ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
as1m77
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
3
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
17 Ocak 2024 11:20
Son Ziyaret:
04 Haziran 2024 21:19
Toplam Mesaj:
12 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ASIM AKDEMİR
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Yalova
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
ASIM AKDEMİR
SON 10 MESAJI
Green Argus Kararması
[QUOTE=muratdeg]A Haber izleyince olmuştur:)[/QUOTE]
önerdiğiniz bi kanal varsa açabilirim Murat. bey:))
[QUOTE=onuribrahim]Arguslar sosyal canlılar. Ortamda dekorun az olması ve az sayıda balık olması etkilemiş olabilir. Zaten bu canlılar gruplar halinde gezen canlılar. Su değeri olarak ta farklı sularda yaşamakta. Tanka bir miktar tuz eklenebilir. Biraz da canlı eklenmesi orta seviyede gezen özellikle faydalı olacaktır. [/QUOTE]
Akvaryumda yaklaşık 20 balık mevcut 3-10 cm boylarında
1 arowana
4 green argus
4 gurami
1 senegal beşiri
1 cüce vatos
2 kelebek vatos
2 pakistani loach copcu
3 adet labio
2 asian cat fish
ama dekor eksiğim var evet yeni bi yatı kökü aldım şuan salınım sürecinde haftaya eklediğimde daha rahat hissederler umarım.
Fakat arguslardan biri biraz asosyalleşti umarım toparlar
[QUOTE=muratdeg]A Haber izleyince olmuştur:)[/QUOTE]
önerdiğiniz bi kanal varsa açabilirim Murat. bey:))
[QUOTE=onuribrahim]Arguslar sosyal canlılar. Ortamda dekorun az olması ve az sayıda balık olması etkilemiş olabilir. Zaten bu canlılar gruplar halinde gezen canlılar. Su değeri olarak ta farklı sularda yaşamakta. Tanka bir miktar tuz eklenebilir. Biraz da canlı eklenmesi orta seviyede gezen özellikle faydalı olacaktır. [/QUOTE]
Akvaryumda yaklaşık 20 balık mevcut 3-10 cm boylarında
1 arowana
4 green argus
4 gurami
1 senegal beşiri
1 cüce vatos
2 kelebek vatos
2 pakistani loach copcu
3 adet labio
2 asian cat fish
ama dekor eksiğim var evet yeni bi yatı kökü aldım şuan salınım sürecinde haftaya eklediğimde daha rahat hissederler umarım.
Fakat arguslardan biri biraz asosyalleşti umarım toparlar
Green Argus Kararması
Ofisimde alıp beslediği 2 green argustan 4adette eve aldım.
Fakat evdekiler ofisteki gibi canlı renkte değiller benekleri belirgin değil ve karardılar , ayrıca titrek hareketler sergiliyorlar.
Diğer balıklarda problem gözükmüyor acaba strestelermi ışığıda cok açmıyorum su28” hafif çapraz duruyot tv ünitesinin yanında akvaryum. acaba tvdenmi etkileniyorlar?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242090/130220242244521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242090/130220242245011.jpg[/IMG]
Ofisimde alıp beslediği 2 green argustan 4adette eve aldım.
Fakat evdekiler ofisteki gibi canlı renkte değiller benekleri belirgin değil ve karardılar , ayrıca titrek hareketler sergiliyorlar.
Diğer balıklarda problem gözükmüyor acaba strestelermi ışığıda cok açmıyorum su28” hafif çapraz duruyot tv ünitesinin yanında akvaryum. acaba tvdenmi etkileniyorlar?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242090/130220242244521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242090/130220242245011.jpg[/IMG]
Çekiş Filtresini Salınım Yapmadan Nasıl Alabilirim
[QUOTE=muratdeg]1.5lt pet şişenin üst kısmını kesin, içine sokup çıkarın. [/QUOTE]
deneyeceğim, teşekkürler[:iyi:]
[QUOTE=muratdeg]1.5lt pet şişenin üst kısmını kesin, içine sokup çıkarın. [/QUOTE]
deneyeceğim, teşekkürler[:iyi:]
Çekiş Filtresini Salınım Yapmadan Nasıl Alabilirim
Arkadaşlar merhaba, tetra ex 1500plus emiş hortumunun ucuna takılan sünger baya bi iri dışkı ve yem kalıntılarını üzerine çekiyor bende temizlemek istediğim zaman sökerken tüm atıklar emişten kesildiği için akvaryuma dağılıyor. Dağılmadan almamın bir yolu varmıdır poşet file vs bişey ile?[IMG][/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242090/120220241534211.jpg[/IMG]
Arkadaşlar merhaba, tetra ex 1500plus emiş hortumunun ucuna takılan sünger baya bi iri dışkı ve yem kalıntılarını üzerine çekiyor bende temizlemek istediğim zaman sökerken tüm atıklar emişten kesildiği için akvaryuma dağılıyor. Dağılmadan almamın bir yolu varmıdır poşet file vs bişey ile?[IMG][/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242090/120220241534211.jpg[/IMG]
