ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
hayvansever434
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
03 Nisan 2015 17:36
Son Ziyaret:
12 Ağustos 2015 16:18
Toplam Mesaj:
11 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
umay altınyurt
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Manisa
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
hayvansever
SON 10 MESAJI
65 Litreküplük Akvaryuma Balık Tavsiyesi?
[QUOTE=KaanKal]Canli doguran turlerine bakabilirsiniz.velifera diger canli doguranlara oranla daha buyuktur.japonda bakabilirsiniz[/QUOTE]
peki bu küçük olan ırklardan kaç tane bakılabilir? ya da canlı doğuranlardan kaç tane bakılabilir?
[QUOTE=KaanKal]Canli doguran turlerine bakabilirsiniz.velifera diger canli doguranlara oranla daha buyuktur.japonda bakabilirsiniz[/QUOTE]
peki bu küçük olan ırklardan kaç tane bakılabilir? ya da canlı doğuranlardan kaç tane bakılabilir?
65 Litreküplük Akvaryuma Balık Tavsiyesi?
Arkadaşlar bu akvaryuma alabileceğim en büyük ırk hangisidir? Hangi balıkları önerirsiniz? Pek bir bilgi sahibi değilim ancak çok küçük balıklar olmazsa sevinirim.
Arkadaşlar bu akvaryuma alabileceğim en büyük ırk hangisidir? Hangi balıkları önerirsiniz? Pek bir bilgi sahibi değilim ancak çok küçük balıklar olmazsa sevinirim.
Vatozum Öldü ?
[QUOTE=Tunc Berk]Canlı doğuran bana biraz uzak hocam fakat plati,moli,kılıçkuyruk gibi türler nispeten daha büyüktür.Tabi karma akvaryum için nedir ne değildir arkadaşlar yardımcı olacaktır.
Dip çekimi yaparken kumu deşmeyin zararlıdır.Pislik varsa da dursun.Yem kalmasın yeter, ki zaten şu durumda kalmaz :)
Kum yüzeyinden çekseniz suyu yeter.
[/QUOTE]
chiclid lerde büyüme hızı nasıl? 2 tane küçük chiclid alsam olur mu mesela?? (hiç bilgi sahibi değilim o yüzden soruyorum kusura bakmayın.)Çünkü dediğiniz balıklar akvaryumda hiç belli olmuyor bile.
En olmadı 2 japon ile devam ederim olmazsa.
Bu arada teşekkür ederim bundan sonra dibi eşelemeyeceğim. [:)]
[QUOTE=Tunc Berk]Canlı doğuran bana biraz uzak hocam fakat plati,moli,kılıçkuyruk gibi türler nispeten daha büyüktür.Tabi karma akvaryum için nedir ne değildir arkadaşlar yardımcı olacaktır.
Dip çekimi yaparken kumu deşmeyin zararlıdır.Pislik varsa da dursun.Yem kalmasın yeter, ki zaten şu durumda kalmaz :)
Kum yüzeyinden çekseniz suyu yeter.
[/QUOTE]
chiclid lerde büyüme hızı nasıl? 2 tane küçük chiclid alsam olur mu mesela?? (hiç bilgi sahibi değilim o yüzden soruyorum kusura bakmayın.)Çünkü dediğiniz balıklar akvaryumda hiç belli olmuyor bile.
En olmadı 2 japon ile devam ederim olmazsa.
Bu arada teşekkür ederim bundan sonra dibi eşelemeyeceğim. [:)]
Vatozum Öldü ?
[QUOTE=Tunc Berk]Mesela sazanların yaşadığı bir akarsu olabilir.
Koi leri duvara fırlatmadıktan yada üstüne çıkıp ezmedikten sonra bir şey olmaz :).Yiyecek seçmezler ortama hemen ayak uydururlar.Korkmayın sazan yaşıyorsa koi de yaşar.
Bu arada hacim brüttür kum,dekor gibi şeyler bu hacmi düşürür.Bu nedenle en fazla iki japon beslemelisiniz.Akvaryumcu yine yapacağını yapmış.
