ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
taner.sahin
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
03 Şubat 2020 00:17
Son Ziyaret:
28 Aralık 2020 20:47
Toplam Mesaj:
9 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Taner ŞAHİN
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Taner ŞAHİN
SON 9 MESAJI
Jet Marka Dış Motor Sürekli Hava Yapıyor
Evet bu mantıklı. Öyleyse bu hava içeride ürüyor bir şekilde. Çünkü giriş hortumun dan hava girmediğine defalarca kanaat getirdim. Sadece çıkış hortumunnda var. Başından sonu kadar kabarcıklar la dolu.
Bir süre sonra iyice hava doluyor o zaman çıkış hortumunun gücü iyice düşüyor. İşte o zaman sepetle kapak arasından sızdırıyor.
Evet bu mantıklı. Öyleyse bu hava içeride ürüyor bir şekilde. Çünkü giriş hortumun dan hava girmediğine defalarca kanaat getirdim. Sadece çıkış hortumunnda var. Başından sonu kadar kabarcıklar la dolu.
Bir süre sonra iyice hava doluyor o zaman çıkış hortumunun gücü iyice düşüyor. İşte o zaman sepetle kapak arasından sızdırıyor.
Jet Marka Dış Motor Sürekli Hava Yapıyor
Merhaba, sanırım balık daha önceden ölmüş. Haklısınız. Dün gece sorun yoktu ama sabah uyandığımda yine hava yapmıştı. Ve Bir süre sonra kapak ile sepet arasından sızdıracak. Uykularım kaçıyor akvaryumun suyu boşalır diye. Umarım bir çözüm yolu bulabilirim.
Merhaba, sanırım balık daha önceden ölmüş. Haklısınız. Dün gece sorun yoktu ama sabah uyandığımda yine hava yapmıştı. Ve Bir süre sonra kapak ile sepet arasından sızdıracak. Uykularım kaçıyor akvaryumun suyu boşalır diye. Umarım bir çözüm yolu bulabilirim.
Jet Marka Dış Motor Sürekli Hava Yapıyor
Fatih bey, öncelikle cevap verdiğiniz için teşekkür ederim. Ben ilk defa kullandığım için ve de ikinci el olduğu için parçalarının tam olduğuna bile emin değilim. Kaldı ki su giriş hortumunun motorun altında kalan kısmında bir küçük conta var taş gibi olmuş. Şimdi oraya teflon bant filan sardım bir daha kurdum. Şimdilik sorun yok gibi yaklaşık 20 dakika oldu. Normalde şimdiye kadar hava yapmalıydı ama dur bakalım. Duruma göre haber vereceğim. Tekrar teşekkürler.
Ha bir de bu dış motorun su giriş hortumundan bir lepistesimi yuttu ve ölümüne sebep oldu. Acayip üzüldüm. Siz böyle bir sorun yaşadınız mı? [EDIT]taner.sahin,2020-02-16 01:44:27[/EDIT]
Fatih bey, öncelikle cevap verdiğiniz için teşekkür ederim. Ben ilk defa kullandığım için ve de ikinci el olduğu için parçalarının tam olduğuna bile emin değilim. Kaldı ki su giriş hortumunun motorun altında kalan kısmında bir küçük conta var taş gibi olmuş. Şimdi oraya teflon bant filan sardım bir daha kurdum. Şimdilik sorun yok gibi yaklaşık 20 dakika oldu. Normalde şimdiye kadar hava yapmalıydı ama dur bakalım. Duruma göre haber vereceğim. Tekrar teşekkürler.
Ha bir de bu dış motorun su giriş hortumundan bir lepistesimi yuttu ve ölümüne sebep oldu. Acayip üzüldüm. Siz böyle bir sorun yaşadınız mı? [EDIT]taner.sahin,2020-02-16 01:44:27[/EDIT]
Jet Marka Dış Motor Sürekli Hava Yapıyor
Arkadaşlar herkese merhaba,
Kurulu bir sistem satın aldım ve hobiye başladım. Bir de dış motor hediye etti ikinci el. Jet Marka imiş.
