ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
atmaca54
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
5
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
07 Ağustos 2015 21:59
Son Ziyaret:
20 Kasım 2015 11:39
Toplam Mesaj:
14 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
alparslan atmaca
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Eskisehir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
alparslan atmaca
SON 10 MESAJI
Betta Balığı Cinsiyet Ayrımı Yardım. (resimli)
Dişi mi erkek mi onu bi kenera bırakın da bence yavrucağa bir akvaryum alın resimlerden anladığım kadarıyla bir betta daha fanusa hapsedilmiş[:'(]
Dişi mi erkek mi onu bi kenera bırakın da bence yavrucağa bir akvaryum alın resimlerden anladığım kadarıyla bir betta daha fanusa hapsedilmiş[:'(]
Yeni Bitkili Fullred Lepistes Akvaryumu Kurulumu
Kök biraz büyük ve tuhaf durmuyor mu ? Sanki öylesine suya atılmış gibi bilemedim tabi sizin zevkiniz [;)]
Kök biraz büyük ve tuhaf durmuyor mu ? Sanki öylesine suya atılmış gibi bilemedim tabi sizin zevkiniz [;)]
Dev Akvaryum - Projesi
Yapmak istediğiniz akvaryum gerçekten bu sitedeki belki herkesin başını döndürüp hayallerini süsleyebilecek bir akvaryum. Öncelikle böle büyük düşünüp bunu hayata geçirmek için sahip olduğunuz cesarete bile hayran olunur. Mükemmelsiniz.
Ancak şunu da herkes kabul etmeli ki bu işin gerçekten çok ince düşünülerek yapılması gerekir. Naçizhane fikirlerimi söylemek isterim. Şuan için bir mimar sayılmam daha mimarlık öğrencisiyim daha öncede inşaat okudum. Ancak şu anki edindiğim bilgiler dahilinde bile bazı sıkıntılı yönler gördüm açıkcası. Öncelikle bir yapıya çok aşırı miktarda bir yük bindirmekten bahsediyorsunuz. Bunu müstakil bir evin zemin katında bile yapsanız dahi statik anlamda sorunlar yaratabilir. Çünkü yapının temelinin nasıl inşa edilmiş olduğu da önemlidir. Belli bir noktaya aşırı bir yük bindirmekten bahsediyorsak bunu yapı yapılırken ona göre tasarlanması daha mantıklı olur gibi. Yada yapacağınız akvaryuma yeni bir yapı yaparak bu akvaryumu içene koyabilirsiniz. Çünkü ben Türkiye'de hiçbir yapının bir odasına 10 küsür ton yük gelir diye düşünülerek tasarlandığını sanmıyorum. Ki bu yaptığınız ağırlık hesabı sadece suyun ağırlığı. Muhtemelen o camın da ciddi ve akvaryum materyallerinin de ciddi ağırlıkları olacaktır. Bence eğer bu işi gerçekten yapacağım diyorsanız malzemesinden tutun her aşamasına kadar ciddi ciddi ince hesaplar yaparak profesyonel ekiplerle çalışarak yapmanızı tavsiye ederim. Bende burada size ortandan ikiye bölmek yada akvaryum camını parçalı takmak gibi küçük fikirler verebilirim ama bunlar gerçekten çok yüzeysel ve hiç bir hesaplamaya dayanmadan yapılan tavsiyeler olacaktır.
Akvaryumdan çok anlamam açıkçası miniminnacık bir akvaryumda bir minicik bir beta beslemek dışında da pek tecrübem yok [:)))] Ama gerçekten ciddi bir meseleden bahsediyorsunuz. Ciddi hesaplamaları yapmadan bu işe başlarsanız hem zaman hem para kaybına uğrayabilirsiniz. Biz buradan ancak gelişim ve yapım aşamalarınızı takip ederek mutlu olmaktan başka çok verimli yardımlar yapamayız gibi geliyor bana. Ama dediğim gibi ne akvaryum konusunda profesyonelim nede yapı konusunda dediğim gibi görünce bende heyecanlandım ve fikirlerimi sunmak istedim.
Umarım her şey hayal ettiğiniz gibi olur da bir gün bizi davet edersiniz dev akvaryumu izleyerek beraber bir çay içeriz. [:D]
İyi çalışmalar dilerim....
