ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
srcnsrp
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
12
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
26 Aralık 2017 21:21
Son Ziyaret:
21 Ağustos 2019 15:04
Toplam Mesaj:
65 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Sercan Sarpkaya
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SERCAN SARPKAYA
SON 10 MESAJI
reçineli su arıtma
Tekrar konu açmaktansa buraya yazmayı tercih ettim.
Ramirezi bakmayı düşündüğüm için bende dış filtre medya malzemeleriyle suyu yumuşatma düşüncesindeyim.
Filtrenin içerisinde sera super peat veya eheiem in torfunu kullanmayı planlıyorum fakat buna ek olarak reçine kullanmayı da düşünüyorum. Bu sayede ikisi hem daha etkili hemde daha uzun süre işlerini yapabilsinler diye.
ancak reçine için rejenerasyon yapılabilen ve bilinen bir reçineyi almak isterim. Reçine anlamında tavsiye verebilirseniz çok memnun kalırım.
Keyifli hobiler dilerim.
Tekrar konu açmaktansa buraya yazmayı tercih ettim.
Ramirezi bakmayı düşündüğüm için bende dış filtre medya malzemeleriyle suyu yumuşatma düşüncesindeyim.
Filtrenin içerisinde sera super peat veya eheiem in torfunu kullanmayı planlıyorum fakat buna ek olarak reçine kullanmayı da düşünüyorum. Bu sayede ikisi hem daha etkili hemde daha uzun süre işlerini yapabilsinler diye.
ancak reçine için rejenerasyon yapılabilen ve bilinen bir reçineyi almak isterim. Reçine anlamında tavsiye verebilirseniz çok memnun kalırım.
Keyifli hobiler dilerim.
Albino Cüce Vatozum Sizce Neden Öldü?
onca şey yazmıştım yanlışlıkla sildim umarım okumuşsunuzdur :)[EDIT]srcnsrp,2019-08-01 17:27:10[/EDIT]
[QUOTE=Esnaf]
Merhaba
Yazımda biyolojk ve mekanik filtrasyonun ve oksijenin yetersiz kalması nedeniyle yaşanan amonyak artışının üstüne aşırı co2 ile birleştiğinde vatoz dahil diğer tüm balıkları boğacağından zehirleyeceğinden bahsetmiştim ? okudunuz mu ?[:)]
Vatoz amonyağı artırmaz amonyak ilişkisi vatoz kaynaklı değil bitki kaynaklıdır ? sanırım farklı bişiy kastettiniz ve yanlış yazdınız ?
Son paylaşımınızdan çıkardığım kadarıyla filtre sisteminizden bir şüpheniz yok, o halde size göre tüm problem co2 yi tedbirsiz kullanmanızdan kaynaklandı değil mi ? bu teknik bir konu !
keşke bunu daha önce etüd ederek harekete geçseydiniz, eğer filtre sisteminizden eminseniz yani bugüne dek başka bir balık kaybı olmadıysa taaki co2 kullanımında ilk kaybı yaşadıysanız tek şüpheli olarak tedbirsiz co2 kullanımı ön plana çıkıyor vatoz bu eylemin kurbanı oluyor [;)][/QUOTE][/QUOTE]
Tekrardan yazayım okumadınız sanırım. Şöyleki ben suya Co2 verince sudaki ph değeri aniden düştü ve bu düşüş amonyağın daha az zararlı olan amonyuma dönüşme eğilimi göstermesine neden olacağını bir makaleden okumuştum. Bununla birlikte 3 ayda akvaryumda biyolojik bir döngü oluştuğuna inanmak istiyorum :) ayrıca bitlklilerin amonyak ürettiğini daha önce bilmediğim aksine amonyağı kullandığını biliyordum sanırım bilgi eksikliğim burdan kaynaklı. Dediğiniz gibi vatoz co2 ' den kaynaklı bir zehirlenmeye maruz kaldı sanırım. Böylesine kararmasının sebebide bu olsa gerek. Peki tecrübelerinize dayanarak sormak isterim sudaki ph ı mayalı sistem kullanarak nasıl sabitlerim acaba? Ramirezil gibi bir balık bakmayı düşünüyorum tüm bu tank kurulumu onun için fakat ph gh ve kh değişimlerinden fazlasıyla etkilenen bir balık türü. bir tavsiyeniz var mı acaba?
