ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
nocomment
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
110
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
07 Şubat 2008 09:58
Son Ziyaret:
19 Temmuz 2023 08:50
Toplam Mesaj:
656 [0.10 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ahmet Dergi
Doğum Tarihi:
23 Haziran 1986
Yaş:
40
İl:
Eskisehir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ahmet D.
SON 10 MESAJI
Akvaryum Ve Balıklarım Hakkında
[QUOTE=Ergün Güler]Balığın 25cm olabilmesi için 200 litre doğrudur ama peki 50 litre akvaryum için ne önerirsiniz? piyasasa çok daha küçükleri çok satıyor.[/QUOTE]
Sadece balığın 25 cm olması meselesi değil ki bu. O ayrı bir eziyet boyutu. Bu saydığınız balıklar birbirlerine üstünlük kurmaya çalıacaklar, bir iki tanesi baskın olacak o dar hacimde birbirlerine sürekli vuracaklar, baskın olmayanlar saklanacak yer bulamayacaklar, su değerleri çabuk bozulacak ayrıca. 50 litre akvaryum olarak düşünmeyin, kumu var taşı var süsü var filtresi ısıtıcısı balığa kalan alan belki 30litre, 10 balık olsa balık başına 3 litre su düşer.
Size kızmıyorum sizi yönlendiren akvaryumcuya kızıyorum, buradaki çoğu kişide bu konuda hemfikirdir diye düşünüyorum. Keşke demek yersiz ama akvaryumu alıp canlıları almadan fikir alışverişi yapsak daha güzel olurdu.
O hacimlerde canlı doğuran türleri olabilir bitkili güzel bir tecrübe olur sizede.
[QUOTE=Ergün Güler]Balığın 25cm olabilmesi için 200 litre doğrudur ama peki 50 litre akvaryum için ne önerirsiniz? piyasasa çok daha küçükleri çok satıyor.[/QUOTE]
Sadece balığın 25 cm olması meselesi değil ki bu. O ayrı bir eziyet boyutu. Bu saydığınız balıklar birbirlerine üstünlük kurmaya çalıacaklar, bir iki tanesi baskın olacak o dar hacimde birbirlerine sürekli vuracaklar, baskın olmayanlar saklanacak yer bulamayacaklar, su değerleri çabuk bozulacak ayrıca. 50 litre akvaryum olarak düşünmeyin, kumu var taşı var süsü var filtresi ısıtıcısı balığa kalan alan belki 30litre, 10 balık olsa balık başına 3 litre su düşer.
Size kızmıyorum sizi yönlendiren akvaryumcuya kızıyorum, buradaki çoğu kişide bu konuda hemfikirdir diye düşünüyorum. Keşke demek yersiz ama akvaryumu alıp canlıları almadan fikir alışverişi yapsak daha güzel olurdu.
O hacimlerde canlı doğuran türleri olabilir bitkili güzel bir tecrübe olur sizede.
Akvaryum Ve Balıklarım Hakkında
Bu hacime o balıkları satan akvaryumcuya selam olsun..!
Bu site üzerinden balıkların en az hacim bilgisi olan yerden bakarsanız bu türlere minimum hacim 200 litre der.
Örn; [URL]https://www.akvaryum.com/papagan_cichlid_tatlisur_8_334.asp[/URL]
Genel bir fotoğraf olursa daha detaylı bilgi paylaşımı yapılabilir ancak danıştığınız petshopun tek kriteri para kazanmak olmuş. Olan balıklara ve cüzdanınıza oluyor malesef.
Bu hacime o balıkları satan akvaryumcuya selam olsun..!
Bu site üzerinden balıkların en az hacim bilgisi olan yerden bakarsanız bu türlere minimum hacim 200 litre der.
Örn; [URL]https://www.akvaryum.com/papagan_cichlid_tatlisur_8_334.asp[/URL]
Genel bir fotoğraf olursa daha detaylı bilgi paylaşımı yapılabilir ancak danıştığınız petshopun tek kriteri para kazanmak olmuş. Olan balıklara ve cüzdanınıza oluyor malesef.
