ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
tameciselim
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
02 Kasım 2024 22:10
Son Ziyaret:
14 Eylül 2025 15:24
Toplam Mesaj:
3 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Selim Aydın
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Selim Aydın
SON 2 MESAJI
Yeni Akvaryum Soru(n)ları
[QUOTE=1Balikci ]Ben şuna takıldım:
———
[K][/K]Muhtemelen ısıtıcım olmadığından oluyor ama piyasada "güvenilir" bulunan bir marka da bulamadım[K][/K]
———
Güvenilir markadan kastınız nedir?
[/QUOTE]
Hocam neredeyse her markada termostat sorunundan bahsediliyor. Forumda bile bir marka üzerinde uzlaşılabilmiş değil. Her kullanıcının her markada olumsuz deneyimleri olmuş. Bu biraz beni korkuttu açıkçası. Tam olarak kastım şu yani: almadan önce sorun yaşamayacağıma dair geri bildirim almadığım bir marka bulamadım.
Eğer siz biliyorsanız böyle bir marka, öneriniz lütfen.
[QUOTE=efkango]Selamlar, anlattıklarınızdan ve fotoğraf baktığımda en azından kendi tecrübelerime ve bilgilerime göre gözüme çarpan şeyler var. Conditioner kullanmaz ve su değişimini doğru oranda yapmanız güzel bir şey fakat akvaryumu kuralı kaç gün oldu? biyolojik döngünün oturmasını beklediniz mi?(kaç gün olduğuna dair bir soru sormamın sebebi ve biyolojik döngü olarak bahsettiğim şeyin ne olduğuna anlam veremediyseniz linkte bıraktığım kaynak anlamanız için çok güzeldir. Detaylı bir anlatımdır, eğer çok yeniyseniz biraz kafa karışıklığı yaratır ama kesinlikle öğrenmeniz gereken bir konu [URL]https://www.akvaryum.com/yeni_tank_sendromu_ve_azot_dongusu_makaler_21_5823.asp[/URL] Buna dair bir detay paylaştığınızı göremedim. Biraz fazla canlı yükü olduğundan oturmamış bir döngüde ölümler yaşanabilir. Ayrıca daha farklı bir filtre elemanı daha güzel olabilirdi. Fotoğrafta bulunan filtrasyon ekipmanını ve malzemeleri tam anlayamadım. Bu konuda daha iyi yorumlar yapan hobiciler olacaktır, bana göre küçük bir pipo filtre veya minik bir şelale filtre çok daha düzgün bir yaklaşım.
Isıtıcı konusu için elbette kaliteli veya kalitesiz fark etmeksizin sorunlar yaşanabilir, kalitesiz ürünlerde ihtimal kaliteli ürünlere göre artmakta. Ama kesin termostat sorunu yaşayacağınız anlamına gelmez hatta epey düşük bir ihtimal olduğunu düşünüyorum,"Ya olursa" yaklaşımını gereksiz buluyorum kısacası, bu şekilde yaklaştığımızda akvaryumun silikonları da atabilir garantisi yok[:D]. Sektörde bilindik markaların ürünlerinden Litre başına kabaca 1W olacak şekilde bir ısıtıcı alıp kullanmanız gayet güzel bir hamle olur. Belki kayıplar suyunuzun sıcaklığından kaynaklanıyor olabilir, türler hakkında bir bilgim yok.
Kumunuz biraz ince geldi gözüme biraz daha eklenebilirmiş. Sanırım renkli taşlar yok eğer kullandıysanız onları çıkarmalısınız. Arkaplanı genel olarak petshoplarda bulabilirsiniz veya internetten temin edebilirsiniz, bulmakta zorluk yaşamayacağınızı düşünüyorum.