Motoru kurdum su çekiyor filtreliyor sonra geri veriyor sıkıntı yok ama hava yapıyor sürekli. Üstteki kapaktan havasını alıyorum 10-15 dakika sonra motorun sesi değişiyor sonra hava kabarcıkları gelmeye başlıyor. Sizce ne yapmalıyım?
Su tamamen dolduruyorum sonra devre başlayınca bir süre sonra motorun içindeki su seviyesi düşüyor ve motorun sesi artıyor ve hava kabarcıkları geliyor. Zaman zaman üstteki kapaktan havasını alıyorum yine tekrarlıyor. Bazen de üstteki kapaktan taşmayacak şekilde su ilave ediyorum ses ve kabarcıklar kesiliyor ama bir süre sonra tekrar...
Sanırım bir yerlerden hava alıor.
Sizce ne yapmalıyım? Şimdiden teşekkürler. [EDIT]taner.sahin,2020-02-15 21:20:06[/EDIT]
Arkadaşlar herkese merhaba,
Kurulu bir sistem satın aldım ve hobiye başladım. Bir de dış motor hediye etti ikinci el. Jet Marka imiş.
Motoru kurdum su çekiyor filtreliyor sonra geri veriyor sıkıntı yok ama hava yapıyor sürekli. Üstteki kapaktan havasını alıyorum 10-15 dakika sonra motorun sesi değişiyor sonra hava kabarcıkları gelmeye başlıyor. Sizce ne yapmalıyım?
Su tamamen dolduruyorum sonra devre başlayınca bir süre sonra motorun içindeki su seviyesi düşüyor ve motorun sesi artıyor ve hava kabarcıkları geliyor. Zaman zaman üstteki kapaktan havasını alıyorum yine tekrarlıyor. Bazen de üstteki kapaktan taşmayacak şekilde su ilave ediyorum ses ve kabarcıklar kesiliyor ama bir süre sonra tekrar...
Sanırım bir yerlerden hava alıor.
Sizce ne yapmalıyım? Şimdiden teşekkürler. [EDIT]taner.sahin,2020-02-15 21:20:06[/EDIT]
Lepistes Hamile Mi Kabız Mı? Ve Pengasus Rica..
Cevap veren arkadaşlara teşekkür ederim. Dediğinizi yaptım, ıspanak haşlayıp verdim umarım iyi olur. Çünkü görseldeki hamile lepistesimin anüsünde beyaz bir sümüğümsü sallanıyor bu akşam. Biraz bakındım da iç parazit diyorlar. Çok üzgünüm şu an. 😔
Cevap veren arkadaşlara teşekkür ederim. Dediğinizi yaptım, ıspanak haşlayıp verdim umarım iyi olur. Çünkü görseldeki hamile lepistesimin anüsünde beyaz bir sümüğümsü sallanıyor bu akşam. Biraz bakındım da iç parazit diyorlar. Çok üzgünüm şu an. 😔
Lepistes Hamile Mi Kabız Mı? Ve Pengasus Rica..
Uzun yapan da var kısa yapan da. Ama bu hamile olduğunu düşündüğüm balıkta dışkı görmedim. Uzun ya da kısa asılı kalan bir dışkı görmedim.
Uzun yapan da var kısa yapan da. Ama bu hamile olduğunu düşündüğüm balıkta dışkı görmedim. Uzun ya da kısa asılı kalan bir dışkı görmedim.
Lepistes Hamile Mi Kabız Mı? Ve Pengasus Rica..
Bitkili olduğu için yiyeceğini zannetmiyorum demişsiniz peki ama lepistes 4 tanecik mi doğurur? Tekrar teşekkürler. Lepistesimin Kabız olmadığına da ayrıca sevindim 😊 2günde bir yemliyordum o ihtimali duyduğumdan beri. Yine günde 1 defa yemlemeye başlayabilirim.
