ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
titanmck
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
02 Mart 2015 13:52
Son Ziyaret:
27 Şubat 2020 14:50
Toplam Mesaj:
21 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
mesut can
Doğum Tarihi:
13 Temmuz 1978
Yaş:
47
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
mesut can
SON 10 MESAJI
Ağız Ağıza Melek Kavgası
[QUOTE=Ferhat Ekşiler]Eş olarak aldığım melekler ağız ağıza kavga ediyorlar.Aldığım kişi daha önce yumurta döktüklerini söyledi.Eş olmayabilirler mi sizce ?
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/122550/GAVGAA.JPG[/IMG][/QUOTE]
bede de aynısı var ust yuzgeci turuncu 2 tanelerdi cok kavga ediyolardı sonra arlarında daha buyu bir melek girince kavga das bitmiş oldu dişi erkek ayrımını soyle yapacan erkegin basının uzerine topuza benzer bir cıkıntı olacak dişi olanın ise duz yuvarlak bir disk gibi dusunun onun topuzu yoksa dişidir hayırlı geceler
[QUOTE=Ferhat Ekşiler]Daha önce yazdığım gibi balıkları eş olarak aldım.Akvaryum 150 litre ve çiftin haricinde balık yok.Pipo filtre edinemediğimden bir adet iç filtre ve hava motoru var.İç filtre çok akıntı yaptığından ara sıra çalıştırıyorum ancak haftalık yüzde 30 su değişimini ve dip çekimini mutlaka yapıyorum.Köşede yumurta bırakmaları için su borusu var.Akvaryum evin girişinde olduğundan balıklar stres halindelerdi bu yüzden akvaryumun etrafını kağıt ile kapladım.Beyaz olan balığı erkek siyahını dişi olarak aldım.Erkek balığın finleri çatallı dişide böyle bir şey yok.Buyrun fotoğraflar:[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/122550/asd.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/122550/erkek%20melegim.JPG[/IMG][/QUOTE]
arkadasım ikiside erkek ola bilr daha yavru bunlar biraz buyunce anlaşılır allah kolaylık versin hayırlı geceler umarım birisi dişidir eş tutamamıstır cunku boyle davrana biliyorlar
[QUOTE=Ferhat Ekşiler]Eş olarak aldığım melekler ağız ağıza kavga ediyorlar.Aldığım kişi daha önce yumurta döktüklerini söyledi.Eş olmayabilirler mi sizce ?
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/122550/GAVGAA.JPG[/IMG][/QUOTE]
bede de aynısı var ust yuzgeci turuncu 2 tanelerdi cok kavga ediyolardı sonra arlarında daha buyu bir melek girince kavga das bitmiş oldu dişi erkek ayrımını soyle yapacan erkegin basının uzerine topuza benzer bir cıkıntı olacak dişi olanın ise duz yuvarlak bir disk gibi dusunun onun topuzu yoksa dişidir hayırlı geceler
[QUOTE=Ferhat Ekşiler]Daha önce yazdığım gibi balıkları eş olarak aldım.Akvaryum 150 litre ve çiftin haricinde balık yok.Pipo filtre edinemediğimden bir adet iç filtre ve hava motoru var.İç filtre çok akıntı yaptığından ara sıra çalıştırıyorum ancak haftalık yüzde 30 su değişimini ve dip çekimini mutlaka yapıyorum.Köşede yumurta bırakmaları için su borusu var.Akvaryum evin girişinde olduğundan balıklar stres halindelerdi bu yüzden akvaryumun etrafını kağıt ile kapladım.Beyaz olan balığı erkek siyahını dişi olarak aldım.Erkek balığın finleri çatallı dişide böyle bir şey yok.Buyrun fotoğraflar:[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/122550/asd.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/122550/erkek%20melegim.JPG[/IMG][/QUOTE]
arkadasım ikiside erkek ola bilr daha yavru bunlar biraz buyunce anlaşılır allah kolaylık versin hayırlı geceler umarım birisi dişidir eş tutamamıstır cunku boyle davrana biliyorlar
L144 Vatoz Cinsiyet?
