ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
fromhell
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
13 Ağustos 2010 12:05
Son Ziyaret:
24 Aralık 2018 14:46
Toplam Mesaj:
11 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Özgür SAYIM
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Turizm
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
120-50-80 sump sistem akvaryum
SON 10 MESAJI
Seachem Flourite Red Bitkili Akvaryum Toprağı
Merhaba,
Arkadaşlar 60x40x40 bir akvaryumla bitkili deneyimine başlamak istiyorum. Başlıkta görünen bitki toprağı tek başına yeterlimi ? Tabanda sadece bu toprağı kullansam olurmu? Bitkiler için artıları ve eksileri nelerdir. Cevap veren arkadaşlarıma teşekkür ederim.
Merhaba,
Arkadaşlar 60x40x40 bir akvaryumla bitkili deneyimine başlamak istiyorum. Başlıkta görünen bitki toprağı tek başına yeterlimi ? Tabanda sadece bu toprağı kullansam olurmu? Bitkiler için artıları ve eksileri nelerdir. Cevap veren arkadaşlarıma teşekkür ederim.
Mutsuz Son... // konu kapatılabilir...
Merhaba,
Bende de aynı sorun olmuştu elyafı fazla kaçırdığım içinmiş. Elyafı çıkardım sorun düzeldi. Bence motordan önce elyafı azaltıp deneyin. Olmazsa motrdandır ama asla tıkanıklık değildir.
Merhaba,
Bende de aynı sorun olmuştu elyafı fazla kaçırdığım içinmiş. Elyafı çıkardım sorun düzeldi. Bence motordan önce elyafı azaltıp deneyin. Olmazsa motrdandır ama asla tıkanıklık değildir.
630 lt'ye sump mu yoksa dış filtre mi?
Merhaba,
3 yıldır sump kullanan biri olarak nacizane tavsiyede bulunabilirim.
1-Biraz ses yapıyor doğru ama kaliteli bir kafa motoru kullanırsanız motor sesi hiç rahatsız etmiyor.Ben zor duyuyorum. Su sesine gelince bu konuda çok fazla konu mevcut bunları araştırarak su sesini ben 0 a indirdim.
2-Ben 3 yıldır kullanıyorum asla pis bir koku duymadım. Eğer düzenli bakımları yaparsanız koku olmaz.
3-Temizlemesi biraz zor olabiliyor sump ı komple boşaltmak dolabından koca akvaryumu dışarı çıkarmak insanı epey yoruyor ama ben bu temizliği her eylül ayında yapıyorum yani senede 1 kez şu an daha 2 kez sump ı komple çıkarıp yıkadım. Tabi sende 1 kez temizlik yapmak için sump malzemeleri iyi seçilmeli ara gözlere elyaf koyulmamalı( eğer ara bölmelerde elyaf olursa değiştirirken mutlaka topladığı pisliğin yarısından çoğunu sumpa bırakıyor ve maalesef sump ı temizlemek zorunda kalıyorsun) sump a fazla müdahale etmemek için uzun ömürlü malzemeler kullanılmalı .Ben elyaf, karbon kullanmıyorum. Elyaf yerine deniz akvaryumlarında kullanılan sump a inen borunun ucuna takılan file tarzı torbalardan kullanıyorum haftada 15-20 günde bir değiştiriyorum.
4-Test ederek elektrik kesildiğinde akvaryumdan sump a ne kadar su ineceğini ve sump ı ne kadar doldurmak gerektiğini ayarlayabilirsin. Bu sayede asla taşma gibi bir problemin olmaz.
Başda da dediğim gibi 3 yıldır sump kullanıyorum karbon ve elyaf kullanmadığım halde suyum çok berrak ve temiz. Bence sump yaptırın akvaryumunuzda çok sağlıklı bir filtrasyona sahip olun.
Saygılarımla.
Merhaba,
3 yıldır sump kullanan biri olarak nacizane tavsiyede bulunabilirim.
1-Biraz ses yapıyor doğru ama kaliteli bir kafa motoru kullanırsanız motor sesi hiç rahatsız etmiyor.Ben zor duyuyorum. Su sesine gelince bu konuda çok fazla konu mevcut bunları araştırarak su sesini ben 0 a indirdim.