Hamile Lesptes Baligim Hızlı Nefes Aliyor
[QUOTE=Alaattin Keleş]Arkadaşlar merhaba hobide yeniyim bilgili arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim :) fanusta iki tane lepstes besliyorum hamile olduğunu düşünüyorum karnı baya şiş çok hızlı soluk alıp veriyor sizce doğum mu yapcak korkmaya başladım ölebilir mi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239767/310520232109571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239767/310520232110051.jpg[/IMG][/QUOTE]
Keşke hobiye başlamadan burayı okuyup bilgilenip öyle başlasaydınız.
Fanusta hiç bir balık bakılmaz.
[QUOTE=Alaattin Keleş]Arkadaşlar merhaba hobide yeniyim bilgili arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim :) fanusta iki tane lepstes besliyorum hamile olduğunu düşünüyorum karnı baya şiş çok hızlı soluk alıp veriyor sizce doğum mu yapcak korkmaya başladım ölebilir mi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239767/310520232109571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239767/310520232110051.jpg[/IMG][/QUOTE]
Keşke hobiye başlamadan burayı okuyup bilgilenip öyle başlasaydınız.
Fanusta hiç bir balık bakılmaz.
Akvaryum Suyundaki Şeffaflıklar
[QUOTE=Monharu]Akvaryum suyunda bir sürü şeffaf şey vardı. Bir tanıdığım bunların mantar olabileceğini ve suyu komple değiştirmem gerektiğini söyledi. Suyu ve akvaryumu değiştirdim. 3-4 gün sonra yine aynı şeffaf şeyleri gördüm suda. Sadece 1 tane betta balığı besliyorum. Bu şeffaf şeyler ne? Sudan biraz alıp çektim. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239686/160520231559541.jpg[/IMG][/QUOTE]
Akvaryumunuzun genel görüntüsü var mı acaba? Genelde şeffaf oluşum mantar oluyor ancak fotoğraftan hiç birşey şey anlaşılmıyor.
Bu arada beta balığını bir bardakta yada fanusta besliyorsanız bu tarz şeylerden kurtulmak zor olur. Çok uzun olmayan bir zaman diliminde balıkta rahmetli olacağı için bu sorundan otomatikman kurtulmuş oluyorsunuz malesef.
[QUOTE=Monharu]Akvaryum suyunda bir sürü şeffaf şey vardı. Bir tanıdığım bunların mantar olabileceğini ve suyu komple değiştirmem gerektiğini söyledi. Suyu ve akvaryumu değiştirdim. 3-4 gün sonra yine aynı şeffaf şeyleri gördüm suda. Sadece 1 tane betta balığı besliyorum. Bu şeffaf şeyler ne? Sudan biraz alıp çektim. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239686/160520231559541.jpg[/IMG][/QUOTE]
Akvaryumunuzun genel görüntüsü var mı acaba? Genelde şeffaf oluşum mantar oluyor ancak fotoğraftan hiç birşey şey anlaşılmıyor.
Bu arada beta balığını bir bardakta yada fanusta besliyorsanız bu tarz şeylerden kurtulmak zor olur. Çok uzun olmayan bir zaman diliminde balıkta rahmetli olacağı için bu sorundan otomatikman kurtulmuş oluyorsunuz malesef.
Akvaryumum Bir Türlü Düzen Tutmuyor
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/mesaja_git.asp?PID=5157392[/URL]
@eraykalelioglu ~ Buradaki kıymetli paylaşımı okumanızı tavsiye ederim.
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/mesaja_git.asp?PID=5157392[/URL]
@eraykalelioglu ~ Buradaki kıymetli paylaşımı okumanızı tavsiye ederim.
