ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
MehmetAli021
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
01 Aralık 2019 19:22
Son Ziyaret:
22 Şubat 2021 13:30
Toplam Mesaj:
26 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mehmet Ali
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Aa
SON 10 MESAJI
Balık Sahiplendirme
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219297/220220210000311.jpg[/IMG]
3 tane japon balığım var 1 yıldan fazladır bakıyorum eskisi kadar ilgilenemediğim için sahiplendirmek istiyorum. Eğer sahiplendirmek ban sebebi falansa kaldırırım. Yer beylikdüzü büyükçekmece civarı[EDIT]MehmetAli021,2021-02-22 00:07:05[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219297/220220210000311.jpg[/IMG]
3 tane japon balığım var 1 yıldan fazladır bakıyorum eskisi kadar ilgilenemediğim için sahiplendirmek istiyorum. Eğer sahiplendirmek ban sebebi falansa kaldırırım. Yer beylikdüzü büyükçekmece civarı[EDIT]MehmetAli021,2021-02-22 00:07:05[/EDIT]
Akvaryum Kaç Watt Işık Almalıyım
50 lt akvaryumum var rx 300 6 watt dalgic floresan yeter mi[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219297/120320202353011.jpg[/IMG][EDIT]MehmetAli021,2020-03-12 23:54:28[/EDIT]
50 lt akvaryumum var rx 300 6 watt dalgic floresan yeter mi[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219297/120320202353011.jpg[/IMG][EDIT]MehmetAli021,2020-03-12 23:54:28[/EDIT]
Akvaryum Işığı
[QUOTE=Osmanlı🇹🇷]Şahsen ben dalgıç lamba kullandım mavi olanından kendi deneyimeme göre 5 wattlık bier gücü vardı. Low tech 30 litrelik bir tankta istediğim sonucu alıyordum. Bende sizin düşündüğünüz gibi tankın içine değil de kapağının içindeki boşluğa monte ederek kullanıyordum. Fakat sıkıntı lamba su içerisine uygun bir tasarımla yapıldığı için su dışında kullanıldığı zaman aşırı ısınıyor. Dolayısıyla zaman içerisinde bozulabiliyor. Fakat beb şahsen 6 ay gibi bir dönem suyun dışında kullandım bozulma ibaresi olmadı. Tavsiyem yine de tankın içinde kullanmanız yanında sonuçta üretim amacı bu. Eğer illa su dışında bir yerde kullanmak istiyorsanız uygun armatür ledler veya florasan lambalar sizin tankınızın hacmine uygun veya besleyeceğiniz canlıların (bitkiler,balıkşar,omurgasızlar) ihtiyacına yönelik araştırmalar sonucu almanuz gerekmetedir.[/QUOTE] armatür ledlerden alıp kapağın alt kısmına taksam bir süre sonra bozulmaz mı? Akvaryum 50 litre bitki falan yok sadece görsellik olsun diye ışık takıcam ışık olmadan zevki olmuyo ki zaten, en iyi ben bir dalgıç led alayım duruma göre kapağa mı koysam suya mı yerleştireceğimi belirlerim. Sadece suyu ısıtıp balıkları kötü etkilemesınden korkuyorum teşekkürler :)
[QUOTE=Osmanlı🇹🇷]Şahsen ben dalgıç lamba kullandım mavi olanından kendi deneyimeme göre 5 wattlık bier gücü vardı. Low tech 30 litrelik bir tankta istediğim sonucu alıyordum. Bende sizin düşündüğünüz gibi tankın içine değil de kapağının içindeki boşluğa monte ederek kullanıyordum. Fakat sıkıntı lamba su içerisine uygun bir tasarımla yapıldığı için su dışında kullanıldığı zaman aşırı ısınıyor. Dolayısıyla zaman içerisinde bozulabiliyor. Fakat beb şahsen 6 ay gibi bir dönem suyun dışında kullandım bozulma ibaresi olmadı. Tavsiyem yine de tankın içinde kullanmanız yanında sonuçta üretim amacı bu. Eğer illa su dışında bir yerde kullanmak istiyorsanız uygun armatür ledler veya florasan lambalar sizin tankınızın hacmine uygun veya besleyeceğiniz canlıların (bitkiler,balıkşar,omurgasızlar) ihtiyacına yönelik araştırmalar sonucu almanuz gerekmetedir.[/QUOTE] armatür ledlerden alıp kapağın alt kısmına taksam bir süre sonra bozulmaz mı? Akvaryum 50 litre bitki falan yok sadece görsellik olsun diye ışık takıcam ışık olmadan zevki olmuyo ki zaten, en iyi ben bir dalgıç led alayım duruma göre kapağa mı koysam suya mı yerleştireceğimi belirlerim. Sadece suyu ısıtıp balıkları kötü etkilemesınden korkuyorum teşekkürler :)