Yapmak istediğiniz akvaryum gerçekten bu sitedeki belki herkesin başını döndürüp hayallerini süsleyebilecek bir akvaryum. Öncelikle böle büyük düşünüp bunu hayata geçirmek için sahip olduğunuz cesarete bile hayran olunur. Mükemmelsiniz.
Ancak şunu da herkes kabul etmeli ki bu işin gerçekten çok ince düşünülerek yapılması gerekir. Naçizhane fikirlerimi söylemek isterim. Şuan için bir mimar sayılmam daha mimarlık öğrencisiyim daha öncede inşaat okudum. Ancak şu anki edindiğim bilgiler dahilinde bile bazı sıkıntılı yönler gördüm açıkcası. Öncelikle bir yapıya çok aşırı miktarda bir yük bindirmekten bahsediyorsunuz. Bunu müstakil bir evin zemin katında bile yapsanız dahi statik anlamda sorunlar yaratabilir. Çünkü yapının temelinin nasıl inşa edilmiş olduğu da önemlidir. Belli bir noktaya aşırı bir yük bindirmekten bahsediyorsak bunu yapı yapılırken ona göre tasarlanması daha mantıklı olur gibi. Yada yapacağınız akvaryuma yeni bir yapı yaparak bu akvaryumu içene koyabilirsiniz. Çünkü ben Türkiye'de hiçbir yapının bir odasına 10 küsür ton yük gelir diye düşünülerek tasarlandığını sanmıyorum. Ki bu yaptığınız ağırlık hesabı sadece suyun ağırlığı. Muhtemelen o camın da ciddi ve akvaryum materyallerinin de ciddi ağırlıkları olacaktır. Bence eğer bu işi gerçekten yapacağım diyorsanız malzemesinden tutun her aşamasına kadar ciddi ciddi ince hesaplar yaparak profesyonel ekiplerle çalışarak yapmanızı tavsiye ederim. Bende burada size ortandan ikiye bölmek yada akvaryum camını parçalı takmak gibi küçük fikirler verebilirim ama bunlar gerçekten çok yüzeysel ve hiç bir hesaplamaya dayanmadan yapılan tavsiyeler olacaktır.
Akvaryumdan çok anlamam açıkçası miniminnacık bir akvaryumda bir minicik bir beta beslemek dışında da pek tecrübem yok [:)))] Ama gerçekten ciddi bir meseleden bahsediyorsunuz. Ciddi hesaplamaları yapmadan bu işe başlarsanız hem zaman hem para kaybına uğrayabilirsiniz. Biz buradan ancak gelişim ve yapım aşamalarınızı takip ederek mutlu olmaktan başka çok verimli yardımlar yapamayız gibi geliyor bana. Ama dediğim gibi ne akvaryum konusunda profesyonelim nede yapı konusunda dediğim gibi görünce bende heyecanlandım ve fikirlerimi sunmak istedim.
Umarım her şey hayal ettiğiniz gibi olur da bir gün bizi davet edersiniz dev akvaryumu izleyerek beraber bir çay içeriz. [:D]
İyi çalışmalar dilerim....
