ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
martinez7
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
29 Temmuz 2013 17:19
Son Ziyaret:
22 Eylül 2019 03:28
Toplam Mesaj:
12 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Selman Çelik
Doğum Tarihi:
20 Nisan 1993
Yaş:
33
İl:
Sanliurfa
Meslek:
Memur
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
[img]https://i.hizliresim.com/LvP3OV.jpg[/img]
SON 10 MESAJI
Challenger'im Beyaz Benek Mi Oldu?
1 Adet Challenger köpek balığı besliyorum bugün kafasının tam ortasında beyaz bir benek vardı. Ne oldugunu bilmiyorum daha önce hiç besledigim balıkların başına gelmedi bu durum. Video ile yakalamaya çalıştım. Su ısısı 30 derece sabit bulunduğum şehir sıcak oldugundan düşüremiyorum sıcaklıgı.
Video Linki :
https://youtu.be/aWXognZ4Wos[EDIT]martinez7,2019-06-20 13:21:54[/EDIT]
1 Adet Challenger köpek balığı besliyorum bugün kafasının tam ortasında beyaz bir benek vardı. Ne oldugunu bilmiyorum daha önce hiç besledigim balıkların başına gelmedi bu durum. Video ile yakalamaya çalıştım. Su ısısı 30 derece sabit bulunduğum şehir sıcak oldugundan düşüremiyorum sıcaklıgı.
Video Linki :
https://youtu.be/aWXognZ4Wos[EDIT]martinez7,2019-06-20 13:21:54[/EDIT]
Bu Balık Challenger Mi Pengasus Mu?
[QUOTE=ogii06]Challenger[:)][/QUOTE][QUOTE=K3r3m ]Challenger,sadece yüzü,deseni aynı finlerine bakınca anlayabilirsiniz rahatlıkla.[/QUOTE]
Teşekkür Ederim :)
[QUOTE=K3r3m ]Challenger,sadece yüzü,deseni aynı finlerine bakınca anlayabilirsiniz rahatlıkla.[/QUOTE]
Ayrıca finleri ne oluyor hocam? :)
[QUOTE=ogii06]Challenger[:)][/QUOTE][QUOTE=K3r3m ]Challenger,sadece yüzü,deseni aynı finlerine bakınca anlayabilirsiniz rahatlıkla.[/QUOTE]
Teşekkür Ederim :)
[QUOTE=K3r3m ]Challenger,sadece yüzü,deseni aynı finlerine bakınca anlayabilirsiniz rahatlıkla.[/QUOTE]
Ayrıca finleri ne oluyor hocam? :)
Bu Balık Challenger Mi Pengasus Mu?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/150206/120620191526111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/150206/120620191526311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/150206/120620191526461.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/150206/120620191526111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/150206/120620191526311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/150206/120620191526461.jpg[/IMG]
380 Lt Civarı Tür Önerisi
[QUOTE=çulsuz]Sanırım siz orta amerika balıklarını seversiniz. Erkeklerden oluşan bir orta amerika tankı hoşunuza gidebilir.
Tropheus agresif değildir ama çok hareketlidir.
Frontoza ise çok ağır bir balıktır seveceğinizi sanmıyorum.
Aleykümselam [:D][/QUOTE]
zaten ikinci saydıgım balıklar biraz sakinlik için :) bu hacim saydıgım türlere uygunmudur?
[QUOTE=çulsuz]Sanırım siz orta amerika balıklarını seversiniz. Erkeklerden oluşan bir orta amerika tankı hoşunuza gidebilir.
Tropheus agresif değildir ama çok hareketlidir.
Frontoza ise çok ağır bir balıktır seveceğinizi sanmıyorum.
Aleykümselam [:D][/QUOTE]
zaten ikinci saydıgım balıklar biraz sakinlik için :) bu hacim saydıgım türlere uygunmudur?
380 Lt Civarı Tür Önerisi
Selamun Aleykum. 360-400 lt arası en az 120 cm genişliginde bir akvaryum yaptıracağım. Aklımda bazı türler var ama bunları hiç beslemedim heves ettim bu türlere. Burda tecrübeli olan üyelerden bu konuda tavsiye isteyeceğim. Öncelikle agresif türlere merakım var daha önce challenger türü besledim. Aklımda olan türler şunlar:
Tek adet olarak rhombeus , dovii veya payara beslemek istiyorum bunları tedarik etmek zor ama bulmaya çalışacağım.