Buna bir çözüm yolu düşünün bence. Pasaklı derken koiler varken akvaryumu bir türlü berraklaştıramadım ama onlardan sonra yunus aldım akvaryum tertemiz.Çok hareketliler sürekli zemindeki tortuları hareketlendiriyorlar mesela.Ayarları yoktur herhangi bir durumdan stres yaparsa cama küt diye vurur.
Akvaryumun üstünü büyük oranda kapat.Sudan dışarı sıçrama huyları vardır.
O nedenle akvaryumda olmuyor.
Bura da eskiye dair bir paylaşım yapmıştım.Dört aylık bir sürede büyüme hızlarını görebilirsin.
[URL]http://www.akvaryum.com/Forum/onlar_buyudu_yuvalari_da_buyudu_k845332.asp[/URL][/QUOTE]
Peki bu akvaryumda hangi balık türlerine bakabilirim başka? Japonları da petshop a verebilirsem eğer (Lepistes gibi küçük olmasa iyi olur)
[QUOTE=Yunus01]Benim de vatozlarım ölmüştü. Dip çekimi yaparken kumu karıştırıyorsanız sebebi bu olabilir. Başka bir yer bulamazsanız koiler büyüyünce (bu 1-2 yılı bulabilir. Yeme bağlı) İstanbul'a kargo ile gönderebilirsiniz. İçinde başka koilerinde yaşadığı ve ürediği bildiğim bir havuz var. Koilerinizi oraya salabilirim. ( Mutlu olmaları için her şeyi yaparım[:)] )
[/QUOTE]
Evet dip çekimi yaparken kumu karıştırıyorum çünkü kumların arasına pislikler kaçıyor.Bu diğer balıklarıma da zarar verir mi acaba ?
Koilerim biraz büyüyünce sizinle iritibata geçebilirim teşekkür ederim.
[QUOTE=Tunc Berk]Mesela sazanların yaşadığı bir akarsu olabilir.
Koi leri duvara fırlatmadıktan yada üstüne çıkıp ezmedikten sonra bir şey olmaz :).Yiyecek seçmezler ortama hemen ayak uydururlar.Korkmayın sazan yaşıyorsa koi de yaşar.
Bu arada hacim brüttür kum,dekor gibi şeyler bu hacmi düşürür.Bu nedenle en fazla iki japon beslemelisiniz.Akvaryumcu yine yapacağını yapmış.
Buna bir çözüm yolu düşünün bence. Pasaklı derken koiler varken akvaryumu bir türlü berraklaştıramadım ama onlardan sonra yunus aldım akvaryum tertemiz.Çok hareketliler sürekli zemindeki tortuları hareketlendiriyorlar mesela.Ayarları yoktur herhangi bir durumdan stres yaparsa cama küt diye vurur.
Akvaryumun üstünü büyük oranda kapat.Sudan dışarı sıçrama huyları vardır.
O nedenle akvaryumda olmuyor.
Bura da eskiye dair bir paylaşım yapmıştım.Dört aylık bir sürede büyüme hızlarını görebilirsin.
[URL]http://www.akvaryum.com/Forum/onlar_buyudu_yuvalari_da_buyudu_k845332.asp[/URL][/QUOTE]
Peki bu akvaryumda hangi balık türlerine bakabilirim başka? Japonları da petshop a verebilirsem eğer (Lepistes gibi küçük olmasa iyi olur)
[QUOTE=Yunus01]Benim de vatozlarım ölmüştü. Dip çekimi yaparken kumu karıştırıyorsanız sebebi bu olabilir. Başka bir yer bulamazsanız koiler büyüyünce (bu 1-2 yılı bulabilir. Yeme bağlı) İstanbul'a kargo ile gönderebilirsiniz. İçinde başka koilerinde yaşadığı ve ürediği bildiğim bir havuz var. Koilerinizi oraya salabilirim. ( Mutlu olmaları için her şeyi yaparım[:)] )
[/QUOTE]
Evet dip çekimi yaparken kumu karıştırıyorum çünkü kumların arasına pislikler kaçıyor.Bu diğer balıklarıma da zarar verir mi acaba ?
Koilerim biraz büyüyünce sizinle iritibata geçebilirim teşekkür ederim.
Vatozum Öldü ?
