ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
22 Aralık 2017 09:09
Son Ziyaret:
16 Ağustos 2018 01:00
Toplam Mesaj:
43 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
REAB
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
REAB
SON 10 MESAJI
Bettam Hasta
[QUOTE=AhmetEmre]Yeni kurulmuş bir akvaryumunuz var ve çok büyük değil kumu su değişimi yaparken her hafta biraz biraz çekin bitince diğer kumu her gün biraz biraz ekleyin.
Su değişimi yaparken ısıtıcının fişini çekin ve biraz dibe itin çatlamasını engellemiş olursunuz. [/QUOTE]
Cok tesekkur ederim ayrica onereceginiz bi kum var mi acaba alternetif olarak
[QUOTE=AhmetEmre]Yeni kurulmuş bir akvaryumunuz var ve çok büyük değil kumu su değişimi yaparken her hafta biraz biraz çekin bitince diğer kumu her gün biraz biraz ekleyin.
Su değişimi yaparken ısıtıcının fişini çekin ve biraz dibe itin çatlamasını engellemiş olursunuz. [/QUOTE]
Cok tesekkur ederim ayrica onereceginiz bi kum var mi acaba alternetif olarak
Bettam Hasta
[QUOTE=AhmetEmre]
Kum kirlendiği zaman oluşan görüntü dışında bir dezavantaj yaratmaz ama avantaj da sağlamaz dere kumunu iyice yıkarsanız hem atıkları gizlemesi hem alt tarafta su sirkülasyonunun silis kumdan iyi olması hemde daha doğal durması açısından daha avantajlı olur. Ek ışıklandırmanız yoksa ortam aydınlık bile olsa koyu fon kullanmayın gölge seven bitkilere yönelin(anubias benzeri) [/QUOTE]
Kumu değiştirmek riskli değil mi sizce?
[QUOTE=AhmetEmre]
Kum kirlendiği zaman oluşan görüntü dışında bir dezavantaj yaratmaz ama avantaj da sağlamaz dere kumunu iyice yıkarsanız hem atıkları gizlemesi hem alt tarafta su sirkülasyonunun silis kumdan iyi olması hemde daha doğal durması açısından daha avantajlı olur. Ek ışıklandırmanız yoksa ortam aydınlık bile olsa koyu fon kullanmayın gölge seven bitkilere yönelin(anubias benzeri) [/QUOTE]
Kumu değiştirmek riskli değil mi sizce?
Bettam Hasta
[QUOTE=AhmetEmre]Suyun sarımtırak olması normal ve hatta iyi bir şey (betalar için)
Hindistan cevizini geri koyun saklanma ihtiyacını giderir balığı rahatlatır.
Işık yoksa açık varsa koyu bir arka fon kullanın ve ışıklandırmanız yoksa balığı ışık alan bir yere koyun(direkt ışık almasın ama aydınlık olsun)
Bu arada bitkilerin formu çok kötü onlar olmasa da olur ve ısıtıcının cam kısmı tamamen suyun içinde olmalı yoksa bozulabilir.
Geç döndüğüm için kusura bakmayın
[/QUOTE]
Estağfurullah teşekkürler cevabınız için. Akvaryumum odamda ışık alıyor gayet koyu bir arka fonum var yakın zamanda yapistiracagim bitkileri de cogaltmayi planlıyorum çünkü çok sevdi su mercimegini birde dün hindistan cevizi batmadığı için taş almıştım temizliğini yaptım bugün koyacağım inşallah. Isıtıcı konusunu da dikkate alacağım teşekkürler. Peki kum sıkıntı olur mu baska eksiğim var mı
[QUOTE=özlemazuki]Panik yapmayın. Gayet iyi görünüyor. Alanı da gayet yeterli. Zeyneb arkadaşın dediği gibi kuyruk kıvrılması da olumsuz su şartlarından oluşur, alanla ilgili değildir.Sadece bakımı kolay bir kaç dal dolgun anubias tarzı kolay bitkiler alıp hem görselliği hem de betanın saklanma, dolanma halini destekleyebilirsiniz. Rutin bakımlarına devam edin ve yem çeşitliliği ve kalitesine özen gösterin.[/QUOTE]
Aslında baya iyileşme gösterdi kuyruğu ve anubias bitkim vardı fakat çürüdü biraz çıkardım bi fanusa koydum onun yerine sadece su uüstü bitkisi kullansam mağarasını koyacağım çünkü birde düzenli dip cekimi yapıyorum dinlenmis su kullaniyorum su sıcaklığı esit olsun diye birazini kaynatiyorum ama baska bi oneriniz var mi cok teşekkür ederim ayrica[:)]
[QUOTE=AhmetEmre]Suyun sarımtırak olması normal ve hatta iyi bir şey (betalar için)
Hindistan cevizini geri koyun saklanma ihtiyacını giderir balığı rahatlatır.