İsterseniz bana özel mesaj atabilirsiniz daha detaylı yardımcı olmak isterim. Konu hakkında benim söylediklerimden çok daha tutarlı ve doğru mesajlar gelebilir ve umarım gelir. Hem siz hem de ben öğrenmiş olurum. Umarım yanlış bir dil kullanmamışımdır, yardımcı olabildiysem ne mutlu. Keyifli hobiler[/QUOTE]
Hocam selamlar;
Biyolojik döngü oturalı çok oldu aslında. Akvaryumu kuralı 2 ay kadar oldu. Ölümler son 20 gündür yaşanıyor. İlk başta yeni tank sendromundan 2 balığım öldü, geri kalanı gayet sağlıklıydı. Zaten balıklarımı aldığım yerden her birinin kendi tankından bol miktarda su alıp, akvaryumun yarısını bu şekilde doldurmuştum. Alternatif filtre ben de düşünüyorum ama bilmediğim için çok dağılarak şu anda çalışan hazırdaki sistemi değiştirmeye pek cesaret edemiyorum. Ekleyebileceğim kum var elimde fakat balıkları aldığım yerdeki arkadaş mümkünse hiç kum kullanmayın diye neredeyse komple kum koymaktan vazgeçirecekti. Bu yüzden az miktarda ekledim, ve öyle de kaldı. Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim. Arka plan bakmaya başlayacağım hemen (:
[QUOTE=1Balikci ]Ben şuna takıldım:
———
[K][/K]Muhtemelen ısıtıcım olmadığından oluyor ama piyasada "güvenilir" bulunan bir marka da bulamadım[K][/K]
———
Güvenilir markadan kastınız nedir?
[/QUOTE]
Hocam neredeyse her markada termostat sorunundan bahsediliyor. Forumda bile bir marka üzerinde uzlaşılabilmiş değil. Her kullanıcının her markada olumsuz deneyimleri olmuş. Bu biraz beni korkuttu açıkçası. Tam olarak kastım şu yani: almadan önce sorun yaşamayacağıma dair geri bildirim almadığım bir marka bulamadım.
Eğer siz biliyorsanız böyle bir marka, öneriniz lütfen.
[QUOTE=efkango]Selamlar, anlattıklarınızdan ve fotoğraf baktığımda en azından kendi tecrübelerime ve bilgilerime göre gözüme çarpan şeyler var. Conditioner kullanmaz ve su değişimini doğru oranda yapmanız güzel bir şey fakat akvaryumu kuralı kaç gün oldu? biyolojik döngünün oturmasını beklediniz mi?(kaç gün olduğuna dair bir soru sormamın sebebi ve biyolojik döngü olarak bahsettiğim şeyin ne olduğuna anlam veremediyseniz linkte bıraktığım kaynak anlamanız için çok güzeldir. Detaylı bir anlatımdır, eğer çok yeniyseniz biraz kafa karışıklığı yaratır ama kesinlikle öğrenmeniz gereken bir konu [URL]https://www.akvaryum.com/yeni_tank_sendromu_ve_azot_dongusu_makaler_21_5823.asp[/URL] Buna dair bir detay paylaştığınızı göremedim. Biraz fazla canlı yükü olduğundan oturmamış bir döngüde ölümler yaşanabilir. Ayrıca daha farklı bir filtre elemanı daha güzel olabilirdi. Fotoğrafta bulunan filtrasyon ekipmanını ve malzemeleri tam anlayamadım. Bu konuda daha iyi yorumlar yapan hobiciler olacaktır, bana göre küçük bir pipo filtre veya minik bir şelale filtre çok daha düzgün bir yaklaşım.
Isıtıcı konusu için elbette kaliteli veya kalitesiz fark etmeksizin sorunlar yaşanabilir, kalitesiz ürünlerde ihtimal kaliteli ürünlere göre artmakta. Ama kesin termostat sorunu yaşayacağınız anlamına gelmez hatta epey düşük bir ihtimal olduğunu düşünüyorum,"Ya olursa" yaklaşımını gereksiz buluyorum kısacası, bu şekilde yaklaştığımızda akvaryumun silikonları da atabilir garantisi yok[:D]. Sektörde bilindik markaların ürünlerinden Litre başına kabaca 1W olacak şekilde bir ısıtıcı alıp kullanmanız gayet güzel bir hamle olur. Belki kayıplar suyunuzun sıcaklığından kaynaklanıyor olabilir, türler hakkında bir bilgim yok.