[QUOTE=OSsi]Merhaba herkese,
Arkadaşlar 4 5 aydır 70 litrelik akvaryumda beslediğim balığın cinsiyeti hakkında yardımcı olursanız çok sevinirim. Aynı boyda 2 adet besliyorum diğerinin bıyıkları çıktı ama bunda henuz yok bugun 4 5 dk boyuncada kavga ettiler sizce dişi mi erkek mi? Birde sonradan siyah leke oluştu bu vatozda bilen varmı nedendir bilen varmı sorun oluştururmu?
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/174953/20150816_191117.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/174953/20150816_193008.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/174953/20150816_193013.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/174953/20150811_124048.jpg[/IMG][/QUOTE]
kardes bende de var ama bendekiler cuce vatozlar bildigim kadarıyla dişi ve erkeler bıyıklarla anlasılır bıyıkları olan erkek bıyıksız lar da malum dişi dir ama ole bir iki bıyıkla dil bayagı bayagı tikene benzer bıyıklar olacak agızın cevresinde dikene benzer bıyıkları olması lazım eger dilse 2 side dişi sen ona damızlık bir erkek alacaksın hayırlı geceler
[QUOTE=OSsi]Merhaba herkese,
Arkadaşlar 4 5 aydır 70 litrelik akvaryumda beslediğim balığın cinsiyeti hakkında yardımcı olursanız çok sevinirim. Aynı boyda 2 adet besliyorum diğerinin bıyıkları çıktı ama bunda henuz yok bugun 4 5 dk boyuncada kavga ettiler sizce dişi mi erkek mi? Birde sonradan siyah leke oluştu bu vatozda bilen varmı nedendir bilen varmı sorun oluştururmu?
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/174953/20150816_191117.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/174953/20150816_193008.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/174953/20150816_193013.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/174953/20150811_124048.jpg[/IMG][/QUOTE]
sen ona bir erkek al bunlar dişi kardes
[QUOTE=OSsi]Merhaba herkese,
Arkadaşlar 4 5 aydır 70 litrelik akvaryumda beslediğim balığın cinsiyeti hakkında yardımcı olursanız çok sevinirim. Aynı boyda 2 adet besliyorum diğerinin bıyıkları çıktı ama bunda henuz yok bugun 4 5 dk boyuncada kavga ettiler sizce dişi mi erkek mi? Birde sonradan siyah leke oluştu bu vatozda bilen varmı nedendir bilen varmı sorun oluştururmu?
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/174953/20150816_191117.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/174953/20150816_193008.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/174953/20150816_193013.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/174953/20150811_124048.jpg[/IMG][/QUOTE]
kardes bende de var ama bendekiler cuce vatozlar bildigim kadarıyla dişi ve erkeler bıyıklarla anlasılır bıyıkları olan erkek bıyıksız lar da malum dişi dir ama ole bir iki bıyıkla dil bayagı bayagı tikene benzer bıyıklar olacak agızın cevresinde dikene benzer bıyıkları olması lazım eger dilse 2 side dişi sen ona damızlık bir erkek alacaksın hayırlı geceler
[QUOTE=OSsi]Merhaba herkese,
Arkadaşlar 4 5 aydır 70 litrelik akvaryumda beslediğim balığın cinsiyeti hakkında yardımcı olursanız çok sevinirim. Aynı boyda 2 adet besliyorum diğerinin bıyıkları çıktı ama bunda henuz yok bugun 4 5 dk boyuncada kavga ettiler sizce dişi mi erkek mi? Birde sonradan siyah leke oluştu bu vatozda bilen varmı nedendir bilen varmı sorun oluştururmu?