İçerdeki Delikli Hortumlar - Akıntı
[QUOTE=HOPPALA]Debiyi cihaz üzerindeki in vanadan istediğiniz gibi kısarakta kullanabilirsiniz. Bende kısarak kullanıyorum, genelde yaklaşık %75-80 gibi kulanıyorum. [/QUOTE]
Birkaç yerde vanayı kısmanın zamanla motoru zorlayıp zarar verebileceğini okudum, bu sebeple delikli boruları arttırarak sorunu çözdüm şimdilik teşekkürler[:iyi:]
[QUOTE=HOPPALA]Debiyi cihaz üzerindeki in vanadan istediğiniz gibi kısarakta kullanabilirsiniz. Bende kısarak kullanıyorum, genelde yaklaşık %75-80 gibi kulanıyorum. [/QUOTE]
Birkaç yerde vanayı kısmanın zamanla motoru zorlayıp zarar verebileceğini okudum, bu sebeple delikli boruları arttırarak sorunu çözdüm şimdilik teşekkürler[:iyi:]
İçerdeki Delikli Hortumlar - Akıntı
Orjinal tetra ex1500 plus basış takımı aldım komple delikli boruları ekledim akıntı %100 azaldı böyle bir durum için [U]kesin çözüm.[/U] Şuan hiçbir balık akıntıdan etkilenmiyor.[:iyi:]
Orjinal tetra ex1500 plus basış takımı aldım komple delikli boruları ekledim akıntı %100 azaldı böyle bir durum için [U]kesin çözüm.[/U] Şuan hiçbir balık akıntıdan etkilenmiyor.[:iyi:]
İçerdeki Delikli Hortumlar - Akıntı
Herkese Merhabalar, 55x42x120 yaklalış 260lt akvaryumum için monster gruba yöneliceğimden Tetra 1500 plus filtre kullanıyorum. debi olarak bu akvaryum için bi tık fazla olduğunun farkındayım ama canlı yem ve etçil beslencek balıklar olucağından biraz güçlü olmasını istedim lakin şuan balıklarım küçük ve zaman zaman akıntı ile mücadele edebiliyorlar. iki delikli borunun yönlerini farklı yönlere çevirerek akıntıyı bi nebze yaydım ama hala bazı yerlerde biraz fazla. Tetranın bu delikli borularından 1-2 tane daha bulup birazdaha uzatsam delikler coğaldıkça akıntı azalırmı eğer olursa bu borulardan nerede bulabilirim? şimdiden teşekkürler [IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242090/020220240914491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242090/020220240914511.jpg[/IMG]
Herkese Merhabalar, 55x42x120 yaklalış 260lt akvaryumum için monster gruba yöneliceğimden Tetra 1500 plus filtre kullanıyorum. debi olarak bu akvaryum için bi tık fazla olduğunun farkındayım ama canlı yem ve etçil beslencek balıklar olucağından biraz güçlü olmasını istedim lakin şuan balıklarım küçük ve zaman zaman akıntı ile mücadele edebiliyorlar. iki delikli borunun yönlerini farklı yönlere çevirerek akıntıyı bi nebze yaydım ama hala bazı yerlerde biraz fazla. Tetranın bu delikli borularından 1-2 tane daha bulup birazdaha uzatsam delikler coğaldıkça akıntı azalırmı eğer olursa bu borulardan nerede bulabilirim? şimdiden teşekkürler [IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242090/020220240914491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242090/020220240914511.jpg[/IMG]
Yeni Kurduğum Akvaryumda Tekrar Eden Filtre Sesi
Arkadaşlar merhaba, evime kurduğum yeni akvaryum 55*42*120 ölçülerinde olup yaklaşık 250l. Tetra 1500 plus filtremle birlikte bugün çalıştırmış bulunmaktayım. Fakat dikkatimi çeken taraf 20 dakikada bir filtrenin bi anda üflemede basınç arttırması gibi motor sesi ve akvaryum içine filtrelenen suyun basınç gücünün artışı, bir anda artış olup normal e dönüyor bunu ses ve içeri basınçlanan su ile birlikte farkedebiliyorum. normalmidir?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242090/280120240037271.jpg[/IMG]
Arkadaşlar merhaba, evime kurduğum yeni akvaryum 55*42*120 ölçülerinde olup yaklaşık 250l. Tetra 1500 plus filtremle birlikte bugün çalıştırmış bulunmaktayım. Fakat dikkatimi çeken taraf 20 dakikada bir filtrenin bi anda üflemede basınç arttırması gibi motor sesi ve akvaryum içine filtrelenen suyun basınç gücünün artışı, bir anda artış olup normal e dönüyor bunu ses ve içeri basınçlanan su ile birlikte farkedebiliyorum. normalmidir?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242090/280120240037271.jpg[/IMG]
Akvaryumu İkiye Bölmek Zorunda Kaldım
[QUOTE=easyac]
Çerçeve kısmı paslanıp kötü bir görüntüye sebep verebilir. Üzerinde ki tel (klasik plastik sinek teli olduğunu varsayıyorum) için konuşursak bir zararı olmaz Asım Bey.[/QUOTE]
