ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
casualities
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
22 Eylül 2015 09:50
Son Ziyaret:
30 Eylül 2016 13:52
Toplam Mesaj:
7 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Koray Erdal
Doğum Tarihi:
17 Eylül 1982
Yaş:
43
İl:
Istanbul
Meslek:
Marketing
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
- If it doesn't sell, it isn't creative.
SON 7 MESAJI
Hailea A50 Akvaryum Kurulumu/genel Tavsiye Ricası
[QUOTE=Tunc Berk]İçerideki hava kabarcıklarınin hareketinden bana fazla gibi geldi.
Karşı cama çarpıp tekrar filtre çıkışına doğru dönen bir akıntı var bu akıntı canlıların canını sıkar bence.
Rp-400 kurup denemenizi tavsiye ederim birde.
Sizin dış filtreye ihtiyacınız yok.[/QUOTE]
Tamamdır, diğer filtreyle de deneyeceğim. Bu şekilde kaç gün beklemek lazım acaba, balık tercih etmeden önce? Biraz araştırdım yine, japon balığı ile başlamak iyi olur diye düşünüyorum. Sağlıklı, temiz, sorunsuz bir 6 ay geçirebilirsem; ondan sonra karar vermek iyi olabilir. Ne dersiniz?
[QUOTE=Tunc Berk]İçerideki hava kabarcıklarınin hareketinden bana fazla gibi geldi.
Karşı cama çarpıp tekrar filtre çıkışına doğru dönen bir akıntı var bu akıntı canlıların canını sıkar bence.
Rp-400 kurup denemenizi tavsiye ederim birde.
Sizin dış filtreye ihtiyacınız yok.[/QUOTE]
Tamamdır, diğer filtreyle de deneyeceğim. Bu şekilde kaç gün beklemek lazım acaba, balık tercih etmeden önce? Biraz araştırdım yine, japon balığı ile başlamak iyi olur diye düşünüyorum. Sağlıklı, temiz, sorunsuz bir 6 ay geçirebilirsem; ondan sonra karar vermek iyi olabilir. Ne dersiniz?
Hailea A50 Akvaryum Kurulumu/genel Tavsiye Ricası
Merhabalar tekrar, aşağıdaki linkte paylaşılabilir bağlantı var. Google Photos üzerinden direk izleyebilmeniz lazım.
Buna göre, farklı videoları inceledim ve açıkçası normal gibi geldi. Tabi en kısıkta şu an. Sizin yorumunuzu da merak ediyorum. Akvaryuma su, aquatan ve nitrivec konmasının üzerinden tam 24 saat geçti, o zamandan beri çalışıyor. Ayrıca dış filtreye ihtiyacım var mıdır yine de?
https://goo.gl/photos/Z2XxPT12MnE9VsHQA
[EDIT]casualities,2015-09-22 18:45:02[/EDIT]
Merhabalar tekrar, aşağıdaki linkte paylaşılabilir bağlantı var. Google Photos üzerinden direk izleyebilmeniz lazım.
Buna göre, farklı videoları inceledim ve açıkçası normal gibi geldi. Tabi en kısıkta şu an. Sizin yorumunuzu da merak ediyorum. Akvaryuma su, aquatan ve nitrivec konmasının üzerinden tam 24 saat geçti, o zamandan beri çalışıyor. Ayrıca dış filtreye ihtiyacım var mıdır yine de?
https://goo.gl/photos/Z2XxPT12MnE9VsHQA
[EDIT]casualities,2015-09-22 18:45:02[/EDIT]
Hailea A50 Akvaryum Kurulumu/genel Tavsiye Ricası
Tamamdır, muhakkak göndereceğim. Bu arada videoda dikkatimi çeken EHEIM'in neredeyse dibe konmuş olması. Hiç bu şekilde düşünmemiştim. Sanki altında boşluk olması gerekiyormuş gibi bir düşüncem vardı. [:)]
Tamamdır, muhakkak göndereceğim. Bu arada videoda dikkatimi çeken EHEIM'in neredeyse dibe konmuş olması. Hiç bu şekilde düşünmemiştim. Sanki altında boşluk olması gerekiyormuş gibi bir düşüncem vardı. [:)]
Hailea A50 Akvaryum Kurulumu/genel Tavsiye Ricası
Akşam 19:00'dan sonra fotoğrafını paylaşabileceğim ofiste olduğum için. Sonuçta altındaki motor suyu çekiyor değil mi? Güçlü olduğu için sürekli bir akıntı vardır. Tüh.
