ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ElitKoylu
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
24 Mart 2025 13:45
Son Ziyaret:
10 Aralık 2025 19:27
Toplam Mesaj:
9 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Özkan
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Gümüshane
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
ElitKöylü81
SON 7 MESAJI
Malawi Ciklet İle Başlıyorum
[QUOTE=Farukden]
merhabalar,
iyi bayramlar dilerim. Gayet doğal ve yeterli görünüyor senin mağara yapmana gerek yok zira onlar yapacaktır ışığı kapattığında[/QUOTE]
Hayırlı bayramlar kendilerinin mağara yaptığını bilmiyordum ben ön ayak olmuş oldum bugün ilk kavgasını etti erkekler gözlemliyorum şuan için eğlenceli sadece siyah benek oluştu 1-2 tanesinde birde kuma sürtünme var sitrese dayalı olduğunu düşünüyorum yem yeme kum karıştırmalarında bi problem yok
[QUOTE=Farukden]
merhabalar,
iyi bayramlar dilerim. Gayet doğal ve yeterli görünüyor senin mağara yapmana gerek yok zira onlar yapacaktır ışığı kapattığında[/QUOTE]
Hayırlı bayramlar kendilerinin mağara yaptığını bilmiyordum ben ön ayak olmuş oldum bugün ilk kavgasını etti erkekler gözlemliyorum şuan için eğlenceli sadece siyah benek oluştu 1-2 tanesinde birde kuma sürtünme var sitrese dayalı olduğunu düşünüyorum yem yeme kum karıştırmalarında bi problem yok
Malawi Ciklet İle Başlıyorum
[QUOTE=Farukden]
Sorun olacağını sanmıyorum otobüs ile gönderimin zira zamanında ben Adana'dan Balıkesir'e Natteri getirtmiştim. Havalar da ısınmaya başladı sorun olacağını sanmıyorum eğer düzgün paketlenirse. Öte yandan yapay dekorlar çok sağlıklı değiller ve doğal durmuyorlar bir süre sonra suya salınımlar da başlayacaktır. Lakin keyif sizin tabi ki. İyi hobiler dilerim...[/QUOTE]
Evet havalar ısınmaya başladı sorun olmayabilir yapay olan dekorları da kaldıracağım ama uygun taş toplamam lazım bayram tatilinizde kendime bi kaç dere belirleyip 1-2 gün gezicem lakin şuan karlar burda karlar erimeye başladığı için derelerin seviyeleri yükseldi ve bulanıklaştı ama bu tatilde yapay dekorları doğal taşlarla değiştirmeyi düşünüyorum ayarladığımda tekrar resim paylaşırım
[QUOTE=Farukden]
Sorun olacağını sanmıyorum otobüs ile gönderimin zira zamanında ben Adana'dan Balıkesir'e Natteri getirtmiştim. Havalar da ısınmaya başladı sorun olacağını sanmıyorum eğer düzgün paketlenirse. Öte yandan yapay dekorlar çok sağlıklı değiller ve doğal durmuyorlar bir süre sonra suya salınımlar da başlayacaktır. Lakin keyif sizin tabi ki. İyi hobiler dilerim...[/QUOTE]
Akvaryumu güncelledim alan biraz daraldı ama saklanma alanları arttı yarın başka cikletler koyarsam sorun olmaz sanırım mağara girişlerini de geniş tuttum büyüdüklerinde tekrar kurcalamam akvaryumu diye görseli yinede içime sinmedi ama en azından doğal oldu diye düşünüyorum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256892/290320251826241.jpg[/IMG][EDIT]ElitKoylu,2025-03-29 18:26:35[/EDIT]
[QUOTE=Farukden]
Sorun olacağını sanmıyorum otobüs ile gönderimin zira zamanında ben Adana'dan Balıkesir'e Natteri getirtmiştim. Havalar da ısınmaya başladı sorun olacağını sanmıyorum eğer düzgün paketlenirse. Öte yandan yapay dekorlar çok sağlıklı değiller ve doğal durmuyorlar bir süre sonra suya salınımlar da başlayacaktır. Lakin keyif sizin tabi ki. İyi hobiler dilerim...[/QUOTE]
