ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Macrinus
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
4
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
24 Ocak 2018 10:29
Son Ziyaret:
27 Mart 2018 10:24
Toplam Mesaj:
11 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Sinan
Doğum Tarihi:
20 Kasım 1988
Yaş:
37
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
130*60*60
American Tank
Sinan...
SON 10 MESAJI
700 Litre Karma Amerikan İçin Balık Ve Dekor Öneri
[QUOTE=serser7]
Evet başta show olarak nıyetlendım ama forumda ve genelde bakınca bu türlerin cok az oldugunu farkettım bende üretmeye ve bu türleri yaygınlastırmaya karar verdım sanırsam 3 çeşitte karar kıldım
red head-red severum ve uaruda karar kıldım şimdilik
[/QUOTE]
Hocam Red severum bizzat kendim beslemekteyim. Çok harika bir balık gerçektende. Seçimleriniz çok güzel ancak birde Persei tekrardan gözden geçirmenizi öneririm. Oda çok güzel bir tür.
[QUOTE=serser7]
Evet başta show olarak nıyetlendım ama forumda ve genelde bakınca bu türlerin cok az oldugunu farkettım bende üretmeye ve bu türleri yaygınlastırmaya karar verdım sanırsam 3 çeşitte karar kıldım
red head-red severum ve uaruda karar kıldım şimdilik
[/QUOTE]
Hocam Red severum bizzat kendim beslemekteyim. Çok harika bir balık gerçektende. Seçimleriniz çok güzel ancak birde Persei tekrardan gözden geçirmenizi öneririm. Oda çok güzel bir tür.
700 Litre Karma Amerikan İçin Balık Ve Dekor Öneri
Hocam show tankı demişsiniz. Benim bildiğim sadece erkeklerden oluşur. Eğer eş tutturcam diyorsanızda çiftleşme dönemlerinde diğer balıklara büyük sıkıntılar yaratabilirler. 22 balık için çok demişsiniz. Arada zayıflar olacak ölümler olacak kavgalar olacak az çok. O yüzden her türden 2tane dedim. Hiç beklenmedik türler uyumlu olur denilenler bazen sıkıntı yaratabiliyorlar. Yinede tercih sizin tabikide. Saygılar.
Hocam show tankı demişsiniz. Benim bildiğim sadece erkeklerden oluşur. Eğer eş tutturcam diyorsanızda çiftleşme dönemlerinde diğer balıklara büyük sıkıntılar yaratabilirler. 22 balık için çok demişsiniz. Arada zayıflar olacak ölümler olacak kavgalar olacak az çok. O yüzden her türden 2tane dedim. Hiç beklenmedik türler uyumlu olur denilenler bazen sıkıntı yaratabiliyorlar. Yinede tercih sizin tabikide. Saygılar.
700 Litre Karma Amerikan İçin Balık Ve Dekor Öneri
Hocam öncelikle merhabalar. Yeni tankınız şimdiden hayırlı olsun. Amerikanlar zor balıklar o yüzden besleyen çok fazla kişi yok. Benimde bir amerikan tankım var ara ara sıkıntılar oluyor ancak büyük boyutlara ulaşmıyor çok şükür. Sizin seçtiğiniz balıklar uyumlu ve 11çeşit balık var. 2tane alsanız herbirinden 22tane balık olur. İleride duruma göre eksiltmeler yapabilirsiniz. Balıkların herbiri ayrı karakteristik özelliklere sahip olduğu için arada kavgalar ölümler olacak(inşallah olmaz). Benim tavsiyem bu şekilde. Dekor olarakta kök ve kaya tercih edin.
Hocam öncelikle merhabalar. Yeni tankınız şimdiden hayırlı olsun. Amerikanlar zor balıklar o yüzden besleyen çok fazla kişi yok. Benimde bir amerikan tankım var ara ara sıkıntılar oluyor ancak büyük boyutlara ulaşmıyor çok şükür. Sizin seçtiğiniz balıklar uyumlu ve 11çeşit balık var. 2tane alsanız herbirinden 22tane balık olur. İleride duruma göre eksiltmeler yapabilirsiniz. Balıkların herbiri ayrı karakteristik özelliklere sahip olduğu için arada kavgalar ölümler olacak(inşallah olmaz). Benim tavsiyem bu şekilde. Dekor olarakta kök ve kaya tercih edin.
