ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Berkantaytar
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
28 Eylül 2015 19:42
Son Ziyaret:
30 Kasım 2015 17:12
Toplam Mesaj:
25 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Berkant aytar
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Berkant aytar
SON 10 MESAJI
10 Lt Akvaryumda Balık ?
Öncelikle benimle uğraşıp cevap attığınız için teşekkürler. Bana önereceginiz uygun bir filtre varmıdır şunu alın diyebileceginiz ? 2 hafta olacak suyu degiştirmedim aldığım yer bana su düzenleyici ve bitki için ilaç verdi bitki ilacını 2 günde bir 5 damla verdim. Su düzenleyicisini 1 hafta olunca 5 damla kullandım sadece. Degiştirmem gerekiyorsa suyu biraz degiştirme yaparım.
Akvaryumcuda gördüm onda da benim yaptıgım gibi bi sistem vardı cama vuruyordu suyu ordan akıyordu
Öncelikle benimle uğraşıp cevap attığınız için teşekkürler. Bana önereceginiz uygun bir filtre varmıdır şunu alın diyebileceginiz ? 2 hafta olacak suyu degiştirmedim aldığım yer bana su düzenleyici ve bitki için ilaç verdi bitki ilacını 2 günde bir 5 damla verdim. Su düzenleyicisini 1 hafta olunca 5 damla kullandım sadece. Degiştirmem gerekiyorsa suyu biraz degiştirme yaparım.
Akvaryumcuda gördüm onda da benim yaptıgım gibi bi sistem vardı cama vuruyordu suyu ordan akıyordu
10 Lt Akvaryumda Balık ?
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/178133/4_image.jpeg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/178133/5_image.jpeg[/IMG]
Arkadaşlar şelale filtre yapmaya çalıştım umarım olmuştur [:?]
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/178133/4_image.jpeg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/178133/5_image.jpeg[/IMG]
Arkadaşlar şelale filtre yapmaya çalıştım umarım olmuştur [:?]
10 Lt Akvaryumda Balık ?
Uzun bitki arka kısıma koyulur diye biliyorum fakat ısıtıcının önünü kapatabilir sorun olur mu ?
Uzun bitki arka kısıma koyulur diye biliyorum fakat ısıtıcının önünü kapatabilir sorun olur mu ?
10 Lt Akvaryumda Balık ?
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/178133/3_image.jpeg[/IMG]
Fotografı şimdi çektim. Karides bakabilir miyim bilmiyorum. Örnekteki akvaryum çok güzel saklanma yerleri falanda var ama bendekinde bu olur mu ? Ne yapılabilir de güzel olur diye düşünüp duruyorum [:?]
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/178133/3_image.jpeg[/IMG]
Fotografı şimdi çektim. Karides bakabilir miyim bilmiyorum. Örnekteki akvaryum çok güzel saklanma yerleri falanda var ama bendekinde bu olur mu ? Ne yapılabilir de güzel olur diye düşünüp duruyorum [:?]
10 Lt Akvaryumda Balık ?
Teşekkürler alim bey. Kısma ayarı yok ne yazık ki ama dediginiz gibi 2-3 saat çalıştırma yeterli olacaksa iyi olur. Beta dışında balık olabilir mi ? Merak ettim. Taş kaya vb herhangi bişey koyabilir miyim mosslar uzadıkça onlara dolanıyormuş diye okumuştum hacmi daraltıcak diye koyamadım bilginiz var mı olur mu ?
Teşekkürler alim bey. Kısma ayarı yok ne yazık ki ama dediginiz gibi 2-3 saat çalıştırma yeterli olacaksa iyi olur. Beta dışında balık olabilir mi ? Merak ettim. Taş kaya vb herhangi bişey koyabilir miyim mosslar uzadıkça onlara dolanıyormuş diye okumuştum hacmi daraltıcak diye koyamadım bilginiz var mı olur mu ?