Evet standart telden çerçeve kısmı benide endişelendiriyor ham halini bulamadım ama uzun süre tutmayacağım için sorun olmaz diye düşünüyorum, teşekkürler
[QUOTE=valarmorghulis12]Filtre ve filtre medyası olarak ne kullanıyorsunuz suyunuz çok berrak duruyor[/QUOTE]
Filtrem XL pro ex-1000 akvaryumum 250 lt ayrıca Crystalpro bactoFeed kullanıyorum şuanlık berraklık için günde 4ml kadar
[QUOTE=easyac]
Çerçeve kısmı paslanıp kötü bir görüntüye sebep verebilir. Üzerinde ki tel (klasik plastik sinek teli olduğunu varsayıyorum) için konuşursak bir zararı olmaz Asım Bey.[/QUOTE]
Evet standart telden çerçeve kısmı benide endişelendiriyor ham halini bulamadım ama uzun süre tutmayacağım için sorun olmaz diye düşünüyorum, teşekkürler
[QUOTE=valarmorghulis12]Filtre ve filtre medyası olarak ne kullanıyorsunuz suyunuz çok berrak duruyor[/QUOTE]
Filtrem XL pro ex-1000 akvaryumum 250 lt ayrıca Crystalpro bactoFeed kullanıyorum şuanlık berraklık için günde 4ml kadar
Akvaryumu İkiye Bölmek Zorunda Kaldım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242090/170120241126151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242090/170120241126251.jpg[/IMG]
Arkadaşlar merhaba. Foruma yeni katıldım konu daha önce açıldıysa yada yanlış biryere açtıysam affola
Öncelikle yaklaşık 3 yıl boyunca Arowana beslediğimi belirtmek isterim. Tabi bunla birlikte Makrakanta gibi çeşitli dip balıkları.
Fakat bi tür hastalıktan dolayı yaklaşık 35-40 cm lik arowanamı kaybettim. Birdaha aynı boylarda bulamayınca Küçük bir arowana ile birlikte akvaryumcunun tavsiyesi üzerine Oscar astronot ve 2 aded Challenger aldım fakat cok uyum sağlamadıklarını görünce ve suyun aşırı pislenmesi sebebinden Challenger ve Oscarları verip bir arowana daha aldım. Dip balıkları olarakta Labiolardan aldım.
Fakat sonradan eklediğim arowana öncekinden 1-2 cm daha kücük olduğu için bölgesel üstünlük sağlama adına baya bi hırpaladı küçüğünü yüzgeçleri dağıldı felan.
Bende sepete ayırmak zorunda kaldım ama yavru sepeti küçük kaldığından akvaryumun ortasına bi Sineklik yaptırıp koymak geldi aklıma en azından biraz büyüyüp toparlanana kadar ikisinede yeterli alan kalması için.
Daha önce böyle bi yol deneyen varmı bu sinekliğin Materyali 28C suda balıklara bir zarar verirmi
not: cok uzun süreli tutmayacağım suda bu kestirdiğim parçayı. balıklar boy olarak biraz eşlenince tekrar birleştirmeyi düşünüyorum alanı
şimdiden teşekkürler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242090/170120241126151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242090/170120241126251.jpg[/IMG]
Arkadaşlar merhaba. Foruma yeni katıldım konu daha önce açıldıysa yada yanlış biryere açtıysam affola
Öncelikle yaklaşık 3 yıl boyunca Arowana beslediğimi belirtmek isterim. Tabi bunla birlikte Makrakanta gibi çeşitli dip balıkları.
Fakat bi tür hastalıktan dolayı yaklaşık 35-40 cm lik arowanamı kaybettim. Birdaha aynı boylarda bulamayınca Küçük bir arowana ile birlikte akvaryumcunun tavsiyesi üzerine Oscar astronot ve 2 aded Challenger aldım fakat cok uyum sağlamadıklarını görünce ve suyun aşırı pislenmesi sebebinden Challenger ve Oscarları verip bir arowana daha aldım. Dip balıkları olarakta Labiolardan aldım.
Fakat sonradan eklediğim arowana öncekinden 1-2 cm daha kücük olduğu için bölgesel üstünlük sağlama adına baya bi hırpaladı küçüğünü yüzgeçleri dağıldı felan.
Bende sepete ayırmak zorunda kaldım ama yavru sepeti küçük kaldığından akvaryumun ortasına bi Sineklik yaptırıp koymak geldi aklıma en azından biraz büyüyüp toparlanana kadar ikisinede yeterli alan kalması için.
Daha önce böyle bi yol deneyen varmı bu sinekliğin Materyali 28C suda balıklara bir zarar verirmi
not: cok uzun süreli tutmayacağım suda bu kestirdiğim parçayı. balıklar boy olarak biraz eşlenince tekrar birleştirmeyi düşünüyorum alanı
şimdiden teşekkürler
SON MESAJLAR
- Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Salihsapkaa, 00:46
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 00:19
Amerikan Tetraları - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
KULLANICILAR
- 47 Online Kullanıcı, 25 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