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/174953/20150816_191117.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/174953/20150816_193008.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/174953/20150816_193013.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/174953/20150811_124048.jpg[/IMG][/QUOTE]
sen ona bir erkek al bunlar dişi kardes
85 Litrelik Akvaryum
[QUOTE=Servan]Selam arkadaslar az önce 85 litrelik bi akvaryum aldım. iç filtre,hava motoru,ısıtıcı,lamba,sifon,dezenfektan,vitamin herşeyini aldım sadece kum ve bitkisi kaldı bide balığı tabi ama balık alınacak en son şey.. şimdi arkadaslar kurulumumda bana yardımcı olurmusunuz ne yapmakla baslamalıyım. tecrübeli arkadaslar yardımlarınızı bekliyorum..iyi günler.[/QUOTE]
bir hafta suyunu beklet birde kumu yada mercan kumu yada volkan kumu yada tetra beyz kumu al derim artık senin goz zevkine kalmıs bir olay bitkide Amazon al cok guzel bir bitkidir goze hitap eder hava motoru tek cıkışlımı çift cıkıslımı eger tek cıkışlıysa içine 50 lik bir hava tası yeterli olacaktır arka fon için deniz temalı bir fon iyi gider beyaz kum goze hitap eder akvaryumunuzu daha temiz gosteriri benden bu kadar iyi geceler arkadaşım[:iyi:][:iyi:][:nazar:][:nazar:]
[QUOTE=Servan]Lepistes moli kılıçkuyruk bakacağım veya sadece lepistes
Malzemeleri : 60 cm lik 1540/10 W lık bir florasan.
çift çıkışlı hava motoru ve hava taşı
100 w lık bir ısıtıcı..
iç filtre 650 litre...
sifon
arka fon
sadece kum ve bitkim eksik..
balık olarakta moli-lepistes-kılıçkuyruk bakmayı düşünüyorum..
evet arkadaslar eksik birşeyim varmı yanlış birşeyim varmı ?
lütfen bana yardımcı olun...[/QUOTE]
guzel balık secmişsin en guzel turler hepside canlı dogrur 1 ile 2 ay da bir yavru alırsın damızlık bulursan ha birde ince beyaz kum al derim balıklar kumu tırtıklamayı severler yem varmı yokmu diye irili ufaklı tas alırsan pek guzel durmaz bence ve bitkiyide Amazon al guzel durur balıklar için iyidir bende senin gibi ilk akvaryumum 85 likti şimdi 240 litrelik bir akvaryumum var cok eglenceli bir o kadar da sitres atıcı inaın bana vaktin nasıl gectigini bile anlamıyorsunuz neyse guzel secim yapmıssın hayırlı ugurlu olsun hiç bir eksiklik yok sadece iç motora ben biraz takıldım 650 litrelik 85 litrelik bir akvaryuma cok gelmezmi orda biraz takıldım ben ama gerisi guzel tekrar hayırlı olsun kardes[:iyi:][:iyi:][:nazar:][:nazar:][:nazar:]
[QUOTE=Servan]Selam arkadaslar az önce 85 litrelik bi akvaryum aldım. iç filtre,hava motoru,ısıtıcı,lamba,sifon,dezenfektan,vitamin herşeyini aldım sadece kum ve bitkisi kaldı bide balığı tabi ama balık alınacak en son şey.. şimdi arkadaslar kurulumumda bana yardımcı olurmusunuz ne yapmakla baslamalıyım. tecrübeli arkadaslar yardımlarınızı bekliyorum..iyi günler.[/QUOTE]
bir hafta suyunu beklet birde kumu yada mercan kumu yada volkan kumu yada tetra beyz kumu al derim artık senin goz zevkine kalmıs bir olay bitkide Amazon al cok guzel bir bitkidir goze hitap eder hava motoru tek cıkışlımı çift cıkıslımı eger tek cıkışlıysa içine 50 lik bir hava tası yeterli olacaktır arka fon için deniz temalı bir fon iyi gider beyaz kum goze hitap eder akvaryumunuzu daha temiz gosteriri benden bu kadar iyi geceler arkadaşım[:iyi:][:iyi:][:nazar:][:nazar:]
[QUOTE=Servan]Lepistes moli kılıçkuyruk bakacağım veya sadece lepistes
Malzemeleri : 60 cm lik 1540/10 W lık bir florasan.