Akvaryum Işığı
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219297/120320201727521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219297/120320201728271.jpg[/IMG]
Arkadaşlar akvaryumu aldığımda bu şekilde içinde bir led vardı kısa bir süre içinde bozuldu oluşan buhardandır diye tahmin ediyorum. Akvaryumun buhar camı falanda yok üstüne florasan koymak için bende biraz araştırımca dalgıç lamba diye bir şey buldum sizce dalgıç lamba kullanmalı mıyım? Lambayı suyun içinede atabilirim ama ben üst kapağa yerleştirmek istiyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219297/120320201727521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219297/120320201728271.jpg[/IMG]
Arkadaşlar akvaryumu aldığımda bu şekilde içinde bir led vardı kısa bir süre içinde bozuldu oluşan buhardandır diye tahmin ediyorum. Akvaryumun buhar camı falanda yok üstüne florasan koymak için bende biraz araştırımca dalgıç lamba diye bir şey buldum sizce dalgıç lamba kullanmalı mıyım? Lambayı suyun içinede atabilirim ama ben üst kapağa yerleştirmek istiyorum.
Akvaryum Rengi
[QUOTE=Spawn916]
Merhabalar,
Öncelikle sanırım kumunuz mideye kırığı yada ufak parçacıklı kumdan oluşmaktadır.
1-) İlk olarak iç filtreninizi Akvaryumunuz dikdörtgen olduğundan sola yada sağa yerleştirmelisiniz. Koyduğunuz pozisyonda filtreniz cama vuruyor ve dalga motoru etkisi yapıyor. Zemindeki tüm pisliği yerinden oynatıyor.
2-) halen suda yüzen parçacıklar var ise filtreniz tazikli su çıkış ucuna küçük bir pet şişe yerleştirin. Pet şişenin içerisini sera cristal clear ile doldurun şişe kapagını kapatın . Isıtılmış bir şiş yardımı ile filtre ucununa tam oturacak sekilde delik açın . Pet şişenin dibine ise 10-15 tane daha delik acın giren su cıkabilsin. Bu sizin sudaki son kalan zerrecikleride tutmanızı sağlayacak 3-4 gün sonra cıkarıp yıkayın ve saklayın. (Tavsiyedir)
3-) iç filtreninizin içerisindeki süngeri kontrol edin cok sık gözenekli değil ise 15-25 ppi lık bir biyolojik sünger alıp içerisine takınız. Bazen cok adi süngerler koyuyorlar.
4-) japonlar cok kirletici olduğundan yem miktarına dikkat edin zemine düşmeden 1-2 dkda tüketilecek şekilde veriniz.
5-) kullandığınız yemden cok az oda sıcaklığında su ile dolu bir bardağa biraz atıp 1 gün bekletin, su yüzeyinde yağlanma oluyorsa daha kaliteli bir yem secebilirsiniz
Yukarda yazdıklarım tavsiye niteliğindedir. 50lt akvaryum için hiç uğraşamam da diyebilirsiniz.
Ama japonları cok seviyorum, büyüdüklerinde cok güzel renklere ulaşıyorlar [:3][/QUOTE] uzun uzun yazıp beni bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim.size bir sorum daha olacak iç filtrenin debisi düşmeye başladı bu yüzden bende yeni bir filtre alacagım. Sizce iç filtre yerine tepe filtre alsam daha iyi olur mu ? Çunku bildiğim. Kadarıyla tepe filtre bakteri kültürünü daha iyi oturtuyor bide suyun içindeki pislikleri çok daha iyi çekiyor sizin fikriniz nedir. Benim düşüncem 50 lt bir akvaryum için dış filtreye gerek yok. Tepe filtre iç filtreyle dış filtrenin karışımı gibi sizce nasıl yapsam bir tepe filtremi alsam yoksa yine bir iç filtremi alsam.[EDIT]MehmetAli021,2019-12-21 14:13:24[/EDIT]
[QUOTE=Spawn916]
Merhabalar,
Öncelikle sanırım kumunuz mideye kırığı yada ufak parçacıklı kumdan oluşmaktadır.
1-) İlk olarak iç filtreninizi Akvaryumunuz dikdörtgen olduğundan sola yada sağa yerleştirmelisiniz. Koyduğunuz pozisyonda filtreniz cama vuruyor ve dalga motoru etkisi yapıyor. Zemindeki tüm pisliği yerinden oynatıyor.