Bakteri Kültürü Tavsiyesi
[QUOTE=Cengizhan06]
Tekrar merhabalar.Eski konuyu bulup kendinizce diğer konudaki yorumumu boşamı düşürmek istediniz pek anlayamadım [:)] Foruma yeni üye olduğumda birçok kişinin görüşlerine başvurdum.Kaldı ki şuanda bile bildiğim birçok konuyu özel mesaj yoluyla,sosyal medya hesapları aracılığıyla ve telefon numarası bende olan kıymetli büyüklerime telefon üzerinden sormaktayım.Şuanda mesa geçmişime baksanız belki yeni hobicilerin bile sormayacağı soruları sorduğum kıymetli üyeler vardır [:)]Ben bir kesimin aksine sürekli bilgilerimi güncellemeye çalışan,diğer üyelerinde düşüncelerini almaya son derece özen gösteren birisiyim.Bu konunun açıldığı dönemde belki o güne kadar bakteri kültürü kullanma ihtiyacı hissetmedim.Bu konudan sonrada gelen cevaplar doğrultusunda yine hobici büyüklerimin tavsiyelerini ve bilgi birikimlerini kendi bilgi birikimlerimle harmanladım.Profilimden açtığım konulara bakmak yerine 'size karşı cevap vermek için fırsat arıyorum' şeklinde mesaj gönderseydiniz eski konularımı size kendi ellerimle gönderebilirdim [:)] Kaldı ki bu konularda gizli saklı değil.Siz ulaşabildiğinize göre.İyi hobiler.[/QUOTE]
Bende aynı sizin gibi bilgilerimi sürekli güncellemeye ve diğer üyelerinde düşüncelerini alarak hatalarımı düzeltmeye çalışan birisiyim. Yeni başlayan bir kişiye aktardığım bilgilerin bir kısmını düzelten bir kişiden neler öğrenebilirim kapsamında herkese açık profiline ve mesajlarına göz atmam, akvaryumu ve bu konudaki tecrübelerinden faydalanmak istemem absürt birşey değil.
Zaten ilk sırada bu başlık geldi karşıma, konumuzda bu meseleydi iyi denk geldi ve alttaki yorumu gördüm ve bende katıldığımı belirttim.
Yoksa tarafınızı saatlerdir araştırmıyorum 1 dakikadan kısa sürdü burda bulmam kendimi :)
Ama kendimi geliştirmek adına eski mesajlarınızdan istifade etmeye devam edeceğim.
Saygılarımla.
[QUOTE=Cengizhan06]
Tekrar merhabalar.Eski konuyu bulup kendinizce diğer konudaki yorumumu boşamı düşürmek istediniz pek anlayamadım [:)] Foruma yeni üye olduğumda birçok kişinin görüşlerine başvurdum.Kaldı ki şuanda bile bildiğim birçok konuyu özel mesaj yoluyla,sosyal medya hesapları aracılığıyla ve telefon numarası bende olan kıymetli büyüklerime telefon üzerinden sormaktayım.Şuanda mesa geçmişime baksanız belki yeni hobicilerin bile sormayacağı soruları sorduğum kıymetli üyeler vardır [:)]Ben bir kesimin aksine sürekli bilgilerimi güncellemeye çalışan,diğer üyelerinde düşüncelerini almaya son derece özen gösteren birisiyim.Bu konunun açıldığı dönemde belki o güne kadar bakteri kültürü kullanma ihtiyacı hissetmedim.Bu konudan sonrada gelen cevaplar doğrultusunda yine hobici büyüklerimin tavsiyelerini ve bilgi birikimlerini kendi bilgi birikimlerimle harmanladım.Profilimden açtığım konulara bakmak yerine 'size karşı cevap vermek için fırsat arıyorum' şeklinde mesaj gönderseydiniz eski konularımı size kendi ellerimle gönderebilirdim [:)] Kaldı ki bu konularda gizli saklı değil.Siz ulaşabildiğinize göre.İyi hobiler.[/QUOTE]
Bende aynı sizin gibi bilgilerimi sürekli güncellemeye ve diğer üyelerinde düşüncelerini alarak hatalarımı düzeltmeye çalışan birisiyim. Yeni başlayan bir kişiye aktardığım bilgilerin bir kısmını düzelten bir kişiden neler öğrenebilirim kapsamında herkese açık profiline ve mesajlarına göz atmam, akvaryumu ve bu konudaki tecrübelerinden faydalanmak istemem absürt birşey değil.