Kumunuz biraz ince geldi gözüme biraz daha eklenebilirmiş. Sanırım renkli taşlar yok eğer kullandıysanız onları çıkarmalısınız. Arkaplanı genel olarak petshoplarda bulabilirsiniz veya internetten temin edebilirsiniz, bulmakta zorluk yaşamayacağınızı düşünüyorum.
İsterseniz bana özel mesaj atabilirsiniz daha detaylı yardımcı olmak isterim. Konu hakkında benim söylediklerimden çok daha tutarlı ve doğru mesajlar gelebilir ve umarım gelir. Hem siz hem de ben öğrenmiş olurum. Umarım yanlış bir dil kullanmamışımdır, yardımcı olabildiysem ne mutlu. Keyifli hobiler[/QUOTE]
Hocam selamlar;
Biyolojik döngü oturalı çok oldu aslında. Akvaryumu kuralı 2 ay kadar oldu. Ölümler son 20 gündür yaşanıyor. İlk başta yeni tank sendromundan 2 balığım öldü, geri kalanı gayet sağlıklıydı. Zaten balıklarımı aldığım yerden her birinin kendi tankından bol miktarda su alıp, akvaryumun yarısını bu şekilde doldurmuştum. Alternatif filtre ben de düşünüyorum ama bilmediğim için çok dağılarak şu anda çalışan hazırdaki sistemi değiştirmeye pek cesaret edemiyorum. Ekleyebileceğim kum var elimde fakat balıkları aldığım yerdeki arkadaş mümkünse hiç kum kullanmayın diye neredeyse komple kum koymaktan vazgeçirecekti. Bu yüzden az miktarda ekledim, ve öyle de kaldı. Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim. Arka plan bakmaya başlayacağım hemen (:
Yeni Akvaryum Soru(n)ları
Herkese Merhabalar;
Yeni bir akvaryum kurdum.
İçerisinde 7 tane renkli tetra (gymnocorymbus),
3 tane silver shark (balantiocheilos melanopterus),
11 tane farklı büyüklük ve renklerde Zebra Danio (Danio Rerio),
2 tane çöpçü (corydoras aeneus),
1 tane leopar vatoz (pterygoplichthys gibbiceps) ve
1 tane de elma salyangozu (pomacea canaliculata) olmak üzere toplamda 25 canlım var.
Akvaryum Ölçülerim:
Genişlik: 38 cm
Derinlik: 25 cm
Yükseklik: 35 cm
Akvaryumda kullandığım filtrem 3W 330 litre / saat kapasitesinde bir filtre.
Fotoğrafta görebilirsiniz; keçe ile filtreleme yapıyorum.
Yaklaşık 10 - 15 günde 1 defa keçeyi değiştirerek devam ediyorum.
Ayrıca her keçe değiştirdiğimde 1 gün önceden bir kovaya musluk suyu doldurarak ReefLowers "Effective Conditioner" isimli bir su regülatörü (fotoğrafını yükledim onun da) damlatarak akvaryuma eklemeye hazır hale gelmesini 24 saat kadar bekliyorum ve akvaryumun suyunun üzerinden yaklaşık olarak 1/3'ünü tahliye edip, hazırladığım suyu yavaş yavaş ekliyorum.
Balıklarımın sayıları daha fazlaydı ama yavaş yavaş ölmeye başladılar.
Muhtemelen ısıtıcım olmadığından oluyor ama piyasada "güvenilir" bulunan bir marka da bulamadım.
Yemlemeyi her akşam 21:00 - 22:00 civarlarında akvaryumun ışığını yaktıktan yaklaşık 1 - 2 saat sonra yapıyorum.
Yem olarak ince dip yemi kullanıyorum, onun fotoğrafını da ekledim.
Her gece 00:00 civarlarında da ışığı kapatarak balıkları strese sokmamaya gayret ediyorum.
Hiç PH ölçümü yapmadım, yapmam gerekir mi bilmiyorum.
Akvaryumuma takılı olan filtrenin su içerisinde kalan emme filtresi kısmını daha verimli bir filtre ile değiştirebilir miyim acaba diye düşünüyorum.
