ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
AlperKahveci
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
22 Mart 2025 04:41
Son Ziyaret:
12 Ekim 2025 21:42
Toplam Mesaj:
17 [0.04 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
AlperKahveci
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Kirklareli
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
AlperKahveci
SON 10 MESAJI
Yeni Tanka Geçiş Lepisteslerim Yukarıda Duruyor
Lepistesler genel olarak yüzeye yakın yüzerler
Burada önemli olan normal şekilde yüzüyorlar mı yoksa yüzeye çıkma çabasındalar mı
Tankınız ile ilgili bilgileri paylaşırsanız daha kolay yardımcı olunabilir
Filtre hava durumu vs.
Her türlü anladığım kadarıyla balık eklemek için biraz aceleci davranmışsınız
Lepistesler genel olarak yüzeye yakın yüzerler
Burada önemli olan normal şekilde yüzüyorlar mı yoksa yüzeye çıkma çabasındalar mı
Tankınız ile ilgili bilgileri paylaşırsanız daha kolay yardımcı olunabilir
Filtre hava durumu vs.
Her türlü anladığım kadarıyla balık eklemek için biraz aceleci davranmışsınız
30 Küsür Yaşında İlk Akvaryumum
Malesef degistirmeye fırsatım olmadı.
Kalibrasyon konusu çok kafamı karıştırdı ama şu an istediğim sıcaklığı sağlıyor.
Yinede uyarınız için çok teşekkür ederim artık gittiği yere kadar.
Şu an sitrik asit CO2 sistemi yapmaya karar vermek üzereyim her ne kadar basınç konusundan cekinsemde istediğim görüntü için gerekli olduğunu düşünüyorum .
Hazır sistem kullanan kullanıpta memnun olan arkadaşlardan link veya marka ismi verebilecek olan arkadaşların yardımlarını bekliyorum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256796/120420250017281.jpg[/IMG]
Zemine bu şekilde lilaeopsis brasiliensis ektim hayalim zeminde bir çim goruntusu co2 siz olur diyenler var olmaz diyenler var kafam bu konuda karışık.
Şu an için seachem excel ve flourish advance kullanıyorum
Su yuzeyinde hava kabarcıkları oluştu ayrıca beyaz küçük bir kaç nokta debi ile birlikte hareket ediyor bunlar normal mi
Malesef degistirmeye fırsatım olmadı.
Kalibrasyon konusu çok kafamı karıştırdı ama şu an istediğim sıcaklığı sağlıyor.
Yinede uyarınız için çok teşekkür ederim artık gittiği yere kadar.
Şu an sitrik asit CO2 sistemi yapmaya karar vermek üzereyim her ne kadar basınç konusundan cekinsemde istediğim görüntü için gerekli olduğunu düşünüyorum .
Hazır sistem kullanan kullanıpta memnun olan arkadaşlardan link veya marka ismi verebilecek olan arkadaşların yardımlarını bekliyorum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256796/120420250017281.jpg[/IMG]
Zemine bu şekilde lilaeopsis brasiliensis ektim hayalim zeminde bir çim goruntusu co2 siz olur diyenler var olmaz diyenler var kafam bu konuda karışık.
Şu an için seachem excel ve flourish advance kullanıyorum
Su yuzeyinde hava kabarcıkları oluştu ayrıca beyaz küçük bir kaç nokta debi ile birlikte hareket ediyor bunlar normal mi
30 Küsür Yaşında İlk Akvaryumum
Yorumlarınız için çok teşekkür ederim.
Lav kırığı üzerine vitasand bitki kumu aldım
Filtre olarak eheim 2213-05 aldım bu modeli dolu olarak geliyormuş fakat yinede önerilerinize açığım
Isıtıcı olarak eheim thermocontrol aldım 100watt
Aydınlatma için armatürk 1070 modelini aldım 52 watt 9700 lümen 5 beyaz 1 kırmızı 1 mavi
Seachem stability aldım
Kapsül gubrelerden aldım
Fakat hala zemin için hangi bitkiyi kullanmalıyım CO2 siz zemini çim görüntüsu yapabilir miyim
Moss kullanırsam nasıl bir yol izlemeliyim karar veremedim veremiyorum
Genel olarak tavsiyelerinize talibim.
