ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
_TuRkUaZ_
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
12 Mayıs 2010 10:04
Son Ziyaret:
07 Ocak 2011 15:47
Toplam Mesaj:
8 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Hülya Aydoğan
Doğum Tarihi:
01 Ocak 1982
Yaş:
44
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Hülya Aydoğan
Turkuaz0682/ANKARA
Turkuaz0682/ANKARA
SON 8 MESAJI
Su Kaplumbağası Bakımı ve Akvaryum
El Martillo teşekkür ederim umarım dediğin gibidir...
Bugün Akşama doğru da farkettim ki alt kabuklarını sanki saydam bir tabaka kaplıyor yavaş yavaş. Kabuk desenleri flulaşmış. Yeter ki kabuk değişimi olsun, hasta olmasınlar artık. Geldiklerinden beri çok zor günler geçirdik artık mutlu olalım...
Evet sanırım kabuk değiştiriyoruz :) Kabukların etrafları beyazlamaya başladı. Eee deri değiştirdik, kabuğu yeni değiştirmeye başladık, sırada ne var :D
El Martillo teşekkür ederim umarım dediğin gibidir...
Bugün Akşama doğru da farkettim ki alt kabuklarını sanki saydam bir tabaka kaplıyor yavaş yavaş. Kabuk desenleri flulaşmış. Yeter ki kabuk değişimi olsun, hasta olmasınlar artık. Geldiklerinden beri çok zor günler geçirdik artık mutlu olalım...
Evet sanırım kabuk değiştiriyoruz :) Kabukların etrafları beyazlamaya başladı. Eee deri değiştirdik, kabuğu yeni değiştirmeye başladık, sırada ne var :D
Su Kaplumbağası Bakımı ve Akvaryum
Şimdilik ev taşıyacak olmam nedeniyle küçük bir akvaryumdalar, taşınır taşınmaz camcıya burda gördüklerimden yola çıkarak çizdiğim akvaryumun siparişini vericem ve akvaryumları taşınacak boyutta olmayacak bu yüzden onunla beraber uv lamba da edinicem hemen. Yani bir hafta sonra çok mutlu olacakları bir yuvaya kavuşacaklar ama onların hastalıkları düzelmedikçe bütün hevesim kaçıyor. Bir iyi olsalar haftaya ucuz pahalı demeyip ne isterlerse alıcam ama...
Bugün veterinerimle görüştüm alt kabuğu pembeleşenin ilacına hemen başla dedi. Ancak suyuna katman pek işe yaramaz, bir damla ilaçlı sudan ağzına ver ve yuttuğuna emin ol dedi. Bende verdim bu günkü ilacını. Ya bu iki yaramaz geldiklerinden beri düzelemediler. Deri de değiştiriyorlar şu anda. Birde iki gündür kabuklarında beyaz çizgiler belirdi. Mantar mı bilmiyorum, su temizliğine çok dikkat ediyorum sudaki tek kir şuan dökülen küçük deri kalıntıları ama neden böyle oluyor anlayamıyorum :(
Ne güzel alıştılar bana, yemlerini elimden almayı seviyorlar. Beni akvaryumun yakınında görünce kucağıma atlayacak gibi çırpınıyorlar bana doğru. Ya da odaya girmeden dışarıdan seslensem hemen yine geleceğimi bildikleri yöne doğru çırpınıyorlar. Açıkçası ben kaplumbağa beslemek değil, bu iki yaramazı beslemek istiyorum. Ölürlerse yenisini alırız mantığında değilim. O yüzden onları aldığım günden beri mücadele ediyorum ama yine de biri yada ikisi fark etmez, ölürlerse çok üzülürüm :(



Size mesajımda bahsettiğim beyazlaşmaları ekledim lütfen bakıp mantar mı değil mi bilgi verebilir misiniz bana? Dikkatimi çeken bir şey var, neden bu beyazlıklar kabuğun sadece orta halkasındaki parçacıklarında oluşuyor?
Birde kabukların aralarındaki çizgiler eskiye oranla koyulaştı sanki. Bunun nedenini de yazabilir misiniz?