Bitkili olduğu için yiyeceğini zannetmiyorum demişsiniz peki ama lepistes 4 tanecik mi doğurur? Tekrar teşekkürler. Lepistesimin Kabız olmadığına da ayrıca sevindim 😊 2günde bir yemliyordum o ihtimali duyduğumdan beri. Yine günde 1 defa yemlemeye başlayabilirim.
Lepistes Hamile Mi Kabız Mı? Ve Pengasus Rica..
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220774/140220202020311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220774/140220202020521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220774/140220202021091.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar, forumda yeniyim. Kusurum olursa bağışlayın.
Bunu belirttikten sonra konuya geçebiliriz.
Arkadaşlar sistemi yeni kurdum. Daha doğrusu kurulu bir sistem satın aldım. İçindeki balıklar ile vs. Ama acemiyim. Biraz afalladım. Görseli i paylaştığım lepistes cinsi balığım acaba hamile mi? Bana Kabız olabilir diyenler oldu. Bu konuda yardımınızı rica ediyorum.
Bir diğer konu moli türü bir balığımın da hamile olduğunu düşünüyorum. Acaba onu ne zaman yavruluğa almam gerekir? Yavruluğa alma diyecek arkadaşlara katılıyorum aynı fikirdeyiz evet ama 4 gün önce hangisinin doğduğunu bilmiyorum ama akvaryumda 4 tane yavru lepistes belirdi. Lepistes 4 tane doğmayacağına göre yavru balıkları diğerleri yedi diye düşünüyorum.
Son sorum da şu; arkadaşlar 1 metrelik akvaryumda 50-60 tane (lepistes, moli, çöpçü, vatoz) bakıyorum. Ve bütün bu balıkların yanı sıra bir de pengasus köpekbalığı var yavru.
Pengasus hakkında biraz araştırma yaptım ve benim akvaryumuma uygun olmadığını daha doğrusu akvaryuma uygun olmadığını, akıntıyı seven, nehir balığı olduğunu öğrendim. Ama naparsın artık hindistana geri yollayacak halim yok. O yüzden yeteri büyüklükte akvaryumda pengasus bakan akvarist arkadaşlarım varza (ankarada) onlara ücretsiz vermek istiyorum. Balığa zulmetmek istemiyorum çünkü. Ayrıca bir kere daha belirteyim akvaryumu yeteri kadar büyükse ve pengasus bakımını biliyorsa vereceğim. Şimdiden bütün arkadaşlara teşekkürler. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220774/140220202029071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220774/140220202029071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220774/140220202040351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220774/140220202040351.jpg[/IMG][EDIT]taner.sahin,2020-02-14 20:41:20[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220774/140220202020311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220774/140220202020521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220774/140220202021091.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar, forumda yeniyim. Kusurum olursa bağışlayın.
Bunu belirttikten sonra konuya geçebiliriz.
Arkadaşlar sistemi yeni kurdum. Daha doğrusu kurulu bir sistem satın aldım. İçindeki balıklar ile vs. Ama acemiyim. Biraz afalladım. Görseli i paylaştığım lepistes cinsi balığım acaba hamile mi? Bana Kabız olabilir diyenler oldu. Bu konuda yardımınızı rica ediyorum.
Bir diğer konu moli türü bir balığımın da hamile olduğunu düşünüyorum. Acaba onu ne zaman yavruluğa almam gerekir? Yavruluğa alma diyecek arkadaşlara katılıyorum aynı fikirdeyiz evet ama 4 gün önce hangisinin doğduğunu bilmiyorum ama akvaryumda 4 tane yavru lepistes belirdi. Lepistes 4 tane doğmayacağına göre yavru balıkları diğerleri yedi diye düşünüyorum.
Son sorum da şu; arkadaşlar 1 metrelik akvaryumda 50-60 tane (lepistes, moli, çöpçü, vatoz) bakıyorum. Ve bütün bu balıkların yanı sıra bir de pengasus köpekbalığı var yavru.