Yorumlarınız için çok teşekkür ederim.
Lav kırığı üzerine vitasand bitki kumu aldım
Filtre olarak eheim 2213-05 aldım bu modeli dolu olarak geliyormuş fakat yinede önerilerinize açığım
Isıtıcı olarak eheim thermocontrol aldım 100watt
Aydınlatma için armatürk 1070 modelini aldım 52 watt 9700 lümen 5 beyaz 1 kırmızı 1 mavi
Seachem stability aldım
Kapsül gubrelerden aldım
Fakat hala zemin için hangi bitkiyi kullanmalıyım CO2 siz zemini çim görüntüsu yapabilir miyim
Moss kullanırsam nasıl bir yol izlemeliyim karar veremedim veremiyorum
Genel olarak tavsiyelerinize talibim.
Armatür İçin Detay Bilgi İhtiyacı
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256796/310320251427091.jpg[/IMG]
Akvaryumum bu şekilde mobilyalı kapaklı kapak ile cam arası 7cm almayı düşündüğüm ve genel olarak baktığımda çoğu armatür ayakları ile birlikte 8cm fotoğrafta gözüken dikine camların uzerine bıraksam armatürü sorun olur mu ?
Lowtech bitkili akvaryum yapacağım
Armatürk 1070L modelini almayı düşünüyorum.
Urunun özellikleri şu şekilde;
Üründe 6500 kelvin led kullanılmıştır . Üründe 5 sıra beyaz 1 sıra kırmızı 1 sıra mavi renk smd led kullanılmıştır. ARMATÜRK1070L modeli 52 watt güce sahiptir.
Marka ürün ve benim için yeterli olup olmayacağı hususunda bilgili arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256796/310320251427091.jpg[/IMG]
Akvaryumum bu şekilde mobilyalı kapaklı kapak ile cam arası 7cm almayı düşündüğüm ve genel olarak baktığımda çoğu armatür ayakları ile birlikte 8cm fotoğrafta gözüken dikine camların uzerine bıraksam armatürü sorun olur mu ?
Lowtech bitkili akvaryum yapacağım
Armatürk 1070L modelini almayı düşünüyorum.
Urunun özellikleri şu şekilde;
Üründe 6500 kelvin led kullanılmıştır . Üründe 5 sıra beyaz 1 sıra kırmızı 1 sıra mavi renk smd led kullanılmıştır. ARMATÜRK1070L modeli 52 watt güce sahiptir.
Marka ürün ve benim için yeterli olup olmayacağı hususunda bilgili arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.
Armatürk Seçimi
Power LED yapan kullanan veya biliyorsanız onerebileceginiz var mı
Power LED yapan kullanan veya biliyorsanız onerebileceginiz var mı
Lepistes Yavrulaması Engelleme Bilir Mi
Sadece erkek lepistesleri bakabilirsiniz sorun olmadan bu şekilde yapanlar var
Yavruların saklanacağı yerler olmadığı sürece yine yaşamaları mümkün olmayacaktır
Fakat bu iki seçenekte vicdani olarak tartışılır
Sadece erkek lepistesleri bakabilirsiniz sorun olmadan bu şekilde yapanlar var
Yavruların saklanacağı yerler olmadığı sürece yine yaşamaları mümkün olmayacaktır
Fakat bu iki seçenekte vicdani olarak tartışılır
30 Küsür Yaşında İlk Akvaryumum
Değerli tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim.
Eheim 2213-05 dış filtre siparişini verdim.
Eheim Jager 100W Thermocontrol ısıtıcı siparişini verdim.
Tavsiyelerinize göre sipariş vermeye akvaryumu şekillendirmeye devam edeceğim .
Bitki ve armatür satan hobici arkadaşlar bu konuyu görürlerse veyahut bu işlerden iyi anlayan arkadaşların isimlerini bana verebilecek olanlar varsa yardımlarınızı bekliyorum.