Texas Mı Jackdampsey Mi?
[QUOTE=Smbalim]Yorumlarınız için teşekür ederim. Erkek diye 2 tane jack dişi diye 2 tane texas verdi ozaman. Fakat sorun şu ki bu balıkları ben yavrudan aldım erkekler hızlı büyüdü dedi dişiler yavaş büyür erkeğe göre dedi 2 haftaya bunlara jack dempsey diye gelme dedi. Ne yapsam bilemiyorum.[/QUOTE]
Hocam bence herhangi birşey yapmanıza gerek yok. Jack dempsey güzel bir tür. Beslemenizi tavsiye ederim. Bu benim şahsi fikrim tabi yanlış anlamayın.
İyi hobiler
[QUOTE=Smbalim]Yorumlarınız için teşekür ederim. Erkek diye 2 tane jack dişi diye 2 tane texas verdi ozaman. Fakat sorun şu ki bu balıkları ben yavrudan aldım erkekler hızlı büyüdü dedi dişiler yavaş büyür erkeğe göre dedi 2 haftaya bunlara jack dempsey diye gelme dedi. Ne yapsam bilemiyorum.[/QUOTE]
Hocam bence herhangi birşey yapmanıza gerek yok. Jack dempsey güzel bir tür. Beslemenizi tavsiye ederim. Bu benim şahsi fikrim tabi yanlış anlamayın.
İyi hobiler
Texas Mı Jackdampsey Mi?
[QUOTE=Smbalim]Merhaba bugun texas diye balıkları aldım fakat jackdampsey olmasından kuşkuluyum sizce bu balıklar texas mı jack dampsey mi ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175044/310120181653201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175044/310120181653361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175044/310120181653501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175044/310120181654001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175044/310120181654081.jpg[/IMG][/QUOTE]
Hocam en alt resimdeki balık green texas. Jack dempsey ile alakası yok. Diğerlerininde ortalarındaki siyahlıklar texastan gelme ancak fotolar çok net değiller. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203330/310120181922061.jpg[/IMG]
Bu benim green texasım. Renkleri yavruyken değişebiliyor stres faktörlerine bağlı olarak.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203330/310120181922141.jpg[/IMG]
Buda jack dempsey im.
Farkı anlayabilirsin yavrulardan[EDIT]Macrinus,2018-01-31 19:24:08[/EDIT]
[QUOTE=Smbalim]Merhaba bugun texas diye balıkları aldım fakat jackdampsey olmasından kuşkuluyum sizce bu balıklar texas mı jack dampsey mi ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175044/310120181653201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175044/310120181653361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175044/310120181653501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175044/310120181654001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175044/310120181654081.jpg[/IMG][/QUOTE]
Hocam en alt resimdeki balık green texas. Jack dempsey ile alakası yok. Diğerlerininde ortalarındaki siyahlıklar texastan gelme ancak fotolar çok net değiller. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203330/310120181922061.jpg[/IMG]
Bu benim green texasım. Renkleri yavruyken değişebiliyor stres faktörlerine bağlı olarak.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203330/310120181922141.jpg[/IMG]
Buda jack dempsey im.