Işık yoksa açık varsa koyu bir arka fon kullanın ve ışıklandırmanız yoksa balığı ışık alan bir yere koyun(direkt ışık almasın ama aydınlık olsun)
Bu arada bitkilerin formu çok kötü onlar olmasa da olur ve ısıtıcının cam kısmı tamamen suyun içinde olmalı yoksa bozulabilir.
Geç döndüğüm için kusura bakmayın
[/QUOTE]
Estağfurullah teşekkürler cevabınız için. Akvaryumum odamda ışık alıyor gayet koyu bir arka fonum var yakın zamanda yapistiracagim bitkileri de cogaltmayi planlıyorum çünkü çok sevdi su mercimegini birde dün hindistan cevizi batmadığı için taş almıştım temizliğini yaptım bugün koyacağım inşallah. Isıtıcı konusunu da dikkate alacağım teşekkürler. Peki kum sıkıntı olur mu baska eksiğim var mı
[QUOTE=özlemazuki]Panik yapmayın. Gayet iyi görünüyor. Alanı da gayet yeterli. Zeyneb arkadaşın dediği gibi kuyruk kıvrılması da olumsuz su şartlarından oluşur, alanla ilgili değildir.Sadece bakımı kolay bir kaç dal dolgun anubias tarzı kolay bitkiler alıp hem görselliği hem de betanın saklanma, dolanma halini destekleyebilirsiniz. Rutin bakımlarına devam edin ve yem çeşitliliği ve kalitesine özen gösterin.[/QUOTE]
Aslında baya iyileşme gösterdi kuyruğu ve anubias bitkim vardı fakat çürüdü biraz çıkardım bi fanusa koydum onun yerine sadece su uüstü bitkisi kullansam mağarasını koyacağım çünkü birde düzenli dip cekimi yapıyorum dinlenmis su kullaniyorum su sıcaklığı esit olsun diye birazini kaynatiyorum ama baska bi oneriniz var mi cok teşekkür ederim ayrica[:)]
Bettam Hasta
[QUOTE=AhmetEmre] Genel bir akvaryum fotoğrafı atabilir misiniz
Balıkta ciddiye alınacak bir şey yok ama sanırım dar bir alanda olduğu için kuyruğu daralmış bakım şartlarını iyileştirmeniz gerekli.
Boyun kısmı farklı renkte olması gayet normal. [/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202338/030120181958211.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202338/030120182000181.jpg[/IMG]
Tabi buyrun. Suyun rengi dün akvaryuma koyduğum hindistan cevizinden kaynaklı zemine oturmadığı için çıkardım biraz da su mercimeği var. Gözleri bana çok sis geliyor normalde böyle değil diye hatırlıyorum o nedenle
[QUOTE=AhmetEmre] Genel bir akvaryum fotoğrafı atabilir misiniz
Balıkta ciddiye alınacak bir şey yok ama sanırım dar bir alanda olduğu için kuyruğu daralmış bakım şartlarını iyileştirmeniz gerekli.