10 Lt Akvaryumda Balık ?
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/178133/1_image.jpeg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/178133/2_image.jpeg[/IMG]
Arkadaşlar merhaba. Akvaryumun son hali budur içine bi aksesuar koyabilir miyim diye düşünüyorum hacmi çok daraltmakta istemiyorum çünkü içine en azından bir tane balık koyabilmek istiyorum mesela beta nasıl olur ? Kum fluval, 4 adet moss vardır. İlginize şimdiden teşekkürler
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/178133/1_image.jpeg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/178133/2_image.jpeg[/IMG]
Arkadaşlar merhaba. Akvaryumun son hali budur içine bi aksesuar koyabilir miyim diye düşünüyorum hacmi çok daraltmakta istemiyorum çünkü içine en azından bir tane balık koyabilmek istiyorum mesela beta nasıl olur ? Kum fluval, 4 adet moss vardır. İlginize şimdiden teşekkürler
Balıklarımın Cinsini Bilmiyorum
Fatih öncelikle vermiş olduğun bu önemli bilgilerden dolayı teşekkür ediyorum. Bir çok kişiye faydalı olacağına eminim [:iyi:] söylediklerini haklı buluyorum şimdi bunlar zamanla daha çok yüzmek isteyecek ve büyüyecekler evet bu kadarlık bir alan yetersiz olacak içindeki süsü de çıkarttım hacim daha geniş oluyor diye. Dediklerinizi okuduktan sonra bendeki balıkların yetişkin hallerine baktım da gerçekten ciddi büyüyorlar ve bu şartlarda uzun süre yaşayamazlar bunu anlıyorum. Fakat daha büyük bir akvaryum alamam daha ileride bunu ayarlayabilirim. Aldığım yere geri vermek istemiyorum çünkü gerçekten akvaryumda nasıl yaşatıyorlar bu balıkları anlamış degilim birsürü balıgı koyuyorlar hiç bir süs hiç bir şey yok içlerinde nasıl yaşatıyorlar ? Çevremde de akvaryumu olan kimse yok fanus da alıp bi tane koymak istemiyorum daha kötü olur ne yapacagım peki ? Ölmelerini beklemek dışında saglıklı bir şekilde uzun süre boyunca beslemek istiyorum. Zaten iyi bir akvaryum sahibi olup balıklarımı düşünmesem bu kadar uğraşmazdım ne kadar insan var çocugu istiyor diye alıp fanusta besliyorlar veya bendekinden ufak plastik akvaryumlarda siz bu akvaryumlara sanırım yeni doganları koyuyorsunuz ? Onlarda besleyip bilgi edinmeden alıyorlar. Herkesin hatası oluyor kimse bunu çok iyi yapıyor olamaz ama bende balıklarımın iyi bir şekilde hayatta kalmalarını isterim bunun için büyük bir akvaryum şart fakat bunun dışında nasıl bir özen göstermem lazım ? Balıkların cinslerini ilk yorumlarda arkadaşlar söyledi 2 lepistes 1 molly 1 velifera var bunların yaşam ortamı nasıl olmalı mesela daha iyi şartlarda yaşatmak istiyorum bunları nasıl saglarım nasıl bir akvaryum isterler ?
Fatih öncelikle vermiş olduğun bu önemli bilgilerden dolayı teşekkür ediyorum. Bir çok kişiye faydalı olacağına eminim [:iyi:] söylediklerini haklı buluyorum şimdi bunlar zamanla daha çok yüzmek isteyecek ve büyüyecekler evet bu kadarlık bir alan yetersiz olacak içindeki süsü de çıkarttım hacim daha geniş oluyor diye. Dediklerinizi okuduktan sonra bendeki balıkların yetişkin hallerine baktım da gerçekten ciddi büyüyorlar ve bu şartlarda uzun süre yaşayamazlar bunu anlıyorum. Fakat daha büyük bir akvaryum alamam daha ileride bunu ayarlayabilirim. Aldığım yere geri vermek istemiyorum çünkü gerçekten akvaryumda nasıl yaşatıyorlar bu balıkları anlamış degilim birsürü balıgı koyuyorlar hiç bir süs hiç bir şey yok içlerinde nasıl yaşatıyorlar ? Çevremde de akvaryumu olan kimse yok fanus da alıp bi tane koymak istemiyorum daha kötü olur ne yapacagım peki ? Ölmelerini beklemek dışında saglıklı bir şekilde uzun süre boyunca beslemek istiyorum. Zaten iyi bir akvaryum sahibi olup balıklarımı düşünmesem bu kadar uğraşmazdım ne kadar insan var çocugu istiyor diye alıp fanusta besliyorlar veya bendekinden ufak plastik akvaryumlarda siz bu akvaryumlara sanırım yeni doganları koyuyorsunuz ? Onlarda besleyip bilgi edinmeden alıyorlar. Herkesin hatası oluyor kimse bunu çok iyi yapıyor olamaz ama bende balıklarımın iyi bir şekilde hayatta kalmalarını isterim bunun için büyük bir akvaryum şart fakat bunun dışında nasıl bir özen göstermem lazım ? Balıkların cinslerini ilk yorumlarda arkadaşlar söyledi 2 lepistes 1 molly 1 velifera var bunların yaşam ortamı nasıl olmalı mesela daha iyi şartlarda yaşatmak istiyorum bunları nasıl saglarım nasıl bir akvaryum isterler ?