Farkı anlayabilirsin yavrulardan[EDIT]Macrinus,2018-01-31 19:24:08[/EDIT]
Karma Amerikan Tankım
Yati köklerini ekledim sonunda. Birkaç ufak detay kaldı. Kökleri yeni eklediğim için kaya ile destekledim şuanda. Umarım iyi olmuştur.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203330/270120181728501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203330/270120181729021.jpg[/IMG]
Yati köklerini ekledim sonunda. Birkaç ufak detay kaldı. Kökleri yeni eklediğim için kaya ile destekledim şuanda. Umarım iyi olmuştur.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203330/270120181728501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203330/270120181729021.jpg[/IMG]
Veiltail Tiger Oscar’ım
[QUOTE=MiSoSiKiaN]Merhabalar,
Evet önerilmeyen bir tür genelde fakat bunun nedeni çirkin yada zararlı bir tür olmasından değil genetiği ile oynanmış olmasından kaynaklanıyor. Doğallığı bozuluyor. Akvaryum hobiside genelde doğal ortamı taklit olduğundan bu şekilde doğal olmayan türler pek tavsiye edilmiyor.
Ama şunuda unutmamak gerekir ki en güzel balık size zevk veren balıktır. Kimisi malawi türlerini çok severken kimisi lepistese bayılır. En güzel tür sizi tatmin eden türdür kısacası. Balıklarınızı izlemekten zevk alabiliyorsanız ne mutlu size.
Saygılar, [/QUOTE]
Merhabalar.
Haklısınız evet genetiği ile oynanmış bir tür sonuçta. Dediğiniz gibi eğer kişi o canlıdan keyif alıyorsa sıkıntı yok demektir. Her canlı değerlidir. Teşekkürler yorumunuz için.
[QUOTE=MiSoSiKiaN]Merhabalar,
Evet önerilmeyen bir tür genelde fakat bunun nedeni çirkin yada zararlı bir tür olmasından değil genetiği ile oynanmış olmasından kaynaklanıyor. Doğallığı bozuluyor. Akvaryum hobiside genelde doğal ortamı taklit olduğundan bu şekilde doğal olmayan türler pek tavsiye edilmiyor.
Ama şunuda unutmamak gerekir ki en güzel balık size zevk veren balıktır. Kimisi malawi türlerini çok severken kimisi lepistese bayılır. En güzel tür sizi tatmin eden türdür kısacası. Balıklarınızı izlemekten zevk alabiliyorsanız ne mutlu size.
Saygılar, [/QUOTE]
Merhabalar.
Haklısınız evet genetiği ile oynanmış bir tür sonuçta. Dediğiniz gibi eğer kişi o canlıdan keyif alıyorsa sıkıntı yok demektir. Her canlı değerlidir. Teşekkürler yorumunuz için.
Veiltail Tiger Oscar’ım
Bazı konularda gördüğüm kadarıyla önerilmeyen bir tür. Ancak ben kendisini çok sevdim ve çok harika bir yüzüşü var. Akvaryumda salına salına gezip mest ediyor.[:)][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203330/250120181528301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203330/250120181528351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203330/250120181528541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203330/250120181529001.jpg[/IMG]
Bazı konularda gördüğüm kadarıyla önerilmeyen bir tür. Ancak ben kendisini çok sevdim ve çok harika bir yüzüşü var. Akvaryumda salına salına gezip mest ediyor.[:)][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203330/250120181528301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203330/250120181528351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203330/250120181528541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203330/250120181529001.jpg[/IMG]
Karma Amerikan Tankım
[QUOTE=Ches]Öncelikle hayırlı olsun akvaryumunuz, Amerikan türlerinde çok bilgili değilim ama bildiğimiz şeylerden biraz bahsedelim.
Öncelikle yumuşak suyu sevdikleri için ağaç ve köklerden oluşan bir dekor yapmalısınız. Aynı zamanda da kayalık bulunmalı. Benim akvaryum da pek uygun değildi sonrasında kökler vs ilave etmiştim.
Balık seçimine gelirsek, ortamda sadece erkekler olması kavgaları aza indirdiği için tavsiye edilir ve sertlik düzeyine göre uygun balıklar alınmalıdır. Sizde yumuşak kaçacak severumlar ve çok sert gelecek texas,red terror gibi balıklar bulunmakta. Büyüdükleri zaman ciddi problemler yaşayabilirsiniz. Ya çok sert olan ya da orta düzey sertlikte olanlardan oluşan karma daha ideal olacaktır. Filtrelemeniz iyi olmalı ki malum büyük balıklar olup büyük dışkıladıkları ve yemleri solungaçlarından dışarı parçalayarak attıkları için su değerleriniz bozulmasın,akvaryum pis görünmesin.