Boyun kısmı farklı renkte olması gayet normal. [/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202338/030120181958211.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202338/030120182000181.jpg[/IMG]
Tabi buyrun. Suyun rengi dün akvaryuma koyduğum hindistan cevizinden kaynaklı zemine oturmadığı için çıkardım biraz da su mercimeği var. Gözleri bana çok sis geliyor normalde böyle değil diye hatırlıyorum o nedenle
Bettam Hasta
[QUOTE=özlemazuki]Arkadaşların dediği gibi fotoğrafta sorun görünmese de, olduğunu düşündüğünüz şeyler hastalıksa hepsi su değerleriyle ilgilidir. Özellikle gözünü takip edin. Gri ve puslu bir tabaka gözü kaplarsa fungudur. Dip çekimini 1 hafta kadar 2 günde 1 %20 olarak dengeli ısıda, metilen ile değişin tedbir olarak.[/QUOTE][QUOTE=BadWolf]Gözün rengi normal. Heterochromia dediğimiz durumdur. Gözde farklı renk genlerinin taşınması sonucu oluşur, tek göz içinde 2-3 renk olacabileceği gibi van kedilerindeki gibi iki göz birbirinden farklı renk te olabilir. Ve yine özlem hanımın dediği gibi gözlemlenmeli, eğer gözde renk değişimi, farklı renkte yayılma ya da pamuksu bir görünüm alırsa göz fungusu için tedaviye başlamlalıdır.
Kuyruktaki kıvrıklar genelde kötü su şartlarından olur. Bu şartlar düzeltildiğinde geçecektir.[/QUOTE]
Gözünü gözlemliyorum bi tabaka vb yok fakat bana sis gibi geldi bilmiyorum dün gece fark ettim bugün bi kaç pet shopa sordum bi sey yok eger şiş ise suya bir iki damla çay dökün dedi korkuyorum açıkçası
[QUOTE=özlemazuki]Arkadaşların dediği gibi fotoğrafta sorun görünmese de, olduğunu düşündüğünüz şeyler hastalıksa hepsi su değerleriyle ilgilidir. Özellikle gözünü takip edin. Gri ve puslu bir tabaka gözü kaplarsa fungudur. Dip çekimini 1 hafta kadar 2 günde 1 %20 olarak dengeli ısıda, metilen ile değişin tedbir olarak.[/QUOTE][QUOTE=BadWolf]Gözün rengi normal. Heterochromia dediğimiz durumdur. Gözde farklı renk genlerinin taşınması sonucu oluşur, tek göz içinde 2-3 renk olacabileceği gibi van kedilerindeki gibi iki göz birbirinden farklı renk te olabilir. Ve yine özlem hanımın dediği gibi gözlemlenmeli, eğer gözde renk değişimi, farklı renkte yayılma ya da pamuksu bir görünüm alırsa göz fungusu için tedaviye başlamlalıdır.
Kuyruktaki kıvrıklar genelde kötü su şartlarından olur. Bu şartlar düzeltildiğinde geçecektir.[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202338/030120181853321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202338/030120181853461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202338/030120181854001.jpg[/IMG]
[QUOTE=özlemazuki]Arkadaşların dediği gibi fotoğrafta sorun görünmese de, olduğunu düşündüğünüz şeyler hastalıksa hepsi su değerleriyle ilgilidir. Özellikle gözünü takip edin. Gri ve puslu bir tabaka gözü kaplarsa fungudur. Dip çekimini 1 hafta kadar 2 günde 1 %20 olarak dengeli ısıda, metilen ile değişin tedbir olarak.[/QUOTE][QUOTE=BadWolf]Gözün rengi normal. Heterochromia dediğimiz durumdur. Gözde farklı renk genlerinin taşınması sonucu oluşur, tek göz içinde 2-3 renk olacabileceği gibi van kedilerindeki gibi iki göz birbirinden farklı renk te olabilir. Ve yine özlem hanımın dediği gibi gözlemlenmeli, eğer gözde renk değişimi, farklı renkte yayılma ya da pamuksu bir görünüm alırsa göz fungusu için tedaviye başlamlalıdır.