Ters osmos sistemi kuramayacağım malesef hem maliyetli hemde eheiem classıc 250 dış filtre aldım bir haftadır kurmak için bekliyorum.
onca şey yazmıştım yanlışlıkla sildim umarım okumuşsunuzdur :)[EDIT]srcnsrp,2019-08-01 17:27:10[/EDIT]
[QUOTE=Esnaf]
Merhaba
Yazımda biyolojk ve mekanik filtrasyonun ve oksijenin yetersiz kalması nedeniyle yaşanan amonyak artışının üstüne aşırı co2 ile birleştiğinde vatoz dahil diğer tüm balıkları boğacağından zehirleyeceğinden bahsetmiştim ? okudunuz mu ?[:)]
Vatoz amonyağı artırmaz amonyak ilişkisi vatoz kaynaklı değil bitki kaynaklıdır ? sanırım farklı bişiy kastettiniz ve yanlış yazdınız ?
Son paylaşımınızdan çıkardığım kadarıyla filtre sisteminizden bir şüpheniz yok, o halde size göre tüm problem co2 yi tedbirsiz kullanmanızdan kaynaklandı değil mi ? bu teknik bir konu !
keşke bunu daha önce etüd ederek harekete geçseydiniz, eğer filtre sisteminizden eminseniz yani bugüne dek başka bir balık kaybı olmadıysa taaki co2 kullanımında ilk kaybı yaşadıysanız tek şüpheli olarak tedbirsiz co2 kullanımı ön plana çıkıyor vatoz bu eylemin kurbanı oluyor [;)][/QUOTE][/QUOTE]
Tekrardan yazayım okumadınız sanırım. Şöyleki ben suya Co2 verince sudaki ph değeri aniden düştü ve bu düşüş amonyağın daha az zararlı olan amonyuma dönüşme eğilimi göstermesine neden olacağını bir makaleden okumuştum. Bununla birlikte 3 ayda akvaryumda biyolojik bir döngü oluştuğuna inanmak istiyorum :) ayrıca bitlklilerin amonyak ürettiğini daha önce bilmediğim aksine amonyağı kullandığını biliyordum sanırım bilgi eksikliğim burdan kaynaklı. Dediğiniz gibi vatoz co2 ' den kaynaklı bir zehirlenmeye maruz kaldı sanırım. Böylesine kararmasının sebebide bu olsa gerek. Peki tecrübelerinize dayanarak sormak isterim sudaki ph ı mayalı sistem kullanarak nasıl sabitlerim acaba? Ramirezil gibi bir balık bakmayı düşünüyorum tüm bu tank kurulumu onun için fakat ph gh ve kh değişimlerinden fazlasıyla etkilenen bir balık türü. bir tavsiyeniz var mı acaba?
Ters osmos sistemi kuramayacağım malesef hem maliyetli hemde eheiem classıc 250 dış filtre aldım bir haftadır kurmak için bekliyorum.
Albino Cüce Vatozum Sizce Neden Öldü?
[QUOTE=Bilgekarga]Oksijensiz kalmıl olabilir mi? 🤔🤔😕[/QUOTE]
Oksijensiz kalma ihtimali tabiki var ama pek ihtimal vermiyorum o hacimde tek başına yaşayan bir vatoza suda erimiş oksijen bır gün yetecektir diye düşünüyorum.
[QUOTE=Anadolu28]Dostum bu tarz kedi balıkları sürüler halinde yaşar tek baktığından dolayı hayvan strese girmiş ve ölmüş %90 bu sebep[/QUOTE]
Evet haklısınız ancak bir bucuk aydır burada yaşıyordu ve keyfide gözlemlerime göre yerindeydi ve hareketliydi yem yemesinden tutunda yüzmesine kadar.