2-Ben 3 yıldır kullanıyorum asla pis bir koku duymadım. Eğer düzenli bakımları yaparsanız koku olmaz.
3-Temizlemesi biraz zor olabiliyor sump ı komple boşaltmak dolabından koca akvaryumu dışarı çıkarmak insanı epey yoruyor ama ben bu temizliği her eylül ayında yapıyorum yani senede 1 kez şu an daha 2 kez sump ı komple çıkarıp yıkadım. Tabi sende 1 kez temizlik yapmak için sump malzemeleri iyi seçilmeli ara gözlere elyaf koyulmamalı( eğer ara bölmelerde elyaf olursa değiştirirken mutlaka topladığı pisliğin yarısından çoğunu sumpa bırakıyor ve maalesef sump ı temizlemek zorunda kalıyorsun) sump a fazla müdahale etmemek için uzun ömürlü malzemeler kullanılmalı .Ben elyaf, karbon kullanmıyorum. Elyaf yerine deniz akvaryumlarında kullanılan sump a inen borunun ucuna takılan file tarzı torbalardan kullanıyorum haftada 15-20 günde bir değiştiriyorum.
4-Test ederek elektrik kesildiğinde akvaryumdan sump a ne kadar su ineceğini ve sump ı ne kadar doldurmak gerektiğini ayarlayabilirsin. Bu sayede asla taşma gibi bir problemin olmaz.
Başda da dediğim gibi 3 yıldır sump kullanıyorum karbon ve elyaf kullanmadığım halde suyum çok berrak ve temiz. Bence sump yaptırın akvaryumunuzda çok sağlıklı bir filtrasyona sahip olun.
Saygılarımla.
120-50-80 Yeni başlangıç
Merhaba arkadaşlar,
Bu akvaryumdan yer darlığı nedeniyle ayrılmaktan üzüntü duyuyorum ama kendime 60*50*50 bir deniz akvaryumu yapmaya karar verdim umarım iyi olur.
Edit :Satılıktır
Link : http://www.akvaryum.com/Forum/komple_akvaryum_set_canlilar_dahil_k572802.asp
fromhell 2012-04-12 17:19:17
Merhaba arkadaşlar,
Bu akvaryumdan yer darlığı nedeniyle ayrılmaktan üzüntü duyuyorum ama kendime 60*50*50 bir deniz akvaryumu yapmaya karar verdim umarım iyi olur.
Edit :Satılıktır
Link : http://www.akvaryum.com/Forum/komple_akvaryum_set_canlilar_dahil_k572802.asp
120-50-80 Yeni başlangıç
[QUOTE=uğurtaşçı]Merhabalar;Öncelikle hobiye hoşgeldiniz.Akvaryum boyutlarınız yeni başlayan için oldukça cesaretli tebrik ederim.Size tropheus ve malawi türlerini bi arada bakabileceğinizi söyleyen her kimse bu foruma bi üye olsun
..Gerçekten iyi bir bütçe ayırmışsınız hobi için ancak ;Su şartlarından tutunda beslenmesine, üremesine kadar herşeyiyle birbirinden kırmızı çizgilerle ayrılır bu 2 tür.Akvaryumunuzun boyutları ne olursa olsun tropheus ve malawi türünü bir arada bakamazsınız.Benim tavsiyem,ya tropheus ya malawi yapın.Yoksa yakın bi zamanda kavgalar ve hatta balık ölümlerine kadar gider bu iş..Akvaryumunuzda bayağı bi kalabalık...Lütfen eleştirilere açık olun ve akvaryumunuza her ne alacak olursanız olun formu incelemeden hiç birşey almayın.Ve ayrıca sitemizin arama motorundan her bilgiye ulaşabilirsiniz.sağlıklı balıklar sağlıklı günler dilerim...[/QUOTE]
Bende bu forumdan öğrendiğim kadarıyla zaten tropheusları satışa çıkardım ilanlar bölümüne koydum, bu problemi böyle çözücem.Ayrıca ben birdaha bu forumda bilgili insanlara danışmadan hiçbirşey almam.Akvaryumcuya akıl ver diyosun filitreleme sistemi nasıl olsun diyorsun SUMP olsun diyor.Arkadaş SUMP olsunda dipten çekecek gibi olsun,suyu yüzeyden çekiyor dipte hep pislik kalıyor, öğrendiğim kadarıyla dipten çektiriyorlar suyu pislikler gidiyormuş sump sisteminde, ne biçim akvaryumcusun arkadaş.