Kuyruktaki kıvrıklar genelde kötü su şartlarından olur. Bu şartlar düzeltildiğinde geçecektir.[/QUOTE]
Gözünü gözlemliyorum bi tabaka vb yok fakat bana sis gibi geldi bilmiyorum dün gece fark ettim bugün bi kaç pet shopa sordum bi sey yok eger şiş ise suya bir iki damla çay dökün dedi korkuyorum açıkçası
[QUOTE=özlemazuki]Arkadaşların dediği gibi fotoğrafta sorun görünmese de, olduğunu düşündüğünüz şeyler hastalıksa hepsi su değerleriyle ilgilidir. Özellikle gözünü takip edin. Gri ve puslu bir tabaka gözü kaplarsa fungudur. Dip çekimini 1 hafta kadar 2 günde 1 %20 olarak dengeli ısıda, metilen ile değişin tedbir olarak.[/QUOTE][QUOTE=BadWolf]Gözün rengi normal. Heterochromia dediğimiz durumdur. Gözde farklı renk genlerinin taşınması sonucu oluşur, tek göz içinde 2-3 renk olacabileceği gibi van kedilerindeki gibi iki göz birbirinden farklı renk te olabilir. Ve yine özlem hanımın dediği gibi gözlemlenmeli, eğer gözde renk değişimi, farklı renkte yayılma ya da pamuksu bir görünüm alırsa göz fungusu için tedaviye başlamlalıdır.
Kuyruktaki kıvrıklar genelde kötü su şartlarından olur. Bu şartlar düzeltildiğinde geçecektir.[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202338/030120181853321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202338/030120181853461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202338/030120181854001.jpg[/IMG]
120 Litre Betta-karides-salyangoz
[:3]Çok güzel bir betta çok güzel bir tank aşık oldum resmen [:D] maşallah diyelim birde[:D]
[:3]Çok güzel bir betta çok güzel bir tank aşık oldum resmen [:D] maşallah diyelim birde[:D]
Betta Mağara
[QUOTE=brigantes]Sizin dediğiniz salınım zehirli madde salınımı plastik Silikon boyalı taş gibi. Hindistan cevizi doğal olduğu için salınımı da zararlı değildir. [/QUOTE]
Tamam teşekkür ederimm[:)]
[QUOTE=brigantes]Sizin dediğiniz salınım zehirli madde salınımı plastik Silikon boyalı taş gibi. Hindistan cevizi doğal olduğu için salınımı da zararlı değildir. [/QUOTE]
Tamam teşekkür ederimm[:)]
Betta Yem
[QUOTE=Gtuncay]Kestiğiniz minik parçayı akvaryumdan aldığınız yarım bardak suyun içine atın çözünsün, biraz sonra kurt şeklinde görünmeye başlayacaklar zaten o zaman kararı verirsiniz[/QUOTE]
Tamam cok teşekkürler [:)]
[QUOTE=Gtuncay]Kestiğiniz minik parçayı akvaryumdan aldığınız yarım bardak suyun içine atın çözünsün, biraz sonra kurt şeklinde görünmeye başlayacaklar zaten o zaman kararı verirsiniz[/QUOTE]
Tamam cok teşekkürler [:)]
Betta Mağara
[:3][QUOTE=iezgi]Ani ph dalgalanmasindan olabilir ama 3 defa kaynatmissiniz zaten [:)][/QUOTE]
Tamamdır cok teşekkürler [:)][:3]
[:3][QUOTE=iezgi]Ani ph dalgalanmasindan olabilir ama 3 defa kaynatmissiniz zaten [:)][/QUOTE]
Tamamdır cok teşekkürler [:)][:3]
Betta Mağara
[QUOTE=iezgi]3 defa kaynatmak yeterli, biraz salinim yapmasinin zarari degil yarari olur [:iyi:][/QUOTE]
Bazı kisilerin yorumlarını okumuştum salinimdan dolayi tun baliklarinin öldüğünü söylemişler korktum açıkcası
[QUOTE=iezgi]3 defa kaynatmak yeterli, biraz salinim yapmasinin zarari degil yarari olur [:iyi:][/QUOTE]
Bazı kisilerin yorumlarını okumuştum salinimdan dolayi tun baliklarinin öldüğünü söylemişler korktum açıkcası
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
KULLANICILAR
- 55 Online Kullanıcı, 30 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
MuratOzdemir,
oktay42,
Kuduoglu,
osmandbnl,
aktugsedat,
EmirY,
zen666,
HaydarGul,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
0rnn,
altuntasseref,
exCaLiSTa,
oguzsel,
ternapi,
zekigonlum,
banned,
syerli,
ereneroglu,
hasancn,
ballantines,
ochischeni_rcmr,
abstract07,
drtanganyika,
Conix,
yeekim,
BASARSURMEGOZ,
ochischeni_pspl,
LeafyAqua,
SEYTAL33,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