Değerli arkadaşlar;
[B][K]Öncelikle ısıtıcı konusunda ciddi sıkıntı yaşıyorum.[/K]
Manuel olarak ısıtıcı kurmayı bile düşünüyorum, en iyi markalarda bile termostat problemleri yüzünden balıklarını komple kaybedenler olmuş.
Özellikle amazon gibi dünyanın her tarafından alışveriş yapılan sitelerdeki çok satan / çok tavsiye edilen ürünlerin yorumlarında bile korkunç şeyler var fotoğrafları ile birlikte.
Birileri bu ısıtıcı konusunda beni aydınlatabilir mi?
Ayrıca eksik veya yanlış yaptığımı gördüğünüz her ne var ise tavsiyelerinize açığım, 5 yaşında oğlum ile birlikte akvaryumumuzu çok seviyoruz ve çok eğleniyoruz.
Ölmek üzere olan balıkları hal ve hareketlerinden oğlum bile anlıyor ama, engellemek noktasında bir şey yapamıyoruz.
Balıklarımızın her geçen gün birer birer ölmesini nasıl engelleyebiliriz?
Akvaryum camları yavaş yavaş yosun tutmaya başladı, bunu nasıl engelleyebiliriz veya temizleyebiliriz?
Ayrıca balıklarımızda hastalık vs. varsa bunu nasıl anlayabiliriz ve nasıl tedavi edebiliriz?
Akvaryumumuzun arka duvarı daha önceden mavi renkli bir kağıt ile dışarıdan kaplanmış, bunu da yenilemek istiyorum fakat bu tarz bir ürünü nereden bulabileceğime dair bir fikrim yok.[/B]
[B]Her türlü hata düzeltme, tavsiye, öğreteceğiniz tecrübeleriniz ve değerli katkılarınız ile bu işi doğru düzgün öğrenip, akvaryumumu da büyütmeye çok hevesliyim.[/B]
[U][K][B]Şimdiden alakadar olan herkese çok teşekkür ederim.[/B]
[/K][/U]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252053/021120242302341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252053/021120242302351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252053/021120242302361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252053/021120242302371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252053/021120242302381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252053/021120242302391.jpg[/IMG]
Herkese Merhabalar;
Yeni bir akvaryum kurdum.
İçerisinde 7 tane renkli tetra (gymnocorymbus),
3 tane silver shark (balantiocheilos melanopterus),
11 tane farklı büyüklük ve renklerde Zebra Danio (Danio Rerio),
2 tane çöpçü (corydoras aeneus),
1 tane leopar vatoz (pterygoplichthys gibbiceps) ve
1 tane de elma salyangozu (pomacea canaliculata) olmak üzere toplamda 25 canlım var.
Akvaryum Ölçülerim:
Genişlik: 38 cm
Derinlik: 25 cm
Yükseklik: 35 cm
Akvaryumda kullandığım filtrem 3W 330 litre / saat kapasitesinde bir filtre.
Fotoğrafta görebilirsiniz; keçe ile filtreleme yapıyorum.
Yaklaşık 10 - 15 günde 1 defa keçeyi değiştirerek devam ediyorum.
Ayrıca her keçe değiştirdiğimde 1 gün önceden bir kovaya musluk suyu doldurarak ReefLowers "Effective Conditioner" isimli bir su regülatörü (fotoğrafını yükledim onun da) damlatarak akvaryuma eklemeye hazır hale gelmesini 24 saat kadar bekliyorum ve akvaryumun suyunun üzerinden yaklaşık olarak 1/3'ünü tahliye edip, hazırladığım suyu yavaş yavaş ekliyorum.
Balıklarımın sayıları daha fazlaydı ama yavaş yavaş ölmeye başladılar.
Muhtemelen ısıtıcım olmadığından oluyor ama piyasada "güvenilir" bulunan bir marka da bulamadım.
Yemlemeyi her akşam 21:00 - 22:00 civarlarında akvaryumun ışığını yaktıktan yaklaşık 1 - 2 saat sonra yapıyorum.
Yem olarak ince dip yemi kullanıyorum, onun fotoğrafını da ekledim.