Tekrardan hayırlı bayramlar herkese
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256796/310320251427091.jpg[/IMG]
Akvaryumun üstünde bu şekilde bir kapak mevcut ve bu kapak ile cam arası 7cm
Armatür satan yerlerde hazır armatürler ayakları ile genelde 8cm
Bu konuyu nasıl halledebilirim armatürün kapağa çok yakın olması sorun olur mu
Bir diğer sorumda icindeki dikine camlar problem yaratır mı [EDIT]AlperKahveci,2025-03-31 14:31:13[/EDIT]
Değerli tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim.
Eheim 2213-05 dış filtre siparişini verdim.
Eheim Jager 100W Thermocontrol ısıtıcı siparişini verdim.
Tavsiyelerinize göre sipariş vermeye akvaryumu şekillendirmeye devam edeceğim .
Bitki ve armatür satan hobici arkadaşlar bu konuyu görürlerse veyahut bu işlerden iyi anlayan arkadaşların isimlerini bana verebilecek olanlar varsa yardımlarınızı bekliyorum.
Tekrardan hayırlı bayramlar herkese
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256796/310320251427091.jpg[/IMG]
Akvaryumun üstünde bu şekilde bir kapak mevcut ve bu kapak ile cam arası 7cm
Armatür satan yerlerde hazır armatürler ayakları ile genelde 8cm
Bu konuyu nasıl halledebilirim armatürün kapağa çok yakın olması sorun olur mu
Bir diğer sorumda icindeki dikine camlar problem yaratır mı [EDIT]AlperKahveci,2025-03-31 14:31:13[/EDIT]
30 Küsür Yaşında İlk Akvaryumum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256796/290320251443391.jpg[/IMG]
Merhaba, öncelikle herkese hayırlı bayramlar dilerim
İlk kez akvaryum kuruyorum. 80x35 ve yükselik 40 olacak şekilde 100 litrelik bu şekilde mobilyalı akvaryum yaptırdım.
Bu forumu okumaya başladıktan sonra hobiye olan ilgim alakam arttı.
Bu akvaryum içerisinde canlı yüküne dikkat edecek biçimde lepistes bakmak istiyorum.
Fakat başta söylediğim gibi fanusta dahil bugüne kadar hiç bir şekilde balık beslemedim. Uzun bir süredir izliyorum ve okuyorum bunun sonucunda basit bitkili bir lepistes akvaryumu yapmaya karar verdim.
Etrafımda hobi ile ilgilenen bana yardımcı olabilecek kimse yok ve bulunduğum bölgede akvaryum üzerine detaylı bilgiye sahip herhangi bir petshop bulunmadığından onlarada güvenemiyorum.
Forumdaki hobici arkadaşlardan genel tavsiyeler rica ediyorum.
Onun dışında özellikle size danışmak istediklerim şu şekilde
- Akvaryum fotoğrafta gözüken yerde pencere önünde durmak zorunda ama perde hiç bir zaman açılmıyor(akvaryum arkasına fon yapılacak) Yosun vs. gibi çok sorunla karşılaşmama sebep olur mu?
- Armatür konusunda forumu fazlasıyla okudum power led bir ürün almam gerektiğini düşünüyorum. Bu konuda tecrübelerinizi tavsiyelerinizi özellikle rica edeceğim.
- Dış filtre konusunda yine forumda açtığım bir konuya gelen yorumlar ve izlediğim videolar sayesinde Eheim 2213 düşünüyorum fakat fiyatlar biraz can sıkıcı kimi videolarda sunsun603b modelinin iyi filtre malzemeleri ile birlikte canlı yükü çok olmayan akvaryum için 100 litreye yeteceği söyleniyor bu konu içinde tavsiyelerinizi bekliyor olacağım.
- 100 Litre akvaryuma 100 watt ısıtıcı yeterli deniliyor doğru mudur ? Hava sıcaklıkları eksilere sadece geceleri 1-2 ay kadar düşen bir bölgede yaşıyorum. Marka model önerilerinizi bekliyorum.