Şimdilik ev taşıyacak olmam nedeniyle küçük bir akvaryumdalar, taşınır taşınmaz camcıya burda gördüklerimden yola çıkarak çizdiğim akvaryumun siparişini vericem ve akvaryumları taşınacak boyutta olmayacak bu yüzden onunla beraber uv lamba da edinicem hemen. Yani bir hafta sonra çok mutlu olacakları bir yuvaya kavuşacaklar ama onların hastalıkları düzelmedikçe bütün hevesim kaçıyor. Bir iyi olsalar haftaya ucuz pahalı demeyip ne isterlerse alıcam ama...
Bugün veterinerimle görüştüm alt kabuğu pembeleşenin ilacına hemen başla dedi. Ancak suyuna katman pek işe yaramaz, bir damla ilaçlı sudan ağzına ver ve yuttuğuna emin ol dedi. Bende verdim bu günkü ilacını. Ya bu iki yaramaz geldiklerinden beri düzelemediler. Deri de değiştiriyorlar şu anda. Birde iki gündür kabuklarında beyaz çizgiler belirdi. Mantar mı bilmiyorum, su temizliğine çok dikkat ediyorum sudaki tek kir şuan dökülen küçük deri kalıntıları ama neden böyle oluyor anlayamıyorum :(
Ne güzel alıştılar bana, yemlerini elimden almayı seviyorlar. Beni akvaryumun yakınında görünce kucağıma atlayacak gibi çırpınıyorlar bana doğru. Ya da odaya girmeden dışarıdan seslensem hemen yine geleceğimi bildikleri yöne doğru çırpınıyorlar. Açıkçası ben kaplumbağa beslemek değil, bu iki yaramazı beslemek istiyorum. Ölürlerse yenisini alırız mantığında değilim. O yüzden onları aldığım günden beri mücadele ediyorum ama yine de biri yada ikisi fark etmez, ölürlerse çok üzülürüm :(



Size mesajımda bahsettiğim beyazlaşmaları ekledim lütfen bakıp mantar mı değil mi bilgi verebilir misiniz bana? Dikkatimi çeken bir şey var, neden bu beyazlıklar kabuğun sadece orta halkasındaki parçacıklarında oluşuyor?
Birde kabukların aralarındaki çizgiler eskiye oranla koyulaştı sanki. Bunun nedenini de yazabilir misiniz?
Su Kaplumbağası Bakımı ve Akvaryum
Balkonum var ama tam karşımda alakargaların yuvası var balkona çözülsün diye suyun içinde et bıraktım bir gün, bir baktım ki yarısı gitmiş :s Leğene koysam hareketlerini fark edip kapluşlarımı da alırlar. O yüzden şimdilik akvaryumda güneşlenmek zorundalar ama kuru ve yaş alanlarını ikiye bölüyorum güneşte yada gölgede kalmak onların insiyatifinde oluyor. Zaten çok bunalacakları kadar sıcakta çıkarmıyorum, saat 5 gibi güneşe çıkıyorlar güneş ancak vuruyor balkonuma :s Bir hafta sonra taşınıcam o zaman rahat rahat güneşlenebilecekler :D
Bu arada ısıtıcım felan tam ama yinede kapluşumun birinin alt kabuğu pembeleşmiş ve suya batmaya başladı, iştahı iyi gözleri şişmedi hareketli sayılır hala ama sanırım veteriner yolu görünecek bize :(
Balkonum var ama tam karşımda alakargaların yuvası var balkona çözülsün diye suyun içinde et bıraktım bir gün, bir baktım ki yarısı gitmiş :s Leğene koysam hareketlerini fark edip kapluşlarımı da alırlar. O yüzden şimdilik akvaryumda güneşlenmek zorundalar ama kuru ve yaş alanlarını ikiye bölüyorum güneşte yada gölgede kalmak onların insiyatifinde oluyor. Zaten çok bunalacakları kadar sıcakta çıkarmıyorum, saat 5 gibi güneşe çıkıyorlar güneş ancak vuruyor balkonuma :s Bir hafta sonra taşınıcam o zaman rahat rahat güneşlenebilecekler :D
Bu arada ısıtıcım felan tam ama yinede kapluşumun birinin alt kabuğu pembeleşmiş ve suya batmaya başladı, iştahı iyi gözleri şişmedi hareketli sayılır hala ama sanırım veteriner yolu görünecek bize :(