Zaten ilk sırada bu başlık geldi karşıma, konumuzda bu meseleydi iyi denk geldi ve alttaki yorumu gördüm ve bende katıldığımı belirttim.
Yoksa tarafınızı saatlerdir araştırmıyorum 1 dakikadan kısa sürdü burda bulmam kendimi :)
Ama kendimi geliştirmek adına eski mesajlarınızdan istifade etmeye devam edeceğim.
Saygılarımla.
Akvaryumum Bir Türlü Düzen Tutmuyor
[QUOTE=Cengizhan06]
Pardon Ne alaka? Özellikle alıntı yapıp isim vermedim ki yanlış yorumlarda bulunan üyelerde rencide olmadan bilgilerini tazelemiş olsunlar.Kesin bilgi olmadan verilen tavsiyeler yarardan çok zarara sebebiyet verebilir.Bu sebeple yanlışları düzeltmek zorundayız.Bu konuların tamamında aynı görüşte olduğumuzu düşünüyorum.[/QUOTE]
Yazılan konularda boş akvaryuma yem atılması hususunda görüş bildiren sadece ben olduğum için buradaki düzeltmelerinizi üstüme alınmam gayet doğal. Bende teşekkür ettim düzeltmeniz için.
Düzelttiğiniz hususta sizinle tartışmayacağım. Size hak verip geçiyorum.[EDIT]nocomment,2023-05-16 15:45:56[/EDIT]
[QUOTE=Cengizhan06]
Pardon Ne alaka? Özellikle alıntı yapıp isim vermedim ki yanlış yorumlarda bulunan üyelerde rencide olmadan bilgilerini tazelemiş olsunlar.Kesin bilgi olmadan verilen tavsiyeler yarardan çok zarara sebebiyet verebilir.Bu sebeple yanlışları düzeltmek zorundayız.Bu konuların tamamında aynı görüşte olduğumuzu düşünüyorum.[/QUOTE]
Yazılan konularda boş akvaryuma yem atılması hususunda görüş bildiren sadece ben olduğum için buradaki düzeltmelerinizi üstüme alınmam gayet doğal. Bende teşekkür ettim düzeltmeniz için.
Düzelttiğiniz hususta sizinle tartışmayacağım. Size hak verip geçiyorum.[EDIT]nocomment,2023-05-16 15:45:56[/EDIT]
Akvaryumum Bir Türlü Düzen Tutmuyor
[QUOTE=eraykalelioglu]
Selamlar, 15-20 gün beklemedim evet, bundan kaynaklı olarak ilk gün ölümleri yaşanmış olabilir. Aslına bakacak olursak ben de yüzde 80 değiştirme taraftarı değildim ancak suyun rengi sarardığı için bundan kurtulmak istedim. Balıkları sanki çamurlu suyun içinde besliyormuşum gibi hissettim. Hayalimdeki akvaryum aslında bitki yoğunluğu olan (moss ağacı vs.) şeklindeki bir dekorasyondu. Bunları taşlarla eşleştirecektim lakin bitkileri yaşatamadım. Sorunları çözebilirsem eğer yine dekorasyon tarafına odaklanabilirim. ilginiz için teşekkürler.[/QUOTE]
Bunların hepsi bir tecrübe ama malesef canlılara yazık oluyor bizlerin kötü tecrübeleri. İnşallah bir an önce sisteminiz oturur. Fazla müdahele etmeyin filtrasyon ve biyolojik döngü kısmına yoğunlaşın.
