320262215091.jpg[/IMG] - [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/103182/080320262215301.jpg[/IMG]
Haftaya nasip olursa Magungalarla ilgili gelişmeleri buradan paylaşacağım.
Tankın sağlığını gözlemlemek adına, 7 Mart 2026 Cumartesi akşamı saat 21:00'de yakın bir arkadaşımdan 2 adet Sarı Prenses alıp aşılama ardından tanka saldım. Yine balıkların geldiği tanktan kültür oluşması adınada 5 Litre su ilavesi yaptım. Aradan 24 saat geçti ve balıklarda herhangi olumsuz bir durum yok. Bir kaç gün daha gözlem yaptıktan sonra balıkları tekrar ait oldukları yere göndereceğim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/103182/080320262215091.jpg[/IMG] - [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/103182/080320262215301.jpg[/IMG]
Haftaya nasip olursa Magungalarla ilgili gelişmeleri buradan paylaşacağım.
350 Litre - Yeni Kurulum Çalışması
[QUOTE=Xarpet][:nazar:]Tek kelimeyle muhteşem [3)]
Hayırlı olsun üstad... Sağlıklı günlere. Bende takipteyim gelişmeleri [:nazar:][/QUOTE]
Merhaba.
Muhteşemmi bilmiyorum ama elimizden geleni yapmaya gayret ediyoruz : ) Teşekkürler.
[QUOTE=Xarpet][:nazar:]Tek kelimeyle muhteşem [3)]
Hayırlı olsun üstad... Sağlıklı günlere. Bende takipteyim gelişmeleri [:nazar:][/QUOTE]
Merhaba.
Muhteşemmi bilmiyorum ama elimizden geleni yapmaya gayret ediyoruz : ) Teşekkürler.
350 Litre - Yeni Kurulum Çalışması
[QUOTE=GhostKoi]Merhaba, Uzun süre beklemiş dış filtre motor contaları sertleştiğinden çoğunlukla sızdırma yapıyor. Böyle bir şanssızlık yaşamamanız iyi olmuş. Hayırlı olsun. Keyifli hobiler dilerim.[/QUOTE]
Merhabalar.
İlk denemede kıl inceliğinde sızdırma yapıyordu. Moraller yerdeydi tabi. Sonra farkettimki klips kapaklarının olduğu yerde oyuk içinde su birikintisi baskıdan sızıyormuş. İçini boşaltınca o sorunu gidermiş olduk. Oysaki klips kapakları o kadar zor kapanıyorki sızdırması imkansız olması lazımdı. Fakat ısıtıcı sorunlu çıktı. 27 dereceye ayarladım, termometre 30'a vardığı halde hala yanıyordu. Muhtemelen termostatı arızalı. Bu sefer Eheim marka 300 watt buldum birisinden. Yarın kargo yapacak nasipse. Yani şanssızlıği ısıtıcıda yaşadık : )
Bilmukabele bende sizlere keyifli hobiler dilerim.
[QUOTE=GhostKoi]Merhaba, Uzun süre beklemiş dış filtre motor contaları sertleştiğinden çoğunlukla sızdırma yapıyor. Böyle bir şanssızlık yaşamamanız iyi olmuş. Hayırlı olsun. Keyifli hobiler dilerim.[/QUOTE]
Merhabalar.
İlk denemede kıl inceliğinde sızdırma yapıyordu. Moraller yerdeydi tabi. Sonra farkettimki klips kapaklarının olduğu yerde oyuk içinde su birikintisi baskıdan sızıyormuş. İçini boşaltınca o sorunu gidermiş olduk. Oysaki klips kapakları o kadar zor kapanıyorki sızdırması imkansız olması lazımdı. Fakat ısıtıcı sorunlu çıktı. 27 dereceye ayarladım, termometre 30'a vardığı halde hala yanıyordu. Muhtemelen termostatı arızalı. Bu sefer Eheim marka 300 watt buldum birisinden. Yarın kargo yapacak nasipse. Yani şanssızlıği ısıtıcıda yaşadık : )
Bilmukabele bende sizlere keyifli hobiler dilerim.
350 Litre - Yeni Kurulum Çalışması
Aksilik olmaz ise Msobo Magunga'da son karar verdim : )
Aksilik olmaz ise Msobo Magunga'da son karar verdim : )
350 Litre - Yeni Kurulum Çalışması
Son olarak, bir daha müdahale etmemek üzere kayalara son bir rötuş attım.