Betam Akşam Yem Yemiyor
Bettagran kullanıyorum. Yaşını tam kestiremiyorum ama yetişkin bir balik. Sabah iki uc parca kadar gece de aynı şekilde besliyorum. Sanırım saatleri değiştirmem faydalı olabilir. Teşekkürler herkese. Aranızda bu yemi kullananlar varsa nasıl kullandığınızı yazarsanız belki benim içinde faydalı olur [:D]
Bettagran kullanıyorum. Yaşını tam kestiremiyorum ama yetişkin bir balik. Sabah iki uc parca kadar gece de aynı şekilde besliyorum. Sanırım saatleri değiştirmem faydalı olabilir. Teşekkürler herkese. Aranızda bu yemi kullananlar varsa nasıl kullandığınızı yazarsanız belki benim içinde faydalı olur [:D]
Betam Akşam Yem Yemiyor
Önceikle merhabalar aranızda yeniyim ve bu hobiye küçük bir akvaryumda bir erkek beta ile başlamış bulundum. Zaten yeni üye forumunda da betami ve akvaryumunu paylaşmıştım belki görenleriniz olmuştur [;)]
Ancak bir sıkımtım var. Betami sabah saat oniki ve akşam oniki olmak üzere günde iki kere besliyorum. Betam sabah yem verdiğimde parmağından kapacak kadar iştahlı ve çabuk yerken gece verdiğim yemin yanından geçip gidiyor ve yemiyor. Yem dibe çöküyor daha sonra dipte kalan yem görmüyorüm belki sonra yiyodur ama sabah yemi vermem için sabırsızlanan balık gece verdiğim yeme karşı neden bu kadar duyarsız davranıyor anlamış değilim[:(]
Önceikle merhabalar aranızda yeniyim ve bu hobiye küçük bir akvaryumda bir erkek beta ile başlamış bulundum. Zaten yeni üye forumunda da betami ve akvaryumunu paylaşmıştım belki görenleriniz olmuştur [;)]
Ancak bir sıkımtım var. Betami sabah saat oniki ve akşam oniki olmak üzere günde iki kere besliyorum. Betam sabah yem verdiğimde parmağından kapacak kadar iştahlı ve çabuk yerken gece verdiğim yemin yanından geçip gidiyor ve yemiyor. Yem dibe çöküyor daha sonra dipte kalan yem görmüyorüm belki sonra yiyodur ama sabah yemi vermem için sabırsızlanan balık gece verdiğim yeme karşı neden bu kadar duyarsız davranıyor anlamış değilim[:(]
Beta Yemi
[QUOTE=Mn7zf][QUOTE=atmaca54]Bende betama aynı yemden kullaniyorum. Zaten çok küçük parçalı bir yem. Sabah akşam az miktar üç dört parça kadar yani veriyorum. [/QUOTE] Hem sabah hem Akşam 4 parça yani doğru mu[/QUOTE]
Aynen öle[:iyi:]
[QUOTE=Mn7zf][QUOTE=atmaca54]Bende betama aynı yemden kullaniyorum. Zaten çok küçük parçalı bir yem. Sabah akşam az miktar üç dört parça kadar yani veriyorum. [/QUOTE] Hem sabah hem Akşam 4 parça yani doğru mu[/QUOTE]
Aynen öle[:iyi:]
Beta Yemi
Bende betama aynı yemden kullaniyorum. Zaten çok küçük parçalı bir yem. Sabah akşam az miktar üç dört parça kadar yani veriyorum.
Bende betama aynı yemden kullaniyorum. Zaten çok küçük parçalı bir yem. Sabah akşam az miktar üç dört parça kadar yani veriyorum.
Japon Balığı Yemi Hakkında Soru
Emre kardeşim bende forumda yeniyim ama maşallah hangi konuya girsem altinda illaki bir yorumun var [:)]
Araştırman merak etmen gayet güzel tabi hevesli olduğun çok belli ama malesef elindeki tankla bu işler olmaz gibi. Biliyorum çünkü o tank filtresi vs. komple set olarak 25 liraya satılanlardan. Bende o tankda bi kaç kere japon falan beslemeyi denedim ama olmadı. Hayvanlara yazık oluyor. Yukarda bir arkadaşın da dediği gibi o filtre balıkları çok yoruyor. Yapma ben hiç başaramadım. Açtığım konuda ben o tankda betta beslemeye başladım ki beta gibi bir balık için bile yeterli hacime sahip değil. Biliyorum bende o tankda japon yanına vatoz bile atmıştım ama yazık oldu balıklara bak şuan vicdanım sızlıyor. Bence bu işi yapıcam diyosan o tanki ya buyut yada bnm gibi kucuk bi beta tankına çevir. Satılan o akvaryum seti tamamen akvaryumcuların oyunu bunu anca anlıyorum. Ben alırken adam bana on tane japon yaşar bunda dıyodu bende iki üç tane aldım diye üzülüyordum. Ama sen onları dinleme bak burada tecrübeli arkadaşlarımız güzelce açıklıyor bence onları dinle balıklara işkence etme sonra benim gibi vicdanın sızlamasın!!!![EDIT]atmaca54,2015-08-08 22:23:47[/EDIT]