çift çıkışlı hava motoru ve hava taşı
100 w lık bir ısıtıcı..
iç filtre 650 litre...
sifon
arka fon
sadece kum ve bitkim eksik..
balık olarakta moli-lepistes-kılıçkuyruk bakmayı düşünüyorum..
evet arkadaslar eksik birşeyim varmı yanlış birşeyim varmı ?
lütfen bana yardımcı olun...[/QUOTE]
guzel balık secmişsin en guzel turler hepside canlı dogrur 1 ile 2 ay da bir yavru alırsın damızlık bulursan ha birde ince beyaz kum al derim balıklar kumu tırtıklamayı severler yem varmı yokmu diye irili ufaklı tas alırsan pek guzel durmaz bence ve bitkiyide Amazon al guzel durur balıklar için iyidir bende senin gibi ilk akvaryumum 85 likti şimdi 240 litrelik bir akvaryumum var cok eglenceli bir o kadar da sitres atıcı inaın bana vaktin nasıl gectigini bile anlamıyorsunuz neyse guzel secim yapmıssın hayırlı ugurlu olsun hiç bir eksiklik yok sadece iç motora ben biraz takıldım 650 litrelik 85 litrelik bir akvaryuma cok gelmezmi orda biraz takıldım ben ama gerisi guzel tekrar hayırlı olsun kardes[:iyi:][:iyi:][:nazar:][:nazar:][:nazar:]
Bitki Tavsiyesi
[QUOTE=zekigonlum]Şimdiye kadar;
Eledoa, Amazon, Cabomba, Sesiflora, Anubias, Tilki kuyruğu, Gül, Bacopa, H. Micra, L. Repens, Pistia, Moss, Zeytin, Echinodorus Red Ozolet, Limon, Saz, Rotala Red, Tütün gibi bitkiler baktım.
Ansiklopediden bakarken "Hydrocotyle leucocephala"nın da kolay bir bitki olduğunu gördüm.
Yukarıda saydıklarım haricinde yine "Hydrocotyle leucocephala" gibi bakımı kolay bitkilerden önerebilir misiniz?[/QUOTE]
bence bana gore Amazon niye Amazon hem kolay uruyorlar hemde guzel bir goruntu veriyor balıklar için ve diyer canlılar için harika bir bitki daha once moss ve eledua da besledim ama hiç memnun kalamdım en guzeli Amazon dişi kok alırsan için rahat olur [:iyi:][:iyi:]
[QUOTE=zekigonlum]Şimdiye kadar;
Eledoa, Amazon, Cabomba, Sesiflora, Anubias, Tilki kuyruğu, Gül, Bacopa, H. Micra, L. Repens, Pistia, Moss, Zeytin, Echinodorus Red Ozolet, Limon, Saz, Rotala Red, Tütün gibi bitkiler baktım.
Ansiklopediden bakarken "Hydrocotyle leucocephala"nın da kolay bir bitki olduğunu gördüm.
Yukarıda saydıklarım haricinde yine "Hydrocotyle leucocephala" gibi bakımı kolay bitkilerden önerebilir misiniz?[/QUOTE]
bence bana gore Amazon niye Amazon hem kolay uruyorlar hemde guzel bir goruntu veriyor balıklar için ve diyer canlılar için harika bir bitki daha once moss ve eledua da besledim ama hiç memnun kalamdım en guzeli Amazon dişi kok alırsan için rahat olur [:iyi:][:iyi:]
Çöpcü Ve Votozlara Son Veren ! Acanthocobitis
[QUOTE=AkvaryumumEfsane]Fiyatları çöpcü ve votozlara göre pahalı olsa da ;
•Geceleri beslenebilir
•Her yeri detaylı temizler
•Yosun ve artık yemleri yok eder
•Daha fazla yüzer
•Son derece tatlı
•Son derece zararsız
•Üretilebilir
•Asil ve Üstün
Yetişkin boyları 6-8cm
Üreme boyları 6 cm üstü
Türkiye de bulunur ! (Doğa da)
Fiyatları yetişkin boyları 10 TL
Diğer balıklarla yaşayabilir.