[QUOTE=x_nurettin] Mavi bir arka fon güzel durur sizde bulunan arka fon balıklarınızın rengini örtüyor. Bir de kuvvetli bi aydınlatma yaptınızda seyir zevki oldukca güzel olur.[/QUOTE]
Aslında aydınlatma 4 adet T5 (50watt olması lazım) var ama siz ne önerirsiniz.
Fonla ilgili kesinlikle önerilerinizi dikkate alacağım.Akvaryumun arkasına girmek çok zor ama siz öyle diyorsanız daha güzel olacağından şüphem yok.
[QUOTE=uğurtaşçı]Merhabalar;Öncelikle hobiye hoşgeldiniz.Akvaryum boyutlarınız yeni başlayan için oldukça cesaretli tebrik ederim.Size tropheus ve malawi türlerini bi arada bakabileceğinizi söyleyen her kimse bu foruma bi üye olsun
..Gerçekten iyi bir bütçe ayırmışsınız hobi için ancak ;Su şartlarından tutunda beslenmesine, üremesine kadar herşeyiyle birbirinden kırmızı çizgilerle ayrılır bu 2 tür.Akvaryumunuzun boyutları ne olursa olsun tropheus ve malawi türünü bir arada bakamazsınız.Benim tavsiyem,ya tropheus ya malawi yapın.Yoksa yakın bi zamanda kavgalar ve hatta balık ölümlerine kadar gider bu iş..Akvaryumunuzda bayağı bi kalabalık...Lütfen eleştirilere açık olun ve akvaryumunuza her ne alacak olursanız olun formu incelemeden hiç birşey almayın.Ve ayrıca sitemizin arama motorundan her bilgiye ulaşabilirsiniz.sağlıklı balıklar sağlıklı günler dilerim...[/QUOTE]Bende bu forumdan öğrendiğim kadarıyla zaten tropheusları satışa çıkardım ilanlar bölümüne koydum, bu problemi böyle çözücem.Ayrıca ben birdaha bu forumda bilgili insanlara danışmadan hiçbirşey almam.Akvaryumcuya akıl ver diyosun filitreleme sistemi nasıl olsun diyorsun SUMP olsun diyor.Arkadaş SUMP olsunda dipten çekecek gibi olsun,suyu yüzeyden çekiyor dipte hep pislik kalıyor, öğrendiğim kadarıyla dipten çektiriyorlar suyu pislikler gidiyormuş sump sisteminde, ne biçim akvaryumcusun arkadaş.
[QUOTE=x_nurettin] Mavi bir arka fon güzel durur sizde bulunan arka fon balıklarınızın rengini örtüyor. Bir de kuvvetli bi aydınlatma yaptınızda seyir zevki oldukca güzel olur.[/QUOTE]
Aslında aydınlatma 4 adet T5 (50watt olması lazım) var ama siz ne önerirsiniz.
Fonla ilgili kesinlikle önerilerinizi dikkate alacağım.Akvaryumun arkasına girmek çok zor ama siz öyle diyorsanız daha güzel olacağından şüphem yok.
120-50-80 Yeni başlangıç


Fotoğraf:






Boyut (cm):120-50-80
Kapasite (litre):480LT
Canlılar:Mbuna ve Tropheus Türleri (Hepsinin tam adını bilmiyorum)
Malzemeler:70-40-40 Sump-Aquabee 3000 kafa motoru-Eheim Jager 300w ısıtıcı-Markasını bilmediğim iç filtre-Seachem Denitrate-JBL elyaf-Biyolojik sünger-Markasını bilmediğim aktif karbon ve seramik halkalar.
Akvaryum Bakımı:Haftada bir kez %20 dip çekimi ve dinlenmiş su ilavesi
Kullanılan Yemler:Tetra Pro Vegetable-New Life Spectrum Thera +A-Tropical Spirulina Super Forte Granulat-Sera Flora-Tropical Spirulina Super Forte Pul Yem-Tropical Spirulina Tablet
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar:Azoo Aquaguard
Bu akvaryum işinden pek anlamıyorum,ama bu forum sayesinde bazı şeyleri yavaş yavaş kavramaya başladım diyebilirim. Bu nedenle bilgilerini hiç kimseden esirgemeyen,herkezin sorusuna içtenlikle cevap vermeye çalışan tüm forum üyelerine teşekkür ederim.
tankımla ilgili öneri ve görüşlerinizi belirtirseniz beni memnun edersiniz.