2-) halen suda yüzen parçacıklar var ise filtreniz tazikli su çıkış ucuna küçük bir pet şişe yerleştirin. Pet şişenin içerisini sera cristal clear ile doldurun şişe kapagını kapatın . Isıtılmış bir şiş yardımı ile filtre ucununa tam oturacak sekilde delik açın . Pet şişenin dibine ise 10-15 tane daha delik acın giren su cıkabilsin. Bu sizin sudaki son kalan zerrecikleride tutmanızı sağlayacak 3-4 gün sonra cıkarıp yıkayın ve saklayın. (Tavsiyedir)
3-) iç filtreninizin içerisindeki süngeri kontrol edin cok sık gözenekli değil ise 15-25 ppi lık bir biyolojik sünger alıp içerisine takınız. Bazen cok adi süngerler koyuyorlar.
4-) japonlar cok kirletici olduğundan yem miktarına dikkat edin zemine düşmeden 1-2 dkda tüketilecek şekilde veriniz.
5-) kullandığınız yemden cok az oda sıcaklığında su ile dolu bir bardağa biraz atıp 1 gün bekletin, su yüzeyinde yağlanma oluyorsa daha kaliteli bir yem secebilirsiniz
Yukarda yazdıklarım tavsiye niteliğindedir. 50lt akvaryum için hiç uğraşamam da diyebilirsiniz.
Ama japonları cok seviyorum, büyüdüklerinde cok güzel renklere ulaşıyorlar [:3][/QUOTE] uzun uzun yazıp beni bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim.size bir sorum daha olacak iç filtrenin debisi düşmeye başladı bu yüzden bende yeni bir filtre alacagım. Sizce iç filtre yerine tepe filtre alsam daha iyi olur mu ? Çunku bildiğim. Kadarıyla tepe filtre bakteri kültürünü daha iyi oturtuyor bide suyun içindeki pislikleri çok daha iyi çekiyor sizin fikriniz nedir. Benim düşüncem 50 lt bir akvaryum için dış filtreye gerek yok. Tepe filtre iç filtreyle dış filtrenin karışımı gibi sizce nasıl yapsam bir tepe filtremi alsam yoksa yine bir iç filtremi alsam.[EDIT]MehmetAli021,2019-12-21 14:13:24[/EDIT]
Filtreleme
[QUOTE=muratdeg]Filtre içindeki malzemenin türü ve miktarı, daha önemlisi filtre hacmi belirleyicidir.
Yani filtreniz daha büyük hacme ve malzemeye sahipse daha iyi olur.
Bunu da tepe filtre değil dış filtre ile sağlamanız daha kolay.[/QUOTE] abi bi iç filtreyi 24 saat kapatmazsak iç filtrenin ömrü ne kadar olur 1 2 ay dayanır mı hiç kapatmazsak iç filtre çünkü bir iç filtre aldım 1 ay geçmeden verdiği oksijen falan azaldı debisi düştü. Sanırım ömrünü yavaş yavaş tamamlamaya başladı bende onu bırakıp tepe filtreye geçmeye karar verdim.[EDIT]MehmetAli021,2019-12-21 13:58:54[/EDIT]
[QUOTE=muratdeg]Filtre içindeki malzemenin türü ve miktarı, daha önemlisi filtre hacmi belirleyicidir.
Yani filtreniz daha büyük hacme ve malzemeye sahipse daha iyi olur.
Bunu da tepe filtre değil dış filtre ile sağlamanız daha kolay.[/QUOTE] abi bi iç filtreyi 24 saat kapatmazsak iç filtrenin ömrü ne kadar olur 1 2 ay dayanır mı hiç kapatmazsak iç filtre çünkü bir iç filtre aldım 1 ay geçmeden verdiği oksijen falan azaldı debisi düştü. Sanırım ömrünü yavaş yavaş tamamlamaya başladı bende onu bırakıp tepe filtreye geçmeye karar verdim.[EDIT]MehmetAli021,2019-12-21 13:58:54[/EDIT]
Filtreleme
Arkadaşlar 50 lt bir tankım var. Ve fitre sistemi olarak sadece iç filtre kullanıyorum. Bir arkadaşimdan aldığım öneriye göre iç filtre değilde tepe filtre kullanmalıymışım çünkü tepe filtrede daha çok bakteri kültürü oluşturuyormuş hemde suda yüzen dışkı yem vb. Şeyleri daha iyi çekiyormuş sizce hangisi daha iyi.