Agresif tür haricinde 1 e 1 d green terror , Tek adet olarak flowerhorn veya karışık tropheus + frontoza türleri var aklımda. Bu saydığım üçü bir arada degil bunlardan biri olacak. [EDIT]martinez7,2019-06-05 11:42:13[/EDIT]
Selamun Aleykum. 360-400 lt arası en az 120 cm genişliginde bir akvaryum yaptıracağım. Aklımda bazı türler var ama bunları hiç beslemedim heves ettim bu türlere. Burda tecrübeli olan üyelerden bu konuda tavsiye isteyeceğim. Öncelikle agresif türlere merakım var daha önce challenger türü besledim. Aklımda olan türler şunlar:
Tek adet olarak rhombeus , dovii veya payara beslemek istiyorum bunları tedarik etmek zor ama bulmaya çalışacağım.
Agresif tür haricinde 1 e 1 d green terror , Tek adet olarak flowerhorn veya karışık tropheus + frontoza türleri var aklımda. Bu saydığım üçü bir arada degil bunlardan biri olacak. [EDIT]martinez7,2019-06-05 11:42:13[/EDIT]
Serrasalmus Rhombeus Nerden Bulabilirim?
Serrasalmus Rhombeus piranha türünü beslemek istiyorum. Bunu satan veya tedarik edebilecegim bir yer varmı? Büyük boy aramıyorum kendim ilgilenerek bakarak büyütmek istiyorum 5 cm civarında[EDIT]martinez7,2019-05-27 08:06:01[/EDIT]
Serrasalmus Rhombeus piranha türünü beslemek istiyorum. Bunu satan veya tedarik edebilecegim bir yer varmı? Büyük boy aramıyorum kendim ilgilenerek bakarak büyütmek istiyorum 5 cm civarında[EDIT]martinez7,2019-05-27 08:06:01[/EDIT]
Herkese Mrb, Yeniyim ve Bir Kaç Sorum Var
Ayrıca akvaryumu da 30 lt ye çıkardım şu an.martinez7 2013-08-05 04:20:15
Ayrıca akvaryumu da 30 lt ye çıkardım şu an.
Herkese Mrb, Yeniyim ve Bir Kaç Sorum Var
[QUOTE=aysa_1492][QUOTE=ozantsn] [QUOTE=martinez7]Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim. aysa_1492
lakin diğer arkadaşlardan biri O akvaryum da hiçbir canlı yasayamaz dedi saydiginiz türler yaşayabilir mi içinde? Sizin dediğiniz gibi 2 tane balık bir çöpçü ve bir vatoz toplam 4 balık bu akvaryum da bu alanda yaşar mi?
[/QUOTE]
Kamil bey beni yanlış anlamışsınız ben o akvaryumda hiçbir canlı yaşıyamaz demedim düşündüğünüz türler sağlıklı bir şekilde yaşayamaz dedim. O akvaryuma birkaç dal çok fazla bakım gerektirmeyen bitki alıp betta besleyebilirsiniz görsel olarakta size çok zevk vericektir. Canlı doğuranda beslenebilir ancak alan dar olduğu için balıklarınız yavruladıkca yavrularınız telef olucaktır. Onun dışında çöpcü balıkları sürü balığı olduğu için geniş alana ihtiyaç duyarlar dar alanda sadece yem attığınızda yemlenip diğer zamanlarda sürekli bir köşede pasif halde duracaklardır. Her vatoz cama yapışır ancak o boyutlarda bir akvaryumda bir yavruya en fazla birkaç ay yeter. Hepsinden ayrı 10 litrelik bir suda o balıkları yaşatmaya çalışmak size eziyet olucaktır çünkü ufak akvaryumlarda su dengelerini kontrol etmek büyüklere nazaran çok daha zordur en ufak hatanızda hastalıklarla uğraşmak zorunda kalırsınız(amonyak patlaması, beyaz benek, iç parazit vb.)Yine tabi iş sizin zevkinize kalmış ben sadece yaşıyabileceğiniz sorunlar konusunda sizi uyarmak istedim "amacım asla şevkinizi kırmak değildir" en iyisi zaten insanın kendisinin tecrübe etmesidir :)
[/QUOTE] .Ben bu işe 30 lıtre ile başladım sonra 70 şuan ise 240 lıtreye çıktım.Akvaryum bir hobis degil tutkudur.Gittikçe insan daha büyügünü istiyor.Yakında ev alalım bende büyütücem.Siz kaç cme başladınız acaba?