[QUOTE=Esnaf]
150 litrede biolife sünger pipo filtreyle bitkili ve sürekli amonyak salınımı olan bir tankta mekanik ve biyolojik filtrasyon yetersiz kalır, yüksek oranlara çıkan C0 2 de zehirlenme etkisini destekler
Bitkili tanklarda amonyağın fazlasını ayrştıracak güçlü bakteri tutan medyaya ihtiyaç doğar, sporax ve substrat türevleri ve az miktarda zeolit yada diatomid iyi iş çıkarır amonyağın fazlasını hapseder ve bu noktada hem bitkiler için hemde balıklar için birbiriyle çakışmayacak bir ortam oluşur
Vatozunuzun ölüm sebebi çok büyük ihtimalle amonyak artışıyla birlikte fazla CO 2 nedeniyle zehirlenme ve boğulmadır, biyolojik ve mekanik filtrasyonun ve oksijenin yetersiz olduğu tanklarda görülen bir durumdur
vatoz dışında başka bir tür balık da olsa sonuç değişmeyecekti, filtrasyonunuzu geliştirin , çünki hem bitki hemde balıkla bir arada oluşturmak istediğiniz ortamın sağlığı 150 litrede bu bitki yoğunluğuyla ancak dış filtreyle mümkündür,
biolife nihayetinde pipo filtre çalışma mantığında bir pipo filtredir aslında yani tecrübeli akvaristler iki dakika incelediğinde çözer kapasitesi bellidir yıllar önce denemiştim hatta forumları çok meşgul eden bir tartışma konusuydu, şimdi gördüğüm kadarıyla bu firma tepe filtre türevi bir ürüne yoğunlaştı
kolay gelsin[:)][/QUOTE]
Amonyağın neden tankta cok olduğunu düşündünüz acaba. 150 lt bi tankta tek başına yaşayan bir vatoz amonyak değerinde ciddi etkiler yaratabilir mi ki?
Ayrıca bahsetmemde yarar olacağını düşünerek ıkı ay boyunca suyun oturmasını bekledim sonra eski akvaryumdan tek kalmış vatozumu bu tanka koydum ve 1 aydan fazla sağlıklı bır sekılde yaşıyordu. Co2 yi verince akşamı göremedi hayvan.
Ph değişimine yorumluyorum daha cok ama test kitim olmadıgı ıçin bundandır diyemiyorumda. Mayalı sistemde Co2 çıkışınıda ayarlayamıyoruz diye biliyorum. Mayalı sistem kullanan arkadaşlar bu ani değişimlerle nasıl başa çıkıyorlar acaba?
Ki ramirezi gibi hassas bı balık bakmayı düşünüyorum acaba hiç duşunmesemmi[:?][EDIT]srcnsrp,2019-08-01 16:41:34[/EDIT]
[QUOTE=Bilgekarga]Oksijensiz kalmıl olabilir mi? 🤔🤔😕[/QUOTE]
Oksijensiz kalma ihtimali tabiki var ama pek ihtimal vermiyorum o hacimde tek başına yaşayan bir vatoza suda erimiş oksijen bır gün yetecektir diye düşünüyorum.
[QUOTE=Anadolu28]Dostum bu tarz kedi balıkları sürüler halinde yaşar tek baktığından dolayı hayvan strese girmiş ve ölmüş %90 bu sebep[/QUOTE]
Evet haklısınız ancak bir bucuk aydır burada yaşıyordu ve keyfide gözlemlerime göre yerindeydi ve hareketliydi yem yemesinden tutunda yüzmesine kadar.