- Co2 kullanmaktan korkuyoruz çünkü nöbet usulü çalışıyoruz takip bizim için sıkıntı ve görüldüğü üzere akvaryum oturma odasının ortasında duracak
Buna rağmen iyi bir aydınlatma ile birlikte zeminde çim gibi gözükebilecek bir bitki bakabilmemiz mümkün müdür ?
- Ve genel olarak ilk kurulum ile birlikte dikkat etmem gereken mutlaka yapmam gereken şeyleri önerilerinize göre yavaş yavaş ve sizlerle paylaşarak devam etmek istiyorum.
Tekrardan herkese iyi bayramlar yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden çok teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256796/290320251443391.jpg[/IMG]
Merhaba, öncelikle herkese hayırlı bayramlar dilerim
İlk kez akvaryum kuruyorum. 80x35 ve yükselik 40 olacak şekilde 100 litrelik bu şekilde mobilyalı akvaryum yaptırdım.
Bu forumu okumaya başladıktan sonra hobiye olan ilgim alakam arttı.
Bu akvaryum içerisinde canlı yüküne dikkat edecek biçimde lepistes bakmak istiyorum.
Fakat başta söylediğim gibi fanusta dahil bugüne kadar hiç bir şekilde balık beslemedim. Uzun bir süredir izliyorum ve okuyorum bunun sonucunda basit bitkili bir lepistes akvaryumu yapmaya karar verdim.
Etrafımda hobi ile ilgilenen bana yardımcı olabilecek kimse yok ve bulunduğum bölgede akvaryum üzerine detaylı bilgiye sahip herhangi bir petshop bulunmadığından onlarada güvenemiyorum.
Forumdaki hobici arkadaşlardan genel tavsiyeler rica ediyorum.
Onun dışında özellikle size danışmak istediklerim şu şekilde
- Akvaryum fotoğrafta gözüken yerde pencere önünde durmak zorunda ama perde hiç bir zaman açılmıyor(akvaryum arkasına fon yapılacak) Yosun vs. gibi çok sorunla karşılaşmama sebep olur mu?
- Armatür konusunda forumu fazlasıyla okudum power led bir ürün almam gerektiğini düşünüyorum. Bu konuda tecrübelerinizi tavsiyelerinizi özellikle rica edeceğim.
- Dış filtre konusunda yine forumda açtığım bir konuya gelen yorumlar ve izlediğim videolar sayesinde Eheim 2213 düşünüyorum fakat fiyatlar biraz can sıkıcı kimi videolarda sunsun603b modelinin iyi filtre malzemeleri ile birlikte canlı yükü çok olmayan akvaryum için 100 litreye yeteceği söyleniyor bu konu içinde tavsiyelerinizi bekliyor olacağım.
- 100 Litre akvaryuma 100 watt ısıtıcı yeterli deniliyor doğru mudur ? Hava sıcaklıkları eksilere sadece geceleri 1-2 ay kadar düşen bir bölgede yaşıyorum. Marka model önerilerinizi bekliyorum.
- Co2 kullanmaktan korkuyoruz çünkü nöbet usulü çalışıyoruz takip bizim için sıkıntı ve görüldüğü üzere akvaryum oturma odasının ortasında duracak
Buna rağmen iyi bir aydınlatma ile birlikte zeminde çim gibi gözükebilecek bir bitki bakabilmemiz mümkün müdür ?
- Ve genel olarak ilk kurulum ile birlikte dikkat etmem gereken mutlaka yapmam gereken şeyleri önerilerinize göre yavaş yavaş ve sizlerle paylaşarak devam etmek istiyorum.
Tekrardan herkese iyi bayramlar yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden çok teşekkürler.