Ben çok sevdim size de tavsiye ederim ...
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/175953/Acanthocobitis-mooreh-Madhu.jpg[/IMG][/QUOTE]
yılan turu gibi olanları sevmiyorum içimi urpertiyor en guzeli ele gelenler bence [:iyi:]
[QUOTE=AkvaryumumEfsane]Fiyatları çöpcü ve votozlara göre pahalı olsa da ;
•Geceleri beslenebilir
•Her yeri detaylı temizler
•Yosun ve artık yemleri yok eder
•Daha fazla yüzer
•Son derece tatlı
•Son derece zararsız
•Üretilebilir
•Asil ve Üstün
Yetişkin boyları 6-8cm
Üreme boyları 6 cm üstü
Türkiye de bulunur ! (Doğa da)
Fiyatları yetişkin boyları 10 TL
Diğer balıklarla yaşayabilir.
Ben çok sevdim size de tavsiye ederim ...
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/175953/Acanthocobitis-mooreh-Madhu.jpg[/IMG][/QUOTE]
yılan turu gibi olanları sevmiyorum içimi urpertiyor en guzeli ele gelenler bence [:iyi:]
Ali Ağaoğlu Konsepti Tank Dizaynı :)
[QUOTE=akinturkucu]Merhaba
Arkadaşlar maalesef akvaryuma koyulabilecek taşlar o kadar pahalı ki bende bu işe çözüm olarak geçtiğimiz aylarda mermerden mağaralar yaparak çözüm bulmaya çalıştım.. Ancak bazı arkadaşlar çok beğendi ama bazı arkadaşlarda '' yahu lego gibi olmuş dedi'' :) tüm yapılan yorumlara teşekkür ediyorum... bende kendi dizaynıma bi yorum yapmak ve sizinle paylaşmak istedim...
İşte karşınızda Ali Ağaoğlu Konsepti Tank Dizaynı :) Yaptım oldu... Hayaldi gerçek oldu.... :)))))
çokda guzel olmus eline saglık bence beyenmeyen arkadaslar ulaşamadıgı ete mındar derlermiş o hesap bence cok da guzel olmus daha iyisini yapa bilen varsa cıksın gayet guzel
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/175252/P_20150815_191028.jpg[/IMG][/QUOTE]
[QUOTE=akinturkucu]Merhaba
Arkadaşlar maalesef akvaryuma koyulabilecek taşlar o kadar pahalı ki bende bu işe çözüm olarak geçtiğimiz aylarda mermerden mağaralar yaparak çözüm bulmaya çalıştım.. Ancak bazı arkadaşlar çok beğendi ama bazı arkadaşlarda '' yahu lego gibi olmuş dedi'' :) tüm yapılan yorumlara teşekkür ediyorum... bende kendi dizaynıma bi yorum yapmak ve sizinle paylaşmak istedim...