[QUOTE=Esnaf]
150 litrede biolife sünger pipo filtreyle bitkili ve sürekli amonyak salınımı olan bir tankta mekanik ve biyolojik filtrasyon yetersiz kalır, yüksek oranlara çıkan C0 2 de zehirlenme etkisini destekler
Bitkili tanklarda amonyağın fazlasını ayrştıracak güçlü bakteri tutan medyaya ihtiyaç doğar, sporax ve substrat türevleri ve az miktarda zeolit yada diatomid iyi iş çıkarır amonyağın fazlasını hapseder ve bu noktada hem bitkiler için hemde balıklar için birbiriyle çakışmayacak bir ortam oluşur
Vatozunuzun ölüm sebebi çok büyük ihtimalle amonyak artışıyla birlikte fazla CO 2 nedeniyle zehirlenme ve boğulmadır, biyolojik ve mekanik filtrasyonun ve oksijenin yetersiz olduğu tanklarda görülen bir durumdur
vatoz dışında başka bir tür balık da olsa sonuç değişmeyecekti, filtrasyonunuzu geliştirin , çünki hem bitki hemde balıkla bir arada oluşturmak istediğiniz ortamın sağlığı 150 litrede bu bitki yoğunluğuyla ancak dış filtreyle mümkündür,
biolife nihayetinde pipo filtre çalışma mantığında bir pipo filtredir aslında yani tecrübeli akvaristler iki dakika incelediğinde çözer kapasitesi bellidir yıllar önce denemiştim hatta forumları çok meşgul eden bir tartışma konusuydu, şimdi gördüğüm kadarıyla bu firma tepe filtre türevi bir ürüne yoğunlaştı
kolay gelsin[:)][/QUOTE]
Amonyağın neden tankta cok olduğunu düşündünüz acaba. 150 lt bi tankta tek başına yaşayan bir vatoz amonyak değerinde ciddi etkiler yaratabilir mi ki?
Ayrıca bahsetmemde yarar olacağını düşünerek ıkı ay boyunca suyun oturmasını bekledim sonra eski akvaryumdan tek kalmış vatozumu bu tanka koydum ve 1 aydan fazla sağlıklı bır sekılde yaşıyordu. Co2 yi verince akşamı göremedi hayvan.
Ph değişimine yorumluyorum daha cok ama test kitim olmadıgı ıçin bundandır diyemiyorumda. Mayalı sistemde Co2 çıkışınıda ayarlayamıyoruz diye biliyorum. Mayalı sistem kullanan arkadaşlar bu ani değişimlerle nasıl başa çıkıyorlar acaba?
Ki ramirezi gibi hassas bı balık bakmayı düşünüyorum acaba hiç duşunmesemmi[:?][EDIT]srcnsrp,2019-08-01 16:41:34[/EDIT]
Albino Cüce Vatozum Sizce Neden Öldü?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202457/010820190011151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202457/010820190011421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202457/010820190012091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202457/010820190013361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202457/010820190015451.jpg[/IMG]
Arkadaşlar merhaba. 150 litrelik akvaryumda tek başına beslediğim cüce vatozumu malesef işten geldiğimde kaybettiğimi öğrendim[:(]. Dün ilk defa alvaryuma mayalı Co2 sistemi kurdum. Işık tüm gün açıktı. Co2 sistem suyun Ph ını ani düşürür evet ama vatozum sabah işe giderken sağlam döndüğümde ölü görünce sizlere danışmak istedim.
Bu kadar ani ölüme sebep olan şey nedir diye. Neyi bu denli yanlıs yaptım sizce ?
Ölü Vatozumun kararmasıda dikkatimi çekti. Düşüncelerinizi beklıyorum teşekkürler.
Birde suyun üzerinde ince beyaz bi tabaka oluşmuş kaygan bi tabaka olduğunu düşünüyorum. bitkilerin yapraklarındada buna benzer ipeksi bi yapı vardı suda salınan. Bu zararlı bi durum mu ?
15 saat açık olan Co2 bir tanka bunları yapabilir mi ?