Kendi filtresi takılı değil, akvaryumla beraber ayrıca kutuda geliyor, normal takıyorsunuz cama vantuzla. Tepesinde fıskiye olduğu için çok ses yapıyor ve çıkarmama rağmen ses azalmadı. Ben de hem gözüme ufak geldiği için hem de birebir kapasiteli bir ürün almanın doğru olmayacağını düşünerek EHEIM'i aldım. Ancak hata etmişim demek ki [:)][EDIT]casualities,2015-09-22 11:30:31[/EDIT]
Akşam 19:00'dan sonra fotoğrafını paylaşabileceğim ofiste olduğum için. Sonuçta altındaki motor suyu çekiyor değil mi? Güçlü olduğu için sürekli bir akıntı vardır. Tüh.
Kendi filtresi takılı değil, akvaryumla beraber ayrıca kutuda geliyor, normal takıyorsunuz cama vantuzla. Tepesinde fıskiye olduğu için çok ses yapıyor ve çıkarmama rağmen ses azalmadı. Ben de hem gözüme ufak geldiği için hem de birebir kapasiteli bir ürün almanın doğru olmayacağını düşünerek EHEIM'i aldım. Ancak hata etmişim demek ki [:)][EDIT]casualities,2015-09-22 11:30:31[/EDIT]
Hailea A50 Akvaryum Kurulumu/genel Tavsiye Ricası
Tamamdır, balıkları koymadan önce kafa motorunu mutlaka çıkartmış olacağım. Ancak EHEIM iç filtre kalsa olmaz mı? [:)] Tepesindeki debi ayarını minimuma getirince çok hafif bir sirkülasyon oluyor sanırım. Bir de cihazın tabanıyla akvaryum tabanı arasında 3 cm boşluk var, bu avantaj olabilir mi bu durumda?
Bu arada evet, şelale filtrede kartuş mevcut.
Tamamdır, balıkları koymadan önce kafa motorunu mutlaka çıkartmış olacağım. Ancak EHEIM iç filtre kalsa olmaz mı? [:)] Tepesindeki debi ayarını minimuma getirince çok hafif bir sirkülasyon oluyor sanırım. Bir de cihazın tabanıyla akvaryum tabanı arasında 3 cm boşluk var, bu avantaj olabilir mi bu durumda?
Bu arada evet, şelale filtrede kartuş mevcut.
Hailea A50 Akvaryum Kurulumu/genel Tavsiye Ricası
Teşekkürler cevabınız için.
Uzun vadede akvaryum değişimi yapacağımı düşünerek hava motorunu ve iç filtreyi aldım aslında. Şelale tipi filtre ve kafa motoru da bir arkadaşımdan ikinci el olarak hediye gibi geldi diyebilirim. Kullanma şartım tabi ki yok, kafa motorunu bu ilk kurulumda suda sirkülasyon olsun ve kumun pisliği daha rahat emilsin diye çalıştırıyorum. Şu anda hakikaten bir "El Nino" durumu mevcut [:)]
Discus'u birazcık araştırınca belirttiğiniz gibi uygun olmayacak bu akvaryum. Ufak, saklanma çabası olan, hareketli balık(lar) beslemek doğru olacaktır diye düşünüyorum. O halde dış filtre konusunda bir açığım var ve bunu çözmem gerekiyor. Diğer malzemeler ile belki bir nano akvaryum kurabilirim [:)]
Teşekkürler cevabınız için.