Evet havalar ısınmaya başladı sorun olmayabilir yapay olan dekorları da kaldıracağım ama uygun taş toplamam lazım bayram tatilinizde kendime bi kaç dere belirleyip 1-2 gün gezicem lakin şuan karlar burda karlar erimeye başladığı için derelerin seviyeleri yükseldi ve bulanıklaştı ama bu tatilde yapay dekorları doğal taşlarla değiştirmeyi düşünüyorum ayarladığımda tekrar resim paylaşırım
[QUOTE=Farukden]
Sorun olacağını sanmıyorum otobüs ile gönderimin zira zamanında ben Adana'dan Balıkesir'e Natteri getirtmiştim. Havalar da ısınmaya başladı sorun olacağını sanmıyorum eğer düzgün paketlenirse. Öte yandan yapay dekorlar çok sağlıklı değiller ve doğal durmuyorlar bir süre sonra suya salınımlar da başlayacaktır. Lakin keyif sizin tabi ki. İyi hobiler dilerim...[/QUOTE]
Akvaryumu güncelledim alan biraz daraldı ama saklanma alanları arttı yarın başka cikletler koyarsam sorun olmaz sanırım mağara girişlerini de geniş tuttum büyüdüklerinde tekrar kurcalamam akvaryumu diye görseli yinede içime sinmedi ama en azından doğal oldu diye düşünüyorum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256892/290320251826241.jpg[/IMG][EDIT]ElitKoylu,2025-03-29 18:26:35[/EDIT]
Malawi Ciklet İle Başlıyorum
[QUOTE=Farukden]
Selamlar,
peacock bass lardan bahsediyor isen sanırım akvaryumun onlar için çok küçük. O nedenle Malawiden devam edebilirsin. Ayrıca senin bir yer oluşturmana gerek yok dipteki kumu kazarak onlar oldukça hızlı bir şekilde kendilerine yuva yapacaklardır. Balık sayısını fazla yapacaksan boyutları birbirlerine yakın olmasında fayda var ve ayrıca malawi türleri çok geniş olduğundan epey farklı renk seçeneği mevcut tabi ki lakin bazı türleri diğerlerine göre oldukça sert oluyor. Tam emin olmamak ile birlikte demasoniler biraz daha narin geliyor bana yanlarındaki imparator daha azman olacaktır.
Keyifli Hobiler...[/QUOTE]
Bu akşam ilk balıklarımı ekledim sarı imparator ve vatoz koydum hevesli olduğum için biraz aceleci davrandım akvaryumun 5. Gününde olduğum için sadece bi tür koyup akvaryumun hasır olup olmadığını denemek istedim şuan için gözlemlediğim mağralara girip çıkıyorlar yem arıyor yem döktüğümde yeme saldırıyor ve kumları karıştırıyorlar herşey normal gibi tabi 5 günlük bi süreç gerekiyor anladığım kadarıyla tam uyum sağlayıp sağlamadıklarını anlamak için devamında 1 koloni de red ruby koymayı düşünüyorum çünkü çevremde bu türe erişimim kolay öncelikle bu türlerle başlayıp hem tecrübe kazanıp hem en uygun ortamı olusturduktan sonra daha nadir türlerden de 1 koloni ile 15 tane civarı ciklet düşünüyorum diğer koloniyide yıllık iznimde dönüşte kendim görüp almak ve daha hızlı getirmek istiyorum İzmir ve Bursa gibi yerlerde güzel cikletler var ama otobüs saati 16-22 saat aralığında değiştiği için riske girmicem
[QUOTE=Farukden]
Selamlar,
peacock bass lardan bahsediyor isen sanırım akvaryumun onlar için çok küçük. O nedenle Malawiden devam edebilirsin. Ayrıca senin bir yer oluşturmana gerek yok dipteki kumu kazarak onlar oldukça hızlı bir şekilde kendilerine yuva yapacaklardır. Balık sayısını fazla yapacaksan boyutları birbirlerine yakın olmasında fayda var ve ayrıca malawi türleri çok geniş olduğundan epey farklı renk seçeneği mevcut tabi ki lakin bazı türleri diğerlerine göre oldukça sert oluyor. Tam emin olmamak ile birlikte demasoniler biraz daha narin geliyor bana yanlarındaki imparator daha azman olacaktır.