150 lt
Biolife iç filtre
1 hafta önce %20 su değişimi
[EDIT]srcnsrp,2019-08-01 09:08:05[/EDIT]
Paylaşımlarınızı bekliyorum arkadaşlar . :(
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202457/010820190011151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202457/010820190011421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202457/010820190012091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202457/010820190013361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202457/010820190015451.jpg[/IMG]
Arkadaşlar merhaba. 150 litrelik akvaryumda tek başına beslediğim cüce vatozumu malesef işten geldiğimde kaybettiğimi öğrendim[:(]. Dün ilk defa alvaryuma mayalı Co2 sistemi kurdum. Işık tüm gün açıktı. Co2 sistem suyun Ph ını ani düşürür evet ama vatozum sabah işe giderken sağlam döndüğümde ölü görünce sizlere danışmak istedim.
Bu kadar ani ölüme sebep olan şey nedir diye. Neyi bu denli yanlıs yaptım sizce ?
Ölü Vatozumun kararmasıda dikkatimi çekti. Düşüncelerinizi beklıyorum teşekkürler.
Birde suyun üzerinde ince beyaz bi tabaka oluşmuş kaygan bi tabaka olduğunu düşünüyorum. bitkilerin yapraklarındada buna benzer ipeksi bi yapı vardı suda salınan. Bu zararlı bi durum mu ?
15 saat açık olan Co2 bir tanka bunları yapabilir mi ?
150 lt
Biolife iç filtre
1 hafta önce %20 su değişimi
[EDIT]srcnsrp,2019-08-01 09:08:05[/EDIT]
Paylaşımlarınızı bekliyorum arkadaşlar . :(
Hava Motoru Tavsiyesi
[QUOTE=bjkalley]30'dan fazla akvaryumum var hiçbirine hava vermiyorum. Eğer akvaryumlarıma geçici olarak çok balık koymak zorunda olan bir ithalatçı olsam koyardım ama evde beslenecek bir sistemde hava taşı ile sistemi hayatta tutmak, bir hastayı oksijen tüpüne bağlamak gibi. Elektrik kesilince balıklarınızın öleceğini bile bile, yüklü balık bakıyorsunuz demek. Öyle böyle değil, büyük hata.[/QUOTE]
O hatayı ilk başta 20 litreye 5 japon koyarak bilgisizlikten yaptım fakat balıklarım hızla rahatsızlanmaya başladı. Ne yazık ki birini kaybetim birinide tavsiyeler üzerine geri verdim. Kısa sürede 60 litrelik bu akvaryuma geçtim ve şu an ki 3 balıktan fazla balık bakmayı düşünmüyorum. Sadece bir adet albino cüce vatoz almayı planlıyorum oda temizlik için. Hava olayı en başından beri çok gürültü yaptığı için çok canımı sıkıyordu. Kıymetli yorumlarınızdan sonra ses problemim ortadan kalktı. Hava borusu kapalıyken oksijenlerinin yeteceğini bilmek çok mutlu etti beni cidden çok teşekkür ederim.
[QUOTE=bjkalley]30'dan fazla akvaryumum var hiçbirine hava vermiyorum. Eğer akvaryumlarıma geçici olarak çok balık koymak zorunda olan bir ithalatçı olsam koyardım ama evde beslenecek bir sistemde hava taşı ile sistemi hayatta tutmak, bir hastayı oksijen tüpüne bağlamak gibi. Elektrik kesilince balıklarınızın öleceğini bile bile, yüklü balık bakıyorsunuz demek. Öyle böyle değil, büyük hata.[/QUOTE]
O hatayı ilk başta 20 litreye 5 japon koyarak bilgisizlikten yaptım fakat balıklarım hızla rahatsızlanmaya başladı. Ne yazık ki birini kaybetim birinide tavsiyeler üzerine geri verdim. Kısa sürede 60 litrelik bu akvaryuma geçtim ve şu an ki 3 balıktan fazla balık bakmayı düşünmüyorum. Sadece bir adet albino cüce vatoz almayı planlıyorum oda temizlik için. Hava olayı en başından beri çok gürültü yaptığı için çok canımı sıkıyordu. Kıymetli yorumlarınızdan sonra ses problemim ortadan kalktı. Hava borusu kapalıyken oksijenlerinin yeteceğini bilmek çok mutlu etti beni cidden çok teşekkür ederim.