[QUOTE=eraykalelioglu]
Selamlar, 15-20 gün beklemedim evet, bundan kaynaklı olarak ilk gün ölümleri yaşanmış olabilir. Aslına bakacak olursak ben de yüzde 80 değiştirme taraftarı değildim ancak suyun rengi sarardığı için bundan kurtulmak istedim. Balıkları sanki çamurlu suyun içinde besliyormuşum gibi hissettim. Hayalimdeki akvaryum aslında bitki yoğunluğu olan (moss ağacı vs.) şeklindeki bir dekorasyondu. Bunları taşlarla eşleştirecektim lakin bitkileri yaşatamadım. Sorunları çözebilirsem eğer yine dekorasyon tarafına odaklanabilirim. ilginiz için teşekkürler.[/QUOTE]
Bunların hepsi bir tecrübe ama malesef canlılara yazık oluyor bizlerin kötü tecrübeleri. İnşallah bir an önce sisteminiz oturur. Fazla müdahele etmeyin filtrasyon ve biyolojik döngü kısmına yoğunlaşın.
Bakteri Kültürü Tavsiyesi
[QUOTE=ceyh]Bakteri kültürünü ilaç gibi düşünmemek lazım, kullanmadım ama kullanılmasında bir sakınca göremiyorum. Diğer taraftan döngüyü canlısız da başlatmak mümkün, 2-3 günde bir boş akvaryuma bir tutam yet atsanız çürükçüllerin üreteceği amonyak da bakterilere besin olacaktır. Süreç daha uzun olur sadece.[/QUOTE]
@Cengizhan06 Bey gibi bende katılıyorum bu görüşe. +1 [:iyi:]
[QUOTE=ceyh]Bakteri kültürünü ilaç gibi düşünmemek lazım, kullanmadım ama kullanılmasında bir sakınca göremiyorum. Diğer taraftan döngüyü canlısız da başlatmak mümkün, 2-3 günde bir boş akvaryuma bir tutam yet atsanız çürükçüllerin üreteceği amonyak da bakterilere besin olacaktır. Süreç daha uzun olur sadece.[/QUOTE]
@Cengizhan06 Bey gibi bende katılıyorum bu görüşe. +1 [:iyi:]
Akvaryumum Bir Türlü Düzen Tutmuyor
[QUOTE=Cengizhan06]Merhabalar.Birçok yanlış bilgi verilen yorumlar okuyorum.Öncelikle akvaryumda balık yükünüz fazla.Sayıyı azaltmanızı öneririm.Mümkünse iç filtre değil,uygun bir dış filtre kullanmanız çok daha faydalı olacaktır.Suda sararma genelde verilen yemlerden kaynaklanır.Marka yem kullanmaya ve uygun ölçüde balıklara vermeye dikkat edin.1 buçuk ay gibi bir sürede bakteri açısından (doğrudan bakterilere zarar verecek bir uygulamada bulunmadıysanız) bir sıkıntı olduğunu düşünmüyorum.Ayrıca bir yorumda bakteri kültürünün günlük kullanılması tavsiye edilmiş.Böyle bir uygulamaya gerek yok.Bakteri kültürü ile ilgili bir sorun olduğunu düşünüyorsanız,kullanma talimatında belirtildiği şekilde kullanabilirsiniz.Akvaryumda canlı yoksa boş çalışan akvaryumda yem bile atsanız bana göre bakteri kültürü oluşmaz.Yem ile bakteri kültürü oluşsaydı,bakteri kültürleri pahalı denilebilecek fiyatlara satılmazdı diye düşünüyorum.Balıkların sürtünmesinin birçok sebebi olabilir.Öncelikle akla gelen balık yükünden kaynaklı amonyum-nitrit-nitrat döngüsündeki aksama ve bunların suda artması.İkinci akla gelen dış parazit.Kesin teşhis için bir miktar gözlemleme gerekebilir.Kısmi su değişiminin bir standartı olmaz.Balık sayısına,hacime ve balık boyutuna göre değişebilir.Kısmi su değişimi sıklığını ve miktarını sizin tespit etmeniz gerekir.Gerekiyorsa ölçüm yaparak.Bunların haricinde kısmi su değişiminde kesinlikle acil bir durum yoksa suyu en az 24 saat,ideali 48 saat dinlendirin.Suyu istediğiniz kadar dinlendirebilirsiniz.Yeterki suya salınım yapacak bir durum olmasın ve ağzı açık olsun ki havalanabilsin.Akvaryuma eklenen suyun sıcaklığı,akvaryum suyunun sıcaklığıyla aynı olsun.[/QUOTE]