Hepinize tekrar teşekkürler. .
fromhell 2011-08-17 12:11:08


Fotoğraf:






Boyut (cm):120-50-80
Kapasite (litre):480LT
Canlılar:Mbuna ve Tropheus Türleri (Hepsinin tam adını bilmiyorum)
Malzemeler:70-40-40 Sump-Aquabee 3000 kafa motoru-Eheim Jager 300w ısıtıcı-Markasını bilmediğim iç filtre-Seachem Denitrate-JBL elyaf-Biyolojik sünger-Markasını bilmediğim aktif karbon ve seramik halkalar.
Akvaryum Bakımı:Haftada bir kez %20 dip çekimi ve dinlenmiş su ilavesi
Kullanılan Yemler:Tetra Pro Vegetable-New Life Spectrum Thera +A-Tropical Spirulina Super Forte Granulat-Sera Flora-Tropical Spirulina Super Forte Pul Yem-Tropical Spirulina Tablet
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar:Azoo Aquaguard
Bu akvaryum işinden pek anlamıyorum,ama bu forum sayesinde bazı şeyleri yavaş yavaş kavramaya başladım diyebilirim. Bu nedenle bilgilerini hiç kimseden esirgemeyen,herkezin sorusuna içtenlikle cevap vermeye çalışan tüm forum üyelerine teşekkür ederim.
tankımla ilgili öneri ve görüşlerinizi belirtirseniz beni memnun edersiniz.
Hepinize tekrar teşekkürler. .
50-35-25 akvaryumda ne beslemeliyim?
Bitkili lepistes bence.
Bitkili lepistes bence.
👋 Yeni Gelenler Buradan Merhaba Desin
Merhaba balık dostları...
Merhaba balık dostları...
120-50-80 yeni akvaryum
Merhabalar.
Bu hobiye başlıkta yazan ebatlarda yaptırdığım akvaryumla yeni başladım.Akvaryumda sump sistemi mevcut (resimlerini ekleyeceğim)
Hayalimde bol yeşillikli bir akvaryum istiyorum ama ne yazıkki bitkilerin bakımı en azından şu anlık becerebileceğim türden değil biraz daha tecrübelenmem lazım.
Sizden ricam, var ise bu işe yeni başlamış olanların bakabileceği türde bitkiler ve bu bitkilerin içinde mutlu olabilecek ve de çok da küçük olmayan balıklar önerebilirmisiniz.
Merhabalar.
Bu hobiye başlıkta yazan ebatlarda yaptırdığım akvaryumla yeni başladım.Akvaryumda sump sistemi mevcut (resimlerini ekleyeceğim)
Hayalimde bol yeşillikli bir akvaryum istiyorum ama ne yazıkki bitkilerin bakımı en azından şu anlık becerebileceğim türden değil biraz daha tecrübelenmem lazım.
Sizden ricam, var ise bu işe yeni başlamış olanların bakabileceği türde bitkiler ve bu bitkilerin içinde mutlu olabilecek ve de çok da küçük olmayan balıklar önerebilirmisiniz.
SON MESAJLAR
- Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 01:01
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 00:43
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 00:43
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
KULLANICILAR
- 63 Online Kullanıcı, 36 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
sina cen,
Laetacara,
HarunYILDIRIM,
ternapi,
ereneroglu,
Redko,
altum123,
Merdow,
benji,
HT_Halil,
yeekim,
karavezir,
EKAR,
ErayDemirel,
mareq,
bysmokin,
aycan kurt,
HalilSefaa,
MCY4,
Maverickse,
Jeveux,
osmandbnl,
0rnn,
SMYurtsever,
Sungurr,
salih35xs,
TolgaÜNAL,
cheavy,
Flytheshrimp,
MBurakA,
plutarkhos,
Kfat,
SinanBulut,
egemenc,
emree06,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