Keyifli Hobiler...[/QUOTE]
Bu akşam ilk balıklarımı ekledim sarı imparator ve vatoz koydum hevesli olduğum için biraz aceleci davrandım akvaryumun 5. Gününde olduğum için sadece bi tür koyup akvaryumun hasır olup olmadığını denemek istedim şuan için gözlemlediğim mağralara girip çıkıyorlar yem arıyor yem döktüğümde yeme saldırıyor ve kumları karıştırıyorlar herşey normal gibi tabi 5 günlük bi süreç gerekiyor anladığım kadarıyla tam uyum sağlayıp sağlamadıklarını anlamak için devamında 1 koloni de red ruby koymayı düşünüyorum çünkü çevremde bu türe erişimim kolay öncelikle bu türlerle başlayıp hem tecrübe kazanıp hem en uygun ortamı olusturduktan sonra daha nadir türlerden de 1 koloni ile 15 tane civarı ciklet düşünüyorum diğer koloniyide yıllık iznimde dönüşte kendim görüp almak ve daha hızlı getirmek istiyorum İzmir ve Bursa gibi yerlerde güzel cikletler var ama otobüs saati 16-22 saat aralığında değiştiği için riske girmicem
Malawi Ciklet İle Başlıyorum
[QUOTE=thecrow]Boyle yapay dekorlar yerine dogal taşlar. Mesela tamburlanmis granit vs gibi. Veya dereden toplayacağıniz düz taşlarla doğal bir tasarım yapabilirsiniz. Ben olsam bu akvaryuma guzel bir dekor yapıp demasoni eklerdim. Eskilerde kurduğum güzel örnek bir tank vardi ama fotoğraflar zaman aşımına uğramış forumda :) Balık sayısını da abartmamanizi öneririm. 1 erkek 4 5 dişi şeklinde 2 koloni besleyebilirsiniz bu hacime uygun olan türlerden. [/QUOTE]
Eminim çok güzel olacaktır şüphem yok ama benim Peacocklar hoşuma gitti sadece çevremde bulmakta zorlanıyorum Bursa’da birinde buldum ordan otobüsle gelmesi de 20 saati buluyor sağlıklı geleceklerini düşünmüyorum Trabzon’da bi akvaryumcu Aulonacara ve red ruby var dedi onlara bakacağım cuma akşamı iftardan sonra ya da cumartesi günü. Doğal taşlar olur ama yavrulama durumu olursa saklanabilecekleri alanlar olanlardan bakıyorum bulamıyorum çok da arama fırsatım olmadı o yüzden kale tipleri koydum sadece yavruların saklanma alanı değilde diğer balıklarında stres yaşadığında kendini bi yere saklaması iyi geliyormuş mağara türü bi yer oluşturmak istedim haricinde tankım zaten küçük aslında aklımda orta boy taşları dizerek aralarında saklanabilecekleri geçebilecekleri bi yer oluşturmaktı ama bu seferde yüzme alanlarını kısıtlıyorum diye çok taş koymaktan vazgeçtim ama aklımdanda çıkmadı uygun taşları denk getirirsem şansımı deneyebilirim :)
[QUOTE=thecrow]Boyle yapay dekorlar yerine dogal taşlar. Mesela tamburlanmis granit vs gibi. Veya dereden toplayacağıniz düz taşlarla doğal bir tasarım yapabilirsiniz. Ben olsam bu akvaryuma guzel bir dekor yapıp demasoni eklerdim. Eskilerde kurduğum güzel örnek bir tank vardi ama fotoğraflar zaman aşımına uğramış forumda :) Balık sayısını da abartmamanizi öneririm. 1 erkek 4 5 dişi şeklinde 2 koloni besleyebilirsiniz bu hacime uygun olan türlerden. [/QUOTE]