Tamam siz daha iyi biliyorsunuz herşeyi yanlış bilgileri düzelttiniz. [:iyi:]
[QUOTE=Cengizhan06]Merhabalar.Birçok yanlış bilgi verilen yorumlar okuyorum.Öncelikle akvaryumda balık yükünüz fazla.Sayıyı azaltmanızı öneririm.Mümkünse iç filtre değil,uygun bir dış filtre kullanmanız çok daha faydalı olacaktır.Suda sararma genelde verilen yemlerden kaynaklanır.Marka yem kullanmaya ve uygun ölçüde balıklara vermeye dikkat edin.1 buçuk ay gibi bir sürede bakteri açısından (doğrudan bakterilere zarar verecek bir uygulamada bulunmadıysanız) bir sıkıntı olduğunu düşünmüyorum.Ayrıca bir yorumda bakteri kültürünün günlük kullanılması tavsiye edilmiş.Böyle bir uygulamaya gerek yok.Bakteri kültürü ile ilgili bir sorun olduğunu düşünüyorsanız,kullanma talimatında belirtildiği şekilde kullanabilirsiniz.Akvaryumda canlı yoksa boş çalışan akvaryumda yem bile atsanız bana göre bakteri kültürü oluşmaz.Yem ile bakteri kültürü oluşsaydı,bakteri kültürleri pahalı denilebilecek fiyatlara satılmazdı diye düşünüyorum.Balıkların sürtünmesinin birçok sebebi olabilir.Öncelikle akla gelen balık yükünden kaynaklı amonyum-nitrit-nitrat döngüsündeki aksama ve bunların suda artması.İkinci akla gelen dış parazit.Kesin teşhis için bir miktar gözlemleme gerekebilir.Kısmi su değişiminin bir standartı olmaz.Balık sayısına,hacime ve balık boyutuna göre değişebilir.Kısmi su değişimi sıklığını ve miktarını sizin tespit etmeniz gerekir.Gerekiyorsa ölçüm yaparak.Bunların haricinde kısmi su değişiminde kesinlikle acil bir durum yoksa suyu en az 24 saat,ideali 48 saat dinlendirin.Suyu istediğiniz kadar dinlendirebilirsiniz.Yeterki suya salınım yapacak bir durum olmasın ve ağzı açık olsun ki havalanabilsin.Akvaryuma eklenen suyun sıcaklığı,akvaryum suyunun sıcaklığıyla aynı olsun.[/QUOTE]
Tamam siz daha iyi biliyorsunuz herşeyi yanlış bilgileri düzelttiniz. [:iyi:]
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
KULLANICILAR
- 91 Online Kullanıcı, 49 Üye
Online Kullanıcılar
omerkaya40,
E1mRe,
pusathan01,
yeekim,
Ozzgur,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
Shortbuff,
0rnn,
Ertug22,
darkaura,
nniiaa,
altuntasseref,
JujuSeri,
Sungurr,
AquaVita,
Redrainbow,
osmandbnl,
DABARAKATO,
brk-krnc,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
onuribrahim,
Byknss97,
Hidro Dinamik,
Hsrt,
emre12ozkan,
Mitralyöz34,
Rafayel,
EmiirKaan,
lojistisyen,
Stoke,
FurkanTezcan,
harun reşit,
Tata,
erdalakçay,
nakkas__45,
ternapi,
Keremiko,
ballantines,
Umutoty,
Thunderbird,
hakanmorcicek,
Soner.x,
İzmirligenco 2.0,
Benmuro,
Me0,
kasim12,
EfeC,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