Uzun vadede akvaryum değişimi yapacağımı düşünerek hava motorunu ve iç filtreyi aldım aslında. Şelale tipi filtre ve kafa motoru da bir arkadaşımdan ikinci el olarak hediye gibi geldi diyebilirim. Kullanma şartım tabi ki yok, kafa motorunu bu ilk kurulumda suda sirkülasyon olsun ve kumun pisliği daha rahat emilsin diye çalıştırıyorum. Şu anda hakikaten bir "El Nino" durumu mevcut [:)]
Discus'u birazcık araştırınca belirttiğiniz gibi uygun olmayacak bu akvaryum. Ufak, saklanma çabası olan, hareketli balık(lar) beslemek doğru olacaktır diye düşünüyorum. O halde dış filtre konusunda bir açığım var ve bunu çözmem gerekiyor. Diğer malzemeler ile belki bir nano akvaryum kurabilirim [:)]
Hailea A50 Akvaryum Kurulumu/genel Tavsiye Ricası
Merhabalar,
Geçtiğimiz hafta itibariyle, 2 yaşındaki oğluma fanusta hediye olarak gelen Japon balığı ile birlikte bu hobiye adım atmış bulundum. Beklendiği üzere, araştırma yapıp uygun akvaryum, filtre vs. ayarlayana kadar 2 gün içerisinde öldü.
Bunun bir daha yaşanmaması için birkaç gündür özellikle yabancı forumları takip ettim, gerekli cihaz ve koşulları okudum. Aklımdaki kurulumu da netleştirince bu işe bütçe ayırarak satın alımlarımı yaptım.
Öncelikle [B]Hailea A50[/B] model akvaryum aldım [B]60L'lik[/B]. İç filtre olarak [B]EHEIM Pickup 2012 (225-570L)[/B] kullanıyorum. Ayrıca suyun içinde sirkülasyon olması için [B]ATMAN CT AT202[/B] aldım ve kullanıyorum. Daha sonra kullanabileceğimi düşünerek ayrıca [B]EHEIM 3701 (100L)[/B] hava motoru aldım. Dış filtre olarak ikinci el, temiz, şelale tipi [B]ATMAN HF0400[/B] aldım ancak henüz kullanmaya başlamadım. Tabanda yaklaşık 4-5 cm kalınlığında olmak üzere, siyah ve normal kum karışımı bulunmakta. Ayrıca ufak boyda bir çöl kütüğü ve volkanik kaya yerleştirdim. Amacım daha sonra çöl kütüğü üzerinde "[B]java moss[/B]" yetiştirmek. Bunun dışında bir paket aktif karbon aldım ve henüz ne şekilde kullanacağıma emin olamadığım için duruyor. Dün akşam itibariyle, akvaryumu kurdum, çeşme suyuyla doldurdum. İç filtre ve kafa motorunu çalıştırdım. SERA marka Aquatan ve Nitrivec ekledim. Herşey yolunda gibi, suyun bulanıklığı oldukça azaldı, herhangi bir koku yok.
Akvaryuma ne zaman balık koymamı önerirsiniz? Dış filtreyi de şimdiden kullanmaya başlayayım mı? Aktif karbonu bu şelale tipi dış filtrenin yuvasına olduğu gibi dökecek miyim yoksa elyafla sıkıştırmak mı gerekir? Ya da şelale tipi doğru bir tercih midir? Tekrar japon balığı beslemek istediğimden emin değilim, genel görünüşleri itibariyle DISCUS ve TETRA NEON'lar ilgimi çekiyor. 1 ya da 2 adet DISCUS ile birlikte 5-6 adet TETRA NEON bu şekilde bir akvaryum için fazla mı gelir? "Java Moss" eklemek istediğimi yazmıştım, bunun için verebileceğiniz bir tavsiye var mıdır? İç filtrenin kendi oksijen kapasitesi yeterli mi? Hava motorunu da sisteme eklemek gerekir mi?
Genel olarak sorularım bu şekilde, tabi ki bunların dışında tavsiyeleriniz de benim için oldukça önemli olacaktır.
Aşağıdaki bağlantıda, akvaryumun güncel olarak görüntüsü mevcut. Suyu kondu, Aquatan ve Nitrivec eklendi. Bu şekilde tam 24 saat sonrasını görebilirsiniz. Görüntüde, iç filtre çalışıyor sadece.
https://goo.gl/photos/Z2XxPT12MnE9VsHQA
Teşekkürler,[EDIT]casualities,2015-09-22 18:43:34[/EDIT]
Merhabalar,
Geçtiğimiz hafta itibariyle, 2 yaşındaki oğluma fanusta hediye olarak gelen Japon balığı ile birlikte bu hobiye adım atmış bulundum. Beklendiği üzere, araştırma yapıp uygun akvaryum, filtre vs. ayarlayana kadar 2 gün içerisinde öldü.