[QUOTE=martinez7]Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim. aysa_1492
lakin diğer arkadaşlardan biri O akvaryum da hiçbir canlı yasayamaz dedi saydiginiz türler yaşayabilir mi içinde? Sizin dediğiniz gibi 2 tane balık bir çöpçü ve bir vatoz toplam 4 balık bu akvaryum da bu alanda yaşar mi?
[/QUOTE] Kamil bey yavru istemiyorsanız neon tetra alın benimde var çok hoşuma gidiyor.O akvaryuma yavrularından 10 12 kadar alabilirsiniz.Mükemmel bir görsel şov yaparlar.
[/QUOTE]
[QUOTE=EfeCaptain] Aramıza hoş geldiniz..
[/QUOTE]
[QUOTE=aysa_1492][QUOTE=ozantsn] [QUOTE=martinez7]Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim. aysa_1492
lakin diğer arkadaşlardan biri O akvaryum da hiçbir canlı yasayamaz dedi saydiginiz türler yaşayabilir mi içinde? Sizin dediğiniz gibi 2 tane balık bir çöpçü ve bir vatoz toplam 4 balık bu akvaryum da bu alanda yaşar mi?
[/QUOTE]
Kamil bey beni yanlış anlamışsınız ben o akvaryumda hiçbir canlı yaşıyamaz demedim düşündüğünüz türler sağlıklı bir şekilde yaşayamaz dedim. O akvaryuma birkaç dal çok fazla bakım gerektirmeyen bitki alıp betta besleyebilirsiniz görsel olarakta size çok zevk vericektir. Canlı doğuranda beslenebilir ancak alan dar olduğu için balıklarınız yavruladıkca yavrularınız telef olucaktır. Onun dışında çöpcü balıkları sürü balığı olduğu için geniş alana ihtiyaç duyarlar dar alanda sadece yem attığınızda yemlenip diğer zamanlarda sürekli bir köşede pasif halde duracaklardır. Her vatoz cama yapışır ancak o boyutlarda bir akvaryumda bir yavruya en fazla birkaç ay yeter. Hepsinden ayrı 10 litrelik bir suda o balıkları yaşatmaya çalışmak size eziyet olucaktır çünkü ufak akvaryumlarda su dengelerini kontrol etmek büyüklere nazaran çok daha zordur en ufak hatanızda hastalıklarla uğraşmak zorunda kalırsınız(amonyak patlaması, beyaz benek, iç parazit vb.)Yine tabi iş sizin zevkinize kalmış ben sadece yaşıyabileceğiniz sorunlar konusunda sizi uyarmak istedim "amacım asla şevkinizi kırmak değildir" en iyisi zaten insanın kendisinin tecrübe etmesidir :)
[/QUOTE] .Ben bu işe 30 lıtre ile başladım sonra 70 şuan ise 240 lıtreye çıktım.Akvaryum bir hobis degil tutkudur.Gittikçe insan daha büyügünü istiyor.Yakında ev alalım bende büyütücem.Siz kaç cme başladınız acaba?
[QUOTE=martinez7]Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim. aysa_1492
lakin diğer arkadaşlardan biri O akvaryum da hiçbir canlı yasayamaz dedi saydiginiz türler yaşayabilir mi içinde? Sizin dediğiniz gibi 2 tane balık bir çöpçü ve bir vatoz toplam 4 balık bu akvaryum da bu alanda yaşar mi?
[/QUOTE] Kamil bey yavru istemiyorsanız neon tetra alın benimde var çok hoşuma gidiyor.O akvaryuma yavrularından 10 12 kadar alabilirsiniz.Mükemmel bir görsel şov yaparlar.
[/QUOTE]
Verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim. Bir kaç akvaryumu gezdikten sonra hepsinin bana ortak tavsiyesi olan molly balığını tercih ettim. Şimdilik iki tane molly balığı dişi ve erkek 5cm boylarında + bir tane vatoz koydum akvaryuma baya güzel görünüyor pasif degiller şimdilik 1 gün oldu alalı. Acaba bunları beslerken nelere dikkat etmem gerekiyor? Birde vatozu nasıl besleyecegim akvaryumcu bu kendi kendini doyuruyor dedi.
[QUOTE=EfeCaptain] Aramıza hoş geldiniz..