Su Kaplumbağası Bakımı ve Akvaryum
Bende şimdilik uvb alamadım ama hergün 1 saate yakın güneşleniyorlar (akvaryum içindeki kuru alanlarında güneşlenmek zorundalar yoksa kargalar alıp götürebilir) ve akvaryumlarında da mürekkep balığı kemiği var onu kemiriyorlar arada :)
Ya bu arada bu yaramazlar çok oburlar doymak bilmiyorlar ve çok hareketliler. Hele beni gördükleri zaman bana doğru gelmeye çalışıyorlar, akvaryumda olmasalar tepeme çıkacaklar herhalde :D
Bende şimdilik uvb alamadım ama hergün 1 saate yakın güneşleniyorlar (akvaryum içindeki kuru alanlarında güneşlenmek zorundalar yoksa kargalar alıp götürebilir) ve akvaryumlarında da mürekkep balığı kemiği var onu kemiriyorlar arada :)
Ya bu arada bu yaramazlar çok oburlar doymak bilmiyorlar ve çok hareketliler. Hele beni gördükleri zaman bana doğru gelmeye çalışıyorlar, akvaryumda olmasalar tepeme çıkacaklar herhalde :D
Su Kaplumbağası Bakımı ve Akvaryum
Arkadaşlar kapluşum bugünle beraber 3 gündür tuvaletini yapmıyor. haftada bir haşlanmış tavuk verilebileceğini söylüyordu forumda, önceki gün verdim küçük bir parça. Kabız olmasına o neden olabilir mi acaba? Çünkü akvaryumda kum kullanmadım yabancı cisim yutmuş olamaz. Veterinerime ulaşamadım defalarca aramama rağmen. Kabızlığını gidermek için neler yapabilirim lütfen acil yardım edin bana ve kapluşuma...
Arkadaşlar kapluşum bugünle beraber 3 gündür tuvaletini yapmıyor. haftada bir haşlanmış tavuk verilebileceğini söylüyordu forumda, önceki gün verdim küçük bir parça. Kabız olmasına o neden olabilir mi acaba? Çünkü akvaryumda kum kullanmadım yabancı cisim yutmuş olamaz. Veterinerime ulaşamadım defalarca aramama rağmen. Kabızlığını gidermek için neler yapabilirim lütfen acil yardım edin bana ve kapluşuma...
Su Kaplumbağası Bakımı ve Akvaryum
Arkadaşlar daha önce de yazmıştım 2 tane kaplumbağam var. Kabuk boyları yaklaşık olarak 4-5 cm civarı. Büyük olanının özellikle boyun kısmında birşeyler oluşmuş. Dün yoktu bu gün baktım sanki derisi çok ince bir tabaka soyulmuş gibi. Tül gibi suda süzülen bu tabaka bir rahatsızlık mıdır yoksa olağan mıdır anlayamadım, beni bilgilendirebilir misiniz?
Arkadaşlar daha önce de yazmıştım 2 tane kaplumbağam var. Kabuk boyları yaklaşık olarak 4-5 cm civarı. Büyük olanının özellikle boyun kısmında birşeyler oluşmuş. Dün yoktu bu gün baktım sanki derisi çok ince bir tabaka soyulmuş gibi. Tül gibi suda süzülen bu tabaka bir rahatsızlık mıdır yoksa olağan mıdır anlayamadım, beni bilgilendirebilir misiniz?
Su Kaplumbağası Bakımı ve Akvaryum
Sn Ali Şentürk;
Bende yeniyim bu konuda ama öncelik dersen sana akvaryum, su ısıtıcısı, ısıtıcı lamba ve su filtresi derim. Tabii ki suyu ve havayı ölçmek için de birer termometre. Sakın akvaryumun zeminine kum koyma, irili ufaklı taşları tercih et çünkü kumu yem sanıp yemeye çaklışıyorlar... Sitede örnek akvaryumlar var biraz incelersen bulabilirsin. Kolay gelsin...
Sn Ali Şentürk;
Bende yeniyim bu konuda ama öncelik dersen sana akvaryum, su ısıtıcısı, ısıtıcı lamba ve su filtresi derim. Tabii ki suyu ve havayı ölçmek için de birer termometre. Sakın akvaryumun zeminine kum koyma, irili ufaklı taşları tercih et çünkü kumu yem sanıp yemeye çaklışıyorlar... Sitede örnek akvaryumlar var biraz incelersen bulabilirsin. Kolay gelsin...