Evet çok sempatikler bu yüzden onları japonlarımdan daha çok seviyorum desem yeridir.İnternetten baktıktan sonra japonlarla bakmak bile doğru değilmiş. Yani satıcının çok büyük hatası var.Pasaklı derken ??
65 litreymiş.( Bu arada teşekkürler )
3 koi , 4 japonum var.Bir de vatozum vardı.
Sazan çiftliklerinde falan mı yoksa baraj gibi bir yere mi diyorsunuz ? ( doğal artama bıraktığımda sıkıntı çekmezler mi ne de olsa akvaryumda yetişiyorlar.)
Evet çok sempatikler bu yüzden onları japonlarımdan daha çok seviyorum desem yeridir.İnternetten baktıktan sonra japonlarla bakmak bile doğru değilmiş. Yani satıcının çok büyük hatası var.Pasaklı derken ??
65 litreymiş.( Bu arada teşekkürler )
3 koi , 4 japonum var.Bir de vatozum vardı.
Sazan çiftliklerinde falan mı yoksa baraj gibi bir yere mi diyorsunuz ? ( doğal artama bıraktığımda sıkıntı çekmezler mi ne de olsa akvaryumda yetişiyorlar.)
Vatozum Öldü ?
[QUOTE=Tunc Berk][QUOTE=hayvansever434]Vatozum son günlerde hiç gezmediği kadar göz önünde gezmeye başlamıştı.Bugün sabah kalkınca akvaryuma baktığımda vatozumu ölü buldum.Dikkat ettiğimde karnında biraz beyazlık gördüm.Vatozum neden ölmüş olabilir.
Ve akvaryumdaki diğer balıklara da zararı olur mu? ( Japon Ve Koi )[/QUOTE]
Fotoğraf görmeden bir şey demek şahsım adına zor.
Akvaryumunuz kaç litre.Sorma sebebim koilerin bulunması.Ben 350 litre de bakmayı denedim ama belli bir boydan sonra olmuyor çıkarmak zorunda kaldım.Koiler pek akvaryum ortamına uygun değil.Çok büyük bir tankınız yok ise, şu an küçükseler bile çok hızlı büyüyeceklerdir.[/QUOTE]
Maalesef fotoğraf yok şu an elimde balığımı hemen alıp gömdüm.Yine de ilgilendiğiniz için teşekkürler.
Akvaryumum 70-80 lite civarında su alıyor galiba nasıl hesaplanıyor bilmiyorum.Akvaryumumun küçük olduğunu biliyorum ancak ilk alırken petshop dayanıklı olduğu için japonlarla birlikte vermişti ben de koiler hakkında hiç bir bilgi sahibi değildim.Koilerim şu an küçükler ( 4-5 cm civarında ) büyüyünce ne yapacağımı bilmiyorum.Keşke petshop beni bu konuda bilgilendirseydi.Etrafımda havuz yapan kimse de yok artık bakabildiğim kadar bakıcam ve sonra bir petshop ile görüşeceğim.
[EDIT]hayvansever434,2015-08-12 10:58:46[/EDIT]
[QUOTE=Tunc Berk][QUOTE=hayvansever434]Vatozum son günlerde hiç gezmediği kadar göz önünde gezmeye başlamıştı.Bugün sabah kalkınca akvaryuma baktığımda vatozumu ölü buldum.Dikkat ettiğimde karnında biraz beyazlık gördüm.Vatozum neden ölmüş olabilir.
Ve akvaryumdaki diğer balıklara da zararı olur mu? ( Japon Ve Koi )[/QUOTE]
Fotoğraf görmeden bir şey demek şahsım adına zor.
Akvaryumunuz kaç litre.Sorma sebebim koilerin bulunması.Ben 350 litre de bakmayı denedim ama belli bir boydan sonra olmuyor çıkarmak zorunda kaldım.Koiler pek akvaryum ortamına uygun değil.Çok büyük bir tankınız yok ise, şu an küçükseler bile çok hızlı büyüyeceklerdir.[/QUOTE]
Maalesef fotoğraf yok şu an elimde balığımı hemen alıp gömdüm.Yine de ilgilendiğiniz için teşekkürler.