Ampul Sorunu
Teşekkürler turan en kısa zamanda dedigin gibi bir ampulle degiştiricem
Teşekkürler turan en kısa zamanda dedigin gibi bir ampulle degiştiricem
Balıklarımın Cinsini Bilmiyorum
Herkes maddi duruma göre bişeyler yapıyor. Bende bu konuda bilgi sahibi kişilerden bişeyler kapmaya çalışıyorum. 30-40 lt bir akvaryum alıp koyacak yerim dahi yokken ufaktan bişey yapalım dedik. Eralp arkadaşın dedigi gibi daha alalı 1 gün oldu. Az çeşit derken sadece lepistes olsaydı daha mı iyi olurdu ? Bunda ben balıklarımı yaşatamaz mıyım ? 2 tane lepistes olsa sadece ?
Herkes maddi duruma göre bişeyler yapıyor. Bende bu konuda bilgi sahibi kişilerden bişeyler kapmaya çalışıyorum. 30-40 lt bir akvaryum alıp koyacak yerim dahi yokken ufaktan bişey yapalım dedik. Eralp arkadaşın dedigi gibi daha alalı 1 gün oldu. Az çeşit derken sadece lepistes olsaydı daha mı iyi olurdu ? Bunda ben balıklarımı yaşatamaz mıyım ? 2 tane lepistes olsa sadece ?
Balıklarımın Cinsini Bilmiyorum
Bir şey diyorsunuz bari nedenini söyleyin. Neden beslenmesin gayette yüzüyorlar canlılar sürekli hareketliler. Hava motoru dedigin iç filtre aldım işte yukarıda fotoda akvaryumun içi gözüküyor. Karides neden besliyim ? Ben balık beslemek istiyorum.
Bir şey diyorsunuz bari nedenini söyleyin. Neden beslenmesin gayette yüzüyorlar canlılar sürekli hareketliler. Hava motoru dedigin iç filtre aldım işte yukarıda fotoda akvaryumun içi gözüküyor. Karides neden besliyim ? Ben balık beslemek istiyorum.
SON MESAJLAR
- Geophagus Tapajos MurathanM, 00:02
Güney Amerikan Cichlidleri Tanıtımı - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Zaid, 23:42
Akvaryum Bilimi - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi Zaid, 23:35
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi yyiImaz, 23:33
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var alp3r, 23:17
Omurgasızlar - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 22:50
Omurgasızlar - Yeni Akvaryumda Taban Çatlağı nurtensultan, 22:33
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Kuyruk / Yüzgeç Erimesi Var Mı? Altonn, 22:11
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Hobiciden Kaliteli Bitkiler( Takasa Açık) sakal34 00:05
- Cryptocoryne Wendtii Flamingo sakal34 00:05
- Anubias emregungor 23:49
- Christmass Moss emregungor 23:49
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 23:19
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 23:19
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 22:52
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 22:49
- Bitki Armatürü SeaWorld 22:49
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 22:49
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 22:44
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 22:23
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
KULLANICILAR
- 88 Online Kullanıcı, 50 Üye
Online Kullanıcılar
Joec,
Mirt,
Kuduoglu,
Sungurr,
Umutoty,
osmandbnl,
alecozan,
Oquanus,
poysub,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
AtaDemircii,
yeekim,
SinanBulut,
emregungor,
pusathan01,
omerkaya40,
Ozzgurr,
Redrainbow,
SeaWorld,
0rnn,
gachuafireice,
Zaid,
Malawi market,
fissidens,
Sametbugra,
İnci Kefali,
ternapi,
BerkBey,
Brdk64,
NightWist,
Tortuga7,
Ehtiyar,
zekigonlum,
okanaykurt,
BilalM.,
Laetacara,
Prudentia,
Mehmetbk,
Manguday,
Cyber_Scout,
CenK,
yyiImaz,
nurtensultan,
Tata,
reano,
Maverickse,
ootkn,
Omer uçlu,
EmrahGuloglu,
Omer0618,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