Pengasus hakkında biraz araştırma yaptım ve benim akvaryumuma uygun olmadığını daha doğrusu akvaryuma uygun olmadığını, akıntıyı seven, nehir balığı olduğunu öğrendim. Ama naparsın artık hindistana geri yollayacak halim yok. O yüzden yeteri büyüklükte akvaryumda pengasus bakan akvarist arkadaşlarım varza (ankarada) onlara ücretsiz vermek istiyorum. Balığa zulmetmek istemiyorum çünkü. Ayrıca bir kere daha belirteyim akvaryumu yeteri kadar büyükse ve pengasus bakımını biliyorsa vereceğim. Şimdiden bütün arkadaşlara teşekkürler. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220774/140220202029071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220774/140220202029071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220774/140220202040351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220774/140220202040351.jpg[/IMG][EDIT]taner.sahin,2020-02-14 20:41:20[/EDIT]
İlk Defa Yapay Bitki Kullandım,muazzam
[QUOTE=mrtcngltkn]
Maalesef karbodioksit tüpüm yok.Yani zemin bitkisi benim için hayal.Zaten şans eseri böyle oldu.Sadece denedim ve çok hoşuma gitti umarım sorun olmaz [:)][/QUOTE]
Yeni başlayan biri olarak soruyorum ; acaba karbondioksit tüpü olmadan olmaz mı?
Ben de yeni başladım hobiye. 1 metrelik akvaryum içinde 2-3 tane vatoz 7-8 tane çöpçü 4 tane moli ve muhtelif lepisteslerim var. Yapay bitkiler bir de. Ama şimdi bunları okuyunca ben de onları çıkarıp zemin bitkisi düşünüyorum. İhtiyacım olanlar neler. Kısaca özetleyebiliriz misiniz arkadaşlar?
[QUOTE=mrtcngltkn]
Maalesef karbodioksit tüpüm yok.Yani zemin bitkisi benim için hayal.Zaten şans eseri böyle oldu.Sadece denedim ve çok hoşuma gitti umarım sorun olmaz [:)][/QUOTE]
Yeni başlayan biri olarak soruyorum ; acaba karbondioksit tüpü olmadan olmaz mı?
Ben de yeni başladım hobiye. 1 metrelik akvaryum içinde 2-3 tane vatoz 7-8 tane çöpçü 4 tane moli ve muhtelif lepisteslerim var. Yapay bitkiler bir de. Ama şimdi bunları okuyunca ben de onları çıkarıp zemin bitkisi düşünüyorum. İhtiyacım olanlar neler. Kısaca özetleyebiliriz misiniz arkadaşlar?
SON MESAJLAR
- 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera Killicory, 22:49
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
KULLANICILAR
- 119 Online Kullanıcı, 65 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
Laetacara,
Urar,
lojistisyen,
ternapi,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
chucuk,
ProfMalawi,
Tnrfb,
TheDS,
darkaura,
mrah,
jamaisvus,
mustafatelli,
yeekim,
portre,
Sütçü,
nomercy,
EKAR,
ilterisdoğukan,
Balikcidede,
oktay42,
balta11,
Tolga8995,
enginm2000,
Serpent,
bysmokin,
gencaslann,
MelihB,
etiismail,
betta.ist,
-RBG-,
EvcilAl,
HaydarGul,
murtdmr,
HalilSefaa,
nazemert1,
Enes Bilgili,
Betul_,
kyhni SPb_iuEa,
1xbet app_ztSt,
Leo#[Owitipitdrnyjip,
oguzhanns,
osmandbnl,
Sufisu,
Mr. WingMan,
riderfish,
berat76,
Sungurr,
Mertkk,
akvarist10UR,
Onurgozoglu,
AquaShirmp,
burak1996,
Huzeyfe.ylc,
AquaVita,
Dexy12,
Flytheshrimp,
eackgzz,
jezey,
Akyol hobi,
oguzsel,
√olkaπ,
OKIRATLI,
SJess,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