Hava Motoru Tavsiyesi
[QUOTE=bjkalley]Su yüzeyinin hareketi akvaryumdaki balıklara yetmiyor da hava taşı veya iç filtrenin hava girişi gerekiyorsa o akvaryumun balık yükü fazladır.[/QUOTE]
İlginiz için çok teşekkür ederim. Suya hava verine gerçekten çok baş ağrıtıyor o sebeple dış filtre veye hava motoru ihtimallerine yönelmeyi düşündüm ama sudaki dalgalanma yeterliyse bunların hiçbirine gerek yok dediğiniz gibi. Tekrardan teşekkür eder sağlıklı balıklar dilerim.
[QUOTE=bjkalley]Su yüzeyinin hareketi akvaryumdaki balıklara yetmiyor da hava taşı veya iç filtrenin hava girişi gerekiyorsa o akvaryumun balık yükü fazladır.[/QUOTE]
İlginiz için çok teşekkür ederim. Suya hava verine gerçekten çok baş ağrıtıyor o sebeple dış filtre veye hava motoru ihtimallerine yönelmeyi düşündüm ama sudaki dalgalanma yeterliyse bunların hiçbirine gerek yok dediğiniz gibi. Tekrardan teşekkür eder sağlıklı balıklar dilerim.
Sizce Ne Yapmalıyım Kafam Çok Karışık.
Merhabalar.
Kusura bakmayın rahatsızlık veriyorum sizlere lakin filtre kullanımı konusundaki tecrübenizden faydalanmak isterim.
Bu hobiye başlayalı daha bir ay oldu ve 60 litrelik içinde 3 adet japon balığım olan bir akvaryumum var. https://youtu.be/wlXbLnHhhXo linkteki akvaryumda ki iç filtreyi kullanıyorum lakin hem suyu yeteri kadar temizlemediği kanısındayım hemde içeri hava üflediğinde balıkların zorlandığını düşünüyorum videoyu izlerseniz bu konudaki düşüncenizi de öğrenmek isterim. Hava üfleme kısmını iptal etsem sadece su devridaim kısmı çalışsa ( çok ses çıkardığı için) balıklara sudaki oksijen yeterli gelir mi? Hava motoru ve taşı alsam yine ses konusunda rahatsızlık çekeceğim korkusu var. Dış filtre kullanmalı mıyım kullanırsam hangi modeli almalıyım? çok soru sordum biliyorum lakin acemiliğime verin. Yardım ederseniz çok makbule geçer. Şimdiden çok teşekkür eder sağlıklı balıklar dilerim.
65x29x35
Merhabalar.
Kusura bakmayın rahatsızlık veriyorum sizlere lakin filtre kullanımı konusundaki tecrübenizden faydalanmak isterim.
Bu hobiye başlayalı daha bir ay oldu ve 60 litrelik içinde 3 adet japon balığım olan bir akvaryumum var. https://youtu.be/wlXbLnHhhXo linkteki akvaryumda ki iç filtreyi kullanıyorum lakin hem suyu yeteri kadar temizlemediği kanısındayım hemde içeri hava üflediğinde balıkların zorlandığını düşünüyorum videoyu izlerseniz bu konudaki düşüncenizi de öğrenmek isterim. Hava üfleme kısmını iptal etsem sadece su devridaim kısmı çalışsa ( çok ses çıkardığı için) balıklara sudaki oksijen yeterli gelir mi? Hava motoru ve taşı alsam yine ses konusunda rahatsızlık çekeceğim korkusu var. Dış filtre kullanmalı mıyım kullanırsam hangi modeli almalıyım? çok soru sordum biliyorum lakin acemiliğime verin. Yardım ederseniz çok makbule geçer. Şimdiden çok teşekkür eder sağlıklı balıklar dilerim.