Eminim çok güzel olacaktır şüphem yok ama benim Peacocklar hoşuma gitti sadece çevremde bulmakta zorlanıyorum Bursa’da birinde buldum ordan otobüsle gelmesi de 20 saati buluyor sağlıklı geleceklerini düşünmüyorum Trabzon’da bi akvaryumcu Aulonacara ve red ruby var dedi onlara bakacağım cuma akşamı iftardan sonra ya da cumartesi günü. Doğal taşlar olur ama yavrulama durumu olursa saklanabilecekleri alanlar olanlardan bakıyorum bulamıyorum çok da arama fırsatım olmadı o yüzden kale tipleri koydum sadece yavruların saklanma alanı değilde diğer balıklarında stres yaşadığında kendini bi yere saklaması iyi geliyormuş mağara türü bi yer oluşturmak istedim haricinde tankım zaten küçük aslında aklımda orta boy taşları dizerek aralarında saklanabilecekleri geçebilecekleri bi yer oluşturmaktı ama bu seferde yüzme alanlarını kısıtlıyorum diye çok taş koymaktan vazgeçtim ama aklımdanda çıkmadı uygun taşları denk getirirsem şansımı deneyebilirim :)
Malawi Ciklet İle Başlıyorum
[QUOTE=thecrow]160 litrede besleyeceğiniz malawi türleri evet var hocam. Ben hobiciden almayı tercih ederdim. Hangi türden kaç adet alacaksınız net şekilde yazarsanız daha fazla yardımcı olabilirim. Akvaryum ölçülerinizi de tam olarak yazabilirmisiniz ?[/QUOTE]
Peacock Ciklet türünden bulamıyorum yardımcı olabilirmisiniz bu konuda
[QUOTE=thecrow]160 litrede besleyeceğiniz malawi türleri evet var hocam. Ben hobiciden almayı tercih ederdim. Hangi türden kaç adet alacaksınız net şekilde yazarsanız daha fazla yardımcı olabilirim. Akvaryum ölçülerinizi de tam olarak yazabilirmisiniz ?[/QUOTE]
Peacock Ciklet türünden bulamıyorum yardımcı olabilirmisiniz bu konuda
Malawi Ciklet İle Başlıyorum
100cm uzunluk 35 cm genişlik 45 derinlik olarak ölçtüm.
Tip olarak hoşuma gidenler bunlar
İmparator ciklet
Ahli ciklet
Paslı ciklet
Demasoni ciklet
Sanırım bunlarda malawinin alt gurupları Yanlız yakın çevrede malawi olarak değilde chiklet olarak bile yukarda bahsettiğim kişilerde buldum.
Sayı olarak bana biri video attı akvaryumu benımkinden küçük ve sanırım 50-70 adet ciklet var içinde forumda herkes 200 litre akvaryum ile yaklaşık 5 adet malawi besleneceğini yazmış ama bu ben 10-15 tane içine atmayı düşünüyorum ilk etapta 5-10 tane atarım[EDIT]ElitKoylu,2025-03-24 16:45:50[/EDIT]
Az önce akvaryumdaki kayalara süslere ve çevremde gördüğüm hoşuma giden kaya parçalarına tuz ruhuyla salınım testi yaptım sadece kale şeklinde olan süs eşyası köpürmedi ve ortadaki kahverengi kayayı da petshopdan almıştım burda phetshopcuya olan güvenim sarsıldı beni biraz daha hobiciden balık almaya yönlendirdi bu durum
100cm uzunluk 35 cm genişlik 45 derinlik olarak ölçtüm.