Emre kardeşim bende forumda yeniyim ama maşallah hangi konuya girsem altinda illaki bir yorumun var [:)]
Araştırman merak etmen gayet güzel tabi hevesli olduğun çok belli ama malesef elindeki tankla bu işler olmaz gibi. Biliyorum çünkü o tank filtresi vs. komple set olarak 25 liraya satılanlardan. Bende o tankda bi kaç kere japon falan beslemeyi denedim ama olmadı. Hayvanlara yazık oluyor. Yukarda bir arkadaşın da dediği gibi o filtre balıkları çok yoruyor. Yapma ben hiç başaramadım. Açtığım konuda ben o tankda betta beslemeye başladım ki beta gibi bir balık için bile yeterli hacime sahip değil. Biliyorum bende o tankda japon yanına vatoz bile atmıştım ama yazık oldu balıklara bak şuan vicdanım sızlıyor. Bence bu işi yapıcam diyosan o tanki ya buyut yada bnm gibi kucuk bi beta tankına çevir. Satılan o akvaryum seti tamamen akvaryumcuların oyunu bunu anca anlıyorum. Ben alırken adam bana on tane japon yaşar bunda dıyodu bende iki üç tane aldım diye üzülüyordum. Ama sen onları dinleme bak burada tecrübeli arkadaşlarımız güzelce açıklıyor bence onları dinle balıklara işkence etme sonra benim gibi vicdanın sızlamasın!!!![EDIT]atmaca54,2015-08-08 22:23:47[/EDIT]
Beta Akvaryumum Ve Yapacaklarım Hakında
[QUOTE=ahmet.nal]Silikonun Antibakteriyel olanini kullanacaksiniz hirdavatcilardada bulabilirsiniz[/QUOTE]
Tesekurler degerli bilgileriniz icin ..
[QUOTE=ahmet.nal]Silikonun Antibakteriyel olanini kullanacaksiniz hirdavatcilardada bulabilirsiniz[/QUOTE]
Tesekurler degerli bilgileriniz icin ..
Beta Akvaryumum Ve Yapacaklarım Hakında
[QUOTE=HACI LOBO]Selamlar öncelikle tek balık için bu kadar özverili olduğun için tebrik ederim. Önüne gelen ağaç dalını suya sokma ilerde sıkıntı çıkabilir forumda araştır. Petşopa sipariş verirsin getirir magrow yada yati kökü alırsın ister bitkiye sar ister saklanma alanı olarak kullanırsın en fazla 50 tl gibi bi fiyata bulabilirsin bunu mağara olarak da balığını kesmeyecek bir ürün kullan elindeki fıçı şekli tahminim kesecektir balığı. Ayrıca plastik testi güveç küpleri oluyor onlardan alabilirsin 10 tl gibi fiyata hatta yazdığımdan ucuza bulmalısın bunları 5 8 arası 15 35 arası gibi fiyatlara bulursun umarım. Bitki için güvenli bir ışık düzeneği kurman gerekecek onuda forumda araştırırsın bitkide de su mercimeği yüzeyi kaplar beta besleyenler çok memnun su marulu da aynı, eledoa, tilki kuyruğu moss türleri gibi basit bitkileri hem kolay bulursun hem maliyeti zorlamaz hem bakımı kolaydır Co2 gübre falan olmasa da olur akvaryum suyuna faydalıdır kafana göre biri yada ikisini seçersin betayıda bitki mutlu eder farkedersin bu değişimi.
Silikon mağara yapacam dersen silikon akvaryum silikonu olmalı unutma bunu suyu bozarsın yada direk zehirlersin betanı. O akvaryumundaki fıçı şeklini burdaki petşoplarda gördüydüm hiç kullanışlı değil çıkarmanı tevsiye ederim balığını yaralayacaktır gerçi beta dayanıklıdır ama ben olsam bir dakika riske girmem. Beta beslerken el kadar bi deniz salyangozu kabuğu kullanmıştım çizecek bir yanı yoktu ve salyangozun arkasına pislerdi yanlızca koca akvaryumda kedi köpek gibi. Her konuyu forumda araştıranı tavsiye edrim. Sağlıkla esen kalın [/QUOTE]
Öncelikle güzel sözleriniz için teşekkür ederim. Sanırım bahsettiğiniz kökü almam zor gibi daha filtrem bile yokken 50 tl gibi bir bütçeyi sadece bitki köküne ayıramam sanırım. Dediğiniz gibi bu saklanma alanı beni de çok rahatsız ettiği için böyle bir şey yapmaya karar verdim çünkü bu fıçı daha çok küçük boyutlardaki balıklar için daha ideal gibi duruyor. Ben şuan için kararımı az çok verdim gibi kendime küçük bir mağara inşaa edip( nedense bu akvaryuma hoş bir hava katacak gibime geliyor) ufak bitkilerle akvaryumumu süsleyip küçük bir pipo filtreyle bu olayı bitirmek istiyorum şimdilik. Bahsettiğiniz akvaryum silikonunu akvaryumculardan mı yoksa camcılardan mı alabilirim ?