Her gece 00:00 civarlarında da ışığı kapatarak balıkları strese sokmamaya gayret ediyorum.
Hiç PH ölçümü yapmadım, yapmam gerekir mi bilmiyorum.
Akvaryumuma takılı olan filtrenin su içerisinde kalan emme filtresi kısmını daha verimli bir filtre ile değiştirebilir miyim acaba diye düşünüyorum.
Değerli arkadaşlar;
[B][K]Öncelikle ısıtıcı konusunda ciddi sıkıntı yaşıyorum.[/K]
Manuel olarak ısıtıcı kurmayı bile düşünüyorum, en iyi markalarda bile termostat problemleri yüzünden balıklarını komple kaybedenler olmuş.
Özellikle amazon gibi dünyanın her tarafından alışveriş yapılan sitelerdeki çok satan / çok tavsiye edilen ürünlerin yorumlarında bile korkunç şeyler var fotoğrafları ile birlikte.
Birileri bu ısıtıcı konusunda beni aydınlatabilir mi?
Ayrıca eksik veya yanlış yaptığımı gördüğünüz her ne var ise tavsiyelerinize açığım, 5 yaşında oğlum ile birlikte akvaryumumuzu çok seviyoruz ve çok eğleniyoruz.
Ölmek üzere olan balıkları hal ve hareketlerinden oğlum bile anlıyor ama, engellemek noktasında bir şey yapamıyoruz.
Balıklarımızın her geçen gün birer birer ölmesini nasıl engelleyebiliriz?
Akvaryum camları yavaş yavaş yosun tutmaya başladı, bunu nasıl engelleyebiliriz veya temizleyebiliriz?
Ayrıca balıklarımızda hastalık vs. varsa bunu nasıl anlayabiliriz ve nasıl tedavi edebiliriz?
Akvaryumumuzun arka duvarı daha önceden mavi renkli bir kağıt ile dışarıdan kaplanmış, bunu da yenilemek istiyorum fakat bu tarz bir ürünü nereden bulabileceğime dair bir fikrim yok.[/B]
[B]Her türlü hata düzeltme, tavsiye, öğreteceğiniz tecrübeleriniz ve değerli katkılarınız ile bu işi doğru düzgün öğrenip, akvaryumumu da büyütmeye çok hevesliyim.[/B]
[U][K][B]Şimdiden alakadar olan herkese çok teşekkür ederim.[/B]
[/K][/U]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252053/021120242302341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252053/021120242302351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252053/021120242302361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252053/021120242302371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252053/021120242302381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252053/021120242302391.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 08:40
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 07:13
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 04:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Rasbora Oneri Cyber_Scout, 03:31
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Betta'daki Şişlik Nedir NightWist, 03:11
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- C. Vatoz, Moss, Karides, Lepistes, Katil Salyangoz Aquarist101 09:01
- Yeni Malzemeler Ve 37cm İthal Akvaryum Takasa Açık Aquarist101 09:01
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 08:26
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 07:49
- Afrika Cichlidleri devito 07:18
- Eheim West Germany Üretimi İç Filtre. abunil 01:07
- Satılık Salon Çiçeği. abunil 01:07
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 00:56
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 00:50
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 23:41
- Seachem, Akvaryumlar, Malzemeler Uygun Fiyat!!!! Özgür7 23:39
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 23:17
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 23:11
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:10
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:29
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 22:21
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 21:51
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
KULLANICILAR
- 60 Online Kullanıcı, 34 Üye
Online Kullanıcılar
florasan,
ciways,
LeafyAqua,
fikret43,
BettaFishHobim,
osmandbnl,
Emerse,
Omer1881,
yeekim,
0rnn,
ezzalisi,
BadgeR,
sina cen,
sinan1166,
Hoppala,
SeaWorld,
EKAR,
wtreals,
burakinal,
Öğretmen Ali,
zen666,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
Ramazanbet,
Street Parrot,
Rafayel,
Umt61,
TuranATAKAN,
İsmail YILDIRIM,
emrahdm,
abunil,
cancoma,
orcrist,
Formicasmind,
Kemalk41,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