Tip olarak hoşuma gidenler bunlar
İmparator ciklet
Ahli ciklet
Paslı ciklet
Demasoni ciklet
Sanırım bunlarda malawinin alt gurupları Yanlız yakın çevrede malawi olarak değilde chiklet olarak bile yukarda bahsettiğim kişilerde buldum.
Sayı olarak bana biri video attı akvaryumu benımkinden küçük ve sanırım 50-70 adet ciklet var içinde forumda herkes 200 litre akvaryum ile yaklaşık 5 adet malawi besleneceğini yazmış ama bu ben 10-15 tane içine atmayı düşünüyorum ilk etapta 5-10 tane atarım[EDIT]ElitKoylu,2025-03-24 16:45:50[/EDIT]
Az önce akvaryumdaki kayalara süslere ve çevremde gördüğüm hoşuma giden kaya parçalarına tuz ruhuyla salınım testi yaptım sadece kale şeklinde olan süs eşyası köpürmedi ve ortadaki kahverengi kayayı da petshopdan almıştım burda phetshopcuya olan güvenim sarsıldı beni biraz daha hobiciden balık almaya yönlendirdi bu durum
Malawi Ciklet İle Başlıyorum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256892/240320251348511.jpg[/IMG]
Herkese iyi forumlar öncelikle.
Sizlerinde sayesinde forumdan-sizlerden öğrenerek başladığım macerada bazı şeyleri de öğrenmeden yapmış olsamda ilerlememi ve kafamdaki soruları sizlerle paylaşmak istedim.
Araştırmadan bi akvaryum aldım ve sonra araştırmaya başlayarak sizleri buldum 160 litre kadar bi akvaryum ve jet 3378 model dış filtreye sahibim haricinde pipo filtrede mevcuttu hava motoruyla beraber onu da aktif ettim ama ikisi çok mu suyu dalgalandırır yoksa iyi mi olur bilemiyorum kafam karışık ve fikirlerinizi merak ediyorum.
Yine bu forumda gezerek bana en uygun olacağını düşündüğüm akvaryumumda Malavi ciklet türünü besleme kararı aldım ve şuan için görseldeki haline getirdim akvaryumu.
Akvaryumu şuan boşta çalıştırıyorum bakterin gelişimi için 2. Gün
Gerekli malzemeleri aldığım (yem,kaya,hava motoru vs.) petshopcu akvaryum suyunu aşılamam için bi miktar su verdi ve kendi akvaryumuma ekledim iyi bakterilerin artmasını beklerken 2 günde bi biraz biraz yem atmayı düşünüyorum ve biraz daha kaya taş bularak balıkların saklanma alanlarını genişletmek istiyorum
Henüz balıkları almadım bunun için yine fikrimize ihtiyacım var 2-3 seçeneğim var
1-Phetshop’dan 5-10 tane yavru Malawi alıp akvaryuma atmayı düşünüyorum çünkü yine aynı ebat 2-3 cuce vatoz almayıda düşündüğüm için boyutları aynı ve yavrumolurlarsa birbirleri ile uyum içinde olur düşüncesindeyim çünkü her hobini arkadaşın gözlemci okuduğum yorumlarda farklıydı en mantıklı böyle olacağına karar verdim
2. Seçenek bulunduğum yerde Malawi türleri besleyen bi hobici aynı zamanda satış yapıyor bana vereceği balıkların yavrulayacak anaç balıklar olduğunu söylüyor
3. Seçenek hem padshopdan hem hobici arkadaşdan boyları belli bir ebatı geçmicek şekilde renk cümbüşü yapmak
Siz olsanız nasıl hareket ederdiniz fikir ve görüşlerinizi merak ediyorum [EDIT]ElitKoylu,2025-03-24 15:38:18[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256892/240320251348511.jpg[/IMG]
Herkese iyi forumlar öncelikle.