İşte karşınızda Ali Ağaoğlu Konsepti Tank Dizaynı :) Yaptım oldu... Hayaldi gerçek oldu.... :)))))
çokda guzel olmus eline saglık bence beyenmeyen arkadaslar ulaşamadıgı ete mındar derlermiş o hesap bence cok da guzel olmus daha iyisini yapa bilen varsa cıksın gayet guzel
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/175252/P_20150815_191028.jpg[/IMG][/QUOTE]
Yeni 15 Litrelik Akvaryum Aldım Olmadı
[QUOTE=abdullah0186]VALLA BENIMDE CANIM COK SIKILDI PEKI BETA BİR TANEMİ ALAYIM DISI ERKEK FARKEDERMİ VE BİTKİLİ OLMASI SARTMI HERKEZE SİMDİDEN TSK[/QUOTE]
beta bir dişi iyi olur ama sakın 2 tane erkek almayın yoksa akvaryumunuz kıpkırmızı olur kandan bende demesi 15 litrelik bir kavaryuma 2 tane japon yeterli olur fazlası diyerlerini oldure bilr hem hava yetmez hemde sitrese girerler iyi geceler
[QUOTE=abdullah0186]VALLA BENIMDE CANIM COK SIKILDI PEKI BETA BİR TANEMİ ALAYIM DISI ERKEK FARKEDERMİ VE BİTKİLİ OLMASI SARTMI HERKEZE SİMDİDEN TSK[/QUOTE]
beta bir dişi iyi olur ama sakın 2 tane erkek almayın yoksa akvaryumunuz kıpkırmızı olur kandan bende demesi 15 litrelik bir kavaryuma 2 tane japon yeterli olur fazlası diyerlerini oldure bilr hem hava yetmez hemde sitrese girerler iyi geceler
👋 Yeni Gelenler Buradan Merhaba Desin
Selam herkese bende bir akvaryum sevdalısıyım burdan herkese selam olsun siteyi elim degdikce takip ediyorum ya ben kacırıyorum konuları yada fazla aktif bir site deyil diye dusunuyorum umarım yanlıyorum dur neyse herkese hayırlı geceler [:iyi:][:iyi:]
Selam herkese bende bir akvaryum sevdalısıyım burdan herkese selam olsun siteyi elim degdikce takip ediyorum ya ben kacırıyorum konuları yada fazla aktif bir site deyil diye dusunuyorum umarım yanlıyorum dur neyse herkese hayırlı geceler [:iyi:][:iyi:]
kimliği belirsiz bir salyangoz
[QUOTE=arudacool]Akvaryumunuzda çoğaldıklarında her tarafı kaplıyorlar sonrada kurtulmak için çabalıyorsunuz. çok çabuk ürüyorlar.[/QUOTE]
iyi geceler konuları dolasırken sizin konuyu gordum benim bende de bir cok minare salyangoz var dı ama şimdi yerlerinde yeller esiyor 4 tane Anentome helena yani ( katil salyongozlarım )var onların sayesinde şimdi yoklar cok memnunum sizde alın derim iyi geceler kolay gelsin arkadasım
[QUOTE=arudacool]Akvaryumunuzda çoğaldıklarında her tarafı kaplıyorlar sonrada kurtulmak için çabalıyorsunuz. çok çabuk ürüyorlar.[/QUOTE]
iyi geceler konuları dolasırken sizin konuyu gordum benim bende de bir cok minare salyangoz var dı ama şimdi yerlerinde yeller esiyor 4 tane Anentome helena yani ( katil salyongozlarım )var onların sayesinde şimdi yoklar cok memnunum sizde alın derim iyi geceler kolay gelsin arkadasım
salyangoz önerisi
Minare salyongozlar da iyidir hem yosun yerler hemde uzun uzun gezerler :D
Minare salyongozlar da iyidir hem yosun yerler hemde uzun uzun gezerler :D
SON MESAJLAR
- Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Elyaf kocoglu, 12:54
Filtreleme Seçenekleri - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
KULLANICILAR
- 67 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
Makkaya,
portre,
Koksal Gurkan,
sina cen,
Kınayu,
MuratOzdemir,
Hoppala,
Kuduoglu,
EKAR,
oktay42,
osmandbnl,
Formicasmind,
huseyincan,
joko29,
HaydarGul,
JujuSeri,
Cyber_Scout,
altuntasseref,
omerkaya40,
MiSoSiKiaN,
kocoglu,
AquaShirmp,
Malawi34,
yeekim,
0rnn,
888starz_tjml,
seljoy,
lonelywarrior40,
ezzalisi,
oguzozt,
syerli,
orhanacikgoz,
BurakSemihAslan,
oguzkanmaz,
ternapi,
hakanb.,
Salihsapkaa,
888starz_ixSa,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