Arka ışık açıkken :
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/103182/060320262016081.jpg[/IMG]
Ön ışık açıkken :
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/103182/060320262017231.jpg[/IMG]
Her iki ışık açıkken :
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/103182/060320262017491.jpg[/IMG]
Şu aşamada balıkları yakalaması çok zor olur farkındayım ama yavrudan alacağım için üretken boyuta gelene kadar idare edeceğiz artık.
Bu arada akvaryem sitesinden vermiş olduğum yem siparişleride geldi. Hobiden uzak kalalı yem fiyatlarıda almış başını gitmiş. Yazıcıdan aldığım çıktılarla marka logolarıyla yem isimlerini kavanozlara yapıştırdım. Artık yavaş yavaş harekete geçiyoruz.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/103182/060320262021211.jpg[/IMG]
Son olarak, bir daha müdahale etmemek üzere kayalara son bir rötuş attım.
Arka ışık açıkken :
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/103182/060320262016081.jpg[/IMG]
Ön ışık açıkken :
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/103182/060320262017231.jpg[/IMG]
Her iki ışık açıkken :
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/103182/060320262017491.jpg[/IMG]
Şu aşamada balıkları yakalaması çok zor olur farkındayım ama yavrudan alacağım için üretken boyuta gelene kadar idare edeceğiz artık.
Bu arada akvaryem sitesinden vermiş olduğum yem siparişleride geldi. Hobiden uzak kalalı yem fiyatlarıda almış başını gitmiş. Yazıcıdan aldığım çıktılarla marka logolarıyla yem isimlerini kavanozlara yapıştırdım. Artık yavaş yavaş harekete geçiyoruz.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/103182/060320262021211.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Bucephalandra Maharani Çiçeği ogurcay, 13:41
Bitki Akvaryumları Genel - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Cyber_Scout, 13:33
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 13:27
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - Rasbora Oneri yyiImaz, 10:38
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 08:40
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:02
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 13:55
- Moss Teli CevdetSERBEST 13:55
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 13:32
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 13:32
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:16
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:16
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:16
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:16
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:16
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:51
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:17
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:11
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:11
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:11
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:01
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 11:50
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:41
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:31
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:31
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:31
- Pao Baileyi (hairy Puffer Fish) Özel Tür OBShrimp 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:21
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 11:21
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:33
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 10:22
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 10:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 10:17
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 10:17
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 10:17
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:03
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:46
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 09:32
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:08
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:08
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:08
- C. Vatoz, Moss, Karides, Lepistes, Katil Salyangoz Aquarist101 09:01
- Yeni Malzemeler Ve 37cm İthal Akvaryum Takasa Açık Aquarist101 09:01
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 08:26
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 07:49
- Afrika Cichlidleri devito 07:18
- Eheim West Germany Üretimi İç Filtre. abunil 01:07
- Satılık Salon Çiçeği. abunil 01:07
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 00:56
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 00:50
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 23:41
- Seachem, Akvaryumlar, Malzemeler Uygun Fiyat!!!! Özgür7 23:39
KULLANICILAR
- 112 Online Kullanıcı, 61 Üye
Online Kullanıcılar
fikret43,
karidesrehberi,
Emerse,
Koksal Gurkan,
ayaser,
tarikyksl,
Ehtiyar,
sina cen,
forthehordex,
ciways,
knnynr,
Canberk18,
Frkn,
ilterisdoğukan,
pitsem,
Hidro Dinamik,
florasan,
√olkaπ,
Hoppala,
ilham,
LeafyAqua,
0rnn,
MiSoSiKiaN,
ilkermat,
ballantines,
aranjman,
Cyrenity,
ALTEMUR,
yeekim,
Cyber_Scout,
Jotunheim,
zafer3885,
zen666,
Kuduoglu,
osmandbnl,
ssener,
Lepistes175,
tyfnnfyt,
oguzozt,
ezzalisi,
simsela,
t.korkmaz,
sevket20,
Öğretmen Ali,
Sfenks111,
kdrustun,
ternapi,
Mithrandirr,
Assamite,
burakinal,
Ea1905,
CevdetSERBEST,
gokalp674,
TolgahanA,
JujuSeri,
Soner.x,
Rafayel,
ogurcay,
nniiaa,
AquaShirmp,
Prudentia,
ali özer,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