Arkadaşlar 50 lt bir tankım var. Ve fitre sistemi olarak sadece iç filtre kullanıyorum. Bir arkadaşimdan aldığım öneriye göre iç filtre değilde tepe filtre kullanmalıymışım çünkü tepe filtrede daha çok bakteri kültürü oluşturuyormuş hemde suda yüzen dışkı yem vb. Şeyleri daha iyi çekiyormuş sizce hangisi daha iyi.
Akvaryum Rengi
[QUOTE=Beta_balik]Bazı akvaryumcular takas yapıyor. Eğer büyük bir petshop ise iade bile edebilirsiniz. Küçük bir yer ise balığı direk verebilir yada yem vb. malzemeler ile takas etmeyi deneyin. Israr ederseniz kabul edebilirler.[/QUOTE] peki akvaryum suyu kendi kendine düzelme şansı var mı? Biir kerede haften aynı şekilde olmuştu 1 2 gün sonra kendiliğinden berraklaşmıştı. Bide şu anda akvaryumu fulleyecek kadar dinlenmiş suyum var ekliyim mi yoksa düzelmesini mi bekliyim mi[EDIT]MehmetAli021,2019-12-16 19:29:06[/EDIT]
[QUOTE=Beta_balik]Bazı akvaryumcular takas yapıyor. Eğer büyük bir petshop ise iade bile edebilirsiniz. Küçük bir yer ise balığı direk verebilir yada yem vb. malzemeler ile takas etmeyi deneyin. Israr ederseniz kabul edebilirler.[/QUOTE] peki akvaryum suyu kendi kendine düzelme şansı var mı? Biir kerede haften aynı şekilde olmuştu 1 2 gün sonra kendiliğinden berraklaşmıştı. Bide şu anda akvaryumu fulleyecek kadar dinlenmiş suyum var ekliyim mi yoksa düzelmesini mi bekliyim mi[EDIT]MehmetAli021,2019-12-16 19:29:06[/EDIT]
Akvaryum Rengi
[QUOTE=Beta_balik]Japonalar bazı balıklara oranla suyu daha fazla kirletir. Bu yüzden su bulanabilir. Sizin akvaryumunuz ise 3 japon için çok küçük olduğu için su daha da bulanmış. Ayrıca su seviyesi düşük, buda 40 litreye kadar düşürülmüştür. Sorun şu ki, 40 litrede anca bir japon bakılabilir. 3 japon için 70-80 litre gerekir.(Hesaplama olarak bir japona 50, sonraki her japona 10 litre olarak yapıyorum.)
Filtre sürekli açık mı anlamadım ama 6 saat çalışmadığı taktirde filtrenin süngerinde oluşan yararlı bakteriler ölür. Bu bakteriler yaklaşık olarak 2-3 ay içerisinde oluşur. Bakteriler tekrar oluşuncaya kadar, japon balıklarının gereğinden fazla salgıladığı amonyak nitrite, oda nitrata dönüşemez. Buda balıkları zehirler. Bunu daha ayrıntılı öğrenmek için azot döngüsü hakkındaki konuları okuyabilirsiniz.
Bulanıklığın geçmesi için balık sayısını 1'e düşürebilir yada daha büyük bir akvaryum edinebilirsiniz. Eğer bu akvaryumda kalırsanız su seviyesini yükseltip balığı rahatlıkla bakabilirsiniz. Sonra akvaryumu japon balığına daha uygun dizayn etmenizi öneririm. [/QUOTE] Balık sayısını düşürmek mantıklı geldide nasıl yapabilirim akvaryum kullanan balıkları ona verebilceğim bir arkadaşım yok. Acaba balıkları nasıl azaltabilirim akvaryumculara versem kabul ederler mi. Belki bu şekilde lepistes akvaryumuna döndürebilirim.[EDIT]MehmetAli021,2019-12-16 19:20:29[/EDIT]
[QUOTE=Beta_balik]Japonalar bazı balıklara oranla suyu daha fazla kirletir. Bu yüzden su bulanabilir. Sizin akvaryumunuz ise 3 japon için çok küçük olduğu için su daha da bulanmış. Ayrıca su seviyesi düşük, buda 40 litreye kadar düşürülmüştür. Sorun şu ki, 40 litrede anca bir japon bakılabilir. 3 japon için 70-80 litre gerekir.(Hesaplama olarak bir japona 50, sonraki her japona 10 litre olarak yapıyorum.)