En yakın zamanda o dekor kesinlikle değişilmeli. Yapaylıktan uzak durun.[/QUOTE]
Anladım Taner bey. Severum şuan abileri durumunda. Boyutu büyük baya. Ancak diğer türler büyüdüğünde sıkıntı yapacağını düşünmemiştim hiç. Belki yavrudan büyüyecekleri için sıkıntı yapmayabilirler. Yapay dekorları mecbur koydum. Texasım ufak kalıyo aralarında. Kaçıp saklanabileceği yer olsun diye koydum bunları. En yakın zamanda çıkarıp kök ve kaya yapacağım.
[QUOTE=Ches]Öncelikle hayırlı olsun akvaryumunuz, Amerikan türlerinde çok bilgili değilim ama bildiğimiz şeylerden biraz bahsedelim.
Öncelikle yumuşak suyu sevdikleri için ağaç ve köklerden oluşan bir dekor yapmalısınız. Aynı zamanda da kayalık bulunmalı. Benim akvaryum da pek uygun değildi sonrasında kökler vs ilave etmiştim.
Balık seçimine gelirsek, ortamda sadece erkekler olması kavgaları aza indirdiği için tavsiye edilir ve sertlik düzeyine göre uygun balıklar alınmalıdır. Sizde yumuşak kaçacak severumlar ve çok sert gelecek texas,red terror gibi balıklar bulunmakta. Büyüdükleri zaman ciddi problemler yaşayabilirsiniz. Ya çok sert olan ya da orta düzey sertlikte olanlardan oluşan karma daha ideal olacaktır. Filtrelemeniz iyi olmalı ki malum büyük balıklar olup büyük dışkıladıkları ve yemleri solungaçlarından dışarı parçalayarak attıkları için su değerleriniz bozulmasın,akvaryum pis görünmesin.
En yakın zamanda o dekor kesinlikle değişilmeli. Yapaylıktan uzak durun.[/QUOTE]
Anladım Taner bey. Severum şuan abileri durumunda. Boyutu büyük baya. Ancak diğer türler büyüdüğünde sıkıntı yapacağını düşünmemiştim hiç. Belki yavrudan büyüyecekleri için sıkıntı yapmayabilirler. Yapay dekorları mecbur koydum. Texasım ufak kalıyo aralarında. Kaçıp saklanabileceği yer olsun diye koydum bunları. En yakın zamanda çıkarıp kök ve kaya yapacağım.
Karma Amerikan Tankım
Merhaba Mert Bey.
Yorumunuz için teşekkür ederim. Dış filtrem lifetech 828 ve sunsun 1200lt lik. Dekor olarak evet kök ve kayadan başka birşey düşünmüyorum. Resimdeki akvaryumda çok güzelmiş ayrıca.
Merhaba Mert Bey.
Yorumunuz için teşekkür ederim. Dış filtrem lifetech 828 ve sunsun 1200lt lik. Dekor olarak evet kök ve kayadan başka birşey düşünmüyorum. Resimdeki akvaryumda çok güzelmiş ayrıca.
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
KULLANICILAR
- 67 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
Makkaya,
portre,
Koksal Gurkan,
sina cen,
Kınayu,
MuratOzdemir,
Hoppala,
Kuduoglu,
EKAR,
oktay42,
osmandbnl,
Formicasmind,
huseyincan,
joko29,
HaydarGul,
JujuSeri,
Cyber_Scout,
altuntasseref,
omerkaya40,
MiSoSiKiaN,
kocoglu,
AquaShirmp,
Malawi34,
yeekim,
0rnn,
888starz_tjml,
seljoy,
lonelywarrior40,
ezzalisi,
oguzozt,
syerli,
orhanacikgoz,
BurakSemihAslan,
oguzkanmaz,
ternapi,
hakanb.,
Salihsapkaa,
888starz_ixSa,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