Bunun bir daha yaşanmaması için birkaç gündür özellikle yabancı forumları takip ettim, gerekli cihaz ve koşulları okudum. Aklımdaki kurulumu da netleştirince bu işe bütçe ayırarak satın alımlarımı yaptım.
Öncelikle [B]Hailea A50[/B] model akvaryum aldım [B]60L'lik[/B]. İç filtre olarak [B]EHEIM Pickup 2012 (225-570L)[/B] kullanıyorum. Ayrıca suyun içinde sirkülasyon olması için [B]ATMAN CT AT202[/B] aldım ve kullanıyorum. Daha sonra kullanabileceğimi düşünerek ayrıca [B]EHEIM 3701 (100L)[/B] hava motoru aldım. Dış filtre olarak ikinci el, temiz, şelale tipi [B]ATMAN HF0400[/B] aldım ancak henüz kullanmaya başlamadım. Tabanda yaklaşık 4-5 cm kalınlığında olmak üzere, siyah ve normal kum karışımı bulunmakta. Ayrıca ufak boyda bir çöl kütüğü ve volkanik kaya yerleştirdim. Amacım daha sonra çöl kütüğü üzerinde "[B]java moss[/B]" yetiştirmek. Bunun dışında bir paket aktif karbon aldım ve henüz ne şekilde kullanacağıma emin olamadığım için duruyor. Dün akşam itibariyle, akvaryumu kurdum, çeşme suyuyla doldurdum. İç filtre ve kafa motorunu çalıştırdım. SERA marka Aquatan ve Nitrivec ekledim. Herşey yolunda gibi, suyun bulanıklığı oldukça azaldı, herhangi bir koku yok.
Akvaryuma ne zaman balık koymamı önerirsiniz? Dış filtreyi de şimdiden kullanmaya başlayayım mı? Aktif karbonu bu şelale tipi dış filtrenin yuvasına olduğu gibi dökecek miyim yoksa elyafla sıkıştırmak mı gerekir? Ya da şelale tipi doğru bir tercih midir? Tekrar japon balığı beslemek istediğimden emin değilim, genel görünüşleri itibariyle DISCUS ve TETRA NEON'lar ilgimi çekiyor. 1 ya da 2 adet DISCUS ile birlikte 5-6 adet TETRA NEON bu şekilde bir akvaryum için fazla mı gelir? "Java Moss" eklemek istediğimi yazmıştım, bunun için verebileceğiniz bir tavsiye var mıdır? İç filtrenin kendi oksijen kapasitesi yeterli mi? Hava motorunu da sisteme eklemek gerekir mi?
Genel olarak sorularım bu şekilde, tabi ki bunların dışında tavsiyeleriniz de benim için oldukça önemli olacaktır.
Aşağıdaki bağlantıda, akvaryumun güncel olarak görüntüsü mevcut. Suyu kondu, Aquatan ve Nitrivec eklendi. Bu şekilde tam 24 saat sonrasını görebilirsiniz. Görüntüde, iç filtre çalışıyor sadece.
https://goo.gl/photos/Z2XxPT12MnE9VsHQA
Teşekkürler,[EDIT]casualities,2015-09-22 18:43:34[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
URAS,
NotEvenBeginner,
ternapi,
darkaura,
Ertug22,
nniiaa,
Sungurr,
ArifhbsAquatics,
osmandbnl,
berat76,
DABARAKATO,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
omerkaya40,
Koksal Gurkan,
pusathan01,
yeekim,
FurkanYnk,
Kuduoglu,
Hidro Dinamik,
Ehtiyar,
Ozzgur,
Kınayu,
0rnn,
altuntasseref,
FurkanTezcan,
Tortuga7,
E1mRe,
EmiirKaan,
Kaangzkr,
Shortbuff,
JujuSeri,
AquaVita,
Redrainbow,
brk-krnc,
onuribrahim,
Byknss97,
Hsrt,
emre12ozkan,
Mitralyöz34,
Rafayel,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