65x29x35
Hava Motoru Tavsiyesi
[QUOTE=Va_sil]Filtre yuzeyi dalgandiriyorsa ,hava motoru almaniza ihtiyac yoktur
Akvaryumun fotosunu filter calisirken koyun lutfen[:)][/QUOTE]
https://youtu.be/wlXbLnHhhXo
Elimde bu video vardı önceden çekilmiş. Seslere aldırış etmeyin :) Video y balıklar için çekmiştim siz filtre kısmına dikkat edersiniz videonun yönü içinde kusura bakmayın :)
[QUOTE=Va_sil]Filtre yuzeyi dalgandiriyorsa ,hava motoru almaniza ihtiyac yoktur
Akvaryumun fotosunu filter calisirken koyun lutfen[:)][/QUOTE]
https://youtu.be/wlXbLnHhhXo
Elimde bu video vardı önceden çekilmiş. Seslere aldırış etmeyin :) Video y balıklar için çekmiştim siz filtre kısmına dikkat edersiniz videonun yönü içinde kusura bakmayın :)
Hava Motoru Tavsiyesi
Merhabalar. Forumda bu konu ile alakalı bir başlık vardı lakin sitenin yabancısı olduğum için mesajımın görülmeyeceğini düşünerek buradan da yazmak istedim. 16 sayfalık bir konu vardı üşenmedim hepsini okudum :) Okumaya başladığımda bir çok kişinin resun ac 9603 veya 9602 tavsiye ettiğini gördüm ancak bu ürünü 2012 yılında tavsiye etmişlerdi. O zamandan bu zamana yeni ürünler çıkmıştır diye düşünerek tekrar sizlerin deneyimlerine başvurmak istedim.
Öncelikle bu hobiye yeni başladım ve akvaryumum 60 litre civarlarında. Kullandığım iç filtrenin hava çıkışı cidden çok ses çıkarıyor baş ağrıtıyor bu sebeple hava motoru ve hava taşı almaya karar verdim.
60 litrelik bir akvaryum için fiyatı uygun ama cidden sessiz olabilecek, hava ayarı olan bir hava motoru arıyorum. Hava taşına bağladığımda da ses çıkmasını istemiyorum böyle bir şey mümkün müdür bunu nasıl yapabilirim acaba?
hava motorunu çift çıkışlı olarak mı seçmeliyim?
Son olarak akvaryumumun uzunluğu 64 cm bu akvaryum için hangi tip ve hangi uzunlukta hava taşı almalıyım?
yardımlarınız için şimdiden çok teşekkür eder sağlıklı balıklar dilerim.
Merhabalar. Forumda bu konu ile alakalı bir başlık vardı lakin sitenin yabancısı olduğum için mesajımın görülmeyeceğini düşünerek buradan da yazmak istedim. 16 sayfalık bir konu vardı üşenmedim hepsini okudum :) Okumaya başladığımda bir çok kişinin resun ac 9603 veya 9602 tavsiye ettiğini gördüm ancak bu ürünü 2012 yılında tavsiye etmişlerdi. O zamandan bu zamana yeni ürünler çıkmıştır diye düşünerek tekrar sizlerin deneyimlerine başvurmak istedim.
Öncelikle bu hobiye yeni başladım ve akvaryumum 60 litre civarlarında. Kullandığım iç filtrenin hava çıkışı cidden çok ses çıkarıyor baş ağrıtıyor bu sebeple hava motoru ve hava taşı almaya karar verdim.
60 litrelik bir akvaryum için fiyatı uygun ama cidden sessiz olabilecek, hava ayarı olan bir hava motoru arıyorum. Hava taşına bağladığımda da ses çıkmasını istemiyorum böyle bir şey mümkün müdür bunu nasıl yapabilirim acaba?
hava motorunu çift çıkışlı olarak mı seçmeliyim?