Akvaryumum 70-80 lite civarında su alıyor galiba nasıl hesaplanıyor bilmiyorum.Akvaryumumun küçük olduğunu biliyorum ancak ilk alırken petshop dayanıklı olduğu için japonlarla birlikte vermişti ben de koiler hakkında hiç bir bilgi sahibi değildim.Koilerim şu an küçükler ( 4-5 cm civarında ) büyüyünce ne yapacağımı bilmiyorum.Keşke petshop beni bu konuda bilgilendirseydi.Etrafımda havuz yapan kimse de yok artık bakabildiğim kadar bakıcam ve sonra bir petshop ile görüşeceğim.
[EDIT]hayvansever434,2015-08-12 10:58:46[/EDIT]
Vatozum Öldü ?
Vatozum son günlerde hiç gezmediği kadar göz önünde gezmeye başlamıştı.Bugün sabah kalkınca akvaryuma baktığımda vatozumu ölü buldum.Dikkat ettiğimde karnında biraz beyazlık gördüm.Vatozum neden ölmüş olabilir.
Ve akvaryumdaki diğer balıklara da zararı olur mu? ( Japon Ve Koi )
Vatozum son günlerde hiç gezmediği kadar göz önünde gezmeye başlamıştı.Bugün sabah kalkınca akvaryuma baktığımda vatozumu ölü buldum.Dikkat ettiğimde karnında biraz beyazlık gördüm.Vatozum neden ölmüş olabilir.
Ve akvaryumdaki diğer balıklara da zararı olur mu? ( Japon Ve Koi )
Dip Yemi Olarak Ciklet Yemi Vermişler ?
Bugün vatozum için dip yemi almaya gittim.Dip yemi olarak 'gemma best formula for cichlid ' yazan yemi vermişler.Eve gelince yemin üstüne baktım ve farkettim.
Bu yem Japonlarıma, koilerime ve vatozuma zarar verir mi?
Normalde 'gemma best formula for tropical' yazan yemi kullanıyorum. [:?] [:?] [:?]
Bugün vatozum için dip yemi almaya gittim.Dip yemi olarak 'gemma best formula for cichlid ' yazan yemi vermişler.Eve gelince yemin üstüne baktım ve farkettim.
Bu yem Japonlarıma, koilerime ve vatozuma zarar verir mi?
Normalde 'gemma best formula for tropical' yazan yemi kullanıyorum. [:?] [:?] [:?]
vatozumun karnında yara :(
Teşekkürler.
Teşekkürler.
Bir de bir iki aydır yara kapanmadı neden olabilir? İnternette vatozların kendini çok çabuk yenilediğini duymuştum.
vatozumun karnında yara :(

Canlıdaki Belirtiler:yaklaşık 15 cm lik vatozumun karnında yara
Akvaryum Kapasitesi (litre):
Akvaryumdaki Diğer Canlılar:3 Japon , 2 Koi , 3 Çöpçü , 1 Vatoz
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): 24 derece
Filitrasyon:
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.) :Haftada 1 dip çekimi
yaklaşık 1 aydır ilk fotoğraftaki gibiydi.Bu gün dip çekimi yaptım galiba kaçarken tekrar bir yere sürttü ve kanlandı.NE yapmam lazım bir şey olur mu?
Canlıdaki Belirtiler:yaklaşık 15 cm lik vatozumun karnında yara
Akvaryum Kapasitesi (litre):
Akvaryumdaki Diğer Canlılar:3 Japon , 2 Koi , 3 Çöpçü , 1 Vatoz
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): 24 derece
Filitrasyon:
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.) :Haftada 1 dip çekimi
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
KULLANICILAR
- 55 Online Kullanıcı, 30 Üye
Online Kullanıcılar
Levent balık,
Koksal Gurkan,
sina cen,
Hoppala,
efkango,
Kuduoglu,
osmandbnl,
Jaredped,
mehaniches_ksmt,
Akvaryumcu_Doru,
yyiImaz,
Kınayu,
nazemert1,
oktay42,
altuntasseref,
MiSoSiKiaN,
yeekim,
MuratOzdemir,
yokte,
0rnn,
aupqua,
Umutoty,
recebbilge,
bgavare,
Aporetti,
Hidro Dinamik,
LeafyAqua,
isssmailak,
ahmetfiratozkaya,
tarikyksl,
omarfako2,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