Su Kaplumbağası Bakımı ve Akvaryum
Selamlar. Bende acemi kaplumbağa sahiplerindenim. İki tane kapluşum var her zaman yaptıkları gibi plastik kapta sattılar ve ben daha sonra öğrendim o kabın olması gereken ortamlarıyla en ufak bir benzerliği bile olmadığını. Kapluşlarımdan biri sanırım akciğer enfeksiyonu oldu burnu akıyor, yemek yemiyor ve gözleri çok şişti açamıyor hiç. Şuanda ayrı bir kapta 33 derece sıcaklık sağladım ve suyuna buradan okuduğum gibi doksisiklin etken maddeli antibiyotik karıştırdım. Dün öğlenden beri yemek yemedi ve hala yemiyor çok üzülüyorum. Diğer kapluşum iyi durumda onu bir akvaryuma aldım, akvaryum küçük olduğundan 50w lamba takabildim (ısıtıcı yok onun suyunda şuan hasta olan kapluşumu ısıtıyor). Suyuna vitaminini karıştırdım, şimdilik iştahı fazlasıyla açık ve hareketli ama oda hastalanacak diye çok korkuyorum.
Bilgi sahibi birisi benimle konuşsun lütfen...
Barni'nin yemek yemediğine üzülüyordum. Antibiyotiğe bu sabah başladım ve hemen etkisini gösterdi. Hiç kıpırdatamadığı şiş gözlerini az önce araladı ve yemeğini elimden yedi. 33 derece ilaçlı suda 12 saat kalmalı denilmiş, hala suda duruyor o yüzden. Ama kıpırtılar var, sanırım yakında iyi olacak :) ...
Selamlar. Bende acemi kaplumbağa sahiplerindenim. İki tane kapluşum var her zaman yaptıkları gibi plastik kapta sattılar ve ben daha sonra öğrendim o kabın olması gereken ortamlarıyla en ufak bir benzerliği bile olmadığını. Kapluşlarımdan biri sanırım akciğer enfeksiyonu oldu burnu akıyor, yemek yemiyor ve gözleri çok şişti açamıyor hiç. Şuanda ayrı bir kapta 33 derece sıcaklık sağladım ve suyuna buradan okuduğum gibi doksisiklin etken maddeli antibiyotik karıştırdım. Dün öğlenden beri yemek yemedi ve hala yemiyor çok üzülüyorum. Diğer kapluşum iyi durumda onu bir akvaryuma aldım, akvaryum küçük olduğundan 50w lamba takabildim (ısıtıcı yok onun suyunda şuan hasta olan kapluşumu ısıtıyor). Suyuna vitaminini karıştırdım, şimdilik iştahı fazlasıyla açık ve hareketli ama oda hastalanacak diye çok korkuyorum.
Bilgi sahibi birisi benimle konuşsun lütfen...
Barni'nin yemek yemediğine üzülüyordum. Antibiyotiğe bu sabah başladım ve hemen etkisini gösterdi. Hiç kıpırdatamadığı şiş gözlerini az önce araladı ve yemeğini elimden yedi. 33 derece ilaçlı suda 12 saat kalmalı denilmiş, hala suda duruyor o yüzden. Ama kıpırtılar var, sanırım yakında iyi olacak :) ...
SON MESAJLAR
- Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - Su Yosunu Fatihsm, 14:41
Yosun - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
KULLANICILAR
- 98 Online Kullanıcı, 55 Üye
Online Kullanıcılar
MiSoSiKiaN,
sina cen,
capodicapii,
Coskun59,
layper,
IgorVladimir,
Hoppala,
DigitalPen,
Koksal Gurkan,
altuntasseref,
0rnn,
Kuduoglu,
Urar,
florasan,
EKAR,
Danteagoks,
Çağatay Tozak,
Cyrenity,
OKIRATLI,
ilterisdoğukan,
Timurhan Türker,
forthehordex,
osmandbnl,
osmangunay,
BuğraEnes,
Dextran,
tukabu,
Sunborn,
İzmirligenco 2.0,
Brdk64,
şansal,
Ömer yılmaz,
Rıdvan459,
nazemert,
LeafyAqua,
yeekim,
Thunderbird,
Malawi34,
syerli,
Hknçkl,
Cyber_Scout,
ternapi,
Byknss97,
reprise,
alp3r,
lojistisyen,
Oquanus,
seiryuhare,
XAli,
hakanmorcicek,
AquaShirmp,
abstract07,
Frkn,
İnci Kefali,
Sufisu,
VaranusSalvator,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