[QUOTE=HACI LOBO]Selamlar öncelikle tek balık için bu kadar özverili olduğun için tebrik ederim. Önüne gelen ağaç dalını suya sokma ilerde sıkıntı çıkabilir forumda araştır. Petşopa sipariş verirsin getirir magrow yada yati kökü alırsın ister bitkiye sar ister saklanma alanı olarak kullanırsın en fazla 50 tl gibi bi fiyata bulabilirsin bunu mağara olarak da balığını kesmeyecek bir ürün kullan elindeki fıçı şekli tahminim kesecektir balığı. Ayrıca plastik testi güveç küpleri oluyor onlardan alabilirsin 10 tl gibi fiyata hatta yazdığımdan ucuza bulmalısın bunları 5 8 arası 15 35 arası gibi fiyatlara bulursun umarım. Bitki için güvenli bir ışık düzeneği kurman gerekecek onuda forumda araştırırsın bitkide de su mercimeği yüzeyi kaplar beta besleyenler çok memnun su marulu da aynı, eledoa, tilki kuyruğu moss türleri gibi basit bitkileri hem kolay bulursun hem maliyeti zorlamaz hem bakımı kolaydır Co2 gübre falan olmasa da olur akvaryum suyuna faydalıdır kafana göre biri yada ikisini seçersin betayıda bitki mutlu eder farkedersin bu değişimi.
Silikon mağara yapacam dersen silikon akvaryum silikonu olmalı unutma bunu suyu bozarsın yada direk zehirlersin betanı. O akvaryumundaki fıçı şeklini burdaki petşoplarda gördüydüm hiç kullanışlı değil çıkarmanı tevsiye ederim balığını yaralayacaktır gerçi beta dayanıklıdır ama ben olsam bir dakika riske girmem. Beta beslerken el kadar bi deniz salyangozu kabuğu kullanmıştım çizecek bir yanı yoktu ve salyangozun arkasına pislerdi yanlızca koca akvaryumda kedi köpek gibi. Her konuyu forumda araştıranı tavsiye edrim. Sağlıkla esen kalın [/QUOTE]
Öncelikle güzel sözleriniz için teşekkür ederim. Sanırım bahsettiğiniz kökü almam zor gibi daha filtrem bile yokken 50 tl gibi bir bütçeyi sadece bitki köküne ayıramam sanırım. Dediğiniz gibi bu saklanma alanı beni de çok rahatsız ettiği için böyle bir şey yapmaya karar verdim çünkü bu fıçı daha çok küçük boyutlardaki balıklar için daha ideal gibi duruyor. Ben şuan için kararımı az çok verdim gibi kendime küçük bir mağara inşaa edip( nedense bu akvaryuma hoş bir hava katacak gibime geliyor) ufak bitkilerle akvaryumumu süsleyip küçük bir pipo filtreyle bu olayı bitirmek istiyorum şimdilik. Bahsettiğiniz akvaryum silikonunu akvaryumculardan mı yoksa camcılardan mı alabilirim ?
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
KULLANICILAR
- 55 Online Kullanıcı, 30 Üye
Online Kullanıcılar
Levent balık,
Koksal Gurkan,
sina cen,
Hoppala,
efkango,
Kuduoglu,
osmandbnl,
Jaredped,
mehaniches_ksmt,
Akvaryumcu_Doru,
yyiImaz,
Kınayu,
nazemert1,
oktay42,
altuntasseref,
MiSoSiKiaN,
yeekim,
MuratOzdemir,
yokte,
0rnn,
aupqua,
Umutoty,
recebbilge,
bgavare,
Aporetti,
Hidro Dinamik,
LeafyAqua,
isssmailak,
ahmetfiratozkaya,
tarikyksl,
omarfako2,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