Yanlış okumadıysam akvaryumunuz ~10L.
Akvaryumunuzdaki japon balığından sıkılmayacaksanız şiddetle kalmasını tavsiye ederim (~2cm bir japon sorun olmaz). Gerçekten insan çok tecrübe kazanıyor japon balıklarında. Ama eğer bu klasiği istemiyorum diyorsanız, o hacime size şimdilik uygun olacak BALIK "beta" balığı olacaktır. (yaklaşık 5tl civarındadır)
Herkesin bildiği üzere beta balıkları bardaklarda satılan şu zavallı hapishane mağdurlarındandır.
Bu balıkların 30L den aşağıda bir hacimde bakılması da yine çok sağlıklı değildir. Ama yeni başlayan biri için iyi bir seçimdir, bence.
Sonuç olarak karides ve birkaç bitki almanız daha iyi olur(diğer seçeneklere göre). Çünkü o hacimde balık bakılır. Ama mutlu olacağını ve sağlıklı uzun süre yaşayacağını zannetmiyorum.
Ve son olarak akvaryumunuza yapay süsler koymaktan kaçının..
VE BURADAN TÜM ARKADAŞLARA SESLENEREK; arkadaşlar şu yeni başlayan arkadaşları soğutmayın, geçen gün 10L'de "2 discus" gördüm. Neler neler var yapmayın. Birkaç japon beslenir yani bu hacimde(kayıp verilse dahi) bu işler bu şekilde tecrübe ediliyor.
Şimdiden kolay gelsin,
Saygılar..
Hocam o japon dedigim bilmedigim için öyle dedim. Zebra ciklet çıktı o :) iki molly + bir vatoz aldım akvaryuma onlara çok saldırıyordu zebra daha yavru olmasına ragmen. Cıkardım onu.
Herkese Mrb, Yeniyim ve Bir Kaç Sorum Var
Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim. aysa_1492
lakin diğer arkadaşlardan biri O akvaryum da hiçbir canlı yasayamaz dedi saydiginiz türler yaşayabilir mi içinde? Sizin dediğiniz gibi 2 tane balık bir çöpçü ve bir vatoz toplam 4 balık bu akvaryum da bu alanda yaşar mi?
Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim. aysa_1492
lakin diğer arkadaşlardan biri O akvaryum da hiçbir canlı yasayamaz dedi saydiginiz türler yaşayabilir mi içinde? Sizin dediğiniz gibi 2 tane balık bir çöpçü ve bir vatoz toplam 4 balık bu akvaryum da bu alanda yaşar mi?
Herkese Mrb, Yeniyim ve Bir Kaç Sorum Var
Arkadaşlar önerileriniz için çok teşekkür ederim. Ben pek anlamadıgım için küçük akvaryumu tercih ettim. Ben sizin önerdiğiniz lepistes, betta gibi balıklardan iki tane yavru + 1 tane vatoz alırsam uyum sağlayamazlar mı ? Belli bir süre alışana kadar en azında.
Arkadaşlar önerileriniz için çok teşekkür ederim. Ben pek anlamadıgım için küçük akvaryumu tercih ettim. Ben sizin önerdiğiniz lepistes, betta gibi balıklardan iki tane yavru + 1 tane vatoz alırsam uyum sağlayamazlar mı ? Belli bir süre alışana kadar en azında.
SON MESAJLAR
- Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
KULLANICILAR
- 94 Online Kullanıcı, 51 Üye
Online Kullanıcılar
M510,
sina cen,
Rafayel,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
Austine,
altanilker,
Zaid,
Hsrt,
darkaura,
Sfenks111,
L3viathan,
Street Parrot,
EKAR,
ErayDemirel,
Balikcidede,
yildiztech,
murat efe,
syerli,
bysmokin,
Kınayu,
ahmetpl20,
ozherele_fgoi,
Erenneok,
semih058,
Jeveux,
osmandbnl,
Bozajuniors,
DigitalPen,
Sufisu,
Alibicimcilci,
HandeAkdogan,
berat76,
Fatihsm,
Sungurr,
BalikAdam3099,
AquaVita,
MK_71,
şansal,
fissidens,
Flytheshrimp,
erdo_bg,
Phos,
Gökdeniz Kale,
oguzozt,
Akvarist Hoca,
Alpbaba,
Selçuks,
oguzsel,
IgorVladimir,
mcakir17,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