Filtre sürekli açık mı anlamadım ama 6 saat çalışmadığı taktirde filtrenin süngerinde oluşan yararlı bakteriler ölür. Bu bakteriler yaklaşık olarak 2-3 ay içerisinde oluşur. Bakteriler tekrar oluşuncaya kadar, japon balıklarının gereğinden fazla salgıladığı amonyak nitrite, oda nitrata dönüşemez. Buda balıkları zehirler. Bunu daha ayrıntılı öğrenmek için azot döngüsü hakkındaki konuları okuyabilirsiniz.
Bulanıklığın geçmesi için balık sayısını 1'e düşürebilir yada daha büyük bir akvaryum edinebilirsiniz. Eğer bu akvaryumda kalırsanız su seviyesini yükseltip balığı rahatlıkla bakabilirsiniz. Sonra akvaryumu japon balığına daha uygun dizayn etmenizi öneririm. [/QUOTE] Balık sayısını düşürmek mantıklı geldide nasıl yapabilirim akvaryum kullanan balıkları ona verebilceğim bir arkadaşım yok. Acaba balıkları nasıl azaltabilirim akvaryumculara versem kabul ederler mi. Belki bu şekilde lepistes akvaryumuna döndürebilirim.[EDIT]MehmetAli021,2019-12-16 19:20:29[/EDIT]
Akvaryum Rengi
[QUOTE=Mert Çardak] malesef aynı sorun bende de var bende yeniyim inşallah yardımcı olabilecek birileri çıkar bize [/QUOTE]umarım yardım ederler bize
[QUOTE=Beta_balik]Akvaryum fotoğrafını koyabilir misiniz? Birde litreyi, balık sayısını ve cinsini, filtrasyonu ve su değişim sıklığını, tankın ne zamandır kurulduğunu söylerseniz yardımcı olabiliriz. [/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219297/161220191849261.jpg[/IMG] akvaryumum resimdeki gibi. 3 tane japon var 50 litre(biraz daha fazla olabilir). Sadece 24 saat açık olmak üzere iç filtre kullanıyorum. Fotoğrafta çok bulanık gibi gözükmüyor ama gerçekte bakınca daha bulanık. 2 hafta oldu bir kere su değişimi yaptım.[EDIT]MehmetAli021,2019-12-16 18:54:33[/EDIT]
[QUOTE=Mert Çardak] malesef aynı sorun bende de var bende yeniyim inşallah yardımcı olabilecek birileri çıkar bize [/QUOTE]umarım yardım ederler bize
[QUOTE=Beta_balik]Akvaryum fotoğrafını koyabilir misiniz? Birde litreyi, balık sayısını ve cinsini, filtrasyonu ve su değişim sıklığını, tankın ne zamandır kurulduğunu söylerseniz yardımcı olabiliriz. [/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219297/161220191849261.jpg[/IMG] akvaryumum resimdeki gibi. 3 tane japon var 50 litre(biraz daha fazla olabilir). Sadece 24 saat açık olmak üzere iç filtre kullanıyorum. Fotoğrafta çok bulanık gibi gözükmüyor ama gerçekte bakınca daha bulanık. 2 hafta oldu bir kere su değişimi yaptım.[EDIT]MehmetAli021,2019-12-16 18:54:33[/EDIT]
SON MESAJLAR
- 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl ahmetfiratozkaya, 17:02
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - Su Yosunu Fatihsm, 14:41
Yosun - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:00
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 10:59
- Akvaryum 30*30 metsi 10:59
KULLANICILAR
- 103 Online Kullanıcı, 56 Üye
Online Kullanıcılar
ciways,
Ozzgur,
efkango,
tukabu,
syerli,
osmangunay,
sacityld,
florasan,
DigitalPen,
Oğul Hüseyin,
YAYD06,
reprise,
AC-72,
forthehordex,
ibmsony,
ezzalisi,
sina cen,
Hoppala,
fikret43,
yeekim,
osmandbnl,
rexxter,
riderfish,
pitsem,
ilterisdoğukan,
altuntasseref,
0rnn,
JujuSeri,
MiSoSiKiaN,
ssener,
Hidro Dinamik,
portre,
senol74,
rebelde,
Yücel BOZDEMİR,
scorpion26,
Burak PEKDEMİR,
EKAR,
Oquanus,
zen666,
Cyber_Scout,
rdm23,
a.gumrah,
İsmail YILDIRIM,
aupqua,
Feanor,
Urar,
Sufisu,
fffurkan9,
Hknçkl,
Denizhann,
oguzozt,
ozan_1903,
Omer0618,
Garminzush,
Kaangzkr,
Koksal Gurkan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