Son olarak akvaryumumun uzunluğu 64 cm bu akvaryum için hangi tip ve hangi uzunlukta hava taşı almalıyım?
yardımlarınız için şimdiden çok teşekkür eder sağlıklı balıklar dilerim.
En Sessiz Hava Motoru?
Merhabalar. üşenmedim buradaki 16 sayfayı tek tek okudum. Okumaya başladığımda bir çok kişinin resun ac 9603 veya 9602 tavsiye ettiğini gördüm ancak bu ürünü 2012 yılında tavsiye etmişsiniz. O zamandan bu zamana yeni ürünler çıkmıştır diye düşünerek tekrar sizlerin deneyimlerine başvurmak istedim.
Öncelikle bu hobiye yeni başladım ve akvaryumum 60 litre civarlarında. Kullandığım iç filtrenin hava çıkışı cidden çok ses çıkarıyor baş ağrıtıyor bu sebeple hava motoru ve hava taşı almaya karar verdim.
60 litrelik bir akvaryum için fiyatı uygun ama cidden sessiz olabilecek, hava ayarı olan bir hava motoru arıyorum. Hava taşına bağladığımda da ses çıkmasını istemiyorum böyle bir şey mümkün müdür bunu nasıl yapabilirim acaba?
hava motorunu çift çıkışlı olarak mı seçmeliyim?
Son olarak akvaryumumun uzunluğu 64 cm bu akvaryum için hangi tip ve hangi uzunlukta hava taşı almalıyım?
yardımlarınız için şimdiden çok teşekkür eder sağlıklı balıklar dilerim.
Merhabalar. üşenmedim buradaki 16 sayfayı tek tek okudum. Okumaya başladığımda bir çok kişinin resun ac 9603 veya 9602 tavsiye ettiğini gördüm ancak bu ürünü 2012 yılında tavsiye etmişsiniz. O zamandan bu zamana yeni ürünler çıkmıştır diye düşünerek tekrar sizlerin deneyimlerine başvurmak istedim.
Öncelikle bu hobiye yeni başladım ve akvaryumum 60 litre civarlarında. Kullandığım iç filtrenin hava çıkışı cidden çok ses çıkarıyor baş ağrıtıyor bu sebeple hava motoru ve hava taşı almaya karar verdim.
60 litrelik bir akvaryum için fiyatı uygun ama cidden sessiz olabilecek, hava ayarı olan bir hava motoru arıyorum. Hava taşına bağladığımda da ses çıkmasını istemiyorum böyle bir şey mümkün müdür bunu nasıl yapabilirim acaba?
hava motorunu çift çıkışlı olarak mı seçmeliyim?
Son olarak akvaryumumun uzunluğu 64 cm bu akvaryum için hangi tip ve hangi uzunlukta hava taşı almalıyım?
yardımlarınız için şimdiden çok teşekkür eder sağlıklı balıklar dilerim.
SON MESAJLAR
- Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 20:31
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 18:59
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
KULLANICILAR
- 74 Online Kullanıcı, 41 Üye
Online Kullanıcılar
hasancn,
ezzalisi,
Eldurmaz,
0rnn,
sedatkaryurek,
Oquanus,
TuRKeR,
Jeveux,
Sungurr,
yaguara,
MertGun,
DigitalPen,
osmandbnl,
OKIRATLI,
bysmokin,
Fatihsm,
Koksal Gurkan,
BilalM.,
sina cen,
yeekim,
Malawi34,
MiSoSiKiaN,
EKAR,
Kınayu,
√olkaπ,
chapi,
FurkanYnk,
MertSoyumert,
Savas37,
Hilmi22,
MelihB,
capitano,
IgorVladimir,
Killicory,
Sametbugra,
keremcosgun,
şansal,
syerli,
oguzozt,
akinsinan,
EmiirKaan,
jamaisvus,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