100lt Akvaryum İçin Dış Filtre
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256796/220320251812581.jpg[/IMG]
Herkese tekrardan Merhaba
Daha önce tepe filtre üzerine bir konu açmıştım gelen yorumlara bakacak olursak dış filtre şart gibi gelmeye başladı buna istinaden bütçeyi dış filtre için biraz zorlayarak 5 bin ile 6 bin TL arası 100 litrelik bir Lepistes akvaryumunu canlı yükü olarak 5 litreye bir balık olacak şekilde 18-20 arasında tutacağım. balıkları alacağım yetistiriciye danistigimda genel olarak 4 5 kere çevirmesi yeterli olacaktır dedi burada kafama takılan diğer konularin yorumlarinda okuduğum debi düşme sorunları tecrübelerinize dayanarak bu bilgiler doğrultusunda özellikle sızdırma yapmayacak ve birazda sessiz çalışacak dış filtre önerilerinizi artıları ve eksileri ile birlikte bekliyor olacağım şimdiden çok teşekkür ederim.
(İkinci el düşünmüyorum)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256796/220320251812581.jpg[/IMG]
Herkese tekrardan Merhaba
Daha önce tepe filtre üzerine bir konu açmıştım gelen yorumlara bakacak olursak dış filtre şart gibi gelmeye başladı buna istinaden bütçeyi dış filtre için biraz zorlayarak 5 bin ile 6 bin TL arası 100 litrelik bir Lepistes akvaryumunu canlı yükü olarak 5 litreye bir balık olacak şekilde 18-20 arasında tutacağım. balıkları alacağım yetistiriciye danistigimda genel olarak 4 5 kere çevirmesi yeterli olacaktır dedi burada kafama takılan diğer konularin yorumlarinda okuduğum debi düşme sorunları tecrübelerinize dayanarak bu bilgiler doğrultusunda özellikle sızdırma yapmayacak ve birazda sessiz çalışacak dış filtre önerilerinizi artıları ve eksileri ile birlikte bekliyor olacağım şimdiden çok teşekkür ederim.
(İkinci el düşünmüyorum)
100lt Akvaryuma Tepe Filtre Önerir Misiniz
Evet bütçemi aşmaz hatta dış filtre olacaksa şartları biraz zorlarım biraz daha üstüne çıkabilirim fakat bu ürünün debisi 100 litrelik bir Lepistes akvaryumuna yeterli olacak mı ürünün açıklamasında 400l/h yazıyor forumdaki okuduğuma göre bana 800l/h debi gerekiyor yanlış mıyım
Evet bütçemi aşmaz hatta dış filtre olacaksa şartları biraz zorlarım biraz daha üstüne çıkabilirim fakat bu ürünün debisi 100 litrelik bir Lepistes akvaryumuna yeterli olacak mı ürünün açıklamasında 400l/h yazıyor forumdaki okuduğuma göre bana 800l/h debi gerekiyor yanlış mıyım
SON MESAJLAR
- Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu miracemir, 20:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Betul_, 12:18
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Geriye Kalan Malzemelerim SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 12:40
- 30x30x30 Full Clear Akvaryum Wolkan 12:12
- 50x30x30 Sumplı Akvaryumlar Wolkan 12:12
- Blodyy Mary Wolkan 12:12
- Metal Cımbız 30 Cm (maşa) MasterChiefHakan 11:42
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 11:17
- Christmass Moss emregungor 11:16
- Anubias emregungor 11:16
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:10
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:10
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:10
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 11:02
- Hb White Lepistes omererbas 10:32
KULLANICILAR
- 77 Online Kullanıcı, 42 Üye
Online Kullanıcılar
MertSoyumert,
sina cen,
smithiseek,
HarunYILDIRIM,
ternapi,
1Balikci,
altanilker,
MDForensic,
EmiirKaan,
TheDS,
darkaura,
mrah,
yeekim,
portre,
vedat79,
kaos402,
EKAR,
harun reşit,
Balikcidede,
yigitksm,
BarışSavaş,
emrahdm,
enginm2000,
Serpent,
bysmokin,
gencaslann,
MelihB,
Hiko,
mightymurat,
Koksal Gurkan,
miracemir,
egecinar,
Ylmzuslu,
osmandbnl,
riderfish,
akvarist10UR,
burak1996,
Arch.Hüseyin,
Legionsgamer,
Flytheshrimp,
JujuSeri,
Kemalk41,
OKIRATLI,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