Sizlerinde sayesinde forumdan-sizlerden öğrenerek başladığım macerada bazı şeyleri de öğrenmeden yapmış olsamda ilerlememi ve kafamdaki soruları sizlerle paylaşmak istedim.
Araştırmadan bi akvaryum aldım ve sonra araştırmaya başlayarak sizleri buldum 160 litre kadar bi akvaryum ve jet 3378 model dış filtreye sahibim haricinde pipo filtrede mevcuttu hava motoruyla beraber onu da aktif ettim ama ikisi çok mu suyu dalgalandırır yoksa iyi mi olur bilemiyorum kafam karışık ve fikirlerinizi merak ediyorum.
Yine bu forumda gezerek bana en uygun olacağını düşündüğüm akvaryumumda Malavi ciklet türünü besleme kararı aldım ve şuan için görseldeki haline getirdim akvaryumu.
Akvaryumu şuan boşta çalıştırıyorum bakterin gelişimi için 2. Gün
Gerekli malzemeleri aldığım (yem,kaya,hava motoru vs.) petshopcu akvaryum suyunu aşılamam için bi miktar su verdi ve kendi akvaryumuma ekledim iyi bakterilerin artmasını beklerken 2 günde bi biraz biraz yem atmayı düşünüyorum ve biraz daha kaya taş bularak balıkların saklanma alanlarını genişletmek istiyorum
Henüz balıkları almadım bunun için yine fikrimize ihtiyacım var 2-3 seçeneğim var
1-Phetshop’dan 5-10 tane yavru Malawi alıp akvaryuma atmayı düşünüyorum çünkü yine aynı ebat 2-3 cuce vatoz almayıda düşündüğüm için boyutları aynı ve yavrumolurlarsa birbirleri ile uyum içinde olur düşüncesindeyim çünkü her hobini arkadaşın gözlemci okuduğum yorumlarda farklıydı en mantıklı böyle olacağına karar verdim
2. Seçenek bulunduğum yerde Malawi türleri besleyen bi hobici aynı zamanda satış yapıyor bana vereceği balıkların yavrulayacak anaç balıklar olduğunu söylüyor
3. Seçenek hem padshopdan hem hobici arkadaşdan boyları belli bir ebatı geçmicek şekilde renk cümbüşü yapmak
Siz olsanız nasıl hareket ederdiniz fikir ve görüşlerinizi merak ediyorum [EDIT]ElitKoylu,2025-03-24 15:38:18[/EDIT]
SON MESAJLAR
- 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera Killicory, 22:49
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
KULLANICILAR
- 119 Online Kullanıcı, 65 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
Laetacara,
Urar,
lojistisyen,
ternapi,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
chucuk,
ProfMalawi,
Tnrfb,
TheDS,
darkaura,
mrah,
jamaisvus,
mustafatelli,
yeekim,
portre,
Sütçü,
nomercy,
EKAR,
ilterisdoğukan,
Balikcidede,
oktay42,
balta11,
Tolga8995,
enginm2000,
Serpent,
bysmokin,
gencaslann,
MelihB,
etiismail,
betta.ist,
-RBG-,
EvcilAl,
HaydarGul,
murtdmr,
HalilSefaa,
nazemert1,
Enes Bilgili,
Betul_,
kyhni SPb_iuEa,
1xbet app_ztSt,
Leo#[Owitipitdrnyjip,
oguzhanns,
osmandbnl,
Sufisu,
Mr. WingMan,
riderfish,
berat76,
Sungurr,
Mertkk,
akvarist10UR,
Onurgozoglu,
AquaShirmp,
burak1996,
Huzeyfe.ylc,
AquaVita,
Dexy12,
Flytheshrimp,
eackgzz,
jezey,
Akyol hobi,
oguzsel,
√olkaπ,
OKIRATLI,
SJess,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
